تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

۱۰ اپلیکیشن برتر دویدن و پیاده روی برای لاغری

اخبار تصلا
اپلیکیشن پیاده روی و دوندگی، بهترین گزینه برای مبتدیان، کاهش وزن و حتی دوندگان مسافت طولانی است. این اپلیکیشن‌ها تبدیل به مربی‌های 24 ساعته و همراه شما می‌شوند و  وسیله‌ای بسیار مناسب برای محاسبه مسافت، ضربان قلب، فاصله و ... است.

تصلا– ورزش نقش بسیار مهمی در بالا بردن سیستم ایمنی بدن ما دارد و در این روزهای کرونایی بهترین کار حتی اگر کوتاه هم باشد، ورزش کردن است. پیاده‌روی و دو از ساده‌ترین تمرینات ورزشی هستند که علاوه بر کمک کردن در بالا بردن سیستم بدنی، نیاز به تجهیزات خاصی ندارند و شما تقریبا در هر جایی که باشید، می توانید آنها را انجام دهید. در این مطلب قصد داریم به بررسی ۱۰ مورد از اپلیکیشن پیاده روی و دوندگی در سال۲۰۲۰ بپردازیم.

اپلیکیشن پیاده روی Strava

اپلیکیشن پیاده روی Strava

Strava در میان دوندگان به دلیل ویژگی ردیابی GPS پیشرفته‌اش بسیار محبوب است. این برنامه رایگان اطلاعات ساده‌ای همچون سرعت، ارتفاع، فاصله و ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند.

Strava همچنین به روی اجتماع تمرکز دارد و می‌توانید با مخاطبان خود و دوستان‌تان در فیس بوک ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است در صورت داشتن حق عضویت ویژه Strava Summit، شما می‌توانید به یک تجزیه و تحلیل دقیق‌تر از عملکرد دویدن خود برخوردار باشید.

همچنین این اپلیکیشن در هنگام استفاده از آن، موقعیت مکانی شما را با مخاطبان که شما مشخص کرده اید به اشتراک می گذارد. این ویژگی ها ، این برنامه را به بهترین نرم افزار ورزشی اندروید تبدیل کرده است.

  • هزینه: رایگان

نرم افزار دویدن Nike Run Club

اپلیکیشن Nike Run Club

اپلیکیشن پیاده روی Nike Run Club، یکی از محبوب‌ترین برنامه دویدن برای همه دوندگان در مقاطع مختلف است. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید موزیک دلخواه خودتون را در حین دویدن پخش کنید و از آن لذت ببرید. علاوه برآن شما می‌توانید به آسانی سرعت، ارتفاع، فاصله و کالری‌های سوزانده شده خود را حین دویدن اندازه‌گیری کنید. اپلیکیشن پیاده روی Nike Run Club محاسبه گر آنلاین میزان کالری هم است.

یکی از قسمت‌های جالب این نرم افزار پیاده روی اندروید، ویژگی مورد علاقه من است که شامل مدال‌ها و نشان‌هاست که در صورت دستیابی به تمامی آنها ،از طرف یک ورزشکار یا شخصیت معروف یک پیام تبریک دریافت خواهید کرد.

  • هزینه: رایگان

اپلیکیشن پیاده روی Human

اپلیکیشن Human

اگر برای ورزش کردن نیاز به کمی انگیزه تمرین دارید، برنامه Human این کار را برای شما انجام می‌دهد. اساساً این اپلیکیشن در پس زمینه موبایل شما فعالیت می‌کند و پیاده‌روی، دویدن و هر گونه تحرکت شما را در طول روز با استفاده نسبتاً کمی از باتری تلفن هوشمندتان انجام می‌دهد.

یکی از موارد جالب دیگر در مورد این نرم افزار ورزشی اندروید، به جای سنجش قدم‌های شما، بیشتر روی دقیقه‌های فعالیت شما تمرکز می‌کند، و بدین صورت شما را ترغیب می‌کند که به نقاط عطف روزانه خود برسید.

  • هزینه: رایگان

نرم افزار دویدن Runcoach

اپلیکیشن Runcoach

بسیاری از دونده‌های تازه‌کار یک نسخه از این برنامه را برای یادگیری راهنمایی‌ انتخاب می‌کنند، اما جالب است بدانید این برنامه برای کسانی که نیازمند برنامه رژیمی هستند، بسیار مناسب است.

ویژگی اصلی Runcoach، برنامه‌های آموزشی آن است که شما یک هدف را انتخاب می‌کنید و برنامه کمک می‌کند از طریق برنامه‌های آموزشی، به تناسب اندام مورد نظر خود برسید. بنابراین شما فقط باید کفش ورزشی خود را ببندید و حرکت کنید.

همنچنین لازم به ذکر است طی گزارش های دریافتی، ۲۵٪ از کل کاربران Runcoach بعد از شش ماه استفاده از این برنامه به سطح آمادگی بالاتری می‌رسند.

  • هزینه: رایگان

اپلیکیشن پیاده روی Peloton Digital

اپلیکیشن پیاده روی Peloton Digital

شما دیگر با این برنامه نیاز به یک دوچرخه Peloton یا دستگاه تردمیل ندارید تا از مزایای برنامه‌های جذاب این اپلیکیشن استفاده کنید.

