تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

قیمت لوازم خانگی امرسان+معرفی محصولات

راهنمای خرید
برند امرسان یکی از برندهای معروف ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند فعالیت خود را در سال 1360 شمسی با تولید فریزر خانگی آغاز کرده است و لوازم خانگی امرسان را با تولیدات دیگر ادامه داده است. 

تصلا – وقتی از لوازم خانگی ایرانی صحبت می‌کنیم، لوازم خانگی امرسان یکی از برندهایی است که نام آن در کنار دیگر برندهای تولید کننده لوازم خانگی به ذهن ما خطور می‌کند. شرکت امرسان در ابتدای فعالیت خود فقط فریزهای خانگی را تولید و به بازار لوازم خانگی عرضه کرد. بعد از گذشت ۶ سال یخچال فریزر ۱۶ فوت امرسان را نیز در کنار فریز خانگی تولید کرد.

یخچال ۱۶ فوت امرسان توانست نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و به همین دلیل در سال‌های ۷۱ تا ۷۵ شمسی امرسان فریزرهای ۱۸ و ۲۰ فوتی خود را تولید و روانه بازار کرد.

تصویر کارخانه امرسان

گروه صنعتی امرسان تاکنون توانسته افتخارت زیادی کسب کند. در حال حاضر حدود ۸۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم توانسته‌اند توسط این شرکت وارد بازار کار شوند. امرسان برای استخدام نیروهای خود به مواردی مثل تخصص و توانایی‌های فردی بسیار توجه می‌کند.

بیش از ۲۰ درصد از نیروی کار امرسان دارای مدرک تحصیلی دکتر در حوزه‌های مختلف هستند.

امرسان برای تولید محصولات خود از ماشین‌آلات و تکنولوزی روز دنیا استفاده می‌کند. به عنوان مثال این برند از ماشین تولید ورق اکسترودی که قابلیت تولید انواع ورق‌های ABS را دارد، استفاده می‌کند.

همچنین در این کارخانه از دستگاه تمام خودکار رولفرمینگ جهت تولید بدنه‌های دستگاه‌های لوازم خانگی تولید شده در کارخانه امرسان، ماشین‌آلات تزریق، خطوط تست ثابت جهت تست و کنترل صد در صد محصولات کارخانه امرسان نیز استفاده می‌شود.

 محصولات امرسان گارانتی ۳ساله یا ۳۶ ماهه دارند و این نشان دهنده طول عمر بالای محصولات این شرکت است.

از آنجایی که رقابت در میان تولیدکنندگان خارجی و داخلی محصولات لوازم خانگی بسیار زیاد است، شرکت‌های تولیدی لوازم خانگی به خصوص شرکت‌های ایرانی باید برای ارتقاء و حفظ کیفیت محصولات خود تلاش زیادی انجام دهند. برند امرسان برای بقا در این بازار رقابتی سعی کرده است تا سرمایه‌گذاری‌های زیادی را در بخش تحقیق و توسعه شرکت خود انجام دهد.

امرسان اخیرا سعی کرده بخشی از محصولات خود را هوشمند کند. برای مثال امرسان در سال ۱۳۹۶ اولین سری از محصولات هوشمند خود مثل یخچال و فریزر ۲۷ فوت هوشمند خود را به همراه فریزرهای ۲۲ فوت هوشمند به بازار لوازم خانگی ارائه کرد.

این محصولات را می‌توان از راه دور با استفاده از اپلیکیشن نصب شده آن‌ها روی گوشی تلفن همراه هوشمند کنترل کرد. همچنین از طریق این اپلیکیشن امکان عیب‌یابی هوشمند دستگاه، اعلام قطع برق، تبدیل فریزر به یخچال با افزایش دمای محفظه برای کاربر وجود دارد.

در این اپلیکیشن خدمات دیگری از جمله انواع دستورهای آشپزی در قالب کتاب، رادیو، ام پی تری پلیر، پخش فیلم و عکس از یو اس بی و  رادار تشخیص موقعیت مکانی ارائه شده است.

