تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

آیا جاروبرقی سایا مدل مرلین ارزش خرید دارد؟

لوازم شستشو و نظافت
نظر تصلا
چرا بخریم؟
چرا نخریم؟
بیشتر محصولات پارس خزر با توجه به نیاز بازار و تعهد به مشتری از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. ما از برند پارس خزر در خرید آبمیوه گیری و پنکه تجربه‌های خوبی داشتیم. به همین جهت طبق گفته‌های دوستانمان برای خرید جاروبرقی نیز به برند سایا که زیرمجموعه‌ای از پارس خزر است، اعتماد کردیم.

یک سال پیش به دلیل سوختن جاروبرقی ما تصمیم به خرید یک جاروی شارژی گرفتیم. ما از این موضوع مطلع بودیم که قدرت جاروی شارژی قابل مقایسه با جاروبرقی معمولی نیست. با این حال تصمیم گرفتیم محصولی که تعریف زیادی از آن شنیده بودیم را خریداری کنیم.

تصلا– به پیشنهاد چند تن از دوستانمان جارو شارژی سایا مدل مرلین را انتخاب کردیم. البته بهتر است به جای استفاده از کلمه شارژی نام جاروبرقی کوچک را بر روی این محصول بگذاریم. در ادامه با تجربیات من از این جارو و مزایا و معایب استفاده از آن همراه باشید.

جاروبرقی سایا مدل مرلین

بیشتر محصولات پارس خزر با توجه به نیاز بازار و تعهد به مشتری از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. ما از برند پارس خزر در خرید آبمیوه گیری و پنکه تجربه‌های خوبی داشتیم. به همین جهت طبق گفته‌های دوستانمان برای خرید جاروبرقی نیز به برند سایا که زیرمجموعه‌ای از پارس خزر است، اعتماد کردیم.

جاروبرقی سایا مدل مرلین برخلاف دیگر جاروهای شارژی بدون پایه شارژ طراحی شده است. این محصول دارای کابل برق بوده و لازم نیست دیگر نگران تمام شدن شارژ دستگاه باشید.

جاروبرقی سایا مدل مرلین در رنگ‌های قرمز، آبی، بنفش، طلایی و… تولید و عرضه می‌شود که ما رنگ قرمز آن را تهیه کردیم.

جاروبرقی سایا مدل مرلین

مشخصات جاروبرقی سایا مدل مرلین

این دستگاه حدود ۵۰۰ وات توان مصرفی داشته و به صورت جاروبرقی عصایی طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های این محصول، قابلیت جدا شدن دسته آن است. با جدا کردن دسته شما می‌توانید از این محصول به عنوان جاروی دستی نیز استفاده کنید.

باز و بسته کردن قفل دسته به آسانی انجام می‌شود و شما به ‌راحتی می‌توانید دسته را از قسمت اصلی جارو جدا کنید.

جاروبرقی سایا دارای چهار سری است. یکی از سری‌ها مخصوص تمیز کردن گوشه‌های دیوار و مبل طراحی شده است. سری دیگر به صورت برسی کوچک است که شما می‌توانید سطح مبل و صندلی‌های خودروی خود را به وسیله آن تمیز کنید.

البته بیشترین استفاده ما از لوازم جانبی این محصول به سری اصلی و سری باریک آن مربوط می‌شود. برس کوچک دستگاه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید که جدا کردن و متصل کردن انواع سری به بدنه اصلی دستگاه کمی دشوار است. هنگام انجام این کار فشار زیادی بر روی دستگاه وارد نکنید تا منجر به شکستن و آسیب دیدن آن نشود.

ویژگی‌های جاروبرقی سایا مدل مرلین

مدت زمان استفاده ما از این محصول حدود یک سال است که در این مطلب من تجربه شخصی خود را با شما در میان می‌گذارم.

اندازه این دستگاه در ابعادی کوچک طراحی شده و شما می‌توانید آن را در هر نقطه از خانه یا آشپزخانه جای دهید. با توجه به اینکه دسته جاروبرقی نیز قابلیت جدا شدن دارد، کمترین فضای ممکن را اشغال خواهد کرد.

سیم‌جمع‌کن

برخی از کاربران نسبت به جمع کردن سیم دستگاه اعلام نارضایتی کرده‌اند. این محصول به سیم‌جمع‌کن مجهز نشده و شما باید به صورت دستی بعد از استفاده سیم را جمع کنید. البته پشت دسته جاروبرقی قلابی تعبیه شده که شما می‌توانید سیم را به شکلی منظم پشت دستگاه جمع کنید.

از نظر من این نکته در گروه معایب جاروبرقی سایا قرار نمی‌گیرد. به این دلیل که برای جمع کردن سیم وقت زیادی لازم نداریم. در مقابل باید به کابل برق ۶ متری آن اشاره کنیم که برای یک جاروبرقی کوچک، مقدار قابل توجهی است. شما می‌توانید تا شعاع ۹ متر از این دستگاه استفاده کنید.

جاروبرقی سایا مدل مرلین

مخزن جاروبرقی

یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول مخزن جاروبرقی آن است که ما هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای داشتیم. این دستگاه به پاکت جاروبرقی نیازی ندارد و تکه‌های آشغال وارد مخزن پلاستیکی شفافی می‌شوند که ۸ لیتر ظرفیت دارد.

در این مدت که ما از این محصول استفاده کرده‌ایم، هنگام جدا کردن مخزن و شستشوی آن با مشکلی مواجه نشده‌ایم. مخزن به راحتی از دستگاه جدا شده و قابلیت شستشو دارد.

