تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی محصولات پاکشوما + لیست قیمت

راهنمای خرید
برند پاکشوما توسط شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما در سال 1354 شمسی با هدف تولید لوازم خانگی ریز و درشت تاسیس شده است. حدود 45 سال از آغاز فعالیت این برند ایرانی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی می‌گذرد. در این مطلب درباره محصولات پاکشوما از جمله لباسشویی پاکشوما، ماشین ظرفشویی پاکشوما و غیره صحبت می کنیم.

تصلا – برند پاکشوما لوازم خانگی مختلفی را تولید می‌کند. لوازم خانگی تولید شده توسط این برند در ۴ دسته یخچال و فریزر که به زودی محصولات جدید این دسته وارد بازار لوازم خانگی خواهند شد، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع جاروبرقی که محصولات جدید این گروه نیز به زودی روانه بازار خواهند، قرار می‌گیرند. محصولات پاکشوما مطابق با نیازهای بومی مردم ایران و کشورهای منطقه خاورمیانه تولید و به بازار عرضه می شود.

تاریخچه محصولات پاکشوما

لباسشویی پاکشوما در کارخانه

برای آشنایی با هر برند و محصولات تولیدی آن بهتر است کمی با تاریخچه آن برند و شرکت آشنا شویم. برند پاکشوما فعالیت خود را برای تولید لوازم خانگی در دهه ۴۰ شمسی آغاز کرد. اما در سال ۱۳۷۶ مالکیت و مدیریت برند پاکشوما تغییر کرد.

در همین سال‌ها حوزه فعالیت پاکشوما گسترده‌تر شد و محصولاتی مثل لباسشویی‌های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در فهرست محصولات این برند قرار گرفت. در طی چند سال لوازم خانگی جدیدی مثل ماشین ظرفشویی و یخچال ساید بای ساید نیز به محصولات تولیدی این شرکت افزوده شد.

در سال ۱۳۹۳ برند پاکشوما در شهرک صنعتی محمودآباد قم زمین جدیدی به وسعت ۱۳ هکتار خریداری کرد و در آن دو خط کامل تولید محصولات جدید خود را راه‌اندازی کرد. در حال حاضر در شرکت پاکشوما نزدیک به ۲ هزار نفر نیروی کار متخصص به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال کار هستند.

این شرکت بیش از ۷۰۰ مرکز خدمات مشتریان با سرویس‌های چندگانه در سراسر ایران مستقر کرده است.

شعار برند پاکشوما، “پاکشوما همیشه با شما” است. این شرکت محصولات مختلفی را با قیمت‌ها و قابلیت‌های متفاوت و مناسب برای استفاده همه اقشار جامعه تولید و به بازار عرضه کرده است. گروه صنعتی پاکشوما با شرکت‌های معتبر خارجی تولید کننده لوازم خانگی همکاری داشته است.

مثلا شرکت پاکشوما با شرکت‌های ایتالیایی که متشکل از برندهای کندی، هوور و زیرووات است و همچنین شرکت مدیا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌های لباسشویی همکاری داشته است.

برند پاکشوما برای تولید محصولات خود سعی کرده از به روزترین دانش و تکنولوژی دنیا استفاده کند. در حال حاضر تعداد نمایندگی‌های فعال شرکت پاکشوما در سراسر کشور به بیش از ۶۰۰ واحد می‌رسد. این برند تولید ۱۰۰ محصول مختلف را در کارنامه تولیدات خود دارد.

روش خرید محصولات پاکشوما

محصولات تولید شده توسط برند پاکشوما را می‌توانید از دو طریق خریداری کنید. اولین روش خرید از نمایندگی‌های معتبر برند پاکشوما است در حال حاضر برند پاکشوما بیش از ۶۰۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور ایران دارد که می‌توانید همه محصولات تولید شده توسط این شرکت را از این نمایندگی‌ها خریداری کنید.

همچنین برند پاکشوما به منظور رفاه حال مشتریان و خریداران محصولات خود با فروشگاه‌های اینترنتی معتبر قرارداد توزیع محصول بسته است. به این ترتیب شما می‌توانید از آنلاین شاپ‌ معتبر پاکشوما سنتر به آدرس فروشگاه اینترنتی پاکشوما کلیه محصولات تولید شده توسط برند پاکشوما را سفارش داده و خریداری کنید.

