تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

نکات کاربردی در رابطه با تعویض بند ساعت هوشمند

بند ساعت‌ هوشمند را چگونه عوض کنیم؟

راهنمای تعمیر و نگهداری
یکی از مزایای ساعت‌های هوشمند در زمینه قابلیت شخصی‌سازی، امکان تعویض بند آن‌هاست؛ به‌ خصوص برای برخی از ساعت‌هایی که تعویض بند آن‌ها چندان راحت نیست. بند ساعت‌ هوشمند را می‌توان به‌ راحتی و در عرض چند ثانیه جدا و با بند جدید جایگزین کرد؛ بنابراین در صورت تمایل می‌توانید بندی را که جنس، طرح، رنگ و مدل آن کاملا مطابق سلیقه و علاقه شماست، انتخاب کنید و بخرید و آن را سریع روی ساعت خود نصب کنید.

تصلا – در این مقاله قصد داریم ابتدا در مورد روش‌های مختلف تعویض بند ساعت‌ هوشمند توضیح دهیم و سپس شما را با تعدادی از بندهای ساعت هوشمند مختلف و ویژگی‌ها و قیمت بند ساعت هوشمند آشنا کنیم.

گاهی اوقات هم دلایل زیر می‌تواند شما را ترغیب یا مجبور به تعویض و تعمیر بند ساعت هوشمند کند:

  • آسیب‌دیدن بند
  • جنس نامناسب آن (برخی از بندها باعث ایجاد حساسیت روی پوست و اذیت شدن پوست می‌شوند).
  • نامناسب بودن اندازه
  • درست قرار نگرفتن بند روی دست و شل بودن آن (برخی از بندها در هنگام ورزش و تحرک زیاد فرد، به سرعت باز می‌شوند و ساعت از دست جدا می‌شود و ممکن است ساعت در اثر برخورد شدید با زمین آسیب ببیند).
  • سفت و خشک بودن بند (در صورتی که بند ساعت سفت باشد، ممکن است جای آن روی دست باقی بماند و این موضوع چندان خوشایند نیست).

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان و کاربردی

روش تعویض بند ساعت هوشمند

خوشبختانه بند بسیاری از ساعت‌ها را می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی تعویض کنید و هر بندی که اندازه آن‌ها باشد، برای این ساعت‌ها مناسب و قابل‌استفاده است. بندهای برخی از ساعت‌ها با اندازه استاندارد تولید شده‌اند و در بیشتر فروشگاه‌ها به ‌راحتی یافت می‌شوند؛ اما برخی از ساعت‌های دیگر دارای بند استاندارد نیستند و باید پس از خرید بند برای آن‌ها، آن را کمی ببرید و پرچ کنید تا در جای خود محکم شود.

از سوی دیگر بند برخی از ساعت‌های هوشمند مانند ساعت‌های هوشمند پبل (Pebble) از جنس پلاستیک است و به همین دلیل ممکن است به محلی برای تجمع گردوغبار و چربی تبدیل شود.

در فصل تابستان تعریق بدن افزایش می‌یابد و ممکن است این موضوع باعث وارد شدن آسیب جدی به ساعت شود. زیرا بندهای ساعت‌های هوشمند برخی از برندها مستعد تجمع رطوبت هستند و این رطوبت از محل فاصله بین بند و ساعت وارد قسمت‌های داخلی ساعت می‌شود و به آن آسیب می‌زند.

در کل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به‌ جای بند پلاستیکی از بند چرمی یا فلزی استفاده کنند.

تعویض بند ساعت هوشمند کار دشواری نیست؛ اما چندان هم راحت نیست و برای انجام آن باید نکاتی را رعایت کنید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • استفاده از تکه‌ای پارچه نرم جهت قرار دادن نمایشگر ساعت روی آن
  • استفاده از پنس ساعت یا اشیای نوک‌تیز مشابه جهت نصب بند ساعت

ابتدا پنس ساعت یا هر شی‌ء نوک‌تیز دیگری (مثل چاقوی نوک‌تیز) را که به ‌راحتی در فاصله بین بند و ضامن ساعت (میله‌ای که بند به آن متصل می‌شود،) قرار می‌گیرد، انتخاب کنید.

