تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

کارنامه مالی محصولات سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2020 نشان داد

گلکسی نوت ۲۰ ناجی سامسونگ در بحران کرونا

اخبار تصلا
تولید محصولات سامسونگ که با همه‌گیری ویروس کرونا دچار چالش‌های بزرگی شده بود، بالاخره پس از گذشت 1 ماه کارنامه فعالیت‌های اقتصادی خود را منتشر کرد.

تصلا – اگرچه بسیاری از برندهای فعال در حوزه تولید تجهیزات برقی، دیجیتال و گوشی‌های تلفن همراه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با چالش‌های اقتصادی و تولیدی بزرگی مواجه شدند، اما به نظر می‌رسد بازگشایی اقتصادهای بزرگ جهانی باعث افزایش تقاضا در میان کاربران این برندها شده است و محصولات سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

براساس آنچه گزارش مالی برند سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نشان می‌هد، به نظر می‌رسد این شرکت توانسته چالش‌هایی را که در همه‌گیری بیماری COVID-19 با آن مواجه شده بود، با موفقیت به پایان برساند.

در گزارش سه ماهه سوم برند سامسونگ آمده است که این برند توانسته است درآمد ثابت خود را به ۶۶٫۹۶ تریلیون وون ( واحد پول کره جنوبی) برساند. این در حالی است سود خالص برند سامسونگ چیزی در حدود ۱۲٫۳۵ تریلیون وون کره جنوبی یعنی چیزی در حدود ۱۰٫۶ میلیارد دلار بوده است.

در حالی که در سه ماهه اول سال جاری میلادی سود عملیاتی این شرکت در حدود ۵۲ درصد نسبت به سه ماهه آخر سال گذشته میلادی افزایش داشته است، درآمد ثابت برند سامسونگ در سه ماهه سوم سال گذشته میلادی در حدود ۶۲ تریلیون وون بوده است و این نشان می‌دهد برند سامسونگ توانسته درآمد خود را در سال جاری میلادی در حدود ۶٫۵ درصد افزایش دهد.

بر اساس اعلام برند سامسونگ، سود خالص این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی در حدود ۵۸ درصد افزایش داشته است که در حدود ۱۰٫۵ تریلیون وون بیشتر از چیزی بوده است که کارشناسان برای درآمد و سود خالص برند سامسونگ در ماه سپتامبر برآورد کرده‌اند.

پیش بینی نمودار فروش برند سامسونگ

به لطف افزایش تقاضا برای خرید گوشی‌ موبایل های هوشمند و همچنین دستگاه‌های الکترونیکی که در دسته دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی قرار می‌گیرند، سود عملیاتی سه ماهه سوم برند سامسونگ نسبت به سه ماهه قبلی یعنی فصل دوم سال ۲۰۲۰ میلادی در حدود ۵۲ درصد افزایش داشته است.

گفته می‌شود علاوه بر اینکه افزایش تقاضا برای خرید گوشی‌های هوشمند باعث افزایش سود عملیاتی در این مدت زمان شده‌اند، مدیریت هزینه در شرکت سامسونگ و همچنین افزایش فروش محصولات جانبی مثل حافظه، هدفون‌ها و به طور کلی محصولات مصرفی باعث شده سود عملیاتی این شرکت در سال جاری میلادی نسبت به سود عملیاتی آن در سال گذشته میلادی به طرز چشم‌گیری افزایش یابد.

برند سامسونگ در این گزارش فصلی به تفکیک به میزان سودآوری هر کدام از بخش‌های تجاری این شرکت با جزئیات اشاره کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.  اما تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد افزایش فروش گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی یکی از دلایل اصلی افزایش درآمد این برند بوده است.

به گفته مارک نیومن، مدیر بخش مدیریت و تحلیل موسسه تحقیقاتی برنستین، تولید گوشی‌های هوشمند و فروش آن‌ها برای برند سامسونگ شانس زیادی در افزایش درآمد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به همراه داشته است.

بر اساس گفته نیومن، ارائه گوشی‌های پرچم‌دار برند سامسونگ یعنی گوشی‌ گلکسی نوت ۲۰ در سال جاری میلادی و همچنین ارائه نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو برند سامسونگ، باعث شد بسیاری از کاربران گوشی‌های تلفن همراه برای خرید این گوشی‌ها اشتیاق زیادی داشته باشند و اقدام به خرید آن‌ها کنند.

