تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بررسی مشخصات فنی، کیفیت و قیمت ماشین لباسشویی‌های اسنوا جی‌پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه یا اسنوا؟

راهنمای خرید
لباسشویی‌های جی پلاس و اسنوا جزو لباسشویی‌ها داخلی با کیفیت با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستند؛ اما لباسشویی‌های این دو برند چه کیفیت و امکاناتی دارند، در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه یا اسنوا؟ لباسشویی‌های جی پلاس و اسنوا جزو لباسشویی‌ها داخلی با کیفیت با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستند؛ اما لباسشویی‌های این دو برند چه کیفیت و امکاناتی دارند، در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

تصلا– شاید برای شما هم سوال باشد که ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه یا برند اسند؟ همانطور که می دانید اسنوا و جی پلاس ایرانی محبوب هستند که در دو سه سال اخیر توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده‌اند. یکی از محصولات شاخص هر دو برند لباسشویی‌های آن‌ها است که می‌توان گفت توانایی رقابت با لباسشویی‌های خارجی برندهای مطرح مخصوصاً ال‌جی و سامسونگ را دارند.

 در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی قصد داریم ضمن مقایسه، کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا و جی پلاس را از ابعاد مختلف بررسی کنیم تا ببینیم کدام یک از آن‌ها ارزش خرید بیشتری دارند اسنوا یا جی پلاس. مطمئناً سابقه اسنوا در مقایسه با برند نوپایی مثل جی پلاس می‌تواند برگ برنده خوبی برای آن باشد. اما آیا سابقه بیشتر می‌تواند اسنوا را در این میدان رقابت پیروز کند یا خیر.

در ادامه مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی‌های اسنوا و جی پلاس را از نظر مشخصات فنی، ویژگی‌ها و عملکرد، گارانتی و خدمات پس از فروش، میزان رضایت مشتریان قیمت و درنهایت کیفیت گلی با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

اجازه دهید ابتدا با بررسی کیفیت موتور این دو لباسشویی‌ها شروع کنیم.

حتما بخوانید: راهنماي خريد ماشين لباسشويي/ معرفی پرفروش ترین لباسشویی بازار

موتور ماشین لباسشویی

یک نکته مهم در کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا به قدرت موتور مربوط می شود. لباسشویی‌های هر دو برند هم دارای موتور دایرکت درایو هستند و هم موتور تسمه‌ای در آن‌ها دیده می‌شود. در موتورهای دایرکت درایو تسمه حذف شده است و تمام قدرت موتور بدون واسطه به دیگ منتقل می‌شود.

از مزایای موتور دایرکت درایو نسبت به موتور تسمه‌ای می‌توان به لرزش و صدای کمتر ماشین لباسشویی، راندمان بالاتر و عملکرد بهتر و مصرف کمتر اشاره کرد؛ البته ماشین لباسشویی‌های مجهز به موتور دایرکت درایو معایبی نیز دارند که از میان آن‌ها می‌توان به قیمت بالاتر، هزینه تعمیر بیشتر در صورت خراب شدن و دشوارتر بودن تعمیر آن‌ها نسبت به موتورهای تسمه‌ای اشاره کرد.

در مقابل لباسشویی‌های مجهز به موتور تسمه‌ای نیز مزایا و معایب خود را دارند. این لباسشویی‌ها نسبت به لباسشویی‌های دارای موتور دایرکت درایو صدا و لرزش بیشتر و راندمان کمتری دارد؛ اما در مقابل مقرون به‌صرفه‌تر هستند و تعمیر آن‌ها نیز هزینه کمتری دارد و اکثر تعمیرکاران می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را تعمیر کنند.

حتما بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

موتور ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست  ؟

موتور ماشین لباسشویی جی پلاس توسط کشور چین ساخته می شود. البته کیفیت این محصول در رده اول موتورهای چینی قرار می گیرد.  اکثر ماشین لباسشویی‌های جدید جی پلاس دارای دایرکت درایو اینورتر با کیت هوشمند هستند که هم دارای عمر بالاتر و مصرف کمتر نسبت به موتورهای معمولی هستند و هم در هنگام فعال بودن هر یک از برنامه‌های شستشو، دیگ را با الگوریتم‌ها و حرکات خاصی به حرکت در می‌آورند تا انواع مختلف لباس‌ها شسته و پاکیزه شوند.

اسنوا در مورد موتور لباسشویی‌های خود به ویژگی خاصی اشاره نکرده و تنها روی دایرکت درایور بودن لباسشویی‌های جدید این برند مانور داده است.

ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه ؟

چینی بودن موتو ماشین لباسشویی جی پلاس نمی‌تواند به معنای بی کیفیت بودن این محصول باشد. چرا که در کشور چین محصولات با سه رده و درجه تولید می شوند. به همین دلیل چینی بودن موتور این محصول دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. در ادامه می توانید اطلاعات جامعی را درباره کیفیت موتور و سایر ویژگی های این محصول و مقایسه آن با برند اسنوا را بخوانید.

 

کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا

قابلیت‌های شستشوی لباسشویی‌های دو برند را در سه بخش جداگانه بررسی می‌کنیم که شامل ویژگی‌های مشترک بین لباسشویی‌های دو برند، ویژگی‌های اختصاصی لباسشویی‌های جی پلاس و کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا می‌شود.

 

ویژگی‌های مشترک بین دو برند_ جی پلاس یا اسنوا

به طور کلی کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا را می توان به صورت زیر بررسی کرد:

قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌ وشو

ماشین لباسشویی اسنوا

محصولات هر دو برند از فناوری‌های شستشوی روز جهان برخوردار هستند. یکی از این فناوری‌های مهم و کاربردی قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو است که لباسشویی‌های هر دو برند از آن برخوردار هستند.

با بهره‌مندی از این قابلیت می‌توانید هنگام شستشوی لباس‌ها، فرآیند شستشو را متوقف کنید و لباس‌هایی را که قبلاً فراموش کرده‌اید، به‌ راحتی با باز کردن دریچه کوچکی که روی درب اصلی لباسشویی وجود دارد، اضافه کنید.

