تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بررسی قیمت لوازم خانگی کنوود در بازار

راهنمای خرید لوازم خانگی کنوود

راهنمای خرید
کنوود یک برند بریتانیایی در تولید لوازم خانگی و آشپزخانه است. مقر اصلی کارخانه کنوود در شهر هاوانت، محله همپشیر بریتانیاست. محصولات لوازم خانگی کنوود شامل انواع یخچال‌ها، لباسشویی، کولر گازی، ماکروفر میکسرهای ایستاده، بلندر یا مخلوط کن، غذا ساز، کتری برقی و توستر است.

تصلا – موسس برند کنوود فردی به نام کنت ماینارد وود است که در سال ۱۹۴۷ در شهر واکینگ انگلستان کارخانه کنوود را تاسیس کرد. در سال ۱۹۶۲ میلادی کارخانه کنوود به شهر هاوانت جایی که در حال حاضر به عنوان مقر اصلی این برند شناخته می‌شود، نقل مکان کرد. در این گزارش به بررسی لوازم خانگی کنوود این برند بریتانیایی می‌پردازیم.

تاریخچه شرکت تولید کننده لوازم خانگی کنوود

لوگو برند کنوود

این مطلب که برای انتخاب لوازم خانگی اصلی و مناسب در نظرگرفته شده است، ابتدا به تاریخچه برند می پردازد. برای اولین بار در دهه ۵۰ میلادی یعنی سال‌های ۱۹۴۰ میلادی اولین توستر کنوود توسط موسس این برند یعنی کنت وود اختراع و طراحی شد و بعد از گذشت ۷ سال این محصول وارد بازار لوازم خانگی انگلیس شد. این توستر با نام A100 به بازار لوازم خانگی معرفی شد.

در طول دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی یعنی سال‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ اولین نسخه از محصول معروف شرکت کنوود با نام کنوود شف که یک محصول همه کاره بود در نمایشگاه لوازم خانگی “خانه ایده‌آل” به علاقه‌مندان محصولات این برند معرفی شد. به گفته برند کنوود در آن زمان استقبال زیادی از این محصول شد و فروش آن در این نمایشگاه بسیار خوب بود.

در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی برند کنوود اولین غذاساز خود را به بازار لوازم برقی آشپزخانه معرفی کرد و پس از آن در سال ۱۹۸۹ این برند اولین نمایندگی و کارخانه خود را در کشور چین تاسیس کرد.

کنوود از سال ۱۹۹۰ تا کنون محصولات متنوعی را به بازار لوازم برقی آشپزخانه معرفی کرده است. در همین سال یعنی ۱۹۹۰ موسس این شرکت آقای وود درگذشت.

بعد از مرگ کنت وود در سال ۲۰۰۱ میلادی برند ایتالیایی دلونگی شرکت کنوود را با قیمتی معادل ۴۵٫۹ میلیون پوند حدود ۶۶٫۷ میلیون دلار از آن خود کرد. در سال ۲۰۱۳ طراح اصلی محصول کنوود شف به دلیل خدمات خود و طراحی این محصول بی‌نظیر نشان شوالیه دولت انگلیس را از آن خود کرد.

در حال حاضر برند کنوود محصولات متنوعی را تولید می‌کند که از جمله مهم‌ترین این محصولات می‌توان به  آبمیوه‌گیری، مخلوط کن، غذاساز، کتری برقی، توستر و قهوه‌ساز کنوود اشاره کرد. البته برند کنوود محصولات دیگری از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر و انواع لوازم صوتی و تصویری را نیز در فهرست محصولات خود به بازار لوازم خانگی معرفی کرده است.

بند کنوود در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکا و کشورهای آسیایی توانسته یکی از جایگاه‌های برندهای پرفروش لوازم خانگی را در کنار برندهای معتبری مثل بوش از آن خود کند.

