تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

پنکه رطوبت‌ساز بهی، دستگاهی ساده و کاربردی

تهویه، سرمایش و گرمایش
نظر تصلا
چرا بخریم؟
چرا نخریم؟
تابستانِ دو سال پیش کولر آبی منزل ما با مشکلی مواجه شد که تعمیر آن نیاز به مدت زمان زیادی داشت. شرایط به شکلی بود که ما قادر به تحمل کردن گرما نبودیم. پدر من تصمیم گرفت تا درست شدن کولر آبی، از راه دیگری برای خنک شدن فضای داخلی خانه استفاده کند.

پنکه رطوبت ساز بهی _ تابستانِ دو سال پیش کولر آبی منزل ما با مشکلی مواجه شد که تعمیر آن نیاز به مدت زمان زیادی داشت. شرایط به شکلی بود که ما قادر به تحمل کردن گرما نبودیم. پدر من تصمیم گرفت تا درست شدن کولر آبی، از راه دیگری برای خنک شدن فضای داخلی خانه استفاده کند.

تصلا– پدر من در یک تعاونی فروش، سرپرست بخش فروش لوازم خانگی است و در طول سال با انواع لوازم آشپزخانه برقی و غیر برقی سروکار دارد. یکی از بازاریاب‌هایی که طبق معمول همیشه برای معرفی محصول با پدرم تماس می‌گیرند، در مورد یک پنکه که قابلیت رطوبت سازی نیز دارد، اطلاعاتی را در اختیار پدرم قرار دادند.

چند روز بعد پدرم با یک کارتن که بسته‌بندی یک پنکه بود به خانه آمدند. ما متوجه شدیم پدر پنکه‌ای که خانم بازاریاب معرفی کرده بودند را خریداری کرده‌اند.

از تابستان دو سال پیش تا امسال که کولر آبی نیز بدون مشکل کار می‌کند، اعضای خانواده ما برای خنک شدن بیشتر از پنکه رطوبت ساز بهی مدل BWY-33A23 استفاده کرده است.

 

مشخصات پنکه رطوبت ساز بهی Behi

من به عنوان یک مشتری قصد دارم تجربه استفاده از پنکه رطوبت ساز بهی را در اختیار شما قرار دهم. همان‌طور که اشاره کردم ما در این چند سال بیشتر از پنکه بهی استفاده کرده‌ایم. تنها دلیل این موضوع نیز قدرت خنک‌کنندگی این پنکه است.

اولین نکته‌ای که توجه پدرم در خرید را به خود جلب کرد، وزن سبک پنکه و طراحی منحصربه‌فرد آن بود. پنکه بهی وزن سنگینی نداشته و به شکل یک مستطیل ایستاده طراحی شده است. در واقع شکل ظاهری این پنکه با مدل‌های موجود در بازار بسیار متفاوت است.

ما در طول روز پنکه را در هر مکانی که به آن نیاز داشته باشیم، به راحتی جابجا می‌کنیم. چرخه‌ای تعبیه شده زیر دستگاه، استفاده از پنکه را بسیار آسان‌تر کرده است. برای جابجایی پشت دستگاه نیز دسته‌ای طراحی شده که شما می‌توانید پنکه را بلند کرده و جابجا کنید.

پنکه بهی با توجه به طراحی خاصی که دارد به قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز نشده است. در ابتدا من تصور می‌کردم این پنکه بدون قابلیت تنظیم ارتفاع، جوابگوی نیاز ما نخواهد بود.

تنها چند روز بعد از استفاده من متوجه شدم، عدم وجود این ویژگی نقشی در کارایی پنکه ندارد. پنکه بهی حدود ۸۱ سانتی‌متر ارتفاع دارد و شما می‌توانید از باد خنک پنکه در هر نقطه از خانه لذت ببرید. بر اساس تجربه‌ای که من و اعضای خانواده‌ام داشتیم، پنکه بهی جوابگوی یک خانه با متراژ ۷۰ تا ۸۰ متر است.