حتما بخوانید: معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه‌شور

حالت شست‌ وشوی دستی

یکی دیگر از فناوری‌های مشترک بین لباسشویی‌های هر دو برند فناوری شبیه‌ساز شستشوی دستی است که سر برای شستن لباس‌های پشمی و برخی از لباس‌های حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این حالت به دلیل اینکه لباس‌ها با حرکات ملایم شسته می‌شوند، از گشاد شدن، فرسوده شدن و آسیب‌های جدی به بافت لباس جلوگیری می‌شود.

در واقع کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا به نحوی است که با شستشوی مداوم البسه، به بافت آنها آسیبی وارد نمی شود.

حالت شست‌وشوی دستی

شستشوی دستی یک نکته مهم در کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس لباسشویی‌های هر دو برند از فناوری شستشوی سریع نیز برخوردار هستند که با فعال کردن آن می‌توانید زمانی که عجله دارید لباس‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان که معمولاً ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است، بشویید.

 

حالت شست‌وشوی اقتصادی (Eco)

یک نکته مهم در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا وجود حالت شست‌وشوی اقتصادی (Eco) یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک این محصولات دو برند است. در صورت فعال بودن این حالت ماشین لباسشویی علاوه بر کاهش مدت‌زمان شستشو، مصرف آب و برق را نیز کاهش می‌دهد. البته این حالت تنها برای شستشوی برخی از لباس‌ها مانند لباس‌های کتانی قابل‌استفاده است.

 

حالت مخصوص شست‌وشوی لباس‌های کودکان

در صورت فعال شدن این حالت لباس‌های کودکان که اغلب بافت لطیف و حساسی دارند، با ملایمت شسته می‌شوند و تا حدودی هم ضدعفونی می‌شوند (در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس). با توجه به اینکه لباس‌های کودکان معمولاً قیمت بالایی دارند، استفاده از این حالت برای شستشوی لباس کودکان می‌تواند کمک زیادی به جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها کند. در صورت فعال بودن این حالت در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس لکه‌های لباس کودکان نیز از بین می‌رود.

حتما بخوانید: معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی

 

قابلیت به تأخیر انداختن زمان شست‌وشو

 

با استفاده از این حالت می‌توانید زمان آغاز شستشوی لباس‌ها را به تأخیر بیاندازید. این ویژگی برای افرادی که نمی‌خواهند زمانی که در خانه هستند، صدای ماشین لباسشویی آن‌ها را آزار دهد یا می‌خواهند زمان شستشوی لباس‌های خود را به زمانی غیر از زمان پیک مصرف برق موکول کنند (مخصوصاً در فصل تابستان)، ویژگی بسیار مناسبی است.

 

قابلیت Pre Wash

برخی از ماشین‌های لباسشویی هر دو برند دارای قابلیت Pre Wash برخوردار هستند که یک برنامه شستشوی مکمل است و در ابتدای برنامه شستشوی اصلی انجام می‌شود. درصورتی‌که این قابلیت را فعال کنید، لکه‌ها و بوی نامطبوع لباس‌ها در حین شستشو کاملاً از بین می‌رود و آن‌ها کاملاً ضدعفونی می‌شوند.

 

برخورداری از قابلیت ضد چروک

درصورتی‌که پس از اتمام شستشو، لباس‌ها مدت زیادی در ماشین لباسشویی بدون حرکت باقی بمانند، چروک و اتو کردن آن‌ها دشوار می‌شود.

حتما بخوانید: کدام ماشین لباسشویی دوقلو خارجی ارزش خرید دارد؟

 

نقد و بررسی لباسشویی جی پلاس و اسنوا

در پاسخ به این سوال که ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه  یا اسنوا؟ باید به چند ویژگی شستشوی این دو محصول اشاره کنیم:

شست‌وشوی لباس‌های حساس (lingerie care و Delicates & lingerie)

در صورت فعال شدن این حالت دمای آب ۳۰ درجه می‌شود و لباس‌ها در مدت ۷۴ دقیقه شسته می‌شوند

حالت lingerie care مختص شست‌وشوی لباس‌های بسیار حساس و ظریف است و با فعال کردن دیگر نباید نگران آسیب رسیدن به بافت چنین لباس‌هایی باشید. همچنین برخی از ماشین‌های لباسشویی جی پلاس دارای حالت feather هستند. (کلمه feather در زبان انگلیسی به معنی پر است) که برای شست‌وشوی لباس‌هایی که بافت آن‌ها لطافت پر را دارند، کاملاً مناسب است؛ البته در ماشین لباسشویی‌های اسنوا نیز برنامه‌های شستشوی اختصاصی لباس‌های ابریشمی لباس‌های حریر و ظریف وجود دارد.

 

قابلیت مخصوص شستشوی لباس‌های زمستانی و کوله‌پشتی‌ها

با فعال کردن این حالت می‌توانید لباس‌های زمستانی کوله‌پشتی‌ها را که معمولاً بافت ضخیم و زمختی دارند، با خیال راحت به ماشین لباسشویی‌های جی پلاس بسپارید تابه بهترین شکل ممکن شسته شوند.

حتما بخوانید: آیا ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟

قابلیت از بین بردن انواع مختلف لکه

گاهی با وجود استفاده از بهترین مواد شوینده، باز هم اثر لکه‌های سرسخت حتی به میزان خیلی کم روی لباس باقی می‌ماند که اصلاً اتفاق خوشایندی نیست. لباسشویی‌های جی پلاس می‌توانند با بهره‌مندی از الگوریتم‌های خاص و کاملاً جدید پیچیده و همچنین افزایش تدریجی دمای آب، ۲۴ نوع لکه مختلف را از بین ببرند که شامل موارد زیر می‌شود:

۱٫ لکه.شیرینی

۲.لکه روی یقه

۳. لکه غذا

۴. لکه سس مایونز

۵. لکه سس سالاد

۶. لکه مواد آرایشی

۷. لکه روغن موتور

۸.غذای بچه

۹. خون

۱۰. لکه شکلات

۱۱. لکه دسر

۱۲. لکه علف

۱۳. لکه گل‌ولای

۱۴. لکه تخم‌مرغ

۱۵. لکه کره

۱۶. لکه ادویه کاری

۱۷. لکه چای

۱۸. لکه قهوه

۱۹. لکه آب میوه

۲۰. لکه سس کچاپ

۲۱. لکه نوشیدنی

۲۲. لکه نشاسته

۲۳.لکه مربا

۲۴. لکه زغال

حالت شست‌وشوی بهداشتی (Hygiene Mate)

