تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی برترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی لوکس

لیست لوازم آشپزخانه لوکس+ قیمت و امکانات

راهنمای خرید
لوازم آشپزخانه لوکس توسط برندهای خاصی تولید می‌شود. این محصولات مشتری‌ها و خریداران خاص خود را دارند. برندهای لاکچری لوازم خانگی، تجهیزات و لوازم آشپزخانه لوکس را طراحی و تولید می کنند. با وجود اینکه تعداد این برندها در دنیا انگشت‌شمار است اما برای همه آن دسته از افرادی که به دنبال استفاده از لوازم خانگی لوکس و لاکچری در خانه‌های خود هستند، کاملا شناخته شده‌اند.

تصلا- اگر شما در یک آپارتمان کوچک معمولی زندگی می‌کنید، مسلما پرداخت هزینه برای خرید لوازم آشپزخانه لوکس چندان عاقلانه نیست. این محصولات بیشتر برای خانه‌هایی مناسب است که نه تنها به عنوان آپارتمان‌ها و خانه‌های مدرن شناخته می‌شوند، بلکه در محله‌هایی هستند که سایر خانه‌های ساخته شده در آن نیز به عنوان خانه‌ها و آپارتمان‌های لاکچری شناخته می‌شوند.

نکته مهم این است که از آنجایی که لوازم آشپزخانه لوکس بیشتر محصولات توکار هستند و در حین ساخت خانه باید جای آن‌ها در نظر گرفته شده و در حین عملیات ساخت خانه در جای مخصوص خود تعبیه ‌شوند، به دو دلیل انتخاب و استفاده می‌شوند. اول اینکه این محصولات قابلیت‌های زیادی دارند و مسلما استفاده از آن‌ها راحتی کاربر و مصرف کننده را به همراه خواهد داشت.

مثلا مصرف کننده برای پخت انواع غذا‌ها و مواد غذایی راحت‌تر است از فرهای توکار با قابلیت بخار پز استفاده کند تا فرهای معمولی. علاوه بر این در بسیاری از مواقع برای افزایش ارزش خانه و یا آپارتمان این محصولات در خانه تعبیه می‌شوند.

اگر خانه شما در محله متوسط یا نسبتا پایینی است، استفاده از این وسایل در خانه نمی‌تواند در افزایش ارزش و قیمت خانه شما چندان موثر باشد. در این مطلب قصد داریم تا علاوه بر معرفی برندهای تولید کننده لوازم آشپزخانه لوکس ، امکانات خاص و ویژه‌ای آنهارا معرفی کنیم.

تصویر لوازم خانگی لوکس 2

معمولا برندهای تولید کننده لوازم آشپزخانه لوکس محصولات خود را در دو دسته یخچال فریزر و گاز و وسایل پخت و پز به بازار لوازم خانگی ارائه کرده‌اند.

بنابراین اگر برند مناسب خود را انتخاب کرده‌اید، انتخاب لوازم خانگی لوکس که بتوان در کنار هم از آن‌ها استفاده کرد، کار چندان سختی نیست. مثلا برند Thermador در فهرست محصولات خود هم یخچال فریزر لوکس ارائه کرده است و هم اجاق گازهای توکار به همراه فرهای توکار. بنابراین شما می‌توانید از هر دو دسته محصولات این برند خرید کنید.

برندهای لیست وسایل آشپزخانه لوکس

همانطور که گفته شد تعداد برندهای تولیدکننده وسایل آشپزخانه لوکس و لاکچری انگشت‌شمار است. در حدود ۱۰ برند شناخته شده برای تولید لوازم آشپزخانه لوکس وجود دارند که عبارتند از La Cornue (لَ کُرنو)، Sub-Zero/ Wolf ( ساب زیرو وُلف)، Miele ( میِل)، Gaggenau ( گَگِنو)، Jenn-Air (جن اِیر)، Thermador (تِرمادور)، Viking ( وایکینگ)، BlueStar ( بلو استار)، Dacor (داکور)، Signature Kitchen Suit (سیگنِیچِر کیچن سوییت) یا SKS.

برندهای تولیدکننده لوازم آشپزخانه لوکس و لاکچری در فهرست محصولات خود بیشتر یخچال و فریزر و انواع تجهیزات پخت و پز مثل گاز، مایکروفر و دستگاه‌های قهوه‌ساز را تولید و به بازار لوازم خانگی عرضه می‌کنند.

همچنین در لیست وسایل آشپزخانه می‌توان لوازم خانگی خاصی مثل انواع فرهای بخارپز، مایکروویوهای کشویی و یخچال فریزرهای داخل کابینت اشاره کرد.

مزیت استفاده از فرهای بخارپز در این است که نه تنها ارزش غذایی مواد غذایی پخته شده در آن‌ها حفظ می‌شود و مواد غذایی بافت خود را از دست نمی‌دهند بلکه طعم و مزه مواد غذایی در حین پخت حفظ می‌شود و غذای با کیفیت‌تری خواهید داشت.

