تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

دستگاه تصفیه هوای اسنوا بخریم؟

بررسی ویژگی‌های دستگاه تصفیه کننده هوای اسنوا

برندهای ایرانی
بهترین تصفیه‌کننده‌ هوا چگونه کار می‌کند؟ چه آلاینده‌هایی را می‌تواند حذف کند؟ دستگاه تصفیه‌کننده هوا اسنوا چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا ارزش خرید دارد؟

تصلا-تحقیقات و آزمایشات اخیر، نشان می دهد که هوای داخل خانه می‌تواند تا ۵ برابر بیشتر از هوای بیرون دارای سطوح آلاینده مانند کپک، آفت کش‌ها و ذرات باشد.  بنابراین ایده دستگاهی که این آلاینده‌ها و همچنین آلرژن‌هایی مانند گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی و گرده‌ها را از بین می برد نه تنها عملی، بلکه انتخابی سالم به نظر می‌رسد.

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با تصفیه کننده هوا اسنوا، بیشتر آشنا کنیم. پس به خواندن ادامه دهید.

 

دستگاه‌ تصفیه هوا اسنوا چه کاری انجام می‌دهد؟

یک دستگاه تصفیه کننده هوا اسنوا، برای تمیز کردن هوا کار می‌کند.  این کار را با فیلترها و فناوری‌های پیشرفته، تمیزکننده هوا انجام می‌دهند.  واحدها آلاینده‌هایی مانند آلرژن‌ها، باکتری‌ها، گرد و غبار، سموم و بوها را حذف می‌کنند تا هوا برای تنفس سالم تر شود.

ذرات دقیقی که با دستگاه تصفیه کننده هوا اسنوا حذف می‌شوند به نوع فناوری فیلتری که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. برخی  از مدل‌ها دارای یک فن و مجموعه ای از فیلترها برای به دام انداختن ذرات در  جریان هوا در دستگاه استفاده می‌کند و برخی مدل‌های دیگر ذرات موجود در هوا را بدون فیلتر کردن آن‌ها خنثی می‌کند.

دستگاه‌ تصفیه هوا اسنوا چگونه کار می کنند؟

تصفیه‌کننده‌های هوا اسنوا به چهار روش اصلی کار می‌کنند.  جمع‌آوری ذرات جامد در فیلتر، خنثی کردن آلاینده‌ها با بار الکتریکی، به دام انداختن بو و جدا کردن آلاینده‌ها.

  • فیلتر هپا: اگر یک دستگاه تصفیه کننده هوا با فیلتر HEPA ساخته شده باشد، با کشیدن هوا به داخل یک فیلتر متراکم و بافته شده و به دام انداختن ذرات داخل آن عمل می‌کند تا نتوانند دوباره به هوا شناور شوند. فیلترهای HEPA به قدری کارآمد هستند که می توانند تا ۹۹ درصد از ذرات تا اندازه ۰٫۳ میکرون را جذب کنند. این برای مبتلایان به آسم بهترین است، زیرا فیلتراسیون HEPA ذرات میکروسکوپی را که باعث ایجاد علائم می‌شوند، را به دام می‌اندازد.

 

  • فیلتر کربن فعال: یک فیلتر کربن فعال با به دام انداختن مولکول‌هایی که در داخل خانه بو تولید می‌کنند، کار می‌کند. این فیلتر همچنین آلاینده‌های گازی و مواد شیمیایی معروف به ترکیبات آلی فرار را حذف می‌کند. فیلترهای کربن فعال، تنها نوع فیلتر هوا هستند که می‌توانند بخارات شیمیایی را جذب کنند. فیلتر HEPA نمی تواند این کار را انجام دهد زیرا فقط ذرات جامد را جذب می‌کند.

 

  • یونیزه کننده، نوعی تصفیه کننده هوا است که از بار الکتریکی برای خنثی کردن آلاینده‌ها استفاده می‌کند و می تواند به یکی از دو روش کار کند: با فرستادن یون‌های دارای بار منفی به هوا که به ذرات می‌چسبند. این پیوند باعث می‌شود که آلاینده‌ها به سطوح اطراف بچسبند و روی زمین بیفتند. با کشیدن هوا از طریق واحد و جمع آوری ذرات روی مجموعه‌ای از صفحات یا میله‌های فلزی باردار. این مانند فیلتر هوا عمل می‌کند اما آلاینده‌ها به سطح مواد می‌چسبند و صفحات باید تمیز شسته شوند.

