تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

به همراه معرفی مدلهای مختلف و قیمت قابلمه استیل کرکماز

سرویس قابلمه استیل کدام برند بهتر است؟

راهنمای خرید
آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا بیشتر آشپزهای حرفه‌ای از قابلمه استیل برای پخت و پز استفاده می‌کنند؟ مهمترین ویژگی سرویس قابلمه استیل ضد زنگ بودن آن‌هاست که نقش مهمی در طبخ غذا و افزایش طول عمر قابلمه دارد. در این مطلب به معرفی مدل های قابلمه استیل کرکماز ، قابلمه استیل دلمونتی ، سرویس قابلمه پارس استیل می پردازیم.

تصلا- خاصیت ضدزنگ بودن سرویس قابلمه استیل دلیل خوبی برای استفاده طولانی مدت از این قابلمه ‌ها است. در حال حاضر برندهای مختلفی در صنعت تولید انواع قابلمه فعالیت می‌کنند. در این مطلب به معرفی برندهای مختلف سرویس قابلمه استیل و قیمت ست قابلمه استیل یکی از لوازم خانگی مهم آشپزخانه می‌پردازیم. در ادامه با سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس همراه باشید.

قابلمه استیل

هنگام خرید قابلمه استیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

روکش آلومینیومی

قابلمه‌های استیل این قابلیت را دارند تا گرما و حرارت را به صورت یکنواخت و مساوی پخش کنند. این عامل باعث می‌شود تا حرارت به تمام سطح ظرف و مواد غذایی برسد.

این قابلیت در صورتی امکان‌پذیر است که قابلمه به روکش آلومینیومی مجهز شده باشد. چنانچه قابلمه این روکش را نداشته باشد شما نباید توقع پخش یکنواخت گرما را داشته باشید.

خاصیت ضدزنگ بودن

درصد ضدزنگ بودن استیل در خرید قابلمه استیل بسیار اهمیت دارد. هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید. به هر اندازه این درصد بیشتر بوده و از استانداردهای لازم برخوردار باشد، امکان خط‌خوردگی و آسیب‌دیدگی ظروف نیز کمتر خواهد بود.

برای اطمینان از کیفیت استیل می‌توانید از آهنربا استفاده کنید. اگر آهنربا به سطح قابلمه شما نچسبد به این معنی است که آن از استیل ضدزنگ باکیفیتی تهیه شده است. استیل ضدزنگ با مقیاس ۱۰/۱۸ که استیل نیکل و استیل کروم نامیده می‌شود، بهترین نوع استیل برای این ظروف است.

قابلمه استیل

دستگیره‌های مقاوم در برابر حرارت

متریال استیل به شکلی است که هنگام حرارت دیدن داغ می‌شود. هنگام خرید قابلمه‌ای را انتخاب کنید که دسته‌ها و درب آن در برابر حرارت مقاوم باشند و شما بتوانید به آسانی قابلمه را جابجا کرده یا درب آن را بردارید.

قیمت سرویس قابلمه استیل

قابلمه کرکماز مدل آلفا

کرکماز برندی معروف از کشور ترکیه است که در تولید سرویس قابلمه با جنس‌های مختلف تخصص دارد. یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند کرکماز سرویس قابلمه مدل آلفا است که به صورت ۹ پارچه طراحی شده است.

قابلمه کرکماز مدل آلفا

جنس بدنه و روکش این سرویس قابلمه ۹ پارچه از استیل است. مدل آلفا دارای سه قابلمه بوده که در سایزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ طراحی شده‌اند.

دو تابه موجود در این سرویس گرد بوده و یکی از آن‌ها به صورت دو دسته به همراه درب استیل و دیگری به صورت تک دسته و بدون درب تولید شده است. هر دو تابه نیز در سایز ۲۴ طراحی شده‌اند.

قیمت سرویس قابلمه کرکماز مدل آلفا از ۳،۳۰۰،۰۰۰ تا ۳،۶۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

قابلمه استیل کرکماز مدل آسترا

یکی دیگر از سرویس‌های قابلمه استیل از برند کرکماز مدل آسترا است که این سرویس نیز به صورت ۹ پارچه تولید و عرضه شده است.

قابلمه استیل کرکماز مدل آسترا

مدل آسترا همچون مدل آلفا از روکش استیل برای بخش داخلی و بدنه اصلی قابلمه استفاده کرده است. ورق‌های استیلی که برای ساخت قابلمه‌های کرکماز مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاملاً ضدزنگ هستند.

برند کرکماز از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع استیل برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. این استیل ترکیبی از کروم، نیکل و فولاد است. همچنین در لایه‌های داخلی روکش از متریال چدن نیز استفاده شده که باعث می‌شود حرارت و گرما به صورت یکنواخت پخش شود. همچنین شما می‌توانید بدون روغن نیز درون قابلمه‌های استیل کرکماز مواد غذایی مختلف را طبخ کنید.

