تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی مدل‌های مختلف یخچال ماشین

راهنمای خرید
یخچال ماشین یا یخچال خودرو یکی از دستگاه‌هایی است که برای بسیاری از افراد به خصوص آن دسته از رانندگانی که ساعت‌ها و روزهای زیادی در جاده‌ها در حال سفر کردن هستند یک وسیله کاربردی و ضروری است. تصلا – وجود یخچال در ماشین به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و انواع داروهایی […]

یخچال ماشین یا یخچال خودرو یکی از دستگاه‌هایی است که برای بسیاری از افراد به خصوص آن دسته از رانندگانی که ساعت‌ها و روزهای زیادی در جاده‌ها در حال سفر کردن هستند یک وسیله کاربردی و ضروری است.

تصلا – وجود یخچال در ماشین به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و انواع داروهایی را که برای نگهداری نیاز به یخچال دارند بدون دردسر و راحت  در سفرهای بین شهری و یا طولانی مدت به همراه داشته باشید. قرار دادن و نصب یخچال‌ها و یا سردکن‌ها در ماشین بسیار ساده و آسان است. کافی است یخچال خودرو را که نیازهای شما و تعداد سفرهایتان هم‌خوانی دارد خریداری کنید و آن را در ماشین نصب کنید.

در این مطلب علاوه بر معرفی برترین یخچال‌های خودرو دنیا ، مدل های یخچال‌ ماشین موجود در بازار لوازم خانگی ایران معرفی می کنیم.

مدل های یخچال‌ ماشین برتر در سراسر دنیا

یخچال ماشین Cooluli Mini

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین مدل های یخچال ماشین Mini Cooluli نام دارد. این یخچال نه تنها قابلیت اتصال و کار کردن با باتری ماشین از طریق کابل مخصوص را دارد، بلکه می‌توانید آن را به برق ۱۱۰ ولت نیز متصل کنید. به همین دلیل از این یخچال می‌توانید حتی در خانه و یا مکان‌هایی مثل خوابگاه نیز استفاده کنید. این یخچال حتی قابلیت شارژ شدن نیز دارد. در هر بار شارژ کردن یخچال می‌توانید به مدت ۲۲ ساعت از آن استفاده کنید.

ظرفیت یخچال ماشین Cooluli Mini در حدود ۴ لیتر است یعنی در این یخچال می‌توانید ۱۲ عدد بطری نوشابه را قرار دهید. همچنین این یخچال قابلیت گرم نگه داشتن مواد غذایی با درجه حرارت ۱۴۴ درجه فارنهایت را دارد. پس از این دستگاه می‌توان به عنوان یک گرم‌کن مناسب نیز استفاده کرد.

این یخچال برای افرادی که عادت به ریزه‌خواری در طول روز دارند و از انواع میان وعده‌ها در طول روز حتی در طول سفر استفاده می‌کنند انتخاب مناسبی است.یخچال ماشین Cooluli Mini را می‌توانید از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و شارژ کنید.

مهم‌ترین قابلیت‌های کاربردی یخچال ماشین Cooluli Mini عبارت‌اند از:

  • ظرفیت ۴لیتری
  • قابلیت اتصال به برق ۱۱۰ ولت و اتصال به USB و باتری ماشین
  • قابلیت کارکردن تا ۲۲ ساعت در هر بار شارژ
  • استفاده به عنوان سردکن و گرم‌کن

یخچال ماشین Igloo Icless

یخچال ماشین Igloo یک وسیله کاربردی به خصوص برای استفاده در فصل تابستان است به نحوی که شرکت سازنده این دستگاه در معرفی از این یخچال با عنوان پادشاه تابستانی یاد کرده است. برای نصب این یخچال در ماشین باید از یک اداپتور مخصوص استفاده کنید. این یخچال قابلیت اتصال به برق ۱۲ ولت را دارد.

