تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

روش هایی ساده برای شارژ مودم

راهنمای استفاده
مطمئناً تمام شدن شارژ اینترنت آزاردهنده است و بسیاری از افراد همیشه به دنبال راهی برای شارژ سریع اینترنت خود هستند. آیا با روش‌های مختلف شارژ مودم آشنا هستید؟

تصلا– تمام شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت یک پنل کاربری برای کاربران خود طراحی کرده‌اند که کاربران با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانند به‌راحتی از خدماتی مثل تمدید سرویس خود یا تغییر آن، می توانید شارژ مودم را چک کنید و مشاهده حجم باقی‌مانده، گزارش مصرف و بسیاری از خدمات دیگر بهره مند شوند. در ضمن مشترکان می‌توانند با استفاده از روش‌های دیگری مثل اپلیکیشن، کد USSD و سامانه پیامک، نیز از این خدمات بهره شوند.

در این مطلب قصد داریم شما را با روش‌های مختلف شارژ مودم‌ مورد استفاده برای اینترنت ADSL، بی‌سیم و TD LTE (و سایر سرویس‌های اینترنت همراه اول و ایرانسل) آشنا کنیم.

به دلیل اینکه اکثر افراد از اینترنت ADSL استفاده می‌کنند، ابتدا شما را با روش‌های مختلف شارژ اینترنت ADSL شرکت‌های مختلف آشنا می‌کنیم.

شارژ مودم ADSL

شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده سرویس اینترنت (ISP) روش‌های مختلفی را برای شارژ اینترنت ADSL ارائه می‌کنند تا مشترکین بتوانند در اسرع وقت و به راحت‌ترین شکل ممکن اینترنت خود را شارژ کنند.

اپلیکیشن اپ

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای شارژ اینترنت ADSL استفاده از اپلیکیشن آپ است.

برای شارژ اینترنت از طریق این اپلیکیشن ابتدا باید گزینه خرید بسته اینترنت را و پس از آن گزینه ADSL را انتخاب کنید؛ البته در حال حاضر تنها شارژ اینترنت ADSL سه شرکت شاتل، صبانت و آسیاتک از طریق این اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

پس از انتخاب ISP، شناسه ADSL را نیز وارد کنید. درصورتی‌که شناسه ADSL خود را نمی‌دانید، باید با پشتیبانی ISP خود تماس بگیرید. درصورتی‌که از اینترنت ADSL شرکت صبانت استفاده می‌کنید نیازی به واردکردن شناسه نیست.

پس از لمس کلید مرحله بعدی شماره تلفنی را که از طریق آن به اینترنت ADSL متصل هستید، وارد کنید و درنهایت با انتخاب بسته یا حجم موردنظر پول آن را پرداخت کنید. در ضمن می‌توانید برای تمدید سرویس فعلی خود نیز از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن آپ برای اندروید

اپلیکیشن آپ برای iOS

اکنون اجازه دهید روش‌های مختلف شارژ مودم ADSL شرکت‌های مختلف را بیان کنیم.

شارژ مودم مخابرات

  • سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران، از خدمات این سامانه می‌توان به ثبت‌نام، شارژ سریع، خرید سرویس، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه و خرید ترافیک مدت‌دار اشاره کرد.
  • برای یش ثبت‌نام، تمدید، خرید ترافیک، مشاهده اعتبار باقی‌مانده و تغییر رمز پنل کاربری، کد USSD ستاره ۲۰۲۰ مربع استفاده کنید.
  • شماره ۲۰۲۰  برای اطلاع از شارژ باقی‌مانده و شارژ سرویس و ارسال پیامک رمز عبور پنل کاربری است.

شاتل

  • پنل مای شاتل
  • از خدمات اپلیکیشن مای شاتل می‌توان به امکان تمدید سرویس‌ها بدون نیاز به اینترنت، امکان مشاهده لحظه‌ای وضعیت آنلاین یا آفلاین سرویس، مشاهده گزارش مصرف لحظه‌ای یا گزارش روزانه، مراجعه حضوری به دفتر امور مشتریان شاتل و تمدید یا شارژ تلفنی در صورت مثبت بودن تراز مالی اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن مای شاتل برای اندروید

دانلود اپلیکیشن شاتل برای iOS

شارژ مودم صبانت

  • سامانه جامع صبانت
  • فروشگاه تکنیک رایانه: برای تمدید اینترنت ADSL صبانت از طریق این فروشگاه پس از مشخص کردن پهنای باند، مدت‌زمان و حجم سرویس، سرویس موردنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
  • اپلیکیشن صبانت

