تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

ارزان قیمت ترین ساندبار جی پلاس کدام است؟

بررسی اسپیکرها و قیمت انواع ساندبار جی پلاس

راهنمای خرید
ساندبارها و اسپیکرهای جی‌‎پلاس به‌عنوان محصولاتی میان‌رده با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و امکانات و کافی نسبت به قیمت‌شان برای برای افرادی که به دنبال یک سیستم صوتی اقتصادی هستند، گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند. در این مطلب ارزان قیمت ترین ساندبار جی پلاس و گران قیمت ترین ساندبار را معرفی می کنیم.

تصلا– تلویزیون‌های ۴K جی‌پلاس و تلویزیون Full HD جی پلاس باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه تولید کرده است؛ اما متأسفانه کیفیت صدای این تلویزیون در حد انتظار نیست. ساندبارهای جی پلاس می‌توانند مکمل‌های بسیار خوبی برای تلویزیون‌های این برند باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی ساندبار جی پلاس و اسپیکرهای جی پلاس و بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها بپردازیم تا در صورت تمایل برای خرید آن‌ها بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

مدل های ساندبار جی پلاس

ساندبارهای جی پلاس در سه مدل عرضه شده‌اند و هر سه مدل ساندبارهای ساده‌ای محسوب می‌شوند که در حد و اندازه ساندبارهای ارزان‌قیمت و میان‌رده برندهای مطرح هستند. با ما همراه باشید تا نقاط قوت و ضعف این ساندبارها آشنا شویم.

ساندبار جی پلاس مدل K63115SN

این ساندبار جی پلاس بهترین ساندبار این برند به شمار می‌رود و ۳۰۰ وات قدرت دارد (مجموعه قدرت خود ساندبار و ساب‌ووفر آن) که برای بسیاری از افراد رضایت‌بخش است و برای کاربران زیادی هم کافی نیست.

مشخصات و مزایا

  • توان مناسب با توجه به قیمت دستگاه
  • برخورداری از بلندگوی ۳ کاناله خطی سه کاناله با توان ۱۵۰ وات
  • مجهز به ساب‌ووفر بی‌سیم با توان ۱۵۰ وات (چنین ساب‌و‌وفری می‌تواند ایجاد صدای عمیق و غنی در هنگام پخش صحنه‌هایی مانند صحنه‌های انفجار یا شلیک گلوله را تا حدودی تضمین کند).
  • قابلیت تنظیم صدای زیرو بم تریبل و باس جهت سفارشی‌سازی صدا مطابق با میل‌تان
  • مجهز به بلوتوث
  • حالت جلوه صدای چندگانه EQ جهت تقویت صدای ساندبار و پردازش آن به شکل‌های مختلف
  • نشانگر LED
  • حالت آماده‌به‌کار (استندبای)
  •  پورت اپتیکال: با استفاده از کابل اپتیکال می‌توانید صدای دیجیتالی را از تلویزیون خود با کیفیت بسیار بالا و بدون نویز به سینمای خانگی منتقل کنید. کابل‌های اپتیکال فاقد رشته‌های سیمی هستند و سیگنال‌های صدا را با استفاده از نور انتقال می‌دهند، به همین دلیل بهترین گزینه برای انتقال صدای دیجیتالی بدون نویز هستند و نویز ناشی از خاموش و روشن شدن لامپ‌های مهتابی یا استفاده از گوشی‌های ثابت بی‌سیم در اطراف دستگاه، باعث اختلال در عملکرد آن‌ها و افت کیفیت صدای در حال انتقال با این کابل‌ها نمی‌شود.
  • پورت کواکسیال: پورت کواکسیال نیز برای انتقال صدای دیجیتالی به کار می‌رود و بیشتر در دستگاه‌های نسبتاً قدیمی وجود دارد. عملکرد این پورت نیز در انتقال صدای دیجیتال کاملاً قابل‌قبول است. تفاوت کابل کواکسیال با کابل اپتیکال، وجود رشته‌های سیمی در کابل کواکسیال است؛ در ضمن کابل کواکسیال نسبت به کابل اپتیکال مقاومت بیشتری دارد.
  • پورت AUX: با استفاده از پورت AUX به‌ راحتی می‌توانید صدای گوشی خود را با استفاده از کابل AUX مخصوص گوشی به ساندبار انتقال دهید؛ البته صدا از این طریق به‌ صورت استریو آنالوگ انتقال داده می‌شود و مسلماً کیفیت صدای انتقال داده شده توسط این پورت، از کیفیت صدای منتقل‌شده با پورت‌های اپتیکال و کواکسیال کمتر است.
  • ورودی Line: در صورتی ‌که میکروفون‌های دارای پورت Line به این ساندبار منتقل شوند، سیگنال ورودی در برابر نویز تقویت و پس از آن این سیگنال قدرتمند سریعاً به برد انتقال داده می‌شود. به دلیل وجود این پورت در ساندبارها و اسپیکرهای جی پلاس، صدای میکروفون با نویز کمتری توسط آن‌ها پخش می‌شوند که مزیت قابل‌توجهی است.
  • برخورداری از امکانات بیشتر نسبت به ساندبارهای خارجی هم‌رده خود (به‌ عنوان‌ مثال بسیاری از ساندبارهای خارجی هم‌قیمت یا حتی گران‌قیمت‌تر، فاقد ساب‌ووفر مجزا هستند که نقص بزرگی برای یک ساندبار محسوب است و برخورداری ساندبار از ساب‌ووفر مناسب یکی از ویژگی‌های اصلی یک ساندبار خوب محسوب می‌شود؛ البته ساندبارهای فاقد ساب‌ووفر مجزا دارای ساب‌ووفر داخلی هستند که عملکرد آن به‌اندازه ساب‌ووفرهای خارجی قابل‌قبول نیست).

