تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

آشنایی با انواع کاربرد ساندویچ ‌ساز

طرز استفاده از اسنک‌ساز و نحوه تميز كردن آن

راهنمای استفاده
آیا شما هم طرفدار فست فود و ساندویچ‌های آماده هستید؟ آیا هزینه زیادی در ماه صرف رفتن به رستوران می‌کنید؟ با ما همراه باشید تا شما را با طرز استفاده از ساندویچ ساز آشنا کنیم تا با هزینه‌ای اندک ساندویچ مورد علاقه خود را آماده کرده و میل کنید.

تصلا- بدون شک دستگاه اسنک ساز در دسته لوازم خانگی پرکاربرد و پرمصرف قرار نمی‌گیرد و استفاده از آن رابطه مستقیمی به سلیقه و نیاز مصرف‌کننده دارد. برخی از افراد هستند که به غذاهای آماده و ساده علاقه‌ای ندارند و ترجیح می‌دهند همیشه غذایی مفصل برای وعده‌های نهار یا شام خود داشته باشند. دستگاه ساندویچ‌ساز قطعاً وسیله‌ای ضروری برای این دسته از افراد محسوب نمی‌شود.

در این میان افرادی هستند که از ساندویچ‌های سبکی که سریع تهیه می‌شوند، استقبال می‌کنند. هنگامی که مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد یا زمان کافی برای پختن غذا ندارید، یک دستگاه اسنک ساز می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

مدل‌های مختلف ساندویچ‌ساز

در حال حاضر مدل‌های متنوعی از ساندویچ‌ساز با برندهای مختلف در بازار وجود دارد و تقاضا برای این وسیله نسبت به گذشته بیشتر شده است.

ابعاد این دستگاه به شکلی است که فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نکرده و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. هر دستگاه ساندویچ‌ساز دارای قالب‌هایی به شکل مثلث است که شما با قرار دادن نان تست درون این قالب‌ها ساندویچ مورد علاقه خود را آماده می‌کنید.

دو نوع از این وسیله محبوبیت و فروش بیشتری دارند. یکی از آن‌ها دارای دو قالب بوده و دیگری دارای ۴ محفظه برای تهیه ساندویچ است.

اگر عضو خانواده‌ای پرجمعیت بوده و اغلب میزبان مهمانان زیادی هستید می‌توانید ساندویچ‌سازهایی را انتخاب کنید که دارای قالب‌های ۸ عددی و ۱۶ عددی هستند. کوچک‌ترین سایز برای این دستگاه نیز تک نفره است که دارای یک محفظه برای آماده کردن ساندویچ است.

در بازار مدل‌های جذابی از این وسیله برقی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ساندویچ‌هایی با شکل و طرحی متفاوت تهیه کنید. برخی از افراد هستند که در ساندویچ‌های خود مواد زیادی قرار می‌دهند. در این صورت باید ساندویچ‌سازی را خریداری کنند که قالب عمیق‌تری داشته باشد تا بتوانند مواد بیشتری بین نان تست جای دهند.

تمام دستگاه‌های ساندویچ‌ساز دارای دو چراغ هشدار به رنگ قرمز و سبز هستند. رنگ قرمز نشان‌دهنده روشن بودن دستگاه بوده و رنگ سبز به شما اعلام می‌کند که ساندویچ‌های‌تان آماده میل کردن هستند.

بعضی از مدل‌های موجود در بازار نیز به تایمر مجهز هستند که شما را از زمان اتمام کار دستگاه مطلع می‌کنند.

طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز

  • اصلی‌ترین کاربرد دستگاه ساندویچ‌ساز تهیه اسنک یا ساندویچ با مواد مختلف است.
  • اگر به گوشت گریل شده علاقه دارید، می‌توانید مدل‌هایی از دستگاه ساندویچ‌ساز را خریداری کنید که به صفحه مخصوص گریل کردن مجهز هستند.
  • کودکان و برخی از بزرگسالان مواد خوراکی خاص و جذاب را به وعده‌ای ساده برای صبحانه ترجیح می‌دهند. مدل‌هایی از دستگاه ساندویچ‌‍ساز در بازار وجود دارند که در واقع دستگاه وافل‌ساز هستند و عملکرد آن‌ها شبیه به کارکرد ساندویچ‌ساز است.
  • دستگاه‌هایی که دارای صفحات اسنک‌ساز، گریل و وافل هستند به ساندویچ‌سازهای سه کاره شهرت دارند. برندهایی مانند تفال ساندویچ‌سازهای سه کاره نیز تولید می‌کنند.