معرفی محصولات برند پاکشوما

همانطور که گفته شد برند پاکشوما محصولات خود را در ۴ دسته ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و انواع جاروبرقی تولید و به بازار عرضه کرده است. در ادامه این بخش به معرفی بهترین محصولات هر دسته خواهیم پرداخت. نکته مهم در خصوص محصولات برند پاکشوما این است که همه این محصولات دارای ضمانت‌نامه ۲۴ ماهه شرکت پاکشوما هستند.

ماشین‌های لباسشویی پاکشوما

تصویر لباسشویی پاکشوما

امروزه ماشین لباسشویی به یکی از وسایل ثابت خانه‌های ما تبدیل شده‌اند.  تنوع در نوع، کیفیت و ویژگی‌های محصولات موجود در بازار ماشین‌های لباسشویی به قدری زیاد است که بسیاری از خریداران در هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود دچار سردرگمی می‌شوند.

ماشین‌های لباسشویی پاکشوما در دو دسته تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک درب از جلو و بالا تولید می‌شوند. اگرچه زیبایی و قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی درب از جلو بسیار زیاد است اما قیمت آن‌ها از ماشین‌های لباسشویی درب از بالا مسلما بیشتر است. از جمله ویژگی‌های مشترک میان همه ماشین‌های لباسشویی برند پاکشوما می‌توان به مواردی مثل در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و حجم‌های مختلف، برنامه شستشوی از پیش تعریف شده، قابلیت چند حرکت، قابلیت انتخاب جهت حرکت، صدا و لرزش کم و قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد.

ظاهر ماشین‌های لباسشویی پاکشوما زیبا اما در عین حال ساده است. در وسط بدنه همه ماشین‌های لباسشویی پاکشوما یک گردونه به منظور انتخاب برنامه شستشو تعبیه شده است. مصرف انرژی در ماشین‌های لباسشویی پاکشوما بسیار کم است به همین دلیل استفاده از این دستگاه‌ها برای خانواده‌ها صرفه اقتصادی دارد.

یکی از ماشین‌های لباسشویی پاکشوما که جدیدترین محصول این شرکت است، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401 است. روی درب این ماشین لباسشویی از نوعی طلق استفاده شده است که باعث می‌شود هدررفت انرژی در آن به حداقل ممکن برسد. همچنین در برنامه‌های این ماشین لباسشویی برنامه اقتصادی برای شستشوی لباس‌های کتان و نخی نیز در نظر گرفته شده است.

از جمله ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. این ویژگی‌ها به ترتیب عبارتند از: ظاهر ساده اما شیک و زیبا، وجود ۲۱ برنامه شستشوی از پیش تعریف شده، ظرفیت ۷ کیلوگرمی، قیمت مناسب، قابلیت افزودن لباس در حین کار کردن دستگاه، قابلیت بخارشویی لباس‌ها، مجهز به قفل کودک، صدای عملکرد ۵۹ دسی بل و صدای آبکشی ۷۸ دسی بل، مجهز به نمایشگر LED، مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، قابلیت تاخیر در شستشوی لباس‌ها از ۱ تا ۲۴ ساعت، قابلیت آب‌کشی اضافه لباس‌ها، امکان تنظیم دمای آب، امکان تنظیم سرعت دور خشک‌کن و انواع برنامه‌های شستشوی لباس با قابلیت‌های مختلف.

قیمت لباسشویی پاکشوما ( تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹) ۹ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان است. در جدول زیر ۳ نمونه دیگر از ماشین‌های لباسشویی برند پاکشوما همراه با مشخصات و قیمت آن‌ها معرفی شده‌اند.