تجربه مشتری از پنکه بهی

چراپنکه رطوبت ساز بهی؟

اعضای یک خانواده طبع متفاوتی دارند. در لحظه ممکن است کسی گرمش باشد و دیگری احساس سرما کند. در خانواده ما نیز من سرمایی هستم و نمی‌توانم به طور مداوم باد پنکه یا کولر را تحمل کنم. وجود ریموت کنترل و تنظیم سرعت باد، از بهترین ویژگی‌های پنکه بهی برای من بود.

پنکه بهی دارای سه حالت سرعت ملایم، متوسط و تند است. شما می‌توانید سرعت باد پنکه را به دلخواه تنظیم کنید. ریموت کنترل دستگاه نیز منجر به سهولت در انجام کار خواهد شد.

رنگ و شکل ظاهری پنکه بهی ساده و زیبا طراحی شده است. شما می‌توانید این دستگاه را با دکوراسیون داخلی منزل خود سِت کنید. پنکه بهی در یک رنگ مشکی تولید شده و ۸۰ وات توام مصرفی دارد.

پنکه بهی مدل BWY-33A23 دارای پنج پره پلاستیکی است که این پره‌های پلاستیکی نقش مؤثری در تولید باد خنک دارند. تا به امروز و استفاده طولانی مدت از پنکه بهی، ما با مشکل خاصی در این محصول مواجه نشده و از قدرت خنک‌کنندگی و تنظیم سرعت باد آن راضی بوده‌ایم.

 

ویژگی‌های پنکه رطوبت ساز بهی مدل BWY-33A23

از آنجا که من از این پنکه برای مدت زمان طولانی استفاده کرده‌ام، در ادامه به ویژگی‌های آن و نحوه عملکرد دستگاه اشاره می‌کنم.

همان‌طور که در ابتدای این تجربه ذکر کردم، پنکه بهی یک دستگاه رطوبت ساز نیز هست. تا قبل از خرید پنکه بهی، ما از دستگاه بخور سرد برای تصفیه هوای خانه استفاده می‌کردیم.

رضایت ما از پنکه بهی زمانی بیشتر شد که توانستیم از آن به عنوان یک دستگاه رطوبت ساز نیز استفاده کنیم. البته ذکر این نکته الزامی است که بیشترین شکل استفاده از پنکه بهی، به عنوان پنکه‌ای قدرتمند است.

 

رطوبت ساز

بر روی دستگاه چند دکمه وجود دارد که هر کدام وظیفه‌ای مخصوص دارند. یکی از دکمه‌ها Moist است که مربوط به رطوبت ساز یا تولید بخار سرد است.

ما با خواندن دفترچه راهنما و بررسی بخش‌های مختلف دستگاه توانستیم ویژگی‌های آن را کشف کنیم. پشت دستگاه مخزنی وجود دارد که شما باید داخل این مخزن را از آب سرد پُر کنید تا بتوانید از رطوبت ساز استفاده کنید.

پدرم برای حفظ طول عمر پنکه و جلوگیری از آسیب رسیدن به بخش‌های داخلی همیشه از آب تصفیه شده برای پُر کردن مخزن استفاده می‌کند. اگر به آب تصفیه شده دسترسی ندارید، می‌توانید از آب جوشیده که سرد شده، استفاده کنید.

بعد از پُر کردن مخزن کافی است دکمه Moist را فشار دهید. بخش رطوبت ساز پنکه شروع به کار می‌کند.

یک بار هنگام کار کردن رطوبت ساز، چراغ دایره شکل تعبیه شده روی دستگاه به رنگ قرمز روشن شد. دستگاه نیز به صورت اتوماتیک خاموش شد. بعد از بررسی مخزن ما متوجه شدیم که آب داخل مخزن تمام شده است.

چراغ اطراف دایره‌ای که پایین پره‌های پنکه تعبیه شده، هنگام روشن شدن رطوبت ساز، چراغ سبز شده و به محض خالی شدن مخزن، قرمز می‌شود.

