تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

چرا پنکه پارس خزر مدل شیبا؟


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 39

Notice: Trying to get property 'term_id' of non-object in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 39

Notice: Trying to get property 'name' of non-object in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 39
نظر تصلا
چرا بخریم؟
چرا نخریم؟

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 75

Notice: Trying to get property 'term_id' of non-object in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 75

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 75

Notice: Trying to get property 'name' of non-object in /home10/teslapre/public_html/wp-content/themes/Tesla/single-review.php on line 75
چرا پنکه پارس خزر مدل شیبا؟
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پنکه پارس خزر مدل شیبا تعداد دور موتور یا همان سرعت دستگاه است. خواهرم مدت‌های زیادی است که با مشکلات مربوط به سینوس درگیر است. به همین جهت باد پنکه را به باد مستقیم کولر ترجیح می‌دهد.

دو سال پیش خواهرم برای خانه جدیدی که با همسرش خریداری کرده بودند، مدل‌های مختلف پنکه ایستاده را بررسی می‌کردند. خواهرم با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته بود، قصد تهیه پنکه‌ای را داشت که از قیمت بالایی برخوردار نباشد.

تصلا– لوازم خانگی برقی از برندهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی موجود در بازار با قیمت ارزان و مناسب‌تری به فروش می‌رسند. به همین جهت خواهرم و همسرش تصمیم گرفتند بین کالاهای تولید داخل، محصولی باکیفیت تهیه کنند.

 

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

بعد از دو هفته تحقیق خواهرم به این نتیجه رسید که محصولات برند پارس خزر، از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. در نهایت آن‌ها تصمیم خود را برای خرید پنکه پارس خزر مدل شیبا قطعی کردند. در ادامه قصد دارم از تجربیات خواهرم در خصوص استفاده از پنکه پارس خزر مدل شیبا، اطلاعاتی را با شما در میان بگذارم.

چرا پنکه پارس خزر مدل شیبا؟

پنکه پارس خزر مدل شیبا

اولین نکته‌ای که نظر خواهرم را برای خرید این پنکه به خود جلب کرد، نظرات کاربران در سایت‌های اینترنتی بود. درصد زیادی از کاربران نسبت به کارایی این محصول اعلام رضایت کرده بودند. نکته دیگر وزن سبک پنکه و مجهز بودن آن به ریموت کنترل بود که خواهرم قبل از خرید این موارد را در نظر داشت.

توجه داشته باشید که خواهرم پنکه پارس خزر مدل شیبا را برای خانه‌ای به متراژ ۵۸ متر خریداری کرده بود. بر اساس تجربه او از این محصول شما می‌توانید از پنکه پارس خزر برای مکان‌هایی با متراژ نه چندان بزرگ تا ۶۰ متر استفاده کنید.

ویژگی‌های پنکه پارس خزر مدل شیبا

از مشخصات ظاهری این پنکه باید به رنگ مشکی و طراحی آن به صورت ایستاده اشاره کنیم. همان‌طور که اشاره کردم وزن پنکه از مواردی بود که برای خواهرم اهمیت بسیاری داشت. به این جهت که وزن سبک، جابجایی پنکه ایستاده را آسان‌تر می‌کند.

بعضی از مدل‌های پنکه ایستاده بدنه مقاوم و باکیفیتی ندارند. خواهرم تجربه خوبی از خرید پنکه ایستاده نداشت. به این دلیل که در گذشته بدنه پنکه‌ای که خریداری کرده بود، در اثر ضربه‌ای کوچک به سرعت آسیب دیده بود.

به همین جهت استحکام بدنه پنکه برای خواهرم اهمیت بسیاری داشت. بعد از دو سال پنکه پارس خزر مدل شیبا کیفیت خود در مقاومت بدنه را به خواهرم ثابت کرده است.

قابلیت تنظیم ارتفاع

ویژگی‌های پنکه پارس خزر مدل شیبا

مورد بعدی که هنگام بررسی مدل‌های مختلف خواهرم به آن توجه داشت، قابلیت تنظیم ارتفاع بود. بیشتر پنکه‌های ایستاده موجود در بازار از این قابلیت برخوردار هستند. پنکه پارس خزر مدل شیبا نیز از این ویژگی برخوردار بوده و ارتفاع اصلی پنکه ۱۰۶ سانتی‌متر است.

قابلیت تنظیم ارتفاع باعث می‌شود تا شما زاویه و ارتفاع پخش باد در مکان مورد نظر خود را تعیین کنید. میله تلسکوپی استیل این محصول شرایط لازم برای تنظیم ارتفاع را برای شما فراهم می‌کند.

دور موتور

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پنکه پارس خزر مدل شیبا تعداد دور موتور یا همان سرعت دستگاه است. خواهرم مدت‌های زیادی است که با مشکلات مربوط به سینوس درگیر است. به همین جهت باد پنکه را به باد مستقیم کولر ترجیح می‌دهد.

اگر شما هم نسبت به باد کولر حساس هستید، هنگام خرید پنکه به تعداد دور موتور یا سرعت وزش باد پنکه توجه داشته باشید. در واقع این ویژگی مزیت استفاده از پنکه را افزایش می‌دهد.