امرسان در فهرست محصولات خود انواع اجاق گازهای رومیزی و فردار، هود آشپزخانه دیجیتال، ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک، جاروبرقی در مدل‌ها و قدرت‌های مختلف را به مشتریان خود ارائه کرده است.

فعالیت‌های برند امرسان و کیفیت لوازم خانگی امرسان

امرسان در سال ۱۳۸۲ اولین یخچال فریزر خود را با نام سای به بازار لوازم خانگی عرضه کرد. بعد از آن در سال ۱۳۸۶ یخچال فریزر نوفراست توسط برند امرسان تولید و به بازار عرضه شد.

دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۸ امرسان توانست موتور محصولات خود را به نوعی تغییر دهد که برچسب مصرف انرژی در آن‌ها به رتبه‌های A و B برشد. در ابتدای دهه ۹۰ شمسی، امرسان طی یک تحول سازمانی زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار متر در شهرک صنعتی عباس آباد خریداری کرد و کارخانه جدید خود را در آن احداث کرد.

از سال ۱۳۹۲ با توجه به ورود یخچال فریزرهای ساید بای ساید به بازار لوازم خانگی و استقبال مردم از این نمونه یخچال‌ها، امرسان در فهرست محصولات خود یخچال فریزر ساید بای ساید را به بازار لوازم خانگی ارائه کرد.

در سال ۱۳۹۳ و پس از آن تمامی محصولات برند امرسان با برچسب انرژی A++ به بازار عرضه شدند. البته بعد از گذشت دو سال امرسان موفق به اخذ برچسب انرژی A+++ برای محصولات تولیدی خود شد. برند امرسان در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار خط تولید ماشین لباسشوی دوقلو و اتوماتیک را راه اندازی کرد.

روش‌های فروش لوازم خانگی امرسان

از دو طریق می‌توان محصولات امرسان را خریداری کرد. روش اول همان روش سنتی خرید محصولا برند امرسان است؛ یعنی شما می‌توانید از طریق نمایندگی‌های فروش برند امرسان در بازار لوازم خانگی کلیه محصولات این شرکت را خریداری کنید.

روش دوم روش خرید آنلاین محصولات امرسان است. شما می‌توانید به راحتی و بدون صرف وقت و زمان زیاد به صورت آنلاین محصولات برند امرسان را خریداری کنید. خوشبختانه آنلاین شاپ‌های زیادی هستند که فروش محصولات برند امرسان را بر عهده دارند و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از طریق این آنلاین شاپ‌ها بدون نیاز به صرف هزینه، انرژی و وقت زیاد خریداری کنید.

یکی از فروشگاه‌های آنلاینی که می‌توانید محصولات امرسان را به صورت آنلاین در آن خریداری کنید، فروشگاه صنایع امرسان است. برای دسترسی به آدرس این فروشگاه انلاین به این آدرس اقدام کنید. در این فروشگاه اطلاعات کاملی در خصوص هر یک از محصولات این برند ارائه می‌شود و شما می‌توانید بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

معرفی و بررسی لوازم خانگی امرسان

امرسان محصولات خود را در ۷ دسته انواع یخچال و فریزر، انواع جاروبرقی، انواع ماشین لباسشویی، انواع اجاق گاز، انواع هود، انواع کولر گازی و ماشین ظرفشویی تولید و ارائه کرده است. در ادامه به معرفی هر دسته محصول و بهترین محصول آن دسته اشاره خواهیم کرد.

معرفی یخچال  فریزر امرسان+ لیست قیمتیخچال امرسان

یکی از بهترین محصولات برند امرسان یخچال و فریزرهای متنوع در اندازه‌ها و طراحی‌های مختلف است. در میان یخچال و فریزرهای تولیدشده توسط برند امرسان یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل NRF3292D این شرکت یکی از محصولاتی است که توانسته با محصولات مشابه وارداتی رقابت کند.