کمی به ضامن فشار وارد کنید تا پین بند به‌ راحتی از آن جدا شود. البته برای جدا کردن بند برخی از ساعت‌ها نیازی به استفاده از پنس ساعت یا شیء نوک تیز نیست و می‌توانید بند را به‌ راحتی از ضامن جدا کنید.

توصیه می‌کنیم برای جدا کردن بند این ساعت‌ها هم از پنس استفاده کنید؛ زیرا ممکن است با دست‌تان فشار زیادی به ساعت وارد کنید و ضامن بشکند، اما انعطاف‌پذیری و خاصیت ارتجاعی پنس ساعت مانع ایجاد فشار زیاد روی ساعت می‌شود.

اگر می‌خواهید به ‌جای پنس ساعت از شی‌ء نوک‌تیز دیگری استفاده کنید، ممکن است مجبور شوید کمی فشار بیشتری وارد کنید تا بند به‌ راحتی از پین جدا شود.

بنابراین طبق آموزش تعویض بند ساعت هوشمند ترجیحاً از همان پنس ساعت استفاده کنید. زیرا این پنس‌ها به ‌خوبی روی ضامن ساعت قفل می‌شوند و در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را کمی به سمت جلو فشار دهید یا به سمت عقب بکشید (پنس ساعت حالت فنری دارد)، تا بند به‌ راحتی جدا شود.

چنانچه خودتان به‌راحتی نمی‌توانید این کار را انجام دهید، می‌توانید برای تعویض بند به مغازه‌های جواهرفروشی مراجعه کنید. جواهرفروش‌ها و ساعت‌فروش‌ها ابزار لازم برای تعویض بند را در اختیار دارند و با دریافت مبلغ ناچیزی این کار را به ‌راحتی و به‌ سرعت برای شما انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بررسی انواع اپل واچ /تفاوت اپل واچ با ساعت هوشمند  

آموزش تعویض بند ساعت هوشمند

چنانچه قبلاً بند ساعتی را تعویض نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم مراحل زیر را گام‌به‌گام انجام دهید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی بند جدید را روی ساعت نصب کنید.

  • ابتدا تکه‌ای کوچک از یک پارچه نرم را جدا و آن را تا کنید.
  • سپس ساعت را به‌ صورت وارونه روی پارچه قرار دهید تا خش برندارد.
  • سپس پنس ساعت یا هر شی‌ء نوک‌تیزی را که انتخاب کرده‌اید، در فاصله بین بند ساعت و ضامن آن قرار دهید.
  • در صورتی‌ که از پنس ساعت استفاده می‌کنید، آن را کمی روی ضامن ساعت فشار دهید و از سمت داخل به قسمت مرکزی بند بکشید.
  • چنانچه به‌ جای پنس ساعت از شی‌ء دیگری استفاده می‌کنید، آن را مانند یک گوه میان بند ساعت و ضامن آن اهرم کنید و به سمت داخل فشار دهید تا پین‌های متصل‌کننده بند به ضامن، از جای خود خارج شوند.
  • پس از خارج کردن پنس از جای خود، بند را به ‌آرامی از جای خود خارج کنید و طرف دیگر آن (قسمت بالا یا پایین) را نیز به همین شکل از جای خود خارج کنید.
  • پس از خارج کردن دو بند قدیمی، پین‌ها را به ‌آرامی در سوراخ‌های انتهایی بند جدید وارد و آن‌ها را با کمک پنس را در جای خود محکم کنید تا به‌خوبی در بند قفل شوند. سپس بند را کمی به سمت پایین فشار دهید تا به ‌خوبی در جای خود قرار گیرد. قسمت دیگر بند را نیز به همین شکل در جای خود قرار دهید.

توجه: در صورتی‌که برای تعویض بند ساعت هوشمند به هر دلیلی نمی‌توانید از پنس ساعت استفاده کنید و از اشیای نوک تیز هم نمی‌خواهید استفاده کنید، می‌توانید یک میله کوچک فنری را در قسمتی که بند ساعت دور ضامن پیچیده شده است، قرار دهید.

سپس تکه‌ای از نخ دندان را تا کنید و سعی کنید سوراخی در انتهای آن ایجاد کنید و آن را از شکاف نازکی که بین ضامن و نمایشگر ساعت وجود دارد، عبور دهید.

