تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

آبمیوه‌گیری پارس خزر مدل تایگر؛ کالای باکیفیت ایرانی

لوازم برقی پخت و پز
نظر تصلا
چرا بخریم؟
چرا نخریم؟
اولین نکته‌ای که تصمیم ما برای خرید را قطعی کرد، اعتبار برند پارس خزر بود. این برند ایرانی طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایگاه خود را بین مشتریانش حفظ کند. همان‌طور که ذکر کردم پیش از این نیز دستگاه چای‌ساز پارس خزر رضایت ما را به خود جلب کرده بود. همچنین دوستان و اطرافیان ما نیز نظرات مثبتی از خرید محصولات این برند داشتند.

با توجه به اوضاع تحریم و عدم ثبات اقتصادی، خرید کالاهای خارجی برای بسیاری از خانواده‌ها چندان مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. به همین جهت من بعد از خراب شدن دستگاه آبمیوه گیریِ خانه، تصمیم به خرید یک آبمیوه گیری با قیمتی مناسب گرفتم.

تصلا– برای این منظور باید برندهای مختلفی را بررسی می‌کردیم تا محصولی متناسب با بودجه خود خریداری کنیم. بیشتر برندهای باکیفیت خارجی قیمت بالایی داشتند و ما شرایط تهیه آن‌ها را نداشتیم. تنها برندی که در نهایت توانست ما را از نظر کیفیت و هزینه مناسب راضی کند، برند ایرانی پارس خزر بود.

 

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر ۷۰۰W

پیش از این من و اعضای خانواده‌ام تجربه استفاده از محصولات برند پارس خزر مانند دستگاه چای‌ساز را داشتیم. به این ترتیب بین دیگر برندهای ایرانی و خارجی که قیمت مناسبی داشتند، پارس خزر را انتخاب کردیم.

قبل از خرید ما گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و نظرات کاربران را با دقت مطالعه کردیم. با توجه به بودجه‌ای که برای تهیه این منظور کنار گذاشته بودیم، آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر، انتخاب مناسبی برای ما بود.

این محصول در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و عرضه شده است که ما رنگ مشکی را انتخاب کردیم. به طور کلی نیز رنگ مشکی نسبت به رنگ سفید فروش بیشتری داشته است.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر

چرا آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر؟

اولین نکته‌ای که تصمیم ما برای خرید را قطعی کرد، اعتبار برند پارس خزر بود. این برند ایرانی طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایگاه خود را بین مشتریانش حفظ کند. همان‌طور که ذکر کردم پیش از این نیز دستگاه چای‌ساز پارس خزر رضایت ما را به خود جلب کرده بود. همچنین دوستان و اطرافیان ما نیز نظرات مثبتی از خرید محصولات این برند داشتند.

در واقع اعتبار برند ما را به سمت کیفیت محصول هدایت می‌کند. پارس خزر تلاش کرده تا در رقابت با کالاهای خارجی محصولاتی درخور مشتریان ایرانی تولید کند.

نکته دوم به قیمت مناسب محصولات این برند مربوط می‌شود. تولیدات پارس خزر به شکلی قیمت‌گذاری می‌شوند که با قدرت خرید اکثریت مردم هماهنگی داشته باشد.

 

ویژگی‌های آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر

تنها کارکرد این محصول آبمیوه گیری است و ما نیز به همین منظور آن را خریداری کردیم. اگر قصد دارید از دستگاهی استفاده کنید که در کنار آبمیوه گیری به مخلوط‌کن نیز مجهز باشد، آبمیوه گیری پارس خزر گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید آب میوه‌های مختلف را به آسانی گرفته و میل کنید.

جنس بدنه دستگاه از پلاستیک و استیل بوده و از استحکام خوبی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های مثبت آبمیوه گیری پارس خزر پارچ آن است که شما می‌توانید برای جمع‌آوری آبمیوه از آن استفاده کنید.

من برای استفاده این پارچ را به دستگاه متصل کردم و دیگر نگران ریختن آبِ میوه‌ها بر روی میز نبودم.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر

موتور پر قدرت

در کنار نام برند پارس خزر و کیفیت محصولات، موتور دستگاه مهمترین فاکتوری بود که هنگام خرید نظر من را به خود جلب کرد.

بر اساس اطلاعاتی که فروشنده در اختیار ما گذاشت و همچنین نظرات کاربران، ما متوجه شدیم که این دستگاه به موتوری پر قدرت مجهز شده است.

این ویژگی تنها به گفته‌ها و نظرات منتهی نشد، ما بعد از چندین بار استفاده، قدرت و سرعت موتور را هنگام کار مشاهده کردیم.

موتور آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر در دو حالت سرعت، قابلیت تنظیم دارد. شما می‌توانید با تنظیم کردن دور موتور، سرعت و قدرت موتور را به دلخواه تنظیم کنید. ما آبِ انواع میوه و سبزی را با این محصول گرفته و تا به امروز که تقریباً پنج ماه از خریدمان می‌گذرد، از عملکرد دستگاه رضایت داریم.

سرعت و قدرت موتور آبمیوه گیری پارس خزر به اندازه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان آبمیوه ای تازه آماده کرده‌ایم. با مراجعه به نظرات کاربران در سایت‌های اینترنتی نیز می‌توانید صحت تجربه من را تأیید کنید.

