تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی عمده‌فروشی‌ها و خرده فروشی‌های لوازم خانگی در ایران

لوازم خانگی را از کجا بخریم؟

اخبار تصلا
خرده‌فروشی لوازم خانگی به دو صورت حضوری در بازارها و مراکز شناخته شده و اینترنتی در حال انجام است.  برای اینکه خرید مناسبی داشته باشید و مستقیم به محلی بروید که تنوع مناسبی از اجناس مورد نظرتان را داشته باشد، لازم است با مراکز فروش در هر شهر آشنا باشید و با توجه محل سکونت، زمان و هزینه‌ای که دارید محل مناسب خرید را انتخاب کنید.

تصلا – در بیشتر کشورها و کشور ایران عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی از دو طریق مجازی و حضوری انجام می‌شود. عمده فروشی و خرده فروشی مجازی بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، وب سایت‌های شرکت‌ها و یا حتی تلفن صورت می‌گیرد در حالی که خرید لوازم خانگی به صورت حضوری از طریق مراجعه مشتری به فروشگاه که برای عمده فروشان در بازارهای بزرگ و خرده فروشان در خیابان‌ها و یا مراکز فروش واقع شده است صورت می‌گیرد.

پیش از این در خصوص فروشگاه‌های اینترنتی ارائه محصولات لوازم خانگی ایران صحبت کردیم و چندین فروشگاه بزرگ داخلی که می‌توانید محصولات لوازم خانگی را از آن‌ها خریداری کنید معرفی کردیم.

در این مقاله بیشتر تمرکز خود را روی معرفی بازارها و فروشگاه‌هایی که می‌توانید از طریق حضوری کالاهای خود را خریداری کنید قرار می‌دهیم.

عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی به صورت حضوری

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که در اکثر بازارهای کشور هر صنفی یک محل ویژه و خاص برای عرضه محصولات خود دارد.

مثلاً در تهران، صالح‌آباد محل اصلی تجمع انبارهای خرید و فروش عمده لوازم خانگی است هرچند دفاتر فروش لوازم خانگی در تهران در خیابان‌های دیگری واقع شده است که در همین مطلب به تفصیل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

معمولاً از سایر شهرهای ایران برای خرید لوازم خانگی به تهران و به خصوص به این محله می‌آیند.

نکاتی که باید در هنگام خرید عمده لوازم خانگی به آن‌ها توجه کرد

در زمان خرید و سفارش لوازم خانگی باید به چند نکته کاربردی که ممکن است در ابتدا چندان مهم به نظر نرسد توجه کنید. نکته مهم این است که سعی کنید از افرادی که در بازار به خوش‌نامی معروف هستند خرید کنید.

مسلماً برای تأمین اجناس فروشگاه و فعالیت مداوم و بلند مدت در حوزه لوازم خانگی نه تنها بازه‌های زمانی مختلف به عمده فروشان مراجعه کنید بلکه می‌بایست با یک گروه توانمند و مسئولیت‌پذیر کار کنید تا همیشه در مواقعی که کسری موجودی دارید بتوانید آن را به راحتی تأمین کنید.

شخصیت و نوع برخورد حرفه‌ای عمده فروش در بازار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون برخورد حرفه‌ای فروشنده به نوعی ادامه‌ی شخصیت مالک کسب و کار است بنابراین حتماً با کسی معامله کنید که روش برخورد او را با مشتری و راه و روشش در خرید و فروش را قبول دارید و می‌خواهید با او وارد یک رابطه‌ی کاری بلند مدت شوید.

معرفی مراکز فروش حضوری لوازم خانگی در تهران و شهرهای دیگر

در این بخش از مطلب فهرستی از مراکز فروش لوازم خانگی در تهران و برخی از شهرهای ایران را معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که هرکدام از این مراکز برای خرید و فروش بخشی از لوازم خانگی شهرت دارند.