در این حالت مواد حساسیت‌زا، باکتری‌ها و ویروس‌ها و همچنین کپک‌ها و مایت‌ها (موجودات زنده میکروسکوپی) رخنه کرده در بافت لباس در حین شستشو تا حدود زیادی از بین می‌روند. در ضمن دمای آب ماشین لباسشویی‌های جی پلاس مانند بسیاری از ماشین لباسشویی‌های دیگر بین ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۶۰ و ۹۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم هستند. مسلماً چنانچه دمای آب ماشین لباسشویی روی ۹۰ درجه باشد، لباس‌ها کامل از ضدعفونی و عاری از هرگونه موجودات و ذرات بیماری‌زا و حساسیت‌زا می‌شوند؛ البته قبل از اینکه دمای آب را ۹۰ درجه تنظیم کنید، باید مطمئن شوید این دما آسیبی به بافت لباس شما وارد نمی‌کند.

 

قابلیت Oxygen Fresh

درصورتی‌که لباس‌ها پس از شست‌وشو و مدت زیادی در دیگ لباسشویی روی هم باقی بمانند، بوی نامطبوعی می‌گیرند که اصلاً خوشایند نیست. در برخی از ماشین لباسشویی‌های جی پلاس پس از اتمام شست ‌وشو در فواصل زمانی مختلف مقداری اکسیژن به فضای بین لباس‌ها تزریق می‌شود تا با ایجاد جریان هوایی مناسب، از بو گرفتن لباس‌ها داخل دیگ تا حدودی جلوگیری شود. برخی از ماشین لباسشویی‌های اسنوا نیز برای جلوگیری از این مشکل دارای فناوری مشابه هستند که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

 

قابلیت شستن مناسب پارچه‌ها و لباس‌های رنگی

بدون تردید زمانی که می‌خواهید لباس‌های رنگی را در کنار هم بشویید. رنگ نگرفتن لباس‌ها از یکدیگر اهمیت زیادی دارد. در صورت فعال کردن قابلیت مخصوص شستشوی لباس‌های رنگی در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس، این مشکل تا حدود زیادی برطرف می‌شود؛ زیرا در این حالت هم قدرت موتور و حرکات آن به‌دقت کنترل می‌شود و دمای آب به ۱۵ درجه کاهش پیدا می‌کند تا حرارت بالای آب باعث انتقال رنگ لباس‌ها به یکدیگر یا رنگ‌پریدگی رنگ‌ها آن‌ها نشود.

حتما بخوانید: بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی و هر چیزی که باید بدانید 

 

حالت شست‌وشوی مختص لباس‌های بسیار کثیف (Strong Wash)

با استفاده از این حالت می‌توانید قدرت شستشوی ماشین لباسشویی جی پلاس را تا میزان زیادی افزایش دهید تا لباس‌های کاملاً کثیف تا حد امکان کاملاً تمیز شوند.

 

قابلیت‌های شست‌وشوی اختصاصی ماشین لباسشویی‌های اسنوا

فناوری جت واش (jet wash)

لباسشویی‌های اسنوا دارای این فناوری با بهره‌مندی از نازل اسپری آب بسیار قوی، آب را با فشار به سمت لباس هدایت می‌کنند تا لباس‌ها کاملاً تمیز شوند و مواد شوینده به‌خوبی با آب ترکیب شوند و به عمق بافت لباس نفوذ کنند.

 

فناوری حباب‌ساز (bubble)

این فناوری هم به ترکیب بهتر مواد شوینده با آب و نفوذ بهتر آن‌ها به بافت لباس کمک می‌کند. وجود این فناوری در برخی از ماشین‌های لباسشویی اسنوا باعث می‌شود مقاومت آب در برابر مواد شوینده کاهش یابد و سریع‌تر مواد شوینده را جذب کند. فناوری حباب‌ساز حتی زمانی که فشار آب داخل لباسشویی بسیار کم است و آب دمای پایینی دارد، به‌خوبی عمل می‌کند و لباس‌ها را کاملاً تمیز می‌کند.

 

قابلیت آبکشی شرعی

این قابلیت برای افرادی که به آبکشی شدن صحیح لباس با آب کر و جاری به شیوه کاملاً مناسب اهمیت زیادی می‌دهند، بسیار مناسب است؛ زیرا در صورت فعال شدن این حالت لباس‌ها با آب جاری آبکشی می‌شوند. و دیگری نیازی به آبکشی جداگانه لباس‌ها نیست؛ بنابراین اگر شما هم فردی وسواسی هستید، با استفاده از این حالت می‌توانید در مصرف آب صرفه‌جویی کنید.

 

کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا در باکتری زدایی

ماشین لباسشویی‌های اسنوا بنده از این فناوری می‌توانند صدها گونه از باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها را از بین ببرند. در ضمن لباس‌هایی که از این طریق ضدعفونی و باکتری زدایی می‌شوند، آلرژی‌زا نیستند و برای پوست حساسیت ایجاد نمی‌کنند. جالب است بدانید که لباس‌های ضدعفونی شده با این روش تا حدود یک ماه در برابر میکروب مقاوم هستند و درصورتی‌که مدتی پس از شستشو در دیگ باقی بمانند، بو نمی‌گیرند. در ضمن ماشین لباسشویی‌هاب اسنوا از قابلیت ضد حساسیت نیز برخوردار هستند.

 

برخورداری از برنامه شستشوی مخصوص شلوار جین و تی‌شرت

وجود این برنامه‌ها در ماشین لباسشویی‌های اسنوا باعث می‌شود با خیال راحت این لباس‌ها را که دارایی بافت نسبتاً اساسی هستند و امکان رنگ دهی آن‌ها نیز وجود دارد.. با خیال راحت بشویید.

