تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

از چه سایت‌هایی می‌توانید لوازم خانگی خریداری کنید؟

خرید اینترنتی لوازم خانگی با چند کلیک

راهنمای خرید
خرید اینترنتی لوازم خانگی طرفداران خود را دارد.  اطمینان از اصل بودن اجناس، پرداخت و تحویل سریع و به موقع اجناس، قیمت مناسب از مواردی است که در اعتماد به  فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین لوازم خانگی تاثیرگذار است. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی طی چند وقت اخیر در این زمینه شروع به فعالیت کرده‌اند و در حال حاضر برای جذب مشتری رقابت می‌کنند. خرید آنلاین به شرط اعتمادسازی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مزیت‌هایی به ویژه در این روزهای کرونایی دارد.

تصلا – لوازم خانگی از آن دست ملزومات مورد نیاز و ضروری در هر خانه‌ای است. داشتن یخچال، جاروبرقی، گاز، ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای از اوجب واجبات است و تقریباً هیچ فردی بدون داشتن این وسایل نمی‌تواند زندگی راحتی داشته باشد. شما با داشتن اطلاعات در مورد وسایل مورد نیاز  و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید خرید هوشمندانه‌تری بدون مراجعه به مراکز خرید داشته باشید.

خرید از فروشگاه های آنلاین ، طی سال‌های اخیر برای خرید لوازم خانگی حتی تهیه خرید جهیزیه را راحت تر کرده است.

فروشگاه اینترنتی یا آنلاین لوازم خانگی چیست؟

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی به سایتی گفته می‌شود که خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین انجام می‌شود. در همه کشورهای دنیا وب‌سایت‌های زیادی مشغول به کار هستند که شهروندان می‌توانند از طریق این وب‌سایت‌ها خرید لوازم خانگی را انجام دهند.

در ایران نیز طی چند سال اخیر تعداد وب‌سایت‌های فروش لوازم خانگی روز به روز در حال افزایش است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا برخی از وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی معتبر در زمینه خرید اینترنتی لوازم خانگی  را معرفی کنیم.

سایت‌های ایرانی برای خرید اینترنتی لوازم خانگی

دیجی کالا فروشگاه خرید اینترنتی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، اولین و معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در ایران است. دیجی کالا در حدود ۱۰ سل پیش به صورت یک فروشگاه اینترنتی البته با تنوع محصولی بسیار کم فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر در دنیا فروشگاه‌های معتبر برای خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین به Marketplaceها مشهور هستند که دیجی کالا نیز توانسته به این عنوان دست یابد.

خرید لوازم خانگی از دیجی کالا مانند خرید از بسیاری از وب‌سایت‌ها دیگر مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد.

مثلا اگر ما دو سبد خرید کالا در دیجی کالا داشته باشید و هزینه یکی از سبدها بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان نباشد، تحویل کالا در یک زمان انجام می‌شود اما برای یکی از آن‌ها هزینه پست پرداخت نمی‌کنید. البته دیجی کالا در طول کار خود با چالش‌های زیادی مواجه شد که اخیراً باعث شده تا کیفیت خدمات این فروشگاه اینترنتی دچار افت شود.

یکی از خدماتی که دیجی کالا اخیراً به فهرست خدمات خود اضافه کرده است، Open Box نام دارد. در این سرویس بعد از اینکه مشتری سفارش خود را ثبت کرد، کالا به مشتری می‌رسد، اگر کالا با آنچه مشتری سفارش داده بود مغایرت داشته باشد، مشتری با واحد خدمات پس از فروش دیجی کالا تماس می‌گیرد و کالا را به دیجی کالا مرجوع می‌کند. در این مرحله کالا یا امحا می‌شود یا به مصارف سازمانی می‌رسد و یا در نهایت تست و بررسی می‌شود، دوباره از محصول عکاسی می‌شود و اطلاعات آن مجدداً در سایت قرار می‌گیرد قیمت آن با تخفیف ثبت می‌شود و سپس به دست مشتری جدیدی که آن را سفارش داده می‌رسد. این محصولات به نام محصولات جعبه باز در دیجی کالا مشهور هستند. در تصویر زیر روند و چرخه ارائه کالاهای جعبه باز نمایش داد شده است.

لوازم خانگی جعبه باز دیجی کالا

با وجود اینکه دیجی کالا در سال‌های اخیر برای فروش کالاها و لوازم خنگی با چالش‌هایی مواجه شده است اما هنوز در ایران در صدر وب‌سایت‌های خرید آنلاین لوازم خانگی قرار دارد.

