تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

لاغری با هدست از ادعا تا واقعیت

آیا با هدست تناسب اندام می‌توان لاغر شد؟

اخبار تصلا
این روزها در باشگاه‌های ورزشی صحبت از هدست تناسب اندام است. ظاهراً شرکت‌های سازنده این دسته از محصولات با تولید مدل‌های جدیدی از انواع هدست و هدفون ادعا دارد یکی از کارایی‌های بارز آن‌ها از بین رفتن چاقی مفرط و رسیدن به وزن ایده‌آل برای مصرف‌کنندگان است. چه قدر این ادعا صحت دارد ؟ آیا واقعا این هدست‌ها موجب لاغری می‌شود؟

تصلا – یکی از معروفترین شرکت‌های سازنده هدست تناسب اندام، شرکت CES20018 است که تصمیم دارند این قضیه را که وزن هر فرد رابطه تنگاتنگی با عملکرد مغز دارد به اثبات برسانند. به همین دلیل است که با تبلیغات پیاپی خود در زمینه عرضه و فروش انواع هدست تناسب اندام مشتریان خود را در راستای استفاده از آنها برای کاهش وزن ترغیب کنند.

اما سؤال اینجا است آیا چنین قضیه‌ای می‌تواند صحت داشته باشد؟ آیا این هدفون‌ها می‌‌توانند موجبات لاغری و تناسب اندام شما را فراهم آورند؟ آیا می‌توان با اعتماد بر اینکه چنین محصولاتی موجبات دردسر و به وجود آمدن مشکلات دیگر را فراهم نمی‌آورند آنها را تهیه و خریداری کرد؟

چنانچه مشتاق به دانستن حقایقی در رابطه با انواع هدفون‌های تناسب اندام هستید با ما همراه باشید تا برترین برندهای موجود در بازار جهانی را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

شیوه عملکرد بهترین هدست تناسب اندام

هدست تناسب اندام بی سیم

بنا به گزارشات به عمل آمده از شیوه عملکرد هدست تناسب اندام برخی افراد بر این باورند که استفاده از این محصول اگرچه می‌تواند تأثیرات شفاف و قابل لمسی در کاهش وزن داشته باشد اما ممکن است از سوی دیگر باعث پیدایش مشکلاتی از قبیل سردردهای مزمن و برخی اختلالات عصبی دیگر شود.
در واقع نتایج این گزارشات حاکی از آن است که کاربرانی که تصمیم به خرید و استفاده از هدست‌های لاغری و کاهش وزن گرفتند، بایستی میان مبتلا شدن به بیماری‌های عصبی و تناسب اندام دست به انتخاب بزنند. با بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تری که روی این نوع هدست‌ها صورت گرفته است مشخص شده نمی‌توان مرتب و در انجام ورزش‌های متعدد از آنها استفاده کرد.

اخیراً معلوم شده با استفاده از این هدفون‌ها سیگنال‌های الکتریکی به بخش هیپوتالاموس مغز ارسال می‌شود. این شیوه ارسال موجبات تحریک شدن مغز را به دنبال دارد. این امر سبب می‌شود احساس گرسنگی در فرد به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

در اصل شیوه عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که فرد حداقل غذای مورد نیاز بدن خود را در طول شبانه روز دریافت می‌کند. به بیانی دیگر استفاده از هدست کاری می‌کند تا تغییرات بزرگی در بدن فرد و احساس وی نسبت به وعده‌های غذایی ایجاد شود.

مشخصات ظاهری بهترین هدست تناسب اندام

هدفون با سیم تناسب اندام

آنچه از شکل و شمایل انواع هدست‌های تناسب اندام پیداست، این دستگاه از جنس پلاستیک است. همچنین دارای الکترودی استاندارد است که به آسانی به گوش‌ها قلاب می‌شود.

این باعث می‌شود تا کاربر بتواند آن را روی گوش‌های خود مهار کند. ۱۰ تنظیم در این هدست تعبیه شده که هر یک از آنها عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهند.
زمانی کاربر آن را روشن می‌کند و سیگنال‌های الکتریکی به مغز ارسال شدند، تنظیم یک و دو بلافاصله فعالیت خود را آغاز می‌کند.

شاید در هنگام فعال‌سازی این دو، تغییرات قابل ملموسی در بدن ایجاد نشود اما بلافاصله پس از فعال‌سازی تنظیم شماره سه نشانه‌هایی همچون سوزش در قسمت پد الکترودی خود نشان می‌دهد. در این صورت ممکن است فرد کمی احساس تهوع داشته باشد.

بر مبنای تحقیقات علمی که محققان بسیاری روی هدست‌های تناسب اندام داشته‌اند و تحقیقاتی که از مصرف‌کنندگان این هدست به عمل آمده، این دستگاه به درستی موجب کاهش وزن این دسته از افراد که از چاقی رنج می‌بردند، شده است.

بررسی بهترین هدست های موجود در بازار

مردی در باشگاه بدنسازی در هدست بی سیم مارشال

اینکه هدست های امروزی از کجا آمده‌اند و به چه طریقی توانستند خود را به یکی از تجهیزات پرکاربرد مبدل سازندريال بحث جنجال‌برانگیزی است که قرار است در این بخش از مطلب به آن بپردازیم.

با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری موجب تولید هدفون‌های پیشرفته و تبدیل آنها از خانگی به هدست‌های مدرن شده است. این امر موجب شده با تغییر سلیقه کاربران هدفون‌های قابل حمل به مرور حذف و جای خود را به مدل‌های به روز و جدید دهند.

