تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

یک برند تصفیه کننده هوا ایده آل برای خرید چیست؟

نقد و بررسی تصفیه هوای ال جی

برندهای خارجی
دستگاه تصفیه‌کننده هوا چی بخریم؟ دستگاه تصفیه‌کننده ال‌جی مناسب است؟ تصفیه کننده هوای ایده آل باید یک سیستم تصفیه هوا عالی ارائه دهد. این به معنای ارائه هوای تمیز، تازه و فیلتر شده است.

تصلا-یک تصفیه کننده هوای ایده آل باید یک سیستم تصفیه هوا عالی ارائه دهد. این به معنای ارائه هوای تمیز، تازه و فیلتر شده است. علاوه بر آن‌که هوا گرد و غبار، شوره حیوانات، دود، ترکیبات، حتی آلرژی و یا باکتری‌ها را از بین می‌برد. بعلاوه، باید نسبتاً آرام باشد تا بتوانید در شب راحت بخوابید. برای تکمیل همه چیز، قیمت باید مقرون به صرفه باشد. با این حال، همه برندها این استانداردها را رعایت نمی‌کنند.

بررسی مشخصات کلی دستگاه‌های تصفیه هوا ال جی

در ابتدا به سهولت استفاده باید اشاره کرد،  تمامی این دسته از محصولات ال جی  به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی می‌توان آب را بدون ریختن به اطراف، داخل مخزن ریخت. در برخی از تصفیه هوای این برند مورد نظر، تایمر قرار داده شده که به کاربر امکان داده می‌شود تا مدت زمان کارکرد دستگاه را تعیین و مدیرت کند. تمامی مدل‌هایی که ال جی تولید کرده، طراحی منحصر به فردی دارد.

ضمن آن‌که تحت فرآیند فیلتراسیون ۳ تا ۶ مرحله‌ای قرار می‌گیرند که در ۶ مرحله‌ای ابتدا گردوغبار ریز و سپس بسیار ریزتر را حذف می‌کند و به دنبال آن مواد حساسیت‌زا، بوهای زنده مانند بوی آمونیاک، اجزای مه دود مانند دی اکسید کربن و در نهایت ترکیبات آلی فرار را حذف می‌کند. این محصولات مورد نظر برند ال جی، بسیار سبک و قابل حمل هستند

.
مهم‌ترین ویژگی که در هر یک از این دستگاه‌ها دیده می‌شود، اندازه کوچک آن‌ها است که علیرغم آن منطقه بزرگی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. اما در قسمت بالا و بر روی بدنه هر کدام از مدل‌ها، پنل‌های لمسی قرار داده شده تا تنظیمات توسط کاربر انجام شود.

جنس بدنه تمامی دستگاه‌های تصفیه هوایی که برند ال جی تولید کرده از پلاستیک درجه یک و مقاوم و موتور آن‌ها نیز توربو به کار رفته تا طول عمر و دوام بیشتری داشته باشد. درون هر کدام، یک فن بسیار باکیفیت و قدرتمند بدون هیچ نقصی در سطح صدا وجود دارد. در واقع برای کارآمد بودن دستگاه‌های تصفیه هوا، باید مدت طولانی استفاده کرد. پس یکی از معیارهای مهمی که ال جی در آن‌ها قرار داده، مصرف انرژی کم است تا در برق صرفه‌جویی شود.

بررسی مدل‌های دستگاه تصفیه هوا ال جی

هر یک از مدل‌هایی که برند ال جی تولید کرده است، دارای مشخصات و ویژگی‌هایی است که ما به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل Aqua AM30GUWF1

این دستگاه، عملکرد واقعی جالبی دارد. زیرا می‌تواند ۹۹٫۷  درصد ذرات را تا ۰٫۳ میکرون در فضای ۳۰۰ فوت مربع کاهش دهد. تعداد فیلترینگ‌هایی که در این مدل از دستگاه ال جی وجود دارد به ۵ مرحله می‌رسد تا کوچک‌ترین ذرات ریزی در هوا باقی نماند. نکته قابل توجه در این مدل دستگاه ال جی، فیلتر دیسک آب است.

ضمن آن‌که به سنسور حسگر بو مجهز شده تا هر بوی نامطبوعی مانند دود سیگار که در هوا پخش می‌شود را از بین ببرد. این دستگاه مورد نظر، فیلترهایی مانند ضدعفونی نانو سیلور نیز دارد.

فیلتر نانو سیلور، مانع از بروز هر نوع بیماری و یا منشا باکتری است. در حقیقت این فیلتر، متابولیسم باکتری‌ها را مختل  و نابود می‌کند. میزان صدایی که در زمان روشن بودن دستگاه شنیده می‌شود،  بسیار کم و چیزی بین ۱۸ تا ۴۶ دسی‌بل است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل AirBus AS70GPWF1

اگر فضای شما بین ۷۵ تا ۹۰ متر مربع هست، باید گفت که این دستگاه بهترین گزینه انتخابی محسوب می‌شود. فیلترهایی که در این مدل ال جی به کار رفته، قابلیت باز و بسته شدن را دارند تا به راحتی شسته شوند.

