تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

خرید یخچال فریزر از برندهای ایرانی

کدام یخچال فریزر ایرانی بهتر است؟ + قیمت

راهنمای خرید
یخچال فریزر وسیله‌ای پرمصرف و کاربردی است که خرید آن مستلزم اطلاعات دقیق نسبت به عملکرد و کیفیت دستگاه است. در حال حاضر با کمبود کالاهای خارجی در بازار و افزایش قیمت‌ها بهتر است اطلاعات کاملی از یخچال فریزر ایرانی داشته باشیم که در صورت نیاز به خرید این وسیله کاربردی انتخابی درست با لحاظ کردن بودجه در نظر گرفته شده داشته باشیم.

سایت اخبار لوازم خانگی تصلا- در صنعت تولید و فروش انواع لوازم خانگی بحث برندهای خارجی و ایرانی همیشه داغ بوده است. برخی از افراد عقیده دارند که برای اطمینان خاطر از کیفیت باید به سمت بازار خارجی رفت و محصولات ایرانی را نادیده گرفت. این نظریه بحثی منطقی و ثابت نیست و نمی‌توان یک برند بی‌کیفیت را به دیگر محصولات تعمیم داد. این نکته نیز ناگفته نماند که به طور کلی تفاوت‌های چشمگیری بین یخچال فریزر ایرانی و خارجی وجود دارد اما دلیلی بر بی‌کیفیتی ایرانی نیست.

امرسان، ارج، اسنوا، هیمالیا، الکترواستیل و… از عنوان‌های آشنا و شناخته‌شده‌ای هستند که بعد از سال‌ها فعالیت جایگاه خود را در بازار فروش داخل به خوبی حفظ کرده‌اند. در ادامه سایت لوازم خانگی تصلا قصد داریم به سوال یخچال فریزر چه مارکی خوبه پاسخ دهیم.

معرفی یخچال فریزر ایرانی

موتور هر دستگاه برقی از مهم‌ترین اجزای آن است که می‌توان در این زمینه برتری برندهای خارجی را به رخ محصولات ایرانی کشید. اشتباه نکنید هدف از بیان این نکته بی‌ارزش جلوه دادن تولیدات داخلی نیست بلکه در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که کیفیت لوازم خانگی ایرانی را روشن می‌کند.

شاید موتور بعضی از یخچال فریزر ایرانی نتواند با برندهای خارجی رقابت کند، با این وجود مهندسان و متخصصان تمام تلاش خود را کرده‌اند که با دانش روز هماهنگ بوده و محصولاتی درخور لیاقت مصرف‌کنندگان تولید کنند.

طراحان نیز در این صنعت از ایده‌هایی استفاده کرده‌اند که ظاهر، اندازه و زیبایی یخچال فریزرها نظر مخاطب را به خود جلب کرده و به نوعی سعی می‌کنند با طراحی محصولات خارجی رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

چرا یخچال فریزر ایرانی بخریم؟

  • قیمت؛ یخچال فریزرهای ایرانی بر اساس نیاز بازار داخلی تولید می‌شوند. همچنین بودجه‌ای که مصرف‌کننده برای خرید یک یخچال فریزر هزینه می‌کند نیز اهمیت قابل توجهی دارد. برندهای ایرانی با توجه به میزان درآمد افرادی که بیشترین جمعیت خریدار را تشکیل می‌دهند، محصولات خود را عرضه می‌کنند. هزینه‌ای که برای خرید یخچال فریزرهای ایرانی کنار گذاشته می‌شود معقول بوده و می‌توان قیمت این محصولات را مقرون‌به‌صرفه نامید و این خود به تنهایی یک مزیت محسوب می‌شود.
  • کیفیت؛ یخچال فریزرهای ایرانی به اندازه‌ای عمر می‌کنند که پاسخگوی نیاز مصرف‌کننده باشند. طول عمر مفید از دیگر ویژگی‌های برند ایرانی است که نسبت به گذشته از لحاظ کیفی پیشرفت قابل توجهی داشته است.
  • خدمات پس از فروش؛ یخچال فریرز ایرانی به خدمات پس از فروش دسترسی بیشتری دارد و خریدار به هنگام نیاز می‌تواند از گارانتی محصول استفاده کند.
  • تعمیر و تعویض قطعات؛ محصولات ایرانی این مزیت را دارند که به هنگام آسیب‌دیدگی یا خراب شدن به راحتی تعمیر شوند. به دلیل اینکه یخچال فریزر ایرانی ساخت داخل است تعویض قطعات و تعمیر آن‌ها نیز به آسانی انجام می‌شود.

