تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

ظهور برند تفال با تخم‌مرغ چسبیده

معرفی لوازم خانگی و محصولات تفال

راهنمای خرید
آیا می‌دانید تخم‌مرغ چسبیده به کف ماهیتابه عامل اصلی ظهور محصولات تفال و ثبت برند تفال شد؟ در دهه 50 میلادی، در یک شب زمستانی، مارک گروگوایر در حال تماشای تلویزیون بود که متوجه شد همسرش در حال کلنجار رفتن با ماهیتابه‌ای است که تخم مرغ به آن چسبیده است. همسر این مرد فرانسوی تمام تلاش خود را کرد تا ماهیتابه را تمیز کند اما متاسفانه موفق نشد. اینجا بود که مارک گروگوایر به فکر ساختن ماهیتابه‌ای افتاد که برای تهیه انواع غذاها حتی با روغن بسیار کم هم مناسب باشد و مواد غذایی به کف آن‌ها نچسبند. ابتکار جالب این فرد باعث شد تا انقلاب عظیمی در صنعت تولید محصولات پخت و پز به خصوص ماهیتابه و قابلمه ایجاد شود.

تصلا – از حضور برند تفال در ایران حدود ۲ دهه می‌گذرد و خوشبختانه نظر مشتریان و خریداران محصولات تفال در مجموع مثبت بوده است. در حال حاضر برند تفال یکی از زیر مجموعه‌های برندهای زنجیره‌ای گروپ سب یا SEB فرانسه است. این برند توانسته در بازار لوازم خانگی بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن، کره، ترکیه، امارت و هلند حضور پررنگ و قابل توجهی داشته باشد.

محصولات تفال متنوع است که عمدتا در سه دسته لوازم پخت و پز که شامل دو دسته تجهیزات الکترونیکی پخت و پز و ابزارهای پخت و پز هستند، دستگاه‌های تهیه انواع نوشیدنی و انواع اتو بخار دسته‌بندی می‌شود. در این مطلب قصد داریم برترین محصولات تفال در هر دسته را معرفی و بررسی کنیم.

یکی از راه‌های دسترسی و خرید محصولات تفال خرید اینترنتی از نماینده رسمی این شرکت یعنی تفال ‌آنلاین است. همه محصولات برند تفال دارای ضمانت ۵ ساله کیفیت هستند.

تصویر میانی برند تفال

برند تفال یک برند فرانسوی است که لوازم خانگی با کیفیت و متنوعی را تولید می‌کند. این برند فرانسوی در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از محصولات لوازم خانگی از لوازم و ابزار پخت و پز گرفته تا انواع اتو را ارائه کرده است.

مارک همه تلاش خود برای خلق و تولید ماده‌ای نچسب که بتوان از آن برای پوشاندن کف ماهیتابه‌ها استفاده کرد انجام داد و در نهایت موفق به تولید ماده‌ای به نام PTFE شد و به این ترتیب اولین ماهیتابه با پوشش نچسب در دنیا ثبت شد.

در سال ۱۹۵۶ مارک گروگوایر کارخانه خود را با نام تجاری Tefal در حومه پاریس تاسیس کرد. این فرد توانست در اولین سال فعالیت کارخانه خود ۱۰۰ ماهیتابه نچسب را به بازار لوازم خانگی عرضه کند. به این ترتیب تخم‌مرغ چسبیده به ظرف باعث ظهور نسل جدیدی از ماهیتابه‌های نچسب در بازار لوازم خانگی شد.

نام تفال یا Tefal از ترکیب دو نام تفلون  Teflon و آلومینیوم Aluminium نشأت گرفته است. برند تفال در حال حاضر یکی از شناخته‌شده و معتبرترین برندهای تولید لوازم خانگی است. در حال حاضر این برند بیش از ۲ هزار کارمند دارد که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

تفال با حضور خود در بازارهای جهانی لوازم خانگی توانست انقلاب بزرگی در این حوزه ایجاد کند. این حضور پررنگ باعث شد بسیاری از برندهایی که لوازم خانگی بی‌کیفیتی تولید می‌کردند، از گردونه رقابت در بازارهای جهانی خارج شوند.

معرفی برترین محصولات تفال

همانطور که گفته شد محصولات پخت و پز برند تفال را می‌توان به دو دسته که یک دسته با عنوان لوازم و ابزار آشپزی مثل انواع ماهیتابه، قابلمه و وسایل اینچنینی شناخته می‌شوند و دسته دیگر که تحت عنوان لوازم الکترونیکی پخت و پز شامل انواع پلوپز، سرخ‌کن، ساندویچ ساز، گریل و غیره هستند، تقسیم‌بندی کرد.

یکی از بهترین محصولات برند تفال که در دسته ابزار و وسایل پخت و پز قرار می‌گیرد، سرویس‌های قابلمه و ماهیتابه تفلون برند تفال است. به طور کلی این برند سرویس‌های قابلمه و ماهیتابه متنوعی را در اندازه‌ها و تعداد مختلف تولید می‌کند.

یکی‌ از مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزار آشپزی این است که قابلیت تحمل دمای بسیار بالایی را دارند. به عبارت دیگر اگر این قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها را در مجاورت شعله گاز برای مدت زمان طولانی قرار دهید، به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند.

علاوه بر این قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های تفلون برند تفال به مرور زمان و استفاده طولانی مدت لب‌پر نمی‌شوند و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد.