غذاساز کنوود مدل FDP623

غذاساز کنوود

یکی از محصولات پرتنوع و بسیار کاربردی برند کنوود، غذاساز کنوود است . کنوود در تولید این محصولات سعی کرده است همه سلائق کاربران خود در همه کشورهای جهان از جمله آمریکا، انگلیس و حتی ایران را نیز در نظر بگیرد. در حال حاضر ۴ مدل از غذاسازهای کنوود در دنیا توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند و در فهرست پرفروش‌های دنیا قرار گیرند.

یکی از بهترین انواع غذاسازهای کنوود غذاساز مدل FDP623 است. این دستگاه با توجه به لوازم حانبی و امکانات آن به غذاساز ۲۸ کاره معروف است. با وجود اینکه رنگ بدنه بسیاری از غذاسازهای استیل است، رنگ بدنه این مدل از غذاساز سفید است. این ویژگی باعث شده تقاضا برای این محصول بسیار زیاد باشد.

غذاسازها محصولاتی هستند که به کاربر کمک می‌کنند تا بسیاری از کارها و فرآیندهایی که قبل از پخت غذا باید روی مواد غذایی انجام گیرد، مثل چرخ کردن مواد غذایی، خرد کردن و همچنین میکس کردن آن‌ها را تنها با یک دستگاه انجام دهند. غذاساز کنوود FDP623 نیز از این قاعده مستنثنی نیست.

یکی از نقاط قوت غذاساز کنوود FDP623 توان هزار واتی آن است. غذاساز هر چه دارای قدرت موتور بیشتری باشد، از قدرت خردکنندگی بیشتری نیز برخوردار است. قدرت ۱۰۰۰ وات بالاترین قدرتی است که غذاسازهای خانگی دارند و غذاساز کنوود FDP623 این قدرت فوق‌العاده را دارد.

آب‌میوه‌گیری، خردکن بزرگ و کوچک، انواع دیسک‌های رنده، مخلوط کن ۵/۱  لیتری و آب‌مرکبات‌گیری از وسایل جانبی این محصول باکیفیت است. همراه این محصول یک همزن دو سر نیز ارائه شده است که از آن می‌توان برای تهیه انواع شیرینی‌ها، دسرها و غذاها استفاده کرد.

بسته به تعداد افراد خانواده حجم مخزن اصلی غذاساز می‌تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. کنوود این موضوع را در را در طراحی این محصول درنظر گرفته و این غذاساز را با دو مخزن در حجم‌های بزرگ و کوچک برای استفاده در خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت تولید کرده است.

مخزن اصلی خردکن در این دستگاه با برخورداری از گنجایش زیاد بالغ بر سه لیتر برای استفاده خانواده‌هایی با جمعیت زیاد مناسب است. مخزن این غذاساز از جنس پلاستیک است و بدنه آن شفاف و مدرج است.

این غذاساز دارای دو دیسک رنده است که برای رنده ‌کردن و ورقه‌ کردن مواد مختلف کاربرد دارند. یکی از رنده‌ها برای رنده و ورقه‌کردن نازک و دیگری برای رنده و ورقه‌کردن درشت کاربرد دارد.

تیغه‌های به کار رفته شده در ساخت این محصول از استیل بسیار مرغوبی ساخته شده است که دارای قابلیت مقاومت در برابر زنگ‌زدگی است تا در اثر شست‌وشو یا تماس با آب دچار پوسیدگی نشود. به ‌این‌ ترتیب طعم موادغذایی تغییر نمی‌کند و از سلامت و کیفیت آن‌ها مطمئن خواهید بود.

یکی از نقاط قوت این دستگاه غذاساز این است که این دستگاه مجهز به قابلیت عملکرد لحظه‌ای Pulse است. این قابلیت به شما امکان این را می‌دهد تا انواع مواد غذایی سفت را نیز با این دستگاه خرد کنید و از آن‌ها برای تهیه غذاهای خوشمزه استفاده کنید.

