تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

یخچال جی‌پلاس بخریم؟

بررسی انواع یخچال فریزر جی پلاس + قیمت

راهنمای خرید
یخچال‌فریزرهای جی پلاس که در حقیقت جایگزین جدید یخچال‌های ال‌جی هستند و توسط شرکت گلدیران تولید می‌شوند، با امکانات به‌روز و ظاهری زیبا چند سالی است که روانه بازار شده‌اند. این یخچال‌ها برای افرادی که توانایی مالی متوسط یا حتی ضعیفی دارند، گزینه مقرون‌به‌صرفه و کاملا مناسبی محسوب می‌شوند.

شاید سوال شما این باشد که یخچال فریزر جی پلاس ساخت کجاست؟ یخچال فریزهای جی پلاس در حقیقت جایگزین جدید یخچال‌های ال‌جی هستند و توسط شرکت گلدیران تولید می‌شوند، با امکانات به‌روز و ظاهری زیبا چند سالی است که روانه بازار شده‌اند. این یخچال‌ها برای افرادی که توانایی مالی متوسط یا حتی ضعیفی دارند، گزینه مقرون‌به‌صرفه و کاملا مناسبی محسوب می‌شوند.

تصلا– یخچال فریزر جی پلاس گلدیران با بهره‌گیری از فناوری‌های به‌روز مواد غذایی شما را تا مدت‌ها تازه و سالم نگه دارند و از قابلیت‌های هوشمند برای کنترل دمای فضای داخل یخچال نیز برخوردار هستند. وجود موتور اینورتر، قابلیت سرمایش و انجماد سریع و سیستم گردش هوای بهینه‌سازی‌شده در یخچال‌های جی پلاس باعث شده این یخچال‌ها عملکرد و مصرف برق قابل‌قبولی داشته باشند و طراوت مواد غذایی را کاملاً حفظ کنند.

در این مقاله قصد داریم با مشخصات و ویژگی ها و مدلهای مختلف یخچال جی پلاس آشنا شویم.

یخچال‌ فریزرهای جی‌پلاس در چهار نوع در بازار موجود است:

  • یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس دو درب
  • یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس چهار درب
  • یخچال فریزر- فریزر بالا
  • یخچال فریزر- فریزر پایین

یخچال فریزرهای جی‌پلاس در چهار رنگ مشکی براق، سفید، نقره‌ای و تیتانیومی تولید می‌شود.

یخچال خوب چه ویژگی دارد؟

به‌صورت خلاصه باید بگوییم یخچال خوب باید علاوه بر برخورداری از طراحی زیبا، جذاب و مدرن از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار باشد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • برخورداری از موتور و کمپرسور کم‌مصرف با راندمان بالا (ترجیحاً کمپرسور اینورتر)
  • سیستم گردش هوای مناسب و کارآمد جهت توزیع یکسان هوای سرد در بخش‌های مختلف
  • برخورداری از کشوهای مناسب برای هر یک نوع از مواد غذایی با طراحی و ویژگی‌های اختصاصی و سفارشی‌شده
  • قابلیت تسریع فرآیند سرد یا منجمد شدن مواد غذایی و همچنین کنترل هوشمندانه و خودکار بخش‌های مختلف

مشخصات یخچال جی پلاس

یخچال فریزرهای جی پلاس

موتور اینورتر

در اکثر یخچال فریزر جی پلاس از موتور هوشمند اینورتر استفاده شده است. موتورهای اینورتر برخلاف موتورهای متداول و قدیمی در زمان روشن بودن یخچال، به‌ صورت مکرر خاموش و روشن نمی‌شوند.

به عبارت دیگر  تنها سرعت و قدرت آن‌ها متناسب با توان موردنیاز برای کاهش دمای فضای داخل یخچال تغییر می‌کند؛ این موتورها در روزهای بسیار گرم تابستان با تمام سرعت و قدرت کار می‌کنند؛ اما در سایر فصول به‌ خصوص زمستان یا حتی شب‌های تابستان که دما کمی کاهش پیدا می‌کند، دیگر از تمام توان خود برای سرد کردن فضای داخلی یخچال استفاده نمی‌کنند و سرعت و قدرت آن‌ها متناسب با دمای محیط اطراف به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند.

بنابراین مصرف برق این موتورها برخلاف موتورهای قدیمی در تمام ایام سال یکسان نیست و همین موضوع باعث کاهش چشمگیر مصرف برق و افزایش عمر آن‌ها می‌شود.

