تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

آخرین قیمت لوازم خانگی فیلیپس در بازار

معرفی لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی فیلیپس

راهنمای خرید
لوازم خانگی فیلیپس همیشه در صدر فهرست برترین‌های لوازم خانه و آشپزخانه بوده‌اند. کمتر کسی پیدا می شود که از مجصولات فیلیپس ناراضی باشد. اگر می‌خواهید با ویژگی‌های محصولات مختلف فیلیپس و آخرین قیمت آن‌ در بازار مطلع شوید، این مقاله را از دست ندهید.

تصلا– فیلیپس یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم‌خانگی با سابقه‌ای بیش از ۱۰۰ سال است. لوازم خانگی فیلیپس از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برند هلندی دومین برند محبوب لوازم‌خانگی و همچنین دومین برند مشهور در جهان است. محصولات فیلیپس همیشه به‌ عنوان محصولاتی قابل ‌اعتماد با کیفیت بالا، کیفیت ساخت عالی و ارزش خرید بالا معرفی شده‌اند. در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی قصد داریم شما را با لوازم خانگی فیلیپس آشنا کنیم.

لیست لوازم خانگی فیلیپس

  • اسپرسوساز
  • دستگاه قهوه‌ساز
  • گوشت‌کوب برقی
  • مخلوط‌کن
  • خردکن
  • غذاساز
  • سالادساز
  • ساندویچ‌ساز
  • سوپ ساز
  • مخلوط‌کن دستی
  • همزن
  • آبمیوه‌گیری
  • آبمیوه‌گیری دستی فشاری
  • آب مرکبات‌گیری
  • زودپز برقی
  • چرخ‌گوشت
  • کتری برقی
  • سرخ‌کن
  • اتوبخار
  • بخارشوی لباس
  • دستگاه تصفیه هوا و مرطوب‌کننده هوا
  • دستگاه استریل و گرم‌کننده شیشه شیر
  • دستگاه ضدعفونی‌کننده
  • دستگاه تصفیه هوا و مرطوب‌کننده هوا
  • دستگاه تصفیه آب
  • بخارشو
  • بخارشوی لباس
  • دستگاه گریل (برای استفاده در فضای داخلی)
  • پلوپز
  • اجاق‌برقی
  • توستر گریل
  • جاروبرقی
  • جارو برقی بی‌سیم
  • بخار شو

بیشتر بخوانید: سرویس کفگیر ملاقه چی بخریم؟

معرفی دستگاه‌ تهویه مطبوع و لوازم آشپزخانه فیلیپس

قهوه‌ساز

یکی از لوازم خانگی فیلیپس ، قهوه‌ساز پیانو نویر (Piano noir) است. نخستین قهوه‌ساز کپسولی جهان با قابلیت تهیه دو فنجان قهوه به‌صورت همزمان، تهیه اسپرسوی دبل‌شات و تهیه اسپرسو شات در یک فنجان است.

با استفاده از این قهوه‌ساز ۱۹ باری هم می‌توان از کپسول تک شات و هم از کپسول دبل شات استفاده کنید (دستگاه به‌صورت خودکار کپسول تک شات و کپسول دبل شات را تشخیص می‌دهد). از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از دستگاه کف‌ساز شیر برای تهیه کاپوچینو و دیگر نوشیدنی‌های قابل‌تهیه با قهوه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نکاتی که در خرید تخته گوشت باید بدانیم

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تهویه هوای فیلیپس AC1215/20  از سه فیلتر برای جذب ۹۷/۹۹ درصد ذرات به‌اندازه ۰.۰۲ میکرون استفاده می‌کند؛ بنابراین تقریباً تمام آلودگی‌ها و مواد آلرژی‌زای معلق در هوا را از بین می‌برد. برخی از دستگاه‌های هوای این برند با استفاده از سنسورهای مختلف کیفیت هوای محیط را تشخیص می‌دهند و سرعت فن را متناسب با کیفیت هوا تنظیم می‌کنند و زمان تعویض فیلتر را نیز به کاربر هشدار می‌دهند. دستگاه‌های تصفیه هوا به حفظ سلامت افرادی که دچار بیماری‌های تنفسی و پوستی مانند اگزما هستند، کمک زیادی می‌کند.

