تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

پرفروش‌ترین برندهای جاروبرقی بازار کدامند؟

راهنمای کاربردی
جاروبرقی چه برندی بخریم؟ پرفروش‌ترین برندهای جاروبرقی بازار کدامند؟ در خرید جاروبرقی به چه نکاتی توجه کنیم؟ در حال حاضر کیفیت بسیاری از جاروبرقی موجود در بازار مناسب نیست اما برخی برندها جاروبرقی‌های با کیفیتی تولید کرده‌اند.۰

تصلا-آیا زمان خرید یک جاروبرقی جدید فرا رسیده است؟ اگر چنین است، باید اطلاع داشته باشید که انتخاب دستگاه مناسب، تمیز نگه داشتن مکان مورد نظر شما را آسان‌ و کارآمدتر خواهد کرد. بنابراین می‌توانید، زمان خود را آن‌طور که می‌خواهید سپری کنید. در این مقاله ما قصد داریم تا برندهای پرفروش را به شما معرفی کنیم تا  انتخاب درستی داشته باشید، پس به خواندن ادامه دهید.

معرفی بهترین برندهای جاروبرقی و ویژگی‌های هر کدام

افراد زیادی هستند که هنگام انتخاب و خرید جاروبرقی، کیفیت را جایگزین قیمت قرار می‌دهند. در زیر برخی از بهترین برندهای پرفروش اخیر جاروبرقی را با ذکر مشخصات خواهیم گفت تا انتخاب درستی داشته باشید.