از دیگر ویژگی‌های مهم سرویس قابلمه کرکماز مدل آسترا باید به دسته‌ها و درب آن اشاره کرد که در اثر حرارت چندان داغ نمی‌شوند.

مدل آسترا نیز مانند مدل آلفا از سه قابلمه، یک تابه دو دسته با درب استیل و یک تابه تک دسته بدون درب تشکیل شده است. هر دو تابه در سایز ۲۴ بوده و قابلمه‌ها به ترتیب در سایزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ طراحی شده‌اند.

قیمت قابلمه استیل کرکماز مدل آسترا متغیر از ۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۳،۳۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

قابلمه استیل ۹ پارچه کرکماز a1800 Korkmaz

سرویس قابلمه استیل 9 پارچه کرکماز 1800

این سرویس قابلمه استیل از برند کرکماز به مدل تامبیک شهرت دارد. روکش این قابلمه‌ها از جنس استیل ضدزنگ بوده و کفه آن نیز به سه لایه چدن مجهز شده است.

طراحی این سرویس به شکلی است که حرارت و گرما به صورت یکنواخت در تمام نقاط قابلمه پخش می‌شود. دسته‌ها و درب قابلمه نیز قابلیت نسوز دارند و شما می‌توانید به راحتی هنگام طبخ غذا دسته‌ها و درب را لمس کنید.

مهمترین ویژگی مشترک بین تمام قابلمه‌های استیل برند کرکماز استفاده از کروم نیکل با نسبت ۱۰/۱۸ است.

سه قابلمه استیل مدل تامبیک از سه سایز ۱۶، ۲۰ و ۲۴ تشکیل شده و دو تابه با سایز ۲۴ نیز در این مجموعه وجود دارد. معمولاً برند کرکماز یکی از دو تابه را به صورت تک دسته بدون درب و دیگری را به شکل دو دسته با درب استیل طراحی می‌کند.

قیمت قابلمه استیل ۹ پارچه کرکماز تقریبا بین ۲،۳۰۰،۰۰۰ تا ۲،۴۷۰،۰۰۰ در بازار موجود است.

قابلمه استیل کرکماز مدل HY-8620

سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل 8620

این مدل از سرویس‌های قابلمه استیل کرکماز ۱۲ پارچه است. استیلی که برای ساخت این سرویس استفاده شده نسبت ۱۰/۱۸ دارد و روکش بیرونی نیز از جنس کروم طراحی و ساخته شده است. درب این قابلمه‌ها از جنس شیشه پیرکس مقاوم و نشکن است.

درب‌ها به منظور استحکام بیشتر به قابی فلزی مجهز شده‌اند. همچنین کفی قابلمه نیز قابلیت پخش یکنواخت حرارت را دارد.

سرویس قابلمه استیل کرکماز دارای ۴ قابلمه در سایزهای ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۴ است. همچنین این مجموعه شامل یک تابه تک دسته با سایز ۲۴ و یک شیرجوش با سایز ۱۶ است.

قیمت قابلمه استیل کرکماز مدل HY-8620 متغیر از ۲،۵۰۰،۰۰۰ تا ۲،۷۰۰،۰۰۰ تومان است.

قابلمه استیل کرکماز مدل پرولاین

سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل پرولاین

همان‌طور که مشاهده می‌کنید بیشترین مدل قابلمه‌های استیل موجود در بازار از برند کرکماز هستند. محصولات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است.

یکی دیگر از محصولات کرکماز سرویس قابلمه استیل پرولاین است که به نسبت محصولات پیشین قیمت بیشتری دارد. این سرویس ۸ پارچه بوده و بدنه اصلی آن از استیل ضدزنگ است. دستگیره‌های قابلمه‌های موجود در این مجموعه نیز از جنس استیل ضدزنگ هستند و در برابر حرارت بسیار مقاوم عمل می‌کنند.

درب قابلمه‌ها نیز از جنس شیشه حرارت دیده و نشکن است. سرویس قابلمه پرولاین دارای ۴ قابلمه است که یکی از آن‌ها ظاهری شبیه به تابه داشته و سایز آن ۲۴ است.

سه قابلمه دیگر نیز در سایزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ طراحی و تولید شده‌اند.

قیمت قابلمه استیل کرکماز مدل پرولاین تقریبا حدود ۶،۳۷۰،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه پارس استیل مدل P8

سرویس قابلمه پارس استیل

پارس استیل برندی ایرانی است که از سال ۱۳۶۳ در زمینه تولید زودپز و انواع قابلمه استیل فعالیت می‌کند. یکی از مدل‌های پرفروش پارس استیل سرویس قابلمه مدل P8 است که به صورت ۸ پارچه طراحی شده است.

