تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

در انتخاب اتوپرس به چه نکاتی توجه کنیم؟

معرفی بهترین مارک اتوپرس + قیمت

راهنمای خرید
اگر اتو کردن لباس‌ها برای شما کار دشواری است استفاده از اتوپرس راه‌حل مناسبی برای این مشکل است. مهم‌ترین مزیت اتوپرس iron press نسبت به اتوهای بخار کوچک صرف زمانی اندک برای اتو کردن لباس است. همچنین شما با خریداری بهترین مارک اتوپرس دیگر نیازی به سپردن لباس‌های‌تان به مراکز اتوشویی و خشک‌شویی ندارید.

تصلا – آیا تا به حال برای شما این موضوع پیش آمده که نتوانید لباس چروک خود را به درستی اتو کنید و رضایت کافی از یک لباس اتوخورده و بدون چین و چروک نداشته باشید؟ یکی از محصولات برقی پرکاربرد که امروزه فروش زیادی نسبت به گذشته پیدا کرده، اتوپرس است. راهنمای خرید بهترین مارک اتوپرس را بخوانید.

با پیشرفت فناوری و ظهور ایده‌های جدید تغییرات متنوعی در عرصه محصولات برقی و الکترونیکی به وجود آمده است و افراد مختلف نیز از این تغییرات استقبال کرده‌اند، یکی از این تغییرات نسل جدیدی از اتوهای بخار یعنی همان اتوپرس است.

امروزه در بازار برندها و مدل‌های متفاوتی از اتوپرس وجود دارد که شما با توجه به سلیقه و نیازتان می‌توانید مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. به هنگام خرید اتوپرس با کیفیتی مطلوب باید به موارد متعددی توجه کنید تا از انتخاب خود اطمینان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نکاتی که درباره خرید اتو مخزن‌دار نمی‌دانید

ویژگی‌های بهترین مارک اتوپرس

برای خرید هر محصول برقی و پرکاربرد در نظر گرفتن نکات کلیدی اهمیت قابل توجهی دارد. اگر شما در انتخاب خود به تمام معیارهای ضروری توجه کرده باشید، محصول خریداری شده سال‌ها برای شما کار خواهد کرد.

  • کیفیت جنس کفیِ اتو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مارک اتوپرس جنس کفی آن است. با توجه به اینکه کف اتو با انواع لباس در تماس است باید از موادی باکیفیت ساخته شده باشد تا هیچ جنسی از پارچه به آن نچسبد. همچنین یک کفی اتوی خوب با یک دستمال مرطوب ساده نیز به راحتی تمیز و پاک خواهد شد. جنس کفی اتوپرس‌های باکیفیت معمولا از نوعی آلومینیوم دایکست است.

  • سیستم اتوماتیک برای خاموش

    شدن اتو

از دیگر مواردی که به هنگام خرید اتوپرس باید به آن توجه داشته باشید، مجهز بودن دستگاه اتوپرس به سیستم قطع اتوماتیک است. اگر اتوپرس از این سیستم برخوردار باشد، دیگر جای نگرانی برای سوختن لباس وجود ندارد؛ به محض داغ شدن اتو دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

  • تنظیم دما

اتوهای بخار دستی یا پِرس باید قابلیت تنظیم دما داشته باشند. این قابلیت کمک می‌کند با استفاده از تنظیمات دما لباس‌ها با هر نوع جنسی که دارند به خوبی اتو شوند و به آن‌ها آسیبی وارد نشود.

  • قدرت بخار دستگاه اتوپرس

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین مارک اتوپرس قدرت بخار آن است. کیفیت مقدار بخاری که از اتو خارج می‌شود به بهتر اتو شدن لباس بستگی دارد. به عنوان مثال اگر شما قصد باز کردن چروک پارچه‌هایی با الیاف طبیعی مانند ابریشم یا پارچه‌های ضخیم را دارید، باید از اتوپرسی استفاده کنید که قدرت تولید بخار بسیار بالایی داشته باشد.

  • تولید بخار پیوسته

همچنین قابلیت تولید بخار به طور مداوم از دیگر مزیت‌های یک اتوپرس خوب است. هر مدل از اتوپرس با توجه به برند امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهد، بعضی از این مدل‌ها تنها از صفحه بالایی یا پایینی اتو بخار بیرون می‌دهند که با توجه به نیاز مشتری تولید و عرضه می‌شوند.