مدل مشخصات قیمت ( تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹)
ماشین لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما مدل WFI-94429 طراحی شیک و ساده با رابط کاربری مناسب، بدون لرزش، دارای گردونه دایره‌ای شکل برای انتخاب برنامه شستشو، ظرفیت ۹ کیلوگرمی، سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه، ورودی جداگانه آب سرد و گرم، صدای ۶۲ دسی بل در حال کار کردن و ۷۶ دسی بل در هنگام آبکشی، نمایشگر LED، قابلیت افزودن یا کم کردن لباس‌ها در حین کار کردن دستگاه، مجهز به قفل کودک، مجهز به برنامه شستشوی ضدچچروک، مجهز به سیستم تاخیر در شستشو، مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند، مجهز به دیگ الماسه از جنس استیل، مجهز به قابلیت شستشوی دیگ با فناوری Drum Clean، دارای سنسور یا حسگر تشخیص میزان چرکی لباس، دارای برنامه شستشوی لباس‌های کتان از ۱۰ میلیون و ۹۱۴ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-6408WT مجهز به نمایشگر LED، دارای ۲۳ برنامه شستشوی لباس، ظرفیت ۶ کیلوگرمی، مجهز به قفل کودک، مصرف انرژی A++، صدای ۵۹ دسی بل در حال کار کردن و ۷۸ دسی بل در حال آبکشی، دارای ورودی آب سرد و گرم جداگانه، مجهز به قفل درب PTC، مجهز به برنامه شستشوی Mix Wash، دارای برنامه‌های شستشوی از پیش تعریف شده، دارای برنامه آبکشی اضافه، قابلیت تنظیم دور خشک کن، مجهز به برنامه شستشوی با تاخیر، سرعت ۱۰۰۰ دور در دقیقه از ۷ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان
ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک پاکشوما مدل PWB-8554 مجهز به فناوری جدید پروانه حباب‌ساز برای ترکیب مواد شوینده با هوا به منظور شستشوی بهتر و تمیزی بیشتر لباس‌ها، ظرفیت ۵/۸ کیلوگرمی، دارای ۳ برنامه شستشو، مجهز به فیلتر جذب پرز روی لباس‌ها، صدا و لرزش کم، مجهز به سیستم ایر جت که باعث گردش هوای خشک درون لگن ماشین لباسشویی شده و کیفیت و سرعت خشک کردن لباس‌ها در ماشین لباسشویی افزایش می‌ِیابد، مجهز به قابلیت تنظیم زمان خشک‌کن و شستشوی لباس‌ها، مجهز به دو موتور شستشو و خشک کن، دارای پمپ تخلیه و هدایتگر آب

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما

شستن ظرف‌ها به خصوص زمانی که تعداد آن‌ها زیاد است یکی از خسته کننده‌ترین کارهایی است که باید بعد از خوردن غذا آن‌ را انجام داد. خوشبختانه تولید ماشین‌های ظرفشویی تا حد زیادی مشکل شستشوی ظرف‌ها با دست را حل کرده است. برند پاکشوما یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده ماشین‌های ظرفشویی است.

اگرچه تعداد و مدل‌های ماشین‌های ظرفشویی تولیدشده توسط برند پاکشوما نسبتا محدود است اما کیفیت این ماشین‌های ظرفشویی نسبت به قیمت‌ آن‌ها مناسب است. هرچند پاکشوما برای رقابت با محصولات مشابه خارجی و تولید ماشین‌های ظرفشویی در حد تولیدات این برندها راه زیادی را باید طی کند.

برند پاکشوما دو مدل ماشین ظرفشویی یکی ماشین ظرفشویی توکار و ماشین ظرفشویی رومیزی را به بازار لوازم خانگی ارائه کرده است. یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی توکار برند پاکشوما ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۵ نفر است. طراحی محفظه داخلی این ماشین ظرفشویی به صورتی انجام شده است که به راحتی می‌توان در آن ظروف مختلف را قرار داد. ارتفاع قفسه‌های این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم است.

عکس ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 مجهز به چندین عملکرد مختلف از جمله شستشوی سریع، آبکشی بهداشتی، شستشوی یک ساعته، شستشوی خودکار با کارآیی بیشتر و مرحله محو اثر انگشت است.

این ماشین لباسشویی مجهز به دو ردیف قفسه است که در قفسه بالایی ظروف کوچک مثل انواع لیوان و بشقاب‌های کوچک را می‌توان قرار داد. قفسه پایینی برای قرار دادن ظروف بزرگی مثل انواع قابلمه و بشقاب‌های بزرگ تعبیه شده است. یک سبد نیز به منظور قرار دادن قاشق‌ها و چنگال‌ها برای این ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده است.