قیمت این محصول در بازار لوازم خانگی (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹) ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. در جدول زیر چند نمونه دیگر از غذاسازهای کنوود به همراه قیمت و مشخصات آن‌ها معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹)
غذاساز کنوود مدلFDM613 توان ۱۰۰ وات، مصرف نسبتا پایین، گنجایش زیاد مخزن خرد کن، مجهز به سیستم Pulse ۲ میلیون و پانصد هزار تومان
غذاساز کنوود مدل FP691 توان ۱۰۰۰ وات، شامل مخلوط‌کن، آسیاب، رنده، خردکن، همزن، آبمیوه‌گیر، قابلیت شستشوی تمام قطعات در ماشین ظرفشویی ۳ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان
غذاساز کنوود مدل FDM788Ba توان ۱۰۰۰ وات، شامل آبمیوه‌گیری، آب‌مرکبات‌گیر، خردکن، پوره‌ساز و رب‌ساز، خمیر زن / همزن و مخلوط کن، تیغه استیل ضد زنگ، دارای عملکرد Pulse ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

ماشین آشپزخانه کنوود مدل KM287

تصویر ماشین غذاساز کنوود

یکی از محصولات بی‌نظیر برند کنوود ماشین آشپزخانه این برند است. این محصول در همه جای دنیا به عنوان یک محصول اقتصادی همه فن حریف شناخته می‌شود. این دستگاه در واقع ترکیبی از محصول غذاساز کنوود و همزن حرفه‌ای این برند است.

جدیدترین مدل ماشین آشپزخانه کنوود مدل KM287 است که توان موتور آن در حدود ۹۰۰ وات است. این محصول به سفارش اروپا برای فروش در بازارهای این قاره تولید شده است اما در بازار‌های لوازم خانگی آسیایی از جمله ایران نیز عرضه شده است.

ماشین آشپزخانه کنوود مدل KM287 به دلیل قطعات جانبی زیادی که دارد برای بسیاری از کاربران به عنوان یک غذاساز حرفه‌ای اما ارزان قیمت کاربرد دارد. این محصول برای مصرف افرادی که کسب و کار خانگی در تهیه انواع غذا و شیرینی و کیک دارند انتخاب مناسبی است

ماشین آشپزخانه کنوود دارای کاسه همزن، چرخ‌گوشت، آبمیوه‌گیری، آب‌مرکبات‌گیری، پاستاژ، اسموتی‌ساز، میوه خردکن و قطعات کاربردی دیگر است. این محصول با نام غذاساز و همزن حرفه‌ای نیز در بازار لوازم خانگی شناخته می‌شود. حجم کاسه این دستگاه ۴٫۳ لیتر است.

از آنجایی که جنس کاسه این دستگاه استیل است، می‌توان از آن به عنوان محافظی برای هم زدن مواد اولیه کیک و شیرینی استفاده کرد. حجم ۴٫۳ لیتری برای کاسه هم‌زن حجم زیادی نیست، از این رو نمی‌توان از این دستگاه به عنوان یک همزن حرفه‌ای در کسب‌ و کارهایی به غیر از کسب و کارهای خانگی استفاده کرد.

معروف‌ترین ماشین آشپزخانه کنوود ماشین‌های آشپزخانه مدل KMM020 ، KMC010 و KMC023 هستند که با وجود اینکه این مدل‌ها دارای موتور قوی‌تری نسبت به ماشین آشپزخانه کنوود مدل KM287 هستند، اما این دستگاه یک دستگاه بسیار کامل است و برای مصارف خانگی انتخاب بسیار مناسبی است.

این دستگاه شامل چرخ گوشت، پاستاساز، مخلوط کرده، ظرف غذاساز، خردکن، رنده، آسیاب برای آرد کردن، مکعب‌ساز، رشته‌ساز، آب‌میوه‌گیری، بستنی‌ساز، سیب زمینی پوست‌کن، سالادساز، کاسه استیل، رب‌ساز، عصاره گیر، آب انارگیر، خمیرزن، همزن است.