تصویر میانی برای لوازم خانگی لوکس

برخی از این برندهای تولیدکننده لوازم خانگی لوکس در زمینه تولید ماشین‌های ظرفشویی لوکس نیز فعالیت دارند. برای مثال ماشین‌های ظرفشویی تولید برند Miel یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی لوکس شناخته شده در دنیاست.

علاوه بر این ماشین‌های ظرفشویی تولید برند Thermado می‌توانند در عرض ۲۰ دقیقه ظرف‌ها را شستشه و خشک کنند. اخیرا نیز برند Sub-Ziro ماشین‌های ظرفشویی جدید خود را با عنوان Cove معرفی کرده است.

یخچال‌های تولیدشده توسط برندهای فعال در زمینه تولید لوازم آشپزخانه لوکس دارای کمپرسورهایی هستند که در بالای یخچال قرار می‌گیرند. این یخچال‌ها دارای بخش‌های مختلفی از جمله کشوهای مختلف برای قرار دادن مواد غذایی متنوع، دستگاه بستنی‌ساز و همچنین فریزرهای داخل کابینت هستند.

اجاق‌ گازهای تولیدشده توسط برندهای لوازم خانگی لوکس معمولا از سه قسمت یکی گاز صفحه‌ای توکار، فر دیواری توکار و هود آشپزخانه تشکیل شده‌اند.

مسلما عملکرد و کارآیی محصولات و لوازم خانگی لوکس تولیدشده توسط این برندها بسیار خوب و عالی است اما بسیاری از این برندها به جز یکسری برندهای خاص هنوز نتوانسته‌اند محصولات هوشمندی را تولید کنند که قابلیت اتصال به Wi-Fi داشته باشند و یا بتوان آن‌ها را از طریق اپلیکیشن‌های تحت گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند کنترل کرد.

برندهای تولیدکننده لوازم آشپزخانه لوکس که تاکنون محصولات هوشمند خود را به بازار لوازم خانگی معرفی کرده‌اند، عبارتند از برندهای Dacor که با همکاری شرکت سامسونگ تجهیزات و لوازم خانگی هوشمند تولید کرده است، Thermador، Signature Kitchen Suit و Jenn-Air.

این برندها توانسته‌اند در محصولات خود قابلیت اتصال به وای فای را با همکاری شرکت‌های فعال در زمینه تولید تجهیزات هوشمند مثل Samsung، GE، Bosch و LG فراهم کنند.

۱۰ برند لوازم آشپزخانه مدرن و محصولات آنها

در دنیا برندهای زیادی در زمینه تولید وسایل آشپزخانه فعالیت دارند. در این مطلب سایت خبری تصلا به ۱۰ مورد از بهترین برندها می پردازیم.

لیست وسایل آشپزخانه برند Signature Kitchen Suit یا SKS

تصویر لوازم خانگی برند Signature Kitchen suit

برند SKS یکی از برندهای زیرشاخه شرکت LG است که تولید وسایل آشپزخانه لوکس را در کارنامه خود دارد. در فهرست محصولات این برند می‌توان به انواع یخچال فریزرها و اجاق گازهای توکار اشاره کرد. با وجود اینکه ابعاد همه یخچال فریزرها چه آن دسته از محصولاتی که در دسته لوکس قرار می‌گیرند و چه آن دسته از یخچال و فریزرهایی که به عنوان محصولات معمولی شناخته می‌شوند، یکسان است، اما این برند ادعا دارد ظرفیت یخچال فریزرهای تولید این برند نسبت به تولیدات بقیه برندها بیشتر است.

برند SKS یا Signature Kitchen Suit اولین برندی است که اقدام به تولید محصولات با قابلیتی با نام Sous Vid  کرده است. قابلیت Sous Vid قابلیتی است که در آن یک محیط پخت و پز با دمای کنترل شده برای پخت انواع غذاهای مختلف مثل گوشت، سبزیجات، مرغ و تخم مرغ ایجاد می‌شود.

با استفاده از این قابلیت غذای شما نه بیش از حد پخته شده و رطوبت خود را از دست می‌دهد و نه خام و نپخته می‌ماند. در این قابلیت از یک ترفند سنتی که در آن بخار و دمای گرم در محفظه در حالت چرخش قرار می‌گیرد، استفاده شده است.

چرخش هوا در محفظه باعث می‌شود دمای محیط یکسان بماند و عملیات پخت غذا به خوبی انجام شود. این قابلیت برای پختن غذا در حجم بالا به خصوص برای رستوران‌ها بسیار مناسب است. از طرفی با استفاده از این قابلیت نه تنها در زمان پخت غذا صرفه‌‌جویی می‌شود بلکه مصرف انرژی نیز تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

یکی دیگر از ویژگی‌های فرهای تولید شده توسط برند SKS قابلیت شستشوی خودکار ۱۰ دقیقه‌ای است. کلیه محصولات شرکت Signature Kitchen Suit تحت گارانتی و نظارت خدمات پس از فروش شرکت LG هستند. سرویس‌ها و خدمات پس از فروش شرکت LG یکی از برترین و گسترده‌ترین خدمات پس از فروش در همه کشورهای جهان است.

