تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

نقد و بررسی دستگاه‌های تصفیه کننده هوا شیائومی

دستگاه‌ تصفیه کننده هوا شیائومی بخریم؟+بررسی و‌ قیمت

دستگاه‌ تصفیه کننده هوا شیائومی بخریم؟+بررسی و‌ قیمت
دستگاه‌ تصفیه کننده هوا امروزه، بیش از یک نیاز لوکس است. با این حال، اگر قرار است تصفیه‌کننده‌های هوا به بخشی جدایی‌ناپذیر از خانه‌های ما تبدیل شوند، بهتر است محصولی را انتخاب کرد که دارای کارایی بالا، طراحی زیبا، استفاده آسان و قیمت مناسب هستند.

تصلا-با توجه به این واقعیت که هوای داخل خانه می‌تواند تا پنج برابر بیشتر از هوای بیرون، دارای سطوح آلاینده خاص باشد و  ما آن را دریافت می‌کنیم. دستگاه های تصفیه هوا می‌توانند برخی از تهدیدات ناشی از آلودگی هوا و فعالیت های داخلی را خنثی کنند.

سپس باید گفت که این دستگاه‌ها، برای تمیز کردن هوای داخل خانه از آلاینده‌های مضر و تحریک کننده موجود در هوا بسیار مفید است.  همین مورد باعث می‌شود تا استفاده از آن بسیار فریبنده شود. پس ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا  دستگاه‌های تصفیه هوا برند شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی مشخصات کلی دستگاه‌های تصفیه کننده‌ هوا شیائومی

دستگاه تصفیه هوای  شیائومی،  در رنگ‌های مختلف   و دارای سوراخ‌های تهویه در هر طرف است. ابعاد هر کدام از مدل‌ها و وزن آن‌ها نیز متفاوت است. داشتن چنین ردپای کوچک به این معنی است که کاربر می‌تواند هر کدام از مدل‌ها  را راحت‌تر در جایی که می‌خواهد قرار دهد. س

طشمحصولات این برند مورد نظر،  دارای طراحی ساده و شیک است. اما با بررسی دقیق‌تر، می‌توانید متوجه شوید که مهندسی زیادی در زیر ظاهر ساده هر یک از مدل‌ها انجام شده است. در هر کدام از این محصولات شیائومی دو دکمه حساس به لمس، یکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و دیگری برای تنظیم حالت و سرعت فن وجود دارد.  معیار مهم دیگر، سطح نویز است  که در حالت شب با حداکثر نویز  (A)  کار می‌کند.  سنسورهای هر یک از این مدل از محصولات شیائومی،  بی عیب و نقص کار می‌کنند.
به طوری‌که هر بار که دود یا بوی سنگین دیگری در هوا وجود داشته باشد، دستگاه آن را تشخیص داده و شروع به افزایش سرعت فن می‌کند. نکته قابل توجه، تمیز کردن دستگاه‌های تصفیه هوای این برند مورد نظر هست که  بسیار ساده و آسان است. با برداشتن فیلتر، کاربر به سوراخ‌های تهویه دسترسی پیدا و  سپس می‌تواند آن‌ها را با یک تکه پارچه پاک کند. با برداشتن یک پیچ و مشبک بالایی می‌توان به فن نیز دسترسی پیدا کرد. در تمامی مدل‌ها، همه چیز به سادگی سر جای خود قرار گرفته و هیچ جدایی  وجود ندارد که  دستگاه از دست کاربر لیز بخورد.

گاهی اوقات استفاده از صفحه نمایش به دلیل موقعیت نامناسب کمی سخت  است. با وجود این‌که یک مشکل نیست، شیائومی در دستگاه‌های تصفیه هوای خود صفحه نمایش بسیار خوانا  و کاربردی استفاده کرده است.

به طوری‌که نمایشگر در جلوی دستگاه قرار دارد.  شیائومی، قطعاتی که در هر کدام از مدل‌ها مورد استفاده قرار داده از تامین کنندگان درجه یک جهانی تامین می‌کند. در مورد پلاستیک‌ها، سوئیچ‌ها، ترمینال‌ها، سنسورهای دما و رطوبت، پیچ‌ها و فیلترها نیز همین داستان وجود دارد. این قطعات عمر طولانی‌تری به دستگاه می‌دهند، زیرا حداقل برای چندین سال ساخته شده‌اند.