پوشش خارجی بدنه قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های برند تفال همگی از جنس چدن ساخته شده است و در پوشش داخلی این ظروف از فلز تیتانیوم استفاده شده است. استفاده از فلز تیتانیوم در بدنه داخلی قابلمه و ماهیتابه باعث می‌شود که نه تنها مقاومت آن نسبت به ضربه و خراشیدگی افزایش یابد بلکه حرارات در همه‌جای ظرف به طور یکنواخت پخش شود و غذا بهتر پخته شده و نسوزد.

دسته‌های تعبیه شده در قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های برند تفال نسوز هستند. همه قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های این برند مجهیز به درب پیرکس نشکن در مجاورت دمای زیاد هستند. در ساخت دستگیره‌های قابلمه و ماهیتابه برند تفال به هیچ عنوان از مواد شیمایی مضر که در برابر گرما واکنش نشان می‌دهند، استفاده نشده است.

بدنه داخلی قابلمه و ماهیتابه برند تفال از جنس تفلون ساخته شده است به همین دلیل شما می‌توانید بدون نگرانی از چسبیدن مواد غذایی به کف قابلمه یا ماهیتابه با حداقل روغن ممکن غذای خود را تهیه کنید. برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین سرویس قابلمه و ماهیتابه برند تفال باید چند نکته مهم را به خاطر داشته باشید.

اول اینکه برای خودتان مشخص کنید که چه نوع و چه اندازه از ماهیتابه و قابلمه برای رفع نیاز شما مناسب است. از طرفی تعداد قابلمه و ماهیتابه‌ای که نیاز دارید را مشخص کنید. هرچه تعداد قابلمه و ماهیتابه یک سرویس بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است پس اگر به تعداد قابلمه کمتری نیاز دارید، نیازی به خرید سرویس‌های قابلمه و ماهیتابه‌ای که تعداد تکه‌های آن‌ها زیاد است، ندارید.

به رنگ سرویس قابلمه و ماهیتابه برند تفال توجه کنید. علاوه بر این وزن محصول را نیز در نظر بگیرید. هرچه وزن ماهیتابه و قابلمه کمتر باشد استفاده از آن آسان‌تر است.

به ضمانت کالا حتما توجه کنید. علاوه بر این سعی کنید سرویس قابلمه و ماهیتابه‌ای انتخاب کنید که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد. خوشبختانه اکثر قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های برند تفال این قابلیت را دارند.

سرویس‌های قابلمه و ماهیتابه برند تفال چه از نظر تعداد و چه از نظر کیفیت بسیار متنوع هستند. یکی از بهترین ست‌های قابلمه و ماهیتابه برند تفال که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است، سرویس Ingenio Thermocoach Essential برند تفال است.

برای ساخت این سرویس از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. ماهیتابه‌ها و قابلمه‌های این سرویس مجهز به سنسورهای مادون قرمز هستند. این حسگرها دمای ماهیتابه را کنترل می‌کنند و زمانی که دمای آن به دمای مناسبی رسید، با تولید بوق به کاربر خبر می‌دهند. این ماهیتابه‌ها بیشتر برای زمان‌هایی که برای پخت غذا باید دمای ظرف به اندازه مناسبی برسد به کار می‌آیند.

این ظروف به نوعی ماهیتابه و قابلمه‌های هوشمند پخت و پز به حساب می‌آیند. قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های سرویس Ingenio برند تفال مجهز به دستگیره‌های نسوزی هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را روی اجاق گاز، فر، یخچال و یا ماشین ظرفشویی قرار دهید.

یکی دیگر از قابلیت‌های خاص قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های سرویس Ingenio برند تفال طراحی منحصر به فرد آن‌ها است به نحوی که به راحتی می‌توان ظروف این سرویس را داخل هم قرار داد و نگران خراب شدن کف ماهیتابه و خش‌دار شدن آن‌ها نبود. این قابلیت باعث می‌شود این ظروف فضای کمی را اشغال کنند.

سرویس ۱۳ پارچه قابلمه و ماهیتابه برند تفال مدل Expertiese

یکی دیگر از سرویس‌های قابلمه و ماهیتابه برند تفال که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، سرویس ۱۳ پارچه برند تفال با نام Expertise است. برای قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های این سرویس از نوعی نشانگر حرارتی با نام Thermo- Spot استفاده شده است که مانع حرارت دیدن بیش از حد ظرف می‌شود. این نشانگر به کاربر نشان می‌دهد چه زمانی ماهیتابه یا قابلمه کاملا گرم شده است و باید شعله گاز کم شود.

بدنه خارجی این ماهیتابه‌ها از جنس چدن ساخته شده است و برای پوشش داخلی قابلمه و ماهیتابه این ست از فلز تیتانیوم تقویت شده استفاده شده است. طول عمر ظروف این سرویس تا ۳ برابر بیشتر از قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های Titanium Force برند تفال است.

این ظروف قابلیت سازگاری با همه منابع گرمایشی از اجاق گاز گرفته تا فر را دارند. علاوه بر این می‌توانید آن را به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید.

دسته‌های این ظروف با حالت ارگونومیک طراحی شده‌اند و به همین دلیل استفاده از این ظروف ساده و آسان است. علاوه بر این برای همه ظروف این مجموعه درب شیشه‌ای پیرکس در نظر گرفته شده است.

برند تفال سرویس‌های قابلمه و ماهیتابه مختلف دیگری نیز تولید می‌کند که هر کدام تعداد و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند. بهترین این سرویس‌ها عبارتند از سرویس ۱۲ پارچه قابلمه و ماهیتابه Character برند تفال، سرویس ۱۲ پارچه قابلمه و ماهیتابه Pleasure برند تفال که در مدل ۱۵ پارچه نیز تولید می‌شود.