چه کسی باید یک دستگاه تصفیه کننده هوا اسنوا تهیه کند؟

علائمی وجود دارد که ممکن است، نشان دهد برای رفع آن‌ها به یک دستگاه تصفیه کننده هوا اسنوا  نیاز داشته باشید. علائم آلرژی به شکل گرفتگی بینی، خارش چشم و سردرد می‌تواند بیش از یک ناراحتی باشد. آن‌ها می‌توانند نشانه‌ای از وجود گرده‌های بیش از حد یا هاگ‌های کپک در محل زندگی شما باشند.

اگر آسم دارید و بیشتر از حد معمول تشدید می‌کنید، بدن‌ شما ممکن است گردش خون خوبی نداشته باشد و به کمک نیاز داشته باشید. اگر در اطراف محل زندگی خود قدم بزنید و بدون توجه به دفعات تمیز کردن گرد و غبار همه جا را ببینید، ممکن است در هوا باشد. در نهایت، اگر فضای شما شروع به بو دادن به دلیل بوهای بد می‌کند، ممکن است وقت آن رسیده  که یک تصفیه کننده اسنوا برای کمک به گردش هوا تهیه کنید.

دستگاه  تصفیه هوا اسنوا چه چیزی را حذف می کنند؟

برند اسنوا، دستگاه‌ تصفیه کننده هوای خود را به گونه‌ای طراحی و تولید کرده تا در ابتدا، آلرژن‌ها را حذف کنند.  آلرژن‌ها موادی هستند که می‌توانند پاسخ‌های ایمنی نامطلوبی به شکل آلرژی یا آسم ایجاد کنند.

باکتری، میکروب‌ها و ویروس‌ها عوامل عفونی زیر میکروسکوپی هستند که می‌توانند باعث تعدادی از عفونت و یا بیماری‌ها شوند. دستگاه‌ تصفیه کننده هوا کننده اسنوا می‌توانند این میکروارگانیسم‌ها و پاتوژن‌های شناور در داخل خانه را از بین ببرند.

گرد و غبار از چیزهایی مانند پوست، مو، فیبر لباس، باکتری، گرده ها و پلاستیک میکروسکوپی تشکیل شده است. تصفیه‌کننده‌های هوا این برند مورد نظر، می‌توانند برای حذف این ذرات از هوا کار خوبی انجام دهند تا اتاق تمیزتر بماند.

هاگ‌های کپ مانند آلرژن‌ها در داخل خانه می‌توانند برای افراد مبتلا به آلرژی، آسم و بیماری‌های تنفسی مضر باشند. دستگاه‌ تصفیه کننده هوا اسنوا، می‌توانند اسپورهای کپک را از هوا استخراج کنند تا وارد بدن انسان نشوند و همچنین رشد کپک‌های داخلی را کاهش دهند. بوها، توسط یک یا چند ترکیب شیمیایی فرار ایجاد می شوند. آنها از همه چیز مانند آشپزی، دود، کپک، زباله و انسان می‌آیند. این دسته از محصولات برند اسنوا با نوع فیلتر مناسب می‌توانند مولکول‌های بو را به دام بیندازند تا هوا بوی تازه بدهد.

شوره حیوانات خانگی نوع خاصی از آلرژن هست که از لکه‌های ریز پوستی تشکیل شده  که توسط گربه، سگ، جوندگان، پرندگان و سایر حیوانات دارای خز یا پر ریخته شده است. این محصولات اسنوا، می‌توانند سطح شوره حیوانات خانگی را کاهش دهند تا به کاهش علائم آلرژی و تمیز نگه داشتن اتاق کمک کنند.

دود ترکیبی از بسیاری از مواد از جمله جامدات، مایعات و ذرات گاز کوچک است و می‌تواند حاوی صدها ماده شیمیایی و بخار باشد که با چشم قابل مشاهده و نامرئی هستند. دستگاه‌ تصفیه کننده هوا این برند مورد نظر، می‌توانند ذرات دود و بوی مرتبط با آن را از بین ببرند.

ترکیبات آلی فرار  مواد شیمیایی آلی هستند که فشار بخار بالایی در دمای اتاق دارند. نمونه‌های متداول روزانه شامل بنزین، اتیلن گلیکول، فرمالدئید، متیلن کلرید، تتراکلورواتیلن، تولوئن، زایلن و بوتادین است. این مدل محصولات اسنوا، می‌توانند هر گونه ترکیبات آلی فرار شیمیایی را از هوا جذب کنند تا در نهایت به سلامت انسان آسیب نرسانند.

آن‌چه که دستگاه‌ تصفیه کننده هوا اسنوا برای آن کار نمی‌کنند

اکنون که اصول عملکرد دستگاه‌ تصفیه کننده هوا اسنوا را می‌دانید. همچنین مهم است که بدانید این دستگاه، تمام ذرات تشدیدکننده را در خانه شما حذف یا خنثی نمی‌کنند.