قبل از معرفی این مراکز خرید و فروش توجه به چند نکته لازم و ضروری است. اول اینکه قبل از خرید و فروش هر محصولی به خصوص لوازم خانگی مراکز فروش را بشناسید.

اینکه کدام یکی از این مراکز فروش به محل سکونت‌تان نزدیک‌تر است و یا اینکه تخصص هر کدام از این مراکز خرید و فروش در ارائه چه محصولی است نه تنها به شما برای صرفه‌جویی در هزینه کمک می‌کند بلکه در کاهش هزینه‌ها نیز به شما کمک خواهد کرد.

دومین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که همیشه از قیمت‌های بازار بل از خرید هر کالایی به خصوص کالاهایی که نوسانات ارزی روی قیمت آن‌ها تأثیرگذار مطلع باشید. با این کار کالای مورد نیاز خود را با قیمت متعارف خریداری خواهید کرد.

مراکز عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی در تهران

بازار عمده فروشی و خرده فروشی خیابان شریعتی

فروشگاه‌های لوازم خانگی که در خیابان شریعتی تهران حضور دارند بیشتر در ارائه محصولات لوازم خانگی وارداتی فعالیت دارند. هرچند در این خیابان می‌توانید لوازم خانگی ساخت داخل را هم پیدا کنید.

در این خیابان تعداد زیادی لوازم صوتی و تصویری که از آن‌ها می‌توانید تجهیزات صوتی و تصویری تهیه کنید نیز حضور دارند. در این خیابان نمایندگی‌های معتبر از شرکت‌های معتبر خارجی در زمینه لوازم خانگی حضور دارند.

تصویر بازار خیابان شریعتی تهران

برای دسترسی به این خیابان می‌توانید از طریق ایستگاه متروی شریعتی و میرداماد استفاده کنید و یا از مسیرهای میدان قدس، سیدخندان و میدان امام حسین برای استفاده از تاکسی یا اتوبوس اقدام کنید.

بازار عمده فروشی و خرده فروشی خیابان سهروردی شمالی

در این خیابان فروشگاه‌های عمده‌فروشی و خرده فروشی محصولات لوازم خانگی به خصوص ارائه دهندگان لوازم خانگی توکار مثل انواع ماشین ظرف‌شویی، ماشین‌های لباسشویی و از این دست حضور فعالی دارند.

نکته مهم در خصوص فروشگاه‌های حاضر در خیابان سهروردی تهران این است که بیشتر این فروشگاه‌ها خدمات نصب،تعمیر و نگهداری لوازم خانگی را نیز ارائه می‌کنند و نیمی از آن‌ها نمایندگی فعال شرکت‌های تولید لوازم خانگی توکار را دارند.

بهترین راه برای دسترسی به این خیابان استفاده از تاکسی‌های خطی میدان هفت‌تیر، سیدخندان و خیابان شریعتی است.

تصویر بازار خیابان سهروردی تهران

بازار عمده فروشی و خرده فروشی بازار بزرگ تهران

علی‌رغم اینکه خرید لوازم آشپزخانه به خصوص انواع ظروف و قابلمه از بازار بزرگ تهران چه از نظر تنوع و قیمت بسیار با صرفه است اما خرید لوازم برقی در بازار بزرگ تهران چندان به صرفه نیست.

با این وجود تعداد کمی فروشگاه در این بازار سنتی و بزرگ وجود دارند که می‌توانید تجهیزاتی مثل اتو و یا لوازم خرد برقی را هم در آن‌ها با قیمت و تنوع مناسب پیدا کنید.

این بازار بسیار شلوغ است و پیدا کردن مسیر در آن کمی سخت و دشوار است. برای دسترسی به بازار بزرگ تهران می‌توانید از مسیرهایی مثل ایستگاه متر ۱۵ خرداد استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از اتوبوس یا تاکسی برای دسترسی به بازار بزرگ تهران استفاده کنید می‌توانید از میدان امام خمینی، میدان هفت‌تیر و میدان ولیعصر استفاده کنید.