یخچال فریزر ایرانی 2

پرفروش ترین و مارک های یخچال فریزر ایرانی

همان‌طور که اشاره کردیم برندهای خوب و باکیفیتی در بازار داخلی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با یخچال فریزرهای خارجی مقایسه کرد. در ادامه به معرفی چند برند ایرانی می‌پردازیم تا اگر قصد خرید محصولی ایرانی دارید این مطلب برای شما نیز مؤثر واقع شود.

یخچال فریزر ایرانی فیلور

کارخانه تولیدی بهمن با نام تجاری فیلور یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است. شروع فعالیت برند فیلور به سال ۱۳۴۳ برمی‌گردد. نام فیلور برگرفته از دو شرکت تولید محصولات خانگی «فیلکو» آمریکا و «هوور» انگلیس است. در ابتدای فعالیت رسمی، این برند قطعات مورد نیاز خود را از این شرکت‌ها وارد کرده و در داخل کشور مونتاژ می‌کرد.

بعد از گذشت زمان ارتباط فیلور با این دو شرکت به پایان رسید و با تأسیس کارخانه جدید و تبدیل شدن آن به سهامی عام شرایط تغییر کرد. فیلور همکاری خود را با شرکتی ایتالیایی به نام «مرلونی» آغاز کرد و شروع به تولید محصولاتی جدید کرد که درصد زیادی از قطعات آن‌ها در داخل تولید می‌شد.

بیشتر بخوانید: بهترین یخچال ایرانی کدام مارک است؟

یخچال فریزر فیلور مدل TDF-342N

ابعاد این یخچال فریزر به گونه‌ای طراحی شده که فضای زیادی در آشپزخانه‌های کوچک اشغال نمی‌کند. سیستم ذوب شدن اتوماتیک یخ در این محصول به کیفیت عملکرد و عمر مفید دستگاه کمک می‌کند. با اینکه یخچال فریزر فیلور مدل TDF-342N به سیستم نوفراست مجهز نیست اما به شکل خودکار برفک‌زدایی می‌کند.

قیمت یخچال فریزر فیلور مدل TDF-342N از ۴،۵۵۰،۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۴،۸۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین یخچال چهار درب در بازار کدام است؟

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-425BML

این مدل از دیگر تولیدات برند فیلور است که ابعاد کوچکی داشته و طراحی ساده‌ای دارد. این محصول دارای آب‌سردکن بوده و ساختار آن به گونه‌ای است که با مناطق گرمسیر سازگاری دارد. این ویژگی اهمیت ویژه‌ای دارد به این دلیل که بسیاری از برندهای خارجی با شرایط اقلیمی بعضی از شهرهای ایران تناسب ندارند و دچار مشکل می‌شوند. همچنین یخچال فریزر فیلور مدل PRN-425BML به سیستم نوفراست نیز مجهز است.

در حال حاضر قیمت تقریبی یخچال فریزر فیلور مدل PRN-425BML به ۶ الی ۷ میلیون تومان می‌رسد که با توجه به نوسانات بازار طی این چند ماه تغییر قیمت داشته است.

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-COL-020

یخچال فریزر-فیلور-مدل-PRN-COL-020

این محصول به آب‌سردکن مجهز است و به هنگام باز ماندن درب یخچال هشدار آن به صدا درمی‌آید. یخچال فریزر فیلور مدل PRN-COL-020 یخ‌ساز اتوماتیک ندارد اما به سیستم نوفراست یا همان ضد برفک مجهز است.