در ساخت موتور یخچال ماشین Igloo Icless از نوعی تکنولوژی استفاده شده است که باعث شده این موتور کاملا بی‌صدا باشد به نحوی که به هیچ عنوان متوجه نخواهید شد که این یخچال روشن بوده و در حال کار کردن است. برای حمل آسان این یخچال دو دستگیره در قسمت بالایی یخچال تعبیه شده است. وزن این یخچال بسیار سبک بوده و به دلیل طراحی خاص آن فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های این یخچال عبارت‌اند از :

  • موتور بدون صدا حتی اگر برای مدت زمان طولانی بدون وقفه کار کند.
  • استفاده از ¾ حجم یخچال برای قراردادن مواد غذایی
  • قابلیت اتصال به فندک ماشین با استفاده از کابل مخصوص
  • قابلیت نگهداری مواد در دمای ۳۶ درجه فارنهایت
  • حمل آسان

یخچال خودرو Wagan

یخچال Wagan یک یخچال سفری و داخل خودرو برای خانواده‌های پر جمعیت است. ظرفیت این یخچال ۲۴ لیتر است. در قسمت بالایی این یخچال دو دستگیره برای حمل آسان آن و یک طناب برای محکم نگه داشتن آن در ماشین تعبیه شده است. پنل موتور در این یخچال کاملا مخفی است. از این یخچال می‌توانید به عنوان یک گرم‌کن نیز استفاده کنید.

طراحی این یخچال بسیار خلاقانه انجام شده است. گرم‌کن و سردکن این یخچال در درب آن تعبیه شده است. به همین دلیل گرم‌کردن و سرد نگه داشتن مواد غذایی در آن سریع‌تر انجام می‌شود.

همچنین از آنجایی که هوای سرد در پایین و هوای گرم در بالا قرار می‌گیرد و سیستم گرم‌کن و سرد کن این یخچال نیز در درب آن تعبیه شده‌اند در این یخچال برای فلبه بر نیروی جاذبه از هیچ فنی استفاده نشده است. حداقل درجه حرارات در این دستگاه ۳۲ درجه فارنهایت و حداکثر آن ۱۴۰ درجه فارنهایت است.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های این یخچال عبارتند از :

  • ظرفیت ۲۴ لیتری
  • حداقل دمای ۳۲ درجه فارنهایت و حداکثر ۱۴۰ درجه فارنهایت
  • وجود لامپ برای نمایش فعال بودن گرمایشی و سرمایشی
  • دارای دو دستگیره روی درب یخچال
  • مخفی بودن پنل موتور

یخچال ماشین Koolatron Compact

طراحی بدنه یخچال Koolatron Compact به صورت عمودی انجام شده است و به همین دلیل می‌توان آن را حتی در مکان‌های باریک نیز به راحتی تعبیه کرد. البته نکته‌ای که در هنگام نصب این یخچال باید به آن توجه داشته باشید این است که باید فضای اطراف آن کمی باز باشد تا عملیات تهویه در آن به خوبی انجام شود.

جدای از طراحی خاص بدنه این یخچال، قابلیت اتصال آن به برق ۱۱۰ ولت باعث شده تا از آن بتوان در خانه‌ها و فضاهای این‌ چنینی نیز استفاده کرد. قدرت موتور این یخچال به قدری است که می‌توان در آن غذاهای بسیار داغ را هم بدون هیچ مشکلی قرار داد. از این یخچال ماشین هم می‌توان به عنوان گرم‌کن و هم سردکن استفاده کرد. حداکثر دمای تولید شده توسط این یخچال ۱۳۵ درجه فارنهایت و حداقل ۴۰ درجه فارنهایت است.

در ساخت محفظه این یخچال از جنس پلاستیک مقاوم در برابر تنش حرارتی استفاده شده است. وزن یخچال ماشین Koolatron Compact بسیار سبک است. صدای بسیار کم و مصرف پایین از دیگر ویژگی‌های این یخچال است.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های این یخچال عبارتند از :

  • بدنه باریک و قابلیت قرار گرفتن در قسمت‌های باریک ماشین
  • تعبیه دو دستگیره در قسمت بالایی برای حمل آسان
  • وجود آداپتور برای اتصال به برق ۱۱۰ ولت
  • کم مصرف
  • بی صدا

تنها عیب این یخچال ماشین این است که چون موتور آن برای تهویه هوا نیاز به مقداری فضا در اطراف بدنه یخچال دارد نمی‌توان آن را روی کنسول یا داشبورد ماشین تعبیه کرد.