سایزبندی قابلمه‌های سرویس ماهیتابه و قابلمه Expertise برند تفال در جدول زیر نمایش داده شده است.

نوع ظرف اندازه
قابلمه با درب پیرکس و دو دسته استیل سایز ۲۴
قابلمه بادرب پیرکس و دو دسته استیل سایز ۲۰
تابه وک و یک دسته استیل سایز ۲۸
ماهیتابه با یک دسته استیل سایز ۲۸
ماهیتابه گود با دو دسته استیل سایز ۲۶
ماهیتابه مناسب برای پخت پنکیک با یک دسته استیل سایز ۲۵
ماهیتابه با یک دسته استیل سایز ۲۴

سرویس قابلمه ۱۰ پارچه Intuition برند تفال

برند تفال ست چند تکه قابلمه‌های آلومینیومی را تولید می‌کند. تعداد تکه‌ها در هر سرویس بسته به مدل آن متفاوت است. برای مثال سرویس ۱۰ پارچه قابلمه Intuition برند تفال یکی از کامل‌ترین سرویس‌های قابلمه این برند است که از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است. بدنه این قابلمه‌ها به نحوی طراحی شده است که گرما در کل بدنه به صورت یکنواخت پخش می‌شود.

در ساخت بدنه این محصول از آلیاژ فولاد ضد زنگ ۱۰/۱۸ استفاده شده است که باعث شده مقاومت این ظروف در برابر زنگ‌زدگی تا حد قابل توجهی افزایش یابد. از این ظروف برای پخت انواع غذاها با استفاده از انواع مختلف منابع گرمایی می‌توانید استفاده کنید.

علاوه بر این دسته‌های قابلمه‌های سرویس ۱۰ پارچه intuition برند تفال همگی دارای طراحی ارگونومیک هستند و استفاده از آن‌ها را بسیار راحت کرده‌اند.

قابلمه‌های سرویس ۱۰ پارچه Intuition برند تفال را می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از خراب شدن آن در ماشین ظرفشویی بشویید. این محصولات همه دارای ضمانت ۵ ساله بدنه در برابر تغییر رنگ هستند و فاقد هر گونه مواد شیمیایی PFOA هستند.

نکته مهم در خصوص این ظروف این است که بدنه این قابلمه‌ها به صورت مدرج طراحی شده است که برای مواقعی که نیاز به اندازه‌گیری دقیق مواد غذایی دارید مناسب است. علاوه بر این برای هر کدام از ظروف این سرویس ۱۰ پارچه یک درب شیشه‌ای پیرکس در نظر گرفته شده است.

در جدول زیر سایزبندی قابلمه‌ها و نوع آن‌ها نمایش داده شده است.

نوع ظرف اندازه
قابلمه با درب پیرکس با ارتفاع ۱۲٫۵  سانتی‌متر، ظرفیت ۴٫۹ لیتر و وزن ۱۵۴۷ گرم سایز ۲۴
قابلمه با درب پیرکس با ارتفاع ۱۷٫۵ سانتی‌متر، گنجایش ۶ لیتر و وزن ۱۶۰۰ گرم سایز ۲۲
قابلمه با درب پیرکس، ارتفاع ۱۱ سانتی‌متر، گنجایش ۲٫۹ لیتر، وزن ۱۱۵۵ گرم سایز ۲۰
قابلمه با درب پیرکس، ارتفاع ۹٫۵ سانتی‌متر، گنجایش ۲ لیتر و وزن ۹۳۰ گرم سایز ۱۸
ماهیتابه با درب پیرکس، ارتفاع ۸٫۵ سانتی‌متر، گنجایش ۱٫۳  لیتر،  وزن ۷۴۵ سایز ۱۶

ماهیتابه وک Ideal تفال

تصویر ماهیتابه وک 16 سانتی متری برند تفال

تفال در تولیدات خود یک ماهیتابه با عنوان ماهیتابه وکIdeal  نیز به بازار عرضه کرده است. قطر این ماهیتابه ۱۶ سانتی‌متر است و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

این محصول مجهز به نشانگر حرارتی Thermos-Spot است از این رو به شما کمک می‌کند تا درست زمانی که همه قسمت‌های ماهیتابه به دمای مناسب سرخ کردن و پخت مواد غذایی رسیده‌ است شعله اجاق گاز را کم کنید و آشپزی خود را شروع کنید.

از این ماهیتابه می‌توانید برای پخت و سرخ کردن انواع مواد غذایی با استفاده از انواع منابع حرارتی مثل اجاق گاز، فر و مایکروفر استفاده کنید. دسته‌های این ماهیتابه دارای طراحی ارگونومیک هستند.

ماهیتابه وک ۱۶ سانتی‌متری برند تفال قابلیت سازگاری با دمای ۱۷۵ درجه سانتی‌گراد را دارد و به هیچ عنوان کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. بدنه داخلی این محصول از جنس PowerGlide نچسب ساخته شده است.

این محصول فقط به رنگ مشکی تولید می‌شود و رنگ دیگری ندارد. به علاوه این محصول نیز مانند سایر محصولات برند تفال فاقد مواد شیمیایی PFOA است و به راحتی می‌توانید آن را با استفاده از ماشین ظرفشویی بشویید. این محصول دارای ۵ سال ضمانت بدنه در برابر تغییر رنگ است و قیمت ماهیتابه وک Ideal تفال در بازار تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۷ حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

ظرف فر تفال شماره ۳۸

از دیگر محصولات پخت و پز برند تفال که در دسته ابزار آشپزی قرار می‌گیرد ظرف فر شماره ۳۸ برند تفال با نام Les Specialistes  است. قطر این ظرف فر که بیشتر برای پخت انواع تارت و یا پای مناسب است، ۳۰ سانتی‌متر است. این ظرف فر که دارای کنگره‌های بسیار زیبایی روی بدنه است، طراحی بسیار خاصی دارد.