همان‌طور که گفته شد خرید لوازم خانگی از دیجی کالا معایب و مزایا خود را دارد. از جمله معایب این فروشگاه اینترنتی، کاهش سرعت در ارسال سفارش‌ها، عدم امکان پیگیری دقیق سفارش، نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید، نداشتن بخش شکایات مشتریان و نداشتن اپلیکیشن مخصوص به استفاده روی تبلت مهم‌ترین معایب این فروشگاه اینترنتی است.

مواردی مثل نمایش کالا به صورت سه بعدی، ثبت سریع سفارش، گارانتی ۷ روزه برای ارجاع کالاهای خریداری شده، معرفی دقیق کالا، امکان اطلاع یافتن از موجود شدن یک کالا، تجربه کاربری بسیار عالی وب‌سایت و از این دست از جمله مزایای خرید لوازم خانگی از دیجی کالا است.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه دات کام

فروشگاه لوازم خانگی بانه دات کام فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است. به عقیده بسیاری از کاربران این وب‌سایت، خرید از این وب‌سایت بسیار به صرفه است چون قیمت محصولات ارائه شده در این وب‌سایت به خصوص لوازم خانگی بسیار مناسب است. علاوه بر این محصولات این وب‌سایت همگی اصل هستند.

در این وب‌سایت امکان خرید لوازم خانگی مثل تلویزیون، موبایل، یخچال ، لباسشویی، ظرف‌شویی، کولرگازی و غیره وجود دارد. همچنین امکان خرید اقلامی مثل عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزارآلات ساختمانی و غیره از طریق این فروشگاه اینترنتی وجود دارد. طبق آمار منتشر شده در جشنواره یازدهم وب و موبایل ایران، این فروشگاه در بین ۵ فروشگاه اینترنتی برتر برای خرید لوازم خانگی قرار دارد.

مزایای خرید لوازم خانگی از این وب‌سایت عبارتند از تنوع بالای محصول، امکان مشاوره تلفنی قبل از خرید کالا، ارائه تخفیف‌های روزانه، تضمین اصالت کالا، سرعت نسبتاً بالای وب‌سایت، ضمانت ۷۶ روزه برای تعویض کالا، راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش و غیره

در این وب‌سایت به دلیل نوسانات ارزی، قیمت‌ها به روز نیستند و این یک ایراد بزرگ برای یک فروشگاه اینترنتی به حساب می‌آید مضاف بر اینکه اطلاع رسانی برای پردازش سفارشات، و عضویت اجباری در هنگام خرید در وب‌سایت از دیگر معایب آن به شما می‌‌رود.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آتما

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آتما

فروشگاه آتما اولین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم خانگی است که محصولات آن را می‌توان به صورت قسطی خریداری کرد. در سال ۱۳۹۱ فروشگاه آتما با نظارت اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان آغاز به کار کرده است.

لوازم خانگی و محصولات دیجیتال عمده کالاهایی هستند که در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسند. آتما جهت رفاه حال فرهنگیان، کارمندان دولت و صاحبان کارت‌های حکمت تسهیلات ویژه‌ای را ارائه می‌کند.

برای خرید قسطی از این فروشگاه، خریدار باید یک ضامن کارمند یا فرهنگی معرفی کند و بدون نیاز به چک تا سقف ۲۰ میلیون تومان از این فروشگاه خریداری کند. اقساط محصولات و کالاهای خریداری شده از این وب‌سایت به صورت کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

نکته جالب در خصوص این وب‌سایت این است که امکان خرید خودرو در آن وجود دارد و در مناسبت‌های مختلف جشنواره‌های تخفیف جذابی برگزار می‌شود.

ارسال رایگان لوازم خانگی به سراسر کشور، قیمت مناسب کالاها، داشتن اپلیکیشن با رابط کاربری جذاب و ارائه کد تخفیف‌های متنوع از جمله مزایای این فروشگاه آنلاین لوازم خانگی است.

اما این فروشگاه اینترنتی معایبی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تنوع پایین و محدودیت در انتخاب کالا، امکان خرید اقساطی در این فروشگاه آنلاین لوازم خانگی فقط برای کارمندان، فرهنگیان و کارکنان نیروهای مسلح امکان پذیر است.

