تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

آیا یخچال فریزر بالا پایین دیپوینت خوب است؟

معرفی و بررسی یخچال دیپوینت

راهنمای خرید
دیپوینت یک برند ایرانی است که توسط شرکت گل آسای سرما ایجاد شده است. این شرکت تولیدکننده انواع مختلف از یخچال فریزر های با کیفیت است که در طی چند سال اخیر نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با مدل های یخچال دیپوینت ، یخچال فریزر بالا پایین دیپوینت، یخچال فریزر هوشمند depoint آشنا شوید.

تصلا – اگر در بازار لوازم خانگی جستجو کنید متوجه می‌شوید یخچال فریزر های دیپوینت از جمله یخچال فریزر های با کیفیتی هستند که بسیاری از فروشندگان تجهیزات و لوازم خانگی خرید آن‌ها را به افرادی که قصد خرید کالای ایرانی دارند، توصیه می‌کنند. در مطلب قبلی به معرفی انواع مختلفی از یخچال فریزر های ساید بای ساید دیپوینت پرداختیم. در این مطلب قصد داریم تا سایر نمونه‌های یخچال دیپوینت را به شما معرفی کنیم.

معرفی یخچال فریزر بالا پایین دیپوینت

تصویر یخچال و فریزر Discover برند دیپوینت

دیپوینت علاوه بر تولید یخچال فریزر های ساید بای ساید در فهرست محصولات خود، یخچال فریزر های بالا پایین را که در آن‌ها یخچال در قسمت بالای دستگاه و فریزر در قسمت پایین دستگاه قرار دارد، تولید می‌کند. در این بخش از این مقاله به معرفی انواع یخچال فریزر های بالا پایین این برند خواهیم پرداخت.

یخچال فریزر بالا پایین مدل Boss

یکی از جدیدترین مدل‌های یخچال و فریزر بالا پایین دیپوینت، یخچال و فریزر مدل Boss دیپوینت است. این مدل از یخچال فریزر های بالا پایین این برند مجهز به سیستم کنترل هوشمند دما هستند که باعث می‌شود دمای محفظه یخچال و فریزر در شرایطی که دمای بیرون محیط بیرون تغییر می‌کند، مثلا گرم یا سرد می‌شود همچنان ثابت بماند. این نوع یخچال فریزر های این برند مجهز به کمپرسور اینورتر با ضمانت ۳۰ ماهه هستند.

علاوه بر این در این نوع یخچال و فریزرها مانند یخچال فریزر های ساید بای ساید دیپوینت از سیستم برفک ضدای خودکار استفاده شده است. همچنین تعبیه فن درون محفظه یخچال باعث شده هوای سرد در همه بخش‌های یخچال و فریزر به صورت یکسان پخش شود.

یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت مجهز به دستگاه آب سردکن و آبریز هستند که خوشبختانه برخلاف مدل Decent که در ادامه معرفی خواهیم کرد، قابلیت اتصال به آب شهری و آب لوله کشی را دارند.

تعبیه پنل کنترلی لمسی از نوع LED به منظور اعمال تنظیمات هوا و دمایی در یخچال و فریزر، وجود لامپ ال‌ای در محفظه یخچال برای روشن کردن محیط درونی یخچال، تعبیه قفل کودک، دستگاه یخ‌ساز تمام اتوماتیک و محفظه نگهداری یخ و سیستم سرمایش دوگانه از جمله ویژگی‌های بسیار مهم و عالی این نوع یخچال و فریزرها به حساب می‌آید.

برای این یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت هم از فیلتر هوای بهداشتی استفاده شده است که باعث تصفیه هوای درون یخچال و از بین رفتن آلودگی‌های باکتریایی، قارچی و بوی نامطبوع داخل یخچال می‌شود و هم از قفسه‌های شیشه‌ای درون یخچال استفاده شده است. رده انرژی در این نوع یخچال و فریزر دیپوینت A+ است.

در جدول زیر مشخصات یخچال فریزر های بالا پایین Boos نمایش داده شده است.