در بدنه داخلی این ظرف از روکش سخت و نچسب و با دوامی استفاده شده است. این پوشش کمک می‌کند تا مواد غذایی به بدنه ظرف نچسبند و از طرفی شستشوی آن آسان‌تر باشد.

این ظرف فر برند تفال که به شکل دایره طراحی شده است به گونه‌ای ساخته شده که حرارت در همه جای آن به صورت یکنواخت پخش می‌شود تا پخت مواد غذایی به صورت کاملا یکدست در آن انجام شود.

برای اطراف ظرف لبه‌هایی در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود در دست گرفتن این ماهیتابه به راحتی انجام شود. مواد بکار رفته در روکش نچسب این ماهیتابه از مواد درجه یک و بدون هر گونه ماده شیمایی و مضر برای بدن انسان و طبیعت ساخته شده است. در روکش نچسب این ماهیتابه به هیچ عنوان از سرب و مادمیوم استفاده نشده است.

البته بعد از خرید این محصول در هنگام استفاده از آن برای اولین بار بهتر است ظرف را به خوبی بشویید و سپس آن را خشک کرده و کمی ته ظرف را چرب کنید.

جنس بدنه این ظرف از فلز آلومینیوم ساخته شده است و رنگ آن قرمز رنگ است. این ظرف را نیز مانند همه ظروف برند تفال می‌توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید. این محصول دارای ضمانت ۵ ساله تغییر رنگ بدنه است و قیمت آن تا تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۹ در بازار در حدود ۱ میلیون و پانصد هزار تومان است.

ظرف نگهدارنده شیشه‌ای غذا برند تفال

ظرف نگهدارنده شیشه ای غذا

ظرف شیشه‌ای نگهدارنده غذای برند تفال نیز یکی از محصولات پر کاربرد و البته پر فروش این برند است. این ظرف در اندازه‌های ۳ لیتری، ۲ لیتری و ۰٫۹ لیتری تولید می‌شود. از ظرف نگهدارنده شیشه‌ای غذای برند تفال می‌توانید برای نگهداری مواد غذایی در یخچال، فریزر، فر و مایکروویو استفاده کنید.

جنس ظرف از شیشه‌ نشکن پیرکس است و درب آن از جنس پلاستیکی ساخته شده است که تحمل دمایی تا ۴۲۰ درجه سانتی‌گراد را دارد؛ بنابراین می‌توانید به راحتی این ظرف شیشه‌ای و درب آن را در ماشین ظرفشویی بشویید.

در ساخت درب این ظروف به هیچ عنوان از مواد مضر BPA استفاده نشده است. درب این ظرف ضد چکه است و به راحتی می‌توان انواع سوپ و مواد غذایی مایع را در آن نگهداری کرد. این ظرف کمک می‌کند تا ماندگاری و تازگی مواد غذایی تا دو برابر بیشتر از سایر ظروف نگهدارنده غذا حفظ شود.

قیمت ظرف نگهدارنده شیشه‌ای غذای برند تفال تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۹۰۰ هزار تومان، قیمت ظرف دولیتری در حدود ۶۱۲ هزار تومان و قیمت ۰٫۹ لیتری این ظرف در حدود ۴۲۰ هزار تومان است.

ظرف نگهدارنده تفال ۳٫۷ لیتری مدل Master

برند تفال علاوه بر تولید ظروف شیشه‌ای که برای نگهداری مواد غذایی به کار می‌روند در محصولات خود ظروف نگهداری غذای پلاستیکی نیز تولید می‌کند. این ظروف در اندازه‌های متنوعی مثل ۳٫۷ لیتر، ۲٫۳ لیتر و اندازه‌های دیگری تولید می‌شوند.

از این ظروف می‌توانید برای نگهداری غذا چه در یخچال و چه در مایکرویو استفاده کنید. درب این ظروف پلاستیکی به نحوی طراحی شده است که محکم بسته می‌شود و هیچ مایعی از آن بیرون نمی‌ریزد.

این ظروف تحمل دمای بسیار بالا را دارند به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید. قیمت ظرف نگهدارنده تفال از ۳۷۲ هزار تومان شروع می‌شود.

چاقوی سرامیکی سانتوکو برند تفال

برند تفال نه تنها در زمینه تولید ظروف آشپزی مثل انواع ماهیتابه و قابلمه بسیار موفق عمل کرده ‌است بلکه در محصولات خود انواع چاقو‌های آشپزخانه را نیز به بازار لوازم خانگی ارائه کرده است. یکی از بهترین انواع چاقوهای آشپزخانه برند تفال، چاقوی سانتاکو سرامیکی Comfort برند تفال است.

با استفاده از این چاقو شما می‌توانید به راحتی مواد غذایی مثل انواع گوشت، سبزیجات و میوه‌ها را برش دهید.

تیغه چاقو سانتاکو سرامیکی Comfort برند تفال از جنس سرامیک مرغوب ساخته شده است. طراحی تیغه به نحوی صورت گرفته است که به هیچ عنوان هیچ ماده غذایی به آن نمی‌چسبد. نکته مهمی که برای بسیاری از کاربران به عنوان ضعف این چاقو شناخته می‌شود، این است که تیغه این چاقوها با ضربه‌های محکم به راحتی می‌شکند از این رو نباید از آن‌ها برای برش مواد غذایی سخت و یا یخ زده استفاده کنید.