قیمت این محصول در بازار لوازم خانگی ( تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹ ) از ۷ میلیون و پانصد هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخمین زده شده است. در جدول زیر چند نمونه دیگر از ماشین غذاساز کنوود به همراه قیمت و مشخصات آن‌ها معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹)
ماشین غذاساز کنوود مدلKM240 توان ۹۰۰ وات، پره‌های استیل، قابلیت تنظیم سرعت، مناسب برای مصارف خانگی، ۵ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان
ماشین غذاساز کنوود مدل KM020 توان ۱۵۰۰ وات، قابلیت استفاده از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، سرعت موتور قابل تنظیم، مجهز به عملکرد Pulse، سه میله همزن قابل انعطاف، مجهز به تمامی قطعات غذاساز ۲۸ میلیون تومان
ماشین غذاساز کنوود مدل KM280 توان ۹۰۰ وات، بدنه پلاستیکی، وزن ۴٫۵ کیلوگرم، همزن استیل، مناسب برای مصارف خانگی ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

آسیاب و مخلوط کن کنوود مدل SB327

تصویر آسیاب و مخلوط کن برند کنوود

آسیاب و مخلوط‌کن کنوود مدل  SB327 دارای توان ۷۵۰ و طراحی بسیار شیک و زیبا است. در بدنه دستگاه از فلز یکپارچه استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا باعث افزایش زیبایی و جذابیت این دستگاه کاربردی شده است.  روی بدنه دکمه‌هایی جهت تنظیم سرعت دستگاه تعبیه شده است که در هنگام روشن بودن دستگاه، چراغ نمایشگر واقع بر روی هر کدام از دکمه‌ها به رنگ آبی بسیار زیبا روشن می‌شود. روشن بودن چراغ به منزله روشن بودن دستگاه آبمیوه‌گیری است.

دکمه خاموش دستگاه در سمت چپ بدنه تعبیه شده است که با فشار آن دستگاه خاموش می‌شود. این دستگاه مجهز به دو سرعت و همچنین سیستم عملکرد Pulse است که با توجه به انواع مواد غذایی و نوع غذایی که با این دستگاه تهیه می‌شود، می‌توان سرعت این قابلیت را تنظیم کرد.

دکمه سرعت پایین که در قسمت بالایی سمت راست بدنه قرار داده شده است به منظور مخلوط کردن میوه‌های نرم مناسب به کار می‌رود. از دکمه سرعت زیاد می‌توان جهت مخلوط کردن میوه‌های سخت یا مخلوط های غلیظ استفاده کرد.

دکمه مربوط به عملکرد Pulse در سمت چپ دستگاه قرار دارد که با فشار آن قابلیت Pulse دستگاه فعال می‌شود. در مخلوط کن‌ها زمانی از عملکرد Pulse استفاده می‌شود که بخواهیم از یخ همراه میوه‌ها و یا غذاها استفاده کنیم و یا مواد غذایی یخزده را بخواهیم در مخزن مخلوط کن بِلِند کنیم.

این دستگاه مخلوط کن کنوود مجهز به پارچ شیشه ی زیبا به ظرفیت دو لیتراست. استفاده از جنس شیشه در بدنه پارچ مخلوط کن نه تنها باعث حفظ کیفیت مواد غذایی می‌شود بلکه بهداشتی‌تر است. همچنین قابلیت شستشوی آن در ماشین ظرفشویی بیشتر است.

پارچ دستگاه مخلوط کن کنوود مدل SB327 مدرج بوده و از طریق بدنه شفاف آن می توان محتویات داخل پارچ را در حین مخلوط شدن مشاهده نمود. در پارچ این مخلوط کن یک شیر خروجی تعبیه شده است که به منظور تخلیه آسان محتویات داخل پارچ بدون نیاز به برداشتن و جابجا نمودن پارچ تعبیه شده است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مخلوط کن کنوود مدل SB327 مجهز بودن آن به قابلیت خرد کردن یخ است. همانطور که گفته شد این قابلیت می‌تواند به کاربر برای تهیه انواع نوشیدنی‌های خنک مثل یخ در بهشت و سوپ سرد کمک کند. تیغه های این مخلوط کن از جنس تمام استیل تهیه شده است و قادر به خرد کردن تکه‌‎های یخ و مخلوط کردن میوه‌های سفت است.