معایب

  • عدم برخورداری از سیستم صوتی ۵٫۱ و عدم قابلیت ایجاد صدای سراند واقعی (البته ساندبارهای برندهای مطرح نیز در این رده قیمتی نیز دو کاناله یا حداکثر سه کاناله هستند).
  • عدم برخورداری از پورت HDMI ARC (البته به دلیل اینکه این ساندبار سه کاناله است، پورت اپتیکال می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند؛ اما چنانچه پورت HDMI ARC در این دستگاه وجود داشت، کاربران می‌توانستند تنها با اتصال تلویزیون به دستگاه با کابل HDMI، صدا را از تلویزیون به ساندبار انتقال دهند و دیگر نیازی به استفاده از کابل اپتیکال نبود؛ لازم به توضیح است کابل اپتیکال کابل بسیار آسیب‌پذیری است و درصورتی‌که خم شود، دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد).
  • عدم پشتیبانی از فرمت DTS: فرمت DTS یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فرمت‌های صوتی است و معمولاً فیلم‌های فول اچ‌دی واقعی با صدای دالبی دارای همین فرمت صوتی هستند. امروزه سینماهای خانگی یا ساندبارهایی که از این فرمت پشتیبانی نمی‌کنند، دستگاه به‌روزی محسوب نمی‌شوند و عدم پشتیبانی آن‌ها نقص قابل‌توجهی است.

قیمت ساندبار جی پلاس مدل GSO-K6315SN چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

ساندبار جی پلاس مدل k624en

ساندبار جی پلاس مدل k624en تفاوت چندانی با مدل GSO-K624EN ندارد و تنها ازنظر توان با یکدیگر متفاوت هستند. ساندبار GSO-K624EN با قدرت ۸۰ وات عرضه شده است (مجموع توان ساندبار و ساب‌ووفر با یکدیگر) و ساندباری ۲٫۱ کانال است.

این ساندبار از یک بلندگوی خطی ۴۰ واتی به همراه یک ساب‌و‌وفر بی‌سیم ۴۰ واتی تشکیل شده است.

