تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معنی کلمات روی ماشین ظرف شویی چیست؟

انواع برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی ایرانی

راهنمای استفاده
چقدر با دکمه‌های روی ماشین ظرفشویی و کاربرد آنها آشنایی دارید؟ در برخی موارد استفاده از برنامه شستشویی اشتباه باعث می‌شود از عملکرد ماشین ظرفشویی ناراضی باشید؛ اما اگر کاربرد هر کدام از برنامه‌های شستشو را بدانید و از برنامه مناسب استفاده کنید، مطمئنا نتیجه بهتری می‌گیرید. در این مطلب شما را با برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی ایرانی آشنا می کنیم.

تصلا– با آشنایی با برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی ایرانی و فهمیدن معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی ، از ماشین ظرفشویی می توانید بهترین بهره را ببرید. ماشین طرفشویی با برنامه ای که شما در اختیارش می گذارید، به صورت اتوماتیک عمل کرده و با فشار زیاد آب شروع به شستن ظرف‌ها می‌کند. ماشین‌های ظرفشویی قابلیت تخلیه آب کثیف از دستگاه را دارند و با ایجاد هوایی گرم باعث خشک شدن ظروف می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: طرز کار ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از مواد شوینده

 

ماشین ظرفشویی ایرانی بخریم یا خارجی؟

برای خرید انواع لوازم خانگی نوع برند دستگاه اهمیت قابل توجهی دارد. در حال حاضر به دلیل وضعیت تحریم‌ها در کشور امکان خرید و استفاده از بعضی برندهای خارجی وجود ندارد. با توجه به این شرایط گرایش مصرف‌کنندگان به تولیدات داخلی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

برخی از افراد استفاده از لوازم خانگی ایرانی را چندان مناسب نمی‌دانند اما نمی‌توان با اتکا به این نظرات برای خرید تصمیم گرفت. در حال حاضر برندهای ایرانی بسیاری در کشور مشغول به فعالیت هستند که برای رقابت با کالاهای خارجی از تخصص، دانش و توان خود بهره بیشتری می‌گیرند.

برای خرید ماشین ظرفشویی خوب نکات مهمی وجود دارند که با توجه به آن‌ها می‌توانیم انتخابی مناسب داشته باشیم. برندهای ایرانی همچون پاکشوما، اسنوا، جی پلاس و… از تولیدکنندگان داخلی هستند. با شرایط اقتصادی موجود حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از آن‌ها امری معقول و مقرون به صرفه خواهد بود.

انواع ماشین ظرفشویی ایرانی

انواع ماشین ظرفشویی ایرانی نیز مانند نمونه‌های خارجی دارای تنظیمات و برنامه‌های مختلفی برای شستشو هستند. قابلیت‌های متنوع ماشین‌های ظرفشویی، عملکرد دستگاه را برای شستشوی بهتر افزایش می‌دهند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر ظروف کثیف خود را به ماشین بسپارید. برندهای تولیدکننده ماشین ظرفشویی ایرانی عبارتند از: پاکشوما، جی پلاس، اسنوا. در این قسمت قصد داریم تا با معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی چند برند ایرانی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بررسی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی ال جی  

ماشین ظرفشویی پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۵۴ شروع کرد. هدف از تأسیس این شرکت تولید لوازم خانگی کوچک و بزرگ بود. برند پاکشوما بیش از چهل سال در صنعت ساخت و تولید لوازم خانگی سابقه دارد و در حال حاضر به یکی از بهترین تولیدکنندگان ایران و خاورمیانه در این صنعت تبدیل شده است.

انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، کولر گازی، جاروبرقی و ماشین ظرفشویی از تولیدات اصلی برند پاکشوما هستند. یکی از بهترین محصولات این برند که طرفداران بسیاری نیز دارد ماشین ظرفشویی آن است که با توجه به نیاز بازار و کیفیت ساخت، از قیمت مناسبی برخوردار است.

پاکشوما برای ایجاد فرایند بهتر شستشو، حالات مختلف و برنامه‌های مخصوصی را برای انواع ماشین ظرفشویی خود طراحی کرده است.

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی پاکشوما در مدل های مختلف حدودا بین از ۱۵٫۹۶۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۷٫۵۴۰٫۰۰۰ تومان است.

در ادامه به بررسی معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌پردازیم:

برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی ایرانی پاکشوما

برنامه شستشوی ECO

صرفه‌جویی در مصرف انرژی آب و برق مسئله‌ای مهم و قابل توجه است. بیشتر ماشین‌های ظرفشویی به برنامه‌ای تحت عنوان اکو برای سازگاری بیشتر با محیط‌ زیست مجهز هستند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما نیز از این برنامه بی‌بهره نمانده است. میزان آبی که در این برنامه استفاده می‌شود بسیار کم بوده و برای شستن ظروف با درجه چربی بالا کارایی چندانی ندارد.

