تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی اپلیکیشن‌های لاغری ایرانی و خارجی

با اپلیکیشن لاغری به وزن دلخواه خود برسید

اخبار تصلا
اپلیکیشن لاغری از جمله برنامه‌های کاربردی قابل نصب روی گوشی‌های تلفن همراه و کامپیوترهاست که استفاده از آن‌ برای رسیدن به وزن مطلوب با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربران تلفن‌های همراه هوشمند گسترش یافته است

اپلیکیشن لاغری از جمله برنامه‌های کاربردی قابل نصب روی گوشی‌های تلفن همراه و کامپیوترهاست که استفاده از آن‌ برای رسیدن به وزن مطلوب با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربران تلفن‌های همراه هوشمند گسترش یافته است.

تصلا – گوشی تلفن همراه هوشمند شما می‌تواند یک ابزار مناسب برای کمک به شما در رسیدن به وزن و اندام دلخواه شما باشد. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌ لاغری و تناسب اندامی که روی گوشی تلفن همراه خود نصب می‌کنید، به راحتی و البته با تلاش و کوشش خود به اندام دلخواه‌تان برسید.

اپلیکیشن‌های رژیم لاغری و تناسب اندام می‌توانند مانند یک مربی بدون نیاز به پرداختن هزینه‌های زیاد به شما برای رسیدن به هدف‌تان که داشتن وزن مناسب و اندامی زیبا است کمک کنند.

اگر در فروشگاه‌های آنلاین اپلیکیشن مثل گوگل پلی، اپ استور، کافه بازار و غیره جستجو کنید، حتما با تعداد بی‌شماری از اپلیکیشن‌های لاغری برخورد می‌کنید که اکثر آن‌ها رایگان هستند و شما را به کاهش وزن و داشتن سبک زندگی سالم تشویق می‌کنند.

اما آیا استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی بر رفتارها و عادت‌های غذایی کاربران و رسیدن آن‌ها به وزن ایده‌آل خود داشته باشد؟

اپلیکیشن لاغری

تاکنون مطالعات زیادی توسط بسیاری از محققان با موضوع‌ بررسی تاثیر اپلیکیشن‌های لاغری، کاهش وزن و یا تناسب اندام بر روی سبک زندگی افراد مختلف جامعه انجام شده است.

نتایج این مطالعات نشان داده‌اند که Self-monitoring یا نظارت بر خود از طریق اپلیکیشن‌های مربوطه که اپلیکیشن‌های لاغری یکی از انواع آن‌ها است، باعث می‌شود افراد نسبت به سبک زندگی خود آگاه‌تر شده و رفتارهای سالم‌تری برای حفظ و ارتقای سلامت خود و همچنین کاهش وزن از خود نشان دهند.

بهترین اپلیکیشن‌های لاغری و یا کاهش وزن اپلیکیشن‌هایی هستند که به کاربران کمک کنند در انتخاب مواد خوراکی خود آگاهانه‌تر رفتار کنند. برای مثل بسیاری از اپلیکیشن‌های لاغری به افراد کمک می‌کنند در طول روز آب بیشتری بنوشند، به هیچ عنوان در ساعات انتهایی شب وعده غذایی نخورند و در طول روز فعالیت بیشتری داشته باشند.

اپلیکیشن‌های لاغری و تناسب اندام به کاربر کمک می‌کنند تا از میزان کالری که در طول روز مصرف می‌کند، مطلع باشد.

جدیدترین مطالعات صورت گرفته توسط متخصصان علوم تغذیه نشان داده است افرادی که از اپلیکیشن‌های کاهش وزن و کالری‌شمار برای محاسبه کالری دریافتی خود در طول روز استفاده می‌کنند در کاهش وزن خود و رسیدن به وزن ایده‌آل نسبت به افرادی که از این اپلیکیشن‌ها استفاده نمی‌کنند، موفق‌تر عمل کرده‌اند.

نکته‌ای که در خصوص اپلیکیشن‌های لاغری یا تناسب اندام باید به آن‌ها توجه کنید این است که استفاده از این اپلیکیشن‌های بسیار ساده و آسان است. از طرفی بسیاری از آن‌ها زیر نظر متخصصان تغذیه و علوم ورزشی اداره می‌شوند و مورد تایید آن‌ها هستند.