 

کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و قابلیت بخارشو

استفاده از حالت بخارشو باعث می‌شود تمام لکه‌ها و کثیفی‌های لباس در تماس با بخار داغ راحت‌تر و بهتر تمیز شوند و بخار کاملا به بافت لباس نفوذ می‌کند و آن را به‌خوبی تمیز می‌کند. از دیگر مزایای استفاده از حالت بخارشو می‌‌توان به ضدعفونی شدن کامل لباس‌ها و از بین رفتن باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا از روی لباس، از بین رفتن چروک‌های خشن و سفت، از بین رفتن بوی نامطبوع لباس ها و مواد آلرژی‌زای روی آن‌ها و از همه مهم‌تر کاهش مصرف آب ماشین لباسشویی می‌شود. درضمن تماس بافت لباس‌ها با بخار داغ موجب افزایش نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود.

 

شستشوی سه‌بعدی یقه و لکه‌بری

معمولا یقه لباس‌ها سخت‌تر شسته می‌شوند. به همین دلیل طراحان ماشین لباسشویی‌های اسنوا الگوریم خاصی برای شستن یقه‌های لباس‌ها ایجاد کرده‌اند. در ضمن این الگوریتم‌ها لکه‌های سخت را نیز به‌راحتی از بین می‌برند.

اگر بخواهیم لباسشویی‌های هر دو برند در زمینه قابلیت‌های شستشو به‌صورت مختصر با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگویم لباسشویی‌های اسنوا با برخورداری از فناوری‌های جت واش و حباب‌ساز، آب و شوینده را بهتر به عمق بافت لباس هدایت می‌کنند و برای ضدعفونی کردن لباس‌ها از فناوری‌های جدیدتری استفاده می‌کنند؛ اما ماشین لباسشویی‌های جی پلاس دارای برنامه‌های شستشوی متنوع‌تری هستند و برای شستشوی انواع مختلف لباس‌ها بهتر بهینه‌سازی شده‌اند. در ضمن به نظر می‌رسد این ماشین لباسشویی‌ها لباس‌های کاملاً کثیف با لکه‌های سرسخت را بهتر می‌توانند تمیز کنند.

برنده: بدون برنده

 

بهینه‌سازی مصرف انرژی

طبق اصول کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس هر دو برند علاوه بر برخورداری از حالت شستشوی اقتصادی و شستشوی سریع دارای برچسب مصرف انرژی +++A هستند که نشان‌دهنده کمترین میزان مصرف انرژی برق توسط آن‌ها است(مصرف برق برخی از ماشین لباسشویی‌های +++A درحدود ۴۹ درصد و مصرف برخی از ماشین لباسشویی‌های دارای این برچسب انرژی ۳۵ درصد کمتر از سایر ماشین لباسشویی‌ها است ؛ البته ماشین لباسشویی‌های اسنوا ۶ و ۵ کیلوگرمی اسنوا به ترتیب دارای برچسب مصرف انرژی +A و A هستند . لباسشویی‌های جی پلاس با برخورداری از موتور اینورتر مصرف برق بسیار پایینی دارند. اکثر ماشین لباسشویی‌های اسنو علاوه بر برخورداری از ورودی آبسرد دارای ورودی آب گرم نیز هستند؛ بنابراین برای گرم کردن آب لباسشویی نیازی به استفاده از المنت لباسشویی ندارید.

علاوه بر این برخی از ماشین لباسشویی های اسنوا دارای حسگر تشخیص‌دهنده وزن لباس هستند که زمانی که تنها چند لباس کوچک در آن قرار می‌دهید، به همان میزان آب وارد ماشین لباسشویی می‌کنند. این ویژگی می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک زیادی کند. این حسگر در برخی از ماشین لباسشویی‌های جی پلاس مانند مدل K947 نیز دیده می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت لباسشویی‌های هر دو برند در زمینه‌‎سازی مصرف انرژی و برخورداری از فناوری‌های کاهش‌دهنده مصرف انرژی در سطح خوبی قرار دارند.

 

صدا و لرزش

همان‌طور که قبلاً گفتیم بسیاری از ماشین لباسشویی‌های هر دو برند دارای موتور دایرکت درایو بدون تسمه هستند. پس می توان گفت کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس در صدا و لرزش رضایت بخش است. البته برخی از لباسشویی‌های قدیمی اسنوا که دارای موتور تسمه‌ای هستند، در هنگام فعالیت صدا و لرزش محسوسی دارند که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

در ضمن برخی از ماشین لباسشویی‌های جی پلاس دارای حالت شب (Night Mode) هستند که با فعال کردن آن، صدای ماشین لباسشویی به میزان محسوس کاهش پیدا می‌کند و دیگ هم کاملاً آرام و آهسته حرکت می‌کند.

 

طراحی

در ماشین لباسشویی‌های هر دو برند از دیگ الماسه استفاده شده است که باعث می‌شود بتوانید لباس‌های ظریف و حساس را بدون نگرانی از آسیب دیدن و پاره شدن در آن‌ها قرار دهید. به دلیل اینکه دیگ ماشین لباسشویی مستقیماً با لباس‌ها در ارتباط است، درصورتی‌که سوراخ‌های دید بزرگ باشد ممکن است لباس‌ها بین سوراخ‌ها گیر کنند و پاره شوند. در دیگ‌های الماسه به دلیل طراحی جدید و کاهش اندازه سوراخ‌های دیگ تا ۴۳ درصد، احتمال گیرکردن لباس در سوراخ‌های دیک کاهش یافته است. در ضمن روی دیگ‌های الماسه برجستگی‌های نرم و ملایمی وجود دارد که از تماس لباس با دیگ جلوگیری می‌کند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس از دیگ ضدزنگ و آنتی باکتری استفاده شده است که ویژگی شاخص برای این ماشین لباسشویی ‌های این دو برند محسوب می‌شود.