دستگاه مرطوب‌کننده هوا

دستگاه مرطوب‌کننده هوا فیلیپس مدل HU4803/01 با فناوری نانو کلود (NanoCloud) و سیستم تبخیر پیشرفته تنها مولکول‌های آب را به‌ صورت پیوسته در تمام فضای محیط منتشر می‌کند و باکتری‌ها را وارد هوا نمی‌کند. این دستگاه ذراتی مثل موی انسان و حیوانات خانگی و همچنین گرد و غبار را نیز جذب می‌کند. استفاده از رطوبت‌ساز فیلیپس که می‌تواند رطوبت هوا را به میزان ۴۰، ۵۰ و ۶۰ درجه تنظیم کند، تنفسی و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ضمن این دستگاه هوای محیط را شرجی نمی‌کند.

از دیگر امکانات دستگاه مرطوب‌کننده هوا می‌توان به قابلیت تنظیم زمان برای دستگاه، امکان تنظیم دستگاه برای عمل کردن به‌صورت خودکار، حالت خواب جهت کاهش صدای دستگاه و خاموش شدن لامپ‌‌های آن، خاموش شدن به‌صورت خودکار در صورت اتمام آب دستگاه، طراحی مناسب جهت تسهیل تمیز کردن دستگاه، قابلیت خاموش و روشن دستگاه متناسب با میزان رطوبت محیط، قابلیت تشخیص اتمام آب دستگاه، حالت خواب جهت کاهش صدای دستگاه و خاموش شدن چراغ‌های آن و نصب و راه‌اندازی آسان اشاره کرد. لازم به ذکر است برخی از دستگاه‌های تصفیه هوای فیلیپس مانند دستگاه AC4081  از قابلیت مرطوب‌کنندگی هوا نیز برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: کنسول قاشق چنگال چی بخریم؟

دستگاه تصفیه آب فیلیپس

دستگاه پیشرفته تصفیه آب فیلیپس مدل  WP3890/01 با استفاده از اشعه UV آب را کاملاً تصفیه کند. آب خروجی این دستگاه به‌اندازه آبی که ۲۰ دقیقه جوشیده شده، تصفیه شده است. در ضمن برخی از دستگاه های تصفیه آب UV فیلیپس مانع فعالیت ویروس‌ها و سایر عناصر بیماری‌زا برای ایجاد یا تشدید بیماری می‌شوند و میکرواورگانیزم‌های موجود در آب را نیز از بین می‌برند.

غذاسازها

غذاسازهای فیلیپس یا در اصل ست‌های غذاساز فیلیپس که شامل بخش‌های مختلفی مثل خردکن، مخلوط‌کن، آب مرکبات‌گیر، همزن، رنده، خمیرزن و آسیاب کن و… می‌شود و دارای مدل‌های مختلفی هستند، تمام ابزارهای لازم برای تهیه غذاها و نوشیدنی‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با خرید این لوازم خانگی فیلیپس می‌توانید هم در هزینه‌های خرید لوازم آشپزخانه صرفه‌جویی کنید و هم مانع اشغال فضای زیاد توسط وسایل مختلف شوید.

فیلیپس وسایل لازم برای تهیه غذا را به‌صورت جداگانه نیز عرضه کرده است که شامل مخلوط‌کن، خردکن، آسیاب کن، گوشت‌کوب برقی، پلوپز و آرام‌پز، بخارپز، آبمیوه‌گیری برقی و دستی و سرخ‌کن می‌شود.

بیشتر بخوانید: فهرستی جامع از لیست قیمت انواع چای‌ساز

زودپز چندکاره

برخی از دستگاه‌های خوراک‌پز چندمنظوره فیلیپس مانند زودپز چندکاره این برند دارای آرام‌پز، زودپز و بخارپز در یک دستگاه هستند. زودپز چندکاره فیلیپس دستگاهی با امنیت کامل است و بخار را به‌صورت خودکار خارج می‌کند؛ بنابراین نیازی به خارج کردن بخار به‌صورت دستی نیست؛ در ضمن این دستگاه دارای قفل ایمنی کودک است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید زمان پخت غذا را کاملاً مطابق میل‌تان سفارشی‌سازی کنید. نمایشگر دیجیتالی و تمام لمسی این زودپز یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص آن است.

آبمیوه‌گیری چندکاره

بهترین آبمیوه‌گیری‌های چندکاره فیلیپس با قابلیت خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی، بیشترین آب را از میوه استخراج می‌کنند و دارای فیلتر بسیار عالی برای جدا کردن پوست و هسته میوه‌های نرم هستند و بهترین و پرکاربردترین لوازم خانگی فیلیپس محسوب می شود.