البته هیچ اپلیکیشنی تاکنون توسط هیچ شرکتی ارائه نشده است که بتواند وزن کاربر را به تنهایی و بدون نیاز به اراده قوی کاربر کاهش دهد. برای رسیدن به وزن مناسب نیاز به تلاش و کوشش بسیار زیاد و صرف وقت و انرژی دارید.

تصویر تمرین های ورزشی با استفاده از اپلیکیشن لاغری

اپلیکیشن‌های لاغری و تناسب اندام معمولا به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته اپلیکیشن‌هایی هستند که به شما برای اطلاع از میزان کالری که در طول روز از طریق انواع مواد خوراکی دریافت می‌کنید، کمک می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها هم خود به دو دسته تقسیم می‌شوند.

اپلیکیشن‌هایی که به شما برای انتخاب مواد غذایی سالم کمک می‌کنند و اپلیکیشن‌هایی که به شما برای اطلاع از میزان کالری دریافتی و مصرفی اطلاعاتی نمایش می‌دهند. نوع دیگری از اپلیکیشن‌های لاغری و کاهش وزن نیز هستند که در کنار ارائه برنامه غذایی مناسب با وزن، سن و قدتان، به شما برای انجام تمرین‌ها و حرکات ورزشی کمک می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر اپلیکیشن‌های لاغری و تناسب اندام زیادی توسط شرکت‌های مختلف طراحی و در اختیار کاربران قرار داده شده‌اند.

در این مطلب قصد داریم تا علاوه بر بررسی نحوه انتخاب برترین و مناسبترین اپلیکیشن کاهش وزن و تناسب اندام مناسب با شرایط جسمی کاربر، برترین اپلیکیشن‌های لاغری و کاهش وزن خارجی و ایرانی را معرفی کنیم.

نحوه انتخاب مناسب‌ترین اپلیکیشن لاغری

استفاده از گوشی‌های تلفن همراه برای کنترل و مشاهده عادت‌های غذایی و نظارت بر مواد غذایی که در طول روز مصرف می‌کنیم، ایده جدیدی نیست. سال‌های سال است که در فروشگاه‌های اپلیکیشن آنلاین، برنامه‌های کاربردی زیادی وجود دارند که چه به صورت رایگان و چه به صورت پولی با استفاده از آن‌ها می‌توانید در خصوص مواد غذایی که روزانه مصرف می‌کنید و یا میزان کالری دریافتی خود در طول روز، اطلاعاتی دریافت کنید.

تصویر میانی اپلیکیشن لاغری

برخی از این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کنند تا برنامه غذایی متنوع و در عین حال سالمی داشته باشید و در کنار رعایت رژیم غذایی مناسب تمرین‌های ورزشی سبکی را که منجر به رسیدن شما به وزن مطلوب‌تان می‌شوند، نیز انجام دهید.

برخی دیگر از این اپلیکیشن‌ها به شما در خصوص میزان کالری که در طول روز دریافت و مصرف کرده‌اید، اطلاعاتی نمایش می‌دهند. هدف این اپلیکیشن‌ها بیشتر ارتقاء سطح آگاهی در خصوص مواد غذایی است که می‌‌خورید. مسلما هر کدام از این اپلیکیشن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

قبل از انتخاب و استفاده از اپلیکیشن لاغری هدف خود را مشخص کنید. مثلا برای خود تعیین کنید که آیا می‌خواهید از اپلیکیشنی استفاده کنید که به شما در انتخاب و خوردن غذاهای سالم کمک ‌کند یا  به دنیال اپلیکیشنی هستید که با استفاده از آن بتوانید رژیم غذایی دریافت کنید و وزن خود را به وزن ایده‌آل برسانید. همچنین مشخص کنید برای رسیدن به وزن ایده‌آل خود آیا فقط می‌خواهید از رژیم غذایی پیروی کنید یا لازم است در کنار آن تمرین‌های ورزشی نیز انجام دهید.

اگر دچار مشکل و یا بیماری خاصی هستید حتما اپلیکیشن لاغری‌ای را انتخاب کنید که پشتیبانی آنلاین داشته باشد. چون مواد غذایی که افراد با بیماری‌های خاص باید در طول روز مصرف کنند با مواد غذایی که افراد سالم مجاز به استفاده از آن‌ها هستند، متفاوت است.