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل NRF3292D امرسان یکی از محصولات رده بالای این شرکت است. امرسان در تولید این محصول سعی کرده است  از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده کند. همچنین این یخچال و فریزر ساید بای ساید دارای امکانات زیادی است و به گفته شرکت امرسان و بسیاری از خریداران توانسته بسیاری از نیازهای خانواده ایرانی را پوشش دهد.

روی یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D سیستم کنترل دیجیتال پیشرفته‌ای قرار گرفته است که می‌توان با استفاده از آن بسیاری از بخش‌های دستگاه را کنترل کرد. سیستم کنترل تعبیه شده در این یخچال و فریزر به قفل کودک نیز مجهز شده است تا به صورت ناخواسته تغییراتی در دمای دستگاه یا قسمت‌های مختلف آن ایجاد نشود.

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D مجهز به سیستم خنک‌کننده بدون برفک و انجام سریع عملیات کاهش دما است. به عبارت دیگر سرعت کاهش دمای مواد غذایی قرار گفته در این یخچال و فریزر بسیار زیاد است و هیچ برفکی نیز در آن تولید نمی‌شود.

برای یخچال و فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D دو مورد آب سردکن با قابلیت اتصال به آب شهری و یخ‌ساز خودکار در نظر گرفته شده است. امروزه وجود آب‌سرد‌کن و یخ‌ساز روی یخچال و فریزرهای ساید بای ساید یکی از ملزومات مهم و کاربردی است.

نکته قابل توجه در خصوص یخچال و فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D این است که در محفظه یخچال یک بوگیر سر خود تعبیه شده است که مانع بو گرفتن محفظه داخلی یخچال و مواد غذایی قرار داده شده در آن می‌شود. همچنین امرسان برای این یخچال و فریزرها یک سیستم عیب‌یاب هوشمند نیز در نظر گرفته است تا مشکلات دستگاه را به سرعت پیدا کرده و برطرف کنند.

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D گنجایش مفیدی معادل ۵۴۲ لیتر دارد؛ بنابراین برای خانواده‌های بزرگ و پرجمعیت گزینه و انتخاب مناسبی بسیار مناسبی است. فضا و گنجایش مفید بخش یخچال ۴۰۶ لیتر است. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن است. در محفظه این یخچال و فریزر چند مدل کشو در ابعاد و اندازه‌های مختلف تعبیه شده است به نحوی که می‌توان انواع مواد غذایی را از مایعات گرفته تا انواع میوه و سبزی را در این قفسه‌ها قرار داد.

یکی از مشخصات یخچال و فریزر سای بای ساید امرسان مدل NRF3292D تعبیه سیستم کاهش مصرف انرژی، سیستم هوای چند قسمتی و پایه‌های چرخدار و قابل تنظیم برای یخچال است. قیمت یخچال ساید امرسان جدید ۲۱ میلیون و ۳۴ هزار و ۶۵۰ تومان ( تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹) از فروشگاه آنلاین امرسان خریداری کنید.

۳ مدل از یخچال فریزرهای امرسان با قیمت آن‌ها در جدول زیر معرفی شده ‌اند. قیمت یخچال فریزر ۲۲ فوت امرسان حدود ۸ میلیون تومان، قیمت یخچال و فریزر دوقلو دیاموند ۲۰ فوت حدود ۱۶ میلیون تومان، قیمت یخچال فریزر کلاسیک ۲۰ فوت امرسان حدود ۱۱ میلیون تومان است.