 

زیبایی

در مورد زیبایی باید گفت لباسشویی‌های هر دو برند نسبتاً زیبا هستند و طراحان آن سعی کرده‌اند ظاهر آن‌ها را درست مانند لباسشویی‌های برندهای مطرح خارجی طراحی کنند؛ البته ظاهر ماشین لباسشویی‌های اسنوا کمی شکیل‌تر است (مخصوصا در ماشین لباسشویی‌های واش این واش) و مدرن‌تر به نظر می‌رسند. در ضمن ماشین لباسشویی‌های اسنوا دارای نمایشگرهای بزرگ‌تری هستند که در زیباتر کردن آن‌ها بی‌تأثیر نیست. در لباسشویی‌های هر دو برند تلاش شده است با استفاده از درب مشکی و بزرگ، زیبایی دستگاه افزایش پیدا کند.

 

کیفیت بدنه

کیفیت بدنه ماشین لباسشویی‌های اسنوا از ورق فولاد ضدزنگ ساخته شده است و کیفیت مناسبی دارد؛ البته برخی از مصرف‌کنندگان در مورد کیفیت بدنه این ماشین لباسشویی‌ها چندان راضی نیستند. بدنه ماشین لباسشویی‌های جی پلاس نیز در برابر خوردگی مقاوم هست.

 

امکانات جانبی

نمایشگر لمسی

ماشین لباسشویی‌های هر دو برند دارای نمایشگر LED هستند و در برخی از آن‌ها از نمایشگرهای تمام لمسی استفاده شده است که استفاده از ماشین‌های لباسشویی و کنترل آن‌ها را بسیار راحت می‌کند.

 

خشک‌کن قدرتمند

خشک‌کن‌های لباسشویی‌های هر دو برند دارای ۱۴۰۰ دور در دقیقه هستند (برخی از لباسشویی‌های ارزان‌قیمت‌تر دارای خشک‌کن ۱۲۰۰ دور هستند). درضمن خشک‌کن‌های لباسشویی‌های هر دو برند مانند اکثر لباسشویی‌های بازار قابل رقابت هستند.

 

قفل کودک

با فعال شدن قفل کودک صفحه‌نمایش و پنل کنترل ماشین‌های لباسشویی غیرفعال می‌شود کودک دیگر قادر نیست و ماشین لباسشویی را دست‌کاری کند.

قابلیت تمیز کردن خودکار دیگ (Drum clean)

یکی از قابلیت‌های جالب برخی از ماشین لباسشویی‌های جی پلاس قابلیت تمیز کردن خودکار دیگ (Drum clean) است که باعث می‌شود دیگ لباسشویی همیشه تمیز باقی بماند و کثیف نشود. تمیز بودن دیگ لباسشویی جهت شست‌وشوی عالی لباس‌ها امری ضروری محسوب می‌شود. زمانی که این قابلیت را فعال می‌کنید کثیفی‌ها و جرم دیگ به‌صورت خودکار از بین می‌رود و محیط دیگ کاملاً بهداشتی می‌شود؛ بنابراین با خرید ماشین لباسشویی‌ها دیگر نباید نگران تمیز نبودن دیگ باشید. این قابلیت در تعدادی از ماشین لباسشویی‌های اسنوا نیز دیده می‌شود.

 

قابلیت آبکشی مضاعف (Extra Rinse)

با فعال کردن این قابلیت، لباس‌ها علاوه بر اینکه با برنامه اصلی شسته می‌شوند، پس از پایان برنامه اصلی کمی بیشتر شسته و آبکشی می‌شوند تا تمام مواد شوینده باقی‌مانده روی سطح لباس از بین برود و این مواد باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی برای افراد دارای پوست حساس نشود.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی‌های جی پلاس توسط شرکت گلدیران ارائه می‌شود که یکی از برترین شرکت‌های کشور در زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب محسوب می‌شود و سال‌ها در این زمینه تجربه دارد. از خدمات شاخص گلدیران می‌توان به نصب رایگان دستگاه، سرویس‌های دوره‌ای، پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته و امکان تمدید گارانتی اشاره کرد. به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان ماشین لباسشویی‌های جی پلاس از خدمات پس از فروش آن‌ها راضی هستند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی‌های اسنوا هم توسط شرکت انتخاب سرویس انجام می‌شود. اگرچه انتخاب سرویس به‌اندازه گلدیران شناخته‌شده و مطرح نیست؛ اما این شرکت هم در زمینه پاسخگویی عملکرد بسیار خوبی دارد. در کل در سال‌های اخیر تولیدکنندگان لوازم‌خانگی ایرانی سعی کردند با ارائه خدمات پس از فروش مناسب رضایت مشتریان را تا جای ممکن جلب کنند.

ماشین باسشویی‌های جی پلاس با گارانتی ۱۸ ماهه مادیران و ماشین لباسشویی‌های اسنوا با گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس عرضه می‌شوند؛ بنابراین محصولات اسنوا با گارانتی طولانی مدت‌تری عرضه می‌شوند. در ضمن موتور لباسشویی‌های هر دو برند و سایر قطعات اصلی آن‌ها دارای گارانتی و خدمات از پس فروش ویژه و طولانی‌مدت‌تری هستند.

 

ظرفیت

لباسشویی‌های هر دو برند در زمینه ظرفیت نقاط قوت و ضعفی دارند؛ مثلا اسنوا علاوه بر ماشین‌های لباسشویی‌های ۷ و ۸ کیلوگرمی لباسشویی‌های ۵ و ۶ کیلوگرمی را نیز روانه بازار کرده است که برای خانواده‌های کم جمعیت و یا افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند و لباس کثیف زیادی ندارند، ماشین لباسشویی‌هایی بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای محسوب می‌شوند؛ اما متاسفانه این برند ماشین لباسشویی هایی با ظرفیت بالا تولید نکرده است.

در مقابل جی پلاس علاوه بر تولید و عرضه لباسشویی‌هایی ۷ و ۸ کیلوگرمی لباسشویی‌هایی ۹ و ۱۰.۵ کیلوگرمی را نیز روانه بازار کرده است؛ اما متاسفانه لباسشویی‌هایی با ظرفیت کم در سبد محصولات این برند دیده نمی‌شود.

 

قیمت

ازنظر قیمت اختلاف چندان زیادی بین قیمت لباسشویی‌های اسنوا و جی پلاس دیده نمی‌شود؛ اما به‌طور کلی قیمت ماشین لباسشویی‌های جی پلاس نسبت به ماشین لباسشویی‌های اسنوا با ظرفیت‌های یکسان، در حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان کمتر است و محصولات مقرون‌به‌صرفه تری هستند.