همچنین تمرین‌های ورزشی که این افراد مجاز به انجام آن‌ها هستند خاص و مختص این بیماران است. بنابراین بهتر است اپلیکیشن‌های لاغری و تناسب اندامی را انتخاب کنید که همیشه بتوانید با فردی که در این حوزه متخصص و صاحب تجربه است در تماس باشید.

معرفی اپلیکیشن‌ لاغری که ارزش مواد غذایی را مشخص می‌کند

بسیاری از اپلیکیشن‌های لاغری و کاهش وزن نه تنها قادر به ارائه رژیم غذایی هستند بلکه اطلاعات مربوط به ارزش غذایی مواد خوراکی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

این اپلیکیشن‌ها به ما کمک می‌کنند از رژیم‌های غذایی هوشمند و سالم در طول روز پیروی کنیم. علاوه بر این با استفاده از این اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید اطلاعات مربوط به فعالیت‌های روزانه خود و همچنین میزان آبی را که در طول روز مصرف می‌کنید در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن لاغری Cronometer

تصویر اپلیکیشن لاغری Cronometer

با استفاده از اپلیکیشن رژیم لاغری Cronometer می‌توانید اطلاعات زیادی در خصوص ارزش و میزان کالری مواد غذایی مختلف دریافت کنید.

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند از مواد مغذی و و سالم بیشتری در رژیم غذایی خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید و لاغرتر شوید، اپلیکیشن لاغری Cronometer به شما کمک می‌کند مواد غذایی که مجاز به استفاده از آن‌ها در طول روز هستید و آن دسته از خوراکی‌هایی را که نباید روزانه مصرف کنید، ثبت کنید.

اپلیکیشن Cronometer به نوعی یکی از اپلیکیشن‌های Food Journaling است. اپلیکیشن‌های Food Journaling آن دسته از برنامه‌هایی هستند که به کاربر امکان ثبت مواد غذایی که در طول روز مصرف می‌کند و همچنین احساس خود در استفاده از این مواد غذایی را می‌دهند.

معمولا برای این اپلیکیشن‌ها یک بانک اطلاعاتی در نظر گرفته شده است که اپلیکیشن با توجه به اطلاعاتی که کاربر وارد کرده است و اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی قادر به ایجاد نمودار الگوی غذایی و ارزش غذایی آن‌ها برای کاربر است.

اپلیکیشن Cronometer قادر به ایجاد الگو و نمودار مربوط به عادات غذایی کاربر نیز هست. کاربر با استفاده از این نمودار می‌تواند دید کلی از سبک زندگی و مواد غذایی که روزانه مصرف می‌کند در اختیار داشته باشد و انگیزه لازم برای رسیدن به وزن دلخواه خود را تنها با رعایت برخی از نکات تغذیه‌ای با توجه با این نمودار و الگوی غذایی در اختیار داشته باشد.

برخلاف سایر اپلیکیشن‌های مشابه که فقط اطلاعاتی در خصوص میزان کالری هر ماده غذایی در اختیار کاربر قرار می‌دهند، Cronometer اطلاعات زیادی در خصوص ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در انواع مواد غذایی و همچنین تاثیر استفاده از آن‌ها روی افزایش و یا کاهش وزن کاربر نمایش می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن Cronometer  روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امکان پذیر است. برای نصب نسخه اندروید اپلیکیشن Cronometer به این آدرس و برای نصب نسخه iOS اپلیکیشن نیز به این اینجا مراجعه کنید. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

اپلیکیشن لاغری Oh She Glows

تصویر اپلیکیشن لاغری oh she glows.

اپلیکیشن لاغری Oh She Glows به شما کمک می کند تا از سبزیجات و مواد غذایی سالم‌تری در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

این اپلیکیشن بیشتر شبیه به یک وبلاگ است که در آن انواع دستورهای غذایی گیاهی برای گیاهخواران و یا افرادی که به تازگی می‌خواهند، رژیم گیاهخواری شروع کنند قرار گرفته است.

همچنین با استفاده از اپلیکیشن Oh She Glows شما می‌توانید از رژیم‌های کاهش وزن که در آن تمرکز اصلی بر روی مصرف غذاهای بدون گوشت و گیاهی است، استفاده کنید.