مدل مشخصات قیمت (تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹)
یخچال فریزر ۲۲ فوت امرسان مدل BFN22D-M/tp ظرفیت ۳۵۰ لیتر، وجود مایشگر دیجیتال روی در یخچال، مجهز به قفل کودک، دارای فرمان لمسی، نمایشگر آب سردکن، دارای دو سیستم خنک‌کننده بدون برفک، مصرف انرژی بسیار کم، سیستم گردش هوای چندبخشی، امکان کارکردن فریزر و یخچال به صورت جداگانه، مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند، دارای پایه‌های چرخ‌دار قابل تنظیم ۸ میلیون و ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان
یخچال و فریزر دوقلو دیاموند ۲۰ فوت مدل FN20D &RH20D اندازه بزرگ مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت، دارای برچسب مصرف انرژی A، گنجایش ۳۸۴ لیتر برای یخچال و ۲۱۲ لیتر برای فریزر، مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه، دارای کشوهای شیشه‌ای، دارای قابلیت تنظیم رطوبت، دارای صفحه فرمان لمسی، نمایشگر دیجیتال، مجهز به قفل کودک ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۵۰ هزار تومان
یخچال فریزر کلاسیک ۲۰ فوت امرسان مدل BNF20D321-CLA مناسب برای آشپزخانه‌های با فضای کم، توانایی نگهداری مواد غذایی برای طولانی مدت، دارای رنگ‌های متنوع فیروزه‌ای، زرد، قرمز و مشکی، ظرفیت ۳۰۷ لیتر که ۳۲۰ لیتر آن برای یخچال و ۷۷ لیتر آن برای فریزر در نظر گرفته شده است. مصرف بهینه انرژی، دارای برچسب انرژی A، مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند، مجهز به سیستم گردش هوای چندقسمتی، مجهز به قفل کودک، بی‌صدا ۱۱ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۷۰۰ تومان

معرفی اجاق گاز امرسان + لیست قیمت

برند امرسان در فهرست محصولات خود اجاق‌گازهای مبله و رومیزی مختلفی را ارائه داده است. یکی از برترین اجاق‌گازهای مبله برند امرسان اجاق گاز مبله G5MD/EC است. این اجاق‌گاز ۵ شعله در سه رنگ استیل، مشکی و سفید تولید شده است.

از آنجایی که اندازه این اجاق‌گاز بزرگ است، بیشتر برای آشپزخانه‌های بزرگ که فضای کافی برای قرار دادن اجاق گاز مبله فردار دارند، مناسب است. ارتفاع این اجاق‌گاز ۱۵۰ سانتی‌متر، عرض آن ۹۰ سانتی‌متر و عمق گاز در حدود ۶۸۰ سانتی‌متر است.

سطح این اجاق‌گاز از جنس استیل ضدخش و با کیفیت عالی ساخته شده است. شعله میانی اجاق‌گاز مبله امرسان مدل G5MD/EC برای پخت غذا در قابلمه‌های بزرگ مناسب است. پیچ‌های تعبیه شده در شعله‌های گاز از جنس سرب است و مقاومت زیادی در برابر گرما و حرارت دارد.

برای این گاز مانند همه اجاق‌‌گازهای مبله موجود در بازار از سیستم ایمنی مجهز به ترموکوپل فوق سریع استفاده شده است. این سیستم از پخش شدن گاز در محیط در هنگام خاموش شدن ناگهانی شعله جلوگیری می‌کند.

رتبه مصرف انرژی برای این اجاق گاز رده A است. همچنین اجاق گاز امرسان مدل G5MD/EC دارای شبکه محافظ چدنی است. قیمت اجاق گاز صفحه ای G5MD/EC حدود ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار ۵۰ تومان (تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹) از فروشگاه‌های آنلاین و یا نمایندگی‌های امرسان تهیه کنید.

در جدول زیر ۲ نمونه از اجاق‌گازهای برند امرسان به همراه قیمت آن‌ها معرفی شده‌اند.

مدل مشخصات قیمت ( تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹)
اجاق‌گاز رومیزی ۵ شعله امرسان مدل EM5HSMR مجهز به ۵ شعله، ابعاد ۹۱ *۵۱ سانتی‌متر، قابل نصب روی انواع کابیت‌های آشپزخانه، دارای صفحه ضد خش، شعله میانی مناسب برای پخت پلو، پیچ شعله‌ها از جنس سرب مقاوم در برابر حرارت و گرمای زیاد تولید شده است، مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل، دارای شبکه محافظ ۵ تکه چدنی ۲ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۶۰۰ تومان
اجاق‌گاز صفحه‌ای شیشه‌ای ۴ شعله امرسان مدل EM4HGLC ابعاد ۶۱ * ۵۱ سانتی‌متر، قابل نصب روی انواع کابینت‌های آشپزخانه، دارای صفحه شیشه‌ای نشکن سکوریت، مجهز به پیج‌های شعله سربی مقاوم در برابر گرمای زیاد، مجهز به شبکه محافظ ۴ تکه چدنی، دارای برچسب انرژی رده A ، مصرف برق بسیار کم ۱ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۵۰ تومان

