تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

طراحی دکوراسیون منزل با الهام از طبیعت

ترندهای جذاب دکوراسیون داخلی خانه ٢۰٢۰

راهنمای خرید
ترندهای دکوراسیون داخلی خانه در 2020  متفاوت از سال های گذشته است. در طراحی دکوراسیون 2020، به طبیعت و محیط زیست توجه بیشتری شده است. ترکیب رنگ‌ها الهام گرفته از طبیعت است و از مصالح طبیعی بیشتری استفاده شده است.

تصلا – برای بانوان خوش سلیقه که همیشه دوست دارند دکور خانه خود را به بهترین شکل طراحی کنند، این امکان وجود دارد که هر فصل دکوراسیون داخلی خانه را مانند تغییر فصل ها با جزئیات خاصی تغییر دهند. اگر قصد دارید خانه خود را با به روزترین دکوراسیون محسورکننده مطابق ژورنال های دکوراسیون ٢۰٢۰ طراحی کنید، با ما همراه باشید.

هدف اصلی طراحی دکوراسیون داخلی خانه در سال ٢۰٢۰

در طرح پیشنهادی سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی، طبیعت نقش بسیار مهمی ایفا می کند. ترندهای دکوراسیون داخلی خانه با موادی مانند چوب و پوشش گیاهی طراحی می شوند تا بتوانند ظاهری بکر و در عین حال جذاب خلق کنند. هدف اصلی دکوراسیون خانه این است که این فضاها را سرشار از ایده ها و پیشنهادهای عالی و زیبا کنیم. برای این کار می توانیم از منسوجات و تزیینات محلی استفاده کنیم.

۱- طراحی با استفاده از مصالح طبیعی

برخلاف سال های قبل که محیط های باز با محیط زیست در ارتباط بود در ٢۰٢۰ دکوراسیون های دیگری را خواهیم دید. در طرح های دکوراسیون ۲۰۲۰ طبیعت و استفاده از چشم اندازهای طبیعی نقش پررنگی ایفا می کند.

۲-استفاده از مبلمان و لوازم ساخته شده از مواد طبیعی

خرید صندلی ها و میزهای ساخته شده از قالب های پلاستیکی را فراموش کنید. برای اینکه محیط داخلی منزل شما با محیط زیست سازگار باشد، به مبلمان ساخته شده از چوب طبیعی و سایر مواد ارگانیک یا پایدار نیاز دارید.

۳- رنگ های مد در دکوراسیون داخلی خانه ٢۰٢۰

ترند دکوراسیون 2020

رنگ های مد هر سال تغییر می کنند و در ٢۰٢۰ رنگ بندی های شاد را می بینیم. این رنگ می تواند یک به یک در وسایل، مبلمان، منسوجات و دیوارهای داخلی استفاده شود.

ترندهای رنگ در دکوراسیون ٢۰٢۰: طوسی

طوسی همواره مد روز است به خاطر اینکه یک رنگ خنثی است که سبک ها و ترکیب های گوناگون را تطبیق می‌دهد. این رنگ خاص می‌تواند در نقاشی دیوارهای داخلی، دکوراسیون، مبلمان، فرش ها و منسوجات نیز استفاده شود.

رنگ کردن دیوارها و وسایل با رنگ طوسی

رنگ طوسی به تنهایی برای دیوارهای خانه مناسب نیست. این در حالی است که امروزه در دکور کردن وسایل اتاق ها و خانه ها به کار می‌رود و امسال آن را بیشتر در دکور خانه ها خواهید دید.

ترندهای رنگ در دکوراسیون داخلی منزل سال ۲۰۲۰: صورتی

رنگ صورتی برای چندین فصل در دکوراسیون داخلی بود و ما در ۲۰۲۰ هم آن را دوباره خواهیم دید.

صورتی در دکوراسیون داخلی خانه‌ها

رنگ صورتی در بیشتر درجه رنگ هایش شامل صورتی یاسی، صورتی هلویی و… در دیوارها، منسوجات و مبلمان در سال ۲۰۲۰ به کار می رود و حالت آرامش بخشی را به خانه می بخشد.

بنفش در میان رنگ های ترند ٢۰٢۰

یکی از جذاب ترین طرح های پیشنهادی ٢۰٢۰ در زمینه رنگ های قسمت های داخلی خانه و حضور رنگ بنفش در وسایل، منسوجات و وسایل تزئینی مانند آباژورها یا تابلوهای روی دیوار خواهد بود.