در ضمن عملکرد این موتورها در سرد کردن فضای داخلی یخچال در مقایسه با موتورهای متداول به میزان قابل‌توجهی بهتر است و از راندمان بالاتری نیز برخوردار هستند. استفاده از موتور اینورتر در یخچال‌های جی پلاس باعث شده است کلاس انرژی آن‌ها +A و ++A شود.

از دیگر مزایای استفاده از موتور اینورتر در یخچال‌ها می‌توان به استهلاک کمتر موتور و ایجاد دمای یکنواخت در تمام فضای یخچال اشاره کرد. لازم به توضیح است موتور هوشمند اینورتر تمام یخچال‌های جی‌پلاس دارای گارانتی ۵ ساله است

بهره‌مندی از عایق کارآمد

بدون تردید برخوداری یخچال از عایق مناسب و کارآمد یکی از ویژگی‌های ضروری یک یخچال‌فریزر مناسب محسوب می‌شود؛ زیرا وجود چنین عایقی در یخچال‌ها باعث حفظ دمای داخلی آن‌ها و درن تیجه حفظ طراوت مواد غذایی و افزایش ماندگاری آن‌ها، عدم تشکیل برفک افزایش طول عمر موتور و کاهش مصرف برق آن می‌شود.

عایق‌های مورداستفاده در یخچال‌های جی‌پلاس از باکیفیت‌ترین و جدیدترین مواد که در حال حاضر برای ساخت عایق به کار گرفته می‌شوند و به محیط‌ زیست نیز هیچ آسیبی وارد نمی‌کنند، ساخته می‌شود.

این عایق‌ها علاوه بر اینکه مانع خارج شدن هوای خنک از یخچال می‌شوند، از نفوذ هوای گرم به داخل آن نیز جلوگیری می‌کنند؛ بنابراین وجود چنین عایق‌هایی در یخچال می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش اتلاف انرژی داشته باشد.

سیستم گردش هوای تازه در یخچال فریزر از جهات مختلف (Multi Fresh Air Flow)

یکنواخت بودن دمای بخش‌های مختلف یخچال و توزیع یکسان هوای سرد در تمام قسمت‌های آن نقش مهمی در حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی، افزایش ماندگاری آن‌ها و جلوگیری از فاسد شدن آن‌ها دارد.

یخچال فریزر جی پلاس مجهز به فناوری گردش چندگانه هوای تازه یا Multi Fresh Air Flow هستند که باعث می‌شود دمای تمام قسمت‌های یخچال کاملاً یکسان و اختلاف دمای آن‌ها به میزان بسیار ناچیزی باشد. کارآمد بودن این فناوری کاملاً ثابت شده است و حتی برندهای مطرح نیز در یخچال‌های رده‌بالا و لوکس خود از این فناوری استفاده کرده‌اند.

محفظه Fresh box و کشوی مختص نگهداری میوه‌ها و سبزی‌ها

وجود محفظه مختص نگهداری میوه‌ها و سبزیجات در یخچال‌های جی‌پلاس به‌منظور حفظ طراوت و ماندگاری این مواد یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار برجسته این یخچال‌ها محسوب می‌شود.

در ضمن این کشورها برای نگهداری سایر مواد غذایی که به‌سرعت فاسد می‌شوند (مثل مواد پروتئینی و گوشت و مرغ) نیز کاملاً مناسب هستند. از میان ویژگی‌های شاخص این کشوها می‌توان به تنظیم میزان رطوبت آن‌ها بر اساس نوع ماده و امکان نگهداری انواع مختلف مواد غذایی به‌صورت جداگانه در این کشوها اشاره کرد.

قابلیت سرمایش سریع (Super cooling) و انجماد سریع (Super Freezing)

بسیاری از اوقات افراد می‌خواهند محتویات داخل یخچال به‌سرعت سرد یا منجمد شوند و طبیعتا برای کاهش مدت‌زمان فرایند سرد شدن یا انجماد مواد غذایی، یخچال باید با قدرت بیشتری کار کند تا دمای یخچال و فریزر به حداقل میزان ممکن برسد.

وجود دو قابلیت سرمایش سریع (super cooling) و انجماد سریع (super freezing) در یخچال‌های جی پلاس، کاهش دمای سریع برای این یخچال‌ها را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند.

عملکرد هوشمند یا intelligent

برخی از مدل‌های یخچال‌های جی پلاس دارای قابلیت عملکرد هوشمند یا Intelligent هستند. در صورت وجود این قابلیت در یخچال‌ها و فعال کردن آن‌ها، بخش‌های مختلف یخچال و دمای آن‌ها با شیوه‌ای کارآمد و هوشمندانه‌ای کنترل می‌شوند.