متاسفانه بسیاری از ما در رژیم غذایی خود از مقدار کمی میوه و انواع سبزی‌ها استفاده می‌کنیم. این موضوع به خصوص برای افرادی که برای رسیدن به وزن مطلوب خود تلاش می‌کنند می‌تواند باعث بروز مشکلات و بیماری‌های خاصی شود. چون میوه‌ها و سبزیجات سرشار از ویتامین، فیبر و مواد مغذی هستند که وجود آن‌ها برای کاهش وزن به روش درست و صحیح ضروری است.

در اپلیکیشن لاغری Oh She Glows در حدود ۱۴۰ دستور غذایی وجود دارد که امکان جستجو در میان این دستورهای غذایی برای کاربر وجود دارد. علاوه بر این ۱۴۰ دستور غذایی گیاهی، ۱۲۰ دستور غذایی با مواد غذایی فاقد گلوتن نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نکته جالب در خصوص این اپلیکیشن لاغری و کاهش وزن این است که تصاویر قرار داده شده در آن بسیار جداب و وسوسه‌انگیز هستند. از این رو مشاهده این تصاویر می‌تواند باعث افزایش انگیزه کاربر در تهیه دستورهای غذایی مختلف این اپلیکیشن شود.

اپلیکیشن لاغری Oh She Glows را می‌توانید هم روی سیستم عامل اندروید از این آدرس و هم روی سیستم‌عامل iOS از این آدرس دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن لاغری Fooducate

تصویر اپلیکیشن لاغری Fooducate

این اپلیکیشن یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین اپلیکیشن‌های لاغری و تناسب اندام است. در این اپلیکیشن کاربرانی که در حال تلاش برای رسیدن به شرایط جسمی و وزن ایده‌آل خود هستند، می‌توانند با یکدیگر در تماس باشند.

علاوه بر این با استفاده از این اپلیکیشن نه تنها می‌توانید برنامه و رژیم غذایی روزانه خود را کنترل و نظارت کنید بلکه از طریق برگه Community می‌توانید با انجمن‌های مختلفی که کاربران برای به اشتراک‌گذاری تجربه‌های خود در رسیدن به وزن مطلوب ایجاد کرده‌اند، شرکت کنید.

در انجمن‌های تشکیل شده در اپلیکیشن لاغری Fooducate کاربران اطلاعات جالبی مثل تصویر غذاهای رژیمی، دستورالعمل تهیه آن‌ها و همچنین روش‌های مختلف انگیزه گرفتن برای ادامه مسیر رسیدن به وزن ایده‌آل را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. برای استفاده از این اپلیکیشن باید ابتدا آن را روی گوشی تلفن همراه خود دانلود کنید.

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن لاغری Fooducate باید یک حساب کاربری روی آن ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری در این اپلیکیشن کاملا رایگان است. بعد از ایجاد حساب کاربری و پاسخ به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود، میزان کالری که باید در طول روز دریافت و مصرف کنید برای شما نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن لاغری Fooducate در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در نسخه رایگان این اپلیکیشن کاربر می‌تواند وزن مورد نظر یا هدف خود و همچنین تاریخی را که قرار است به این هدف برسد، وارد کند.

همچنین امکان مشاهده نمودار مربوط به روند کاهش وزن و یا افزایش وزن در طول ۶ ماه برای کاربر وجود دارد. علاوه بر این اطلاعات مربوط به میزان کالری دریافتی، کیفیت آن، میزان املاح و مواد مغذی مفید و آب دریافتی در طول روز در عرض ۱ ماه گذشته برای کاربر نمایش داده می‌شود.

در اپلیکیشن لاغری Fooducate یک بارکدخوان تعبیه شده است که می‌توان از آن برای خواندن بارکدی که روی بسته‌بندی مواد غذایی قرار گرفته است، استفاده کرد. با استفاده از این بارکد شما می‌توانید به ارزش غذایی و میزان کالری هر محصول دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این در اپلیکیشن لاغری Fooducate قابلیتی با نام Tracker تعبیه شده است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند از میزان کالری باقی مانده تا پایان روز که باید آن را از طریق فعالیت‌های مختلف مصرف کند، اطلاع پیدا کند.

امکان افزودن اطلاعاتی مثل میزان آبی که در طول روز مصرف کرده‌اید، خلق و خوی خود و تغییرات آن به صورت روزانه، میزان گرسنگی که در طول روز تحمل کرده‌اید، وزن، میزان ساعتی که خوابیده‌اید و اطلاعاتی از این دست به این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

برای نسخه پولی این اپلیکیشن قابلیت ثبت موارد دیگری مثل شاخص توده ‌بدنی و دریافت اطلاعات مربوط به آن نیز وجود دارد که کاربران نسخه رایگان این اپلیکیشن لاغری امکان استفاده از آن را ندارند.