برای حفظ ایمنی بیشتر، برند تفال برای چاقوی سانتاکو سرامیکی خود یک غلاف در نظر گرفته است که بعد از انجام کار و شستن چاقو می‌توانید چاقو را در آن قرار دهید. اندازه تیغه این چاقو نیز ۱۲ سانتی‌متر است. دستگیره سیلیکونی که برای این چاقو در نظر گرفته شده است، باعث شده تا کار کردن با آن بسیار ساده و راحت‌تر شود.

بهتر است در هنگام استفاده از این چاقو از تخته‌های برش چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید و به هیچ عنوان این چاقو را با ماشین ظرفشویی نشویید. این مدل چاقو در اندازه‌های متنوعی توسط برند تفال تولید می‌شود.

برند تفال همچنین در فهرست چاقو‌های آشپزخانه خود ست‌های متنوعی را ارائه می‌کند. یکی از این ست‌های چاقو، ست چاقوی استیک comfort برند تفال است. این ست دارای ۴ عددچاقوی برش استیک است که تیغه‌ آن‌ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است.

اندازه تیغه این چاقوها ۱۱ سانتی‌متر و مجهز به یک غلاف برای ایمنی بیشتر هستند. دستگیره این چاقوها از جنس پلاستیک است به همین دلیل این چاقو بسیار خوش‌دست است و کار با آن ساده و آسان است. این چاقو را می‌توانید با آب ولرم در ماشین ظرفشویی بشویید البته به طور کلی بهتر است شستشوی چاقو‌ها با دست انجام شود.

در میان محصولات برند تفال که در دسته ابزار آشپزی قرار می‌گیرند، این برند دو ابزار کاربردی دیگر را نیز تولید می‌کند.

اولین محصول سیر له کن برند تفال است که جنس بدنه آن از سیلیکون ساخته شده است و قابلیت تحمل دما تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد را دارد؛ به همین دلیل شما می‌تواند این وسیله را به راحتی با ماشین ظرفشویی بشویید. قیمت این محصول تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۴۹۲ هزار تومان است.

محصول دیگر برند تفال که در دسته ابزار آشپزخانه قرار می‌گیرد، ابزار گردوشکن تفال است. جنس بدنه این ابزار نیز از سیلیکون ساخته شده است و می‌تواند در مقابل حرارت تا دمای ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد تاب‌آوری داشته باشد؛ به همین دلیل این محصول را نیز می‌توانید بدون نگرانی با استفاده از ماشین ظرفشویی بشویید.

قیمت چاقوی سرامیکی سانتوکو تفال ۴۶۸ هزار تومان است. دستگاه گردوشکن برند تفال بسیار خوش‌دست طراحی شده است و کار با آن ساده است.

دستکش آجدار Comfort برند تفال

یکی از محصولات کاربردی برند تفال دستکش آجدار تولید شده توسط این شرکت است. کفی این دستگیره از جنس سیلیکون آجدار مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است؛ به همین دلیل می‌توانید از آن برای برداشتن ظروف بسیار داغ نیز استفاده کنید. این محصول به نحوی طراحی شده است که کار با آن بسیار ساده و راحت است و هنگام کار کردن با آن به هیچ عنوان ظروف از دست شما سُر نمی‌خورند. برای این دستکش یه حلقه در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از آن دستکش را آویزان کنید.

مواد بکار رفته در تولید این دستکش قابلیت مقاومت در برابر گرمای ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد را دارند و به راحتی می‌توانید آن را با آب و مواد شوینده بشویید. نوع دیگری از این دستکش‌ها به صورت دستگیره توسط برند تفال تولید شده است که قابلیت‌های شبیه به این دستکش را دارند. قیمت دستکش برند تفال تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۶۱۲ هزار تومان و قیمت دستگیره آن ۴۹۲ هزار تومان است.

قالب کیک و شیرینی برند تفال

برند تفال انواع قالب‌های کیک را در سایزها و اشکال مختلف تولید می‌کند. بدنه این قالب‌ها از جنس استیل کربن ساخته شده است و نه تنها باعث شده تا ظاهر قالب بسیار زیبا باشد بلکه قابلیت پخش یکسان دما در همه جای ظرف را دارند. در بدنه داخلی این ظروف از پوشش نچسب استفاده شده است و باعث می‌شود تا مواد به کف قالب نچسبند. برخی از نمونه‌های این قالب‌ها به صورت کمربندی طراحی شده است. به عبارت دیگر دیواره این قالب‌ها شبیه کمربند ساخته شده است و به راحتی باز شده و می‌توانید کیک یا شیرینی را از داخل آن خارج کنید.

معرفی انواع محصولات پخت و پز تفال

همان‌طور که گفته شد برند تفال لوازم برقی آشپزخانه که مخصوص آشپزی هستند مثل انواع پلوپز، زودپر، سرخ‌کن، گریل و باربیکیو، وافل‌ساز، ساندویچ‌ساز و انواع دیگری از دستگاه‌های پخت و پز را تولید می‌کند.

برخی از این دستگاه‌ها با توجه به نیاز بازار به ابزار آشپزی و پخت و پز هوشمند، به صورت هوشمند طراحی شده‌اند. برای مثال برند تفال در تازه‌ترین مدل زودپز خود، دستگاهی را طراحی کرده است که به صورت هوشمند برای پخت انواع غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش کار این زودپز به نحوی است که در حافظه آن بیش از ۱۲۰ دستور غذایی متفاوت ذخیره و ثبت شده است.