برنامه گسترش‌یافته دیجیتال Peloton، شامل برنامه‌های تمرین در فضای باز نیز باشد. این خصوصیت باعث شده شما بتوانید تمرین خود را با راهنمایی یک مربی Peloton در فضای باز همراه با موسیقی دلخواه خودتان انجام دهید.

فقط کافیست تا برنامه را آغاز و تلفن خود را در جیب قرار داده و به مسیر راه بروید. در ضمن اگر شما صاحب یک Bike Peloton و Peloton Tread باشید، می‌توانید از تمامی قسمت‌های برنامه نیز استفاده کنید.

  • هزینه: ۱۲٫۹۹ $ / ماه

نرم افزار دویدن Map My Run by Under Armour

نرم افزار دویدن Map My Run by Under Armour

Map My Run که توسط Under Armor طراحی شده است، میلیون‌ها مسیر مختلف برای دویدن را به شما ارائه می‌دهد. این برنامه سرعت نهایی و متوسط را برای شما می‌خواند.

از دیگر امکانات جالب این نرم افزار پیاده روی برای آیفون این است که شما به خوبی می‌توانید به Apple Watch خود متصل شوید. Map My Run همچنین می‌‎تواند به خوبی با My Fitness Pal ادغام شود که با این مزیت می‌توانید روی رژیم و ورزش خود هم تمرکز کنید.

  • هزینه: رایگان

اپلیکیشن پیاده روی iSmoothRun

اپلیکیشن پیاده روی iSmoothRun

iSmoothRun با عملکرد عالی و توسعه پیوسته، به یکی از بهترین اپلیکیشن‌‌ها برای اپل واچ تبدیل شده است. جی‌پی‌اس و گام‌شمار iSmoothRun با دقت بالا، گام‌های شما را می‌شمارند.

علاوه بر این زمان، فاصله، سرعت، ارتفاع، ضربان قلب و … تنها برخی دیگر از المان‌هایی است که iSmoothRun اندازه‌گیری می‌کند. اگر به فکر کاهش وزن هستید، یا به دنبال زیبایی اندام خود هستید و یا صرفا قصد دارید از ورزش لذت ببرید، ismoothrun بهترین اپلیکیشن برای لاغری است.

هزینه ۴.۹۹ دلاری اشتراک این نرم افزار ورزشی اندروید یک هزینه کامل است و لازم نیست برای باز کردن ویژگی‌های اضافی مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر موجود در بازار، نگران هزینه اشتراک اضافه باشید. برای دانلود برنامه پیاده روی برای کاهش وزن iSmoothRun می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

  • هزینه: ۴.۹۹ دلار

نرم افزار پیاده روی Runkeeper

نرم افزار پیاده روی Runkeeper

این برنامه که توسط برند ASICS تهیه شده است، دویدن و پیاده‌روی شما را ردیابی و اندازه‌گیری می‌کند و به شما در رسیدن به هدف‌هایی که دارید، کمک می‌کند.

همچنین اپلیکیشن Runkeeper دارای قابلیت‌هایی همچون رژیم‌های آموزشی، ابزارهای ردیابی و گزارشاتی از پیشرفت شما را نیز در اختیارتان قرار می دهد.

یکی از امکانات ویژه‌ی این نرم افزار پیاده روی برای آیفون ، همگام‌سازی این برنامه با اپل موزیک و Spotify، شما می‌توانید به راحتی با اتصال به Apple Watch خود در هنگام تمرین و استفاده از این برنامه تلفن خود را در خانه رها کنید و به تمرین خود در خارج از منزل بپردازید.

  • هزینه: رایگان

اپلیکیشن پیاده روی Apptiv

اپلیکیشن پیاده روی Apptiv

Apptiv دارای انواع تمرینات صوتی تحت آموزش مربیان است که بهترین اپلیکیشن پیاده روی و دویدن است.

در برنامه Apptiv همه سطوح تمرین و رژیم آموزشی قرار دارد، از ۵K گرفته تا یک ماراتن کامل. تمامی مربیان در این اپلیکیشن حرفه‌ای و الی هستند و همچنین لیست برنامه‌های آنها بسیار انگیزشی هستند.

Aaptiv همچنین دارای کلاس‌های ویژه تمرین تردمیل و تقویت نیرو است تا از راه دور به پیشرفت و بهبود بدن یک ورزشکار کمک کند.

  • هزینه: ۱۴٫۹۹ دلار در ماه

نرم افزار ورزشی اندروید ROAD ID

برای کسانی که نگران امنیت در هنگام دویدن و پیاده‌روی خود هستند، اپلیکیشن ROAD ID ویژگی‌های خاصی را ارائه داده است تا به شما آرامش خاطر دهد.

این نرم افزار ورزشی اندروید با ثبت سوابق پزشکی شما این قابلیت را برای شما ایجاد می‌کند تا اگر در زمان نیاز در حین تمرین خارج از منزل دچار مشکل شدید و نیاز به کمک کسی داشتید، به دوستان و خانواده شما اطلاع‌رسانی و محل دقیق شما را برای‌شان ارسال کند.

  • هزینه: رایگان
منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۷/۰۳
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    پای لوازم خانگی دست دوم به خانه ها باز شد » تصلا (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)
    اکتبر 10, 2020

    […] مگر اینکه با اپلیکیشین لاغر شویم […]

لینک کپی شد!