بر روی دستگاه نشانگری جهت اعلام پُر بودن مخزن تعبیه نشده است. با این حال شما می‌توانید داخل مخزن را به واسطه جنس پلاستیک شفافی که دارد، مشاهده کنید.

فیلتر جاروبرقی سایا

جاروبرقی سایا مدل مرلین دارای یک فیلتر بهداشتی است و نوع فیلتر خروجی آن هپا HEPA است. توجه داشته باشید که فیلتر دستگاه قابلیت شستشو دارد. ما هر چند وقت یک بار فیلتر را از جاروبرقی خارج کرده و شستشو می‌دهیم.

فیلتر هپا قابلیت جذب ذرات معلق بسیار کوچک را دارد. در واقع این فیلتر از خروج ذرات معلق به بیرون دستگاه جلوگیری می‌کند. ذرات در بافت متراکم فیلتر محبوس شده و توانایی خارج شدن نخواهند داشت. فیلتر هپا با مسدود کردن مسیر ذرات آلوده، جریان هوای پاک را به بیرون منتقل می‌کند.

قدرت مکش

جاروبرقی سایا مدل مرلین نسبت به جاروهای شارژی قدرت مکش بیشتری دارد. از آنجا که این جارو به وسیله جریان برق کار می‌کند و محدودیتی در مصرف شارژ آن وجود ندارد، ما توقع بیشتری از قدرت مکش آن داشتیم.

البته نمی‌توان از میزان توان مصرفی آن که ۵۰۰ وات است نیز غافل شد. در واقع دستگاه به اندازه ۵۰۰ وات قدرت مکش خوبی دارد. نظرات کاربران در سایت‌های اینترنتی نیز نسبت به قدرت مکش این محصول مثبت بوده است.

بر اساس تجربه‌ای که من از این دستگاه داشته‌ام، با یک بار تماس سری اصلی با فرش، تمام ذرات و خرده‌های آشغال از روی فرش پاک نمی‌شوند. برای تمیز کردن فرش من حداقل دو بار بخش‌های مختلف فرش را با جاروبرقی سایا جارو می‌کشم. در صورتی که خانه نیاز به تمیز شدن اساسی داشته باشد، من از جاروبرقی معمولی استفاده می‌کنم.

به طور کلی استفاده من از این محصول به زمانی محدود می‌شود که بخش‌هایی از خانه نیاز به تمیز شدن سطحی داشته باشد. ذکر این نکته نیز الزامی است که توانایی دستگاه در جمع کردن مو و ذرات کوچک از روی سرامیک قابل قبول است.

بیشترین موارد مصرف من از این دستگاه، برای جمع‌آوری مو و ذرات کوچک آشغال از روی سطح سرامیک و گوشه‌های دیوار است.

جاروبرقی سایا مدل مرلین

صدای دستگاه

یکی از معایب جاروبرقی سایا مدل مرلین صدای زیاد دستگاه است. بسیاری از کاربران نیز در مورد این نکته اتفاق نظر داشته‌اند. صدای جاروبرقی بعد از ده دقیقه استفاده به صدایی زیاد و آزاردهنده تبدیل می‌شود.

داغ شدن جاروبرقی سایا

یکی از مواردی که توجه من را بعد از چند بار استفاده به خود جلب کرد، داغ شدن دستگاه بود. شما نمی‌توانید برای مدت زمان طولانی توقع کارکردی شبیه به جاروبرقی‌های معمولی را از این محصول داشته باشید. حداقل ده دقیقه بعد از روشن شدن و کار کردن، جاروبرقی به سرعت داغ می‌شود.

اگر قصد استفاده از این جاروبرقی برای مدت زمان بیشتری را دارید، هر ده دقیقه یک بار جارو را خاموش کرده و اجازه دهید تا دستگاه کمی سرد شود.

ویژگی‌های مثبت جاروبرقی سایا مدل مرلین

  • اندازه و ابعاد کوچک
  • قدرت مکش خوب نسبت به جاروهای شارژی
  • مجهز به فیلتر هپا HEPA با قابلیت شستشو
  • مخزن به ظرفیت ۸ لیتر با قابلیت شستشو
  • استفاده از جارو به صورت دستی
  • قابلیت جدا شدن دسته جاروبرقی

ویژگی‌های منفی جاروبرقی سایا مدل مرلین

  • داغ شدن بیش از اندازه دستگاه
  • صدای زیاد دستگاه
  • سنگین بودن دسته دستگاه

استفاده من از جاروبرقی سایا مدل مرلین، تجربه‌ای معمولی بود. اگر قصد خرید جاروی شارژی یا جاروبرقی‌های کوچک مانند مدل مرلین را دارید قبل از خرید به قدرت مکش آن توجه کنید. همچنین توقع عملکردی شبیه به جاروبرقی‌های معمولی با توان مصرفی بالا را از آن‌ها نداشته باشید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.3 / 5. تعداد آرا: 21

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    ناشناس
    فوریه 8, 2022

    سلام چه کار کنیم که دسته به هنگام جارو کردن به راحتی درنیاید کلا من از این جارو بسیار راضیم مشکلم این است که دسته اش موقع جارو کردن به راحتی در میاید لطفا مرا راهنمایی کنید

      مریم کوهشاری
      فوریه 9, 2022

      به قسمت باریک ترش نوار تفلون بزنید و بعد به قسمت اصلی بزنید

لینک کپی شد!