برای اضافه کردن مواد در حین کار به دستگاه، کافی است شکر ریز را برداشته و مواد افزودنی را از طریق دریچه داخل پارچ مخلوط کن ریخته و بلافاصله دریچه شکرریز را در جای خود قرار داد. در هنگام برداشتن درب دستگاه مخلوط کن جهت جلوگیری از بیرون پاشیدن مواد داخل پارچ بایستی سرعت دستگاه را روی کمترین سرعت قرار دهید.

جهت فعال کردن سرعت دستگاه کافی است پایین دکمه‌ای که در قسمت راست بدنه دستگاه قرار گرفته است را فشار دهید.

این دستگاه مجهز به پایه‌های ضدلرزش است که باعث شده دستگاه در حین کار کردن نلرزد. این ویژگی یکی از نقاط قوت این دستگاه است و باعث شده نظر بسیاری از کاربران در خصوص دستگاه مخلوط کن کنوود مدل SB327 مثبت باشد.

قیمت این دستگاه ( تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹) در بازار لوازم خانگی در حدود ۲ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برآورد شده است. در جدول زیر چند نمونه دیگر از مخلوط ‌کن‌های کنوود به همراه قیمت و مشخصات آن‌ها معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹)
مخلوط کن کنوود مدل  BL449 توان ۵۰۰ وات، پارج ۱٫۵ لیتری، مجهز به دریچه شکر ریز، بدنه پلاستیکی با دوام، پارچ پلاستیکی، تیغه ضد زنگ استیل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
مخلوط کن کنوود مدل BLP404WH توان ۶۵۰ وات، بدنه پلاستیکی، پارچ دو لیتری پلاستیکی، تیغه استیل ضد زنگ، مجهز به عملکرد Pulse ۱ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان
مخلوط کن کنوود مدل SB266 توان ۵۰۰ وات، پارچ پلاستیکی مدرج، تیغه استیل ضد زنگ ۴ پر، قابلیت خرد کردن یخ، قابلیت تنظیم سرعت ۲ تایی ۲ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان

چرخ گوشت کنوود مدل MG510

تصویر چرخ گوشت برند کنوود

چرخ گوشت شاید جزء وسایلی باشد که زیاد مورد استفاده قرار نگیرد ولی به جرات می‌توان گفت  یک محصول بسیار کاربردی و کارآمد است که به وسیله آن می‌توان کارهای زیادی را برای فرآوری و آماده‌سازی مواد غذایی مورد استفاده در تهیه غذا انجام داد.

یکی از محصولات باکیفیت و پرقدرت برند کنوود چرخ‌گوشت مدل MG510 است. این محصول توانسته در کنار محصولات مشابه برندهای مطرح دنیا توجه بسیاری از متقاضیان و خریداران چرخ‌گوشت را به خود جلب کند. شاید در نگاه اول از هر کسی بپرسید چرخ گوشت چه کاری انجام می‌دهد به شما بگوید کار چرخ گوشت چرخ کردن گوشت است. اما این همه کاری که یک دستگاه چرخ گوشت می‌تواند انجام دهد نیست. شما می‌توانید با استفاده از چرخ‌گوشت کارهای زیادی انجام دهید. به خصوص این روزها که در کنار چرخ گوشت‌ها لوازم جانبی زیادی ارائه می‌شود که باعث افزایش عملکرد و کاربری این دستگاه‌ها می‌شود. مثلا بیشتر دستگاه‌های چرخ گوشت مجهز به تیغه‌های مخصوص خرد کردن سبزی و انواع میوه‌ها هستند. همچنین از این دستگاه‌ها می‌توان برای تهیه انواع سوسیس خانگی و کپه یا همان گوشت قلقلی استفاده کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه چرخ‌گوشت کنوود مدل MG510 تعبیه یک موتور پر قدرت در آن است. وجود این موتور قدرتمند با توان مکانیکی ۱۶۰۰ وات در چرخ‌گوشت کنوود باعث شده نه تنها قدرت آن در چرخ کردن انواع مواد غذایی به خصوص انواع گوشت افزایش یابد بلکه سرعت کار چرخ کردن در آن نیز زیادتر شود. به طوری که می‌توان با استفاده از این دستگاه در مدت ۱ دقیقه ۲ کیلو گوشت را به راحتی چرخ کرد. افزایش سرعت عملکرد دستگاه باعث شده  این دستگاه برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی گزینه و انتخاب بسیار مناسبی باشد.

