تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

مهمانی آنلاین به صرف تماشای فیلم با شبکه آمازون پرایم

اخبار تصلا
آمازون پرایم سرویس جدید خود برای برگزاری مهمانی آنلاین به صرف تماشای فیلم در اختیار کاربران خود قرار داده است. آمازون اخیراً از امکان تماشای گروهی فیلم به صورت آنلاین در آمازون پرایم رونمایی کرده است. این قابلیت که به Watch Party معروف است، بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی در اختیار کاربران و اعضای آمازون پرایم قرار گرفته است و به آنها اجازه می‌دهد محتواهای ویدئویی ارائه شده در شبکه آمازون پرایم را همزمان به همراه دوستان خود به صورت آنلاین تماشا کنند.

تصلا – این روزها با گسترش ویروس کرونا و ورود موج سوم این بیماری، بسیاری از ما مجبوریم از مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن صرف نظر کنیم. اما آمازون با ارائه خدمت جدیدی در شبکه آمازون پرایم خود امکان برگزاری مهمانی آنلاین را برای کاربران خود فراهم کرده است.

شبکه آمازون پرایم Amazon Prime چیست؟

شبکه آمازون پرایم یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت بزرگ آمازون است که مشتریان شرکت آمازون با عضو شدن در آن می‌توانند برای خرید محصولات مورد نیاز خود از طریق وب سایت آمازون، به تخفیف‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

هر سال در روز ۱۱ جولای که به عنوان روز آمازون پرایم ثبت شده است، شرکت آمازون پیشنهادهای ویژه‌ای را برای کاربران و اعضای این سرویس ارائه می‌کند. این سرویس برای کاربران و اعضای خود خدمات ویژه‌ای از جمله حمل و نقل رایگان کالا و نمایش فیلم‌های آنلاین تدارک می‌بیند.

خرید اکانت آمازون پرایم برای یک سال در حدد ۱۱۹ دلار و یا در هر ماه حدود ۱۲ دلار است. کاربران نه تنها می‌توانند خودشان عضو این سرویس اشتراکی شرکت آمازون باشند، بلکه می‌توانند اشتراک این سرویس را نیز به دیگران هدیه دهند.

خدمات شبکه آمازون پرایم

یکی از خدمات این سرویس برای دانشجویان ارائه امکان دسترسی به بیش از ۱۳ هزار عنوان کتاب و ویدئوی آموزشی با پرداخت فقط ۳ دلار در ماه است. به علاوه این افراد می‌توانند به اشتراک رایگان ۶ ماهه سرویس پرایم نیز دسترسی داشته باشند. البته افرادی که دانشجو نیستند، برای دسترسی به این خدمات باید ماهانه در حدود ۵ دلار پرداخت کنند.

Amazon Prime شامل ویژگی‌ها و خدمات متفاوتی است. برای مثال کاربران می‌توانند برای خرید گوشی‌های آن لاک از تخفیف ۵۰ درصدی ارائه شده روی این گوشی‌ها استفاده کنند.

این گوشی‌ها نوعی از گوشی‌های اندرویدی هستند که کاربران با ۵۰ درصد تخفیف می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند؛ اما در عوض این تخفیف باید تبلیغات آمازون را که به عنوان پیشنهاد ویژه برای آن‌ها نمایش داده می‌شود را در هر بار باز کردن قفل گوشی مشاهده کنند.

اخیراً آمازون تعداد این گوشی‌ها را نیز افزایش داده است. یکی دیگر از امکانات سرویس پرایم که اعضاء به آن دسترسی دارند، امکان سفارش محصولات در وب سایت آمازون از طریق دستیار صوتی الکسا است.

خدمت دیگری که آمازون به اعضای سرویس پرایم ارائه می‌دهد، امکان برخورداری از تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌های ویدئویی است.

پرتقاضا‌ترین خدمات سرویس اشتراکی آمازون پرایم

یکی از بهترین و پرتقاضا‌ترین خدمات سرویس اشتراکی آمازون پرایم امکان مشاهده و نمایش نامحدود فیلم‌های سینمایی است. کاربران برای دسترسی به این سرویس نمایش فیلم و سریال باید ماهانه در حدود ۹ دلار هزینه پرداخت کنند. در کنار این خدمات، کاربران می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را بدون دسترسی به وای فای مشاهده کنند.

این ویژگی برای افرادی که مجبورند در هفته زیاد مسافرت کنند و زمان زیادی را در اتوبوس یا قطار سپری کنند، مناسب است.

از دیگر خدمات ارائه شده در سرویس آمازون پرایم می‌توان به مواردی مثل امکان دانلود ویدئو روی گوشی تلفن همراه اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت ویدئو را در خانه با اینترنت ADSL خود دانلود کنند و سپس زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند، آن را مشاهده کنند.

این سرویس به کاربران کمک می‌کند در مصرف اینترنت خط خود نیز صرفه‌جویی کنند. دریافت موزیک رایگان، اشتراک‌گذاری حق عضویت با افراد دیگر، مطالعه انواع کتاب‌ها و ارائه خدمات دیگری در قالب پرایم خانواده و پرایم دانش‌آموزی و همچنین ارسال کالا در همان روز ثبت سفارش از دیگر خدمات سرویس آمازون پرایم است.

برگزاری مهمانی آنلاین در سرویس Amazon Prime

تصویر میانی آمازون پرایم 2

شرکت آمازون بعد از همه‌گیری ویروس کرونا تلاش کرده است خدمات خود در سرویس پرایم را به نحوی به کاربران خود ارائه کند که آن‌ها به ماندن در خانه بیشتر تشویق شوند. در این راستا شرکت آمازون اخیراً از امکان تماشای گروهی فیلم به صورت آنلاین در آمازون پرایم رونمایی کرده است.