تصویر بازار بزرگ تهران

بازار عمده فروشی و خرده فروشی سه‌راهی امین حضور

بازار سه‌راهی امین حضور یکی از بهترین مراکز فعال برای خرید لوازم درشت آشپزخانه مثل یخچال، گاز، فریزر و از این دست است. این بازار معمولاً برای خرید لوازم صوتی و تصویری و یا لوازم خرد آشپزخانه مثل ظروف و قابلمه چندان مناسب نیست.

نکته مهمی که در خصوص بازار سه‌راهی امین حضور باید به آن توجه داشت این است که در این بازار کالاهای بدون گارانتی با قیمت‌های پایین عرضه می‌شوند.

همچنین در این بازار می‌توانید کالاهای تولید داخل را در انواع مدل‌ها خریداری کنید. مسیرهای دسترسی به این بازار یکی ایستگاه متروی بهارستان است که باید حدود ۱۵ تا سه‌راهی این حضور پیاده‌روی کنید.

برای استفاده از اتوبوس نیز می‌توانید از بخشی از خیابان امیرکبیر، میان امام خمینی، میدان شوش و میدان امام حسین استفاده کنید.

تصویر بازار امین حضور

بازار عمده فروشی و خرده فروشی میدان شوش

در میدان شوش می‌توانید انواع لوازم خرد آشپزخانه را خریداری کنید. اگر در تشخیص کالای تقلبی و اصل تخصصی ندارید و نمی‌توانید به راحتی آن‌ها را شناسایی کنید بهتر است از خرید در این بازار صرف‌نظر کنید.

برای دسترسی به بازار شوش از اتوبوس‌های میدان رازی استفاده کنید. هرچند بهترین روش برای رسیدن به این بازار استفاده از خط مترو میدان شوش است.

تصویر میدان شوش تهران

 

بازار عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی میدان جمهوری

یکی از مراکز خرید لوازم خانگی به خصوص لوازم صوتی و تصویری در تهران میدان جمهوری است. هر چند تعداد زیادی از فروشگاه‌های این خیابان در زمینه فروش لوازم خانگی دیگری مثل یخچال، گاز و از این دست فعال هستند. اما در باور عام مردم این خیابان به عنوان مرکز خرید لوازم صوتی و تصویری شناخته می‌شود.

از آنجایی که این مرکز در محدوده ترافیکی قرار دارد مراجعه کنندگان برای حضور در این مرکز فروش با مشکل دچار هستند. برای دسترسی به این خیابان از اتوبوس‌های خط خیابان جمهوری و تاکسی‌های میدان هفت‌تیر، میدان جمهوری و خیابان حافظ استفاده کنید.

تصویر میدان جمهوری تهران

مراکز خرید عمده فروشی و خرده فروشی در اصفهان

مرکز خرید عمده فروشی و خرده فروشی خیابان یخچال

این مرکز خرید در خیابان حافظ اصفهان واقع شده است. در این مرکز خرید بسیاری از فروشندگان و عمده فروش‌های لوازم خانگی به خصوص آن دسته از افرادی که در زمینه خرید و فروش لوازم خانگی خرد مثل جاروبرقی، اتو و از این دست فعالیت دارند، حضور دارند.

هر چند در این مرکز فروش فروشندگان کالاهایی مثل یخچال، گاز و فریزر نیز فعالیت دارند. این بازار در نزدیکی میدان نقش جهان اصفهان واقع شده است و برای دسترسی به آن می‌توانید از خط اتوبوس خیابان پروین استفاده کنید.

تصویر بازار خیابان یخچال اصفهان

مرکز خرید عمده فروشی و خرده فروشی خیابان شیخ بهایی

در این خیابان بیشتر فروشندگان اقلامی مثل یخچال، گاز و لوازم صوتی و تصویری واقع شده‌اند. بیشتر نمایندگی‌های معتبر برندهای شناخته شده جهانی نیز در این خیابان فعالیت دارند.