قطعات به کار رفته در چرخ گوشت کنوود مدل MG510 بسیار بادوام هستند. یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه چرخ‌گوشت، صدای کم آن است که نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. بدنه چرخ گوشت MG510 از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است؛ به همین دلیل در برابر عوامل درونی و بیرونی مثل ضربه و رطوبت بسیار مقاوم است. تیغه‌ها از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند و به همین دلیل به مرور زمان تغییر شکل نمی‌دهند و از آن‌ها می‌توان برای چرخ کردن گوشت‌های یخ‌زده و یا به طور کلی مواد غذایی یخ‌زده استفاده کرد. این چرخ‌گوشت مجهز به عملکرد معکوس است و باعث می‌شود کیفیت گوشت‌های چرخ شده در آن افزایش یابد.

امکان چرخ کردن گوشت‌ها در ۳ اندازه ریز، متوسط و درشت با این دستگاه وجود دارد. سینی بالایی دستگاه چرخ گوشت کنوود مدل MG510  از جنس فلز مقاوم ساخته شده است و به همین دلیل تمیز کردن و استفاده از آن بسیار ساده است. در این محصول یک فضا برای جمع کردن سیم چرخ‌گوشت طراحی شده است که مانع باز و پخش شدن سیم داخل قفسه‌ها می‌شود.

قیمت این محصول در بازار لوازم خانگی (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹ ) در حدود ۳ میلیون تومان است. در جدول زیر چند نمونه دیگر از انواع چرخ‌گوشت کنوود به همراه قیمت و مشخصات آن‌ها معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹)
چرخ‌گوشت کنوود مدلMG470 توان مکانیکی ۱۵۰۰ وات، توان موتور ۴۴۰ وات، ظرفیت ۲ کیلوگرم در دقیقه، درپوش محافظ، قابلیت تهیه کبه و سوسیس، مجهز به سیستم عملکرد معکوس، تیغه‌های فولادی ۲ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان
چرخ‌گوشت کنوود مدلMG474 توان مکانیکی۱۵۰۰ وات، سیستم تک سرعته، مجهز به سیستم عملکرد معکوس، تیغه‌های فولادی، قابلیت تهیه کبه و سوسیس، بدنه پلاستیکی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
چرخ‌گوشت کنوود مدلMG360 توان مکانیکی ۱۴۰۰ وات، مجهز به سیستم عملکرد معکوس، دارای تیغه‌های استیل، قابلیت تهیه سوسیس، بدنه پلاستیکی ۲ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان

 دستگاه آبمیوه گیری کنوود مدل JEP500WH 700 وات

تصویر آبمیوه گیری برند کنوود

دستگاه آبمیوه‌گیری از آن دسته دستگاه‌هایی است که در ابتدا وجود آن در خانه چندان ضروری به نظر نمی‌رسد اما مادرانی که به سلامت فرزندانشان اهمیت می‌دهند و می‌خواهند فرزندان آن‌ها از تغذیه سالمی برخوردار باشند حتما در رژیم غذایی فزندان خود از آب میوه‌های طبیعی استفاده می‌کنند. از این رو وجود دستگاه آبمیوه‌گیری در خانه برای این مادران ضروری است.

