تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام در برنامه IOS کدامند؟

معرفی ۶ اپلیکیشن ورزش در خانه

اخبار تصلا
اپلیکیشن‌های ورزشی موبایل این روزها در اوج محبوبیت هستند. با تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل کرونا، بسیاری تناسب اندام خودشان را در دوران قرنطینه مدیون اپلیکیشن‌های ورزشی گوشی‌های موبایل هستند. بسیاری از ورزش‌ها و نرمش‌های معرفی شده در این اپلیکیشن‌ها نیاز به تجهیزات اندکی دارد که فراهم کردن آن کار سختی نیست. در ادامه چند برنامه‌ فیتنس آیفون و اپلیکیشن ورزش در خانه به شما معرفی می‌کنیم.

تصلا – برای ورزش کردن می‌توانید از گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنید. اصل ورزش کردن موضوع مهمی است که لازم بودن آن ثابت شده است اما مرحله مهم بعد چگونه ورزش کردن است. برای رسیدن به تناسب اندام و داشتن فرمی مناسب بهتر است از یک اپلیکیشن ورزش در خانه جامع استفاده کنید و یک برنامه اصولی و تخصصی را دنبال کنید.

تناسب اندام در خانه

با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست برای رسیدن به اندام مورد نظر خودتان حتما به باشگاه بروید. اپلیکیشن ورزش در خانه بدون صرف هزینه‌های بالا، شما را به این فکر وامی دارد که چرا در خانه ورزش نکنید؟

به علاوه وجود بیماری‌های اپیدمی مثل کرونا ورزش کردن در باشگاه ها را خطرناک کرده است و بسیاری از سالن‌های ورزشی را نیز به تعطیلی کشانده است. در این حالت آیا باید دست روی دست گذاشت تا بدن‌مان افت کند یا دیگر قید رسیدن به اهداف‌مان در زمینه فیتنس را بزنیم؟

آوردن ورزش در خانه چند سوال را برای ما به وجود می‌آورد. چگونه ورزش کنیم؟ از چه وسایلی می‌توانیم استفاده کنیم؟ چه حرکاتی را انجام دهیم؟ بدون مربی چگونه ورزش کنیم؟

تکنولوژی را دست کم نگیرید. در ادامه قصد داریم تعدادی از انواع اپلیکیشن ورزش در خانه برای آیفون را به شما معرفی کنیم. اگر دنبال برنامه تناسب اندام هستید با ما همراه باشید.

معرفی شش اپلیکیشن ورزش در خانه در آیفون

برنامه آموزش حرکات بدنسازی برای آیفون به صورت اپلیکیشن‌های مختلف وجود دارد که هرکدام دارای قابلیت‌های متنوعی است که اکثر آنها دارای برنامه کالری‌ شمار نیز هستند.

هدف این برنامه‎ها تنظیم سلامت و فرم‌دهی ظاهر بدن بدون نیاز به ابزارهای حرفه‌ای بدنسازی در خانه است.

۱- برنامه تناسب اندام برای آیفون: MyFitnessPal

برنامه تناسب اندام برای آیفون

اگر به دنبال یک مربی هستید که همواره فعالیت‌های بدن شما را در نظر بگیرد این نرم‌افزار یکی از بهترین‌ها در برنامه ورزش برای آیفون است.

از این اپلیکیشن ورزش در خانه بیشتر برای چربی‌سوزی و کاهش وزن استفاده می‌شود زیرا دارای برنامه محاسبه کالری روزانه است. از مزایای این نرم‌افزار وجود بیش از ۵ میلیون برنامه رژیم غذایی است که دغدغه شما را برای تغذیه سال و میزان کالری مصرفی، برطرف می‌کند.

۲- برنامه تناسب اندام برای آیفون: Workout Trainer

زنی در حال ورزش کردن با موبایل

یک لحظه از ورزش دور نشوید. در ایام تعطیلی باشگاه‌ها، ماهیچه‌های خود را بیکار نگذارید. برنامه

Workout Trainer به عنوان یک برنامه آموزش حرکات بدنسازی برای ایفون یاد می‌شود که تاثیرات آن به وضوح بعد از چند مدت استفاده در بدن دیده می‌شود.

هزاران برنامه نرمشی و حرکات بدنسازی متنوع همراه با یک زمان‌بندی مناسب که در پایان هر برنامه روزانه میزان کالری مصرف شده را به شما نشان می‌دهد.

روزانه بدن خودتان در حال فعالیت نگه دارید. نکته این برنامه تناسب اندام، استفاده از برنامه‌هایی است که به صورت تخصصی برای اندام‌های مختلف در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای شما مفید باشد.