قیمت یخچال فریزر فیلور مدل PRN-COL-020 با گارانتی ۲۴ ماهه فیلور به ۷،۴۰۰،۰۰۰ تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بررسی یخچال فریزر هایسنس از ارزان ترین تا گران ترین

یخچال فریزر ایرانی هیمالیا

قدمت برند باکیفیت و ایرانی هیمالیا به دهه ۵۰ برمی‌گردد. فعالیت جدی این برند با تولید یخچال‌های صنعتی و فریزرهای صندوقی خانگی شروع شد که در زمان خود بسیار پرفروش بوده و طرفداران زیادی نیز داشت. همکاری با شرکت‌هایی همچون «بتاکو» ایتالیا این افتخار را برای هیمالیا فراهم کرد تا در زمینه تولید انواع یخچال فریزر پیشرفت کند.

تلاش و پشتکار برند هیمالیا آن را به جایگاهی رسانده که می‌توان محصولات آن را از نظر کیفیت و ساختار با بعضی از برندهای خارجی مقایسه کرد.

یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا

یخچال فریزر مدل امگا یکی از محصولات برتر برند هیمالیا است که یخچال و فریزر آن بدون برفک هستند. این محصول به فناوری Vita Fresh مجهز است و مواد غذایی با وجود این نوآوری به مدت طولانی سالم و تازه باقی می‌ماند. ساختار آب‌سردکن آن نیز نیمه اتوماتیک است.

قیمت تقریبی یخچال فریزر ایرانی امگا از ۱۴،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱۷،۲۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

یخچال فریزر هیمالیا مدل ۵۳۰ هوم بار

یخچال فریزر کُمبی هیمالیا مدل هوم بار ۲۲ فوت بوده و به سیستم نوفراست «ضد برفک» مجهز است. ایده‌ای که برای این یخچال در نظر گرفته شده است ویژگی هوم بار است. با تعبیه دربی کوچک بر روی درب اصلی یخچال این امکان به مصرف‌کنندگان داده شده تا به آسانی به داخل محفظه دسترسی داشته باشند.

از دیگر قابلیت‌های این مدل باید به سیستم انجماد سریع و مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند اشاره کرد.

همچنین فن داخل دیواره یخچال که هوای خنک را به شکلی مناسب و یکسان به تمام فضا منتقل می‌کند. سیستم خنک‌کننده دوگانه از دیگر ویژگی‌های این محصول است که هوای داخل فریزر را خشک نگه داشته و همچنین به مرطوب ماندن هوای یخچال نیز کمک می‌کند.

قیمت یخچال فریزر هیمالیا مدل ۵۳۰ هوم بار بین ۹،۴۰۰،۰۰۰ تا ۱۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: بهترین یخچال فریزر‌های ۲۰۲۰ در بازار جهانی

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پاناروما

یکی از محصولات متنوع هیمالیا یخچال فریزر دوقلو مدل پاناروما بوده که مجهز به سیستم نوفراست است. شما با خرید این یخچال فریزر می‌توانید از آب‌سردکن استفاده کنید و یخ‌ساز آن نیز اتوماتیک است. یکی از ویژگی‌های جذاب این یخچال دوقلو محفظه‌های خاصی است که برای نگهداری میوه و سبزی تعبیه شده است. کنترل رطوبتی که در این محفظه انجام می‌شود به تازه ماندن مواد غذایی کمک می‌کند.

با توجه به نوسان بازار و تغییرات قیمت بهای تقریبی که برای خرید یخچال فریزر ایرانی دوقلوی هیمالیا مدل پاناروما حدود ۲۵،۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول «Ice Pool»

یکی از محصولات باکیفیت برند هیمالیا یخچال فریزر دوقلو مدل آیس پول است که به سیستم ضد برفک «نوفراست» مجهز است. ویژگی یخچال فریزرهای دوقلو هیمالیا امکان جداسازی یخچال و فریزر از یکدیگر است، شما می‌توانید به صورت مجزا و در بخش‌های مختلفی از آشپزخانه از این دو محصول استفاده کنید.

برخورداری از فیلتر تصفیه آب، سیستم جریان هوای یکسان و یکنواخت، مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند، آب‌سردکن، یخ‌ساز اتوماتیک، لاستیک دور درب ضد باکتری از امکانات مهم این محصول هستند. طبقات یخچال قابل جابجایی و تنظیم هستند و شما می‌توانید فضای مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

یخچال فریزر دوقلو مدل آیس پول هیمالیا دارای سیستم پلاسما است که به هوای مطلوب داخل یخچال کمک می‌کند.