حضور رنگ بنفش در انواع درجه رنگ

از رقیق تا غلیظ، بنفش یاسی و بنفش ارغوانی در انواع درجه رنگ هایش در قسمت های داخلی خانه می تواند کاربرد داشته باشد.

رنگ ترند در دکوراسیون داخلی 2020

رنگ های ترند و حضور رنگ سبز در ٢۰٢۰

یکی از رنگ های مد در٢۰٢۰ سبز با همه طیف های رنگ بندی اش است. به عنوان مثال:

سبز تیره در مبلمان و منسوجات خانه

استفاده از رنگ سبز تیره در وسایل خانه مانند صندلی ها به عنوان نقاط قوت در دکوراسیون خانه است.

ترندهای رنگ در دکوراسیون: آبی

آبی تا سال آینده به عنوان ترند دکوراسیون در دیوارها، منسوجات و روکش های وسایل و مبلمان ادامه خواهد داشت. همه طیف های آبی در نقاشی و دکوراسیون خانه ها به کار می‌رود زیرا تمام طیف های این رنگ پذیرفته شده اند؛ مخصوصا آبی لاجوردی که ستاره دکوراسیون داخلی خواهد بود.

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی: سبز و مداد شمعی

چطور رنگ دیوارها و وسایل خانه را با هم ست کنیم؟ امسال تناژ ملایم و ظریف مدادهای شمعی مخصوصا رنگی مشابه رنگ گل سرخ و سبزیجات آغاز می‌شود و ادامه دارد. این ترکیب رنگ ها در سالن های غذاخوری، آشپزخانه ها و اتاق خواب ها می‌تواند به کار برده شود. اگر این رنگ ها را با مواد طبیعی در وسایل ترکیب کنید، ایده اصلی ٢۰٢۰ را خلق خواهید کرد: رنگی طبیعی و دوستدار محیط زیست.

۴-چه مصالحی در دکوراسیون داخلی خانه ٢۰٢۰ به کار برده خواهد شد؟

در زمینه مصالح، چوب ماده اصلی در تزئینات است. چوب از صنوبر، بلوط و یا چوب های مصنوعی که تحت فشار ساخته شده اند در٢۰٢۰ موجود است.

۱- چوب در ساختار خانه مانند سقف ها یا ستون ها
۲- چوب در طبقات داخلی و خارجی
۳- وسایل چوبی در اتاق ها
۴- چوب در دکوراسیون
۵- چوب در رنگ و روغن
۶- چوب در پنجره  و درها

یکی از ترندهای سال ۲۰۲۰، دکوراسیون داخلی با چوب است.

برخلاف سال های پیش که چوب در طیف های رنگی روشن مورد استفاده بود و رایج، سال ۲۰۲۰ تناژهای تیره می درخشند و به خاطر دادن دکوراسیون زیباتر مورد توجه قرار دارد.

الیاف های گیاهی

به غیر از چوب در وسایل و مبلمان، طبقات و سقف ها و وسایل تزئینی، مد روز تحمیلی سال آینده طبیعی است و حضور کنف ها و وسایل چوبی را در قسمت های داخلی خواهیم داشت.

چرم ماده دیگری که برای دکوراسیون داخلی خانه به کار می‌رود

چرم یک متریال با ظاهری بسیار خاص است که همیشه دارای جایگاه ویژه ای در دنیای مد است. از چرم همانند سایر روکش ها و پارچه ها برای پوشش زمین، روکش مبل ها و اکسسوری های مختلف در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

چرم دارای ظاهر منحصر به فرد و بافتی است که گذر زمان خاص تر نیز می شود. در هر مکانی استفاده از چرم و بافت خاص آن امکان پذیر است. کاربرد چرم در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد ظاهر بی نظیری خواهد شد.

فلزات

اگر تا به حال به فلزات توجه نداشته‌اید، یا فکر می‌کرده‌اید اهمیتی ندارند باید بدانید انتخاب فلزات برای استفاده در دکوراسیون منزل یکی از قسمت‌های کوچک طراحی دکوراسیون است.

اما می‌تواند حس و حال دکوراسیون را تغییر ‌دهند. فلزات در دکوراسیون ٢۰٢۰ در انواع مختلف استفاده می شوند. می توان از میان آن ها به استیل و طلا و نقره اشاره کرد.

چراغ ها و وسایل مختلف مانند قاب آینه ها، پایه های تعدادی از وسایل مانند میزهای شام و دیگر وسایل تزئینی کوچک فلزی و رنگ های فلزی روی ظروف از موارد استفاده فلزات در دکوراسیون هستند.