در ضمن این دستگاه‌ها برای گرفتن آب میوه‌های سفت از سیستم آبگیری سانتریفیوژال استفاده می‌کنند. در این سیستم میوه به‌صورت چرخشی و با فشار زیاد به سمت یک تیغ برنده مسطح هدایت و آب از گوشت میوه جدا می‌شود. خاموش شدن دستگاه به‌صورت خودکار در مواقع خطرناک و پایه ضدلغزش از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه هستند.

بیشتر بخوانید: مشخصات و قیمت خردکن برقی و خردکن دستی

سرخ‌کن بدون روغن

اگر دوستدار غذای سالم هستید، حتماً باید به فکر خرید سرخ‌کن‌های هواپز فیلیپس پاشید. در این سرخ‌کن‌ها غذا تنها با هوای داغ سرخ می‌شود و مواد غذایی در حجم زیادی از روغن غوطه‌ور نمی‌شوند. غذای تهیه‌شده با این دستگاه‌ها دارای چربی، کالری و مواد مضر بسیار کمی هستند. در ضمن غذای سرخ‌شده با هوا تردتر و خوش‌رنگ‌تر است.

ساندویچ‌ساز

با ساندویچ‌ساز فیلیپس مدلHD2393  می‌توانید ساندویچ‌های تردی را تهیه کنید. از مزایای شاخص ساندویچ‌ساز فیلیپس که در آن به‌سادگی قفل می‌شود، می‌توان به پوشش نچسب (که تمیز کردن آن را آسان‌تر می‌کند) توان بالا و حرارت دهی سریع اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه درباره دستگاه آسیاب قهوه نمی دانید!

بخارپز

بخارپز فیلیپس مدل HD9140/91 با داشتن محفظه مخصوص سبزیجات و ادویه‌ها، می‌تواند طعم خوبی برای غذاها ایجاد کند. درضمن این بخارپز از قابلیت گرم نگه‌داشتن غذا و تنظیم زمان پخت به‌صورت دیجیتالی نیز برخوردار است.

سالادساز

سالادساز فیلیپس دارای ۵ تیغه مختلف برای تکه‌تکه کردن، خرد کردن و رشته‌رشته کردن است و با آن می‌توانید سبزیجاتی مثل سیب‌زمینی، کدوتنبل، کلم‌قمری، هویج و سایر سبزیجات را به ‌راحتی برای سالاد آماده کنید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید مواد را مستقیماً در داخل ظرف موردنظرتان برای سالاد آماده کنید. در ضمن تمام قسمت‌های این دستگاه در ماشین ظرف‌شویی به‌راحتی شسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سرویس قاشق چنگال چه مارکی بخریم؟

پاستاساز

با پاستاساز فیلیپس می‌توانید اسپاگتی، لازانیا، فتوچینی (پاستای رشته‌ای) و پنه (پاستای لوله‌ای) را به ‌راحتی و به بهترین شکل ممکن تهیه کنید. پاستاز فیلیپس مدل HR2357 از قابلیت اندازه‌گیری خودکار وزن آرد برخوردار است و مقدار دقیق آب مورد نیاز را نیز مشخص می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود بهترین پاستای ممکن تهیه شود.

سوپ‌ساز

با استفاده از سوپ‌ساز فیلیپس که دارای برنامه‌های مختلف برای انوع سوپ است، مواد موردنظر و آب را در داخل دستگاه بریزید و پس از گذشت تنها ۱۸ دقیقه سوپی با بافت و غلظتی عالی نوش جان کنید.

بیشتر بخوانید: مشخصات و لیست قیمت ۹ مدل‌ چای‌ساز فلر

کتری برقی (چای‌ساز)

چای‌ساز فیلیپس HD9303/02 که دارای بدنه استیل مرغوب و کاملاً ایمن است، آب را در مدت کوتاهی به جوش می‌آورد. از ویژگی‌های شاخص این چای‌ساز ‌ فیلیپس می‌توان به برخورداری از سنسور تشخیص عدم وجود آب در کتری جهت جلوگیری از افزایش بیش ‌از حد دما و آسیب دیدن دستگاه، ترموستات با کیفیت برای کنترل دقیق دما، سیم‌جمع‌کن، دهانه گشاد برای تسهیل پرکردن کتری و تمیز کردن آن، سهولت استفاده از دستگاه و پایه ضد لغزش اشاره کرد.