وقتی کاربر یک دستور غذایی را انتخاب می‌کند روی نمایشگر تعبیه شده در بدنه زودپز مراحل کار به ترتیب در زمان معین نمایش داده می‌شود. کافی است کاربر مواد غذایی را در هر مرحله با توجه به دستور نمایش داده شده روی نمایشگر زودپز برند تفال به آن اضافه کند.

این زودپز قابلیت اتصال به وای فای را دارد و می‌توان از راه دور روشن و خاموش شدن آن را از طریق اپلیکیشن طراحی شده برای آن کنترل کرد.

انواع زودپز تفال

زودپزهای تولید شده توسط برند تفال یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت است. برند تفال سابقه طولانی در تولید انواع زودپز با ظرفیت‌های متنوع و مختلف دارد. زودپز یکی از وسایل کاربردی در پخت و پز است اما برای انتخاب و خرید آن باید به چند نکته توجه کنید. برای مثال امنیت زودپز بسیار مهم است.

چون فشار هوا در محفظه زودپز بسیار بالا است گزارش‌های زیادی در خصوص ترکیدگی و ایجاد سوختگی زودپز ثبت شده است. از این رو طراحی زودپز به شکل امن بسیار مهم است. علاوه بر این طول عمر زودپز، شرکت سازنده و کیفیت ساخت آن از دیگر مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

یکی از بهترین مدل‌های زودپز تولید شده توسط برند تفال، زودپز Nutricook با ظرفیت ۸ لیتر است. این محصول مجهز به واشر قابل شستشو است که به راحتی می‌توان آن را با ماشین لباسشویی شست.

کفی همه مدل‌های زودپز تولید شده توسط برند تفال از جنس چدن خاص ساخته شده است و به همین دلیل حرارت در همه جای بدنه به طور یکنواخت پخش می‌شود. زودپز Nutricook برند تفال قابلیت سازگاری با انواع اجاق‌ها مثل اجاق گازهای برقی، گازی و القایی را دارد. نظر اکثر کاربران در خصوص این مدل از زودپزهای برند تفال مثبت بوده است.

زودپز Nutricook برند تفال مجهز به چندین برنامه پخت و پز است. علاوه بر این برای دستگاه یک تایمر در نظر گرفته شده است. این زودپز دارای ۵ عملکرد ایمنی است و درب آن به راحتی با یک حرکت باز می‌شود. در این زودپز از سیستم حرفه‌ای برای حفظ و نگهداری مزه غذا استفاده شده است.

دستگیره‌های تعبیه شده در زودپز Nutricook از مواد نسوز بهداشتی ساخته شده‌اند. برای نمایش میزان بخار جمع شده در محفظه زودپز از یک نمایشگر استفاده شده است. قیمت این محصول تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

برند تفال انواع مختلف دیگری از زودپزها را نیز تولید می‌کند. ویژگی‌های اکثر آن‌ها شبیه به زودپز Nutricook است با این تفاوت که دارای ظرفیت متفاوتی هستند. برای مثال زودپز‌های دو قلو Clipso Precision، زودپز Secure Five و زودپز Minute Perfect از جمله زودپزهای دیگر برند تفال است که در این میان نظر کاربران نسبت به زودپز Nuticook و زودپز Precision بسیار مثبت بوده است.

انواع سرخ ‌کن‌ تفال

تصویر زودپز برند تفال

سرخ‌کن‌ها دستگاه‌هایی هستند که کاربران می‌توانند به راحتی بدون نگرانی از داغ شدن و مصرف بیش از اندازه روغن انواع مواد غذایی را در آن‌ها سرخ کنند.

اخیرا برند تفال نسل جدیدی از دستگاه‌های سرخ‌کن برقی را به بازار معرفی کرده است که قادر به سرخ کردن مواد غذایی بدون روغن و یا حداقل روغن ممکن هستند. یکی از بهترین سرخ‌کن‌های برند تفال که با استفاده از آن می‌توان به سادگی مواد غذایی را بدون نیاز به روغن سرخ کرد، سرخ کن برند تفال مدل AH9518 است.

سرخ‌کن  برند تفال مدل AH9518  مجهز به فناوری اکتی فرای است که می‌تواند لذت خوردن یک غذای خوشمزه و در عین حال سالم را برای کاربر به ارمغان بیاورد. فناوری اکتی فرای یا Actifry یک فناوری است که توسط برند تفال ابداع شده است. با استفاده از این فناوری روغن داغ با مواد غذایی در تماس نیست. به عبارت دیگر مواد غذایی در این سرخ‌کن فقط با حرارت بالای ایجاد شده توسط روغن در محفظه سرخ‌کن سرخ می‌شوند. غذاهایی که به این شکل سرخ می‌شوند نه تنها سالم‌تر هستند بلکه بسیار تردتر و لذیذتر هستند.

برای سرخ‌کن برند تفال مدل AH9518 یک سیستم خاموشی خودکار در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود غذا به هیچ عنوان نسوزد. این قابلیت برای مواقعی که کاربر در حین انجام کارهای دیگر می‌خواهد مواد غذایی را سرخ کند بسیار کاربردی هستند. روی بدنه این سرخ‌کن یک صفحه نمایش LED تعبیه شده است که زمان پخت مواد غذایی را نشان می‌دهد.

با استفاده از این صفحه نمایش کاربر می‌تواند زمان پخت لازم برای هر ماده غذایی را تنظیم کند. تمامی قطعات به کار رفته در این سرخ‌کن قابلیت جدا شدن از هم را دارند به همین دلیل شستشوی این دستگاه بسیار ساده و در عین حال ساده است.