 

پایه ضد لغزش

یکی از مهمترین قابلیت‌ها در دستگاه‌های آبمیوه گیری، مجهز بودن به پایه‌های ضد لغزش است. درگذشته ما یک آبمیوه گیری قدیمی داشتیم که هنگام استفاده این دستگاه حرکت و لرزش‌های شدیدی داشت. امروزه بیشتر محصولات به پایه ضد لغزش مجهز می‌شوند که آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای آزمودن این قابلیت من چند بار برای مدت زمانی طولانی‌تر از دستگاه استفاده کردم. در این دفعات به‌هیچ‌وجه پایه‌های این محصول لرزش و حرکتی نداشتند.

طبق نظر برخی از کاربران بی‌صدا بودن موتور دستگاه مزیت محسوب می‌شود. معمولاً موتور لوازم خانگی برقی مانند آبمیوه گیری یا مخلوط‌کن با صدایی کم همراه است.

از آنجا که این محتوا به تجربه من از خرید و استفاده این محصول مربوط می‌شود تا به امروز صدای کم موتور دستگاه مزاحمتی برای من ایجاد نکرده است. همچنین بسیاری از کاربران در سایت‌های اینترنتی نیز نظر منفی نسبت به این مورد نداشته‌اند.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر

مخزن تفاله

بر اساس تجربه ما از آبمیوه گیری پارس خزر، مخزن تفاله از ظرفیت خوبی برخوردار است. مخزن تفاله این محصول حدود ۲ لیتر حجم دارد و توانایی تفاله گیری آن نیز قابل قبول است.

در این بخش تنها موردی که از نظر من نقطه ضعف دستگاه محسوب می‌شود، وارد شدن تفاله به داخل آبِ میوه است. بعد از دو بار استفاده من متوجه شدم که کمی از تفاله میوه وارد آب آن شده است. البته برخی از افراد با این موضوع مشکلی ندارند اما برای من خالص بودن آبِ میوه اهمیت داشت. به همین جهت من این موضوع را موردی منفی در نظر می‌گیرم.

برخی از کاربران آب‌دار بودن تفاله را نیز جزء معایب دستگاه اعلام کرده‌اند. به نظر من تفاله گیری در هر میوه‌ای متفاوت است. شاید بعضی از میوه‌ها در دستگاه آبمیوه گیری دارای تفاله‌ای آب‌دار باشند و در مقابل میوه‌های دیگر مانند هویج دارای تفاله‌ای خشک باشند.

با این حال نمی‌توان از سرعت و قدرت موتور دستگاه غافل شد که در مدت زمانی کوتاه آبِ انواع میوه و سبزی را به پارچ منتقل می‌کند. این محصول ۷۰۰ وات توان مصرفی داشته و این میزان توان به شکلی مؤثر قدرت دستگاه را افزایش می‌دهد.

 

تیغه و ورودی دستگاه

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آبمیوه گیری پارس خزر که بسیار موردپسند من واقع شد، بزرگ بودن دهانه ورودی است.

بعضی از مدل‌های موجود در بازار دارای دهانه ورودی کوچکی هستند که شما مجبور به ریز کردن میوه‌ها می‌شوید. آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر دهانه‌ای بسیار بزرگ دارد. من همیشه میوه‌ها را تنها به چند بخش تقسیم کرده و بدون ریز کردن آن‌ها را داخل دستگاه می‌ریزم. قطر دهانه ورودی دستگاه ۷۵ میلی‌متر است.

فیلتر و تیغه آبمیوه گیری از جنس استیل ضدزنگ است که در خرد شدن و له شدن میوه‌ها نقش مهمی دارد.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر

ایمنی دستگاه

طبق بررسی که قبل از خرید انجام دادم، محصولات برقی پارس خزر معمولاً به سوییچ ایمنی مجهز می‌شوند. آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر دارای دو میکرو سوییچ ایمنی است که با بسته شدن درب دستگاه فعال می‌شود.

 

نکات مثبت آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر

طبق تجربه من از خرید این محصول ایرانی در ادامه مجدداً اشاره کوتاهی به قابلیت‌های مثبت آبمیوه گیری پارس خزر خواهیم داشت.

  • مجهز به موتوری پر قدرت با ۷۰۰ وات توان مصرفی
  • سرعت بالا در آب‌گیری میوه و سبزی
  • دارای دهانه ورودی بسیار بزرگ
  • گنجایش مناسب مخزن تفاله
  • دارای پارچ آبمیوه گیری
  • مجهز به پایه ضد لغزش
  • صدای کم موتور

نکات منفی آبمیوه گیری پارس خزر

انواع لوازم خانگی با توجه به کیفیت ساخت و نوع برند از ویژگی‌های مثبت و منفی متعددی برخوردار هستند. با این حال هر چه ویژگی‌های مثبت یک دستگاه از نکات منفی آن بیشتر باشد، درصد فروش آن نیز به مراتب افزایش خواهد داشت.

بر اساس تجربه چند ماهه استفاده من از آبمیوه گیری پارس خزر، این محصول در گروه تولیداتی قرار می‌گیرد که قابلیت‌های مثبت بیشتری دارد. با این حال جهت ارائه اطلاعات کامل به کاربران باید به نکات منفی نیز اشاره کنیم.

  • وارد شدن مقداری از تفاله درون آبِ میوه
  • آبدار بودن تفاله بعضی از میوه‌ها
  • مجهز نبوده به چکه گیر

اگر قصد خرید آبمیوه گیری با قیمتی مناسب را دارید، آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر ۷۰۰W گزینه قابل قبولی به نظر می‌رسد. در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۸۵۶،۰۰۰ تا ۱،۹۶۹،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1.7 / 5. تعداد آرا: 3

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!