همچنین در صفحه اصلی اپلیکیشن لاغری Fooducate یک گزینه با نام Reciep وجود دارد که در آن جدیدترین دستورهای مربوط به غذاهای رژیمی ذخیره شده است.

علاوه بر این شما می‌توانید تصویر غذایی را که بر اساس هر کدام از این دستورهای غذایی تهیه کرده‌اید، در اختیار کاربران دیگر قرار دهید. برگه Diet Tips نیز حاوی اطلاعات انواع روش‌های کاهش و افزایش وزن و نکات آموزشی مربوط به جدیدترین مقاله‌های منتشر شده در حوزه سلامت و کاهش وزن است.

این اپلیکیشن به منظور تشویق کاربران به ادامه تلاش خود برای رسیدن به وزن ایده‌آل، نوتیفیکیشن‌هایی نمایش می‌دهد که کاربر می‌تواند زمان نمایش این پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را تنظیم کند.

خوشبختانه اپلیکیشن لاغری FooduCate هم برای کاربران سیستم عامل اندروید از طریق این آدرس و هم برای کاربران گوشی‌های آیفون و آیپد از طریق این لینک قابل دسترسی است. برای دسترسی به برخی از قابلیت‌های این اپلیکیشن باید ماهانه مبلغی را پرداخت کنید.

اپلیکیشن‌ ورزشی لاغری با تمرینات ورزشی

برخی از اپلیکیشن‌های لاغری و تناسب اندام هستند که نه تنها کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند برنامه و رژیم غذایی مورد نیاز خود برای رسیدن به وزن ایده‌آل را دریافت کند، بلکه در این اپلیکیشن‌ها بخشی از تمرکز بر روی ارائه تمرین‌ها و حرکات ورزشی قرار داده شده است که کاربر در کنار رعایت رژیم غذایی برای رسیدن به شرایط جسمی مطلوب خود می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد.

اپلیکیشن لاغری My Diet Coach

تصویر اپلیکیشن لاغری my diet coach

اپلیکیشن لاغری و کاهش وزن My Diet Coach یک اپلیکیشن ورزشی لاغری و در عین حال ارائه‌دهنده انواع رژیم‌های غذایی است که به کاربر انگیزه لازم برای رسیدن به وزن و اندام دلخواه خود را از طریق روش‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیز می‌دهد.

برای اپلیکیشن لاغری My Diet Coach یکسری آواتار انسانی طراحی شده است که وظیفه اصلی آن‌ها روحیه‌بخشی و دادن انگیزه به کاربران برای کاهش وزن و انجام تمرین‌های ورزشی است.

بعد از دانلود اپلیکیشن ورزشی لاغری My Diet Coach ، باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. از شما در خصوص وزن فعلی و وزن هدف سوالاتی پرسیده می‌شود. وقتی وزن هدف خود را وارد کردید، از شما دلیل اصلی تصمیم‌تان برای رسیدن به این وزن پرسیده می‌شود.

مثلا شما می‌توانید خوشتیپ‌تر به نظر رسیدن را دلیل اصلی تصمیم‌تان برای کاهش وزن یا افزایش وزن عنوان کنید. بعد از وارد کردن هدف اصلی باید زمان‌هایی را که تمایل به دریافت پیام‌های انگیزشی از سوی اپلیکیشن دارید، وارد کنید. هدف اصلی شما و همچنین وزن هدف روی صفحه خانه یا Home گوشی شما نمایش داده می‌شود.

با استفاده از برگه reminder می‌توانید زمان‌های یادآوری مواردی مثل نوشیدن آب، رفتن به باشگاه و مواردی از این دست را تنظیم کنید.

در برگه Diary کاربر می‌تواند میزان کالری که در طول روز از طریق انجام تمرین‌های دو و یا پیاده‌روی سوزانده است را مشاهده کند. با کشیدن صفحه به سمت بالا اطلاعات دیگری مثل نمودار ارزش غذایی موادی که در طول روز مصرف کرده‌اید و اطلاعاتی از این دست برای شما نمایش داده می‌شود.