  • بخاردهی از دو جهت

اگر شما به دنبال اتوپرسی حرفه‌ای هستید تا چروک لباس با جنس‌های مختلف را با صرف کمترین زمان و به آسانی باز کند، باید مدلی را انتخاب کنید که از صفحه بالا و پایین به طور هم‌زمان بخار تولید کند.

نکته دیگر در خصوص بخار، زمان لازم برای آماده شدن بخار است؛ دستگاه‌های اتوپرس نسبت به مدل و نوع، زمان متفاوتی را برای آماده‌سازی و تولید بخار دارند.

  • گنجایش مخزن اتوپرس

برخی از خانواده‌ها هستند که معمولا لباس‌های زیادی برای اتو کردن دارند، این دسته از افراد باید اتوپرسی انتخاب کنند که مخزن آب آن گنجایش بالایی داشته باشد.

  • مجهز به سیستم ضد رسوب

به هنگام خرید بهترین مارک اتوپرس به سیستم ضدرسوب توجه داشته باشید. آب شهری در بسیاری از مناطق نیاز به تصفیه دارد و اگر از آب شهری برای پر کردن مخزن اتو استفاده کنید رسوب آب لباس‌های شما را خراب خواهد کرد و همچنین طول عمر دستگاه نیز کاهش پیدا می‌کند.

  • تصفیه آب

بعضی از دستگاه‌های اتوپرس دارای سیستم تصفیه آب هستند. فیلتری که در این مدل از اتوپرس‌ها وجود دارد به املاح و موادی که باعث رسوب در آب می‌شوند اجازه ورود نمی‌دهد. بعضی از انواع اتوپرس به سیستم EMC مجهز هستند که این سیستم نسبت به زمان تعویض فیلتر و بالا بودن میزان مواد معدنی در آب هشدار می‌دهد.

  • پایه قابل تنظیم بهترین مارک اتوپرس

به هنگام خرید اتویی را انتخاب کنید که پایه آن قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشد تا آن را بر اساس اندازه قد خود تنظیم کنید. بعضی از مدل‌های اتوپرس نیز از این امکانات برخوردار نیستند و شما باید محصولی را خریداری کنید که با قد شما یا اعضای خانواده‌ هماهنگی داشته باشد. همچنین جنس پروفیل استحکام بیشتری در ساخت پایه اتو ایجاد می‌کند و نسبت به پایه‌های تلسکوپی برتری بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: اتو پرس دومنا بهتر است یا اتو مخزن دار؟

  • طول صفحه پِرس اتو

دو سایز استاندارد «۲۶ اینچ» و بزرگ برای صفحه پِرس اتو در بازار وجود دارد که شما با توجه به هدف و نیاز خود می‌توانید یکی از این دو سایز را انتخاب کنید. سایز استاندارد همان‌طور که از نامش مشخص است برای لباس‌های معمولی با جنس‌های مختلف مناسب است اما برای اتو کردن مواردی مانند پرده و ملحفه شما نیاز به اتویی با سایز بزرگ دارید.

  • مصرف بهینه انرژی

اگر به محیط‌زیست اهمیت می‌دهید بدون شک مصرف انرژی نیز برای شما دغدغه محسوب می‌شود؛ با خرید اتوپرسی با توان مصرفی استاندارد در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد.

  • محفظه بخار

کاهش دمای بهترین مارک اتوپرس به هنگام تولید بخار باعث می‌شود آب به بیرون از محفظه بخار نشتی پیدا کند. اگر اتوپرسی که خریداری می‌کنید به سیستم ضدنشتی آب مجهز باشد به هنگام کاهش دمای اتو محفظه بخار بسته خواهد شد.

نوع برند و مدل اتوپرس اهمیت قابل توجهی دارد؛ امروزه بیشتر این محصولات تحت لیسانس هستند و شما باید اتویی را انتخاب کنید که تحت لیسانس کشور و برندی معتبر باشد،

ضمانت‌نامه معتبر نیز از دیگر ملزومات خرید اتو پرسی است تا به هنگام بروز هر حادثه یا خرابی بتوانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

بهترین مارک اتوپرس خانگی

یکی از بهترین برندهای اتوپرس که کیفیت و کارکرد آن به اثبات رسیده، اتوپرس مارک ژانومه است که این برند با مدل‌های مختلفی در بازار موجود است. اصالت نام ژانومه به سال ۱۹۲۱ در ژاپن برمی‌گردد که با تولید چرخ خیاطی خانگی شروع به کار کرد.

در حال حاضر نیز عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده چرخ خیاطی خانگی در جهان نیز به مارک ژانومه تعلق دارد.