برنامه شستشوی Intensive

معنی intensive در ماشین ظرفشویی  چیست؟ یکی از بهترین برنامه‌های شستشو در ماشین ظرفشویی پاکشوما، برنامه Intensive است. شستشوی انواع ظروف سنگین مانند قابلمه و ماهی‌تابه یا ظروفی که بسیار چرب هستند، با این برنامه به بهترین شکل شسته و تمیز می‌شوند. توجه داشته باشید که مدت زمان شستشو و میزان مصرف انرژی در این برنامه افزایش پیدا می‌کند.

برنامه شستشوی اتوماتیک یا Auto

یکی از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما، قابلیت هوشمند بودن آن است. برنامه شستشوی اتوماتیک این امکان را فراهم می‌کند تا دستگاه به شکل خودکار بر اساس میزان کثیفی و تعداد ظروف، عملیات شستشو را شروع کند.

با انتخاب این برنامه تنها کافیست ظرف‌ها را درون ماشین قرار داده و به باقی امور روزانه خود رسیدگی کنید. زمان و دیگر تنظیمات مانند دمای آب در برنامه اتو به صورت خودکار انجام شده و ماشین چرخه شستشو را شروع می‌کند.

برنامه شستشوی سریع «Quick»

ماشین ظرفشویی

در شرایطی که زمان کافی برای شستن ظروف ندارید، بهترین گزینه انتخاب برنامه شستشوی سریع است. این برنامه در کمترین زمان ظروف را شستشو می‌دهد. توجه داشته باشید که برنامه شستشوی سریع چندان مناسب شستن ظروف با درصد چربی و کثیفی بالا نمی‌باشد. ظروف سبک، با تعداد کم و میزان چربی پایین با این برنامه به خوبی تمیز خواهند شد.

برنامه شستشوی Gentle

استفاده از هر برنامه‌ای برای شستن ظروف حساسی همچون چینی، پیرکس یا کریستال مناسب نخواهد بود. ماشین ظرفشویی پاکشوما برنامه Gentle را برای شستشوی این ظروف در نظر گرفته است که در این فرایند هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نخواهد شد.

از دیگر برنامه‌های طراحی شده برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی پاکشوما باید به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • برنامه Half Load؛ این برنامه برای استفاده از نصف ظرفیت دستگاه طراحی شده است.
  • برنامه Delay Star؛ با استفاده از این برنامه می‌توانید زمان مشخصی را برای شروع به کار دستگاه تعیین کنید. با مشخص کردن زمان، تایمر شروع به شمارش می‌کند و بعد از به اتمام رسیدن زمان ماشین کار خود را شروع خواهد کرد.
  • برنامه پیش شستشو یا Pre Wash؛ قبل از چرخه اصلی شستشو با استفاده از برنامه پیش شستشو، ظروف با آب خالی و بدون مواد شوینده شستشو داده می‌شوند. هدف این برنامه از بین بردن سطحی چربی موجود بر روی ظروف است.
  • برنامه Rinse؛ این برنامه به منظور آبکشی ظروف طراحی شده است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی

جی پلاس برندی جدید و شناخته شده در صنعت تولید لوازم خانگی است که به نوعی جایگزین محصولات برندهایی همچون ال جی و سامسونگ شده است. برند جی پلاس از سال ۱۳۹۷ خود را به دنیای لوازم خانگی معرفی کرد و تا به امروز تلاش کرده تا توجه بیشتری از نظر مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

جی پلاس زیرمجموعه‌ای از شرکت بزرگ گلدیران است که با تولید محصولات مختلف جایگاه ویژه‌ای در بازار داخل به دست آورده است. لوازم خانگی تولید شده توسط برند جی پلاس دارای ضمانت‌نامه گلدیران هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از امکانات آن استفاده کنید.

یکی از محصولات جدید و باکیفیت جی پلاس ماشین ظرفشویی آن است که در این مطلب به بررسی برنامه ها و معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی جی پلاس می‌پردازیم.

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی جی پلاس در مدلهای مختلف حدودا بین از ۱۴٫۱۹۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۴٫۸۹۰٫۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی بوش

برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی ایرانی جی پلاس

ماشین ظرفشویی

ابتدا باید به موتور اینورتر ماشین ظرفشویی جی پلاس اشاره کنیم که با عملکردی متفاوت و هوشمند، کارایی دستگاه را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. نسل جدید موتورهای هوشمند کیفیت و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر موتورها دارند.