 

تخلیه مخزن آب پنکه رطوبت ساز بهی

شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که آب داخل مخزن را به چه صورت خالی کنیم. اوایل خرید پنکه این سؤال نیز برای ما پیش آمده بود و با پیدا کردن محفظه تخلیه آب، موضوع را حل کردیم.

پشت پنکه بهی یک محفظه مخصوص تخلیه آب وجود دارد که شما با برداشتن درب آن می‌توانید آب داخل مخزن را خالی کنید.

دستگاه رطوبت ساز در ایجاد هوایی تازه نقش مؤثری دارد. شما می‌توانید برای تصفیه هوایی که داخل منزل شما در جریان است از پنکه بهی که قابلیت هواساز نیز دارد، استفاده کنید. البته ما به شکل مداوم از رطوبت ساز استفاده نمی‌کنیم. رطوبت بیش از اندازه در هوا نیز شرایط لازم برای رشد باکتری و میکروب را فراهم می‌کند.

نکته جالبی که هنگام استفاده از رطوبت ساز بهی متوجه شدیم، قرمز سوختن شعله گاز هم‌زمان با کار کردن رطوبت ساز بود. اگر در حال آشپزی هستید بهتر است پنکه و رطوبت ساز بهی را خاموش کنید تا از سوختن اکسیژن جلوگیری کنید. این موضوع در دستگاه‌های رطوبت ساز نیز صدق می‌کند.

تجربه مشتری از پنکه بهی

قابلیت یون‌ساز

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پنکه بهی عملکرد یون‌ساز آن است. در هوا ذرات معلقی با بار مثبت و منفی وجود دارد که یون منفی می‌تواند ذرات آلودگی را از هوا گرفته و پاک کند. در مقابل ذرات معلق با بار مثبت باعث سنگینی هوا شده و سردرد، احساس کرختی و سستی به وجود می‌آورد.

برای استفاده از قابلیت یون‌ساز پنکه رطوبت ساز بهی باید دکمه Ionizer را فشار دهید. با فشار دادن دکمه دستگاه یون‌های منفی تولید کرده و در هوا پخش می‌کند.

یون منفی باکتری‌های مضر را از بین برده و در افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن نقش دارد. بهبود کیفیت اکسیژن خون در بدن، جلوگیری از سردرد و کرختی، مفید در درمان آلرژی و حساسیت‌های فصلی، تقویت سوخت و ساز بدن و… از دیگر مزایای یون‌ساز در پنکه بهی است.

شاید تصور کنید این ویژگی کارکرد چندانی ندارد. ما با چند بار استفاده از قابلیت یون‌ساز پنکه بهی، شاهد تغییر کیفیت هوا و بهبود وضعیت عمومی خود بودیم.

 

تایمر

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای ما مفید واقع شد، تایمر دستگاه بود. ما با تنظیم کردن تایمر بر روی مدت زمانی مشخص از باد خنک پنکه استفاده می‌کردیم. به عنوان مثال تایمر پنکه را بر روی دو ساعت تنظیم می‌کردیم و بعد از اتمام دو ساعت، پنکه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

 

قابلیت پشه‌کش

تا چند ماه بعد از استفاده ما متوجه قابلیت پشه‌کش پنکه بهی نشده بودیم. بر روی دستگاه دکمه‌ای با نام Mosquito Repellent وجود دارد که شما با فشردن دکمه می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

پشت دستگاه شیاری مخصوص قرص‌های پشه‌کش وجود دارد. شما با قرار دادن قرص داخل این شیار می‌توانید از ویژگی پشه‌کش استفاده کنید.

 

قابلیت Swing یا حالت چرخشی صفحه

معمولاً بعد از چند بار کار کردن با یک دستگاه، متوجه قابلیت‌های آن می‌شویم. این موضوع در تجربه ما از پنکه بهی نیز تأثیر داشت.

یکی از این قابلیت‌ها، دکمه Swing بود. پنج پره پلاستیکی پنکه توسط یک صفحه مشبک متحرک محافظت می‌شود. شما با فشردن این دکمه می‌توانید حرکت این صفحه را متوقف کنید.