سپس سر میله فنری کوچک را وارد سوراخ سر نخ دندان کنید و سپس قسمت زیر سوراخ سر نخ را محکم گره بزنید. پس از گرفتن دو سر نخ دندان، آن را محکم بکشید تا بند از جای خود خارج شود. درضمن برای تعویض بند‌های مجهز به ضامن پین‌دار نیاز به ابزار خاصی ندارید و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را در کمترین زمان ممکن روی ساعت نصب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی و تفاوت آن با دستبند هوشمند  

خرید بند ساعت هوشمند

بندهای ساعت‌های هوشمند برندهای مختلف با رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف با قیمت‌های نسبتا مناسب در بازار به وفور یافت می‌شوند. جنس اکثر این بندها معمولا چرم، استیل، سرامیک، سیلیکون و نایلون است و آن‌ها با انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن که برای انواع موقعیت‌های رسمی و غیررسمی طراحی شده‌اند، روانه بازار شده‌اند.

کیفیت این بندها هم تا حدود زیادی مشابه کیفیت برندهای اورجینال و اصلی است و بسیاری از آن از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده‌اند و از ویژگی‌های استانداری برخوردار هستند.

لازم به توضیح است بندهای برخی از ساعت‌‌ها برای برخی از ساعت‌های هوشمند دیگر با همان برند یا حتی سایر ساعت‌های هوشمند قابل‌استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از ساعت هوشمند huawei واچ فیت  

بندهای ساعت  هوشمند Galaxy S3 سامسونگ

جنس، نوع و مدل بند رنگ ویژگی‌ها قیمت بند ساعت هوشمند(تومان)
بند فلزی استیلی میلانس و بند چرمی مگنتی (کالکشن). درضمن این کالکشن برای ساعت هوشمند Galaxy Watch3 نیز قابل‌استفاده است.

 

 

بند استیل خاکستری، رز گلد،  گلبهی، آبی، طوسی، رنگین‌کمانی، بنفش، زرشکی نارنجی، آبی فیروزه‌ای، سبز، دو رنگ، بنفش، تیره، یاسی، سبز آبی و سبز تیره

 

 

بند فلزی و استیل با قفل آهنربایی با قابلیت تنظیم طول، نصب آسان، ساخته شده با استیل ضدخش، دوام بالا

 

 

ترکیب بندهای کالکشن

۱بند میلانس و ۱ بند چرمی مگنتی (۲۵۰,۰۰۰)

۲ بند میلانس (۲۲۰,۰۰۰)

۲ بند میلانس و ۲ بند چرمی مگنتی (۴۰۰,۰۰۰)

۲ بند چرمی مگنتی (۳۵۰,۰۰۰)

۳ بند میلانس(۳۰۰,۰۰۰)

۳ بند میلانس و ۳ بند چرمی مگنتی(۵۵۰,۰۰۰)

۳ بند چرمی مگنتی  (۳۸۰,۰۰۰)

۴ بند میلانس (۳۵۰,۰۰۰)

۴ بند چرمی مگنتی (۴۵۰,۰۰۰)

۵ بند میلانس (۴۰۰,۰۰۰)

۵ بند چرمی مگنتی (۵۰۰,۰۰۰)

بند چرمی مشکی، سورمه‌ای، آبی تیره، آبی نیلی، آبی و سبز کبریتی بند چرمی مجهز به بند قفل مغناطیسی با نصب آسان و پین ضامن‌دار، عدم ایجاد حساسیت پوستی، عدم نیاز به کوتاه یا بلند کردن بند به دلیل برخورداری از قفل مگنتی
سرامیکی  مدل Tiny Ceramics این بندها دو رنگ هستند و شامل رنگ‌های مشکی- مشکی، مشکی- نقره ای و مشکی- طلایی می‌شود. مجهز به قفل فلزی سگکی کاملا محکم که حتی در هنگام ورزش و تحرک زیاد نیز باز نمی‌شود، دارای قابلیت تنظیم اندازه بند مطابق با مچ دست، دارای سطحی کاملا صاف و یک‌دست، استفاده از مواد باکیفیت و بادوام در ساخت این بند و مناسب برای مراسم رسمی و مجلل، پولیش‌شده و کاملا درخشان ۶۷۹,۰۰۰
استیل مدل فلزی طرح دراگون نقره‌ای، طلایی و رزگلد مقاوم در برابر  زنگ‌‌زدگی و فرسایش، قفل کلیپسی پروانه‌ای که سریع باز و بسته می‌شوند. قابلیت تغییر اندازه بند با جدا کردن قطعات مختلف تشکیل‌دهنده بند با آچار (چهار قطعه در هر دو طرف بند). درضمن آچار و سوزن موردنیاز برای تغییر اندازه بند به‌صورت جداگانه و با قیمت ۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود ۲۳۰,۰۰۰
استیل مدل حصیری  شبکه‌ای (Mesh Steel) نقره‌ای، طلایی و رزگلد انعطاف‌پذیری و راحتی زیاد (دست را اصلا اذیت نمی‌کند)، قابلیت تغییر اندازه متناسب با مچ دست، مجهز به پین ضامن‌دار، نصب بسیار آسان، قفل سگکی

