تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی

معرفی یخچال فریزر پلادیوم + قیمت

راهنمای خرید
پلادیوم نامی تازه و آشنا در صنعت تولید یخچال فریزرهای خانگی است. شاید بسیاری از شما عزیزان اطلاع نداشته باشید که پلادیوم برندی معتبر از شرکت مطرح الکترواستیل است. یخچال فریزر پلادیوم یکی از محصولات الکترواستیل است که طی مدت زمان فعالیت خود کیفیت محصولات را به اثبات رسانده و برتری آن‌ها با برند الکترواستیل برابری می‌کند.

تصلا-مجموعه بزرگ الکترواستیل فعالیت رسمی خود را از دهه ۴۰ آغاز کرد، ابتدای کار این برند با تولید انواع محصولات صنعتی مانند سردخانه، کانکس‌های مجهز به سردخانه، یخچال فریزرهای ویترینی، آبسردکن و… رونق گرفت. از سال ۱۳۶۰ الکترواستیل در عرصه برندسازی حوزه فعالیت و تولید محصولات خود را گسترش داد.در این مطلب درباره خرید یخچال و فریزر پلادیوم الکترواستیل نکاتی را عنوان می کنیم.

یکی از مهم‌ترین فناوری‌های الکترواستیل در ساخت یخچال فریزرهای خانگی، تجهیز محصولات به فناوری نوفراست بود. با ورود این نوآوری به بازار داخلی دیگر کسی نگران برفک زدن یخچال و فریزر خود نبود. امروزه برند پلادیوم در سایه نام شناخته‌شده الکترواستیل به مخاطبان خود خدمت‌رسانی کرده و رضایت جمعیت بی‌شماری را جلب کرده است.

یخچال-فریزر-ایرانی-پلادیوم-

کیفیت یخچال فریزر پلادیوم

امروزه رقابت در دنیای تجارت حرف اول را می‌زند و تولیدکنندگان مختلف تلاش می‌کنند تا گوی مسابقه را از دست دیگر رقیبان بگیرند. الکترواستیل نیز با معرفی برند جدید خود در این مسیر از غافله عقب نمانده است. با توجه به اینکه کیفیت عامل مهمی در فروش لوازم خانگی است، الکترواستیل نیز باید با هوشمندی محصولات جدید خود را تولید و به بازار عرضه می‌کرد.

اگر قصد خرید یخچال فریزرهای پلادیوم را دارید، الکترواستیل کیفیت محصولات این برند را تضمین می‌کند. هدف اصلی شرکت بزرگ الکترواستیل افزودن محصولاتی جدید برای صادرات بود. یخچال فریزرهای پلادیوم متناسب با صنعت و طراحی ایرانی ساخته و تولید شده است.

لوازم خانگی کاربردی باید با شرایط مختلف هر منطقه‌ای سازگاری داشته باشند تا مصرف انرژی به شکلی بهینه انجام شود. در این خصوص پلادیوم هماهنگ با شرایط جغرافیایی شهرهای مختلف ایران یخچال فریزرهایی باکیفیت و استاندارد تولید کرده است. همچنین محصولات این برند زیر نظر افرادی متخصص و کارشناس مورد بررسی و نظارت قرار گرفته است.

یخچال-فریزر-ایرانی-پلادیوم-1

نکات اصلی در خرید یخچال فریزر پلادیوم

الکترواستیل و پلادیوم از برندهای برتر و معتبر ایرانی هستند که متناسب با قدرت خرید مخاطبان در انواع مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه به مهم‌ترین عوامل در خرید یخچال و فریزر اشاره می‌کنیم که برند پلادیوم بر اساس این نکات محصولاتی استاندارد و باکیفیت عرضه کرده است.

  • یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید به هنگام خرید توجه داشته باشید، کندانسور است. کندانسور در واقع قطعه‌ای از یخچال است که وظیفه خنک کردن فضای داخل را بر عهده دارد.
  • محصولات پلادیوم همگی دارای برچسب انرژی هستند. برچسب انرژی نحوه عملکرد دستگاه را نشان می‌دهد که چه مقدار انرژی مصرف می‌کند. اکثر افراد به این برچسب توجه زیادی نشان نمی‌دهند و نمی‌دانند که این برچسب انتخاب درست و آگاهانه را برای کاربر آسان‌تر می‌کند.
  • ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش؛ یخچال فریزرهای پلادیوم دارای گارانتی هستند و شما می‌توانید تا مدت زمان مشخص شده در آن از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

یخچال-فریزر-ایرانی-پلادیوم-2

نظر کاربران در مورد یخچال فریزرهای پلادیوم

نحوه استفاده مصرف‌کننده از لوازم خانگی در کیفیت کارکرد و سالم ماندن آن تأثیرگذار است. برخی از کاربران تنها به کیفیت اصلی محصول توجه می‌کنند و از نگهداری بهینه آن غافل می‌شوند. این مطلب که لوازم خانگی و برقی باید با استانداردهای لازم تولید شوند و عمری طولانی داشته باشند، نکته‌ای قابل درک است. مسئله دیگر در این خصوص میزان توجه شما به حفظ کیفیت و عمر مفید دستگاه است.

نظر کلی مصرف‌کنندگان درباره انواع یخچال فریزر پلادیوم مثبت بوده است. برخی از افراد نیز هستند که از عمر کم این محصولات شکایت دارند که به عنوان مثال بعد از ده سال کار کردن از رده خارج می‌شوند و آن‌ها را به خرج می‌اندازند.

با توجه به کیفیت برند مادر یعنی الکترواستیل، شما می‌توانید با اطمینان خاطر و نسبت به بودجه‌ای که در نظر دارید برای خرید محصولات پلادیوم اقدام کنید. افرادی که اذعان دارند برندهای ایرانی تنها مدت زمان مشخصی برای کیفیت عملکرد دارند در اشتباه هستند. برندهای خارجی و ایرانی با یکدیگر قابل مقایسه نیستند اما نمی‌توان تخصص مهندسان و کارشناسانی که در خطوط تولید داخل فعالیت می‌کنند را نیز نادیده گرفت.

به طور کلی اکثریت کاربران از نحوه کارکرد و طول عمر این محصولات رضایت داشته‌اند. در کنار این جمع‌بندی از رضایت مصرف‌کنندگان باید به نگهداری از لوازم خانگی نیز اشاره کنیم که عاملی مهم در حفظ کیفیت و عمر مفید دستگاه است.

نصب یخچال و فریزر پلادیوم

برای نصب یخچال فریزرهای پلادیوم و الکترواستیل نمایندگی‌های معتبری مانند کاراباما وجود دارند که در خصوص نصب و تعمیر سرویس‌های مختلفی را ارائه می‌دهند.

به هنگام خرید به ضمانت‌نامه یا گارانتی محصول توجه داشته باشید تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید. مرکز تخصصی نصب و تعمیرات یخچال فریزرهای الکترواستیل برای انجام سرویس‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به کاربران حاضر هستند.

انواع یخچال و فریزر پلادیوم

یخچال فریزر دوقلوی پلادیوم مدل PD23AW

یکی از محصولات پرفروش برند پلادیوم یخچال فریزر دوقلوی آن است که به یخ‌سازی اتوماتیک مجهز است. این محصول به سیستم نوفراست نیز مجهز است و شما نگرانی از برفک نخواهید داشت. یخچال فریزر دوقلوی پلادیوم دارای فیلترهایی است که خاصیت ضد باکتری دارند و همچنین از انتشار بوی بد نیز جلوگیری می‌کنند.

سیستم انجماد سریع، لاستیک دور درب ضد باکتری، طبقات شیشه‌ای مقاوم از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. درون یخچال نیز لامپی LED تعبیه شده است، هوای تازه و مطلوبی که داخل یخچال در جریان است به تازه ماندن مواد غذایی کمک می‌کند.

قیمت تقریبی این محصول ۱۱،۰۸۶،۰۰۰ تومان است که با توجه به نوسانات بازار امکان تغییر آن وجود دارد.

یخچال و فریزر کُمبی پلادیوم مدل PD34W

اگر به دنبال یخچال فریزری بزرگ و جادار هستید، یخچال فریزر کمبی پلادیوم گزینه مناسبی است. موتور اینورتر این محصول که کاملا بی‌صداست، کیفیت آن را تضمین می‌کند. سیستم انجماد سریع و نوفراست «ضد برفک» از مهم‌ترین قابلیت‌های این یخچال است.