گاز برقی القایی فیلیپس

این اجاق پیشرفته و ایمن آشپزی را برای شما بدون خطر و لذت‌بخش می‌کند، از ویژگی‌های شاخص این اجاق می‌توان به پنل کنترل لمسی، کیف مخصوص، وزن بسیار کم، قفل کودک، قابلیت تنظیم دما و ۸ حالت مختلف (مثل دمای زیاد برای سرخ کردن با ماهیتابه، حالت آرام‌پز، حالت بخارپز، حالت آب‌پز و تهیه غذاهای خورشتی و حالت جوش آوردن) و همچنین قابلیت تنظیم زمان اشاره کرد.

وسایل مراقبت از لباس فیلیپس

اتو

اتوهای بخار و اتوهای پرس عملکرد بسیار خوبی دارند. از میان مزیت‌های اتو بخارهای فیلیپس می‌توان به برخورداری از مخزن آب و بویلرهای بزرگ جهت اتوب خار حجم زیادی از لباس‌ها، قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف برای پارچه‌های مختلف بدون نیاز به تنظیم دما، عملکرد بسیار خوب در از بین بردن چروک‌های ریز با استفاده از بخار (چه در حالت افقی و چه در حالت عمودی) و عدم نیاز به استفاده از میز اتو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین چرخ گوشت و بهترین مارک در بازار

بخارشوی لباس

با استفاده از این دستگاه می‌توانید لباس‌ها را به‌صورت عمودی اتو کنید، بخارشوهای لباس فیلیپس برخلاف برخی از نمونه‌های مشابه رسوب نمی‌گیرند و رسوب‌زدایی آن‌ها به‌صورت خودکار با حرارت انجام می‌شود.

از ویژگی‌های شاخص این دستگاه که می‌تواند شما را برای خریدار آن متقاعد کند، می‌توان به پایه (برای قراردادن لباس به‌صورت عمودی روی آن) و تخته مخصوص برای قرار گرفتن لباس‌ها در بهترین حالت (تخته این دستگاه شیب‌دار است و قسمت شانه لباس به شکل خوبی روی آن قرار می‌گیرد.

این نوع طراحی باعث می‌شود لباس در بهترین وضعیت ممکن برای تمیز شدن قرار گیرد)، قابلیت خاموش شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی، عملکرد بسیار خوب در نفوذ بخار به بافت لباس برای پاکیزگی بهتر، برخورداری از برس مخصوص برای بخش‌هایی از لباس که سخت‌تر تمیز می‌شوند، اشاره کرد.

برخورداری از چرخ برای جابجایی راحت‌تر و مخزن آب جداشدنی باعث شده استفاده از این دستگاه بسیار راحت شود.

وسایل نظافت فیلیپس

جاروبرقی

جاروبرقی‌های معمولی و جاروبرقی‌های دستی بی‌سیم فیلیپس از کیفیت خوبی برخوردار هستند، سر جاروبرقی فیلیپس مدل Power Pro Ultimate طراحی منحصربه‌فردی دارد که باعث می‌شود گرد و غبار و ذرات ریز به‌خوبی به سمت مسیر مکش هوا هدایت شوند و مکش از تمام جهات انجام شود.

در ضمن در داخل جاروبرقی ۹/۹۹ ذرات خاک از جریان هوا جدا می‌شوند و این قابلیت افزایش طول عمر جاروبرقی را به دنبال دارد. موتور قوی و کم مصرف، طراحی آیکرودینامیکی بسیار خوب بدنه برای به حداکثر رساندن جریان هوا از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی‌های فیلیپس هستند.

جاروبرقی بی‌سیم فیلیپس

جاروبرقی بی‌سیم فیلیپس  Speed pro Max aqua یکی دیگر از محصولات جالب و بسیار کاربردی فیلیپس است. این جاروبرقی چند منظوره که می‌تواند ۹۹ درصد باکتری‌ها را از سطح زمین پاک کند، دارای چند سری و برس مختلف با کارایی‌های متفاوت است.