سایر مشخصات این ساندبار با ساندبار قبلی تفاوتی ندارد. توان ۸۰ واتی برای بسیاری از کاربران اصلاً رضایت‌بخش نیست و معمولاً افرادی که قصد خرید ساندبار را دارند، خواستار صدایی با حجم بالا هستند؛ اما می‌توان گفت با توجه به قیمت این ساندبار، توان این ساندبار چندان هم بد نیست و ساندبارهای هم قیمت برندهای خارجی هم تقریباً دارای همین توان هستند.

در ضمن در این رده قیمتی ساندباری با ساب‌ووفر بی‌سیم در بازار موجود نیست.

قیمت ساندبار جی پلاس مدل GSO-K624EN دو میلیون و ۶۱۹ هزار تومان است

ساندبار جی پلاس مدل GSO-K222SN

ساندبار جی پلاس مدل GSO-K222SN

این ساندبار ارزان ‌قیمت ترین ساندبار جی پلاس است و تنها ۵۰ وات قدرت دارد. در ضمن این ساندبار ارزان‌قیمت فاقد ساب‌ووفر بی‌سیم است و یک ساب‌ووفر داخلی ۴۰ واتی در آن قرار دارد.

قیمت ساندبار جی پلاس مدل GSO-K225SN دو میلیون و ۱۳۴ هزار تومان است.

با توجه به اینکه قیمت ساندبار GSO-K624EN تنها ۵۰۰ هزار تومان بیشتر از GSO-K225SN است، مدل GSO-K624EN به دلیل برخورداری از ساب‌ووفر بی‌سیم مجزا و توان بیشتر انتخاب عاقلانه‌تری است.

به‌طور کلی می‌توان گفت ساندبارهای جی پلاس نسبت به قیمت‌شان دارای امکانات مناسب و کیفیت قابل‌قبولی هستند؛ اما برای افرادی که به دنبال شنیدن صدای فراگیر واقعی و باکیفیت و صدای سه‌بعدی هستند، گزینه مناسبی نیستند.

در یک جمله می‌توان گفت این ساندبارها تنها یک جایگزین مناسب برای بلندگوهای خود تلویزیون‌های جی پلاس هستند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها حجم صدای تلویزیون خود را افزایش دهید و موسیقی‌های MP3 خود را با صدای بلندتر و باکیفیت‌تری بشنوید؛ اما سیستم صوتی مناسبی برای لذت بردن از صدای دالبی فیلم‌های باکیفیت نیستند و نباید انتظار زیادی از آن‌ها داشته باشید؛.

در ضمن در این ساندبارها از فناوری‌های صوتی طراحی‌شده برای بهبود کیفیت صدا مانند پشتیبانی از فناوری صدای ۲۴ بیت Hi res استفاده نشده و بلندگوهای ساندبار هم از مواد چندان باکیفیتی ساخته نشده‌اند؛ البته چنین انتظاراتی از ساندبارهای این رده قیمتی کاملاً بی‌جا است.

اسپیکرهای جی پلاس

جی پلاس دو اسپیکر را نیز روانه بازار کرده است که آن‌ها نیز نسبت به قیمت خود از امکانات خوبی برخوردار هستند؛ اما این اسپیکرها هم در کنار مزایای خود معایبی نیز دارند.

اسپیکرهای جی پلاس مدل KB37N

این اسپیکر جی پلاس اسپیکری بی‌سیم و بلوتوثی است که می‌تواند برای جمع‌های چند نفره و دوستانه مناسب باشد. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب اسپیکرهای بلوتوثی جی پلاس و سایر اسپیکرهای مشابه، قابلیت شارژ کردن گوشی و سایر دستگاه‌های مجهز به پورت USB است.

شما می‌توانید با متصل کردن دستگاه موردنظر خود به پورت USB اسپیکر، به ‌راحتی آن را شارژ کنید.