 

۱۳۵,۰۰۰
بند اورجینال سیلیکونی مدل Active silicone مشکی، یشمی و قرمز انعطاف‌پذیری و راحتی زیاد، مقاومت بالا در برابر آب و ضد تعریق (مناسب برای ورزشکاران)، نصب آسان و سریع، مجهز به قفل سگکی فلزی و دوام زیاد ۳۲۵,۰۰۰
بند فلزی طرح کندویی نقره‌ای، طلایی، رزگلد دارای قابلیت نصب آسان و سریع، قابلیت باز و بسته شدن  سریع قفل، مجهز به قفل کلیپس پروانه‌ای دارای چهار قطعه قابل حذف جهت کاهش طول بند (برای افزایش و کاهش این بند نیز باید از آچار مخصوص استفاده شود)، قابل‌استفاده در مراسم رسمی و غیررسمی، رنگ با دوام (این بند با گذشت زمان دچار رنگ پریدگی نمی‌شود) ۲۲۵,۰۰۰
چرمی دور دوخت مشکی و قهوه‌ای طراحی کلاسیک و زیبا، ساخته شده با چرم صنعتی باکیفیت، مجهز به قفل سگکی، نصب سریع و آسان، انعطاف‌‌پذیری بالا، وزن کم ۱۱۵,۰۰۰
نایلون چسبی مشکی ساخته‌شده با پارچه نایلونی و چرم با یفیت، قفل چسبی، پین ضامن‌دار، راحتی زیاد، مقاومت بالا در برابراشیای نوک تیز. طراحی مناسب برای ایجاد تهویه مطلوب و جلوگیری از آسیب‌های پوستی، نصب و تعویض آسان ۱۷۰,۰۰۰

توجه: درصورت تمایل برای محافظت از این بندها به بهترین شکل ممکن می‌توانید جعبه محافظ لوکس و شیک آن‌ها را نیز به قیمت ۱۰۰ هزار تومان بخرید.

بیشتر بخوانید: نکات ساده و مهم درباره نحوه شارژ ساعت هوشمند  

بند ساعت هوشمند گلکسی واچ Galaxy Watch سامسونگ

بندهای ساعت هوشمند Galaxy S3 برای تعویض بند ساعت‌ هوشمند گلکسی واچ (Galaxy Watch) نیز قابل‌استفاده هستند. در ضمن می‌توانید از این بندها به‌عنوان بند ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۲ (Galaxy Active 2) نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اندازه گیری قند خون با ساعت هوشمند سامسونگ و اپل  

انواع بند ساعت هوشمند گلکسی گیر اس ۲ کلاسیک سامسونگ

نوع و جنس بند رنگ قیمت (تومان)
سیلیکونی طوسی و فیروزه‌ای ، مشکی و قرمز، نارنجی و طوسی، سرمه‌ای و طوسی، مشکی و طوسی و مشکی و بنفش (تمام بندها به‌صورت دو رنگ طراحی شده‌اند) ۷۸,۰۰۰
چرم طرح‌دار و شطرنجی با رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری، خاکستری و سفید، خاکستری تیره و خاکستری روشن، سیاه و سفید و خاکستری (سه رنگ) ۲۵۰,۰۰۰
استیل این بند در چهار طرح با دو رنگ عرضه می‌شود که شامل مشکی و مشکی، نقره‌ای و مسی و نقره‌ای و نقره‌ای می‌شود  

۱۵۴,۰۰۰

بیشتر بخوانید: روشهای اتصال ساعت هوشمند به موبایل و اینترنت  

بند ساعت هوشمند سونی اسمارت واچ ۳

بند ساعت هوشمند سونی اسمارت واچ ۳ که از جنس استیل ضدرنگ ساخته شده، در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی کاملا مقاوم است. یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص این بند، رنگ با ثبات آن است که با گذشت زمان هیچ تغییری نمی‌کند و درخشش و زیبایی بند تا مدت‌ها حفظ می‌شود.