از امکانات شاخص این جاروبرقی می‌توان به برخورداری از مخزن آب برای پاک‌کردن لکه‌های چربی و سایر لکه‌ها از روی سرامیک، مکش بسیار بالا و وجود لامپ‌های LED روی یکی از سری‌ها برای مشاهده بهتر ذرات و همچنین عمر باتری بالای ۷۵ دقیقه‌ای اشاره کرد. در ضمن با یک بار کشیدن جاروبرقی روی هر سطح تمام کثیفی‌ها و ذرات پاک می‌شوند

بخارشو

بخارشوی فیلیپس Steam CI جهت تمیز کردن نقاط مرطوب و چرب که پاک کردن آن‌ها با جاروبرقی امکان‌پذیر نیست، طراحی شده‌اند و برای از بین بردن ذرات چسبیده شده به سطوحی مانند چوب، پارکت، سرامیک و سنگ بسیار عالی هستند.

از دیگر قابلیت‌های کاربردی بخارشوی فیلیپس می‌توان به قابلیت آماده شدن سریع در کمتر از ۳۰ ثانیه، خشک شدن سریع سطوح پس از پاک کردن آن‌ها با این دستگاه، قابلیت توقف دستگاه پس از قرار دادن دسته آن در حالت عمودی، عدم استفاده از مواد شیمیایی پاک‌کننده و وجود پوشش میکرو فیبر روی سری دستگاه جهت پاک کردن ریزترین ذرات گرد و غبار از روی سطوح اشاره کرد.

تلویزیون فیلیپس

فیلیپس در زمینه تولید تلویزیون سابقه بسیار زیادی دارد و تلویزیون‌های اولد این برند با عملکرد بسیار خوب در زمینه نمایش تصاویر بسیار با کیفیت با کنتراست و جزئیات بسیار بالا و همچنین توانایی عالی در زمینه ایجاد رنگ مشکی عمیق، گزینه خوبی برای خرید هستند. در ضمن فناوری Ambient TV  جهت تطابق رنگ فضای اطراف تلویزیون با رنگ‌های محتوای در حال نمایش، تا حدود زیادی باعث می‌شود کاربر غرق در تماشای تلویزیون شود.

گارانتی رسمی محصولات فیلیپس

محصولات فیلیپس در ایران با گارانتی شرکت شکوفا الکتریک سرویس عرضه می‌شود و برای اطمینان از اصالت گارانتی محصول خود می‌توانید به سایت رسمی این شرکت مراجعه و شماره سریال محصول را وارد و بررسی کنید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میرداماد، خیابان رازان شمالی، بعد از کوچه ششم، پلاک ،۲۱ طبقه همکف

شماره تماس:۰۲۱۲۸۲۵، ۰۲۱۲۲۲۷۱۵۹۳

لیست قیمت لوازم خانگی فیلیپس موجود در ایران با گارانتی شکوفا الکتریک

قیمت لوازم خانگی فیلیپس در دیجی کالا در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۹۹ به شرح زیر است.

نام کالا مدل قیمت (تومان)
خردکن HR2505 ۱,۳۷۰,۰۰۰
خردکن HR1398 ۱,۴۸۰,۰۰۰
خردکن HR1397 ۱,۲۵۰,۰۰۰
خردکن سری ویوا کالکشن (Viva Collection) مدل