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از خدماتی همچون مشاهده مشخصات سرویس، تمدید سرویس یا خرید حجم اضافه بهره‌مند شوید. در ضمن این اپلیکیشن ویژگی‌هایی دیگری همچون مشاهده ریزمصرف مشترک و امکان مشاهده شارژهای رزرو و فعال‌سازی شارژهای زمان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اپلیکیشن صبانت برای اندروید

اپلیکیشن صبانت برای iOS

پارس آنلاین

  • پنل کاربری
  • از طریق کد USSD ستاره ۷۲۴ ستاره ۱۵۸۵ مربع (برای شارژ اینترنت ADSL به این روش ابتدا باید شناسه قبض تلفن خود را وارد کنید).
  • اپلیکیشن مای پارس آنلاین

از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان تمدید سرویس فعلی، امکان تغییر سرویس، امکان خرید ترافیک بیشتر، امکان مشاهده گزارش پرداخت و اطلاع از آخرین جشنواره‌های تمدید اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن برای اندروید

دانلود اپلیکیشن برای iOS

آسیاتک

  • از طریق پنل مشترکین
  • از طریق کد USSD و واردکردن شماره همراه ستاره ۷۳۳ ستاره ۱۵۴۴ستاره
  • از طریق اپلیکیشن آسیاتک

از خدمات این اپلیکیشن می‌توان به مدیریت تمام سرویس‌ها، خرید ترافیک، خرید و تمدید سرویس گزارش‌های مختلف مانند گزارش ریزمصرف، گزارش هدایا، ارتباط با پشتیبانی آسیاتک و اطلاع از جشنواره‌های فروش این شرکت اشاره کرد.

اپلیکیشن آسیاتک برای اندروید

اپلیکیشن آسیاتک برای iOS

های‌وب

  • پنل کاربری
  • از طریق اپلیکیشن های وب (از خدمات این اپلیکیشن می‌توان به مشاهده میزان ترافیک باقیمانده، زمان باقیمانده سرویس، مشاهده ریز مصرف‌ها و دسترسی به پشتیبانی آنلاین‌های وب اشاره کرد).

در ضمن می‌توانید با ارسال شماره ۱۲ به سامانه پیامکی‌های وب به شماره ۲۰۰۰۱۵۶۵ از اعتبار باقیمانده خود و با ارسال عدد ۲۰ از میزان مصرف خود و اعتبار کسر شده در مدت‌زمان مشخص‌شده مطلع شوید (برای تعیین زمان باید تاریخ‌های موردنظر خود را به شکل دو عدد شش‌رقمی بنویسید؛ مثلاً ۹۹۰۷۱۰ تا ۹۹۰۷۱۴

پیشگامان

  • پنل کاربری
  • از طریق اپلیکیشن پیشگامان: این اپلیکیشن علاوه بر امکان خرید سرویس یا ترافیک به صورت ریالی یا امتیازی و مشاهده گزارش مصرف سرویس ویژگی‌های بسیار خوب دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • امکان دریافت اینترنت رایگان با معرفی پیشگامان به دیگران
  • امکان مشاهده مشخصات سرویس‌های اینترنت سایر مشترکان پیشگامان
  • امکان شرکت در مسابقه‌های مختلف پیشگامان و دریافت اینترنت رایگان
  • امکان خرید امتیازی از فروشگاه
  • مرکز بازی و دریافت امتیاز از طریق انجام و استفاده از امتیازهای به‌دست‌آمده برای خرید شارژ
  • امکان دانلود فیلم
  • امکان دانلود کتاب‌های صوتی

دانلود اپلیکیشن پیشگامان برای اندروید

فن آوا

پنل کاربری فن آوا

رهام تک

پنل کاربری رهام تک

حلما گستر (عصر تلکام)

پنل کاربری عصر تلکام

دیده‌بان تت

پنل کاربری دیده بان نت

شبدیز

توجه: درصورتی‌که شارژ اینترنت ADSL کاملا به پایان رسیده است، باید پس از شارژ اینترنت، مودم را یک بار خاموش و روشن کنید، تا زمانی که چراغ Internet روشن و ثابت شود.