درب طراحی شده برای دستگاه سرخ‌کن برند تفال مدل  AH9518 به صورت شیشه‌ای و شفاف است به همین دلیل مشاهده محتویات درون سرخ‌کن به راحتی بدون برداشتن درب آن قابل مشاهده هستند. بدنه داخلی ظرف اصلی سرخ‌کن در این دستگاه دارای پوشش سرامیکی است که باعث می‌شود غذا به هیچ عنوان به آن نچسبد. قیمت این محصول تا تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

برند تفال انواع متفاوت دیگری از سرخ‌کن‌ها را نیز تولید می‌کند که نه تنها مشخصات متفاوتی دارند، بلکه ظرفیت و گنجایش این دستگاه‌ها نیز مختلف است. برای مثال سرخ‌کن‌های مدل YV9601، AH9500 و AH9600 مدل‌های دیگر سرخ‌کن‌های تفال هستند که قیمت سرخ ‌کن‌ تفال بین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

انواع پلوپز تفال

برند تفال تجربه زیادی در تولید انواع پلوپز دارد. معمولا دستگاه‌های پلوپز تفال دستگاه‌های چند کاره هستند که می‌توانند برای پخت انواع برنج و مواد غذایی دیگر استفاده شوند. یکی از بهترین پلوپزهای برند تفال، پلوپز ۴۵ کاره برند تفال مدل RK8121 است.

از این پلوپز می‌توانید به عنوان آرام‌پز، بخارپز، کیک پز و زودپز استفاده کنید. خرید این پلوپز شما را از هزینه کردن برای دستگاه‌های دیگری مثل زودپز، آرام پز و غیره بی نیاز می‌کند.

کیفیت ساخت پلوپز ۴۵ کاره مدل RK8121 برند تفال بسیار بالا است و این ویژگی باعث شده تا طول عمر این دستگاه چند برابر سایر نمونه‌های مشابه تولید شده توسط برندهای دیگر باشد.

دیگ این پلوپز از جنس تفلون چند لایه ساخته شده است که به راحتی از دستگاه جدا می‌شود. بنابراین می‌توانید دیگ پلوپز را با ماشین ظرفشویی به راحتی بشویید. برای این پلوپز یک صفحه نمایش LED در نظر گرفته شده است که کاربر با استفاده از آن می‌توان زمان پخت غذا را تنظیم کند.

پلوپز ۴۵ کاره RK8121 برند تفال مجهز به سبد بخارپز برای پختن انواع مواد غذایی است. این دستگاه قابلیت برنامه‌ریزی برای پخت مواد غذایی تا ۲۴ ساعت آینده را دارد به همین دلیل یک گزینه مناسب برای افرادی است که زمان زیادی را خارج از خانه خود صرف می‌کنند.

بدنه داخلی پلوپز را می‌توانید همراه با دیگ آن در ماشین ظرفشویی بشویید. این دستگاه قابلیت درست کردن ته دیگ را هم دارد پس نگران این نباشید که برنجتان بدون ته دیگ باشد. برای این پلوپز چند وسیله جانبی مثل ملاقه، قاشق، پیمانه و سبد مخصوص بخارپز کردن مواد غذایی در نظر گرفته شده است.

توان پلوپز ۴۵ کاره RK8121 برند تفال ۷۵۰ وات و وزن آن در حدود ۳ کیلوگرم است. از آنجایی که این پلوپز به تازگی وارد بازار شده است هنوز نظرات دقیقی در خصوص آن از سوی کاربران منتشر نشده است اما با توجه به کیفیت بالای انواع دیگر پلوپزهای تولید شده توسط برند تفال می‌توان گفت کیفیت و عملکرد این محصول مناسب است. قیمت پلوپز تفال ۴۵ کاره در حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

انواع دیگر پلوپزهای برند تفال شامل مدل‌های RK7088، RK7058، RK7006، RK103 و RK102 می‌شود که قیمت‌این مدل‌ها از حدود ۳ میلیون تومان به بالا است.

انواع گریل تفال

گریل‌های برند تفال برای افرادی که تمایل به پخت غذاهای سالم بدون استفاده از روغن دارند مناسب است. با استفاده از دستگاه‌های گریل شما می‌توانید انواع مواد غذایی را به صورت کبابی بپزید. یکی از بهترین و جدیدترین گریل‌های تولید شده توسط برند تفال گریل اپتی مدل GC714 است.

این گریل دارای ۳ حالت پخت و پز به صورت گریل یا کبابی، ساندویچ ساز و باربیکیو است.

اپتی گریل برند تفال مجهز به ۶ برنامه از پیش تعیین شده پخت غذا، سیستم جلوگیری از خشک شدن مواد غذایی، سیستم یخ‌زدایی مواد منجمد، نمایشگر میزان پخت مواد غذایی و کلید تنظیم حرارت است. صفحه‌های اپتی گریل برند تفال قابلیت جدا شدن از دستگاه اصلی گریل را دارند به همین دلیل شستشوی این دستگاه بسیار آسان و ساده است.

اپتی گریل برند تفال مجهز به ترموستات است که با استفاده از آن می‌توان دمای پخت و کبابی کردن مواد غذایی را تنظیم کرده و یا آن را تغییر داد. برای این گریل ۲ سینی جمع‌آوری غذا، کلید جداکننده سینی و امکان نگهداری گریل به صورت عمودی برای صرفه‌جویی در فضا و قرار دادن آن در کابینت‌های کوچک در نظر گرفته شده است.

همچنین این دستگاه مجهز به سیستم پخت و تهیه دو دقیقه‌ای غذاهایی مثل انواع ساندویچ‌ها است.