از دیگر مزایای بند ساعت هوشمند سونی اسمارت واچ می‌توان به قابلیت تنظیم اندازه آن اشاره کرد (در ابتدا و انتهای این بند نیز درست مانند بندهای استیلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ، چهار قطعه قابل جداشدن وجود دارد که با جدا کردن یا متصل کردن آن‌ها به ابتدا و انتهای بند، می‌توانید اندازه بند را افزایش یا کاهش دهید).

برای کوتاه و بلندکردن این بندها نیز نیاز به آچار مخصوص دارید. متاسفانه درحال ‌حاضر این بند در هیچ یک از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر موجود نیست.

بیشتر بخوانید: رونمایی فیت بیت از سه ساعت هوشمند سلامتی

تعویض بند ساعت هوشمند ال جی w100

بند ساعت هوشمند ال جی w100 با دو جنس سیلیکون و فلز (استیل) عرضه شده است. بند استیلی ساعت هوشمند ال جی LG G Watch W100 که از استیل ضدزنگ ساخته‌شده است با مقاومت بسیار بالا در برابر آب، رطوبت و تعریق، گزینه مناسبی برای این ساعت محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این بند استیلی برای تعویض بند ساعت هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از مواد با کیفیت بالا جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت روی پوست
  • برخورداری از پین ضامن‌دار
  • برخورداری از قفل ضامن‌دار کلیپسی
  • سازگاری با مچ دست از ۱۲۵ تا ۲۱۵ میلی‌متر
  • قابلیت نصب آسان و سریع
  • قابلیت افزایش و کاهش اندازه بند با استفاده از آچار مخصوص (ساختار این بند استیلی دقیقا مانند دو بند استیلی معرفی‌شده برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ و سونی است).

قیمت بند استیلی ساعت هوشمند ال جی W100 در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و رزگلد ۲۱۰ هزار تومان است. قیمت آچار تنظیم‌کننده طول این بند ۳۵ هزار تومان است. نسخه سیلیکونی بند این ساعت در چهار مدل با طرح نایکی، طرح گلکسی، مدل دکمه‌ای و مدل ساده عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اپل سیستم عامل ۷٫۴ Watch Os اپل واچ را عرضه کرد

ویژگی‌ بند مدل نایکی

  • برخورداری از سوراخ‌های ریز روی بند ساعت جهت ایجاد تهویه مناسب و جلوگیری از تعریق دست
  • مناسب برای مراسم غیررسمی و دوستانه
  • دارای قفل سگکی مجهز به پین
  • دارای پین مجهز به ضامن
  • قابلیت نصب آسان و سریع
  • مشخص نبودن لکه‌های اثر انگشت روی بند به‌ دلیل مات بودن رنگ بند
  • دارای رنگ های متنوع (این بند در ۷ طرح با دو رنگ عرضه می‌شود که شامل قرمز با سوراخه‌ای مشکی، خاکستری با سوراخ‌های سفید، قرمز با سوراخ‌های فیروزه‌ای، خاکستری با سوراخ‌های سبز فسفری، آبی لاجوردی با سوراخ‌های سفید، بنفش با سوراخ‌های سبز فسفری، آبی آسمانی با سوراخ‌های آبی لاجوردی می‌شود).

قیمت بند مدل نایکی ۷۵ هزار تومان است.

 

بیشتر بخوانید: کاربرد اپل واچ در تشخیص کرونا  

ویژگی های شاخص بند سیلیکونی ساعت هوشمند ال جی G Watch W100 طرح گلکسی:

  • انعطاف‌پذیری بالا برای تعویض بند ساعت هوشمند
  • وزن بسیار کم
  • مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت و فرسودگی
  • ثابت ماندن رنگ به مدت زیاد و عدم رنگ پریدگی بند پس از گذشت زمان
  • مشخص نبودن لکه‌های اثر انگشت روی بند به دلیل مات بودن رنگ آن
  • استحکام و دوام بالا
  • دارای قفل فلزی سگکی
  • دارای دو پل سیلیکونی متحرک
  • دارای پین مجهز به ضامن