برخی از آلاینده‌ها روی سطوح داخلی مانند مبلمان، ملافه، فرش و دیوارها می‌نشینند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، دستگاه تصفیه کننده هوا نمی‌تواند آلاینده‌ها را از روی این سطوح جدا  و آنها را از اتاق خارج کند. این محصولات اسنوا،  برای حذف آلودگی‌های شناور در هوا بهترین کار را دارند. بنابراین، برای این شرایط به خوبی کار نمی‌کنند:

  • گرد و غباری که قبلاً روی سطوح نرم یا سخت جمع شده است.
  • بوهایی که به طور مداوم، توسط یک منبع منتشر می‌شوند.
  • آلرژن‌هایی که روزانه از درها و پنجره های باز به داخل خانه آورده می‌شوند.
  • کپکی که به طور فعال روی یک سطح، رشد می‌کند.
  • باکتری و ویروس‌هایی که دائماً توسط یک فرد بیمار، منتشر می‌شوند.

معایب و مزایای دستگاه‌  تصفیه  کننده هوا اسنوا

یک تصفیه کننده هوا اسنوا، مزایای زیر را برای شما ارائه می‌دهد:

  • آلرژن ها را از بین می‌برد.
  • محرک‌های آسم را کنترل می‌کند.
  • مواد شیمیایی موجود در هوا را از بین می‌برد.
  • دود را به دام می‌اندازد.
  • بوها را خنثی می‌کند.
  • باکتری و ویروس ها را به دام می‌اندازد.
  • خواب را بهبود می‌بخشد.
  • ذرات۵ را حذف می‌کند.
  • داروها و درمان‌های شرایطی مانند آلرژی، آسم و بیماری‌های تنفسی می‌توانند به کاهش علائم و جلوگیری از واکنش‌ها کمک کنند. اما یک دستگاه تصفیه کننده هوا به حذف منابعی که باعث بروز علائم شما می‌شوند، کمک می‌کند.

 

  • مطالعات تحقیقاتی نشان می‌دهد که پس از استفاده مداوم از یک تصفیه کننده هوا، بیماران می‌توانند واکنش‌های آلرژیک و علائم آسم کمتری را تجربه کنند. با این حال، جایگزین مستقیمی برای داروها نیستند.

معایب دستگاه تصفیه کننده هوا

تنها عیبی که برای دستگاه‌ این برند می‌توان در نظر داشت، این مورد است در حالی که تصفیه‌کننده‌های هوا اسنوا به راحتی شروع می‌شوند و اجازه می‌دهند کار کنند. فراموش کردن تعویض فیلتر می‌تواند کار سختی باشد و اگر آن را خاموش نکنید، خود فیلتر می‌تواند به کانونی برای رشد کپک و باکتری تبدیل شود.

معرفی مدل‌ دستگاه تصفیه کننده هوا اسنوا با مشخصات

بهترین تصفیه کننده هوا، به نیازهای خاص شما بستگی دارد. بنابراین، هنگامی که می‌خواهید بهترین پاک‌کننده هوا را برای خانه خود انتخاب کنید، فناوری‌هایی را در نظر بگیرید که بر عملکرد دستگاه‌ تصفیه  کننده هوا تأثیر می‌گذارند. در ادامه با ما باشید تا این محصول مورد نظر از برند اسنوا را با مشخصات به شما معرفی کنیم.

دستگاه تصفیه کننده هوا کووی مدل AP-1009CH

در ابتدا به این مورد باید اشاره کرد که دستگاه تصفیه کننده هوا برند کووی، از طرف شرکت اسنوا مورد گارانتی و پشتیبانی قرار داده می‌شود. اما اطلاع از این‌که کیفیت هوا چگونه است، بسیار اهمیت دارد.
به همین خاطر، این محصول کدهای رنگی را در دستگاه خود قرار داده تا نشانگر کیفیت هوا باشد. به غیر از آن‌که زمان تاریکی، دستگاه به طور اتومات و همانند یک چراغ خواب کوچک روشن خواهد شد تا نور کمی را در فضا پخش  و انرژی کمی را نیز مصرف کند.

اما از ویژگی مهم، سیستم کنترل هوشمند این دستگاه است که قادر می‌شود به وای‌فای مکان کاربر  متصل شود تا کنترل تنظیمات از راه دور نیز امکان‌پذیر باشد. صدایی که از تصفیه کننده هوا این برند می‌شنوید، بسیار کم و تا حداکثر ۴۹ دسیبل است. وزن ۵٫۹ کیلوگرم و حداکثر مصرف برق ۴۴ وات از دیگر مشخصات این دستگاه شناخته شده است.

 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!