در حال حاضر قیمت یخچال فریزر دوقلو هیمالیا آیس پول «Ice Pool» حدود ۲۱ میلیون تومان است که تا ۲۱،۹۹۰،۰۰۰ تومان نیز متغیر است.

یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل نامی شناخته شده در صنعت تولید انواع یخچال فریزرهای صنعتی و خانگی است که قدمت آن به دهه ۴۰ برمی‌گردد.

اگر بخواهیم چند برند اصیل و باکیفیت را به شما معرفی کنیم بی‌شک الکترواستیل در ابتدای این لیست قرار می‌گیرد. الکترواستیل تولیدکننده بزرگی است که برای اولین بار یخچال فریزرهایی مجهز به سیستم نوفراست یا ضد برفک را تولید و وارد بازار کرد.

با توجه به تحریم‌هایی که در کشور وجود دارد الکترواستیل تلاش کرده با تولید محصولات متنوع کمبودها را جبران کند. این برند در زمینه ساخت و تولید انواع یخچال فریزر صنعتی و خانگی، آب‌سردکن، انواع سردخانه، کندانسور و… فعالیت دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35W

یخچال فریزر کمبی مدل ES35W دارای هوم بار بوده و به سیستم انجماد سریع مجهز شده است. هوم بار معمولا در یخچال‌های ساید بای ساید تعبیه می‌شود، به تازگی برندهای داخلی نیز از این ویژگی برای جذاب‌تر کردن محصولات خود استفاده می‌کنند. کمپرسوری که در این یخچال فریزر قرار دارد از برندی اتریشی است. طبقات یخچال متحرک هستند و به آسانی جابجا می‌شوند.

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35W ، نه میلیون تومان بوده است که در حال حاضر این قیمت تا ۱۲ میلیون تومان نیز تغییر پیدا کرده است.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES20

  • مجهز به سیستم نوفراست
  • پنل لمسی
  • دارای فیلتر ضد باکتری و بوگیر
  • مجهز به جریان هوای خنک‌کننده چندگانه
  • لاستیک دور درب ضد باکتری
  • سیستم انجماد سریع
  • آب‌سردکن

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES20 متغیر از ۷،۶۰۰،۰۰۰ تا ۹،۹۹۹،۰۰۰ تومان است.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 MV

  • آب‌سردکن
  • یخ‌ساز اتوماتیک
  • مجهز به سیستم نوفراست «ضد برفک»
  • پنل لمسی
  • سیستم کنترل الکترونیکی
  • لاستیک دور درب ضد باکتری
  • مجهز به سیستم انجماد سریع
  • جریان هوای خنک‌کننده چندگانه

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 MV درحال حاضر از ۸،۳۱۸،۰۰۰ تا ۱۰،۹۹۹،۰۰۰ تومان متغیر است.

یخچال فریزر پارس

کارخانه تولید لوازم خانگی پارس از سال ۱۳۵۹ کارخانه ساخت یخچال و فریزر خود را تأسیس کرد. اولین محصولاتی که برند ایرانی پارس را بر سر زبان‌ها انداخت دو نوع یخچال فریزر دوازده فوتی بود. بعد از گذشت زمان محصولات دیگری مانند ماشین لباسشویی نیز به خطوط تولید این برند اضافه شد.

با پیشرفت فناوری و دانش روز کارخانه تولیدی لوازم خانگی پارس نیز با این جریان همراه شد و شروع به ساخت و تولید محصولاتی جدید کرد.