۳-برنامه تناسب اندام برای آیفون: Home workout

برنامه فیتنس برای ایفون

هر آن چیزی که لازم است در یک اپلیکیشن ورزش در خانه وجود داشته باشد در این نرم‌افزار به صورت کامل پیدا خواهید کرد. مانند یک مربی تمام وقت به صورت روزانه در طول هفته ساعاتی را برای ورزش شما اختصاص می‌دهد که در زمان مقرر به صورت هشدار و آلارم برای شما یادآوری می‌کند.

از مزایای این برنامه در نظر گرفتن دو برنامه یک ماهه تخصصی برای اندام‌های بالا تنه و یک برنامه مجزای یک ماهه برای اندام پایین‌تنه است.

در کنار این دو برنامه ماهانه برنامه‌های جداگانه ایی نیز در نظر گرفته شده است که هرکدام به قسمت خاصی از عضلات بدن اختصاص دارد مانند تمرینات برای عضلات شکم، تمرینات برای عضلات سرشانه و… ، این برنامه‌ها در سه سطح، مبتدی، متوسط و حرفه‌ای در دسترس شما قرار دارد.

وجود گزینه زبان‌های مختلف باعث شده که یک اپلیکیشن بدنسازی فارسی موفق را در تلفن همراه آیفون خود داشته باشیم.

پس برای دانلود نرم‌افزار تناسب اندام فارسی حتما این گزینه را در نظر بگیرید. نکته دیگر این نرم‌افزار این است که نمونه مشابهی برای بانوان نیز دارد.

پس اگر دنبال برنامه تناسب اندام آیفون برای خانم‌ها هستید. از نسخه ویژه بانوان این نرم‌افزار استفاده کنید.

۴- برنامه تناسب اندام برای آیفون: Fitness Pro

برنامه تناسب اندام برای آیفون

یکی از محبوب‌ترین‌های برنامه تناسب اندام در آیفون Fitness Pro، نام دارد. این نرم‌افزار دارای صدها تصویر است که در آن حرکات ورزشی را به وضوح به تصویر کشیده  و توضیح لازم را داده است و کار رای برای استفاده‌کنندگان، بسیار راحت کرده است.

تمرینات را طبق اهداف‌تان برنامه‌ریزی کنید و به صورت هفتگی برنامه‌های متنوع و تخصصی را دریافت کنید. کالری مصرفی خود را بدانید و از یک برنامه فیتنس برای آیفون بسیار متنوع لذت ببرید.

۵-برنامه تناسب اندام برای آیفون: Grallr Carrot Fit

برنامه تناسب اندام برای آیفون

هرچه برنامه در فکرتان هست کنار بگذارید تا این اپلیکیشن ورزش در خانه را به شما معرفی کنیم.

اگر در ورزش کردن تنبل هستید و نیاز به انگیزه دارید، این نرم‌افزار می‌تواند مثل یک مربی سخت‌گیر و عصبانی برای شما عمل کند. کافی است در استفاده از آن تنبلی کنید تا با پیام های مثل: دیگه وقتشه هیکل خیکی‌تو تکون بدی، مواجه شوید.

می‌توان گفت با نصب این برنامه فیتنس برای آیفون، یک مربی نظامی و سخت‌گیر را به خانه آورده‌اید. نقطه ضعف این برنامه نداشتن فضایی برای وارد کردن و تنظیم کردن برنامه غذایی است.

۶-برنامه تناسب اندام برای آیفون: ۷Minute Workout

برنامه تناسب اندام برای آیفون

اگر وقت تان برای ورزش کردن محدود است ولی دوست ندارید از این فعالیت مهم غافل شوید، با این اپلیکیشن آشنا شوید. این اپلیکیشن ورزش در خانه سه میلیون کاربر دارد، این موضوع نشانگر محبوبیت و کاربرد بالای آن است.

با انجام حرکات مناسب بدون نیاز به وسیله خاصی تنها با یک صندلی با صرف مدت زمان کوتاهی بدن خود را آماده نگه دارید. با این برنامه تناسب اندام می‌توانید در مدت زمان کوتاهی کالری و چربی خود را بسوزانید.

 اگر قصد دارید زندگی سالم‌تری داشته باشید و زمان یا شرایط رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید، با اپلیکیشن‌‌های ورزشی می‌توانید از همین الان شروع کنید. این اپلیکیشن‌ها با برنامه‌ها و دستورالعمل‌های گام به گام مانند یک مربی حرفه‌‌ای عمل می‌کنند. طیف وسیعی از ورزش‌های مختلف همچون تمرین افزایش استقامت بدن، یوگا، دو یا شکل‌های گوناگونی از تناسب اندام در این اپلیکیشن‌ها وجود دارد که بسته به علاقه و نیاز می‌توانید استفاده کنید.

 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | دستبند ورزشی چگونه کار می‌کند + قیمت
    جولای 6, 2021

    […] باید دستگاه را به گوشی تلفن همراه هوشمند خود که روی آن اپلیکیشن مربوط به دستبند ورزشی نصب شده است، متصل کنید. این اتصال […]

لینک کپی شد!