این قابلیت که به Watch Party معروف است، بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی در اختیار کاربران و اعضای آمازون پرایم قرار گرفته است و به آنها اجازه می‌دهد محتواهای ویدئویی ارائه شده در سرویس آمازون پرایم را همزمان به همراه دوستان خود به صورت آنلاین تماشا کنند.

شما می‌توانید دوستان خود را به صورت مهمان به این تماشای گروهی فیلم و سریال دعوت کنید.

کاربرانی که به عنوان مهمان به تماشای فیلم دعوت می‌شوند، می‌توانند از قابلیت‌های پخش، توقف پخش و ایجاد وقفه در تماشای فیلم استفاده کنند.

برای مثال اگر کاربر مهمان تماشای فیلم را متوقف کند، تماشای فیلم برای سایر افرادی که به صورت همزمان این فیلم را مشاهده می‌کنند، نیز متوقف خواهد شد.

در هر Watch Party بیش از ۱۰۰ نفر می‌توانند شرکت کنند. یعنی شما می‌توانید به صورت همزمان با ۱۰۰ نفر از دوستان خود در خانه‌های‌تان یک فیلم را مشاهده کنید.

زمانی که فیلم در حال پخش است، کاربران می‌توانند از امکان چت گروهی که برای این قابلیت جدید در سرویس آمازون پرایم ایجاد شده ‌است، استفاده کنند.

کاربران نه تنها می‌توانند از طریق چت گروهی برای یکدیگر پیام‌های متنی ارسال کنند، بلکه می‌توانند از اموجی‌های درون برنامه‌ای نیز برای بیان احساسات خود استفاده کنند.

تصویر میانی watch party

تماشای کدام فیلم ها در شبکه  آمازون پرایم امکان پذیر است؟

در حال حاضر برای دسترسی به قابلیت Watch Party در شبکه آمازون پرایم شما می‌توانید از طریق دسکتاپ خود در بخش خدمات پرایم ویدئو استفاده کنید. در قابلیت Watch Party شما به بیش از هزار عنوان فیلم که در کاتالوگ SVOD سرویس آمازون پرایم یا همان ویدئوهایی که برای تماشا در قسمت ویدئو پرایم در اختیار کاربران قرار داده شده است، دسترسی خواهید داشت.

در فهرست این فیلم‌ها نه تنها فیلم‌های تولیدشده توسط شرکت‌هایی به غیر آمازون قرار دارند، بلکه نام فیلم‌های اختصاصی شرکت آمازون نیز به چشم می‌خورد. مثلاً تماشای فیلم‌هایی مثل هانا، پسران و بسیاری دیگر از فیلم‌های معروف و مشهور هالیوودی از طرق این قابلیت جدید آمازون پرایم به صورت گروهی امکان‌پذیر است.

آمازون گفته است فیلم‌هایی که در حال حاضر در قابلیت ویدئوی پرایم مربوط به سرویس آمازون پرایم برای خرید و اجازه ارائه می‌شوند، در فهرست فیلم‌های قابل‌مشاهده در Watch Party قرار داده نشده‌اند. برای شروع کار با قابلیت Watch Party کاربران ابتدا باید روی آیکون Watch Party در صفحه فیلم مورد نظر در ویدئو پرایم کلیک کنند.

بعد از کلیک کردن روی این آیکون یک لینک در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت که کاربران می‌توانند این لینک را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

دوستانی که به صورت همزمان روی این لینک کلیک کنند، می‌توانند در مهمانی آنلاین به صرف تماشای فیلم شرکت کنند. به گفته آمازون این قابلیت قرار است به عنوان یکی از قابلیت‌های اصلی در ویدئو پرایم سرویس آمازون پرایم در اختیار کاربران قرار گیرد و همیشه در دسترس آن‌ها باشد.

در پی انتشار و همه‌گیری ویروس کرونا، قبل ارائه قابلیت Watch Party در سرویس آمازون پرایم، شرکت‌های پخش آنلاین فیلم دیگری نیز قابلیت‌های جدیدی  را در سرویس‌های خود برای تشویق کاربران به ماندن در خانه ارائه کرده بودند.

در حال حاضر قابلیت Watch Party برای کاربران آمازون در کشور آمریکا فعال شده است. بسیاری از شرکت‌های پخش فیلم مثل نتفلیکس یا HBO نیز به فکر راه اندازی افزونه‌های مرورگر برای ارائه قابلیت‌های مشاهده گروهی فیلم‌ها هستند.

اخیراً سرویس پخش آنلاین فیلم HULU قابلیت جدیدی را برای مشاهده گروهی فیلم در سرویس خود ارائه کرده است که کاربران می‌توانند با ثبت نام در وب سایت این شرکت به محتوای فیلم‌ها بدون نیاز به مشاهده تبلیغات اضافی و خسته‌کننده به صورت گروهی و همراه با دوستان خود دسترسی داشته باشند.

البته آمازون نیز تا پیش از ارائه رسمی قابلیت Watch Party امکان مشاهده گروهی برخی از فیلم‌های خود را نیز برای کاربران سرویس آمازون پرایم ارائه کرده بود که ۷۰ کاربر به طور همزمان می‌توانستند یک فیلم را از طریق این قابلیت‌ها مشاهده کنند. اما در قابلیت Watch Party  سرویس آمازون پرایم نه تنها افراد بیشتری می‌توانند به صورت همزمان فیلم‌ها را مشاهده کنند بلکه عناوین فیلم‌هایی که در این قابلیت برای تماشای گروهی ارائه شده‌اند نیز بسیار بیشتر از قبل است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!