یخچال فریزر کُمبی ایرانی پارس مدل CMBNF180WD

  • در سه رنگ سفید، نقره‌ای و چرمی
  • طبقات شیشه‌ای مقاوم با قابلیت تنظیم و جابجایی
  • مجهز به فیلتر خوشبوکننده و ضدباکتری
  • سیستم انجماد سریع
  • جریان هوای فراگیر
  • مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند
  • لاستیک دور درب ضد باکتری
  • آب‌سردکن
  • مجهز به کمپرسوری قوی
  • قفل کودک

یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران

  • فریزر بدون برفک
  • سیستم سرمایش سریع
  • عیب‌یابی هوشمند
  • لاستیک دور درب ضد باکتری
  • مجهز به فیلترهای بوگیر و ضد باکتری
  • هشدار افزایش دما
  • مجهز به سیستم نوفراست

یخچال فریزر ایرانی اسنوا

اسنوا در دسته بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران قرار دارد و قدمت نه چندان طولانی آن به سال ۱۳۸۴ برمی‌گردد. برند معروف و نام‌آشنای اسنوا تلاش می‌کند تا با تولید محصولاتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه اعتماد کاربران ایرانی را جلب کند تا دیگر از کالای خارجی بی‌نیاز گردند.

اسنوا نام تجاری شرکت ارکان ساختار نوین ایران است و در ابتدا فعالیت خود را با ساخت و تولید اجاق‌گاز و کولرآبی شروع کرد. در حال حاضر اسنوا با برندهای پرقدرتی مانند ال جی و سامسونگ رقابت می‌کند.

یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0250TI

یکی از محصولات پرفروش اسنوا یخچال فریزر مدل S4-0250TI به رنگ تیتانیوم است. این محصول دارای آب‌سردکن از نوع مخزنی بوده و به سیستم انجماد سریع مجهز است. طبقات یخچال از جنس شیشه مقاوم هستند و دما و رطوبت داخل یخچال قابل کنترل و تنظیم است. همچنین این یخچال فریزر نگرانی شما بابت برفک زدن را برطرف می‌کند.

قیمت یخچال فریزر ایرانی اسنوا مدل S4-0250TI در بازار بین ۹،۳۹۰،۰۰۰ تا ۱۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل نیو کویین S6-0180TI

مشخصات قیمت
مجهز به یخ‌ساز نیمه اتوماتیک

آب‌سردکن

سیستم سرمایش هوشمند

مجهز به سیستم روشنایی LED

بدون برفک

مجهز به بوگیر

هشدار به هنگام باز ماندن درب یخچال

۱۸ فوت

مجهز به سیستم تنظیم دما و رطوبت

طبقات شیشه‌ای مقاوم در برابر حرارت

مجهز به کمپرسور کم‌ مصرف

در حال حاضر قیمت این محصول ۲۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان است

 یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SW

یکی از محصولات برتر برند اسنوا یخچال ساید بای ساید آن است که به سیستم سرمایشی دوگانه هوشمند مجهز شده است. ویژگی مهم این یخچال ساید کمپرسور اینورتر دیجیتال آن است. وجود این کمپرسور به مصرف کمتر انرژی کمک می‌کند و همچنین از تولید صدای زیاد نیز جلوگیری می‌کند.

همان‌طور که اشاره کردیم این محصول به سیستم سرمایش هوشمند مجهز است، این قابلیت دمای هوا را برای تازه ماندن مواد غذایی به شکل یکنواخت و پایدار نگه می‌دارد. همچنین سیستم گردش هوای سه بعدی در این محصول جابجایی هوای سرد به تمام طبقات را امکان‌پذیر می‌کند.

لامپ‌های LED که درون یخچال تعبیه شده انرژی کمتری مصرف می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های یخچال ساید اسنوا مدل S8-2261SW باید به هوم بار آن اشاره کنیم که بدون باز کردن درب یخچال و مصرف انرژی به مواد غذایی ضروری دسترسی آسان‌تری خواهید داشت.

فیلتر بوگیر، سیستم عیب‌یابی هوشمند و ضد برفک از دیگر امتیازات این محصول هستند. قیمت تقریبی یخچال ساید اسنوا از ۲۹،۵۰۰،۰۰۰ تا ۳۰،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانیدد: معرفی یخچال فریزر پلادیوم + قیمت

یخچال فریزر اسنوا مدل S3-0271TI

مشخصات قیمت
مجهز به سیستم سرمایش سریع

گردش هوای سه بعدی «امکان جابجایی هوای سرد بین طبقات»

کمپرسور اینورتر دیجیتال

۲۷ فوت

بدون برفک

قابلیت تنظیم دما و رطوبت

فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین

آب‌سردکن

۱۵،۷۰۰،۰۰۰ تا ۱۸،۳۶۰،۰۰۰ تومان

یخچال فریزر امرسان

در سال ۱۳۶۰ شرکت ایرانی امرسان توسط شخصی به نام سلطان حسین فتاحی تأسیس شد. در ابتدا امرسان تنها به تولید فریزرهای خانگی مشغول بود تا اینکه سال ۱۳۶۶ به فکر تولید محصولی دیگر افتاد. در این سال خط تولید جدیدی راه‌اندازی شد و اولین یخچال فریزر ۱۶ فوتی امرسان وارد بازار داخلی شد.