قدرت محصولات SKS بیشتر در زمینه قابلیت‌های تعبیه شده در اجاق گازها و محصولات پخت و پز این شرکت و همچنین قابلیت اتصال به شبکه وای فای است. قابلیت اتصال به Wi-Fi در محصولات لوازم خانگی لوکس تعداد معدودی از برندها مشاهده می‌شود.

اما یکی از معایب محصولات این شرکت این است که متاسفانه تنوع و مدل‌های محصولات آن بسیار محدود است و خریدار گزینه‌های زیادی برای انتخاب محصول مناسب با نیاز خود ندارد. قیمت لوازم خانگی لوکس برند Signature Kitchen Suit در حدود ۲۲ هزار تا ۳۰ هزار دلار است.

لیست وسایل آشپزخانه برند Dacor

تصویر لوازم خانگی لوکس برند Dacor 1

برند ‌Dacor یکی از زیرمجموعه‌های برند سامسونگ است که سه سال پیش خریداری کرد. این برند بیشتر در زمینه تولید وسایل آشپزخانه مدرن از جمله اجاق‌ها گازهای لوکس و لاکچری فعالیت دارد. بدنه و محفظه درونی اجاق‌گازهای تولید شده توسط برند Dacor از جنس استیل است.

امکانات این گازها شامل فر جوجه‌گردان، قابلیت پخت با توزیع دمای یکسان و فر مجهز به اشعه مادون قرمز است. همچنین در فر این اجاق‌گازها به منظور توزیع یکنواخت دما و بخار در محفظه فر از یک پروانه یا همان فن استفاده شده است.

برند Dacor در فهرست محصولات خود یخچال و فریزرهای لوکس را نیز ارائه کرده است. یخچال فریزرهای تولید شده توسط این برند از نوع ایستاده هستند که دارای محفظه  استیل بوده و همچنین مجهز به قابلیت تغییر و کنترل درجه و دمای هوا هستند.

همه تجهیزات تولید شده توسط این برند قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارند. از آنجایی که برند سامسونگ به عنوان دارنده برند Dacor به این شرکت سرویس می‌دهد هر روز قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای به محصولات این برند اضافه می‌کند.

ویژگی‌ها و نکات مثبت لوازم آشپزخانه مدرن توسط برند Dacor شامل مواردی مثل در نظر گرفتن قابلیت‌ها و امکانات خاص و ویژه برای اجاق‌گازها و یخچال‌های تولیدشده توسط این برند است.

اما نکته‌ای که باید در خصوص لوازخانگی آشپزخانه مدرن این برند در نظر داشته باشید این است که محصولات این برند به تازگی وارد بازار لوازم خانگی لوکس شده و به نظر می‌رسد هنوز امتحان خود را پس نداده‌اند. از این رو نمی‌توان به طور قطع و با اطمینان نسبت به تولیدات این برند نظر داد. شاید باید افراد بیشتری از محصولات این برند استفاده کنند و آن را خریداری کنند.

قیمت لوازم آشپزخانه برند Dacor از ۲۵ هزار دلار شروع می‌شود و بیشترین قیمت برای محصولات این برند در حدود ۳۵ هزار دلار است.

لوازم خانگی لوکس برند BlueStar

تصویر لوازم خانگی لوکس برند BlueStar1

اگر به دنبال لوازم خانگی لوکس و در عین حال منحصر به فرد و تک هستید، لوازم خانگی تولید شده توسط برند BlueStar یک گزینه مناسب برای شما هستند. محصولات این برند در بیش از ۷۵۰ رنگ تولید می‌شوند و دارای ۸ نوع تزئیتات مختلف از جمله دستگیره‌ها، یراق آلات و درب‌های مختلف هستند.

جالب است بدانید با وجود اینکه محصولات این برند در ۷۵۰ رنگ تولید می‌شوند اما امکان سفارشی‌سازی رنگ برای مشتریان نیز وجود دارد. به عبارت دیگر اگر نتوانستید رنگ مورد علاقه خود را در میان رنگ‌های از پیش تعریف شده محصولات انتخاب کنید، می‌توانید سفارش تولید محصول با رنگ انتخابی خود را بدهید.

کیفیت لوازم خانگی لوکس تولیدشده توسط برند BlueStar در حد بالایی است و از همه مهم‌تر اینکه امکانات و قابلیت‌های استفاده شده برای این محصولات کاربردی است و می‌توانید از آن‌ها به راحتی استفاده کنید. یکی از پر قدرت‌ترین تجهیزات تولیدشده توسط این برند، اجاق گازهای توکارBlueStar  است که دارای قدرت ۲۵۰۰۰ BTU است. اندازه این اجاق گازهای توکار به طوری است که به راحتی می‌توان در آن قابلمه و ماهیتابه‌های بزرگ را جا داد.

جوجه کردان تعبیه شده در این اجاق گاز توکار برای پخت و پز حرفه‌ای انواع مرغ و ماهی بسیار مناسب است. اجاق‌گاز BlueStar به قدری پر قدرت است که می‌توان از آن برای پخت و پز در رستوران‌های مجلل استفاده کرد. فقط کافی است سیخ جوجه‌گردان را درست سر جای خودش قرار دهید. بقیه کار را به عهده اجاق‌گاز و موتور جوجه‌گردان تعبیه شده در آن بگذارید.