یخچال مسافرتی Dometic

عکس یخچال ماشین Dometic

وزن یخچال ماشین dometic بسیار کم است. یکی از برترین ویژگی‌های این یخچال این است که از آن می‌توان هم به عنوان یخچال و هم به عنوان فریزر استفاده کرد. حداقل دمای این دستگاه ۰ درجه فارنهایت و حداکثر دمای آن ۵۰ درجه فارنهایت است.

این یخچال قابلیت اتصال به برق ۱۲ و ۲۴ ولت را نیز دارد. بنابراین می‌توانید آن را به هر منبع برق اضافی در ماشین متصل کنید. ظرفیت این یخچال برابر با ظرفیت ۱۲ بطری نوشابه است. ابعاد این یخچال ۱۲٫۳*۱۴٫۱*۹٫۳ اینچ است.

این یخچال مجهز به یک کارت حافظه است که تنظیمات پیش‌فرض دمایی یخچال در آن ذخیره می‌شود. روی این یخچال ماشین از یک پنل کنترلی که به Soft Touch معروف است استفاده شده است.

برای حمل آسان این یخچال یک بند در کناره‌های آن تعبیه شده است که می‌توان آن را روی شانه قرار داد. انجام تنظیمات یخچال Koolatron Compact بسیار ساده است به همین دلیل کار کردن با آن برای همه کاربران راحت است. چون این دستگاه قابلیت تبدیل شدن به فریزر را دارد می‌توان از آن برای منجمد کردن انواع گوشت، سبزیجات و انواع بستنی‌ها استفاده کرد.

مهم‌ترین قابلیت‌های یخچال Koolatron Compact شامل موارد زیر است:

  • تعبیه سیستم دیجیتال تنظیم دما
  • قابلیت تبدیل شدن به فریزر
  • مصرف پایین انرژی
  • قابلیت منجمد کردن سریع مواد غذایی

یخچال ماشین Balck+Decker

برای همه افرادی که به دنبال پیدا کردن یک یخچال ماشین مناسب و خوب هستند، یخچال ماشین Black+Decker یک گزینه بسیار مناسب است. این یخچال بسیار سبک است به نحوی که به راحتی می‌توان آن را با استفاده از بند مخصوص تعبیه شده در آن روی شانه قرار داد و مانند یک کیف آن را حمل کرد. وزن این یخچال به تنهایی بدون وجود مواد در محفظه کمتر از ۲۰ پوند است.

حداقل و حداکثر دمای تولید شده توسط این یخچال از ۴۰ درجه فارنهایت تا ۱۲۰ درجه فارنهایت است. به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان یک گرم‌کن نیز استفاده کرد.

ظرفیت این یخچال در حدود ۱۸ لیتر است. نکته مهم در خصوص این یخچال تعبیه سیم ۶ فوتی در آن است که باعث می‌شود بتوان آن را در جاهایی که از منبع برق دور هستند نیز قرار داد. قدرت موتور این یخچال بسیار زیاد است برای همین طول عمر این یخچال بسیار بالا است.

قابلیت‌های یخچال ماشین Black+Decker به شرح زیر است:

  • قابلیت اتصال به برق ۱۲ ولت و تعبیه آداپتور برای اتصال به برق ماشین
  • ظرفیت ۱۸ لیتر
  • دارای کابل ۶ فوتی برای اتصال به منبع برق
  • دارای بند حمل با شانه

یخچال خودرو Gourmia Mini Fridge

عکس یخچال خودرو Gourmia Mini Fridge

این یخچال ماشین را می‌توان به عنوان گرم‌کن نیز استفاده کرد. حداقل و حداکثر دمای تولید شده توسط این یخچال ۳۲ درجه فارنهایت تا ۱۵۰ درجه فارنهایت است. ظرفیت این یخچال معادل ۶ بطری نوشابه است. یخچال Gourmia Mini دارای قفل خودکار و اسپیکر بلوتوثی است. اسپیکر تعبیه شده در این یخچال قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند با هر نوع سیستم عاملی را از طریق بلوتوث دارد.