معرفی مدل‌های دستگاه تصفیه هوا شیائومی

معرفی هر یک از مدل‌های دستگاه تصفیه هوا این برند، باعث می‌شود تا شما انتخاب بهتری داشته باشید.

دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro

به عنوان بخشی از مجموعه جدید دستگاه‌های تصفیه هوای هوشمند شیائومی پیشنهاد جالبی در محیط های شهری با آلودگی زیاد است. به حسگر مجهز شده  پس انتخاب بسیار خوبی است، اگر می‌خواهید از شر بوی سیگار، سایر بوهای موجود در آپارتمان و یا محل کار خود خلاص شوید. ردپای جمع و جور آن، استفاده از این مدل را برای بسیاری از  اتاق ها ایده آل می‌کند

مهم‌ترین مزیت این محصول شیائومی، استفاده از آن با و یا بدون اتصال به تلفن هوشمند یا شبکه Wi-Fi آسان است.  تمیز کردن آن پیچیده نیست، به غیر از آن‌که طراحی ساده و در عین حال شیکی دارد.  دارای فیلتر بزرگی است که تنها یک یا دو بار در سال نیاز به تعویض دارد و باید گفت در حالت شب و زمانی که کیفیت هوا خوب است، به هیچ عنوان صدایی ندارد. وزن ۶٫۸ کیلوگرم و سرعت پاکسازی هوا ۶۴ متر مکعب در ساعت، از دیگر مشخصات این دستگاه شناخته شده است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite

این مدل تصفیه هوا برند شیائومی، فضای ۲۵ تا ۴۳ متر مربع را مورد پوشش خود قرار می‌دهد و باید گفت نه تنها پاکسازی موی حیوانات، گرده گیاهان، دود سیگار و یا الیاف را به خوبی انجام می‌دهد، بلکه تا ریزترین ذرات را نیز از بین می‌برد. برای کاربرهای زیادی، وضعیت نشان دادن آلودگی هوا از اهمیت زیادی برخوردار است. پس شیائومی در این مدل محصول خود، نوار رنگی قرار داده تا سطح آلودگی به نمایش در آورده شود.

شبدین صورت که رنگ سبز تمیزی هوا، زرد  آلودگی کم، نارنجی  متوسط و قرمز نیز  آلودگی شدید را نشان خواهد داد. با   ۰٫۸ کیلو وات کار می‌کند تا در طول شبانه‌روز کمترین حجم برق را مصرف کند. اما شیائومی در این مدل تصفیه هوا خود، سیستم پیشرفته‌ای قرار داده  تا کنترل‌های صوتی Alexa و  Google Assidtant را به خوبی و دقیق پشتیبانی کند.

دستگاه تصفیه هوای شیائومی ۳H

شیائومی ۳H یک دستگاه تصفیه هوا است که برای اتاق هایی تا ۴۵ متر مربع طراحی شده است. این بدان معنی است که برای یک اتاق بزرگتر، مانند یک اتاق نشیمن و یا برای برخی از اتاق‌های فضای  باز بسیار ایده‌آل خواهد بود. بسیار شیک، هوشمند و قدرتمند کار می‌کند و باید گفت عملکرد آنچه دستگاه ارائه می‌کند نیز  فوق‌العاده است.

یک برنامه هوشمند بسیار پیشرفته، از ویژگی مهم آن محسوب می‌شود. دارای فیلترهای پیش فیلتر، HEPA واقعی و فیلتر کربن فعالسس است تا عملکرد واقعی داشته باشد. طرح  این دستگاه مورد نظر، بسیار مینیمال و به جز مشبک‌های خاکستری در بالا و نمایشگر مشکی، بدنه  به رنگ سفید است. به جرات می‌توان گفت دستگاه  مدرنی است که تقریباً در هر محیطی به راحتی جا می‌شود. دارای  سیم برق بسیار کوتاهی نیز هست تا امکان قرار دادن دستگاه را در محل مورد نظر آسان‌تر کند.سط

در این محصول، عنصر فیلتر بهبود یافته جدید از مواد فیلتر HEPA با کارایی بالا H13 استفاده شده است که می‌تواند ذرات ۹۹ را تا ۹۹٫۹۷ درصد فیلتر کند. کربن ستونی داخلی نیز می‌تواند گازها یا بوهای مضر مانند تولوئن را جذب کرده و برای مدت طولانی تصفیه کند. این دستگاه تصفیه هوا  شیائومی، انواع بوها را به طور موثر از بین می‌برد و هوای خانه را نیز تازه نگه می‌دارد.