سرویس قابلمه پارس از جنس استیل ضدزنگ بوده و درب آن‌ها نیز از جنس شیشه پیرکس است. درب قابلمه‌ها برای استحکام بیشتر به قابی از جنس استیل مجهز شده‌اند. بر روی درب شیشه‌ای آن‌ها نیز سوپاپ اطمینان جهت خروج بخار تعبیه شده است.

مهمترین ویژگی سرویس قابلمه پارس استیل ضد خش بودن آن‌هاست که در طولانی مدت دچار خط‌خوردگی و آسیب نمی‌شوند. همچنین شما می‌توانید این ظروف را در ماشین ظرفشویی نیز شستشو دهید. دسته‌های طراحی شده برای قابلمه‌ها نیز از جنس باکالیت هستند.

این سرویس دارای سه قابلمه در سایزهای مختلف بوده و همچنین یک تابه دسته‌دار و یک شیرجوش نیز به این مجموعه اضافه شده است. با توجه به قابلیت جدا شدن دسته در شیرجوش، شما می‌توانید بدون دسته نیز از آن استفاده کنید.

قیمت سرویس قابلمه پارس استیل حدودا ۱،۹۷۵،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه استیل کاجارا مدل ۱۱۰۰

سرویس قابلمه استیل کاجارا مدل 1100

کاراجا برند دیگری از کشور ترکیه است. بدنه اصلی و روکش سرویس قابلمه کاجارا از استیل ضدزنگ بوده و دسته‌های قابلمه‌ها نیز از فولاد ضدزنگ ساخته شده است.

طراحی کف قابلمه‌های استیل کاجارا به شکلی است که حرارت به صورت یکنواخت و مؤثر پخش می‌شود. در این سرویس سه قابلمه و دو تابه وجود دارد. قابلمه‌های کاجارا در سه سایز ۱۸، ۲۰ و ۲۴ طراحی شده و سه تابه نیز در سایزهای ۱۴، ۱۶ و ۲۶ تولید می‌شوند.

قیمت سرویس قابلمه استیل کاجارا مدل ۱۱۰۰ در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

سرویس قابلمه استیل کاسیو مدل ۵۲۱۲

سرویس قابلمه استیل کاسیو مدل 5212

این سرویس قابلمه استیل دارای ۵ قابلمه است و مدلی تحت عنوان تابه برای این سرویس در نظر گرفته نشده است. این مجموعه در دسته قابلمه‌های استیل ارزان قیمت قرار دارد.

پنج قابلمه استیل کاسیو در سایزهای ۲۰، ۲۲، ۲۴، ۲۶ و ۲۸ طراحی و ساخته شده‌اند. توجه داشته باشید که از هر محصولی باید با توجه به قیمت آن توقع و انتظار کیفیت مورد نظر را داشته باشید.

قیمت سرویس قابلمه استیل کاسیو مدل ۵۲۱۲ در حال حاضر حدود ۶۹۰ هزار تومان است.

سرویس قابلمه استیل دلمونتی مدل ۱۰۸۰

سرویس قابلمه استیل دلمونتی مدل 1080

سرویس قابلمه دلمونتی دارای ۳ قابلمه، یک تابه و یک شیرجوش است که در مجموع یک سرویس ۱۰ پارچه را تشکیل می‌دهند. درب قابلمه‌ها از شیشه بوده و دارای سوپاپ جهت خروج بخار هستند. تمامی ظروف قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

دلمونتی برای بدنه اصلی و داخلی ظروف این سرویس از استیل ضدزنگ استفاده کرده است. همچنین کفی این قابلمه‌ها نیز به شکلی است که انتقال گرما به صورت یکسان انجام می‌گیرد.

قابلمه‌ های سرویس دلمونتی در سایزهای ۲۰، ۲۴ و ۳۲ طراحی شده است. تابه آن نیز در سایز ۲۸ و شیرجوش در سایز ۱۶ تولید شده‌اند.

شما می‌توانید برای تهیه این سرویس قابلمه استیل دلمونتی مدل ۱۰۸۰ حدودا ۳،۹۵۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | قیمت سرویس قابلمه تفلون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین
    جولای 1, 2021

    […] ساخت سرویس‌ های قابلمه استفاده می‌شود. در حال حاضر قابلمه‌ استیل، چدن، قابلمه گرانیتی و سرامیکی محبوبیت بیشتری بین […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راه تشخیص قابلمه چدن اصل از تقلبی
    آگوست 7, 2021

    […] بیشتر بخوانید: سرویس قابلمه استیل کدام برند بهتر است؟ […]

لینک کپی شد!