داخل محفظه این یخچال کاملا ایزوله است، به همین دلیل دمای یخچال کاملا ثابت نگه داشته می‌شود. علاوه بر این مصرف انرژی در این یخچال بسیار کم است. این یخچال می‌تواند به دو نوع جریان برق AC و DC متصل شود. یخچال Goumia mini دارای گواهینامه ETL برای تضمین کیفیت در کاربری و امنیت است. سرعت این یخچال در سرد کردن و گرم کردن مواد قرار داده شده در محفظه آن بسیار بالا است.

از جمله ویژگی‌های برتر این یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اتصال به برق AC و DC
  • دارنده گواهینامه ETL برای کیفیت در امنیت و کارآیی
  • وزن سبک
  • قابلیت حمل آسان
  • مصرف بهینه انرژی

یخچال ماشین Koolatron Voyager

ظرفیت یخچال Koolatron Voyager چیزی در حدود ۴۸ بطری نوشابه است. این یخچال قابلیت سرد کردن مواد و گرم کردن آن‌ها رابا دمای حداقل ۴۰ درجه فارنهایت و حداکثرتا ۱۳۰ درجه فارنهایت دارد.

دمای ۱۳۰ درجه فارنهایت بیشتر برای گرم نگه داشتن مواد غذایی مثل غذاهای گرمی که از بیرون خریداری شده و می‌خواهید درخانه میل کنید مناسب است. این درجه دمایی برای گرم کردن مواد غذایی چندان کاربردی ندارد. مصرف انرژی در این یخچال بسیار پایین است و به همین دلیل یکی از با صرفه‌ترین یخچال‌های ماشین شناخته می‌شود.

قابلیت‌های منحصر به فرد این یخچال خودرو عبارتند از :

  • ظرفیت بالا برای نگهداری مواد غذایی
  • جنس محفظه پلیپروپیلن که برای حفظ کیفیت مواد غذایی کاربرد دارد.
  • تعبیه کابل برق ۹ فوتی

تنها عیب وارده بر این یخچال اندازه حجیمو ابعاد بزرگ آن است که باعث شده نتوان آن را به راحتی در همه جای ماشین قرار داد. به خصوص اینکه یا باید روی صندلی ماشین یا در صنوق عقب ماشین تعبیه شود که فضای زیادی را اشغال می‌کند.

یخچال مسافرتی Knox Gear

عکس یخچال ماشین Knox Gear

Knox یکی از برترین برندهای تولید یخچال ماشین است. یخچال Knox Gear یکی از تولیدات این شرکت است که دارای طراحی منحصر به فردی است به طوری که کاربر می‌تواند از بیش از ¾ حجم این یخچال برای نگهداری مواد غذایی استفاده کند. در این یخچال از جدا کننده‌های قابل جدا شدن استفاده شده است. بسته به اندازه و نوع ماده غذایی می‌توانید جدا کننده‌های یخچال را از آن خارج کنید. در این یخچال از اندیکیتور ال ای دی برای نمایش حالت روشن و خاموش یخچال استفاده شده است.

این یخچال قابلیت اتصال به برق ماشین و همچنین برق خانه را دارد که برای هر کدام یک ورودی مجزا در نظر گرفته شده است پس نیازی به استفاده از آداپتور برای این یخچال نیست. کابل‌های اتصال برق این یخچال بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. روی درب این یخچال از دستگیره‌های قابل قفل شدن استفاده شده است که جایجا کردن این یخچال را ساده‌تر کرده است. دمای این یخچال قابل تنظیم است. فن تعبیه شده در این دستگاه کاملا بی صدا است.