برند BlueStar در زمینه تولید یخچال‌های ایستاده توکار نیز فعالیت می‌کنید. عرض این یخچال‌ها بسیار زیاد است و برای قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی به کار می‌روند.

نقاط قوتی که در خصوص محصولات برند BlueStar می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارتند از تنوع رنگی بسیار زیاد محصولات و امکان تولید محصول با رنگ سفارشی، قدرت زیاد و طراحی بسیار عالی و مناسب محصول.

اما محصولات برند BlueStar معایبی نیز دارند که از آن جمله می‌توان به عدم امکان اتصال به Wi-Fi، عدم تولید ماشین ظرفشویی توسط این برند و همچنین عدم تولید مایکروویو و بخار پز توکار توسط آن اشاره کرد. قیمت لوازم خانگی لوکس برند BlueStar از ۲۶ هزار دلار تا ۳۲ هزار دلار است.

لیست وسایل آشپزخانه برند Viking

تصویر لوازم خانگی لوکی برند Viking

شرکت Viking اولین برندی است که در سال ۱۹۸۷ میلادی اولین اجاق‌گازهای حرفه‌ای و لوکس خود را به بازار لوازم خانگی آمریکا عرضه کرد. محصولات این برند به عنوان یکی از برترین محصولات موجود در بازار لوازم خانگی لوکس در همه کشورهای جهان شناخته می‌شود.

تا پیش از روی کار آمدن برندهای مختلف تولیدکننده وسایل آشپزخانه لوکس، در بسیاری از آشپزخانه‌ها مجلل و لوکس خانه‌های مدرن، اجاق گازها و یخچال و فریزر این برند به چشم می‌خورد. به عبارت دیگر این برند برای مدت زیاد به عنوان تنها برند تولید کننده لوازم خانگی لوکس در کل دنیا شناخته می‌شد.

اجاق گازهای La Crornue از جمله محصولات برند Viking هستند. این شرکت بعد از مدتی محصولات خود را با نام Tuscany به عنوان جایگزینی برای محصولات La Cornue به بازار لوازم خانگی لوکس دنیا عرضه کرد چون این برند به تنهایی به عنوان یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی لوکس کار خود را بعد از مدتی آغاز کرد.

پس از گذشت چند سال برند Viking خط تولید لوازم پخت و پز تمام استیل خود را راه‌اندازی کرد. اخیرا نیز این برند اقدام به باز تولید اجاق‌گازهای معروف و قدیمی خود البته با توان و BTU بالاتر کرده است.

در فهرست لوازم خانگی لوکس تولید شده توسط برند Viking می‌توان محصولاتی مثل یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی را نام برد که البته متاسفانه این محصولات دچار ایرادات عمده‌ای بوده‌انند و بسیاری از مصرف کنندگان این محصولات شکایت‌هایی در خصوص استفاده از آن‌ها مطرح کرده‌اند.

اگر در اینترنت به دنبال نظر کاربران در خصوص محصولات این برند باشید حتما با شکایت‌های زیادی در خصوص کیفیت محصولات ماشین ظرفشویی و یخچال و فریزرهای تولید شده توسط این برند مواجه می‌شوید. این برند برای جبران این نواقص اقدام به باز تولید محصولات برتر خود از جمله ماشین ظرفشویی خود با نام Blomberg و یخچال و فریزر خود با نام Electrolux کرده است.

یکی از بهترین محصولات این برند اجاق گاز ۴۸ اینچی VGR5486GSS است که دارای ۶ شعله است. فر این اجاق گاز مبله دارای ظرفیت ۶٫۱ cu. Ft. است. ظرفیت فر این دستگاه بسیار زیاد است و شما برای پخت و پز انواع خوراک‌ها فضای کافی را در اختیار خواهید داشت. از جمله نکات مثبت این محصول می‌توان به موتور جوجه‌گردان منحصر به فرد آن اشاره کرد.

با استفاده از این اجاق‌گاز می‌توانید از انواع روش‌ها و متدهای پخت غذا به صورت سنتی استفاده کنید. در این اجاق‌گاز امکان پخت غذا با استفاده از اشعه مادون قرمز نیز وجود دارد. قدرت اجاق گاز VGR5486GSS در حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ BTU است و انرژی کافی برای پخت انواع غذاهای مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت لوازم آشپزخانه لوکس برند Viking این برند از ۱۵ هزار دلار تا ۳۰ هزار دلار است. همراه با این محصولات یک هود و ظرفشویی لوکس نیز به خریدار هدیه داده می‌شود.

لوازم خانگی لوکس برند Thermador

تصویر لوازم خانگی لوکس Thermador

قدمت فعالیت در زمینه تولید لیست وسایل آشپزخانه برند Thermador به بیش از ۷۵ سال پیش می‌رسد. فر توکار اولین محصول این برند است که در دسته لوازم خانگی لوکس قرار می‌گیرد. این برند در حال حاضر به عنوان یکی از زیر شاخه‌های برند معروف وشناخته شده Bosch از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون فعالیت می‌کند.