در ضمن وجود چنین قابلیتی در یخچال‌های جی‌پلاس فعال یا غیرفعال شدن قابلیت super cooling و super freezing را به‌صورت خودکار و بر اساس تغییر دمای فضای یخچال نیز امکان‌پذیر کرده است

هشدار در مورد افزایش بیش از حد دمای یخچال

در صورتی ‌که یخچال به برق متصل باشد و دمای قسمت فریزر آن از منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد کمتر شود، نشانگر دمای یخچال برجسته و چراغ دیجیتال آن شروع به چشمک زدن می‌کند. این ویژگی هشداردهنده باعث می‌شود به ‌سرعت متوجه خرابی یا عملکرد نادرست یخچال شوید و برای رفع آن اقدام کنید.

این ویژگی نیز در نوع خود قابلیتی کاملاً مفید و کاربردی محسوب می‌شود؛ زیرا معمولاً اکثر افراد به ‌سرعت متوجه افزایش دمای یخچال نمی‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود مشکل به ‌تدریج بزرگ‌تر و رفع آن پرهزینه‌تر و طولانی‌تر شود.

اکنون که با ویژگی‌های مختلف یخچال‌ فریزر جی ‌پلاس آشنا شدیم، اجازه دهید با مدل‌های مختلف آن‌ها و مزایا و معایب هر یک از این یخچال‌ها نیز آشنا شویم.

حالت تعطیلات (Holiday)

بهتر است زمانی که به سفر می‌روید و در خانه نیستید و مواد غذایی زیادی هم در یخچال ندارید، یخچال را روی این حالت قرار دهید تا مصرف برق آت به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و در انرژی صرفه‌جویی شود.

انواع یخچال فریزر جی پلاس

مدل های مختلف یخچال های جی پلاس

یخچال و فریزر جی پلاس مدل grf-j302 (فریزر پایین) با ظرفیت ۳۱۵ لیتر

مزایا

  • کلاس انرژی: +A
  • فناوری fresh Air flow
  • محفظه Fresh box
  • نمایشگر LED
  • فناوری super cooling
  • فناوری super freezing
  • قابلیت غیرفعال‌سازی سیستم خنک‌کننده یخچال در مواقع نیاز
  • کنترل هوشمند و خودکار دمای داخل یخچال (Intelligence Temp Control)
  • برخورداری از سه کشوی فریزر

معایب

  • عدم برخورداری از یخ‌ساز
  • عدم برخورداری از آب‌سردکن
  • عدم برخورداری از کمپرسور اینورتر

قیمت یخچال ‌فریزر جی ‌پلاس مدل GFR-J302S رنگ نقره‌ای ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

یخچال فریزر جی پلاس مدل K311 (فریزر پایین) با ظرفیت ۳۱۰ لیتر

مزایا

  • موتور هوشمند اینورتر
  • آب‌سردکن
  • دستگیره مخفی
  • کلاس انرژی +A
  • محفظه Fresh Box
  • فناوری بدون برفک (No Frost)
  • فناوری Fresh air flow

معایب

  • عدم برخورداری از یخ‌ساز
  • عدم برخورداری از فناوری‌های super cooling و super freezing

قیمت یخچال‌فریزر جی پلاس مدل K311 رنگ نقره‌ای ۱۲ میلیون تومان است.

توجه: حرف S در انتهای مدل به معنای نقره‌ای بودن رنگ یخچال (مثل K311 S)، حرف W به معنای سفید بودن دستگاه (مثل J905W)، حرف T  به معنی رنگ تیتانیومی دستگاه (مثل J905T) و حرف B به معنی J906BG به معنی مشکی بودن دستگاه است.

یخچال فریزر جی پلاس مدل K515 (فریزر بالا) با ظرفیت ۴۵۶ لیتر

این مدل نسبت به مدل K311 مزایا و معایبی دارد. از مزایای مدل K515 نسبت به K311 می‌توان به برخورداری از ظرفیت بالاتر، کلاس انرژی بالاتر (++A) و برخورداری از یخ‌ساز و همچنین برخورداری از یک کشو با دمای نزدیک به صفر (Chill drawer) جهت حفظ تازگی مواد اشاره کرد؛ البته متاسفانه این مدل از دو  فناوری super cooling و super freezing بی‌بهره است.