علاوه بر آن‌که دارای عملکردهای خواب، خودکار و مورد علاقه برای کارکرد آسان است. سه سطح از پیش تعیین شده نیز دارد که با یک دکمه قابل تنظیم است. دکمه کم سرعت برای مدت زمان تمیزی بیشتر، در حالی که دکمه متوسط و سرعت بالا نیز به سرعت تمیز می‌شود. نمایشگرهای بزرگ OLED، چراغ‌های هشدار سبز، نارنجی و قرمز و نمایش عددی ذرات به‌دست‌آمده توسط حسگر ذرات لیزری داخلی، تصویر واضحی از هوای داخل خانه را به کاربرها ارائه  می‌دهد.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی ورژن ۲

یک محصول با ویژگی‌های هوشمند  که استفاده از آن، تمیز کردن هوا  را به سادگی آسان می‌کند. این دستگاه دارای یک فیلتر ۳ لایه ۳۶۰ درجه، نظارت بر زمان واقعی، برنامه زمان‌سنج از طریق برنامه Mi Home و ۴ حالت مختلف از جمله خودکار و دستی است. این دستگاه مورد نظر در مقایسه با سایر دستگاه های تصفیه هوا در بازار  فوق العاده براق، شیک و ظاهری ساده دارد. ضمن آن‌که هوای آلوده را از چهار طرف جذب و هوای تنفسی تصفیه شده را از بالا آزاد می‌کند. بهترین ویژگی آن  یک حالت خودکار و همچنین یک حالت دستی هست، اگرچه برای اکثر کاربران حالت خودکار کافی است.

این دستگاه مورد نظر به سرعت ذرات PM2.5، گرد و غبار، گرده گیاهان داخلی، خز حیوانات خانگی و غیره را نیز به طور کامل حذف می‌کند. تغییر فیلتر بسیار آسان و دستگاه به طور خودکار به شما اطلاع می‌دهد که آیا فیلتر شما نیاز به تعویض دارد؟ همچنین، ساعتی را در نظر می‌گیرد که فیلتر فعلی چند روز دوام خواهد آورد. در حالت شب صدایی کمتر از ۳۰ دسی بل تولید می‌کند، پس به جرات می‌توان گفت واقعاً بی‌صدا است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل AC_M9_SC

دستگاه تصفیه هوای رومیزی شیائومی Mijia یک مورد عاقلانه با نکات برجسته است که باعث می‌شود به راحتی از آن برای تمیز کردن هوا استفاده کنید. این محصول مورد نظر، یک کانال ۳ لایه ۳۶۰ درجه را همراهی می‌کند. علاوه بر آن‌که کاربر می‌تواند، به طور مداوم برنامه‌های ساعت را از طریق برنامه Mi Home  مشاهده کند. مهم‌ترین ویژگی تصفیه هوا این مدل شیائومی ۴ حالت متمایز از جمله خودکار و دستی است.

باید گفت که این گجت هوای کثیف را  از هر چهار طرف جذب و هوای قابل تنفس را از بالا تحویل می‌دهد. برخلاف دیگر دستگاه های تصفیه هوای موجود،  دارای طراحی مغناطیسی هست که با یک کلیک جدا می‌شود. قابلیت مهم دیگر جدا، تمیز کردن و یا تعویض عنصر فیلتر به  راحتی است. شایان ذکر است که  ایمنی زیادی دارد. بدین معنا که اگر  دستگاه در حال کار است و  کاربر پوشش را بردارد، به طور خودکار قطع و  از کار می‌افتد.

بیایید نگاهی به مهمترین بخش اصلی این تصفیه کننده بیاندازیم. عنصر فیلتر داخلی نوع C علاوه بر افزودن پوشش‌های ضد باکتری و ضد ویروسی، می‌تواند برخی از باکتری‌ و ویروس‌های رایج را تا ۹۹٫۹۹ درصد غیرفعال کند. به غیر از آن‌که  از آلودگی ثانویه  نیز جلوگیری می‌کند. رابط پاور و چهار پد لاستیکی ضد لغزش نیز در زیر دستگاه قرار دارد تا  کاربر از پایداری و عدم تکان خوردن اطمینان حاصل کند.