محصولات تولید شده توسط شرکت Thermador به عنوان با کیفیت‌ترین لوازم خانگی لوکس دنیا شناخته می‌شوند. امکانات در نظر گرفته شده برای محصولات این شرکت منحصر به فرد و خاص است. برای مثال یخچال فریزهای این برند که از سال ۲۰۱۸ به بعد تولید شده‌اند، دارای کشوهای خاص و درب‌های خاصی هستند که می‌توان به راحتی زمانی که دستتان پر است آن‌ها را باز کنید.

محصولات پخت و پز تولید شده توسط برند Thermador نیز از نظر کیفیت و قابلیت‌های تعبیه شده در آن‌ها در رده بالایی قرار دارند. به خصوص فرهای توکار و اجاق‌گازهای این برند در بین همه مصرف‌کنندگان و خریداران لوازم خانگی لوکس معروف و مشهور هستند. برند Thermador در حال حاضر در حال طراحی و ساخت بزرگ‌ترین و پر قدرت‌ترین فرهای بخارپز است.

جدیدترین محصولات تولید شده توسط برند Thermador عبارت است از اجاق گاز ۴۸ اینچی توکار که تولید آن از سال ۲۰۱۴ میلادی شروع شده است و اجاق گاز پیشرفته ۶۰ اینچی که از سال ۲۰۱۶ به فهرست لوازم خانگی لوکس این برند افزوده شده است.

این اجاق گاز دارای قابلیت‌هایی مثل فر بخارپز و گرم‌کن کشویی است. همچنین برند Thermador از سال ۲۰۱۸ تاکنون اقدام به تولید اجاق‌گازهای هیبریدی یا دوگانه‌سوز که قابلیت کار کردن با گاز و برق را دارند، کرده است. در سال ۲۰۱۹ نیز گازهای صفحه‌ای به فهرست محصولات این برند اضافه شده است.

سال گذشته برند Thermador اقدام به بازتولید و به روزرسانی فرهای توکار خود کرد؛ به طوری که طراحی و دکمه‌های کنترلی آن جدیدتر شده و کاملا تغییر کرده‌اند. همچنین امکان اتصال به Wi-Fi نیز برای محصولات این برند در نظر گرفته شده است. برای کار با دستگاه‌های تولید شده توسط برند Thermador یک اپلیکیشن قابل نصب روی گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است.

ایراد عمده این فرهای توکار با وجود به روزرسانی‌های اخیر این است که در آن‌ها یک فن تعبیه شده است این در حالی است که در محصولات مشابه تولید شده توسط برندهای دیگر، از فن دوگانه برای توزیع گرما در فرها استفاده شده است.

برند Thermador اقدام به تولید ماشین‌های ظرفشویی با عنوان Zerolite کرده است. این ماشین‌های ظرفشویی قادر به شستن و خشک کردن ظروف در مدت زمان کمتر از۲۰ دقیقه است. بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از مصرف‌کنندگان، کیفیت شستشوی ظروف با استفاده از این ماشین‌های ظرفشویی با وجود زمان کوتاه شستشو بسیار عالی است.

یکی از بهترین اجاق گازهای تولید شده توسط برند Thermador اجاق گاز ۴۸ اینچی PRG486GDH  است که دارای ۶ شعله پخت پز است. ظاهر این اجاق گاز بسیار زییا است.

در کنار قابلیت‌های معمولی که برندهای مختلف روی اجاق گازهای خود ارائه می‌کنند مثل جوجه گردان و فر، این اجاق گاز مجهز به یک فر با ظرفیت ۶٫۷ Cu. Ft. است که به خصوص برای پخت و پز غذا با حجم بسیار زیاد مناسب است. همچنین امکان تنظیم دما به منظور پخت انواع غذاها بدون نگرانی از سوختن و ته گرفتن برای این اجاق گاز در نظر گرفته شده است.

این برند به خریداران محصولات خود به عنوان هدیه یک ماشین ظرفشویی و یک هود آشپزخانه به صورت رایگان اهدا می‌کند. بهترین محصولات این برند که بیشترین تقاضا را دارند یخچال و فریزر و اجاق گازهای این برند است.

محصولات این برند کیفیت بسیار بالایی دارند اما همان‌طور که گفته شد برخی از محصولات این برند مثل فر دیواری و توکار آن یکسری امکانات را نسبت به نمونه‌های مشابه کمتر دارند. قیمت وسایل آشپزخانه برند Thermador از ۱۷ هزار دلار شروع می‌شود و در بسیاری از محصولات به ۲۲ هزار دلار نیز می‌رسد.

