تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید بخاری جیبی

انواع بخاری جیبی و قیمت آن در بازار

راهنمای خرید
بخاری جیبی به عنوان یک وسیله شخصی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. هیچ تفاوتی ندارد  شما در چه ماه و یا فصل سال هستید، ممکن است مسافرت‌های ضروری پیش آید یا با تغییر ناگهانی آب‌وهوا مواجه شوید، در این شرایط بخاری جیبی می‌تواند بسیار به کار آید.

تصلا بخاری جیبی Rotating pocket heater یا دست گرمکن و بخاری قابل حمل جیبی در حال حاضر توسط شرکت‌های مطرح و معروف در این زمینه طراحی و تولید می‌شود؛ شرکت‌هایی چون زیپو، آتروپات و kovea در حال حاضر در زمینه تولید و طراحی بخاری‌های جیبی با یکدیگر رقابت دارند.

بخاری جیبی چیست؟

تصور کنید که به مسافرت و یا کوهنوردی رفته‌اید و نیازمند ابزارهای لازم برای رفاه در این محیط چالش برانگیز هستید، اما محدودیت حمل وسایل، بخشی از مشکلات شما است و احتمال می دهید در سفر سردتان شود، دست گرمکن و بخاری قابل حمل جیبی می‌تواند تا حدود زیادی مشکل شما را رفع کند و شما را از به همراه داشتن وسایل بسیار سنگین بی‌نیاز کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک بخاری گازی ایرانی چیست؟

بخاری جیبی شارژی

بخاری جیبی شارژی

شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، در رقابت هستند تا بهترین محصولات خود را طراحی و روانه بازار کنند، در نتیجه همیشه به دنبال راحت‌ترین روش روشن شدن و ایجاد گرمایش در محصولات خود هستند تا بتوانند یک بخاری جیبی چندمنظوره طراحی کنند.

در مدل های اولیه ای که از بخاری جیبی در بازار وجود داشت، از روش‌های گرمایی قدیمی مانند قیف گرمایی استفاده می‌شد که شما برای استفاده از آن نیازمند بنزین و یا مواد مشتعل شونده بودید، اما در روش‌ها و مدل‌های جدید شما می‌توانید این ابزار را به‌ راحتی با استفاده از برق شارژ کنید و در زمان نیاز انرژی برق را به انرژی گرمایی تبدیل کنید که همین موضوع سبب آسایش شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: بخاری گازی چی بخریم؟ + قیمت بخاری گازی و فندار

معرفی انواع بخاری‌های جیبی

بخاری جیبی در رنگهای مختلف

یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه بخاری جیبی، شرکت قدیمی و خوش آوازه زیپو است این شرکت مارک تجاری فندک بنزینی است که در سال ۱۹۳۲ در ایالت پنسیلویا تولید می‌شد و در حال حاضر با تولید بخاری جیبی‌هایی که بین ۶ الی ۹ ساعت دوام دارند، توانسته محبوبیت بسیاری در بین کوهپیمایان پیدا کند.

البته مدل های جدیدی که از این شرکت در بازار وجود دارد، می‌تواند علاوه بر تامین گرمای مورد نیاز، دستگاه‌های دیجیتال مانند گوشی و یا دستگاه‌های ضبط صدا را نیز به ‌راحتی شارژ کند، همچنین در این مدل از دستگاه‌ها که در حدود ۶۰ دلار به فروش می‌رسد، از باطری‌های یون لیتیوم ۵۲۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌شود که می‌تواند مدت زیادی به صورت مداوم شارژ بماند و از آن استفاده کرد.

شرکت پرفکت نیز یکی از محدود شرکت‌هایی است که توانسته با ایجاد انواع مختلفی از بخاری‌های جیبی در این صنعت خود را نشان دهد. بخاری‌های جیبی این شرکت مدل‌های مختلف دستی و شارژی دارد که برای سوخت نیازمند استفاده از موادی مانند بنزین و یا الکل هستند و چون دارای توری مقاوم و نسوزی است، می‌توانند تا مدت‌های طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

مدل‌های جدیدی که از این محصول در بازار وجود دارد، نیز توانایی شارژ سریع دستگاه‌های الکترونیکی را به شما می‌دهد و با آن می‌توانید تلفن‌های همراه و یا دستگاه‌های پخش‌کننده صدا را شارژ کنید و  یک پاور بانک نیز به همراه داشته باشید.

این محصول بسته به نوع و میزان شارژدهی باتری دارای قیمت‌های مختلفی است و بازه قیمت بخاری جیبی از ۱۸۰ تومان شروع می‌شود و بسته به مدل، اندازه و همچنین میزان باطری قیمت آن افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: انواع بخاری جیبی و قیمت آن در بازار

هیتر جیبی چگونه کار می‌کند؟

بخاری جیبی پرفکت مدل سفری

مدل‌ها و شیوه‌های مختلفی برای روشن کردن بخاری جیبی وجود دارد، اما مدل‌های مرسوم قدیمی با استفاده از ایجاد اشتعال و گرما در بخش بالایی بخاری به وجود می‌آید.

شما برای روشن کردن بخاری جیبی، ابتدا باید سری آن را بردارید و از طریق مخزن پلاستیکی که در داخل جعبه بخاری وجود دارد، میزان لازم بنزین و یا الکل مشتعل شونده را در داخل بخاری جیبی بریزید و آن را پر کنید.

بعد از پرکردن مخزن و سالم بودن جنس نسوز سری آن، با استفاده از فندک می‌توانید به مدت ۱۰ الی ۱۵ ثانیه پنبه نسوز سر آن را گرم کنید تا کمی مشتعل شد و بعد از آن این گرما با ترکیب شدن با اکسیژن و ماده سوختنی که در داخل آن قرار داده‌اید، به آسانی می‌سوزد و گرما تولید می‌کند و گرمای حاصله از بین نمی‌رود و در بخش پایینی بخاری جیبی قرار می‌گیرد و مدت بیشتری می‌ماند.