معرفی ماشین لباسشویی امرسان+ قیمت

امرسان در کنار تولید محصولاتی مثل انواع یخچال و فریزر، هود آشپزخانه و محصولات دیگر ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را طراحی و تولید می‌کند. یکی از انواع ماشین‌های لباسشویی تولید برند امرسان، ماشین لباسشویی امرسان مدل FS08ND است. ماشین لباسشویی ۸ کیلویی است و رده انرژی آن A+++ است.

طراحی بدنه این محصول بسیار زیبا و خلاقانه است. این ماشین لباسشویی قادر به شستشو و آبکشی انواع لباس‌ها در کمترین زمان  است.

از آنجایی که در تولید این ماشین لباسشویی تسمه حذف شده است، لرزش و صدای دستگاه در حین کار کردن تا حد قابل توجهی کم شده است. هرچند نسبت به محصولات مشابه خارجی همچنان صدای آن زیاد است.

این ماشین لباسشویی با سرعت ۱۲۰۰ دور دقیقه می‌تواند شستشوی انواع لباس‌های تیره، روشن و سفید را با کیفیت نسبتا خوبی انجام دهد. سرعت این ماشین در نوع خود مناسب است اما در مقایسه با محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح دنیا همچنان کند است.

از جمله قابلیت‌های و امکانات این ماشین لباسشویی می‌توان به مواردی مثل ۱۴ برنامه شستشوی پیش فرض، عیب‌یاب هوشمند و گنجایش نسبتا زیاد لگن ماشین لباسشویی اشاره کرد.

این ماشین می‌تواند گزینه و انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت باشد. ماشین لباسشویی امرسان مدل FS08ND مجهز به ترازوی دیجیتال برای تشخیص وزن و حجم لباس‌ها است. این ماشین لباسشویی با توجه به حجم لباس‌ها برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کرده و لباس‌ها را بر اساس این برنامه می‌شوید.

ماشین لباسشویی امرسان مجهز به صفحه نمایشگر روی پنل کنترلی دستگاه است که با استفاده از آن می‌توان کلیه مراحل شستشوی لباس را کنترل و نظارت کرد. برای حفظ ایمنی بیشتر برای ماشین لباسشویی امرسان مدل FS08ND قفل کودک در نظر گرفته شده است.

دیگ این ماشین لباسشویی مجهز به الماسه ضدچروک است و سوراخ‌های متناسبی دارد که باعث پخش آب در تمام قسمت‌های لباس می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود نه تنها شستشوی لباس‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود بلکه لباس‌ها دچار چین و چروک نشوند. این دستگاه مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند است که در مواقعی که دستگاه به خوبی کار نمی‌کند بتوان با استفاده از آن عیب دستگاه را تشخیص داد.