لوازم آشپزخانه برند Jenn-Air

تصویر لوازم خانگی لوکس برند Jenn-Air

در سال ۲۰۱۸ برند Jenn-Air توانست جایزه بهترین برند تولید لیست وسایل آشپزخانه و لوازم خانگی را در نمایشگاه طراحی و معماری نیویورک از آن خود کند. محصولات این شرکت چه از نظر ظاهر و طراحی بدنه و چه از نظر کیفیت خارق‌العاده هستند. یا این وجود متاسفانه این برند در زمینه تولید محصول بسیار کند پیش می‌رود و در فواصل زمانی طولانی مدت محصولات جدید خود را معرفی می‌کند.

در کارخانه Jenn-Air دو خطر تولید محصول به نام Noir و Rise  در حال فعالیت است که مخصوص تولید اجاق گازهای توکار هستند. همه اجاق گازهای تولیدشده توسط برند Jenn-Air که در این دو خط تولید،ساخته می‌شوند، از طراحی قوی و فوق‌العاده‌ای برخور دارند.

همچنین این اجاق‌گازها مجهز به ساعت، تایمر و همچنین امکان اتصال به Wi-Fi برای کنترل از طریق اپلیکیشن نصب شده روی گوشی تلفن همراه هوشمند هستند.

علاوه بر این، در کنار اپلیکیشن طراحی‌شده برای این محصولات شما می‌توانید از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های آشپزی مثل Yummly برای پخت غذاهای بسیار خوشمزه نیز استفاده کنید. به عبارت دیگر امکان همسان‌سازی میان اپلیکیشن طراحی شده برای این محصولات و اپلیکیشن‌های آشپزی دیگر وجود دارد.

علاوه بر اجاق‌گازهای لوکس برند Jenn-Air یخچال و فریزرهای لوکس و لاکچری خاصی را نیز تولید می‌کند. این یخچال‌ها دارای ۳ قسمت یا محفظه با دماهای متفاوت هستند. سایر یخچال‌های لوکس و توکار تولید شده توسط برندهایی مثل Sub-Zero دارای دو محفظه با دماهای متفاوت هستند. علاوه بر این امکان تنظیم دما برای هر کدام از محفظه‌های این یخچال نیز در نظر گرفته شده است.

فرهای دیواری برند Jenn-Air یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات تولید‌شده توسط این شرکت به شمار می‌آیند. نکته جالب در خصوص این فرهای توکار این است که دقت دمایی آن‌ها بسیار بالا است و شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌های کنترلی تعبیه شده روی آن دمای دقیق را برای پخت مواد غذایی خود تنظیم کنید.

یکی از بهترین محصولات تولید شده برند Jenn-Air که در خط تولید Rise ساخته می‌شود، اجاق گاز ۳۶ اینچی JGRP536HL است. قیمت این اجاق گاز در حدود ۷ هزار دلار است. در طراحی این محصول سعی شده است که وفاداری ظاهر این محصولات به مدل‌های قدیمی همچنان حفظ شود. برای این اجاق گاز از نور پس زمینه با چراغ‌های LED و درب شیشه‌ای مشکی رنگ برای فر استفاده شده است.

مزیت اصلی لوازم آشپزخانه مدرن برند Jenn-Air  امکان تنظیم دمای دقیق برای یخچال و فریزر و همچنین فر توکار این برند و همچنین طراحی منحصر به فرد آن‌ها است.

اما از آنجایی که برخی محصولات این برند به تازگی به بازار لوازم خانگی لوکس معرفی شده‌اند، هنوز نمی‌توان به طور دقیق در مورد کیفیت آن‌ها نظر داد. علاوه بر این تنوع رنگی محصولات و همچنین امکان سفارشی‌سازی رنگ محصول برای خریدار وجود ندارد.

لوازم خانگی لوکس برند Gaggenau

تصویر لوازم خانگی لوکس برند Gaggenau

برند Gaggenau نیز مانند برند Thermador یکی از زیرشاخه‌های برند آلمانی Bosch است. محصولات برند Gaggenau از نظر تکنولوژی در ساخت و طراحی به عنوان یکی از برترین و به روزترین لوازم خانگی لوکس دنیا شناخته می‌شوند. بعد از اینکه برند Bosch توانست شرکت Gaggenau را خریداری کند، اقدام به باز تولید و اعمال برخی از به روزرسانی‌ها در طراحی ظاهری و قابلیت‌های محصولات قدیمی این برند کرد.

با تلاش‌های صورت گرفته برند Gaggenau توانسته به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی لوکس به فعالیت خود ادامه دهد. برای مثال یکی از محصولات پرطرفدار این برند فرهای بخارپز است که از نظر کیفیت و کارآیی در رده بالاتری نسبت به فرهای بخارپز تولید شده توسط برندهایی مثل Miele، Thermador و Wolf قرار دارند و توانسته‌اند بهترین کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

طراحی محصولات Gaggenau بر عهده شرکت Bang & Olufsen است که توانسته طراحی منحصر به فرد و متمایزی را برای محصولات این برند ارائه کند.

ظاهر آشپزخانه شما با استفاده از محصولات این برند بسیار خاص و شیک خواهد بود. کارآیی و کیفیت محصولات این برند بسیار زیاد است اما کار کردن با آن‌ها کمی دشوار است. به نظر می‌رسد کار کردن با محصولات تولید شده توسط برندهایی مثل Jenn-Air، Miele و Wolf ساده‌تر و آسان‌تر باشد.