 

میزان رضایت مشتریان

در مورد این موضوع نمی‌توانیم با قاطعیت سخن بگوییم؛ زیرا عده‌ای از مصرف‌کنندگان از لباسشویی‌های هر دو برند رضایت کامل دارند (حتی برخی از افراد آن‌ها را قابل رقابت با لباسشویی‌های برندهای مطرح خارجی مخصوصاً سامسونگ و ال‌جی می‌دانند)ِ؛ عده‌ای تنها این لباسشویی‌ها را محصولاتی مقرون‌به‌صرفه باکیفیت و مناسب می‌دانند و از آن‌ها انتظار زیادی ندارند؛ عده‌ای دیگر کاملاً از این ماشین لباسشویی‌ها ناراضی هستند و معتقدند اصلا ارزش خرید ندارند. معایبی که اکثر افراد ناراضی از ماشین لباسشویی‌های اسنوا و جی پلاس در مورد آن‌ها توافق نظر دارند به شرح زیر است.

  • صدا و لرزش محسوس حتی در صورت تراز بودن دستگاه‌ها
  • کیفیت نه‌چندان بالای مونتاژ قطعات و بدنه بی‌کیفیت
  • استفاده از قطعات بی‌کیفیت و عمر پایین قطعات
  • صدای زیاد پمپ تخلیه
  • نشت آب از بدنه
  • عملکرد نه چندان خوب در شست‌وشوی لباس‌ها مخصوصا در زمینه از بین بردن لکه‌های سخت
  • قیمت بالا

البته ناگفته نماند که تقریباً تمام مصرف‌کنندگان در مورد ظاهر زیبا و طراحی شیک این ماشین لباسشویی‌های ایرانی توافق نظر دارند و قیمت آن‌ها را مناسب می‌دانند.

 

نتیجه‌گیری نهایی

همان‌طور که دیدید لباسشویی‌های هر دو برند نقاط قوت یا ضعف قابل‌توجهی نسبت به یکدیگر ندارند و محصولات هر دو برند از ابعاد مختلف تقریبا در یک سطح قرار دارند؛ اما به‌طور کلی ماشین لباسشویی‌های جی پلاس برنامه‌های شست‌وشوی متنوع‌تری دارند و کیفیت بالاتر دیگ این ماشین لباسشویی‌ها نسبت به دیگ ماشین لباسشویی‌های اسنوا می‌تواند خریداران زیادی را به سمت این ماشین‌های لباسشویی بکشاند. در ضمن این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که سازندگان ماشین لباسشویی‌های جی پلاس تجربه مونتاژ و ساخت ماشین لباسشویی‌های ال‌جی را در کارنامه خود دارند که تجربه ارزشمندی مخسوب می‌شود.

اما از سوی دیگر وجود دو قابلیت جت واش و حباب‌ساز در ماشین لباسشویی‌های اسنوا کننده تا حدودی تضمین‌کننده شست‌وشوی بهتر و عمیق‌ لباس‌ها توسط این ماشین لباسشویی‌ها است، در کل اگر معمولاً لباس‌های متنوع و بعضاً حساس با لکه‌های سخت را با ماشین لباسشویی می‌شویید، بهتر است ماشین لباسشویی‌های جی پلاس را انتخاب کنید اگر می‌خواهید مواد شوینده و آب کاملاً به بافت لباس نفوذ کند، پیشنهاد می‌کنیم به خرید ماشین لباسشویی‌های اسنوا باشید.

 

راهنمای لباسشویی جی پلاس و اسنوا

اکنون که ماشین لباسشویی‌های هر دو برند را از زوایای مختلف بررسی کردیم. اجازه دهید با ویژگی‌های تعدادی از این ماشین لباسشویی‌ها و قیمت‌های آن‌ها آشنا شویم.

 

مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشين لباسشويي جي پلاس مدل K846 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

مشخصات:

  • موتور brushless هوشمند با فناوری ECO Power Inverter
  • موتور اینورتر
  • صفحه نمایش لمسی LED
  • دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+++
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباسهای زیر (lingerie care)
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۶
  • تعداد آپشن های تکمیلی برای شستشو: ۷
  • قابلیت افزودن لباس در حین شستشو
  • برنامه اختصاصی جهت شست‌وشوی لباس‌های بسیار کثیف (Strong wash)
  • تایمر
  • قابلیت از بین بردن انواع لکه‌ها (stain)
  • مجهز به برنامه شستشوی لباس کودکان (Baby Wear)
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباس های رنگی (Color)
  • آغاز و پایان فرایند شستشو در زمان دلخواه (Preset)
  • حالت Night
  • طراحی ارگانیک

قیمت لباسشویی جی پلاس ۸ کیلویی مدل K846 رنگ سفید ۱۲ و ۲۵۰ هزار تومان و رنگ نقره‌ای آن ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است).

لازم به توضیح است حرف W در انتهای مدل لباسشویی‌ها نشان‌دهنده سفید بودن رنگ لباسشویی، حرف S به معنای نقره‌ای بودن دستگاه و حرف T نیز به معنی رنگ تیتانیومی بودن دستگاه است.

 

راهنمای لباسشویی جی پلاس مدل K723 با ظرفیت ۷.۵ کیلوگرم

  • موتور brushless هوشمند با فناوری ECO Power Inverter
  • موتور اینورتر
  • صفحه نمایش LED
  • دور موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر (lingerie care)
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۶
  • تعداد آپشن‌های تکمیلی برای شستشو: ۵
  • قابلیت افزودن لباس در حین شستشو
  • برنامه اختصاصی جهت شوی لباس‌های بسیار کثیف (Strong wash)
  • برنامه اختصاصی جهت شست‌‌وشوی و سایر پارچه‌های مورد استفاده در تخت‌خواب
  • تایمر
  • طراحی ارگانیگ

ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل K723 رنگ نقره‌ای ۹ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان و رنگ سفید آن ۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است.

