تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی چند مدل تلویزیون ایرانی برای تماشای جام جهانی

راهنمای خرید
بهترین تلویزیون های ایرانی برای تماشای جام جهانی کدامند؟ مطمئناً هر فردی که در این چند روز قصد خرید تلویزیون داشته باشد، حتماً برای چند لحظه هم که شده است به این موضوع فکر می‌کند که آیا تلویزیونی که در حال خرید آن است، برای تماشای بازی‌های جام جهانی مناسب است یا خیر.

بهترین تلویزیون های ایرانی برای تماشای جام جهانی کدامند؟ مطمئناً هر فردی که در این چند روز قصد خرید تلویزیون داشته باشد، حتماً برای چند لحظه هم که شده است به این موضوع فکر می‌کند که آیا تلویزیونی که در حال خرید آن است، برای تماشای بازی‌های جام جهانی مناسب است یا خیر.

اگر شما هم قصد خرید تلویزیون ایرانی را دارید و می‌خواهید بدانید کدام یک از این تلویزیون‌ها برای تماشای این بازی‌های جذاب مناسب‌تر است، این مقاله را از دست ندهید، زیرا در این مطلب قصد داریم مناسب‌ترین تلویزیون‌های ایرانی برای تماشای بازی‌های جام جهانی پیش رو را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

البته در همین ابتدای مقاله باید این نکته را بگوییم که هیچ یک از تلویزیون‌های ایرانی گزینه کاملاً مناسبی برای تماشای فوتبال نیستند؛ زیرا تلویزیون مناسب تماشای این ورزش، تلویزیونی است که دارای پنل ۱۲۰ هرتز باشد و از فناوری‌های لازم برای نمایش روان تصاویر دارای حرکت سریع بدون اینکه چنین تصاویری تار یا دنباله‌دار شوند، برخوردار باشد؛ متأسفانه در حال حاضر هیچ یک از تلویزیون‌های ایرانی ۱۲۰ هرتز نیستند و عملکرد آن‌ها در زمینه نمایش تصاویر دارای حرکت سریع بدون تار یا دنباله‌دار شدن آن‌ها، کاملاً مناسب و در حد انتظار نیست؛ بنابراین تنها سعی می‌کنیم بهترین گزینه‌های ممکن در بین تلویزیون‌های ایرانی را برای تماشای این مسابقات فوتبال معرفی کنیم.

با توجه به اینکه برخی از شبکه‌ها ازجمله شبکه فراتر صداوسیمای ایران، بازی‌های جام جهانی را با کیفیت ۴K پخش خواهند کرد، طبیعتاً بهتر است یک تلویزیون ۴K  برای تماشای این بازی‌ها انتخاب کنید. خوشبختانه اکثر برندهای ایرانی شناخته‌شده تولیدکننده تلویزیون، تلویزیون‌های ۴K  خود را در اندازه‌های مختلف و با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه روانه بازار کرده‌اند.

چنانچه قصد خرید تلویزیون ۴K دارید، حداقل تلویزیون ۵۵ اینچ را برای خرید انتخاب کنید (هرچقدر اندازه تلویزیون ۴K بزرگ‌تر باشد، کیفیت ۴K لذت‌بخش‌تر خواهد بود و می‌توانید جزئیات تصویر را با وضوح بالاتری ببینید). در ضمن تا جای ممکن تلویزیونی را انتخاب کنید که از استاندارد HDR نیز پشتیبانی می‌کند. درصورتی‌که تلویزیون شما دارای این استاندارد باشد و شبکه‌ای که در حال تماشای آن هستید، نیز از HDR پشتیبانی کند، رنگ‌ها کاملاً درخشان و با غنای بالا نمایش داده می‌شوند و شاهد تصاویری کاملاً روشن با کنتراست بالا خواهید بود.

درصورتی‌که توانایی مالی برای خرید تلویزیون فورکی را ندارید، حداقل تلویزیونی را برای خرید انتخاب کنید که دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB T2 باشد و از استاندارد HEVC پشتیبانی کند؛ خوشبختانه تمام تلویزیون‌های ایرانی جدید از این دو قابلیت برخوردار هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید شبکه سه را که تمام بازی‌های جام جهانی را پوشش خواهد داد، با رزولوشن Full HD با وضوح بسیار بالایی دریافت و تماشا کنید. اجازه دهید دیگر سراغ اصل مطلب برویم و بهترین تلویزیون‌های ایرانی برای تماشای بازی‌های جام جهانی را به شما معرفی کنیم.

تلویزیون ایرانی LED هوشمند جی پلاس مدل ۷۵LQ9250S سایز ۷۵ اینچ

این تلویزیون جی پلاس دارای وضوح ۴K است و از استاندارد HDR نیز پشتیبانی می‌کند و با توجه به‌اندازه ۷۵ اینچ می‌توانید از تماشای فوتبال با وضوح ۴K لذت زیادی ببرید. در ضمن این تلویزیون با بهره‌مندی از فناوری کیولد (QLED) ساخته شده است که باعث می‌شود تلویزیون تصاویر را با روشنایی بالایی نمایش دهد و رنگ‌ها با درخشش و غنای بالایی روی نمایشگر ظاهر شوند.