براساس نظر خریداران صدای ماشین ظرفشویی در هنگام کار کردن بسیار کم است و هیچ گونه لرزشی در آن مشاهده نشده است. مصرف انرژی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 بسیار کم است.

خوشبختانه این ماشین ظرفشویی به نحوی طراحی شده است که زمانی که نصف حجم دستگاه پر شده است می‌توان از برنامه شستشوی نصف ظرفیت برای شستن ظروف در آن استفاده کرد که باعث می‌شود انرژی و آب کمتری مصرف شود.

در این مدل از ماشین‌های ظرفشویی برند پاکشوما محل قرار دادن قرص ظرفشویی و یا پودر ظرفشویی و مواد جلا دهنده روی درب دستگاه در قسمت داخلی آن قرار دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت این ماشین ظرفشویی در نظر گرفتن سیستم ضدعفونی و برنامه پیش شستشو است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 دارای ۷ برنامه شستشوی از پیش تعیین شده است که باعث شده تا کار کاربر برای شستشن ظروف با این دستگاه ساده‌ و آسان‌تر شود.

یکی از برنامه‌های شستشوی در نظر گرفته شده برای ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301، شستشوی بهداشتی است. این برنامه شستشو، بیشتر برای ضدعفونی کردن ظرف‌ها به کار می‌رود که این روزها با وجود همه‌گیری ویروس کرونا کاربرد زیادی دارد.

با استفاده از این برنامه شستشو آلودگی باکتریایی آن‌ها به حداقل رسیده و خیال مصرف‌کننده از کامل و بهداشتی شسته شدن ظروف راحت می‌شود. در مرحله پایانی آبکشی، با افزایش دمای آب تا بیش از ۷۰ درجه سانتی‌گراد و ماندن برای چند دقیقه در همان دما، ظروف کاملا بهداشتی و تمیز خواهند شد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 مجهز به برنامه شستشوی یک‌ساعته نیز هست که برای شستن ظروفی که خیلی کثیف نیستند به کار می‌رود. همچنین برنامه شستشوی خودکار با کارآیی بیشتر و شستشوی مجهز به محو اثرانگشت از دیگر برنامه‌های شستشوی در نظر گرفته شده برای شستشوی ظرف‌ها در این ماشین ظرفشویی است.

از دیگر ویژگی‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 می‌توان به مواردی مثل قابلیت آسانسوری قفسه‌ها، امکان شستشوی سبزی‌ها و میوه‌ها، امکان شستشوی ظروف شکننده و حساس، شستشوی اقتصادی ظروف و شستشوی با تاخیر اشاره کرد. این دستگاه مجهز به صفحه کنترلی LED است که از آن برای انتخاب برنامه‌های دستگاه استفاده می‌شود.

قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301 تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در حدود ۱۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان است. در جدول زیر دو نمونه دیگر از ماشین‌های ظرفشویی برند پاکشوما با ذکر مشخصات و قیمت آن‌ها معرفی شده‌اند.

مدل مشخصات قیمت ( تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹)
ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14302 ظرفیت ۱۴ نفره، دارای دو ردیف قفسه با قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها، قابلیت شستشوی بهداشتی، قابلیت شستشوی یک ساعته برای ظروف با کثیفی کمتر، قابلیت شستشوی با محو اثر انگشت، قابلیت شستشوی ظروف با نیمی از ظرفیت دستگاه، از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۷۲ هزار تومان
ماشین ظرفشویی رومیزی ۸ نفره پاکشوما مدل DSP-8038H ظرفیت ۸ نفر، وزن سبک در حدود ۳۰ کیلیوگرم، ابعاد ۵۹*۵۰*۵۵ سانتی‌متر، مجهز به برنامه شستشوی اقتصادی و با صرفه، دارای برچسب انرژی با رتبه A+، کم صدا و کم لرزش، مصرف آب در هر بار شستشو در حدود ۹ لیتر، مجهز به صفحه نمایش LCD، دارای ۸ برنامه شستشوی از پیش تعریف شده، مجهز به قفل کودک، تولید شده در دو رنگ سفید و نقره‌ای کمتر از ۱۷ میلیون تومان

یخچال فریزر پاکشوما

عکس یخچال فریزر پاکشوما

برند پاکشوما اقدام به تولید یخچال و فریزرهای متنوعی کرده است. بیشتر مدل‌های یخچال و فریزر پاکشوما کم مصرف هستند و دارای برچسب انرژی A+++ هستند. یکی از بهترین مدل‌های یخچال فریزر پاکشوما که از نوع یخچال فریزرهای ساید بای ساید است، یخچال فریزر پاکشوما مدل SRP-5181H است. این یخچال فریزر ساید بای ساید در دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار عرضه شده است.