از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های این یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اتصال به برق AC و DC با کابل کاملا جداگانه
  • دارای جداکننده‌های قابل جدا شدن
  • دستگیره‌های قفل شو

یخچال خودرو Coleman PowerChill

قدرت یخچال ماشین Coleman PowerChill و ویژگی‌های آن بسیار منحصر به فرد هستند بنابراین به جرات می‌توان از آن به عنوان بهترین یخچال ماشین نام برد. این یخچال دقیقا شبیه به یک فریزر کوچک ساخته شده است. برای این دستگاه از یک کابل ۸ فوتی در نظر گرفته شده است و برای اینکه این کابل جمع شد یک محفظه روی بدنه یخچال برای آن تعبیه شده است. این یخچال را می‌توان به ورودی فندک ماشین وصل کرد. جداکننده‌های درون محفظه یخچال را نیز می‌توان بسته به نیاز کاربر از آن جدا کرد.

یخچال Coleman PowerChill دارای وارانتی ۱ ساله است. قابلیت تنظیم دما با مقادیر مختلف، موتور کاملا بی صدا و قیمت مناسب از ویژگی‌های خاص این یخچال هستند.

خصوصیات این یخچال به ترتیب عبارتند از:

  • ظرفیت بالا
  • حداقل و حداکثر دمای ۴۰ تا ۱۳۰ درجه فارنهایت
  • قفسه‌های قابل جدا شدن

معرفی یخچال‌های ماشین موجود در بازار ایران

در ایران به دلیل بسیاری از مسائل از جمله تحریم‌ها همه یخچال‌های ماشین که در سراسر دنیا تولید می‌شوند وارد نمی‌شود. به همین دلیل تعداد یخچال‌های ماشین و برندهای این دستگاه‌ها بسیار محدود و انگشت شمارند.

یخچال خودرو Delmonti

ظرفیت یخچال ماشین Delmonti در حدود ۱۸ لیتر است. طراحی بدنه این یخچال بسیار شیک و در عین حال ساده انجام شده است. این یخچال برای آن دسته از کاربرانی که در طول سال سفرهای زیادی انجام می‌دهند گزینه و انتخاب مناسبی است. قابلیت تنظیم درجه حرارت محفظه یخچال بسته به نوع ماده غذایی که در آن قرار داده شده است از ۰ تا ۶۰ درجه یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این یخچال ماشین است.

این یخچال را می‌توان به عنوان یک دستگاه گرم‌کن و سردکن برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد. برای نگهداری موادی که نیاز به سرما دارند از دمای کمتر از ۳۰ درجه و برای گرم نگه داشتن مواد غذایی از دماهای بالاتر از ۳۰ درجه در این یخچال استفاده می‌شود. این یخچال قابلیت اتصال به برق خودرو را دارد. بعد از شارژ شدن می‌تواند تا ۱۰ ساعت بدون وقفه کار کند. این یخچال در کنار حجم نسبتا زیادی که دارد فضای زیادی اشغال نمی‌کند.

قابلیت‌های ویژه یخچال ماشین دلمونتی عبارتند از:

  • اقبلیت سرد کردن و گرم کردن مواد غذایی
  • دمای قابل تنظیم
  • قابلیت اتصال به برق ماشین

یخچال ماشین Delongi مدلJY-A-33L

از یخچال ماشین Delongi می‌توان هم به عنوان دستگاهی برای سرد نگه داشتن مواد و هم برای گرم‌نگه داشتن مواد غذایی استفاده کرد. این یخچال ماشین قابلیت اتصال به برق ۱۲ ولت و برق ۲۲۰ ولت را دارد. ظرفیت این یخچال در حدود ۳۳ لیتر است و به همین دلیل برای خانواده‌های پر جمعیت و یا گروه‌های گردشگری پر جمعیت گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

در این یخچال می‌توان هم موادغذایی و هم داروهایی را که برای نگهداری نیاز به سرما دارند وهمچنین آن دسته از موادی را که برای نگهداری نیاز به گرما قرار داد. این یخچال برای افرادی که مدام در حال سفر کردن هستند و شغل آن‌ها مسافرت کردن است مثل راننده‌های اتوبوس و یا کامیون مناسب است.