با گذشت زمان تنوع محصولات افزایش یافت و این برند به جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کرد. در سال ۱۳۹۱ کارخانه‌ای جدید با مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی عباس‌آباد احداث شد، کارخانه جدید زمینه‌ساز پیشرفت و گسترش برند امرسان شد.

یخچال فریزر امرسان مدل TF16T329CLA

این مدل از یخچال فریزرهای امرسان بسیار ساده و کلاسیک طراحی شده است. افرادی که به محصولات خاص علاقه دارند و ظاهر یک محصول برایشان اهمیت بیشتری دارد، بی‌شک به این یخچال فریزر امرسان علاقه‌مند خواهند شد.

یخچال فریزر امرسان مدل TF16T329CLA در رنگ‌های قرمز، صورتی، آبی، مشکی و زرد ساخته و تولید می‌شود. ظرفیت آن ۱۶ فوت است و در مجموع ۴ طبقه و یک کشو دارد. این یخچال به سیستم دیفراست مجهز است و ممکن است با مشکل برفک در آن روبرو شوید. قیمت این یخچال کلاسیک که فریزر آن در بالای محصول تعبیه شده، از ۱۶ میلیون تومان تا ۲۱ میلیون تومان متغیر است.

یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل FN15D-RH15D

مشخصات قیمت
طبقات شیشه‌ای مقاوم در برابر حرارت

۳۰ فوت

مجهز به سیستم نوفراست «ضد برفک»

قابلیت باز شدن درب از هر دو طرف

آب‌سردکن

پنل دیجیتالی

سیستم انجماد سریع

سیستم گردش هوای چندگانه

عیب‌یابی هوشمند

۱۴،۹۰۰،۰۰۰ تا ۱۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D

  • این محصول از برند امرسان مجهز به یخ‌ساز اتوماتیک است
  • مجهز به قفل کودک
  • ۳۲ فوت
  • آب‌سردکن
  • مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه
  • طبقات شیشه‌ای مقاوم
  • سیستم خنک‌کننده بدون برفک
  • مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند
  • سیستم انجماد سریع
  • فیلتر بوگیر
  • مجهز به هوم بار

قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D از ۲۲،۴۳۸،۰۰۰ تا ۳۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

  • دارای آب‌سردکن
  • قفل کودک
  • ۲۲ فوت
  • مجهز به سیستم نوفراست «ضد برفک»
  • نمایشگر دیجیتالی
  • طبقات شیشه‌ای نشکن و مقاوم
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند
  • مجهز به سیستم انجماد سریع
  • دارای سیستم خنک‌کننده کمپرسور
  • گردش هوای چندگانه

قیمت یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP از ۸،۳۵۰،۰۰۰ تا ۹،۸۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

یخچال فریزر جی پلاس

بعد از تغییر شرایط در بازار داخلی و حذف بسیاری از برندهای خارجی، تولیدکنندگان ایرانی برندهایی مانند جی پلاس را جایگزین برندهایی مانند سامسونگ و ال‌جی کردند. جی پلاس قطعات لازم برای تولید محصولات ایرانی را از شرکت‌های چینی وارد کرده و در داخل کشور مونتاژ می‌کند. جی پلاس در واقع زیرمجموعه‌ای از گلدیران است که فعالیت خود را با تولید تلویزیون شروع کرد.

از آنجا که گلدیران از دیرباز با شرکت‌های کره‌ای مشورت و همکاری کرده است، می‌توان نظر مثبتی نسبت به محصولات جی پلاس در بازار داخلی داشت.