فلزات درخشندگی و روشنایی بهتری را برای دکوراسیون داخلی اتاق های مختلف خانه به ارمغان خواهند آورد. به علاوه وسایل فلزی با انواع مختلف سبک و استایل های خانه مطابقت دارند.

– سبک مدرن
– سبک کلاسیک
– سبک گلچین¬کننده
– سبک خرسندکننده
– سبک بهترین

۵-طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی خانه ۲۰۲۰

دکوراسیون 2020

در خصوص ترندهای رنگ و طراحی کردن دیوارهای داخلی خانه در ٢۰٢۰ می توان به مواردی اشاره کرد. کاغذدیواری یکی از آلات طراحی دیوار خانه ها در ٢۰٢۰ است که باید به آن توجهی خاص داشت. می توانید کاغذدیواری هایی را استفاده کنید که با مبلمان و نحوه چیدمان آن ست و هماهنگ باشد. باید طیف رنگی مورد علاقه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن اقدام به خرید کنید.

به تصویر کشیدن نقش و نگار طبیعت در دکوراسیون ۲۰۲۰

در ٢۰٢۰ طرح های طبیعی و حتی طرح جنگل را در دکوراسیون از دیوارها تا کوسن های طرح دار، لحاف ها و حوله ها خواهیم دید. طرح پیشنهادی دکوراسیون ٢۰٢۰ به تصویر کشیدن طبیعت است.

طراحی کردن دیوارهای اتاق های خانه با تصاویر

گزینه دیگر برای طراحی کردن دیوارها، نصب کردن تصاویر و ترکیب کردن رنگ ها و نقش و نگارهای طبیعی است.

۶-داشتن یک باغ اندرونی: ترندی قوی و ماندگار

طبیعت هیجان انگیز در ٢۰٢۰ شامل باغ های اندرونی است. این باغ ها در دکوراسیون خانه از بین برده نمی‌شوند و یک محیط استراحت و آرامش برای همه اعضای خانواده هستند. توام بودن باغ اندرونی به شما اجازه لذت بردن از آرامش و زیبایی باغ را در کنار صندلی های کوچک و کاناپه فراهم می‌سازد.

۷-وسایل تزئینی

چگونه یک خانه را طراحی کنید؟ چه وسایلی مورد استفاده است؟ وسایل و لوازم تزئینی جذاب و دوست داشتنی را به منزل اضافه کنید. بدنی ترتیب دکوراسیونی خاص در خانه به وجود آورید.

ترکیب رنگ‌ها، منسوجات و فرهنگ ها

گزینه های زیادی در انواع رنگ ها، منسوجات و فرهنگ وجود دارد. در طراحی دکوراسیون خود از آنها غافل نشوید.

۸-آشپزخانه های مشکی

آشپزخانه های مشکی ترکیب خوبی هستند. چندین سال است که آشپزخانه های سفید به شدت در حال تاختن در میدان طراحی داخلی هستند. اما آشپزخانه های سیاه نیز دارند وارد بازی می شوند. آن ها می توانند حسی صیقلی گونه و براق به فضا دهند و ظاهر آن را برجسته کنند.

دکوراسیون 2020

ترکیب مشکی و فلزات و مصالح طبیعی

مشکی بسیار زیباست. رنگ پیشرو و پیچیده ای که بدون شک آشپزخانه را بی نهایت جذاب می‌سازد. البته دلیل جذابیت این آشپزخانه ها، درخشندگی فلزات و حضور تعدادی گیاه متعادل و متوازن هستند.

۹-روبالش ها و روکش‌های ساده

چطور اتاق تان را در٢۰٢۰ دکور می‌کنید؟ در سال ۲۰۲۰ روبالشی ها در دکوراسیون داخلی ترند خواهند بود. زمانی که می خواهید دکور خانه خود را طراحی کنید پارچه ها جزو مهم ترین عناصر به شمار می روند.

پارچه ها قادرند با طرح ها و رنگ های زیبای خود فضا را متحول کرده و به آن شخصیت بدهند. خوب است بدانید که انواع مختلف پارچه برای استفاده در زمینه های متفاوتی به کار می آیند.

این نکته ای است که کیفیت طراحی داخلی منزل شما را به طور مستقیم تعیین می کند.

۱۰-سادگی، درخشندگی و جذابیت

قسمت های داخلی خانه در ٢۰٢۰ همزمان سرشار از زرق و برق و سادگی تزئین می‌شوند. حضور مصالح و مواد طبیعی مانند چوب در مبلمان و فرش ها، فلزات را از سادگی و اصالت می‌اندازند.

 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مینا حسینی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!