یکی از ایرادهای عمده این دستگاه قیمت بالای آن نسبت به قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای آن است. قیمت گریل تفال در بازار تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. البته برند تفال مدل‌های دیگری از دستگاه‌های گریل با قابلیت‌ها و توانایی متفاوت را تولید کرده است که قیمت آن‌ها در بازار لوازم خانگی از ۸ میلیون تومان به بالا است.

دستگاه‌های تولید انواع نوشیدنی برند تفال

برند تفال علاوه بر تولید دستگاه‌های پخت و پز، اقدام به تولید انواع دستگاه‌های درست کرن نوشیدنی مثل انواع چای‌ساز و قهوه‌ساز کرده است. بهترین چای‌ساز برند تفال چای‌ساز تفال مدل BJ500 است. این چای‌ساز مجهز به یک قوری شیشه‌ای و کتری استیل است.

برای این چای‌ساز سیستم خاموش‌کننده خودکار در نظر گرفته شده است به همین دلیل بدون نگرانی از تمام شدن آب کتری و سوختن آن، می‌توانید از این دستگاه برای تهیه انواع چای و دمنوش خوشمزه استفاده کنید.

چای‌ساز تفال مدل BJ500

میانگین قدرت دستگاه چای‌ساز برند تفال مدل BJ500 از ۱۷۰۰ وات تا ۲۰۰۰ وات است. ظرفیت قوری ۵۰۰ میل و مجهز به یک صافی توری شکل برای جدا کردن تفاله چای و دمنوش است.

ظرفیت کتری آن در حدود ۱٫۸ لیتر است. رنگ بدنه این دستگاه به رنگ استیل است و شاید یکی از نکات منفی این دستگاه عدم تولید آن در رنگ‌هایی مثل سفید و رنگ‌هایی از این دست است. در حال حاضر قیمت این دستگاه تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در بازار در حدود ۴ میلیون تومان است.

معمولا قیمت چای‌سازهای تفال بسته به قابلیت‌های آن‌ها و جنس بدنه از حدود ۱ میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود و به حدود ۴ میلیون تومان می‌رسد.

قهوه‌ساز تفال مدل CM8210

برند تفال انواع نسبتا متنوعی از قهوه‌سازهای را تولید می‌کند. این قهوه‌سازها بیشتر در دو نوع اسپرسوساز و قهوه‌ساز معمولی تهیه می‌شوند. یکی از بهترین دستگاه‌های قهوه‌ساز برند تفال که قیمت نسبتا مناسبی دارد، قهوه ساز تفال مدل CM8210 است.

با استفاده از این دستگاه قهوه‌ساز شما می‌توانید انواع قهوه‌ها از جمله قهوه ترک و انواع دیگر قهوه‌ها را تهیه کنید. این دستگاه مجهز به یک دستگاه قهوه‌ساز و یک قوری است که قوری داخل بدنه دستگاه قهوه‌ساز قرار می‌گیرد.

ظرفیت دستگاه قهوه ساز برند تفال مدل CM8210 در حدود ۳۰۰ لیتر است و با استفاده از آن می‌توانید ۴ فنجان قهوه ترک را آماده کنید.

برای استفاده از این دستگاه قهوه‌ساز باید پودر قهوه را در محفظه مخصوص به آن ریخته و دستگاه را با آب پر کنید. قهوه با استفاده از بخار آب موجود در محفظه دم کشیده و بعد از طی شدن زمان لازم وارد قوری دستگاه می‌شود.

قیمت دستگاه قهوه‌ساز تفال تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۲ میلیون و پانصد هزار تومان است.

انواع اتو برند تفال

یکی دیگر از محصولات تفال که توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، اتو‌های برقی برند تفال هستند. برند تفال تولید انواع مختلف و متنوع اتو از اتوهای بخار گرفته تا اتوهای معمولی را در کارنامه تولیدات خود ثبت کرده است.

یکی از بهترین و پرتقاضاترین اتوهای بخار تفال اتوی مخزن‌دار برند تفال مدل Gv9560 است. این اتو نه تنها برای کاربران خانگی مناسب است بلکه برای خیاطان حرفه‌ای نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

اتوی بخار برند تفال مدل Gv9560 دارای توان ۲۶۰۰ وات و مجهز به مخزن ۱٫۹ لیتری است. با استفاده از این دستگاه کاربر می‌تواند به راحتی به صورت عمودی انواع پرده و لباس‌هایی که به رگال‌ها قرار داده شده‌اند را بدون نیاز به زیر اتویی اتو کند.

حجم بخار خروجی این دستگاه در حدود ۱۴۰ گرم در دقیقه و مدت زمانی که برای رسیدن بخار به نوک اتو و استفاده از آن طول می‌کشد در حدود ۲ دقیقه است. در کف این اتو منافذ زیر و درشتی تعبیه شده است که که باعث شده تا قابلت بخاردهی این اتو تا حد زیادی افزایش یابد.

قیمت اتوی بخار تفال در بازار لوازم خانگی تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ در حدود ۱۰ میلیون تومان است.

در این مطلب سعی شد تا محصولات متنوع برند تفال با توجه به موجودی آن‌ها در بازار لوازم خانگی ایران معرفی و بررسی شوند.

برند تفال محصولات متنوع فراوانی تولید می‌کند؛ اما بسیاری از این محصولات مثل دستگا‌ه‌های هوشمند تولید شده توسط این برند هنوز به دلیل برخی از مشکلات مربوط به واردات کالا به بازار ایران وارد نشده‌اند.

تمامی قیمت‌های ارائه شده در این گزارش تا تاریخ ۹ مهر ماه ۱۳۹۹ به روزرسانی شده‌اند و به دلیل نوسانات ارز ممکن است تغییر کنند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!