قیمت بند سیلیکونی ساعت هوشمند ال جی W100 طرح گلکسی در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، خاکستری، صورتی پودری، سرمه ای، آبی، فیروزهای، کرمی، بنفش و قهوه ای با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

ویژگی‌های شاخص بند سیلیکونی ساعت هوشمند ال جی G watch W100 مدل دکمه‌ای

  • طراحی ظاهری زیبا و شبه اسپرت
  • دوام بالا و مقاوم در برابر پارگی
  • قابلیت نصب آسان و سریع
  • مجهز به قفل دکمه‌ای
  • قابلیت تنظیم طول بند
  • مجهز به پین ضامن‌دار برای نصب آسان

بند سیلیکونی ساعت هوشمند ال‌جی G watch W100 مدل دکمه‌ای در رنگ‌های خاکستری، سفید آبی، سبز آبی، بنفش، صورتی، صورتی پودری، قرمز، نارنجی، زرد، سبز و سبز ارتشی با قیمت ۵۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت بند سیلیکونی ساده ساعت هوشمند ال‌جی G Watch W100 که دارای قفل سگکی فلزی است و در رنگ‌های بنفش روشن، کرمی، آبی روشن، خاکستری، زرد، سبز، سرخابی، سرمه‌ای، سفید، قرمز، قهوه‌ای، مشکی و نارنجی ۴۹۰۰۰ تومان است.

از این بندها می‌توان به عنوان بند ساعت هوشمند ال جی W101 و همچنین بند ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت نیز استفاده کرد.

قیمت بند ساعت هوشمند ایسوس

بندهای کالکشن بند ساعت های هوشمند که قبلا معرفی شده است، می‌توانند به‌ عنوان بند ساعت‌های هوشمند ایسوس نیز استفاده شوند. در ضمن ویژگی‌های بندهای عرضه‌شده برای ساعت هوشمند ایسوس نیز دقیقا مانند بندهای عرضه‌شده برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ است.

قیمت بند ساعت هوشمند ایسوس برای تعویض بند ساعت هوشمند به شرح زیر است:

  • قیمت بند ساعت ایسوس Asus ZenWatch 2 WI502Q مدل پارچه ای با جنس نایلونی و کاموایی (با رنگ قرمز و قهوه‌ای): ۱۳۵,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند ساعت ایسوس Asus Zenwatch 2 Wi501Q سیلیکونی نرم نایکی با ۸ طرح مختلف (رنگ‌ها و طرح‌های این بند درست مانند بند ساعت هوشمند ال‌جی جی واچ W100 است): ۵۸,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند استیل ساعت ایسوس Zenwatch 2 WI501Q مدل New Milanese (رنگ‌های و طرح‌های این بند درست مانند رنگ‌ها و طرح‌های بندهای کالکشن بندهای ساعت‌های هوشمند سامسونگ است): ۱۵۰,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند ساعت هوشمند ایسوس Asus Zenwatch 2 Wi501Q استیل ۵Bead با دو رنگ رزگلد و طلایی:۲۴۵,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند چرمی ساعت ایسوس Asus ZenWatch 2 WI502Q طرح Alligator با دو رنگ مشکی و قهوه‌ای روشن ۲۹۰,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند ساعت ایسوس Asus Zenwatch 2 WI501Q مدل حصیری Mesh Steel با سه رنگ نقره‌ای، طلایی و رزگلد: ۱۳۵,۰۰۰ تومان

بیشتر بخوانید: اپل در صدر میزان فروش ساعت ‌های هوشمند

قیمت بند ساعت هوشمند شیائومی

قیمت بند ساعت هوشمند شیائومی هایلو L Xiaomi Haylou LS02 مدل استیل رولکسی با سه رنگ نقره‌ای و نقره‌ای، نقره‌ای و طلایی و نقره‌ای و مسی (بندها دو رنگ هستند): ۲۳۹,۰۰۰ تومان است و  آچار مخصوص افزایش یا کاهش اندازه بند ساعت هوشمند شیائومی هم با قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت بند ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Haylou LS02 سیلیکونی  مدل نایک با رنگ‌های صورتی، رزگلد، زرشکی، آبی لاجوردی، خاکستری تیره و سبز یشمی:  ۶۵,۰۰۰ تومان است.