در واقع حرکت صفحه به پخش باد در جهات مختلف کمک می‌کند و شما مانند یک پنکه معمولی چرخان می‌توانید از حرکت باد در جهات مختلف استفاده کنید.

 

تنظیم سرعت و حالت وزش باد

برای تغییر و تنظیم سرعت باد نیز باید دکمه Speed را فشار دهید.

بر روی دستگاه دکمه دیگری به نام Wind Mode نیز وجود دارد که ممکن است آن را با دکمه Speed اشتباه بگیرید. دکمه Wind Mode نشان‌دهنده حالت وزش باد است. تنظیم وزش باد در سه حالت نرمال یا وزش باد پیوسته، وزش باد طبیعی و وزش باید آرام یا Sleeping طراحی شده است.

اگر هنگام روشن کردن دستگاه صدایی شبیه به زنگ شنیدید، تعجب نکنید. پنکه بهی بعد از روشن شدن دو بار صدای زنگ تولید کرده و پره‌های آن شروع به حرکت می‌کنند.

تجربه مشتری از پنکه بهی

تجربه من از پنکه رطوبت ساز بهی

تجربه من و خانواده‌ام از پنکه و رطوبت ساز بهی مدل BWY-33A23 با نقاط مثبت بسیاری همراه بود. از دو سال پیش تا به امروز ما نکته منفی از این دستگاه متوجه نشدیم. همچنین پنکه نیز بدون هیچ مشکلی، عملکرد مثبتی داشته است. بر اساس تجربه و نظر من پنکه بهی کاملاً ارزش خرید دارد.

تنها نکته‌ای که بعضی از کاربران در سایت‌های اینترنتی به آن اشاره کرده‌اند، کیفیت صفحه نمایشگر LED دستگاه بوده است. در این مورد هم نظر منفی ندارم به این دلیل که گزینه‌ها و علامت‌ها بر روی صفحه نمایشگر به خوبی قابل مشاهده هستند.

برخی از افراد نیز نسبت به وزن سبک و ظرافت پنکه نظر داده‌اند. در صورت استفاده درست و اصولی از دستگاه، شما با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

نظراتی نیز مبنی بر مناسب نبودن پنکه برای فضای بزرگ شنیده‌ام که از نظر من پنکه بهی قدرت خنک‌کنندگی قابل قبولی دارد. شما می‌توانید در یک خانه با متراژ ۷۰ تا ۸۰ متر از پنکه بهی در قسمت‌های مختلف خانه مانند پذیرایی یا اتاق‌خواب استفاده کنید.

نکته دیگر در استفاده از پنکه، خنک شدن مکانی است که پنکه در آن قرار دارد. پنکه برخلاف کولرآبی و گازی تنها مساحت اطراف خود را خنک می‌کند. به این ترتیب از یک پنکه با هر مدل و برندی توقع عملکرد کولر را نداشته باشید.

توجه داشته باشید که عملکرد اصلی فن و رطوبت ساز بهی، پنکه و خنک‌کنندگی است. ویژگی تصفیه هوا در این دستگاه جزء قابلیت مکمل دستگاه محسوب می‌شود.

برند بهی Behi

برای آشنایی بیشتر شما با برند بهی اشاره کوتاهی به تاریخچه آن خواهیم داشت.

شرکت سهامی خاص بهی فعالیت خود را به عنوان واردکننده لوازم خانگی و نماینده محصولات شرکت ایتالیایی بهی از سال ۱۳۶۹ شروع کرد. در سال ۱۳۷۰ این شرکت نمایندگی انحصاری برندی دیگر از کشور آمریکا به نام Admiral را نیز بر عهده گرفت.

شرکت بهی از سال ۱۳۶۹ تا به امروز فعالیت گسترده‌ای داشته است. این شرکت توانسته در زمینه واردات و خدمات پس از فروش برند بهی، جایگاه خوبی کسب کند.

در حال حاضر محصولات بهی در دو بخش لوازم خانگی برقی کوچک و بزرگ به فروش می‌رسند. از محصولات این شرکت باید به کولرگازی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو، کتری برقی، هواساز، ساندویچ ساز و… اشاره کنیم.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!