مهم‌ترین قابلیت اپلیکیشن لاغری My Diet Coach امکان وارد کردن اطلاعات مربوط به غذاهایی است که در طول روز مصرف کرده و فعالیت‌هایی که روزانه انجام داده‌اید است. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بارکد مربوط به ارزش غذایی مواد غذایی را که روی بسته‌های آن‌ها حک شده است، بخوانید.

در برگه Challenge می‌توانید برای خود چالش‌هایی را تعریف کنید و روند تلاش خود برای رسیدن به اهداف تعیین شده در چالش را تحت کنترل خود داشته باشید.

علاوه بر این در این اپلیکیشن تصاویر زیبا و جذابی که به شما برای رسیدن به هدف ثبت شده کمک می‌کنند، نمایش داده می‌شود. همچنین امکان شخصی‌سازی آواتارها و بارگذاری تصاویر نیز برای کاربر ایجاد شده است.

اپلیکیشن ورزشی لاغری My Diet Coach برای کاربرانی که با تلاش و کوشش خود می‌توانند یک قدم به وزن هدف خود نزدیک شوند، جوایز دیجیتالی در نظر گرفته است که با گذر از هر چالش و یا نزدیک شدن به هدف، امکان دسترسی به این جوایز ایجاد می‌شود.

اپلیکیشن لاغری My Diet Coach هم برای کاربران سیستم عامل اندروید در این آدرس و هم برای کاربران سیستم عامل iOS از طریق این لینک در دسترس است.

اپلیکیشن لاغری Lifesum

تصویر اپلیکیشن لاغری lifesum

اپلیکیشن لاغری LifeSum برای آن دسته از کاربرانی که به تازگی تصمیم به رعایت و پیروی از رژیم تناسب اندام و لاغری دارند، مناسب است. این اپلیکیشن دارای قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی است که بیشتر آن‌ها برای کاربرانی که نسخه پولی آن را دریافت کرده‌اند در دسترس است.

با این وجود اگر بخواهید از نسخه رایگان این اپلیکیشن استفاده کنید می‌توانید به رژیم‌های غذایی پایه و ابتدایی که برای کاهش وزن بسیار مناسب هستند، دسترسی داشته باشید.

در اپلیکیشن رژیم لاغری Lifesum امکان دسترسی به تمرین‌های ورزشی، ثبت وزن و اطلاعات مربوط به مواد غذایی که به صورت روزانه مصرف می‌کنید، شمارش کالری مواد غذایی، ایجاد وزن هدف، دسترسی به نمودار پیشرفت، شمارش تعداد لیوان آبی که در طول روز می‌نوشید و نمودار تغییرات وزن برای شما وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن لاغری lifesum

بعد از دانلود نرم افزار lifesum و نصب اپلیکیشن روی گوشی باید حساب کاربری خود را در آن ایجاد کنید. قبل از اینکه بتوانید مرحله پایانی ایجاد حساب کاربری را طی کنید باید به یکسری سوالات که از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید. همچنین باید اجازه نمایش نوتیفیکیشن‌های انگیزشی را برای اپلیکیشن ایجاد کنید.

برای شروع به کار با اپلیکیشن لاغری Lifesum  باید روی علامت + که در پایین صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد کلیک کنید. در این قسمت شما می‌توانید اطلاعات مربوط به وزن خود، تعداد لیوان آبی که در طول روز می‌نوشید، تمرین‌های ورزشی که انجام می‌دهید و موادغذایی را که در وعده صبحانه، ناهار، میان وعده و شام میل می‌کنید، وارد کنید.

علاوه بر اینکه امکان ثبت اطلاعات مربوط به مواد غذایی در اپلیکیشن لاغری Lifesum برای کاربر وجود دارد، شما می‌توانید در اپلیکیشن جستجو کنید و از بارکد خوان آن برای اسکن کردن بارکد مربوط به ارزش مواد غذایی روی بسته‌بندی موادغذایی استفاده کنید.

در کنار همه این قابلیت‌ها می‌توانید از میزان کالری هر ماده غذایی، کربوهیدرات، ویتامین و میزان چربی موجود در آن مطلع شوید. همه این امکانات برای کاربرانی که از نسخه رایگان این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، در دسترس است.

در برگه Diary می‌توانید از اپلیکیشن Lifesum برای نظارت بر میزان کالری دریافتی و مصرفی، مقدار آب نوشیده شده در طول روز و تمرین‌های ورزشی که انجام داده‌اید، مطلع شوید.