در ضمن این تلویزیون گیرنده دیجیتال DVB T2 را نیز داخل خود دارد و از استاندارد HEVC نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین درصورتی‌که آنتن باکیفیتی داشته باشید و آن را در ارتفاع مناسب و در جهت مناسب نصب کرده باشید، می‌توانید شبکه فراتر را به‌راحتی دریافت کنید و مسابقات جام جهانی را به‌صورت رایگان ۴K ببینید. از دیگر مزایای شاخص این تلویزیون جی پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از اندروید ۹.۰
  • برخورداری از فناوری E Share جهت برقراری ارتباط بی‌سیم بین دستگاه‌های اندرویدی دارای قابلیت Screen Mirroring و تلویزیون به‌منظور نمایش تمام محتوای در حال پخش روی نمایشگر دستگاه‌های اندرویدی مذکور روی تلویزیون
  • برخورداری از رم ۲ گیگابایتی
  • برخورداری از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی
  • برخورداری از پردازنده ۴ هسته‌ای
  • برخورداری از فناوری کاهش نویز تصاویر
  • برخورداری از فناوری:Simplink- HDMI CEC با استفاده از این فناوری می‌توانید با متصل کردن تلویزیون به دستگاه‌های سازگار با آن (مثل دی‌وی‌دی پلیر جی پلاس) با کابل HDMI، تلویزیون را به‌راحتی با ریموت کنترل دستگاه متصل‌شده به آن، خاموش و روشن کنید یا صدای آن را کم‌وزیاد کنید
  • برخورداری از فناوری کنترل تطبیقی صدا: در تلویزیون‌های دارای این فناوری، تنظیمات صدا مطابق با محتوای در حال پخش، به‌صورت خودکار تغییر می‌کند تا صدا متناسب با محتوای در حال پخش به بهترین شکل ممکن پخش شود؛ به‌عنوان‌مثال هنگامی‌که شخصی در حال صحبت است، تنظیمات طوری تغییر می‌کنند که بتوانید صدای او را با وضوح بالا بشنوید یا هنگامی‌که در حال تماشای فیلم اکشن پرهیجانی هستید، حجم صدا افزایش پیدا می‌کند تا بتوانید هیجان فیلم را بیشتر احساس کنید.
  • برخورداری از مرورگر وب
  • برخورداری از خروجی صدای دیجیتال اپتیکال جهت انتقال صدای دیجیتال به سیستم‌های صوتی خارجی با وضوح و شفافیت بالا و بدون نویز
  • برخورداری از قابلیت ضبط برنامه‌ها روی حافظه خارجی و قابلیت تایم شیفت: با بهره‌مندی از قابلیت تایم شیفت می‌توانید زمانی که در حال ضبط برنامه هستید، زمان آن را به عقب بازگردانیم و هر زمانی از برنامه در حال ضبط را که مدنظرتان است، مشاهده کنید. این قابلیت هیچ مشکلی در فرایند ضبط برنامه ایجاد نمی‌کند.
  • برخورداری از ریموت کنترل هوشمند و امکان استفاده از ریموت کنترل به‌عنوان موس

قیمت تلویزیون LED هوشمند جی پلاس مدل ۷۵LQ9250S سایز ۷۵ اینچ در زمان نگارش این مقاله در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۵۰ میلیون تومان است.

تلویزیون ایرانی LED هوشمند دوو مدل DSL-75S8000EU سایز ۷۵ اینچ

اکثر مشخصات این تلویزیون مانند تلویزیون معرفی‌شده جی پلاس است و مهم‌ترین تفاوت این دو تلویزیون به نوع پنل آن‌ها مربوط می‌شود. در تلویزیون دوو از پنل IPS استفاده شده که از قابلیت بسیار خوب زاویه دیده ۱۷۸ درجه برخوردار است. زاویه دید ۱۷۸ درجه باعث می‌شود از هر زاویه‌ای به این تلویزیون نگاه کنید، تصاویر با کیفیتی را ببینید و شاهد افت کیفیت تصویر یا تغییر برخی از رنگ‌ها نباشید (مثلاً تغییر رنگ سیاه به خاکستری)؛ بنابراین اگر می‌خواهید بازی‌های جام جهانی را با دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده خود ببینید، این تلویزیون گزینه بهتری نسبت به تلویزیون معرفی‌شده جی پلاس است و گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز محسوب می‌شود.

البته این تلویزیون نسبت به تلویزیون جی پلاس حافظه داخلی کمتری دارد (۸ گیگابایت) و مجموع قدرت اسپیکرهای آن نیز کمتر از اسپیکرهای تلویزیون جی پلاس است (۱۵ وات در مقابل ۲۰ وات) است.

قیمت تلویزیون LED هوشمند دوو مدل DSL-75S8000EU سایز ۷۵ اینچ ۴۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-75SA660U سایز ۷۵ اینچ

مشخصات این تلویزیون اسنوا نیز تا حدود زیادی مانند دو تلویزیون قبلی است؛ با این تفاوت که مجموع قدرت اسپیکرهای آن ۳۰ وات است. در ضمن این تلویزیون نسبت به تلویزیون دیگر ارزان‌ترین گزینه است.

قیمت تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-75SA660U سایز ۷۵ اینچ در حدود ۴۱ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان است.

سخن آخر

برند هر سه تلویزیون جزو بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده تلویزیون هستند و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش این برندها نیز جزو بهترین شرکت‌ها در حوزه کاری خود هستند. همان‌طور که گفتیم توصیه می‌کنیم در صورت تمایل برای تماشای بازی‌های جام جهانی با کیفیت بالا، تلویزیون‌های ۴K را برای خرید انتخاب کنید؛ بدون تردید این تلویزیون‌ها انتخاب هوشمندانه و آینده‌نگرانه‌ای محسوب می‌شوند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!