از آنجایی که این دستگاه قابلیت اتصال به برق ۲۲۰ ولت را نیز دارد می‌توان از آن در خانه و یا خوابگاه‌های دانشجویی نیز استفاده کرد. حداقل دمای تولید شده در این یخچال ۱۵ درجه و حداکثر دمای تولید شده توسط یخچال ماشین Delongi در حدود ۵۵ درجه است. برایی این یخچال یک کابل برای اتصال به فندک ماشین و باطری ماشین در نظر گرفته شده است.

از جمله قابلیت‌های ویژه این یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای پیک‌نیک و سفرهای دسته جمعی با جمعیت زیاد
  • مناسب برای افرادی که به صورت مجردی در فضای کوچک زندگی می‌کنند.

تنها عیب این یخچال فضای زیادی است که اشغال می‌کند. از این رو از این یخچال نمی‌توان در فضاهای کوچک مثل ماشین‌های سواری کوچک استفاده کرد.

یخچال ماشین مسافرتی Delongi مدل JY-A-24L

این یخچال قابلیت سرد نگه‌ داشتن و گرم نگه داشتن موادی را که در داخل محفظه آن قرار داده می‌شوند دارد. یخچال Delongi را هم می‌توان به برق ۲۲۰ ولت و هم به برق ۱۲ ولت متصل کرد. از این رو در خانه‌هاو یا فضاهایی مثل باشگاه و خوابگاه نیز می‌توان از این یخچال ماشین استفاده کرد. ظرفیت این یخچال در حدود ۲۴ لیتر است که ظرفیت نسبتا مناسبی است.

از جمله ویژگی‌های یخچال dellonghe JY_A_24L قابلیت حفاظت از موادی مثل انواع دارو و شیر تازه و حتی غذای گرم است. حداقل دما در این یخچال ۱۵ درجه و حداکثر دما در آن ۵۵ درجه است. در کنار این یخچال ماشین دو کابل یکی برای اتصال به ورودی فندک ماشین و دیگری برای اتصال به باتری ماشین در جعبه آن تعبیه شده است.

یخچال خودرو  مسافرتی ساده Sarab

ظرفیت این یخچال مسافرتی ساخت ایران ۴۷ لیتر است و وزن آن کمتر از ۷ کیلوگرم است. ابعادی که برای این یخچال در طراحی بدنه در نظر گرفته شده باعث شده تا بتوان آن را به راحتی در صندوق عقب خودرو نگهداری کرد. در محفظه یخچال ماشین Sarab از فلز دوجداره استفاده شده است به همین دلیل به راحتی می‌توان در آن هم مواد یخ زده قرار داد و هم مواد غذایی گرم.

یخچال ماشین Sarab از نوع یخچال‌های ساده بدون موتور است بنابراین نیازی به اتصال به برق ماشین یا برق ۲۲۰ ولت برای کار کردن ندارد. محفظه داخلی این یخچال قابل شستشو است و بسیار مقاوم است. به منظور جابجایی آسان این یخچال دو دستگیره در کناره بدنه آن تعبیه شده است.

مشخصات یخچال ماشین Sarab عبارتند از:

  • اتصال درب با لولا
  • بدنه استیل با رنگ مقاوم و ثابت
  • محفظه داخلی با جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر ضربه و تنش گرمایی
  • تعبیه شیر تخلیه برای تخلیه آب اضافی
  • قفسه‌ جداکننده فضای داخلی
  • قفل ضد زنگ
  • قابلیت نگهداری یخ ب مدت ۲ روز

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    مریم بابایی
    آوریل 3, 2021

    مطلب خوبی بود استفاده کردیم

    ناشناس
    می 17, 2022

    عالی

لینک کپی شد!