قیمت یخچال فریزر جی پلاس مدل K515 رنگ نقره‌ای ۱۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است

با ظرفیت ۴۵۸ لیتر J90686 یخچال فریزر ساید جی پلاس چهار درب مدل

این یخچال ساید بای ‌ساید از تمام ویژگی‌های ذکرشده برای یخچال‌فریزر GRF-J302 برخوردار است؛ اما متأسفانه مانند این یخچال یخ‌ساز و آب‌سردکن ندارد و فاقد محفظه Fresh box است.

یخچال ساید بای‌ ساید چهار درب جی‌پلاس دارای چهار کشوی فریزر است و طراحی زیبا و متقارنی دارد.

قیمت یخچال ساید بای ‌ساید چهار درب جی‌پلاس مدل J906B6 رنگ مشکی ۲۲ میلیون تومان است.

ساید جی پلاس مدل gss j905w چهار درب با ظرفیت ۴۵۶ لیتر

تمام مشخصات این مدل نیز با یخچال ساید بای ساید مدل J906A6 یکسان است؛ اما برخلاف آن دارای یخ‌ساز و آب‌سردکن، هشدار باز بودن درب یخچال و همچنین محفظه Fresh box است.

قیمت یخچال ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل J905 رنگ سفید ۳۶ میلیون تومان، رنگ تیتانیومی آن ۳۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و رنگ نقره‌ای آن ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

یخچال فریزر ساید جی پلاس دو درب  مدل J706BG با ظرفیت ۶۲۹ لیتر

مشخصات این مدل نیز با مدل J905 یکسان است و تنها تفاوت‌های این دو مدل شامل موارد زیر می‌شود:

  • وجود دو کشوی فریزر در مدل J706BG (به‌جای ۴ کشو)
  • عدم برخورداری J706BG از آب‌سردکن

قیمت یخچال ساید بای ساید دو درب جی‌ پلاس مدل J706BG رنگ خاکستری ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رنگ سفید آن ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و رنگ تیتانیومی آن ۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل gss-j706bg با ظرفیت ۳۷۸ لیتر

مشخصات مدل‌های سری K کمی با مشخصات مدل‌های سری J تفاوت دارد.

یخچال ساید بای ساید جی‌پلاس مدل K918BG علاوه بر برخورداری از محفظه Fresh Box، نمایشگر LED، فناوری super cooling و super freezing و فناوری Multi air flow، از فناوری No Frost نیز برخوردار است برخورداری این یخچال از حالت Holiday و آبسردکن نیز یکی دیگر از مزایای این یخچال محسوب می‌شود.

البته متاسفانه این یخچال از قابلیت کنترل دما به صورت هوشمند و یخ‌ساز بی‌بهره است. در ضمن این یخچال ساید بای ساید جی‌پلاس به جای ۴ کشو دارای ۶ کشو است.

قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K918BG رنگ مشکی ۲۲ میلیون تومان است.

یخچال و فریزر جی پلاس مدل grf-j505 (فریزر بالا) با ظرفیت ۵۲۵ لیتر

مشخصات و ویژگی‌های این یخچال نیز مانند دو یخچال‌فریزر GRF-J302S و K 311 است؛ اما یخچال ‌فریزر J505 برخلاف دو مدل قبلی دارای آب‌سردکن و یخ‌ساز است.

کلاس مصرف انرژی این یخچال هم ++ A است و از نظر حجم نیز تفاوت قابل‌توجهی با ظرفیت دو مدل ذکرشده قبلی دارد، اما متأسفانه فضای فریزر این یخچال دارای کشوهای مجزا نیست و فضای فریزر کاملاً یک‌تکه است.

قیمت یخچال ‌فریزر جی ‌پلاس مدل J505 رنگ سفید ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، رنگ نقره‌ای آن ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رنگ نقره‌ای آن ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

کلیه قیمت‌های ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۶ آبان ۹۹ است.

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال فریزر جی پلاس

انواع یخچال‌ جی پلاس با گارانتی ۱۸ ماهه گلدیران عرضه می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید گارانتی آن ها را به مدت ۱۲ ماه مجدداً تمدید کنید.

نصب یخچال‌های جی ‌پلاس کاملاً رایگان است و پس از خرید آن‌ها برای ثبت درخواست نصب رایگان باید به سایت گلدیران به آدرس www.cs.goldiran مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۴۷۳۳ تماس بگیرید تا نزدیک‌ترین کارشناس در اسرع وقت به محل مراجعه کند.

در ضمن پس از مراجعه کارشناس به محل، باید فاکتور خرید محصول و کارت گارانتی را به او تحویل دهید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!