استارتاپ تاپ کوپن برای خرید اینترنتی لوازم خانگی

استارتاپ تاپ کوپن برای خرید اینترنتی لوازم خانگی

استارتاپ تاپ کوپن یکی از استارتاپ‌های فعال در زمینه خرید محصولات به صورت اینترنتی است. عمده فعالیت این استارتاپ ارائه تخفیف برای خرید لوازم خانگی از وب‌سایت‌هایی مثل دیجی کالا،اُکالا، اسنپ مارکت و بیش ز ۲۰۰ فروشگاه اینترنتی دیگر است.

برای همکاری با این استارتاپ کافی است وارد سایت شده و در قسمت منو گزینه درج کد تخفیف را انتخاب کرده و کد تخفیف مربوط به خرید کالا از فروشگاه خود را وارد کنید. به این ترتیب کد تخفیف شما به مجموعه کدهای تخفیف موجود در این وب‌سایت افزوده می‌شود.

نکته مهم در مجموعه تاپ کوپن این است که استفاده از تمامی کدهای تخفیف کاملا رایگان است و شما هم اکنون می‌توانید برای مشاهده و استفاده از کد تخفیف سایت دلخواهتان وارد سایت تاپ کوپن شوید.

از جمله مزیت‌های تاپ کوپن می‌توان به مواردی مثل دسترسی سریع و آسان به کدهای تخفیف، وجود تخفیف‌های جذاب برای انواع کالاها به خصوص لوازم خانگی، ارائه کدهای تخفیف جذاب و به روز، طراحی واسط کاربری زیبا و خاص و ارائه خدمات پشتیبانی دقیق و منظم از طریق اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام اشاره کرد.

اما این وب‌سایت معایبی نیز دارد که از این میان می‌توان به مواردی مثل نداشتن اپلیکیشن خاص موبایل، عدم همکاری با مجموعه‌هایی که خدمات خود را در بستری به غیر از اینترنت ارائه می‌کنند و کم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد.

وب‌سایت‌های خارجی برای خرید اینترنتی لوازم خانگی

قبل از معرفی وب‌سایت‌های خارجی برای خرید لوازم خانگی باید به این نکته اشاره کنیم که متاسفانه به دلیل تحریم‌ها امکان خرید مستقیم از این وب‌سایت‌ها برای ایرانیان وجود ندارد و خرید و استفاده از خدمات این وب‌سایت‌ها منوط به وجود کارگذار و یا واسط برای ثبت سفارش‌های ایرانیان است.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آمازون

فروشگاه اینترنتی خرید لوازم خانگی آمازون

وب‌سایت آمازون (Amazon) در تاریخ ۳ آوریل ۱۹۹۵ رسما فعالیت خود را شروع کرد. بنیان‌گذار این وب‌سایت فردی به نام جف بزوس است که در حال حاضر عنوان ثروتمندترین فرد جهان را با خود به یدک می‌کشد.

در وب‌سایت آمازون از شیر مرغ تا جان آدمیزاد برای فروش وجود دارد و کالاها و خدمات ارائه شده در این سایت به ۲۰ گروه مختلف مثل کتاب و غیره تقسیم بندی می‌شود.

یکی از دسته‌های کالایی که در این وب‌سایت قرار دارد دسته لوازم خانگی است. در حال حاضر حدود ۲۴۰ هزار نفر در آمازون مشغول به کار هستند و این تعداد چهار برابر کارمندانی است که برای گوگل مشغول به کار هستند.

این تعداد شامل افرادی که با آمازون به صورت پاره‌وقت یا پروژه‌ای کار می‌کنند نمی‌شود. روش کار امازون به این صورت است که وقتی کالایی وارد انبار می‌شود به سرعت اسکن می‌شود و به قفسه مربوطه ارسال می‌شود. در زمان اسکن کردن کالا اندازه آن مشخص می‌شود.

بعد از اسکن کردن، قفسه‌ای که کالای تازه وارد باید در آن قرار گیرد توسط الگوریتم‌های پیچیده کامپیوتری مشخص می‌شوند و کالا در آن قفسه قرار داده می‌شود. یکی از مهم‌ترین پارامترها برای تشخیص اینکه کدام قفسه برای قرار دادن کالا باید انتخاب شود، فضای خالی قفسه است.

وقتی مشتری سفارشی را ثبت می‌کند، کارمندانی که با عنوان Pick Ambassador در آمازون مشغول به کار هستند، بته سفارش داده شده را از قفسه مربوطه بر می‌دارند.