 

ماشين لباسشويي جي پلاس مدل K1048 با ظرفیت ۱۰.۵ کیلوگرم

  • موتور BLDC هوشمند با فناوری ECO Power Inverter
  • صفحه نمایش LED لمسی
  • دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+++
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباسهای زیر (lingerie care)
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۶
  • تعداد آپشن‌های تکمیلی برای شستشو: ۹
  • سنسور تشخیص وزن لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس درحین کار
  • خشک‌کن ۶ کیلوگرمی
  • تایمر
  • مجهز به قابلیت Ozone Wash برای ضدعفونی کردن کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده (فرآیند ضدغفونی با استفاده از گاز بسیار قوی اوزون انجام می‌شود که قدرت ضدعفونی بسیار بالایی دارد).
  • قابلیت شستشوی لباس‌های زمستانی
  • قابلیت ضدحساسیت

قیمت لباسشویی جی پلاس مدل K1048 رنگ سفید این مدل ۱۴ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان است و رنگ نقره‌ای آن ۱۴ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K1049 با ظرفیت ۱۰.۵ کیلوگرم

  • موتور پیشرفته Direct Drive Inverter
  • صفحه نمایش لمسی LED
  • دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+++
  • برنامه اختصاصی ضدعفونی کردن
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۶
  • تعداد آپشن‌های تکمیلی برای شستشو: ۸
  • سنسور تشخیص وزن لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار
  • خشک‌کن ۶ کیلوگرمی
  • تایمر
  • قابلیت ضدحساسیت
  • مجهز به قابلیت Ozone Wash
  • برنامه Feather

قیمت لباسشویی جی پلاس ۱۰.۵ کیلویی مدل K1049 رنگ نقره‌ای آن ۱۵ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان است.

 

کیفیت ماشين لباسشويي جي پلاس مدل K1048 با ظرفیت ۱۰.۵ کیلوگرم

  • موتور brushless هوشمند با فناوری ECO Power Inverter
  • صفحه نمایش LED لمسی
  • دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+++
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر (lingerie care)
  • برنامه اختصاصی جهت ضدعفونی کردن
  • قابلیت تنظیم دما به صورت دستی
  • سنسور تشخیص وزن لباس
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۶
  • تعداد آپشن‌های تکمیلی برای شستشو: ۹
  • تایمر
  • مجهز به برنامه Ozone Wash
  • قابلیت شستشوی لباس‌های زمستانی
  • قابلیت ضدحساسیت

قیمت ماشین لباسشویی جی‌پلاس ۱۰.۵ کیلویی مدل K1048 رنگ سفید ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار و رنگ نقره‌ای آن ۱۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

 

راهنمای لباسشویی جی پلاس مدل K945S با ظرفیت ۹ کیلوگرم

  • موتور اینورتر
  • صفحه نمایش LED لمسی
  • دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+++
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباسهای زیر (lingerie care)
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۶
  • تعداد آپشن های تکمیلی برای شستشو: ۱۱
  • برنامه لکه‌بری اختصاصی
  • قابلیت تنظیم دما به‌صورت دستی
  • سنسور تشخیص وزن لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار
  • تایمر
  • قابلیت شستشوی لباس‌های زمستانی
  • قابلیت ضدحساسیت

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس ۹ کیلویی مدل K945 رنگ نقره‌ای ۱۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

 

ماشين لباسشويي جي پلاس مدل K844 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

  • موتور اینورتر
  • دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+++
  • صفحه‌نمایش مکانیکی
  • برنامه لکه‌بری اختصاصی
  • قابلیت تنظیم دما به‌صورت دستی
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر (lingerie care)
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۵
  • تعداد آپشن های تکمیلی برای شستشو: ۷
  • سنسور تشخیص وزن لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار
  • تایمر
  • قابلیت شستشوی لباس‌های زمستانی
  • قابلیت ضدحساسیت

قیمت لباسشویی جی پلاس ۸ کیلویی مدل K844 رنگ نقره‌ای ۱۱ میلیون و ۹۱۴ هزار تومان و رنگ سفید آن ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K824 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

تمامی مشخصات این مدل مانند مدل K844 یکسان است با این تفاوت که دور موتور مدل K824 به میزان ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

قیمت لباسشویی جی پلاس ۸ کیلویی مدل K824W با ظرفیت ۸ کیلوگرم رنگ سفید ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رنگ نقره‌ای آن ۱۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است.

 

ماشين لباسشويي جي پلاس مدل J9470 با ظرفیت ۹ کیلوگرم

طبق راهنمای لباسشویی جی پلاس تمام مشخصات این مدل با مدل K945 یکسان است و تنها تفاوت این مدل وجود موتور قدرتمند در مدل K945 است.

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس ۹ کیلویی مدل J9470 رنگ نقره‌ای ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت رنگ سفید درحدود ۱۱ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل j8470s ظرفیت ۸ کیلوگرم

تمام مشخصات این مدل با مدل J9470 یکسان است و تنها تفاوت این دو مدل وجود نمایشگر لمسی در مدل J9470 است.

قیمت لباسشویی جی پلاس ۸ کیلویی مدل J8470 رنگ نقره‌ای ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و رنگ سفید آن ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

 

ماشين لباسشويي جي پلاس مدل J8250 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

تمام مشخصات این مدل با مدل J8470 یکسان است با این تفاوت که دور موتور مدل J8470 به میزان ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

قیمت لباسشویی جی پلاس ۸ کیلویی مدل J8250s، رنگ نقره‌ای درحدود ۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و رنگ سفید آن ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل gwm 84b35 ظرفیت ۸ کیلوگرم

طبق راهنمای لباسشویی جی پلاس تمام مشخصات این مدل با مدل J8250 یکسان و تنها تفاوت آن با مدل مذکور وجود برنامه اختصاصی جهت ضدعفونی کردن، شبیه‌سازحالت دستی برای شست‌‌و‌شوی لباس‌های پشمی، قابلیت Fast + و قابلیت feather در مدل ۸۴B35 است؛ در ضمن مدل ۸۴B35 دارای دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه است البته این مدل فاقد برنامه مختص شست‌وشوی لباس‌های زمستانی است.