در ادامه به معرفی چند مدل اتوپرس می‌پردازیم تا راهنمای شما برای انتخابی بهتر باشد.

اتوپرس بایترون مدل BSI-100

اتوپرس بایترون

اتوپرس بایترون حدود ۱۵۰ میلی‌لیتر گنجایش مخزن آب دارد. جنس کفی آن از تفلون است که به شما این اطمینان را می‌دهد تا نگران چسبیدن لباس‌هایتان به اتو نباشید.

همچنین روکشی که برای صفحه اتو در نظر گرفته شده از جنس پارچه نسوز و ضدآب است.

قیمت اتوپرس بایترون از ۲،۸۶۰،۰۰۰ تا ۳،۲۱۲،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتوپرس ژانومه مدل SE-400

اتوپرس ژانومه

یکی از برندهای برتر در تولید اتوی پرسی ژانومه است. جنس کفی این اتو از آلومینیوم مرغوب دایکست است و مخزن آب آن حدود ۸۰۰ میلی‌لیتر ظرفیت دارد. این مدل به سیستم بخاردهی پیوسته، سیستم EMC و تصفیه آب نیز مجهز است.

شما با هزینه‌ای تقریبی حدود ۴،۹۸۰،۰۰۰ تومان می‌توانید یک اتوپرس ژانومه خریداری کنید.

بهترین مارک اتوپرس ژانومه مدل GT-600

اتوپرس ژانومه

یکی از بهترین مدل‌های اتوی پرسی از برند ژانومه مدل GT-600 است که قیمت آن به ۶،۲۲۲،۰۰۰ تومان می‌رسد.

این مدل به سیستم بخاردهی لحظه‌ای و پیوسته مجهز است و این قابلیت را دارد که از بالا و پایین بخار تولید کند. فیلتر ضدرسوب، دیگ بخار، سیستم تصفیه آب و EMC از دیگر امکانات این دستگاه هستند.

اتوپرس بایترون مدل BSI-103

اتوپرس بایترون

اتوی بایترون مدل BSI-103 یکی دیگر از مدل‌های باکیفیت موجود در بازار است که جنس کف آن از تفلون نچسب است و روکش پارچه‌ای آن نسوز و ضدآب است.

از دیگر قابلیت‌های آن باید به سیستم قطع خودکار، سیستم ضدرسوب، بخاردهی پیوسته و… اشاره کنیم. گنجایش مخزن آب آن نیز ۱۵۰ میلی‌لیتر است.

اتوپرس ژانومه مدل ۳۰۰۰

یکی از مدل‌های بهترین مارک اتوپرس ژانومه مدل ۳۰۰۰ است که پایه‌ای تلسکوپی دارد. بیشترین درجه حرارت این اتو ۱۹۰ درجه است و قدرت بخار آن نیز ۱۶۰۰ وات است.

از دیگر ویژگی‌های این مدل باید به بخاردهی پیوسته، بخاردهی لحظه‌ای، سیستم بخار از بالا اشاره کرد. مخزن آب آن نیز حدود ۳۰۰ میلی‌لیتر گنجایش دارد.

قیمت تقریبی اتوپرس ژانومه مدل ۳۰۰۰ بین ۳،۶۰۰،۰۰۰ تا ۵،۳۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتوپرس ژانومه مدل ۲۷۰۰

اتو پرس ژانومه

همان‌طور که اشاره کردیم ژانومه یکی از بهترین برندهای اتوپرس است. اتوپرس مدل ۲۷۰۰ سه دقیقه طول می‌کشد تا برای بخاردهی آماده شود و قدرت بخار آن نیز ۱۶۰۰ وات است.

ظرفیت مخزن آب این مدل ۴۰۰ میلی‌لیتر است. برای خرید اتوپرس ژانومه مدل ۲۷۰۰ باید بین ۴،۰۰۰،۰۰۰ تا ۵،۱۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کرد.

اتوپرس بکو مدل BKK 2134

اتوپرس بکو

بکو ، بهترین مارک اتوپرس متعلق به کشور ترکیه است که در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد. یکی از محصولات این برند اتوپرس مدل BKK 2134 است که به سیستم ضدچکه و قطع اتوماتیک مجهز است.

سیستم ضدرسوب، تنظیم دما، بالشتک مخصوص برای اتو کردن قسمت‌های مختلف لباس از دیگر ویژگی‌های اتوپرس بکو هستند. قدرت بخار این دستگاه ۲۱۰۰ وات است.