اما هنوز هم انتخاب یک هدست خوب و پرکاربرد نیازمند اطلاعات و راهنمایی‌های متعدد است. با ما همراه باشید تا بهترین هدفون و هدست‌های موجود در بازار جهانی را به شما معرفی کنیم.

هدست توگوشی سنهایزر مدل M2 IEI Momentum In-Ear

اینکه همه دوست دارند موسیقی که به آن گوش می‌دهند با کیفیتی عالی پخش شود واقعیتی انکار‌ناپذیر است. شاید به همین دلیل است که اولین معیاری که ما در خرید بهترین هدست در نظر می‌گیریم، کیفیت صداست.

باید گفت هدست توگوشی سنهایزر مدل M2 IEI Momentum In-Ear یکی از بهترین هدست‌های موجود در بازار است که برای گوش دادن به موسیقی‌های متنوع، بهتر از سایر انواع عمل می‌کند. اگر یکی از عاشقان موسیقی هستید و معتقدید موسیقی با کیفیت بالا لذت گوش دادن را دو چندان می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم اندکی بیشتر هزینه کنید و با خرید این مدل از بهترین عملکردهای هدفون لذت ببرید.

تا پیش از معرفی هدست توگوشی سنهایزر مدل M2 IEI Momentum In-Ear انتظار یافتن یک هدفون را که بتواند تمامی نیازهای کاربر را رفع کند نداشتیم. اما پس از آنکه آن را از جهات گوناگون و برای سبک‌های متنوع از قبیل هیپ پاپ، کلاسیک، راک و حتی ایندی مورد آزمایش قرار دادیم، متوجه شدیم که بدون هیچ مشکلی بالاترین کارایی را به ما ارائه داد.

قدرت باس این مدل به قدری بالاست که آن را در زمره بهترین هدست‌های موجود در بازار جهانی قرار داده است.

هدست بلوتوثی مارشال مدل Major II Bluetooth

هدست بلوتوثی مارشال

هدفون بلوتوثی مارشال مدل Major II Bluetooth به عنوان اولین هدست‌های تولید شده در این کمپانی است که با عملکرد و کیفیت بسیار بالای خود در کنار قیمت‌های منصفانه توانست توجه و استقبال نیمی از خریداران را به سمت خود جلب کند.

آنچه این هدفون را از سایر نمونه‌‎های مشابه متمایز ساخته کیفیت و صدای بالای آن است. بنابراین اگر جزء کسانی هستید که دوست دارید موسیقی را تا جایی که ممکن است با صدای بالا گوش بدید این مدل هدفون انتخاب بسیار مناسبی است. به علاوه آنکه دارای وزن سبک و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی است و به آسانی بر روی گوش مهار می‌شود.

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM2

هدفون بی سیم سونی

این هدفون یکی از محصولات بسیار شیک از کمپانی معتبر سونی است. در واقع یکی از محصولاتی که این کمپانی آن را با کیفیت عالی و در فرم وایرلس تولید و با قیمت‌های استاندارد به بازار عرضه کرد. اگر بخواهیم نسخه‌های متعددی از آن را با سایر برندها مقایسه کنیم، کیفیت صدای بالا موجب تمایز آن با نمونه‌های سایر برندهای موجود در بازار می‌شود.

به علاوه آنکه صدای شفاف و واضح آن در سبک‌های مختلف اعم از الکترو، پاپ و ایندی نیازهای شما را به آسانی برآورده می‌سازد. بد نیست بدانید این مدل هدفون نیز از فناوری نویز کنسلینگ برخوردار است و همچنین اتصال ارتباط از طریق بلوتوث در آن بسیار آسان است.

هدست باوزر اند ویلکینز مدل P3 Series1

هدفون باورز اند ویلکینز

این مدل از هدفون با ترکیبی از آلومینیوم و چرم، ظاهری شکیل و منحصر به فرد دارد که از نظر طرفدارانش بسیار شیک به نظر می‌رسد.

یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین مدل وایرلس است که آسانی روی گوش حتی در هنگام ورزش کردن و انجام فعالیت‌های محرک مهار می‌شود. کیفیت صدا خوب این مدل در حدی است که تقریباً می‌توان با استفاده از آن در هر مکانی به موسیقی گوش داد.

به آسانی و با بلوتوث به گوشی وصل می‌شود و طراحی شکیل و منحصر به فردی دارد و از هر نظر رضایت کاربرانش را به سمت خود جلب می‌کند.

هدفون بی سیم جی بی ال

هدفون بی سیم جی بی ال

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف خرید هدفون کنید، از طرفی هم کیفیت صدا و تنوع امکانات در انتخاب یک هدست مدنظرتان است، انتخاب هدفون بی‌سیم جی بی ال برای‌تان هزینه بسیار مناسبی است.

در واقع با این دستگاه می‌توانید یک هدفون سبک، استاندارد و سازگار با فرم سر را داشته باشید.

هدفون سنهایزر مدل HD 650

اگر شما خود را یک شنونده حرفه‌ای می‌دانید و چیزی ورای صدا و حالت فیزیکی مدنظرتان است و اگر به دنبال یک محصول لوکس و گران‌قیمت هستید حتماً هدفون ساینهاز مدل HD650 را در لیست انتخابی‌های خود قرار دهید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۵/۰۲
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | بهترین گارانتی قطعات کامپیوتر در ایران
    آگوست 23, 2020

    […] کامپیوتری برند شامل کیس، پاور، صفحه کلید، اسپیکر و هدست می […]

لینک کپی شد!