نقطه قوت محصولات برند Gaggenau بیشتر به مواردی مثل سبک طراحی، فرهای دیواری، تهویه و سیستم سیم‌کشی و لوله‌کشی اجاق ‌گازهای این برند بر می‌گردد.

این در حالی است که متاسفانه تنوع لیست وسایل آشپزخانه لوکس کم است و از طرفی برای کار کردن با لوازم خانگی لوکس تولید شده توسط این برند نیاز به آموزش دارید. همچنین لوازم خانگی لوکس تولید شده توسط Gaggenau قابلیت اتصال به Wi-Fi را ندارند و از تنوع رنگی بسیار محدودی برخوردارند. قیمت لوازم خانگی لوکس برند Gaggenau از ۳۰ هزار دلار شروع می‌شود.

لوازم مدرن آشپزخانه برند Miele

تصویر لوارم خانگی لوکس Miele

جاروبرقی اولین محصولی است که برند Miele آن را برای مدت زمان طولانی تولید کرده است. در سال ۲۰۰۴ این برند اقدام به تولید جاروبرقی‌های توکار کرد. اما بعد از آن این برند در زمینه تولید فرهای توکار دیواری، ماشین‌های قهوه‌ساز و به خصوص تولید انواع ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی بسیار عالی عمل کرد به نحوی که کیفیت این محصولات زبانزد همه فعالان حوزه لوازم خانگی به خصوص لوازم خانگی لوکس شد.

عملکرد برند Miele در استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا در زمینه ساخت لوازم خانگی بسیار عالی و بهتر از سایر برندها بوده است. برای مثال فرهای دیواری این برند به خصوص فرهای بخار پز Miele طرفداران زیادی دارد چون نه تنها کیفیت آن‌ها در رده بالایی قرار دارد بلکه روش استفاده از محصولات این برند نیز بسیار ساده و آسان است.

در نظرسنجی‌های انجام شده در سال ۲۰۱۴ میلادی برند Miele توانست جایگاه خود را در تولید لوازم خانگی به جایگاه برندهای معتبری مثل Viking و Wolf ارتقاء دهد. بهترین محصولات برند Miele اجاق گازهای ۴۸ اینچی این برند است که مجهز به دستگاه‌های مایکروویو کشویی است.

این اجاق گازها مانند فرهای توکار تولید شده توسط این برند قابلیت اتصال به آب لوله‌کشی برای تامین بخار لازم برای پخت غذا را دارند. این قابلیت به خصوص برای پخت انواع نان و غذاهایی که باید در تنور پخته شوند بسیار مناسب است.

برند Miele سعی کرده است تا روند پخت و پز غذا را در محصولات سریM خود بسیار ساده و کاربردی کند. محصولات سری M برند Miele مجهز به سیستم MasterChef هستند که در آن‌ها اکثر مراحل پخت و پز به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌شود.

یکی از بهترین اجاق‌‌گازهای تولید شده توسط برند Miele اجاق گاز ۶ شعله ۴۸ اینچی HR19562DFGDG است که در فر آن دو فن تعبیه شده است که برای توزیع یکنواخت گرما در محفظه فر کاربرد دارند. همچنین برای این اجاق گاز ۲۱ حالت پخت و پز در نظر گرفته شده است که به کاربر امکان پخت انواع غذاها را با انواع روش‌ها می‌دهد. این فر مجهز به سیستم شستشوی خودکار است.

برند Miele در فهرست لوازم خانگی لوکس خود ماشین‌های لباسشویی منحصر به فردی را ارائه کرده است. این ماشین‌های ظرفشویی مجهز به خشک کن ۱۱۰ ولت هستند. در سال جاری میلادی این برند از فرهای دیواری و بخار پز خود رونمایی کرده است.

به طور کلی وسایل و محصولات پرکاربرد و پرطرفدار برند Miele عبارتند از محصولات مربوط به پخت و پز، ماشین‌های ظرفشویی و ماشین لباسشویی و خشک‌کن ۲۴ اینچی. اما متاسفانه امکان اتصال به Wi-Fi برای محصولات این برند در نظر گرفته نشده است. قیمت لوازم خانگی لوکس برند Miele از حدود ۲۳ هزار دلار تا ۳۰ هزار دلار است.

لوازم خانگی لوکس برند Sub-Zero& Wolf

تصویر لوازم خانگی لوکس برند Sub-Zero_Wolf

دلیل اصلی انتخاب یخچال‌های تولید شده توسط برند Sub-Zero فقط نام برند و لوگوی نصب شده روی آن‌ها نیست. بلکه اصلی‌ترین دلیلی که یخچال و فریزرهای توکار این برند توانسته نظر مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جلب کند این است که برای یخچال‌های برند Sub-Zero از ۲ کمپرسور، یک دستگاه اسکرابر هوا، یک هواکش فوق قوی و دستگاه تصفیه آب در استفاده شده است. قدرت این یخچال‌ها در حفظ شادابی و طراوت و افزایش طول عمر مواد غذایی منحصر به فرد است.