اتوپرس رادکس مدل RA6200

اتوپرس رادکس

اتوپرس رادکس ، بهترین مارک اتوپرس ساخت کشور تایلند و تحت لیسانس ژاپن بوده که تولیدکننده آن برند ژانومه است. اتوپرس رادکس مدل RA6200 مجهز به سیستم ضدچکه است که ۳ دقیق زمان لازم دارد تا برای بخاردهی آماده شود.

جنس کفی این اتوپرس از فلز است و ۱۶۰۰ وات قدرت بخار دارد. قیمت اتوپرس رادکس مدل RA6200 از ۷،۹۹۵،۰۰۰ تا ۷،۹۹۹،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتوپرس فلر مدل SPU100

اتوپرس فلر

فلر از دیگر برندهای تولید لوازم خانگی در جهان است که برای اولین بار در کشور آلمان سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. در حال حاضر محصولات فلر تحت لیسانس آلمان و در کشور ترکیه تولید می‌شوند.

اتوپرس مدل SPU100 یکی از محصولات این برند است که به سیستم قطع خودکار و سیستم ضدچکه مجهز است. گنجایش مخزن آب این دستگاه ۷۵۰ میلی‌لیتر است.

معایب و مزایای اتوپرس

اتوپرس مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین این ویژگی‌ها سرعت بخشیدن به فرایند اتو کشیدن و قدرت بیشتر نسبت به اتو بخار معمولی است. در مورد معایب اتوپرس می‌توانیم تنها به چند مورد اشاره کنیم.

  • خرید یک دستگاه اتوپرس باکیفیت هزینه زیادی دارد
  • به هنگام صاف کردن بعضی از قسمت‌های لباس مانند سرآستین و پارچه اطراف دکمه‌ها ممکن است با مشکل مواجه شویم
  • ابعاد بزرگ و جاگیر
  • دقت بیشتر برای اتو کردن لباس‌هایی با پارچه ظریف

باید به این امر توجه داشت که هر کدام از انواع اتو «اتو بخار معمولی، اتو بخار مخزن‌دار، اتوپرس، اتو بخار ایستاده» مزایا و معایب خاص خود را دارند.

شما با توجه به نیاز و خواسته خود می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب کرده و خریداری کنید.

با توجه به معایب و مزایای اتوپرس استفاده از اتو بخار معمولی و اتو بخار مخزن‌دار به نیاز مصرف‌کننده بستگی دارد.

اتو بخار مخزن‌دار

اتو بخار مخزن‌دار

یکی از انواع اتو که در سال‌های قبل از آن در خشک‌شویی‌های بزرگ استفاده می‌شد اتو بخار مخزن‌دار بود. امروزه این مدل از اتو کاربرد خانگی نیز پیدا کرده و برندهای بسیاری به تولید اتوی مخزن‌دار مشغول هستند.

برای آشنایی بهتر با اتو مخزن‌دار باید به این نکته اشاره کنیم که عملکرد این وسیله به بخار آب ارتباط دارد، برخلاف اتوهای معمولی که بیشترین نقش را وزن اتو در باز کردن چروک بر عهده دارد. البته کارکرد بخار نیز در اتوی معمولی مهم است اما به عنوان یک عامل کمکی به همراه وزن و کشیدن اتو بر روی لباس عمل می‌کند.

تفال، دلونگی، بوش، فیلیپس، براون، فِلر و بایترون از برندهای مطرح و شناخته شده در بازار هستند که بهترین مدل‌های اتو مخزن‌دار را تولید و عرضه می‌کنند. ذکر این نکته الزامی است که برند تفال برتری و کیفیت بیشتری نسبت به دیگر برندها دارد.

اتو بخار ایستاده

یکی دیگر از انواع اتو، اتو بخار ایستاده است. افرادی که اتو کشیدن کاری سخت برای آن‌ها محسوب می‌شود استفاده از اتو بخار ایستاده گزینه مناسبی است. نحوه استفاده از اتو ایستاده آسان بوده و شما تنها باید سریِ اتو را از بالا به پایین لباس حرکت دهید، به این ترتیب چروک لباس شما از بین خواهد رفت.

این نکته را نیز بگوییم که افرادی که دوست دارند لباس‌هایشان خط اتو داشته باشد نباید از اتو بخار ایستاده استفاده کنند، این مدل از اتو تنها لباس را صاف می‌کند و نمی‌تواند خطی روی لباس ایجاد کند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    نوا
    آوریل 16, 2023

    خوب

لینک کپی شد!