میزان مصرف برق در این دستگاه بسیار کم و ۹۰ وات تعیین شده تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی زیادی شود. بهترین ویژگی این مدل دستگاه تصفیه هوا ال جی به تمیز کردن خودکار آن مربوط می‌شود که به طول عمر دستگاه کمک زیادی می‌شود. وزن ۱۵ کیلوگرم و حداکثر میزان صدای ۵۴ دسیبل از دیگر مشخصات آن است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل PHU450WN

ویژگی مهم این محصول مورد نظر صفحه نمایش ال ای دی است که با قابلیت هوشمند نورپردازی خود، میزان آلودگی در هوا را نشان می‌دهد. ابعاد ۴۵۰*۶۳۵*۳۵۰ میلی‌متر، وزن ۳٫۱۱ کیلوگرم، گنجایش آب ۲٫۳ لیتر  و صدای ۴۶ دسیبل از مشخصات این مدل محصول ال جی است.

تمامی فیلترهای به کار رفته، قابل شستشو درون آب هستند و فضای ۴۴ متر مربع را به راحتی تصفیه و به طور طبیعی، مرطوب نگه می‌دارد. ذرات آلوده‌ای که در هوا پخش هستند، به هیچ عنوان با چشم مصلح قابلیت اندازه‌گیری ندارند. پس ال جی در این مدل تصفیه هوا خود، سیستم سنسور قرار داده تا گرد‌وغبار را اندازه‌گیری کند. به غیر از آن‌که به فن ضدباکتری نانو سیلور و سنسور تشخیص بو نیز مجهز شده است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل Air Jet PS-S200WCC

این محصول ال جی به سیستم یون‌ساز مجهز شده  تا هوای محیط مورد نظر را با کیفیت بالا و  زیاد تا فضای ۱۱۰ متر مربع، بهبود بخشد. وزن این دستگاه ۷٫۲ کیلوگرم است تا با سبکی که دارد، امکان جابه‌جایی را به راحتی داشته باشد. بر روی بدنه نیز، دکمه خاموش و روشن شدن قرار داده شده است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل Airbus PS-P800WF

این محصول مورد نظر ال جی تا ۹۶ درصد، گرد و خاک در هوا را تصفیه می‌کند. صدایی که در زمان روشن شدن این دستگاه به گوش می‌رسد، حداکثر ۳۰ دسیبل است. مهم‌ترین مشخصه این مدل تصفیه کننده هوا ال جی، ضدعفونی کننده NPI است. بدین معنا که اکسیژن موجود در هوا جذب و توسط فن ضدعفونی می‌شود. رنگ بدنه سفید و در قسمت بالا، صفحه نمایشگر با پنل به صورت تاچ قرار گرفته است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل PS-N700WP

رنگ بدنه طوسی، ابعاد ۵۶۸*۲۷۱* ۴۲۶ میلی‌متر و جنس بدنه پلاستیک از مشخصه‌های این دستگاه شناخته شده است. با حداکثر توان برق ۶۵ وات کار می‌کند و باید گفت به سنسور بو مجهز شده تا از پراکنده شدن بوی دود سیگار، گاز مونو اکسید کربن و غیره جلوگیری کند. توانایی تصفیه هوا را تا حداقل فضای ۲۴ مترمربع دارد و دارای نمایشگر ال ای دی نیز هست.

تصفیه هوا ال جی مدل AM50GYWN2

این محصول ال جی، با ظاهر بسیار زیبا و خیره کننده در ابعاد ۴۰۸*۷۲۵*۴۰۸ طراحی شده است. حداکثر فضایی که با این دستگاه تصفیه می‌شود، ۵۰ متر مربع با مخزن آب ۳٫۲ لیتر است.

مهم‌ترین ویژگی این محصول ال جی که باعث شده به سطح بالاتری ارتقا پیدا کند،  نشانگر هوشمند و وای فای است.  بدین معنا که به کاربر قدرت داده می‌شود تا برای پیگیری و کنترل کیفیت هوای فضای خود، از وای فای استفاده کند. تمام تنظیمات نیز در قسمت بالا قرار گرفته که به شکل پنل تاچ است.