نمودار فروش برند سامسونگ

درآمدی ۳۰٫۴۹ تریلیون وونی از فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۲۰

در تایید گفته کارشناسان، برند سامسونگ نیز به این موضوع اشاره کرده است که بخش عمده سود شرکت سامسونگ در سال جاری میلادی از فروش گوشی‌های هوشمند به دست آمده است.

بر اساس گزارش مالی برند سامسونگ، این شرکت توانسته در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به درآمدی ۳۰٫۴۹ تریلیون وون با سود ۴٫۴۵ تریلیون وون از فروش گوشی‌های هوشمند خود برسد.

بر اساس آمار منتشر شده تقاضا برای خرید گوشی‌ موبایل های هوشمند برند سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی افزایش چشمگیری داشته باشد. این افزایش تقاضا به اقتصادهای جهانی که به نوعی به صنایع تولید گوشی‌‌های هوشمند وابسته‌اند، کمک زیادی کرده است تا از زیر بار تأثیرات منفی همه‌گیری بیماری کرونا بیرون بیایند.

اگر به گزارش‌های منتشر شده توسط برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند از جمله سامسونگ دقت کنید متوجه می‌شوید با وجود اینکه بسیاری از این برندها حتی در شش ماهه اول سال جاری میلادی با افت فروش گوشی‌های تلفن همراه مواجه شده‌ بودند، اما در سه ماهه‌ سوم سال به دلیل اینکه بسیاری از این شرکت‌ها از گوشی‌های پرچم‌دار خود رونمایی کرده و یا آن‌ها را به بازار عرضه کرده‌اند، با افزایش تقاضا و فروش این دستگاه‌ها مواجه شدند.

مثلاً برند سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی درآمد و سود زیادی از فروش گوشی‌ گلکسی نوت ۲۰ خود و Z Fold2 کسب کرده است. تقاضا و فروش این گوشی‌های به خصوص در کشورهایی مثل هند افزایش زیادی داشته است.

تصویر گوشی های برند سامسونگ

همچنین برند سامسونگ در خصوص افزایش فروش گوشی‌های تلفن همراه خود به این نکته اشاره کرده است که نه تنها ارتقاء کیفیت گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ باعث ترغیب کاربران به خرید این گوشی‌ها شده است بلکه قیمت‌گذاری مناسب و معقول این محصولات نسبت به امکانات و ویژگی‌های آن‌ها مثل پشتیبانی از شبکه ۵G باعث شده کاربران تمایل بیشتری برای خرید گوشی‌های هوشمند این برند از خود نشان دهند. بیش از نیمی از فروش گوشی‌های سامسونگ مربوط به فروش گوشی‌های پرچم‌دار این برند بوده است.

افزایش فروش در بخش محصولات سامسونگ الکترونیک و لوازم‌خانگی

جدای از تأثیر مثبت افزایش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند و وسایل جانبی آن‌ها از طرف کاربران، به نظر می‌رسد افزایش فروش در بخش محصولات الکترونیکی و لوازم‌خانگی این برند هم توانسته نقش مهمی در افزایش فروش و افزایش درآمد شرکت سامسونگ ایفا کند.

به گفته کیم، مدیر اجرایی موسسه تحقیقاتی و امنیتی دایوا یکی از دلایلی که باعث شده برند سامسونگ بتواند در سال جاری میلادی با وجود بسیاری از مشکلات ناشی از رکورد در اقتصاد جهانی به فروش و سود خوبی دست یابد، این بوده که این شرکت سعی کرده زیرساخت‌های خود در فروش آنلاین را تا حد قابل توجهی ارتقاء داده و کیفیت خدمات آنلاین خود را افزایش دهد.

به گفته برند سامسونگ، کاهش قیمت چیپ‌های مموری این شرکت باعث شد تقاضای کاربران برای خرید این محصولات به شدت افزایش یابد؛ از این رو این شرکت توانست تعداد زیادی از این محصولات را به فروش برساند و به همین دلیل درآمد سامسونگ از فروش این مموری‌ها افزایش یافت.

همچنین سامسونگ اعلام کرده در سه ماهه سوم سال جاری میلادی فروش صفحه‌نمایش‌های این شرکت نیز افزایش قابل توجهی داشته است به نحوی که در بررسی‌های انجام شده، نه تنها فروش این صفحه‌نمایش‌ها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نسبت به سه ماهه اول بسیار زیاد شده بلکه فروش این محصولات در سه ماه سوم نسبت به دو فصل گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

یکی دیگر از بخش‌های تجاری برند سامسونگ که شاهد افزایش چشم‌گیری در سود عملیاتی بوده است، بخش نیمه هادی این شرکت بوده است.