قیمت ماشین لباسشویی ۸ کیلویی امرسان مدل FS08ND تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ حدود ۱۱ میلیون تومان بوده و  در جدول زیر ۲ مدل از لباسشویی‌های تولید برند امرسان همراه با مشخصات فنی و قیمت آن‌ها معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت ( تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹)
ماشین لباسشویی امرسان مدل FS10N 8 کیلوگرمی مصرف انرژی کم با رده انرژی A+++، فضای لگن بسیار زیاد مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت، مجهز به سیستم شستشوی چندحالته، دارای یک ولوم کنترلی برای تنظیم برنامه شستشوی لباس‌ها، برنامه شستشو برای لباس‌ها با جنس کتان، برنامه شستشوی از پیش تعیین شده، مجهز به سیستم شستشوی لباس کودک، شستشوی لباس زیر، شستشوی لباس‌های رنگی، شستشوی لباس‌های مخلوط، شستشوی لباس با الیاف مصنوعی و ابریشم، شستشوی مخزن و سیستم آبکشی چرخشی، جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها، مجهز به نمایشگر LED ۱۰ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۶۵۰ تومان
ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک امرسان مدل WM11 ظرفیت ۱۱ کیلوگرم، دارای رده انرژی A+++، دارای طراحی زیبا، بدون تسمه و کم‌صدا، لرزش حداقلی در هنگام شستشوی لباس‌ها شروع قیمت از ۲ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان ( دارای گارانتی ۱۲ ماهه امرسان)

معرفی جاروبرقی‌های برند امرسان+قیمت

شرکت امرسان در فهرست مصولات خود چند مدل جاروبرقی را به خریداران ارائه کرده است. یکی از بهترین جاروبرقی‌های تولید شده توسط برند امرسان جاروبرقی سوپر سایلنت ۳۰۰ هزار وات برند امرسان است. این محصول یکی از جدیدترین اعضای خانواده جاروبرقی‌های کیسه‌ای امرسان است. قدرت این دستگاه در حدود ۳هزار وات است.

طراحی بدنه و ظاهر جاروبرقی سوپر سایلنت امرسان بسیار زیبا و جذاب است. با وجود اینکه بسیار ساده طراحی شده است اما در عین حال شیک و ظریف است. این جاروبرقی دارای دستگیره بزرگی است که کار جابجایی جاروبرقی را برای کاربر راحت کرده است.

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، صدای آن بسیار کم است. برای تغییر قدرت مکش موتور جاروبرقی روی بدنه جاروبرقی مدل  سوپر سایلنت کلیدهای تنظیم قدرت موتور تعبیه شده است. این جاروبرقی دارای کیسه زباله بزرگ با حجم زیاد است. روی بدنه یک نشانگر مربوط به پر شدن کیسه تعبیه شده است.

لوله خرطومی این جاروبرقی از جنس فلز به طول ۹۴ سانتی‌متر و با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه تولید شده است که اندازه ارتفاع آن قابل تنظیم است. یکی از ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد جاروبرقی امرسان مدل سوپر سایلنت، وجود فیلتر ضدباکتری است که باعث می‌شود هوای خارج شده از جاروبرقی کاملا تمیز باشد. از این جاروبرقی می‌توانید برای تمیز کردن انواع سطح، فرش و موکت استفاده کنید. متاسفانه در این جاروبرقی قابلیت جمع‌آوری مایعات در نظر گرفته نشده است.

قیمت جاروبرقی سوپر سایلنت ۳۰۰ هزار وات (تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹) از قیمت ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۹۰۰ تومان شروع می‌شود. این جاروبرقی در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. برای این جاروبرقی ۴ چرخ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در نظر گرفته شده است که باعث حرکت آسان روی انواع سطوح می‌شود.

برند امرسان جاروبرقی‌های دیگری نیز تولید کرده است که متاسفانه در حال حاضر در بازار و انبار این شرکت موجود نیست.

معرفی هود آشپزخانه برند امرسان+قیمت

عکس هود آشپزخانه امرسان

امرسان ۳ مدل هود آشپزخانه تولید می‌کند. یکی از این مدل‌ها هود آشپزخانه امرسان مدل ۵۰۳۰ است. این دستگاه مجهز به موتور توربو ۴ دور است. قدرت مکش هود آشپزخانه مدل ۵۰۳۰ امرسان در حدود ۷۰۰ تا ۸۵۰ متر مکعب در ساعت است. برای این هود فیلتر ۳لایه از جنس آلومنیوم در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های هود آشپزخانه امرسان مدل ۵۰۳۰ تعبیه صفحه کنترل لمسی تا تاچ است که با استفاده از آن می‌توان میزان مکش هوا و عملکرد دستگاه را تنظیم کرد. این هود دارای تایمر ۱۵ دقیقه‌ای است و برای مواقعی که فرد در خانه نیست، استفاده می‌شود.