دستگاه آبمیوه‌گیری کنوود مدل JEP500 یکی آبمیوه‌گیر بسیار با کیفیت با توان ۷۰۰ وات است که در کمترین زمان بیشتری بازدهی را دارد. یکی از ویژگی‌های خاص این دستگاه آبمیوه‌گیری اندازه مناسب و جمع و جور آن است. این دستگاه مجهز به فیلتر تفاله‌گیر است. مخزن آبمیوه‌گیری کنوود مدل JEP500 در حدود ۲ لیتر است به همین دلیل در حین کار نیازی به انجام عملیات تخلیه مخزن ندارید.

دهانه ورودی آبمیوه‌گیری کنوود مدل JEP500 بسیار گشاد طراحی شده است و به همین دلیل می‌توان بدون نیاز به نصف کردن میوه‌ها آب میوه‌هایی مثل سیب را به راحتی گرفت. تمام قطعات تعبیه شده در این آبمیوه‌گیری قابلیت جدا شدن را دارند و به همین دلیل شستشو و حفظ نظافت آن بسیار آسان است.

آبمیوه‌گیر کنوود مدل JEP500 از آن دسته محصولات تک کاره با امکانات بسیار زیاد است که توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران آن را به خود جلب کند. رنگ بدنه این محصول سفید و مشکی است و به همین دلیل ظاهر این دستگاه بسیار جذاب و خاص است. جنس بدنه این آبمیوه‌گیری از استیل ضدزنگ و پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده است به همین دلیل زیبایی بدنه در آن حفظ شده است و همچنین مقاومت و عمر این دستگاه در برابر ضربه، رطوبت، عوامل بیرونی و درونی افزایش یافته است.

آبمیوه‌گیری کنوود مدل JEP500 دارای تیغه‌های بسیار تیز است که به بهترین شکل ممکن آب میوه‌ها را می‌گیرد. عیب بسیاری از آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار صدا و لرزش زیاد آن‌هاست. اما کنوود این آبمیوه‌گیری را به نحوی طراحی کرده است که نه تنها صدای آن بسیار کم است بلکه وجود پایه‌های ضد لرزش در آن باعث شده  دستگاه در حین کار کردن به هیچ عنوان دچار لرزش نشود.

برای این دستگاه قابلیت تنظیم دوسرعته در نظر گرفته شده است و به همین دلیل با استفاده از آن می‌توان آب انواع میوه‌ها را به راحتی گرفت. نکته مهم در خصوص عملکرد این دستگاه آبمیوه‌گیری این است که توانایی گرفتن آب میوه‌ها با پالپ کمتر و آب بیشتر را دارد. در این آبمیوه‌گیری می‌توان حتی آب میوه‌های یخ‌زده را هم گرفت. در آبمیوه‌گیری کنوود مدل JEP500 سیستم ضدچکه تعبیه شده است که باعث جلوگیری از چکه کردن آب میوه بعد از اتمام کار آبمیوه‌گیری می‌شود.

وجود محفظه نگهدارنده سیم در این آبمیوه باعث شده سیم آن زمان قرار گرفتن در قفسه‌ها باز و پخش نشود. به طور کلی می‌توان گفت در ساخت این آبمیوه‌گیری از آخرین و به روزترین تکنولوژوی‌های دنیا استفاده شده است. قیمت این محصول در بازار لوازم خانگی ( تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹) در حدود ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تخمین زده شده است.