بخش نیمه هادی برند سامسونگ در واقع مربوط به یکی از خط تولیدهای این برند است که در زمینه تولید انواع حافظه‌ها مثل هارد دیسک‌ها، فلش مموری‌ها و حافظه‌های SSD و همچنین انواع قطعات الکترونیکی قابل استفاده در صنایع مختلفی مثل هوا و فضا و از این دست فعالیت می‌کند.

افزایش تقاضا برای خرید محصولات کامپیوتری سامسونگ

افزایش تقاضا برای خرید قطعات کامپیوتری باعث سودآوری در این بخش شده است. همچنین از آنجایی که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی درخواست خرید چیپ‌های کامپیوتری برند سامسونگ که از آن‌ها با نام HPC یاد می‌شود و عملکرد بسیار بالا و مطلوبی دارند، در بین کاربران بسیار زیاد بوده است، بخش تولید قطعات برند سامسونگ نیز توانسته به سود قابل توجهی دست یابد.

HPC ها همان پردازنده‌های بسیار پرسرعت با قدرت عملکرد بسیار بالا هستند که اولین بار توسط برند اینتل به دنیای کامپیوتر معرفی شد.

کاهش تقاضا برای خرید حافظه‌های ارزان ‌قیمت

برند سامسونگ با نگاهی به آینده، معتقد است با توجه به کاهش تقاضا برای خرید حافظه‌های ارزان‌ قیمت و همچنین رقابت شدید میان برندهای مطرح دنیا برای عرضه گوشی‌های پرچم‌دار، شاید سود این شرکت در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی کاهش یابد و بسیاری از برندها سعی کنند از الگوهای برند سامسونگ برای ارائه محصولات خود به کاربران استفاده کنند.

یکی از دلایلی که احتمالاً باعث می‌شود سود شرکت سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ کاهش یابد این است که قیمت حافظه سرورها یا همان server memory به دلیل اعمال تغییر در موجودی انبار مشتریان کاهش یابد.

اگرچه تقاضا برای خرید حافظه‌های موبایل و کامپیوتر مثل هاردهای SSD برند سامسونگ ثابت می‌ماند اما به هر حال افت قیمت حافظه‌ سرورها تأثیر مستقیمی بر روی کاهش سود برند سامسونگ خواهد داشت.

از طرفی از سر گیری فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی پس از تعطیلی به دلیل انتشار ویروس کرونا و همچنین عرضه محصولات جدید از سوی این شرکت‌ها باعث می‌شود رقابت بین این شرکت‌ها بسیار زیاد شود و بخشی از بازار به دست این شرکت‌ها بیفتد.

عرضه چیپ‌های سیستمی SoCS از نوع ۵G نانومتری

بخش نیمه هادی برند سامسونگ قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی اقدام به عرضه چیپ‌های سیستمی SoCS از نوع ۵G نانومتری کند.

ارائه این محصولات به بازار باعث می‌شود تقاضا برای چیپ‌های HPC و SOCS قابل استفاده در موبایل‌ها نیز افزایش یابد.

SoCها در واقع همان چیپ‌هایی هستند که در گوشی‌های تلفن همراه و یا تجهیزات مختلف دیجیتالی تعبیه می‌شوند و باعث می‌شوند دستگاه مجهز به این تجهیزات قابلیت اتصال به شبکه ۵G را پیدا کند.

افزایش رقابت میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰

همچنین همان‌طور که گفته شد بخش موبایل نیز به دلیل افزایش رقابت میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی با افت فروش مواجه خواهد شد. انتظار می‌رود بخش الکترونیکی سامسونگ نیز دچار افت سود در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی شود.

برند سامسونگ معتقد است در صورتی که بیماری COVID-19  ریشه‌کن شود، در سال ۲۰۲۱ با رشد و شکوفایی اقتصاد جهانی، به احتمال بسیار زیاد تقاضا برای خرید محصولات دیجیتالی و الکترونیکی از جمله لوازم خانگی و سایر محصولات این شرکت افزایش یابد.

این شرکت اعلام کرده همه تلاش خود را برای پیشتازی در زمینه تولید چیپ‌های حافظه انجام خواهد داد. برند سامسونگ گفته قرار است در تولید حافظه‌های خود از نسل جدیدی از تکنولوژی نودهای پردازشی استفاده کند.