HR1398

۱,۵۸۰,۰۰۰
خردکن HR1396 ۱,۵۹۰,۰۰۰
جاروبرقی با پاکت فیلیپس FC9174 ۵,۵۴۰,۰۰۰
مخلوط‌کن و آسیاب HR2114 ۱,۲۳۰,۰۰۰
مخلوط‌کن HR2114 ۱,۲۴۶,۰۰۰
مخلوط‌کن HR2058 ۱,۷۰۵,۲۶۰
مخلوط‌کن HR2102 ۱,۰۵۰,۰۰۰
مخلوط‌کن HR1627 ۱,۸۱۰,۰۰۰
مخلوط‌کن HR2056 ۱,۲۶۲,۰۰۰
مخلوط‌کن HR2221 ۲,۰۹۰,۰۰۰
مخلوط‌کن سری ویوا کالکشن مدل HR3556/00 ۴,۲۹۰,۰۰۰
سرخ‌کن HD9216 ۳,۰۰۰,۰۰۰
سرخ‌کن بدون روغن HD9218 ۳,۲۱۰,۰۰۰
سرخ‌کن HD9218/51 ۳,۳۴۹,۹۲۰
سرخ‌کن HD9220 ۳,۵۲۰,۰۰۰
سرخ‌کن سری ویرا کالگشن مدل HD9238 ۳,۹۹۰,۰۰۰
سرخ‌کن سری ویوا کالکشن مدل HD9621 ۴,۱۷۹,۰۰۰
غذا ساز HR7776 ۴,۶۹۰,۰۰۰
غذا ساز HR7778 ۶,۶۲۰,۰۰۰
غذاساز HR7631 ۲,۷۲۰,۰۰۰
غذاساز سری ویوا کالکشن مدل HR7761 ۴,۴۶۴,۰۰۰
غذاساز HR7776 ۴,۸۹۹,۰۰۰
غذاساز HR7530 ۴,۲۹۹,۰۰۰
غذاساز HR7320 ۲,۸۱۹,۰۰۰
غذاساز و خوراک‌پز HR1050 ۴,۷۰۰,۰۰۰
اتو بخار GC5037 ۳,۷۰۰,۰۰۰
اتو بخار GC3929 ۲۰۶,۰۰۰
اتو بخار GC3920 ۱۶۲,۰۰۰
اتو بخار GC2994 ۱,۲۶۰,۰۰۰
اتو بخار GC2991 ۱,۲۶۰,۰۰۰
اتو بخار GC4936 ۲,۴۸۰,۰۰۰
اتو بخار GC2990 ۹۲۰,۰۰۰
کتری برقی HD9305 ۹۴۰,۰۰۰
کتری برقی HD9342 ۱,۳۲۰,۰۰۰
کتری برقی HD9334/12 ۷۷۰,۰۰۰
کتری برقی HD9350 ۱,۲۸۰,۰۰۰
تلویزیون ۳۲ اینچ  فول اچ‌دی ۳۲pht4002 ۳,۰۶۴,۰۰۰
تلویزیون ۴۰ اینچ   فول اچ‌دی ۴۰pft5063 ۴,۷۱۴,۰۰۰
تلویزیون ۴۰ اینچ  فول اچ‌دی pft5063 ۴,۷۰۰,۰۰۰
تلویزیون ۴۳ اینچ  فول اچ‌دی ۴۳PFT4002 ۵,۱۴۹,۵۰۰
تلویزیون ۴۹ اینچ ۴K ۴۹PUT7032 ۱۳,۵۹۰,۰۰۰
بلوپز HD3038 Fuzzy Logic ۲,۴۱۰,۰۰۰
بلوپز HD3017 ۱,۱۲۰,۰۰۰
همزن HR3740/10 ۱,۱۱۰,۰۰۰
همزن HR1559 ۱,۷۹۴,۰۰۰
همزن HR3745/10 ۲,۱۴۷,۲۶۰
همزن HR3704 ۱,۲۴۰,۰۰۰
همزن HR3705 ۱,۲۴۷,۰۰۰
همزن HR3745/01 ۲,۲۷۰,۰۰۰
همزن HR3745 ۲,۱۶۰,۰۰۰
همزن HR3740 ۱,۲۷۰,۰۰۰
همزن HR3746 ۲,۱۶۰,۰۰۰
قهوه‌ساز HD7457 ۱,۴۲۰,۰۰۰
قهوه‌ساز HD7447 ۱,۴۵۰,۰۰۰
آبمیوه‌گیری HR1925 ۱۰,۱۰۰,۰۰۰
آبمیوه‌گیری HR1916 ۴,۵۹۹,۹۸۰
آب مرکبات گیری سری آوانس کالکشن (Avance Collection) مدل HR2752 ۱,۸۴۰,۰۰۰
آب‌ مرکبات گیری سری دیلی کالکشن (Daily Collection) مدل مدل HR2738 ۸۷۸,۰۰۰
کوشت‌کوب برقی HR1600 ۷۰۰,۰۰۰
کوشت‌کوب برقی HR1605 ۱,۴۲۰,۰۰۰
چرخ گوشت HR2723/20 ۳,۹۹۰,۰۰۰
توستر HD2581 ۱,۴۶۰,۴۲۰
توستر HD4825/90 ۱,۲۸۰,۰۰۰
توستر HD2637/90 ۱,۹۸۰,۰۰۰
سالادساز سری ویوا کالکشن مدل ۱۳۸۸ ۲,۷۰۰,۰۰۰
بخارپز HD9115 ۲,۵۳۰,۰۰۰

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!