مشخصات و مزایای اسپیکر

  • توان ۳۰ وات (مجموع توان اسپیکر همراه با ساب‌ووفر)
  • قابلیت حمل آسان
  • ساب‌ووفر داخلی ۱۵ اینچی
  • مجهز به بلوتوث
  • برخورداری از فناوری کارائوکه (با استفاده از این فناوری می‌توانید پس از اتصال میکروفون به دستگاه، صدای خواننده آهنگ در حال پخش را حذف کنید و خود شما به‌جای خواننده بخوانید، قطعاً این ویژگی می‌تواند سرگرمی جالبی برای جمع‌های دوستانه باشد).
  • ورودی AUX
  • ورودی میکروفون
  • برخورداری از پورت USB
  • ورودی Line
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • قابلیت اتصال گیتار به اسپیکر: برخی از گیتارهای الکترونیک همراه با یک کابل جهت انتقال سیگنال‌های ضعیف از پیکاب گیتار (وسیله‌ای که لرزش و ارتعاشات گیتار را به سیگنال الکترونیکی تبدیل می‌کند) به آمپلی‌فایر اسپیکر عرضه می‌شود و با اتصال گیتار به اسپیکر از طریق این کابل می‌توانید صدای گیتار را با جزئیات و وضوح بالایی از اسپیکر بشنوید.
  • تیونر FM
  • قابلیت تقویم صدای باس
  • عمر باتری ۵ الی ۹ ساعته (این اسپیکر نسبت به نمونه‌های خارجی مشابه عمر باتری بیشتری دارد)
  • برخورداری از قابلیت True wireless stereo یا TWS (با استفاده از این فناوری می‌توانید به‌ راحتی موسیقی استریو را از طریق بلوتوث به اسپیکر منتقل و آن را روی اسپیکر پخش کنید)
  • برخورداری از اکولایزر جهت تقویت حجم صدا
  • قابلیت کنترل نویز و خش‌خش صدا در زمان افزایش حجم صدا
  • قابلیت نورپردازی
  • ظاهر زیبا به دلیل ایجاد نورهای مختلف و زیبا در قسمت اسپیکر
  • مجهز به نمایشگر LED

معایب

  • قیمت بالا نسبت به نمونه‌های خارجی مشابه
  • توان کم (قطعاً می‌توانید با پولی که می‌خواهید برای این اسپیکر بپردازید، گزینه‌های بهتری را در بازار پیدا کنید؛ به‌ عنوان‌ مثال توان اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل کینگ استار مدل KBS472 که قیمت آن ۵۰۰ هزار تومان از اسپیکر جی پلاس کمتر است، ۴۰ وات است).
  • عدم برخورداری از پورت اپتیکال یا کواکسیال (البته وجود این پورت‌ها در اسپیکرهای بلوتوثی چندان مرسوم نیست).

قیمت اسپیکر جی پلاس مدل KB37N ۳ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان است.

در کل می‌توان گفت این اسپیکر بلوتوثی جی پلاس در رده قیمتی خود محصول نسبتاً کاملی محسوب می‌شود و توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد

اسپیکر جی پلاس مدل KN35N

این اسپیکر جی پلاس مدل ارزان ‌قیمت‌تر KB37N است. در این اسپیکر بی‌سیم یک ساب‌ووفر داخلی ۴.۵ اینچی وجود دارد که برای ایجاد صدای باس مناسب تقریباً کافی است.

از معایب این اسپیکر ارزان ‌قیمت جی پلاس نسبت به اسپیکر KB37N می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه
  • عدم قابلیت اتصال گیتار به اسپیکر

سایر مشخصات این اسپیکر مانند مدل KB37N است. با تماشای ویدیوی زیر بیشتر با این اسپیکر آشنا شوید.

قیمت اسپیکر جی پلاس مدل یک میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

قیمت‌ها مربوط به تاریخ ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۹ هستند.

ساندبارها و اسپیکرهای جی پلاس نیز مانند تلویزیون‌های این برند با گارانتی ۱۸ ماهه گلدیران عرضه می‌‌شوند

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | اسپیکر بلوتوثی و رومیزی چه برندی بخریم؟
    جولای 1, 2021

    […] کاهش ابعاد و اندازه اسپیکر و امکان استفاده از آن‌ها در فضاهای بسیار کوچک نیز باعث […]

لینک کپی شد!