استفاده از این تکنولوژی جدید نه تنها باعث می‌شود تولید با مدیریت انعطاف‌پذیرتری رو به جلو حرکت کند بلکه به تقاضای کاربران برای خرید این محصولات در اسرع وقت و مدت زمان بسیار کوتاهی نیز پاسخ داده شود.

تولید حسگرها با رزولوشن بالا

بخش نیمه هادی برند سامسونگ اعلام کرده در سال ۲۰۲۱ میلادی تمرکز خود را بر روی تولید ۵G Socها قرار خواهد داد. علاوه بر این در این بخش قرار است تولید حسگرها با رزولوشن بسیار بالا نیز به یکی از اولویت‌های مهم آن تبدیل شود. همچنین بخش تولید قطعات برند سامسونگ نیز به دنبال سرعت بخشیدن به گسترش و رشد خود در زمینه تولید انواع HPC ها و بستن قرارداد با شرکت‌های بسیار بزرگ است.

از آنجایی که بسیاری از برندهای معتبر تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه فعالیت خود در زمینه ارائه امکانات اتصال به شبکه ۵G را در گوشی‌های تلفن همراه خود آغاز کرده‌اند، برند سامسونگ هم که برای اولین بار قابلیت اتصال به شبکه ۵G را روی گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ خود عرضه کرده‌ است، قصد دارد خدمات بیشتری را در این زمینه به کاربران خود ارائه دهد.

افزایش فروش در بخش لوازم خانگی

از همه مهم‌تر اینکه در بخش لوازم‌خانگی برند سامسونگ قرار است تغییرات بنیادینی در بخش فروش خود ایجاد کند. این بخش تجاری از برند سامسونگ نه تنها قرار است امکانات خود در ارائه محصولات به صورت آنلاین را تا حد قابل توجهی افزایش دهد، بلکه الگوها و مدل‌های خود را در بخش B2B نیز به صورت اساسی تغییر و بهبود دهد.

B2B مخفف عبارت Business to Business است که در آن مشاغل و کسب و کارهای مختلف مراوده‌های تجاری متنوعی را انجام می‌دهند. در برخی از نمونه‌های الگوی B2B مواد اولیه تولید یک محصول در جایی خارج از کارخانه و توسط یک برند دیگر تولید می‌شود و در نهایت در کارخانه اصلی برای ساخت محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گسترش تجارت در بخش نیمه‌هادی

برند سامسونگ ادعا می‌کند هرچه تقاضا برای خرید گوشی‌های تلفن همراه افزایش یابد، به رشد و گسترش تجارت در بخش نیمه‌هادی این شرکت کمک خواهد کرد. در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بخش نیمه هادی شرکت سامسونگ توانسته سود ۵٫۵۴ تریلیون وون خود را از آمد ثابت ۱۸و۸ تریلیون وون کسب کند.

برآورد برند سامسونگ نسبت به سود خود در این سه ماهه با چیزی که در واقعیت کسب کرده است، بسیار متفاوت است.

به عبارت دیگر برند سامسونگ انتظار کسب سود این‌چنین در بخش نیمه‌هادی خود را به هیچ عنوان نداشته است. به گفته کارشناسان موفقیت این شرکت در کسب این سود بیشتر به دلیل احیا و رونق در بخش موبایل بوده است.

فروش خوب محصولات سامسونگ از DRAMها

یکی از محصولات سامسونگ از فروش آن‌ها به سودی خوبی دست یافته است، DRAM ها بوده است. با ظهور کرونا و افت توان مالی مردم در خرید گوشی‌های گران‌قیمت، بسیاری از کاربران ترجیح دادند  به جای خرید گوشی‌های نو، گوشی‌های قدیمی خود را به واسطه خرید DRAMها ارتقاء دهند.

علاوه بر این برند هوآوی یکی از شرکت‌هایی که برخی از قطعات محصولات آن توسط سامسونگ ساخته می‌شود، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است که این مسئله موجب شده تقاضا برای تولید محصولات بیشتر که برند هوآوی برای تجهیزات خود نیاز دارد، افزایش یابد.

افزایش تقاضا برای بازی‌های گرافیکی در سه ماه چهارم ۲۰۲۰

برند سامسونگ در زمینه تولید قطعات مربوط به سرورها نیز فعالیت زیادی می‌کند اما از آنجایی که چالش‌های بازار باعث شده موجودی این محصولات در انبارهای مشتریان افزایش یابد، فروش این محصولات نه تنها در سه ماهه سوم بلکه در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی افت خواهد داشت.