دستگاه تهویه‌ هوا Media شیائومی

این دستگاه تصفیه هوا کوچک اتاق‌هایی تا ۲۰۶ فوت مربع را پوشش می‌دهد. از فناوری فیلتراسیون ۳ مرحله ای متشکل از یک فیلتر اولیه، یک فیلتر HEPA واقعی و یک فیلتر کربن فعال استفاده می‌کند. در تست‌های عملکردی که انجام شده، باید گفت  که کاربر به نتایج فوق العاده‌ای دست پیدا می‌کند. به طوری‌که  کیفیت هوا را تا ۹۴ درصد بهبود می‌بخشد. ابعاد ۲۲٫۰*۳۵٫۵،  وزن ۲٫۲ کیلوگرم، ماندگاری فیلتر ۶-۱۲ ماه و توان مصرفی ۲۷ وات از مشخصات این مدل است. به این مورد نیز باید اشاره کرد که از سه  حالت‌های کاری خودکار،  خواب و دستی تشکیل شده است.

موتور از کیفیت خوبی برخوردار  و قطعات فلزی زیادی داخل دستگاه وجود ندارد که در نهایت باعث سبک شدن آن می‌شود. دستگاه کاملاً سفید، به جز کنترل پنل که سیاه است و در قسمت زیرین نیز “پایه‌های” لاستیکی وجود دارد تا از سر خوردن دستگاه روی سطوح صاف جلوگیری کند. شیائومی این مدل را  استوانه ای طراحی و تولید کرده تا  علاوه بر ظاهر زیبا، بسیار کاربردی نیز شود.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H

دستگاه تصفیه هوای شیائومی  این مدل، دارای طراحی مینیمالیستی و جعبه ای است. شیک به نظر می‌رسد و به خوبی در هر اتاقی در خانه شما قرار می‌گیرد. در جلو این محصول مورد نظر، سه چراغ کوچک برای نشان دادن حالت فعال، قرار گرفته است. به طور یکپارچه به تلفن هوشمند کاربر متصل می شود و فوق‌العاده بی صدا است. دکمه‌های زیادی روی دستگاه، وجود ندارد.

تنها دو مورد وجود دارد: یک دکمه در بالا برای جابه‌جایی بین حالت‌ها، به‌علاوه دکمه دیگری در پشت که نور را کم‌نشان می‌کند. دستگاه تصفیه هوای شیائومی ۲H از یک فیلتر سه لایه ۳۶۰ درجه متشکل از فیلتر اولیه، فیلتر فوق متراکم EPA و فیلتر کربن فعال استفاده می‌کند. طراحی ۳۶۰ درجه به آن اجازه می‌دهد تا هوا را از همه جهات بکشد و تصفیه کند.

ورودی‌های هوای کثیف در نیمه پایینی دستگاه در چهار طرف قرار دارند و قسمت بالایی دارای یک پنکه برای دمیدن هوای تمیز و تازه در اطراف اتاق است. این مدل دستگاه شیائمی، در مقایسه با سایر دستگاه‌های تصفیه هوا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

در حالی که هیچ آلومینیوم گران‌قیمتی در هیچ کجای دستگاه پیدا نمی‌شود، یک نمای بیرونی کاملاً پلاستیکی و مطمئن خواهید داشت که براق و ظریف است. بیایید به گردش هوای دستگاه نگاه کنیم. به گفته شیائومی، این دستگاه تصفیه هوا می‌تواند هوا را در اتاقی به مساحت (۲۱ متر مربع) تنها در ۱۰ دقیقه به طور کامل به گردش درآورد.

به جرات می‌توان گفت دستگاه‌هایی مانند تصفیه کننده هوا، بیش از یک نیاز لوکس است   با این حال، اگر قرار است تصفیه‌کننده‌های هوا به بخشی جدایی‌ناپذیر از خانه‌های ما تبدیل شوند، بهتر است یکی از انواع محصولات برند شیائومی را انتخاب کرد. بدین دلیل که دارای طراحی، استفاده آسان و قیمت مناسب هستند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!