مکان کالا در قفسه‌ها از طریق کامپیوترها با کارمندان مسئول این بخش اطلاع داده می‌شود . کالاها در هنگام خروج از انبار اسکن می‌شوند تا هم میزان فضای خالی انبار مشخص شود و هم اینکه چه کالایی در چه زمانی از انبار خارج شده است.

در این مرحله کالا برای بسته‌بندی وارد بخش بسته‌بندی می‌شود. بسته‌بندی توسط کارکنان این بخش که می‌دانند چه کالایی در چه بسته‌ای باید قرار گیرد انجام می‌شود.

بعد از بسته‌بندی ربات‌ها آدرس خریدار را روی بسته می‌چسباندد. در مرحله بعدی بسته‌ بر اساس کد پستی جدا شده و به کامیون‌های مورد نظر که معمولا در برون انبار قرار دارند منتقل می‌شوند.

خوشبختانه امکان خرید غیر مستقیم از این وب‌سایت برای ایرانین نیز وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ای بِی

خرید اینترنتی لوازم خانگی ای بِی

بنیان‌گذار این وب‌سایت بایان فردی با نام پیر امید یار است . کار و ساز این فروشگاه برای عرضه محصولات و لوازم خانگی با آمازون کاملا متفاوت است. در این وب‌سایت هیچ کالایی به صورت مستقیم خرید و فروش نمی‌شود بلکه محل خریداری کالا به خریدار معرفی می‌شود.

در واقع افراد و کاربران این وب‌سایت می‌توانند بدون واسطه اقدام به فروش کالا در این وب‌سایت کنند. این روش می‌تواند برای خرید کالاها با قیمت پایین و مناسب بسیار کاربردی باشد.

در این وب‌سایت همه افرادی که در زمینه فروش لوازم خانگی، پوشاک، لوازم‌التحریر، جواهرات، کتاب و غیره فعالیت دارند می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند. و البته افرادی که به دنبال این نوع کالاها هستند نیز می‌توانند به راحتی کالای مورد علاقه خود را پیدا کنند.

فروشگاه اینترنتی  لوازم خانگی تاوباو

 

این فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی یک فروشگاه چینی است که در آن فروشندگان به صورت شخصی یا شرکتی اقدام به ارائه محصولات خود به ویژه محصولات لوازم خانگی خود می‌کند.

قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار ارزان است. علاوه بر این مزیت امکان مشاهده سابقه هر محصول در این فروشگاه اینترنتی آنلاین نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است تاوباو (Taobao) یک فروشگاه با زبان چینی است و فقط امکان فروش کالا به داخل چین را داراست لذا برای خرید از تاوباو (Taobao) شما میبایست از خدمات یک کارگزار معتبر جهت خرید و دریافت کالا در ایران استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دانگ دانگ

خرید اینترنتی لوازم خانگی دانگ دانگ

این وب‌سایت خرید آنلاین لوازم خانگی به عقیده بسیار از کاربران رقیب جدی و اصلی برای آمازون به حساب می‌آید. عمده کالاهای ارائه شده برای فروش در این وب‌سایت لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و الکترونیکی است.

به عبارت دیگر تمرکز اصلی این وب‌سایت ارائه چنین محصولات یاست و به همین دلیلی سهم بزرگی از بازار چین را در دست دارد. فروشگاه آنلاین دانگ دانگ (Dangdang) در قالب نسخه موبایل و وب تقریباً همه نوع گروه کالا را پوشش میدهد و بخش بسیار جذابی را اخیراً برای فروش کتاب به فروشگاه خود اضافه کرده است.

این فروشگاه مانند همه فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم خانگی اینترنتی برای ایرانیان یک عیب بزرگ دارد و آن هم این است که برای خرید از این وب‌سایت باید یک کارگزار در چین وجود داشته باشد تا سفارش‌های ایرانیان از طریق این کرگزار در این وب‌سایت ثبت شده و خریداری شود.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تی مال

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تی مال

این وب‌سایت به نوعی همکار فروشگاه اینترنتی تاوباو است. این فروشگاه اینترنتی برای چینی‌ها حکم بازار محلی را دارد که می‌توانند از طریق آن کالاها و لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

در این بازار اینترنتی همه برندهای معتبر چینی محصولات خود را ارائه داده‌اند. از جمله برتری‌ها و مزیت‌های فروشگاه اینترنتی تی مال کیفیت بالای محصولاتی است که در آن ارائه می‌شود.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!