گنجایش فریزر مدل کمبی از دیگر مدل‌های پلادیوم بیشتر است.

حدود قیمت خرید یخچال و فریزر کُمبی پلادیوم ۳۴ فوتدر بازار وجود دارد ۹،۹۰۰،۰۰ تومان است که تا ۱۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان نیز در نوسان است.

یخچال و فریزر پلادیوم۲۷ فوت مدل PD27W

یکی دیگر از محصولات پرفروش پلادیوم مدل PD27W است و به فن گردش هوای چندگانه مجهز است. صدای موتور این دستگاه بسیار کم بوده و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

از ویژگی‌های آن باید به قفل کودک، فیلتر بوگیر، لاستیک دور درب ضد باکتری، سیستم انجماد سریع، آب‌سردکن و سیستم ضد برفک اشاره کرد. قیمت یخچال فریزر پلادیوم ۲۷ فوت از ۹،۱۵۰،۰۰۰ تا ۹،۶۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

در ادامه به قیمت و شرح مختصری از دیگر مدل‌های برند پلادیوم اشاره می‌کنیم.

نام محصول مشخصات قیمت
یخچال فریزر دوقلو مدل PD24W سیستم انجماد سریع

فیلتر بوگیر

آب‌سردکن

سیستم خنک‌کننده دوگانه

سیستم سردکننده سریع

قفل کودک

یخ‌ساز نیمه اتوماتیک

۱۹،۸۰۰،۰۰۰ تومان
یخچال فریزر کمبی مدل PD14 موتور با صدای کم

لاستیک دور درب ضد باکتری

سیستم سرمایش تراکمی

تنها عیب این دستگاه مجهز نبودن آن به سیستم ضد برفک است

از ۴،۵۰۹،۰۰۰ تا ۵،۵۲۰،۰۰۰ تومان
فریزر پلادیوم مدل PD24W مجهز به سیستم انجماد سریع

جریان هوای چندگانه

سیستم کنترل الکترونیکی

لاستیک دور درب ضد باکتری

۹،۵۰۷،۰۰۰ تومان
یخچال تک مدل PD23AT موتور با صدای کم

مجهز به فیلتر بوگیر و ضد باکتری

جریان هوای چندگانه

سیستم انجماد سریع

مجهز به سیستم نوفراست «ضد برفک»

لاستیک دور درب ضد باکتری

۹،۴۵۸،۰۰۰ تومان

«توجه داشته باشید که تمام قیمت‌ها بر اساس نوسانی که در بازار وجود دارد، پیوسته در حال تغییر است»

هشدار «Error» یخچال فریزر

محصولات الکترواستیل و پلادیوم با توجه مشخصات فنی آن‌ها با هشدارهای مختلفی کاربر را از وجود مشکل یا خرابی آگاه می‌کند. در ادامه به اختصار معنی این کدها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتر نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

  • کد هشدار E1: خرابی یا قطعی سنسور یخچال
  • کد E2: خرابی یا قطعی سنسور فریزر
  • کد E3: خرابی سنسور اپراتور
  • کد E4: خرابی سنسور محیط
  • کد E5: وجود مشکل یا خرابی در سیستم گاز یا موتور
  • کد E6: بررسی گاز یا دمپر کانال هوا زمانی که دمای دستگاه زیاد شده است
  • کد E7: بررسی دمپر کانال هوا به هنگام کاهش دمای یخچال «پایین‌تر از ۴ درجه»
  • کد E8: مشکل در مدار برد
  • کد E9: وجود مشکل در سیستم برفک‌زدایی
  • کد E10: تعمیر فن اپراتور بعد از مشاهده ارور مشکل در فن
  • کد E11: از کار افتادن فن کندانسور

در این مطلب تلاش کردیم تا به معرفی کوتاه و کاملی از برند پلادیوم و محصولات آن بپردازیم. اگر قصد خرید یخچال فریزر از برندی ایرانی دارید امیدواریم این مطلب مفید واقع شده باشد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!