پنکه پارس خزر مدل شیبا دارای ۶ حالت دور موتور است که شما می‌توانید بر اساس نیاز سرعت وزش باد را تغییر دهید.

نکته قابل توجه در این خصوص به تجربه شخصی خواهرم برمی‌گردد. بعد از چند بار استفاده خواهرم متوجه شد که قدرت وزش باد این پنکه از حالت ۴ به بعد تغییر چندانی نمی‌کند.

به این معنی که بیشترین میزان سرعت وزش باد و خنک‌کنندگی پنکه به دور موتور چهار منتهی می‌شود. با تنظیم سرعت پنکه بر روی حالت ۵ و ۶ شما تغییر زیادی در میزان خنک‌کنندگی دستگاه احساس نخواهید کرد.

تنظیم دور موتور بر روی حالت ۴ جوابگوی فضای مورد نظر شما خواهد بود. با این حال می‌توان این نکته را امتیازی منفی برای پنکه پارس خزر مدل شیبا عنوان کرد.

 

تایمر و ریموت کنترل

پنکه در خانه خواهرم و همسرش به صورت مداوم کار می‌کند. وجود ریموت کنترل برای آن‌ها یکی از بهترین قابلیت‌های پنکه پارس خزر محسوب می‌شود. ریموت کنترل این محصول با باتری نیم قلمی کار می‌کند.

تایمر یکی دیگر از معیارهای خواهرم برای خرید پنکه بود. به این دلیل که شب هنگام خواب آن‌ها همیشه پنکه را روشن می‌گذارند. با وجود تایمر شما می‌توانید زمان مشخصی را برای خاموش شدن پنکه به صورت اتوماتیک، تعیین کنید. همچنین می‌توانید تایمر را به صورت فواصل زمانی معین تنظیم کنید.

پنکه پارس خزر مدل شیبا دارای تایمری هشت ساعته است که با فواصل زمانی نیم ساعته قابلیت تنظیم دارد.

قابلیت تنظیم زاویه و حالت وزش باد

قابلیت تنظیم زاویه و حالت وزش باد

یکی از ویژگی‌های این محصول که نظر خواهر من را به خود جلب کرد، حالت وزش باد به صورت ملایم بود. این حالت ریتم نام دارد که شما می‌توانید برای دستیابی به باد ملایم از آن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید وزش باد پنکه را به صورت جغجغه‌ای نیز تنظیم کنید.

صدای دستگاه

پنکه پارس خزر مدل شیبا دارای چهار پره است که تمام پره‌ها از جنس پلاستیک هستند. پره‌های پلاستیکی از تولید صدای زیاد جلوگیری می‌کنند. طبق تجربه ما از این پنکه طی این چند سال استفاده، خواهرم شکایتی از صدای زیاد دستگاه نداشته است. سرعت گردش پروانه پنکه نیز برابر با ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

با توجه به طول مناسب سیم دستگاه که حدود سه متر است، خواهرم در جابجایی و استفاده از دستگاه در نقاط مختلف خانه با مشکلی روبرو نشده است.

 

تنظیمات پنکه پارس خزر

همان‌طور که ذکر کردیم این پنکه دارای یک ریموت کنترل است که شما توسط آن می‌توانید تنظیمات پنکه را اعمال کنید.

در کنار ریموت کنترل، بر روی پایه دستگاه چند دکمه وجود دارد که شما به این وسیله نیز می‌توانید تغییرات لازم را انجام دهید. همچنین صفحه نمایشگر دیجیتال پنکه نیز بر روی پایه تعبیه شده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این محصول وجود پدال بر روی استندی است که پایه به آن متصل شده است. خواهرم هنگامی که نزدیک پنکه ایستاده باشد برای خاموش یا روشن کردن آن از پدال استفاده می‌کند.

تجربه مشتری از پنکه پارس خزر مدل شیبا

تجربه مشتری از پنکه پارس خزر مدل شیبا

پنکه پارس خزر با توان مصرفی ۶۰ وات، حدود ۵۶ متر مکعب بر دقیقه حجم باددهی دارد. موتور پنکه نیز به یک فیوز حرارتی جهت افزایش ایمنی دستگاه مجهز شده است.

بر اساس نظرات کاربران و تجربه شخصی خواهرم از این محصول، نکته منفی خاصی در عملکرد دستگاه وجود ندارد. بعد از دو سال استفاده، دستگاه دچار مشکل نشده و با کیفیت اولیه به کار خود ادامه می‌دهد.

تنها مورد منفی که در این مطلب از تجربه خواهرم ذکر کردم، کیفیتِ قدرت و سرعت وزش باد تا دور موتور ۴ بود. به طور کلی پنکه پارس خزر مدل شیبا از قدرت خنک‌کنندگی مطلوبی برخوردار بوده و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

با توجه به تجربه ما از پنکه پارس خزر مدل شیبا، اگر قصد خرید این محصول را دارید، قیمت آن از ۱،۸۰۸،۰۰۰ تا ۲،۵۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    ناشناس
    آوریل 17, 2022

    بعدیه ماه استفاده یدفه از کارافتاد

    ناشناس
    می 27, 2022

    ماامروز خریدیم ولی هرچی دکمه ofرا میزنیم خاموش نمیشه چرا
    ؟؟

لینک کپی شد!