با استفاده از ریموت کنترل از راه دور امکان تنظیم و کنترل عملکرد این هود قوی وجود دارد. حجم صدای تولید شده توسط هود آشپزخانه امرسان در حدود ۶۰ دسی بل است. برای این هود یک لامپ LED در نظر گرفته شده است. اندازه این هود ۹۰ است.

قیمت هود آشپزخانه امرسان مدل ۵۰۳۰  با قیمت ۱ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۲۰۰ تومان (تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹) از نمایندگی‌های برند امرسان و یا فروشگاه‌های اینترنتی توزیع کننده محصولات امرسان می توان خریداری کرد.

در جدول زیر دو مدل دیگر از هودهای آشپزخانه برند امرسان معرفی شده‌اند.

مدل مشخصات قیمت ( تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹)
هود آشپزخانه امرسان مدل ۵۰۴۰ دارای موتور توربو۴دور، با قدرت مکش۷۰۰-۸۵۰متر مکعب در ساعت، دارای فیلتر ۳لایه آلومینیومی

دارای سنسور دود ،حرارت،گاز

دارای صفحه کنترل لمسی

دارای تایمر۱۵ دقیقه ای

دارای ریموت کنترل از راه دور

حجم صدا کمتر از ۶۰ دسی بل

دارای لامپLED، دارای تایمر۱۵ دقیقه ای، سایز ۹۰

 

۱ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۲۰۰ تومان
هود آشپزخانه امرسان مدل EM5050 دارای موتور توربو ۴ دور با قدرت مکش۷۰۰-۸۵۰متر مکعب در ساعت، دارای فیلتر ۳لایه آلومینیومی، دارای سنسور دود، حرارت،گاز، دارای صفحه کنترل لمسی(تاچ)، دارای تایمر۱۵ دقیقه‌ای، دارای ریموت کنترل از راه دور، حجم صدا کمتر از ۶۰ دسی بل، دارای لامپLED و تایمر۱۵ دقیقه ای، سایز ۹۰ ۱ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۵۰ تومان

معرفی کولر گازی امرسان+قیمت

تصویر هود آشزخانه برند امرسان

کولرهای گازی امرسان در حال حاضر در دو مدل در بازار لوازم خانگی موجود هستند. یکی از این دو مدل کولر گازی امرسان، کولر گازی ۳۰۰۰۰ امرسان مدل AC30W07 است.

این کولر گازی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فرار از گرمای شدید تابستان به خصوص در مناطق جنوبی کشور است. با توجه به امکانات تعبیه شده برای این کولر گازی، می‌توان از آن در مناطقی که دارای آب و هوای شرجی است، استفاده کرد.

این دستگاه قابلیت سرمایس و گرمایش، فن و هوای خشک را دارد.  گاز خنک‌کننده استفاده شده در این دستگاه از نوع R410A است که از ویژگی‌های آن سازگاری با محیط زیست است.

برای این کولر گازی از یک پنل داخلی و کمپرسور استفاده شده است. در کولرهای گازی پنل داخلی مهم‌ترین بخش آن است. این پنل همان بخشی از کولر گازی است که روی دیوار قرار می‌گیرد. چون این پنل بخشی از دکوراسیون منزل است، بنابراین زیبایی آن از اهیمت زیادی برخوردار است.

نکته مثبت در طراحی کولر گازی ۳۰۰۰۰ برند امرسان مدل AC30W0 طراحی سیار شیک آن است. ابعاد پنل این دستگاه نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ در نظر گرفته شده است؛ بنابراین بخش زیادی از دیوار را اشغال نمی‌کند و برای استفاده در خانه‌هایی که فضای متوسطی دارند، مناسب است.