برنامه شستشوی Mix Wash

این برنامه قابلیت شستشوی هم‌زمان ظروف با جنس‌های مختلف را دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید با قرار دادن ظروف سبک‌تر مانند ظروف شیشه‌ای در سبد بالا و ظروف سنگین‌تر در سبد پایین، آن‌ها را به صورت هم‌زمان شستشو دهید.

برنامه شستشوی Half Load

این برنامه انتخاب مناسبی برای شستشوی ظروف به تعداد کم است. شما می‌توانید از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی جی پلاس استفاده کنید. در این حالت امکان استفاده از هر دو سبد امکان‌پذیر است و شما می‌توانید سبد بالایی یا پایینی را برای شستشوی ظروف انتخاب کنید. با برنامه Half Load در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌شود.

برنامه شستشوی Fast

این برنامه مانند برنامه Quick یا شستشوی سریع مدت زمان چرخه شستشو را کاهش می‌دهد. تنها تفاوت برنامه شستشوی Fast با برنامه Quick در این است که ویژگی‌های برنامه انتخابی تغییری نمی‌کند. به عنوان مثال شما برنامه مخصوص ظروف حساس و شیشه‌ای را انتخاب کرده‌اید. با اضافه کردن برنامه Fast، مدت زمان شستشو کاهش پیدا می‌کند اما چرخه همچنان بر اساس برنامه انتخاب شده عمل می‌کند.

با ما همراه باشید به ویژگی‌های دیگر ماشین ظرفشویی جی پلاس اشاره خواهیم کرد.

  • برنامه شستشوی Intensive
  • برنامه شستشوی Auto
  • برنامه شستشوی سریع یا Quick؛ ظروف با انتخاب این برنامه در مدت زمان ۳۰ دقیقه به خوبی شسته شده و تمیز می‌شوند. ظروف بسیار چرب و سنگین مناسب شستشو با این برنامه نمی‌باشند.

ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی

اسنوا برندی شناخته شده  از تولیدکنندگان داخلی است. زمینه فعالیت برند اسنوا شامل تولید انواع لوازم خانگی و محصولات سرمایشی و گرمایشی است.

اسنوا زیرمجموعه‌ای از گروه انتخاب «ارکان ساختار نوین ایرانیان» است که ورود آن به صنعت تولید لوازم خانگی به سال ۱۳۶۷ برمی‌گردد. تولیدات این برند با یخچال فریزرهای ایرانی شروع شد و با گذشت زمان طیف محصولات گسترش پیدا کرد.

یکی از محصولات برتر اسنوا ماشین ظرفشویی آن است که از فناوری و دانش روز برای ساخت آن بهره گرفته شده است.

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا در مدلهای مختلف حدوا از ۱۵٫۶۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۶٫۵۳۵٫۰۰۰ تومان است.

برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا

  • برنامه نرمال «Normal»؛ این برنامه مناسب استفاده روزانه است. شما می‌توانید ظروفی که تازه کثیف شده‌اند را برای شستشوی بهتر با برنامه نرمال شستشو دهید. در واقع بیشترین استفاده از برنامه‌های ماشین ظرفشویی بر اساس برنامه نرمال است.
  • برنامه شستشوی Delicate؛ دمای آب در این برنامه به شکلی تنظیم می‌شود تا هیچ آسیبی به ظروف حساس و ظریف نرسد. برنامه Delicate در ماشین ظرفشویی اسنوا مخصوص این ظروف طراحی شده است.
  • برنامه شستشوی اکسپرس «Express»؛ این برنامه همچون برنامه Quick در دیگر ماشین‌های ظرفشویی برای شستشوی سریع در نظر گرفته شده است. عملکرد برنامه اکسپرس در ماشین ظرفشویی اسنوا ۳۰ دقیقه مدت زمان دارد و ظروف با میزان چربی و کثیفی کم به خوبی تمیز می‌شوند.
  • برنامه شستشوی Pre Wash
  • برنامه شستشوی Intensive
  • برنامه شستشوی Eco
  • برنامه شستشوی اتوماتیک؛ ماشین ظرفشویی اسنوا نیز مانند دیگر مدل‌های ماشین ظرفشویی به برنامه Auto مجهز شده است.

در این مطلب به معرفی ویژگی‌ها و برنامه‌ها و معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی  ساخت ایران پرداختیم. همان‌طور که مشاهده کردید بیشتر برنامه‌های مخصوص شستشوی ظروف در انواع ماشین ظرفشویی ایرانی یکسان است.

با کسب آگاهی نسبت به کارکرد این برنامه‌ها می‌توانید از بهترین روش برای شستشوی ظروف خود استفاده کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!