حال شما می‌توانید با لایه محافظی که خود بخاری جیبی دارد، آن را در بین دستان و یا در جیب خود قرار دهید و در زمانی که احساس نیاز به گرما داشتید، از آن استفاده کنید و دستان خود را گرم نگه دارید.

البته در مدل های امروزی، این نوع بخاری جیبی‌ها شامل یک باطری بسیار قوی و قابل شارژ نیز هستند که شما با شارژ کردن ابتدایی آن می‌توانید به کمک یک پورت USB به آسانی گوشی و یا وسایل دیجیتال خود را شارژ کنید و در تمام سفر خود علاوه بر گرما، باتری و انرژی برق را نیز در اختیار داشته باشید و از آن استفاده کنید.
در کل استفاده از بخاری جیبی بسیار ساده است و به خاطر جنس مقاومی که دارد، می‌تواند تا مدت‌های طولانی مورد استفاده شما قرار بگیرد و از این طریق به شما در ایجاد گرما کمک کند. قدمت اصلی این نوع بخاری‌ها به چین و زمانی که این افراد از سنگ‌های گرمایشی برای گرم کردن خود استفاده می‌کردند، بر می‌گردد و تاریخ بسیار کهن را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: نصب و تعمیر بخاری گازی با رعایت چند نکته مهم

بخاری جیبی آتروپات

بخاری جیبی آتروپات چیست

بخاری جیبی آتروپات یکی دیگر از محصولات محبوب در زمینه گرمایش است. در ابتدای کار این شرکت شروع به طراحی و ساخت بخاری‌های جیبی کوچک برای کودکان کرده بود. در این محصولات با استفاده از یک ژل در داخل آن و مالش یک سکه می‌توانستید، گرمای مورد نیاز بخاری جیبی را تامین کنید و بعد از مدتی از آن استفاده کنید.

البته این محصول بیشتر برای کودکان و نگهداری از آنها استفاده می‌شد و امروزه این شرکت نیز همانند شرکت‌های دیگر در این حوزه با طراحی مدل‌های شارژی و ساده توانسته مشتریان خود را پیدا کند. البته تنوع محصولات این شرکت نسبت به رقیب‌های بزرگ خود چون زیپو و پرفکت بسیار کمتر است و بیشتر تلاش کرده در حوزه کودکان فعالیت خود را ادامه دهد.

قیمت آتروپات جیبی از ۱,۹۰۰ تا ۱۹,۰۰۰ تومان است.

بخاری جیبی kovea

یکی از شرکت‌هایی که در حوزه بخاری‌های جیبی فعالیت دارد، شرکت kovea است. این شرکت در حوزه گرمایش بسیار محبوب و شناخته شده است و محصولات بسیار گسترده‌ای دارد و بخاری‌های جیبی آن نیز از بازار رقابت دور نمانده‌اند و توانسته‌اند با داشتن ظاهر خاص خود همیشه در بین مردم محبوب باشند.

جنس بدنه این محصولات از یک آلومینیوم مخصوص است که می‌تواند مانع از سوختن و آسیب رسیدن به دست شود و همچنین در مقابل حرارت بسیار زیاد نیز مقاوم است. البته این شرکت خیلی تمایل به طراحی مدل‍‌های شارژی نداشته و بیشتر بر مدل‌های سنتی خود معطوف شده است و عمر و میزان ماندگاری گرما را در آن‌ها افزایش داده است. مدل‌های خاص و بسیار شیک با رنگ‌بندی‌های بسیار جذاب از این محصول در بازار وجود دارد.

قیمت بخاری جیبی kovea  صد و هشتاد هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: بخاری‌های بدون دودکش شرکت ایران شرق به بازار می‌آید

بخاری جیبی باسئوس

بخاری جیبی با سئوس

شرکت باسئوس یکی از شرکت‌های چینی است که در حال طراحی و فروش انواع لوازم جانبی دیجیتال است. این شرکت که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرده، تاکنون توانسته محصولات بسیار زیادی را طراحی و در اختیار کاربران خود قرار دهد.

البته اولین محصولی که این شرکت طراحی کرد، فندک‌های شارژی بود که بعد از مدت کوتاهی توانست جای خود در بازار بخاری‌های جیبی باز کند و حال با داشتن مدل‌های مختلفی از بخاری‌های جیبی که دارای باتری هستند، حوزه کاری خود را گسترش داده است.

یکی از امتیازاتی که هیتر جیبی باسئوس نسبت به رقیبان خود دارد، ظاهر بسیار زیبای و طراحی‌ آن است. بخاری جیبی این شرکت دارای ظاهر مدرن‌تر و بسیار جذاب‌‌تری است و رنگ‌بندی متنوع آن می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهد. بیشتر مدل‌های طراحی‌شده این شرکت دارای یک باتری داخلی برای شارژ تلفن‌های همراه نیز است که با پورت میکرو یو اس بی کار می‌کند.

قیمت بخاری جیبی باسئوس در حال حاضر مشخص نیست و در فروشگاه اینترنتی ناموجود است.

اگر اهل مسافرت هستید و یا نیازمند تامین گرما و انرژی برق در طبیعت هستید، بخاری جیبی می‌تواند بسیار کارکردی باشد. این وسیله گرمای مناسبی تولید می‌کند و به دلیل سادگی و راحتی در استفاده و همچنین فضای کوچک موردنیاز، می‌تواند همیشه همراه شما باشد.

لازم به توضیح است قیمت‌های ذکره شده تا تاریخ ۱۶ شهریور ماه ۹۹ است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!