اما برگزاری کلاس‌های آنلاین و همچنین دورکاری که یکی از ملزومات آن دسترسی به لپ‌تاپ و کامپیوتر است باعث شده تقاضا برای خرید قطعات کامپیوتری تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

هر چند تقاضا برای تجهیزات کامپیوتری پایین‌رده ثابت بماند. از طرفی تقاضای باز‌ی های گرافیکی با توجه به ارائه پردازنده‌های گرافیکی و کنسول‌های بازی جدید در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

تصویر صفحه نمایش برند سامسونگ

درآمد ۷٫۳۲ تریلیون وونی سامسونگ از تولید صفحه نمایش در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰

در بخش تولید صفحه‌نمایش‌ها برند سامسونگ توانسته در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به درآمدی در حدود ۷٫۳۲ تریلیون وون برسد. سود این یخش از این درآمد در حدود ۰٫۴۷ تریلیون وون بوده است.

برند سامسونگ از صفحه‌نمایش‌های خود نه تنها برای تولید تلویزیون‌ها استفاده می‌کند بلکه در تولید بسیاری از محصولات خود مثل مانیتورها، گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و حتی برخی از انواع لوازم‌خانگی خود نیز استفاده می‌کند.

بنابراین افزایش فروش و سود در این بخش به این معنا نیست که فقط فروش تلویزیون‌های سامسونگ در آن نقش عمده را ایفا کرده‌اند بلکه فروش محصولات ذکر شده نیز در درآمد این یخش تأثیر بسزایی داشته است.

رونمایی سامسونگ از صفحه نمایش‌های جدید  مجهز به کوانتوم دات

برند سامسونگ اعلام کرده است که در بخش صفحه‌های نمایش این شرکت قرار است به زودی از نمایشگرهای جدیدی که مجهز به تکنولوژی کوانتوم دات هستند رونمایی کند. عرضه این محصولات به بازار نه تنها انقلاب بزرگی در بازار صفحه‌های نمایش ایجاد خواهد کرد بلکه روند تولید گوشی‌های تلفن همراه را نیز دچار دگرگونی خواهد کرد.

صفحه‌نمایش‌های کوانتوم یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های قابل استفاده در گوشی‌های تلفن همراه هستند.

برند سامسونگ فروش قابل توجهی نیز در زمینه ارائه تلویزیون‌‌های Ultra-large داشته است. چون در این تلویزیون‌ها نه تنها صفحه‌نمایش تلویزیون بزرگ‌تر شده است بلکه ضخامت آن‌ها نیز کاهش یافته است و از طرفی کیفیت تصویر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

پیش‌بینی افزایش تقاضا برای محصولات سامسونگ در سه ماه چهارم ۲۰۲۰

برند سامسونگ پیش‌بینی کرده است که چون تقاضا برای گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به دلیل ارائه محصولات جدید برندهای مختلف افزایش خواهد یافت از این رو بازار تولید صفحه‌نمایش‌های قابل استفاده در گوشی‌های تلفن همراه این برند افزایش زیادی خواهد داشت.

برند سامسونگ قصد دارد تا به نوآوری‌های خود در زمینه تولید صفحه‌نمایش‌های بزرگ سرعت بیشتری ببخشد. به طوری که به احتمال بسیار زیاد تا اوایل سال آینده میلادی صفحه‌نمایش‌های QD خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

هر چند به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و ریشه‌کن نشدن این بیماری هنوز نمی‌توان به طور قطع گفت که این پیش‌بینی‌ها تا چه میزان به واقعیت خواهد پیوست. اما بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید محصولات دیجیتالی و گوشی‌های تلفن همراه مثل سامسونگ تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند خسارت‌هایی را که در طول همه‌گیری ویروس کرونا با آن مواجه شده‌اند را جبران کنند.

گزارش‌های مالی سه ماهه سوم اکثر این برندها گواه این واقعیت است. جا دارد برندهای ایرانی نیز برای جبران خسارت‌های ناشی از نوسانات ارز، همه گیری ویروس کرونا و مشکلاتی از این دست تمام تلاش خود را به کار گیرند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | دستیار صوتی سامسونگ چگونه کار می‌کند؟
    جولای 1, 2021

    […] بر روی گوشی‌های مختلف خانواده گلکسی سامسونگ از جمله Galaxy S20، Galaxy S20+، S20 Ultra، Note 10، Note 10+، S10e، S10، S10 +، Fold Note 9، S9، S9+ و […]

لینک کپی شد!