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J302

یخچال‌هایی که فریزر آن‌ها در بالا یا پایین دستگاه تعبیه شده کُمبی نام دارند. یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J302 بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های کوچک است. این محصول ۱۲ فوت است و به سیستم سرمایش سریع مجهز است. این یخچال فریزر به محفظه Fresh Box مجهز بوده و مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی سالم و تازه نگه می‌دارد.

سیستم جریان هوای چندگانه و کنترل دما از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر است.

قیمت یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J302 نیز از ۱۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱۵،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505T

مشخصات قیمت
۲۶ فوت

کمپرسور اینورتر

مجهز به محفظه Fresh Box برای تازه ماندن مواد غذایی

سیستم انجماد و سرمایش سریع

نمایشگر LED

بدون برفک

لاستیک دور درب ضد باکتری

قفل کودک

۱۶،۴۰۰،۰۰۰ تا ۱۷،۳۲۰،۰۰۰ تومان

 یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J705S

مشخصات قیمت
۲۲ فوت

کمپرسور اینورتر

سیستم نوفراست و ضد برفک

آب‌سردکن

نمایشگر دیجیتال

سیستم گردش هوای چندگانه

سیستم سرمایش سریع

جریان هوای قابل انتقال به تمام طبقات

۲۳،۸۵۰،۰۰۰ تا ۲۴،۱۰۰،۰۰۰ تومان

یخچال فریزر یخساران

شرکت تولیدی یخساران یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های کشور است که در حوزه صنایع برودتی فعالیت دارد.

اولین آب‌سردکن ایرانی نیز در سال ۱۳۴۰ توسط شرکت یخساران وارد بازار شد. در حال حاضر این برند ایرانی به تولید انواع لوازم برودتی و خانگی مشغول است و تلاش می‌کند بر اساس استانداردهای روز دنیا محصولاتی درخور مصرف‌کنندگان ایرانی تولید کند.

یخچال فریزر یخساران مدل NRF26

  • فریزر این محصول به سیستم انجماد سریع مجهز است.
  • دارای سیستم کنترل هوشمند
  • یخ‌ساز اتوماتیک
  • آب‌سردکن
  • بدون برفک
  • طبقات شیشه‌ای سکوریت
  • نمایشگر دیجیتال
  • قابلیت تنظیم هوای سرد مخصوص محفظه نگه‌داری از میوه و سبزی

قیمت یخچال فریزر یخساران مدل NRF26 از ۱۵،۹۶۵،۰۰۰ تا ۱۶،۵۹۹،۴۰۰ تومان متغیر است.

یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل ۸۰۰۱DW-8005D

  • مجهز به سیستم ضد برفک یا همان نوفراست
  • کمپرسور اینورتر کم مصرف
  • سیستم جریان هوای چندگانه
  • طبقات شیشه‌ای مقاوم
  • لاستیک دور درب ضد باکتری با قابلیت تعویض
  • ۲۰ فوت

قیمت یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل ۸۰۰۱DW-8005D در بازار ۱۴،۵۲۳،۰۰۰ تومان است.

یخچال فریزر یخساران مدل ۴۰۶۰N

  • ۲۲ فوت
  • آب‌سردکن
  • سیستم نوفراست و مقاوم در برابر برفک
  • نمایشگر دیجیتال
  • سیستم کنترل هوشمند
  • کمپرسور کم مصرف

قیمت یخچال فریزر یخساران مدل ۴۰۶۰N حدود ۹،۱۷۶،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | کیفیت تلویزیون های اسنوا چگونه است؟ + قیمت
    می 29, 2021

    […] محبوب و شناخته‌شده ایرانی است که در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد. اسنوا در زمینه تولید یخچال‌فریزر، تلویزیون، اجاق‌گاز، […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | از این گجت‌ها برای جابجایی وسایل منزل استفاده کنید
    ژوئن 3, 2021

    […] نیاز به جابجایی وسایل سنگین خانه مثل مبلمان، یخچال و فریزر، گاز داریم. از طرفی در خانه‌های همه ما لوازم خانگی و […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | معرفی چند اپلیکیشن خدماتی تعمیرات لوازم خانگی + تعرفه
    جولای 17, 2021

    […] یخچال […]

لینک کپی شد!