شارژ مودم بی‌سیم

مودم بی‌سیم

برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ADSL سرویس اینترنت بی‌سیم را نیز عرضه می‌کند. این شرکت‌ها شامل صبانت، شاتل، های‌وب، پیشگامان، های وب، پارس آنلاین و آسیا تک و شبدیز اشاره کرد.

برای شارژ اینترنت بی‌سیم شرکت‌های مذکور باید از همان روش‌هایی استفاده کنید که برای شارژ مودم ADSL بیان شد.

شارژ مودم TDLTE

شارژ مودم TDLTE

شارژ اینترنت TDLTE

ایرانسل

برای خریدهای بسته‌های TDLTE ایرانسل چند روش وجود دارد که به شرح زیر هستند:

خرید از طریق سایت رسمی ایرانسل

از طریق نسخه سامانه مای ایرانسل و اپلیکیشن این سامانه (سامانه ایرانسل من سامانه بسیار جامع و کاملی محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید تمام امور مرتبط با مدیریت سرویس‌های خود، اطلاع از شارژ باقی‌مانده، ارتباط با پشتیبانی و سایر موارد را به‌راحتی انجام دهید).

از طریق کد USSD ستاره ۵۵۵ ستاره ۵ مربع (در ضمن با استفاده از کد دستوری ستاره ۵۵۵ ستاره یک ستاره چهار مربع از باقیمانده بسته اینترنت همراه اول مطلع شوید و یا یک استعلام کلی از بسته‌های اینترنت بگیرید).

از میان شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت ADSL، شرکت آسیاتک در زمینه TD LTE نیز فعالیت می‌کند و برای شارژ این سرویس اینترنت نیز باید به همان روشی که قبلاً ذکر کرده‌ایم، عمل کنید.

از دیگر سرویس‌های ارائه‌دهنده اینترنت TD LTE می‌توان به شرکت‌های زیر اشاره کرد. برای شارژ سرویس اینترنت TD LTE ارائه‌شده توسط این شرکت‌ها نیز به روش زیر عمل کنید.

ماهان نت

پنل کاربری ماهان نت

استفاده از اپلیکیشن ماهان نت

شارژ مودم وایمکس

ایرانسل

برای شارژ مودم ایرانسل، ابتدا وارد سایت ecare.irancell.ir شوید. پس از آن در بخش کنترل حساب اینترنتی گزینه وایمکس را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد و در پایان روی گزینه ورود به شبکه کلیک کنید.

پس از باز شدن منو در قسمت پرداخت‌ها گزینه پرداخت صورتحساب یا پرداخت اینترنتی را بزنید تا وارد درگاه بانک برای پرداخت بشوید.

مبین نت

پنل کاربری مبین نت (از طریق سربرگ خرید)

از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به تغییر، تمدید یا رزرو طرح جدید خرید گیگ اضافه مشاهده ترافیک مصرفی و ترافیک باقی‌مانده، مشاهده جزئیات مربوط به کارکرد اینترنت، ارائه اطلاعات مربوط به جشنواره‌ها و هدایا و ارتباط با پشتیبانی مبین نت اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن مبین نت برای اندروید

دانلود اپلیکیشن مبین نت برای iOS

شارژ مودم همراه اول

برای شارژ مودم همراه اول به فروشگاه همراه من مراجعه کنید و با انتخاب گزینه خرید بسته، پس از انتخاب بسته مورد نظر را انتخاب و وارد کردن شماره سیم‌کارت مودم، برای مودم بسته بخرید. برای اطلاع از شارژ باقی‌مانده همراه اول هم می‌توانید از سه روش استفاده کنید.

کد USSD ستاره ۱۰۰ ستاره ۱ مربع و ستاره ۱۰ ستاره ۳۲۰ مربع

ورود به پنل کاربری همراه اول  و وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور (برای استفاده از خدمات این پنل ابتدا باید ثبت نام کنید تا رمز عبور برای شما ارسال شود).

ارسال عدد ۳۲۰ یا ۰به سامانه پیامکی ۸۰۸۰ (البته باید اعداد به صورت لاتین ارسال شوند. در کل برای استفاده از سامانه‌‌های پیامکی اعداد باید به صورت لاتین ارسال شوند).

استفاده از اپلیکیشن جامع همراه من (این اپلیکیشن نیز مانند اپلیکیشن مای ایرانسل اپلیکیشن کاملی است و از طریق آن می‌توانید از کلیه خدمات ایرانسل بهره‌مند شوید).

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!