علاوه بر این میزان کالری باقیمانده که باید تا پایان روز مصرف کنید، هم برای شما نمایش داده می‌شود.

در برگه Me در اپلیکیشن لاغری Lifesum می‌توانید به دستورهای غذایی برای وعده‌های غذایی مثل صبحانه، ناهار و شام یا میان وعده دسترسی داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید به نمودار فعالیت‌های خود و مسیری که برای رسیدن به هدف خود پیش رو دارید، دسترسی داشته باشید.

همچنین امکان مشاهده و اطلاع از آمار و ارقام مربوط به میانگین کالری دریافتی و مصرفی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز نیز برای شما وجود دارد.

برگه Reciep در اپلیکیشن لاغری Lifesum برای کاربران نسخه پولی آن فعال است. خوشبختانه از این اپلیکیشن هم کاربران سیستم‌ عامل اندروید و هم کاربران سیستم‌ عامل iOS می‌توانند استفاده کنند. برای کاربران اندروید دسترسی به این اپلیکیشن از طریق این آدرس و برای کاربران iOS از طریق این لینک امکان پذیر است.

معرفی اپلیکیشن‌ لاغری و تناسب اندام فارسی

با گسترش تعداد کاربران اپلیکیشن‌های لاغری خارجی و نتایج مطالعات متعدد که نشان‌دهنده تاثیر مثبت استفاده از این اپلیکیشن‌ها بر سلامت افراد مختلف است، شرکت‌های ایرانی نیز اقدام به طراحی و تولید اپلیکیشن‌های لاغری و تناسب اندام کرده‌اند.

در این قسمت قصد داریم تا دو اپلیکیشن برتر فارسی فعال در این حوزه را معرفی کنیم.

اپلیکیشن لاغری کرفس

اپلیکیشن لاغری کرفس یک اپلیکیشن بومی‌سازی شده برای افرادی است که می‌خواهند به وزن ایده‌آل خود با کمک اپلیکیشن‌های قابل نصب روی گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها برسند. این اپلیکیشن تناسب اندام به زبان فارسی طراحی شده است و استفاده از آن برای همه کاربران در برخی از بخش‌های آن کاملا رایگان است.

در اپلیکیشن لاغری کرفس امکان دسترسی به دستور انواع غذاهای ایرانی مناسب برای کاهش وزن که توسط کارشناسان و متخصصان تغذیه تهیه شده است، برای کاربران وجود دارد. این رژیم‌های غذایی بر اساس فاکتورهایی مثل سن، قد و وزن کاربر و میزان کالری مورد نیاز فرد با توجه به فعالیت‌هایی که در طول روز انجام می‌دهد، نوشته می‌شوند.

علاوه بر اینکه در اپلیکیشن لاغری کرفس امکان دسترسی به برنامه‌ها و انواع رژیم‌های غذایی وجود دارد، بخشی برای مشاهده و انجام تمرین‌های ورزشی چربی‌‎سوزی نیز در نظر گرفته شده است. در این بخش انواع حرکات ورزشی که به کاربر برای سوزاندن چربی اضافه بدن کمک می‌کنند، آموزش داده می‌شود.

یکی از مزیت‌های اصلی اپلیکیشن لاغری امکان نصب آن روی هر دو سیستم ‌عامل اندروید و سیستم ‌عامل iOS است. علاوه بر این با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به بهترین دستورهای غذایی فارسی که مطابق سلیقه و ذائقه کاربران ایرانی است، دسترسی داشته باشید.

متاسفانه بسیاری از اپلیکیشن‌های لاغری خارجی دستورهای غذایی را ارائه می‌دهند که در برخی از موارد با ذائقه ایرانیان سازگار نیست.

در اپلیکیشن لاغری کرفس امکان ایجاد انجمن‌های گفتگو وجود دارد. در این انجمن‌ها کاربران می‌توانند تجربه‌های خود در زمینه کاهش وزن و استفاده از برنامه‌ها و رژیم‌های غذایی رسیدن به وزن ایده‌آل را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن لاغری کرفس سرعت بالای اجرای آن چه روی سیستم‌ عامل اندروید و چه سیستم‌عامل iOS است. کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به وزن فعلی خود و وزن هدف خود را در این اپلیکیشن وارد کنند و به نمودارهایی که روند رسیدن کاربر به وزن ایده‌آل را نشان می‌دهد، دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن لاغری کرفس

ایراد عمده اپلیکیشن لاغری کرفس این است که برای دسترسی به ورزش‌ها و تمرین‌های چربی‌سوزی باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید. از این رو شاید استفاده از این اپلیکیشن لاغری برای آن دسته از افرادی که به دنبال اپلیکیشن لاغری کاملا رایگان ایرانی هستند، چندان مناسب نباشد.