  • جاروبرقی برند بوش: این برند سعی کرده تا جاروبرقی‌های خود را با وزن سبک تولید کند. البته، طراحی آرگونومیک نیز در هر کدام از این دسته محصولات برند بوش در نظر گرفته شده است. هنگام استفاده از این دستگاه، به هیچ عنوان صدای نامطلوبی شنیده نمی‌شود. ضمن آن‌که با قدرت و توان مناسب، مکش بالایی دارند. جنس بدنه، تمامی محصولات جاروبرقی برند بوش از پلاستیک درجه یک و محکم تولید شده است. مهم‌ترین ویژگی در این مدل دستگاه‌های بوش، تکنولوژی Power Protect است که باعث می‌شود زمان پر شدن کیسه، مکش دستگاه کاهش پیدا نکند. سیم جمع‌کن، کابل بلند و اقلام نگدارنده مانند برس نیز از دیگر مشخصات جاروبرقی‌های بوش شناخته شده است.
  • جاروبرقی فیلیپس: تمامی محصولات این دسته از برند فیلیپس بسیار شیک، ساده و مدرن طراحی شده‌اند. علاوه بر آن‌که در زیر بدنه، چرخ‌های بزرگی قرار داده شده تا جابه‌جایی به آسانی انجام شود. جاروبرقی‌های این برند مورد نظر با قدرت مکش ۵۰۰ وات کار می‌کند. اما فیلیپس در تمام محصولات خود، کیسه هپا قرار داده تا کوچک‌ترین ذرات معلق در هوا را جذب کنند. بهترین ویژگی در این محصولات فیلیپس، سری مثلثی شکل با چرخ در زیر آن‌ها است که باعث می‌شود تا گوشه و کنارها به راحتی تمیز و بر روی سطوح روان‌تر حرکت کنند. وزن سبک، لوله تلسکوپی، نشانگر پر بودن مخزن نیز از دیگر مشخصات جاروبرقی‌های برند فیلیپس است.
  • جاروبرقی برند ال‌جی: موتورهایی که این برند مورد نظر در جاروبرقی‌های خود به کار برده از نوع اینورتر است که جریان هوا با قدرت بالا ایجاد می‌کند. ضمن آن‌که به سه فیلتر هپا ۱۴ مجهز شده تا ۹۹٫۹۹ درصد گردوغبار را جذب کند. دسته‌هایی که در هر یک از این محصولات ال‌جی طراحی شده، آرگونومیک است تا کاربر بنا به شرایط خود طول و یا زاویه را تنظیم کند. همچنین، خرطومی جاروبرقی‌های ال‌جی از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند که در حرکت آزادی عمل بیشتری ایجاد می‌کند. ظرفیت بالای کیسه‌ها، طول سیم مناسب، رنگ‌های متنوع و ابعاد استاندارد نیز از دیگر مشخصات این محصولات ال‌جی است.
  • جاروبرقی سامسونگ: برند دیگری که در یک ماه اخیر بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته، سامسونگ است. تمامی جاروبرقی‌های سامسونگ، دارای فیلتر هپا و قابل شستشو هستند. مکشی که این برند در محصولات خود در نظر گرفته چیزی حدود ۴۶۰ وات است و باید گفت که در هنگام کار، صدای بسیار کمی دارند. تمامی مدل‌ها، دارای لوله تلسکوپی و شلنگ خرطومی شکل هستند. اما برای این‌که کاربر متوجه روشن و یا خاموش شدن دستگاه شود بر روی بدنه جاروبرقی‌ها، چراغ نمایشگر ال ای دی قرار داده شده است. بهترین ویژگی این محصولات سامسونگ، فناوری EZclean CLCLon است که در دسته قرار گرفته تا هیچ‌گونه گردوغباری مانع مکش نشود.
  • جاروبرقی هیتاچی: در ابتدا به این مورد باید اشاره کرد که هیتاچی، جاروبرقی‌های خود را به شکل سطلی طراحی و تولید کرده است. اما مهم‌ترین نکته در این دسته از محصولات برند هیتاچی، سیستم کنترل از راه دوری است که بر روی دسته قرار داده شده تا کاربر به راحتی تنظیمات را در دست گیرد. بر روی بدنه سطلی نیز دسته قرار داده شده تا به جابه‌جایی، کمک زیادی کند. جنس بدنه از فلز محکم، قابلیت چرخش کله‌گی، عملکرد کمپرسور باد، موتور پر قدرت، فیلتر پارچه‌ای و نشانگر میزان گردوغبار از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی‌های هیتاچی شناخته شده است.
  • جاروبرقی پارس‌خزر: اگر به دنبال خرید جاروبرقی با قیمت مناسب هستید، ما پارس‌خزر را به شما معرفی می‌کنیم. تمامی مدل‌های این برند در ابعاد استاندارد، وزن مناسب و ظرفیت کیسه بالا طراحی و تولید شده است. تعویض به موقع پاکت‌های جاروبرقی، یکی از دغدغه‌ کاربران هست که پارس‌خزر با قرار دادن نمایشگر بر روی بدنه، این مشکل را حل کرده است. طول کابل ۶ الی ۷ متر، چرخش ۳۶۰ درجه لوله خرطومی و تنظیم قدرت مکش از مشخصات دیگر محصولات این برند مورد نظر است.
  • جاروبرقی ارشیا: این برند مورد نظر، تمام محصولات خود را با انرژی A تولید کرده تا در مصرف برق صرفه‌جویی زیادی بشود. بر روی بدنه، سیستم پر شدن کیسه قرار داده شده تا هشدار به طور خودکار داده شود. تمامی کیسه‌های جاروبرقی برند ارشیا، قابل شستشو هستند. ویژگی این دسته از محصولات ارشیا، فیلتر هپا و نانو است که به راحتی شسته و سر جای خود قرار می‌گیرند. برند ارشیا، جاروبرقی‌های خود را در دو مدل سطلی و معمولی تولید کرده که هر کدام از مدل‌ها، بسیار بی‌صدا هستند.
  • جاروبرقی پاناسونیک: برند پاناسونیک، تمامی مدل‌های جاروبرقی خود را با تنوع رنگی تولید کرده تا کاربر بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کند. یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران، شنیدن صدای کم است که محصولات این دسته از برند پاناسونیک با صدای بسیار کم یعنی حدود ۶۵ دسیبل شنیده می‌شوند. اما بهترین ویژگی در جاروبرقی‌های این برند مورد نظر، قرار دادن فیلتر از جنس مس است باعث می‌شود ذرات بو از طریق پیوند شیمیایی از بین و فیلتر تمیز باقی بماند. قدرت موتور با وات مناسب، فیلتر بهداشتی، طول سیم ۵ متر و شعاع کارکرد ۸ متر از دیگر مشخصات این برند شناخته شده است.
  • جاروبرقی میدیا: در کناره‌ بدنه این جاروبرقی‌ها، دو چرخ بزرگ و در زیر آن یک چرخ کوچک قرار داده شده تا حمل‌ونقل به آسانی صورت گیرد. با حداکثر توان مصرفی ۲۵۰۰ وات کار می‌کند و نوع فیلتری که در آن‌ها قرار داده شده، هپا است. تنظیمات بر روی بدنه، به صورت چرخشی و دارای دو سری نیز است.
  • جاروبرقی دوو: حداکثر مصرف انرژی در جاروبرقی‌های دوو، ۲۱۰۰ وات است. این برند، پر بودن کیسه‌های خود را با چراغ ال ای دی نشان می‌دهد. ضمن آن‌که به فیلتر هپا شماره ۱۳ و قابل شستشو، مجهز شده تا به هیچ عنوان گردوغباری بر روی سطوح باقی نماند. بهترین مشخصه در جاروبرقی‌های این برند مورد نظر قرار گرفتن دکمه خاموش، روشن و تنظیمات مکش بر روی دسته است. کیسه‌ جاروبرقی‌های دوو از جنس نانو تولید شده تا ذرات گردوغبار را بهتر جذب و درون خود نگه دارند.
  • جاروبرقی اسنوا: لوله‌ای که در هر یک از مدل‌های اسنوا به کار رفته از نوع تلسکوپی و جنس استیل است که اجازه تنظیم ارتفاع را نیز به کاربر داده می‌شود. موتور جاروبرقی‌های این برند به گونه‌ای طراحی شده تا مکش قوی با مصرف انرژی کم داشته باشد. نوع فیلتر هپا، سری‌های مختلف و سیم جمع کن از دیگر ویژگی‌های این محصولات برند اسنوا است.

نتیجه:

در این مقاله سعی شد تا پرفروش‌ترین برندهای جاروبرقی در یک ماه اخیر معرفی شود. توصیه می‌شود، اگر شما نیز قصد خرید دارید با مطالعه بیشتر و بررسی ویژگی‌های هر کدام یکی را انتخاب کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!