قیمت ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل ۸۴B35 رنگ نقره‌ای ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۸۲B13 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

مدل ۸۲B13 با مدل ۸۴B35 یکسان است با این تفاوت که ۸۲B13 دور موتور مدل به میزان ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

قیمت ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل ۸۲B13 رنگ نقره‌ای، ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و رنگ سفید آن ۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس ۶ کیلویی مدل gwm-62u03w

  • موتور اینورتر
  • دور موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • مصرف انرژی A+++
  • صفحه‌نمایش مکانیکی
  • شبیه‌ساز شستشوی دستی لباس‌های پشمی
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • تعداد برنامه شستشو: ۱۵
  • تعداد آپشن‌های تکمیلی برای شستشو:۴
  • سنسور تشخیص وزن لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار
  • تایمر
  • قابلیت Feather
  • قابلیت ضدحساسیت

قیمت ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل ۶۲U03 رنگ سفید ۴ میلیون و ۴۲۴ هزار تومان است

 

مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

  • موتور دایرکت درایو
  • صفحه‌نمایش لمسی
  • موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • برچسب انرژی A+++
  • سیستم عیب‌یاب دیجیتال
  • سیستم حباب‌ساز
  • دیگ الماسه
  • سیستم یقه شور سه‌بعدی با قابلیت چند زنی و لکه بری بالا
  • سیستم هوشمند اندازه‌گیری وزن لباس
  • سیستم ضد چروک
  • ۱۴ برنامه شستشو
  • قابلیت شستشوی سریع
  • قابلیت شبیه‌سازی شستشو با دست
  • برنامه آبکشی و خشک‌کن مجزا
  • ماشین لباسشویی اسنوا SWM-84608 Wash In Wash با ظرفیت ۸ کیلوگرم ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.
  • ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518
  • تمام مدل SWM-84518 با مد ظرفیت ۸ کیلوگرم
  • تمام مشخصات این مدل با مدل SWM-84518 یکسان است و تنها تفاوت این مدل با مدل مذکور وجود ورودی آب گرم در مدل SWM-84518 و برخورداری این مدل از سیستم جت واش است

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518 در حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516

مشخصات این مدل مانند مدل قبلی یکسان است و تنها تفاوت این مدل با مدل SWM-84516 برخورداری مدل SWM-84516 از قابلیت تمیز کردن خودکار دیگ و عدم وجود سیستم حباب‌ساز و ورودی آب گرم در این ماشین لباسشویی است.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516 در حدود ۱۳ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل Octa C با ظرفیت ۸ کیلوگرم

تنها تفاوت ماشین‌های لباسشویی اسنوا سری اکنا برخورداری از حسگر تشخیص وزن لباس است. در ضمن این ماشین لباسشویی‌های اسنوا جزو ماشین لباسشویی‌های جدید این برند محسوب می‌شود.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل Octa با ظرفیت ۸ کیلوگرم در حدود ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SMW-84505 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا که تقریباً تمام مشخصات آن با ماشین لباسشویی‌های معرفی‌شده یکسان است نیز همچون ماشین لباسشویی‌های اسنوا مدل Octa دارای حسگر تشخیص وزن لباس است..

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84508 رنگ نقره‌ای در حدود ۱۳ میلیون تومان است و رنگ سفید آن ۱۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان است)

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571S با ظرفیت ۷ کیلوگرم

تفاوت این ماشین لباسشویی با مدل‌های مذکور برخورداری این مدل از موتور تسمه‌ای به جای موتور دایرکت درایو و عدم برخورداری از سیستم ضد چروک است.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571s با ظرفیت ۷ کیلوگرم رنگ تیتانیومی در حدود ۹ میلیون و ۵۵۰ هزار است.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72300 با ظرفیت ۷ کیلوگرم

این ماشین لباسشویی اسنوا برخلاف بیشتر ماشین لباسشویی‌های اسنوا دارای خشک‌کن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است؛ اما در مقابل از فناوری بخارشو برخوردار است و ویژگی‌های دیگری مثل دیگ الماسه، سیستم ضد چروک و فناوری نانو سیلور در آن دیده می‌شود؛ البته این مدل فاقد سیستم حباب‌ساز، فناوری جت واش و آب‌کشی شرعی است.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72300 با ظرفیت ۷ کیلوگرم و رنگ سفید در حدود ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رنگ نقره‌ای آن ده میلیون و ۵۱۵ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM71204

تمام مشخصات این مدل با مدل SWM-71204 برابر است با این تفاوت که مدل SWM71204 دارای خشک‌کن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM71204 با ظرفیت ۷ کیلوگرم رنگ نقره‌ای در حدود ۹ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان رنگ سفید در حدود ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD 164 با ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی‌های ۶ کیلوگرمی اسنوا نسبت به ماشین لباسشویی‌های ۷ و ۸ کیلوگرمی امکانات کمتری دارند و امکانات این ماشین لباسشویی اسنوا به برخورداری از حالت شستشوی اقتصادی، سیستم ضد چروک شروع شستشو با تأخیر و شست‌وشوی دستی ختم می شود؛ اما سایر امکانات ماشین لباسشویی‌های ۷ و ۸ کیلوگرمی در این ماشین لباسشویی‌ها دیده نمی‌شوند.

قیمت لباسشویی اسنوا مدل SWD-164 با ظرفیت ۶ کیلوگرم در حدود ۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و رنگ سفید ۶ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

 

لباسشویی اسنوا مدل SMD-151 با ظرفیت ۵ کیلوگرم

لباسشویی‌های ۵ کیلویی اسنوا تقریباً هیچ یک از امکانات لباسشویی‌های ۷ و ۸ کیلویی را ندارند و تنها خشک‌کن آن‌ها قابل تنظیم است. در ضمن این لباسشویی‌ها دارای موتور تسمه‌ای هستند..

قیمت لباسشویی اسنوا مدل SWD-151 با ظرفیت ۵ کیلوگرم در حدود ۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

کلیه قیمت‌های ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ هستند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.9 / 5. تعداد آرا: 8

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    ناشناس
    ژانویه 3, 2022

    سلام وممنون اطلاعات خوبی گرفتم

    افشین
    می 30, 2023

    تشکر فراوان توضیحات خیلی جامع و کامل بودند ،🌺🌺

لینک کپی شد!