برای دانلود برنامه رژیم لاغری کرفس روی گوشی‌های اندرویدی به این آدرس و استفاده از آن روی سیستم عامل iOS به این آدرس مراجعه کنید.

اپلیکیشن لاغری خورشاد

اپلیکیشن لاغری خورشاد یکی از اپلیکیشن‌های لاغری فارسی است که توانسته هم‌پای اپلیکیشن‌های لاغری خارجی رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. خورشاد اپلیکیشن رژیم غذایی فارسی ایفون هم محسوب می شود.

واسط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و در عین حال کاربردی طراحی شده است. امکانات بسیاری برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است که به راحتی تنها با طی کردن چند مرحله می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در این اپلیکیشن امکان دسترسی به ۲۰۰ نوع دستور غذا و دسر رژیمی برای شما ایجاد شده است.

اپلیکیشن لاغری خورشاد دارای یک بانک اطلاعاتی قوی است که در آن دستورهای غذایی مختلف در دسته‌های گوناگون مثل گیاهی و گوشتی ذخیره شده‌اند. در این بانک اطلاعاتی اطلاعات مربوط به ارزش غذایی بیش از ۲ هزار خوراکی مختلف از انواع تنقلات و نوشیدنی گرفته تا انواع غذاها ذخیره شده است.

برای استفاده از اپلیکیشن رژیم لاغری خورشاد ابتدا باید آن را روی دستگاه اندرویدی یا iOS خود دانلود کرده و سپس نصب کنید.

بعد از این کار اطلاعاتی مثل وزن، سن و قد خود را باید وارد کنید. این اپلیکیشن مجهز به سیستم تحلیل داده هوشمند است که به سرعت و با دقت بالا داده‌های دریافتی از کاربر را تحلیل می‌کند و بر اساس نتایج رژیم غذایی مناسب را برای کاربر ارسال می‌کند.

این اپلیکیشن برای همه سنین و حتی مادران باردارو یا مادرانی که نوزاد شیرخوار دارند، مناسب است.

در برنامه رژیم لاغری خورشاد سعی می‌شود از همه گروه‌های غذایی به منظور تامین همه نیازهای بدن استفاده شود. از طریق برنامه کالری شمار خورشاد شما می‌توانید به نمودار تغییرات وزن، تعداد لیوان آبی که هر روز مصرف می‌کنید و کالری که در فعالیت‌های روزانه خود مصرف می‌کنید دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن قادر به ارائه نمودار تفکیکی چربی، پروتئین و کربوهیدارت موجود در مواد غذایی مختلف است.

در اپلیکیشن لاغری خورشاد امکان محاسبه کالری دریافتی و مصرفی شما بر اساس تمرین‌های ورزشی و مواد غذایی که استفاده می‌کنید، وجود دارد. همچنین در قسمت “غذاهای من” کاربر می‌تواند دستور غذای رژیمی که در بانک اطلاعاتی این اپلیکیشن وجود ندارد را وارد کند و آن را به بانک اطلاعاتی این اپلیکیشن اضافه کند.

خوشبختانه امکان دسترسی کاربران سیستم‌ عامل اندروید و iOS به اپلیکیشن لاغری خورشاد وجود دارد.

برای دانلود  اپلیکیشن رژیم خورشاد روی گوشی‌های اندروید از این لینک و برای استفاده از آن روی گوشی‌های آیفون از این آدرس اقدام کنید.

در این مطلب در خصوص برترین اپلیکیشن‌های لاغری که به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای دریافت رژیم غذایی مناسب و انجام تمرین‌های ورزشی که به شما برای رسیدن به وزن و شرایط جسمی مطلوب کمک کند، توضیحاتی ارائه شد.

خوشبختانه در کنار اپلیکیشن‌های خارجی کاربردی برای کاهش وزن، اپلیکیشن‌های ایرانی قدرتمندی تولید شده‌اند که کاربران ایرانی و به طور کلی فارسی‌زبانان به راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!