با توجه به طرح ممنوعیت ورود خودرو به خیابان چهارباغ اصفهان دسترسی به این خیابان تنها از طریق خیابان شمس‌آبادی امکان‌پذیر است. برای رسیدن به این خیابان می‌توانید از اتوبوس و یا تاکسی استفاده کنید.

تصویر بازار خیابان شیخ بهایی اصفهان

مراکز عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی در شیراز

مرکز عمده فروشی و خرده فروشی خرید خلیج فارس

در شهر شیراز مرکز خریدی با عنوان مرکز خرید شیراز وجود دارد که در آن خریداران می‌توانند انواع و اقسام کالاها را چه به صورت عمده فروشی و چه به صورت خرده فروشی تهیه کنند.

این مرکز تجاری در حدود ۵۰۰ هزار متر مربع زیر بنا دارد و یکی از بزرگ‌ترین مراکز عمده فروشی و خرده فروشی همه کالاها و لوازم خانگی است.

این مرکز مجهز به مراکز تفریحی نیز هست. برای دسترسی به این مرکز خرید عمده فروشی و خرده فروشی می‌توانید از محور شمالی شیراز به سپیدان، ابتدای ورودی شهر جدید صدرا واقع شده است.

تصویر مجتمع خلیج فارس شیراز

مرکز عمده فروشی و خرده فروشی مجتمع زیتون فارس

مرکز خرید زیتون فارس شیراز را می‌توان یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در شهر شیراز است که در نزدیکی دو خط مترو قرار گرفته است و به همین دلیل دسترسی به آن بسیار آسان است.

این مرکز خرید یکی از مراکز عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی در شیراز است. مجتمع زیتون فارس شیراز در خیابان انقلاب، چهار راه پارامونت واقع شده است.

تصویر مجتمع زیتون فارس شیراز

مراکز خرید عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی در مشهد

بازار خرید عمده فروشی و خرده فروشی امیر مشهد

بازار لوازم خانگی امیر مشهد یکی از مراکز عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی در مشهد است که تمامی کالاهای مورد نیاز برای خانه را که در دسته لوازم خانگی قرار می‌گیرند می‌توان در این مرکز خرید پیدا کرد.

در این بازار نمایندگی‌های معتبر بسیاری از برندهای شناخته شده در دنیا حضور دارند. افرادی که به دنبال خرید عمده و جزیی لوازم صوتی و تصویری هستند می‌توانند به این بازار مراجعه کنند و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

این بازار برای خرید اقلام خرد آشپزخانه و ظروف چندان مناسب نیست. بیشتر مشتریان بازار امیر مشهد را افرادی تشکیل می‌دهد که به دنبال خرید و تکمیل جهیزیه خود هستند.

این مجتمع تجاری بهترین برندهای دنیا را در غرفه‌های خود جمع‌آوری کرده تا مردم با مراجعه به آن بتوانند هر آنچه که نیاز دارند را خریداری کنند و به قول معروف دست خالی از آنجا بیرون نروند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید با مراجعه به یک مرکز خرید هر آنچه لازم دارند را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنم با مراجعه به این مجتمع بزرگ و کامل همه مایحتاج خود را خریداری کنید.

این بازار در بزرگراه کلانتری نرسیده به میدان حافظ واقع شده است و دسترسی به این بازار از طریق وسایل حمل‌ و نقل عمومی مثل تاکسی و اتوبوس امکان‌پذیر است.

تصویر بازار امیر مشهد

بازار خرید عمده‌فروشی و خرده‌فروشی امام رضا

این بازار در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است و برای خرید عمده و جزیی لوازمی مثل سرویس آشپزخانه، ظروف بلور و از این دست است.

قیمت اجناس و کالاهای ارائه‌شده در این مرکز بسیار مناسب است و برای خرید اقلام جهیزیه مکان مناسبی است.

تصویر بازار امام رضا مشهد

 

 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!