برندهای معتبری مثل Madison و Wisconsin به مدت ۶۰ سال به عنوان زیر مجموعه‌‌های برند sub-Zero مشغول به فعالیت موفق در زمینه تولید لوازم آشپزخانه لوکس بودند. در حدود ۱۵ سال پیش این برند توانست شرکت wolf را خریداری کند و انقلاب بزرگی در زمینه تولید تجهیزات پخت و پز با به کارگیری تکنولوژی همرفتی دوگانه ایجاد کند.

این برند جدیدترین فرهای توکار خود را در قالب سری M به بازار لوازم خانگی عرضه کرده است که از جمله ویژگی‌های خاص این فرها می‌توان به مجهز بودن به پنل کنترلی و استفاده از فناوری همرفتی به جای استفاده از فن برای توزیع یکنواخت گرما در محفظه فر اشاره کرد.

براساس تحقیقات انجام شده، محصولات و لوازم خانگی لوکس تولید شده توسط برند Sub-Zero همچنان یک سر و گردن از محصولات سایر برندها بالاتر است. به عنوان مثال فرهای توکار برند Sub-Zero دارای عملکرد و قابلیت‌های مشابه فرهای توکار Miele هستند. به عبارت دیگر برای فرهای این برند نیز به جای تعبیه فن از تکنولوژی همرفتی استفاده می‌شود.

نقطه قوت برند Sub-Zero بر می‌گردد به تولید یخچال‌ها و وسایل پخت و پز قوی. با این وجود خروجی اجاق‌گازهای ساخته شده توسط این برند نیازمند به روزرسانی و بازنگری هستند. محصولات برند Sub-Zero از قیمت پایه ۲۴ هزار دلار شروع شده و به قیمت حدودی ۳۵ هزار دلار می‌رسند.

لوازم خانگی برند La Cornue

تصویر لوازم خانگی لوکس La Cornue

برند فرانسوی لاکورنو (La Cornue) اولین لیست وسایل آشپزخانه خود را در سال ۱۹۶۴ میلادی به بازار لوازم آشپزخانه لوکس عرضه کرد. اجاق‌گازهای تولیدشده توسط این برند از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال شما می‌توانید در فهرست محصولات این برند انتخاب خود را از بین اجاق گازهای ۳ فوتی گرفته تا ۶ فوتی انجام دهید. علاوه بر این تنوع گازهای مبله این برند بسیا زیاد است.

برند La Cornue محصولات خود را با طیف وسیعی از رنگ‌ها و امکانات ویژه که می‌توانید به صورت سفارشی نیز انتخاب کنید، تولید می‌کند. برند La Cornue به خصوص در زمینه تولید محصولات پخت و پز بسیار معروف است. یکی از محصولات این برند فرهای دوتایی هستند که یکی با استفاده از برق و دیگری با استفاده از گاز کار می‌کند.

همچنین شما می‌توانید محصول مورد نیاز خود را با قابلیت‌هایی مثل امکان کار کردن با گاز و برق و سایر امکانات به این برند سفارش دهید. این برند اجاق گازهایی با نام Chateau تولید می‌کند که برای استفاده در آشپزخانه‌های لوکس و مدرن کاربرد دارد. مصرف‌کننده با توجه به نیاز خود می‌تواند قابلیت‌ها و امکانات مورد نظر خود را به صورت سفارشی برای این اجاق گاز سفارش دهد.

ظاهر محصولات و لیست وسایل آشپزخانه  تولید شده توسط برند La Cornue بسیار خاص و منحصر به فرد است. فرهای گازی این برند مجهز به فن‌آوری همرفتی هستند که بدون نیاز به فن هوای گرم در همه قسمت‌های فر به صورت یکنواخت توزیع می‌شود.

قیمت اجاق گازهای تولید شده توسط برند La Cornue در حدود ۷ هزار و پانصد دلار است و اگر بخواهید اجاق گاز بزرگ‌تری سفارش دهید باید ۱۶۰ دلار اضافه‌تر پرداخت کنید.

قدرت برند Cornue بیشتر در ساخت اجاق گازهای قدرتمند و لوکس به نمایش گذاشته شده است در حالی که یکی از معایب محصولات این برند قیمت بسیار گران آن‌ها است. برای خرید محصولات و لوازم خانگی لوکس برند La Cornue باید حداقل ۲۶ هزار دلار و حداکثر ۱۶۵ هزار دلار هزینه پرداخت کنید.

وقتی صحبت از لوازم آشپزخانه لوکس به میان می‌آید باید در نظر داشته باشید که بیشتر لوازم خانگی درشت مثل انواع اجاق‌گازها، یخچال و فریزر و همچنین ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی مد نظر است تا لوازم خانگی ریز مثل مخلوط کن، پلوپز و از این دست. نکته دیگری که باید به ان اشاره کرد این است که قیمت‌های ذکر شده در این مطلب در واقع قیمت مجموعه کامل لوازم خانگی لوکس تولید شده توسط آن برند است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!