ویژگی‌های یک اسنک ساز خوب

  • عایق حرارتی. یک ساندویچ‌ساز خوب باید دارای عایق حرارتی باشد تا شما نگرانی بابت سوختن نان ساندویچ‌های‌تان نداشته باشید.
  • جنس صفحات دستگاه باید نچسب باشد تا به هنگام شستشو و تمیز کردن با مشکل مواجه نشوید.
  • مجهز به المنت جهت سرعت بخشیدن به کار. مدل‌هایی از این وسیله برقی دارای المنتی هستند که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شوند. البته این مدل برای افرادی مناسب است که برای گذراندن وقتِ بیشتر در مضیقه هستند.
  • تنظیم حرارت. این ویژگی عمومیت ندارد و همه دستگاه‌ها به آن مجهز نیستند. قابلیت تنظیم حرارت این امکان را به شما می‌دهد تا بر اساس سلیقه خود ساندویچی کاملاً برشته یا ترد داشته باشید.
  • توان مصرفی. بهترین توان مصرفی برای عملکرد مفید دستگاه ساندویچ ساز ۷۰۰ تا ۷۵۰ وات است که برای مصرف خانگی نیز مناسب است.
  • قابلیت جابجایی صفحات. بعضی از مدل‌های این وسیله خانگی دارای صفحاتی متحرک هستند که به هنگام تمیز کردن به آسانی جابه‌جا می‌شوند.
  • جمع کردن سیم. ساندویچ‌سازهای جدید دارای محفظه‌ای برای جمع کردن سیم هستند که به شکل اتوماتیک عمل می‌کند.

پرفروش‌ترین برندهای ساندویچ‌ساز «اسنک‌ساز»

امروزه تولیدکنندگان بسیاری در صنعت تولید لوازم خانگی مشغول به فعالیت هستند و هر کدام تلاش می‌کنند تا گوی سبقت را از دیگری بگیرند.

در کشور ما ایران نیز برندهای داخلی و خارجی متنوعی برای دستگاه‌های ساندویچ‌ساز وجود دارد. شما با توجه به نیاز و سلیقه‌تان می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

در حال حاضر مارک‌های فلر، کنوود، تفال، هاردستون، کاپر، فیلیپس، مولینکس، متئو، آرزوم، همیلتون و… از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ساندویچ ساز در بازار هستند.

چگونه ساندویچ‌ساز را بعد از مصرف تمیز کنیم؟

روش‌های مختلفی برای تمیز کردن دستگاه‌های اسنک ساز وجود دارد که ما به بعضی از کاربردی‌ترین روش‌ها اشاره می‌کنیم. امیدواریم که برای شما نیز مفید واقع شود.

استفاده از مواد بهداشتی مانند اسپری چند منظوره

محصولاتی مانند مایع یا اسپری چند منظوره از برندهای مختلف معمولا کاربردهای متنوعی دارند. قبل از استفاده از این محصولات اندکی از آن‌ها را بر روی صفحه ساندویچ‌ساز خود اسپری کرده و تست کنید. اگر آسیبی به دستگاه وارد نشد شما می‌توانید از این محصولات استفاده کنید.

ابتدا صفحات دستگاه را کمی مرطوب کرده و بعد مقداری از چند منظوره را بر روی آن اسپری کنید. بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه با پارچه‌ای نمناک یا اسفنج دستگاه را پاک کرده و تمیز کنید.

شستشوی صفحات جداشونده

اگر صفحات دستگاه ساندویچ ‌ساز شما قابلیت جابجایی دارند آن‌ها را جدا کرده و با آب گرم و مایع ظرفشویی شستشو دهید و در آخر آن‌ها را خشک کنید.

تمیز کردن ساندویچ ‌ساز با مایع ظرفشویی

بیشتر دستگاه‌های ساندویچ‌ساز یا اسنک ساز دارای صفحاتی ثابت هستند که قابلیت جدا شدن از دستگاه را ندارند. برای تمیز کردن آن‌ها ابتدا دو شاخه را از پریز جدا کنید و اجازه دهید تا صفحات کمی سرد شوند، البته ذکر این نکته ضروری است که نباید مدت زمان زیادی از سرد شدن دستگاه گذشته باشد.

شما می‌توانید ابتدا با یک کاردک که آسیبی به صفحات اسنک‌ساز وارد نکند، مواد غذایی باقیمانده بر روی صفحه را از بین ببرید تا تمیز کردن آن آسان‌تر شود. در یک ظرف ترکیبی از آب گرم و مایع ظرفشویی تهیه کنید و با اسفنج یا پارچه‌ای نرم و تمیز که به این ترکیب آغشته شده صفحات دستگاه را تمیز کنید. همچنین به ‌جای پارچه یا اسفنج می‌توانید از مسواکی با برس نرم برای تمیز کردن اسنک‌ساز استفاده کنید.

جوش‌شیرین و سرکه

استفاده از سرکه و جوش‌شیرین روشی خانگی است که برخی از افراد برای تمیز کردن دستگاه اسنک‌ساز این روش را به کار می‌برند. پارچه یا اسفنج را به سرکه آغشته کنید و بر روی صفحات دستگاه بکشید، بعد از آن مقداری جوش‌شیرین اضافه کنید و اجازه دهید تا این مواد اثر خود را بگذارند.

بعد از گذشت چند دقیقه کوتاه با پارچه‌ای مرطوب سطح صفحات را از جوش‌شیرین و سرکه پاک کنید. توجه داشته باشید که قبل از اجرای این روش ابتدا آن را تست کرده تا از صحت عملکرد اطمینان حاصل کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!