در جدول زیر چند نمونه دیگر از انواع آبمیوه‌گیری کنوود به همراه قیمت و مشخصات آن‌ها معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹)
آبمیوه‌گیری کنوود مدلJE850 توان ۱۵۰۰ وات، مجهز به تنظیمات ۲ سرعته، مجهز به سیستم ضد چکه، دارای مخزن تفاله، بدن مخلوط کن، تک کاره ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان
آبمیوه‌گیری کنوود مدل JE880 توان ۲۰۰۰ هزار وات، مجهز به سیستم ضد چکه، دارای بدنه آلومنیومی، تک کاره، مجهز به سیستن تنظیم ۲ سرعته، ۵ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان
آبمیوه‌گیری کنوود مدل JE850 توان ۱۵۰۰ وات، مجهز به سیستم تنظیم ۲ سرعته، مجهز به سیستم ضد چکه، جنس بدنه آلومینیومی ۴ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان

قهوه‌ساز کنوود مدل CMM480

قهوه ساز برند کنوود 1100 وات CMM480 Kenwood

برند کنوود در فهرست محصولات خود قهوه‌ساز‌های متنوع با کاربردهای گوناگونی را تهیه کرده است. یکی از مدل های خاص و متفاوت قهوه‌سازهای کنوود، قهوه‌ساز مدل  CMM480 است. این قهوه‌ساز دارای طراحی و دیزاین بدنه بسیار زیبا و شیک است و به همین دلیل توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

در طراحی بدنه قهوه‌ساز کنوود مدل CMM480 از دو رنگ مشکی و نقره‌ای استفاده شده است. به همین دلیل این دستگاه بسیار زیبا و جذاب است. این دستگاه مجهز به یک دکمه خاموش و روشن در پایین آن و یک قوری درجه‌بندی شده از جنس شیشه است. جنس این قوری بسیار با کیفیت است.

دستگاه قهوه‌ساز کنوود مدل CMM480 دارای سیستم گرم نگهدارنده قوه برای ساعت‌های طولانی است. این دستگاه قهوه‌ساز به فیلتر قهوه قابل تعویض مجهز است. ابعاد این قهوه‌ساز نسبتا کوچک است و نیاز به مکان و فضای زیادی ندارد و به راحتی می‌توان ان را در آشپزخانه‌های کوچک استفاده کرد.

با دستگاه قهوه‌ساز کنوود CMM480 می‌توانید انواع قهوه‌ها از جمله قهوه ساده، اسپرسو و کاپوچینو را با طعمی به یاد ماندنی و تازه تهیه کنید. این قهوه‌ساز مجهز به قابلیت‌های بسیار زیادی است که باعث آسان‌تر شدن کار با این دستگاه شده‌اند. وجود برخی از قابلیت‌ها در صرفه‌جویی انرژی باعث شده  طول عمر دستگاه نیز تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

ظرفیت این دستگاه در حدود ۱٫۵ لیتر است و کاربر می‌تواند در هر بار چند فنجان قهوه با آن تهیه کند به همین دلیل این دستگاه قهوه‌ساز برای خانواده‌های پرجمعیت و همچنین افرادی که مدام میهمانی برپا می‌کنند، انتخاب بسیاری مناسبی است. این دستگاه قهوه‌‌ساز مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار است به این صورت که اگر بعد از گذشت ۴۰ دقیقه دستگاه همچنان روشن بماند، این سیستم به صورت خودکار دستگاه قهوه‌ساز را خاموش می‌کند و به این ترتیب دستگاه استراحت کامل داشته و امنیت آن نیز بیشتر حفظ می‌شود.

دستگاه قهوه‌ساز کنوود مدل CMM480 مجهز به سیستم ضدچکه است. وجود این سیستم یکی از ویژگی‌های لازم و ضروری در قهوه‌سازهای رده بالا به حساب می‌آید. وجود سیستم ضدچکه در دستگاه قهوه‌ساز باعث می‌شود  به هیچ عنوان آب و قهوه در این دستگاه به هدر نرود. قیمت این دستگاه قهوه‌ساز در بازار لوازم خانگی (تا تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹) در حدود ۱ میلیون و ۳۸۶ هزار تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!