ظرفیت یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل SRP-5181H 24 فوت است. محفظه آن نسبتا بزرگ و جادار است و فضای کافی برای قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی را در اختیار مصرف‌کننده قرار داده است. در این یخچال از سیستم کمپرسور خطی استفاده شده است که باعث شده رتبه مصرف انرژی آن به مقدار A+++ برسد و ۲۵ درصد بیشتر در مصرف برق و انرژی در آن صرفه‌جویی شود.

روی درب یخچال محفظه آب سردکن و یخ‌ریز قرار گرفته است اما عیب این دستگاه این است که متاسفانه امکان اتصال آب سردکن و یخ ساز به آب شهری وجود ندارد و مخزن آب سردکن باید به صورت دستی پر شود. سیستم فیلتراسیون آب تعبیه شده در محفظه آب سردکن یخچال باعث می‌شود املاح و مواد معدنی مضر آب توسط آن حذف شود. در صورت اتمام عمر فیلترها، امکان تعویض آسان آن‌ها وجود دارد.

برای درب‌های یخچال از نوعی پوشش ضدلک استفاده شده است که باعث شده درب یخچال در اثر تماس با انگشتان دست لک نگیرد.

روی درب یخچال یک صفحه نمایش LED تعبیه شده است که از طریق این صفحه نمایش لمسی می‌توان عملکرد یخچال و فریزر را برای مواردی مثل تنظیم دمای یخچال و فریزر، فعال کردن انجماد سریع، قفل کودک و قفل قسمت آب سردکن و یخ‌ریز تنظیم کرد. این نمایشگر به صورت رنگی طراحی شده است.

درب یخچال دارای یک دریچه مینی‌بار برای دسترسی به کشوی نوشیدنی‌ها در یخچال است. این دریچه باعث می‌شود گرما وارد محفظه یخچال نشود و مصرف انرژی آن تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

همچنین برند پاکشوما در حال تولید بیش از ۵ مدل یخچال و فریزر است که در میان این محصولات دو مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید نیز قرار دارد. این محصولات به زودی وارد بازار لوازم خانگی ایران می‌شوند.

هنوز جزییات مربوط به قیمت و ویژگی این محصولات از طرف شرکت پاکشوما منتشر نشده است. اما مدل‌ها یاین یخچال‌ها عبارتند از یخچال فریزر ساید بای ساید مدل p260 و p190، یخچال و فرزر دو قلوی p230 و Twin و یخچال فریزر بالا به پایین BMF.

جاروبرقی پاکشوما

عکس جاروبرقی های پاکشوما

برند پاکشوما جاروبرقی‌های متنوعی در دو مدل سطلی و کیسه‌ای به بازار عرضه می‌کند. یکی از جاروبرقی‌های پرقدرت برند پاکشوما جاروبرقی سطلی مدل PBV-1417 است. جاروبرقی‌های سطلی بیشتر مصرف صنعتی، اداری و هتلداری دارند.

ظرفیت مخزن جاروبرقی پاکشوما مدل PBV-1417 در حدود ۱۷ لیتر است. در این دستگاه از کیسه دائمی زباله استفاده شده است. همچنین برای این جاروبرقی یک لوله بلند تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع در نظر گرفته شده است که کاربران با هر قد و اندازه‌ای می‌توانند ارتفاع آن را تنظیم کنند.

در این جاروبرقی پاکشوما به منظور تصفیه هوای خروجی از جاروبرقی، یک فیلتر بهداشتی HEPA استفاده شده است. این فیلتر ذرات و گرد و خاک معلق در هوای خروجی از جاروبرقی را در خود نگه می‌دارد و به همین دلیل از ایجاد آلرژی برای کاربر جلوگیری می‌کند.