علاوه بر آن‌که در این دستگاه، کیت اینورتر به کار رفته تا مصرف برق را کاهش و بازدهی را بهبود دهد. فن ۴ سرعته نیز در تصفیه هوا این مدل ال جی، عملکرد را بسیار بهتر کرده است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل WBS040BPW

فیلترهایی که در این دستگاه قرار دارد ۲ عدد است که اولی به گرد‌وخاک و دومی به فیلتر آب مربوط می‌شود. این مدل مورد نظر ال جی  با دو عملکرد تصفیه هوا و بخور سرد کار می‌کند. گنجایش آب ۴ لیتر، حداکثر صدای ۳۹ دسیبل و حسگر بو از دیگر

مشخصات دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل WBS040BPW

شناخته شده است. بر روی بدنه، نمایشگر با اعداد دیجیتالی قرار دارد تا تنظیمات بهتر به چشم بیاید.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل Montblanc PS-V219CG

ارتفاع ۴۵۰، پهنای ۴۷۰ میلی‌متر، وزن ۶٫۹ کیلوگرم و توان مصرفی  ۱۹ وات از مشخصات این دستگاه محسوب می‌شود. زمان استفاده از این دستگاه حداقل صدایی که شنیده می‌شود، ۴۴ دسیبل است که بسیار اهمیت دارد.

این مدل ال جی، فضای ۳۰ تا ۴۰ متر مربع را به طور کامل تصفیه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی به تایمر کارکرد بر می‌گردد که هنگام تعویض فیلتر به صورت آلارم، صدا می‌کند. دارای یک طراحی زیبا شبیه به حرف Q به نظر می‌رسد که در زیر آن یک پایه ساده قرار گرفته است. لازم به ذکر است که سیستم  هوا از پایین به بالا با خروجی در اطراف منحنی‌ها، جریان پیدا می‌کند. کنترل پنل این مدل دستگاه ال جی در بالا گذاشته شده تا راحت‌تر خوانده و مدیریت شود.

تصفیه هوا ال جی سیگنچر مدل AM501YWM1

این محصول ال جی با طراحی بسیار شیک و خاص، تولید شده است. نکته مهم در آن، آب موجود در دستگاه است که قبل از اسپری شدن استریل  و هنگامی که رطوبت متوقف  می‌شود، جریان هوای تصفیه شده به طور خودکار فیلترها را خشک می‌کند تا از ایجاد کپک و باکتری جلوگیری شود.

از آن‌جا که تصفیه کننده‌های هوا باید هر از چند گاهی تحت نظارت باشند، ال جی این فرآیند را آسان کرده و دستگاه را به فناوری هوشمند مجهز کرده تا وضعیت دستگاه را خود مورد بررسی قرار دهد. قفل کودک، کنترل سرعت فن و حسگر بو نیز از مشخصه‌های این مدل دستگاه ال جی است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل Tumbler HPS-B090BP

در این دستگاه چراغ قرار داده شده تا به شکل چراخ خواب نیز کاربرد داشته باشد. دکمه‌های این مدل تصفیه هوا ال جی به صورت لمسی و در قسمت بالا قرار داده شده است. مصرف برق ۳٫۹، وزن ۰٫۵ کیلوگرم و تولید صدای ۳۴ دسیبل از مشخصات بارز این محصول شناخته شده است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل PURICARE

این مدل محصول ال جی، دارای دو فیلتر ۳۶۰ است که برای تمیز کردن سریع و کارآمد هوا در اتاق‌های بزرگ به کار می‌آید. از لایه‌ای تشکیل شده که بوی بد را گرفته و گازهای مضر موجود در هوا را کاهش می‌دهد. همچنین به وای فای متصل می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را با تلفن خود از راه دور کنترل کنید. از سه قسمت اصلی بخش پایینی، بالایی و تقویت کننده تمیز در بالا تشکیل شده است.

نکته حائز اهمیت این مدل ال جی، جذب ۱۰۰ درصد ذرات کوچک به اندازه ۰٫۰۱ میکرو هست که بسیار فراتر از استانداردهای معمولی، تصفیه صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که از دو خروجی تشکیل شده، یک فن پایین‌تر که هوا را به سمت بالا می‌دمد و دیگری که می‌تواند از طرفین به سمت دیگر نوسان کند. همین مورد باعث می‌شود تا هوای تصفیه شده به تمام گوشه‌های اتاق برسد.

در داخل دستگاه، یک سنسور قرار داده شده تا چگالی ذرات معلق در هوا را تشخیص دهد. در بین بخش‌های پایین و بالای دستگاه، چراغ نشانگر وجود دارد تا کیفیت کلی هوای فعلی را بر اساس تراکم و سطح بو تشخیص و تغییر رنگ دهد. به قفل کودک نیز مجهز شده تا کودکان نتوانند با آن مشکل ایجاد کنند.

دستگاه تصفیه هوا ال جی Air Dream PS_R450WN

از مشخصات این مدل تصفیه هوا ال جی به ابعاد ۵۶۸*۲۷۱*۴۲۶ میلی‌متر، توان ۴۵ وات و تولید صدای ۴۷ دسیبل می‌توان اشاره کرد. به یون نانو پلاسما نیز مجهز شده تا حتی ریزترین ویروس و باکتری‌های پخش در هوا را حذف کند.

ال جی در حال حاضر، دستگاه‌های مختلفی را در این دسته تولید و به بازار عرضه کرده است که همه آن‌ها سطح بالایی دارند، ۹۰ درصد آلرژن‌های موجود در هوا را حذف و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی  نیز هستند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!