  • قیمت بند ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Amazfit GTR 42mm مدل نایلونی در پنج طرح راه‌راه: ۱۴۵,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند چرمی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace مدل Leather Loop با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، آبی، آبی تیره، آبی روشن، آبی نیلی، زرشکی، قهوه‌ای، صورتی، قرمز، نارنجی، زرد، کرمی و سفید: ۲۱۰,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت پیس (Xiaomi Amazfit Pace) مدل رزینی (کاملا ضد آب) صورتی، صدفی، مشکی و سبز، هلویی، سفید و صورتی، کرم و سفید، سفید و مشکی، صورتی و سبز، آبی و سفید، بنفش دو رنگ، بنفش تیره، پلنگی، قهره‌ای، یاسی، بنفش تیره، سبز تیره، بنفش روشن، سبز، بنفش، سبز دو رنگ، سفید، مشکی و کرمی: ۳۹۹,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت پیس (Amazfit Pace) استیل رولکسی با سه رنگ (مشکی و مشکی)، نقره‌ای و طلایی و نقره‌ای و مسی: ۲۳۵,۰۰۰ تومان

بیشتر بخوانید: گلگسی واچ ۴ چه قابلیت‌های دارند؟

قیمت بند ساعت هوشمند اپل

  • قیمت بند سیلیکونی ساعت هوشمند اپل واچ ۴۲ میلی‌متری با رنگ‌های سفید، طوسی، خاکی، مشکی و رنگ‌های بسیار متنوع دیگر ۷۹,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند فلزی ساعت هوشمند اپل واچ ۳۸ میلی‌متری مدل ۳Pointers با رنگ‌های مشکی، رزگلد، نقره‌ای و طلایی: ۱۹۴,۰۰۰ تومان
  • قیمت بند حصیری ساعت هوشمند اپل واچ ۳۸ میلی‌متری با رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای، مسی و رزگلد: ۱۳۵,۰۰۰ تومان

تمام قیمت‌های ذکرشده در این مقاله مربوط به‌ تاریخ ۱۵ و ۱۶ آذر ۹۹ هستند.

بندهای ساعت‌های هوشمند معرفی‌شده در این مقاله تنها بخش کوچکی از بندهای مختلف موجود در بازار هستند و مسلما معرفی تمام آن‌ها در این مقاله امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی استایل آپ، انواع مختلف بندهای ساعت هوشمند را با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع مشاهده کنید و بند موردعلاقه خود را بخرید.

تعمیر بند ساعت هوشمند

متاسفانه هیچ روش موثر و تضمینی برای تعویض یا تعمیر بند ساعت هوشمند وجود دارد و در صورت آسیب‌دیدن بند ساعت هوشمندتان، چاره‌ای جز تعویض بند ندارید؛ بنابراین باید کاملا مراقب بند ساعت هوشمند خود باشید و از آن به دقت مراقبت کنید.

به‌عنوان‌مثال تا جای ممکن از شستن بندهای چرمی خودداری کنید و در صورتی که بسیار کثیف هستند و حتما باید آن‌ها را بشویید، آن‌ها را تنها با آب و صابون ملایم بشویید (از شستن بند‌های چرمی ظریف با مواد شوینده قوی جداً خودداری کنید) و پس از اینکه مواد شوینده را کاملا از روی بندها پاک کردید، اجازه دهید آن‌ها کاملاً خشک شوند.

از تماس بندهای چرمی با اشیای نوک تیز و برنده جلوگیری و از قرار دادن آن‌ها در محیط‌های گرم و مرطوب نیز خودداری کنید.

بندهای فلزی استیلی و سرامیکی را نیز حتماً با مواد شوینده ملایم بشوید تا درخشش و زیبایی آن‌ها از بین نرود. در ضمن حتی اگر بند فلزی ساعت هوشمند شما ضدآب است، از قرار دادن آن در محیط های مرطوب به مدت طولانی خودداری کنید.

همچنین برای تعویض بند ساعت هوشمند توصیه می‌کنیم از بندهای فلزی در برابر ضربات بسیار شدید نیز محافظت کنید. در صورت استفاده از بندهای نایلونی که حالت پارچه‌ای دارند، از تماس آن‌ها با حرارت شدید و آتش جلوگیری کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!