روی دسته جاروبرقی سطلی پاکشوما مدل PBV-1417 یک مخزن شفاف در نظر گرفته شده است که زباله‌های درست را در خود جمع می‌کند. قدرت مکش موتور این جاروبرقی در حدود ۱۴۰۰ وات است و نسبتا مکش بالایی دارد.

روی دسته جاروبرقی یک دکمه به منظور تنظیم سرعت عملکرد جاروبرقی تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان سرعت کم یا زیاد را انتخاب کرد. برای این جاروبرقی دو چرخ بزرگ در نظر گرفته شده است که باعث شده جابجا کردن آن برای کاربر ساده‌تر شود چون وزن جاروبرقی زیاد است. وزن زیاد آن یکی از نکات منفی این جاروبرقی به شما می‌رود.

طول سیم تعبیه شده برای این جاروبرقی در حدود ۱۱ متر است پس امکان جارو کردن محیط تا شعاع ۱۱ متری با استفاده از این جاروبرقی امکان‌پذیر است. برای جاروبرقی سطلی پاکشوما مدل PBV-1417 علاوه بر برس اصلی یک برس کوچک برای نظافت اثاثیه و مبلمان در نظر گرفته شده است.

با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده قدرت مکش این دستگاه خوب و طراحی آن خوب برآورد شده است اما میزان صدای جاروبرقی، کیفیت ساخت و امکانات و قابلیت‌های آن نسبت به محصولات مشابه تولید شده توسط برندهای مطرح دنیا متوسط ارزیابی شده است. قیمت جاروبرقی سطلی مدل PBV-1417 در بازار تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ چیزی در حدود یک میلیون و ۷۴۹ هزار تومان است. انواع جاروبرقی‌ پاکشوما همه دارای گارانتی ۱۸ ماهه شرکت پاک‌سرویس هستند.

پاکشوما قرار است به زودی جاروبرقی‌های جدید خود را به بازار لوازم خانگی ایران عرضه کند. در وب سایت این شرکت در آدرس در فهرست محصولاتی که قرار است به زودی وارد بازار لوازم خانگی شوند، نام جاروبرقی به چشم می‌خورد.

این جاروبرقی‌ها در ۵ مدل با نام جاروبرقی ۲۵۰۰ وات Dusseldorf در رنگ‌های متوعی مثل سفید، نقره‌ای، مشکی، قرمز و آبی قرار است به بازار عرضه شود. هنوز جزییات قیمت و ویژگی‌های این جاروبرقی‌ها مشخص نیست. اما چیزی که از نام این جاروبرقی‌ها پیداست، قدرت آن‌هاست که در حدود ۲۵۰۰ وات خواهد بود.

در جدول زیر ۲ مدل دیگر از جاروبرقی پاکشوما همراه با قیمت و مشخصات فنی آن معرفی شده است.

مدل مشخصات قیمت ( تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹)
جاروبرقی سطلی پاکشوما مدل MVC 4300-188W قدرت موتور ۱۸۰۰ وات، دارای لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، مجهز به فیلتر خروجی HEPA، فاقد قابلیت جذب مایعات، مجهز به پاکت جاروبرقی، دارای سیم جمع کن خودکار، فاقد کنترل سرعت روی دسته جاروبرقی، توان مصرفی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات، بدون قابلیت فشرده‌سازی زباله، دارای ۳ عدد سری، دارای دو عدد سری پارویی، دارای ۳ عدد چرخ برای جابجایی بهتر جاروبرقی، دارای سیم برق ۱۱ متری، گنجایش مخزن ۱۹ لیتر، دارای دور کند و سیع، مجهز به دو کلید برای تنظیم سرعت موتور، دارای بدنه پلاستیکی در حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
جاروبرقی پاکشوما مدل VCP2240SSR دارای قدرت موتور ۲۲۴۰ وات، مجهز به کیسه دایمی با قابلیت شستشوی و ظرفیت ۴ لیتر، مجهز به سیم برق ۸ متری، دارای ۳ رنگ قرمز، نقره‌ای و مشکی، کم صدا، وزن حدود ۸/۵ کیلوگرم( نسبتا سبک) ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!