ظرفیت سرمایشی این کولر گازی برای یک اتاق با متراژ ۸۵ تا ۱۲۰ متر کافی است. از این کولر گازی برند امرسان می‌توان در مغازه‌ها نیز استفاده کرد. از آنجایی که امکان باز و بسته شدن در مغازه‌ها زیاد است پس باید در آن‌ها از کولر‌های گازی با ظرفیت سرمایشی زیاد استفاده کرد.

کولر گازی ۳۰۰۰۰ امرسان مدل AC30W07 دارای توان تولید هوای گرماست که از آن ‌به عنوان بخاری در فصل زمستان نیز استفاده کرد. به همین دلیل در خانه‌هایی که از این مدل کولر گازی استفاده می‌شود، نیازی به استفاده از بخاری یا شوفاژ یا هر وسیله گرمایشی دیگر در فصل زمستان نیست.

بازدهی کولر گازی امرسان مدل AC30W07 در حدود ۱۲/۳ است. این عدد به این معنی است که بخش زیادی از انرژی مصرفی این دستگاه به هوای خنک تبدیل می‌شود و اتلاف انرژی در آن بسیار کم و ناچیز است.

کمپرسور اینورتر نسبت به کمپرسور معمولی، حدود ۶۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. خاموش و روشن شدن مداوم کمپرسور معمولی، باعث افزایش شدید مصرف برق می‌شود.

کمپرسور اینورتر برخلاف انواع معمولی، مدام خاموش و روشن نمی‌شوند و در مواقعی که نیاز به فعالیت نیست، با سرعت بسیار پایین به کار خود ادامه می‌دهند. این قابلیت باعث شده کولرگازی امرسان مدل AC30W07 مصرف انرژی پایینی داشته و رتبه‌ی A را در برچسب مصرف انرژی کسب کند.

نکته‌ای که برای نصب کولر گازی ۳۰۰۰۰ امرسان مدل AC30W07 باید به آن توجه کنید، استفاده از لوله مسی است. به همین دلیل روی جعبه این کولر گازی ۵/۵ متر لوله مسی مرغوب و با کیفیت تعبیه شده است.

این دستگاه مجهز به موتور توربو است. همچنین برای آن دستگاه تایمر نیز در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می‌توان زمان خاموش و روشن شدن دستگاه را تنظیم کرد. میزان صدای تولید شده توسط پنل داخلی، فاکتور بسیار مهمی است.

از آنجایی که معمولا کولر در تمام ساعات شب روشن است، پایین بودن صدای دستگاه، یک مزیت محسوب می‌شود که کولر گازی امرسان از آن برخوردار است. صدای تولیدی پنل داخلی این دستگاه، ۴۸ دسی‌بل است؛ یعنی چیزی معادل صدایی که در پارکِ یک منطقه‌ی مسکونی آرام به گوش می‌رسد.

قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ برند امرسان مدل AC30W07 در حال حاضر در بازار لوازم خانگی (تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ) حدود ۲۰ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. در جدول زیر مدل دیگر کولر گازی امرسان همراه با مشخصات فنی و قیمت آن معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت ( تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹)
کولر گازی ۲۴۰۰۰  مدل AC24W07

 

دارای قدرت سرمایشی و گرمایشی بالا، طراحی بدنه ساده و شیک، مجهز به نمایشگر مخفی برای نمایش اطلاعات به کاربر، مجهز به تایمر برای تنظیم زمان خاموش و روشن شدن دستگاه، مجهز به تکنولوژی توربو برای تولید حجم زیادی از هوای سرد در کمترین زمان ممکن، کم صدا، دارای ظرفیت BTU 24000، مناسب برای استفاده در اتاق‌های ۶۵ تا ۱۰۰ متر، مناسب برای استفاده در مغازه‌های کوچک و دارای متراژ کم ۱۵ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۶۰۰

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | خدمات پس از فروش پاکشوما لنگ می‌زند
    سپتامبر 23, 2020

    […] برند تا حدودی کمیاب هستند. می‌توان گفت برندهای اسنوا، امرسان و هیمالیا در میان برندهای ایرانی یخچال جایگاه بسیار […]

لینک کپی شد!