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۵۸۰ لیتر

ظرفیت فریزر: ۱۶۰ لیتر

ظرفیت یخچال: ۴۲۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۸۶ سانتی‌متر

عمق یخچال: ۷۴ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۹۰ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۵۵۰  kwh/yest (550 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A+

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضدبرفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سرد کن و آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری

مشخصات یخچال تعداد طبقات: ۳ عدد

تعداد طبقات در درب یخچال: ۴ عدد قفسه برای قرار دادن بطری

تعداد کشوهای یخچال: ۲ عدد

لامپ تعبیه شده در یخچال: از نوع ال‌ای‌دی

بدون کشو با قابلیت تنظیم دما به صورت جداگانه

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: بدون طبقه

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد قفسه قرار دادن بطری

تعداد کشو در فریزر: ۳ عدد

لامپ فریزر: فریزر بدون لامپ

استفاده از دستگیره برای باز کردن درب فریزر

مشخصات کلی رنگ: سفید و نقره‌ای متالیک

قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی آب شهری برای دستگاه خنک‌کننده آب

بدون قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها در یخچال و فریزر

بدون قفسه فلزی

یخچال دیپوینت مدل دیسنت

یکی از بهترین یخچال فریزر های بالا پایین ایرانی موجود در بازار لوازم خانگی یخچال فریزر Decent دیپوینت است. طراحی این یخچال و فریزر نیز مانند سایر یخچال فریزر های تولید شده توسط این برند بسیار زیبا و در عین حال ساده و شیک انجام شده است. از همه مهم‌تر اینکه تعبیه دستگیره‌های زیبا روی درب یخچال و فریزر باعث افزایش زیبایی این یخچال و فریزرها شده است.

در این یخچال فریزر های از سیستم برفک ضدایی خودکار استفاده شده است که مانع انباشت و تجمع برفک در داخل یخچال می‌شود. همچنین وجود فن در محفظه درونی این یخچال و فریزرها باعث می‌شود توزیع هوای سرد در همه قسمت‌های یخچال به صورت یکسان انجام شود و در نتیجه دمای هوا در همه قسمت‌های این دستگاه‌ها یکسان باشد.

یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت مجهز به دستگاه آب سرد کن و آب ریز با مخزن داخلی هستند. متاسفانه امکان اتصال مخزن این دستگاه‌ها به سیستم لوله کشی شهری وجود ندارد و از همه مهم‌تر اینکه متاسفانه در یخچال‌هایی که مخزن داخلی برای دستگاه آب‌سرد کن در نظر گرفته می‌شود، بخشی از فضای یخچال توسط آن اشغال می‌شود.

این یخچال دوقلو دیپوینت مجهز به کمپرسور اینورتر با ۳۰ ماه گارانتی است. تعبیه پنل لمسی از نوع LED برای ست کردن تنظیمات دستگاه، تعبیه محفظه انجماد سریع در یخچال و فریزر، وجود حالت‌های انجماد و سرمایش سریع در یخچال و فریزر و تعبیه چراغ‌های کم مصرف ال‌ای‌دی در یخچال و فریزر از جمله قابلیت‌ها و ویزگی‌های مهم این دستگاه‌ها به حساب می‌آید.

یخچال فریزر های دیپوینت، مدل Decent مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دما است که باعث می‌شود در شرایطی که دمای هوا در محیط بیرون تغییر می‌کند، دمای داخل یخچال یکسان بماند. این یخچال و فریزرها مجهز به سیستم قفل کودک نیز هستند.

یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت مجهز به دستگاه یخ‌ساز است اما این دستگاه به صورت دستی کار می‌کند و همچنین برای این دستگاه‌ها محفظه نگهداری یخ نیز در نظر گرفته شده است که محلی برای نگهداری یخ‌های ساخته شده در یخ‌ساز دستگاه است.

یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت مدل Decent مجهز به سیستم جریان هوای چندگانه است که به کمک این سیستم هوای خنک در همه قسمت‌های یخچال و فریزر به طور یکنواخت توزیع می‌شود.

برای این مدل از یخچال فریزرهای دیپوینت، قفسه‌های شیشه‌ای در نظر گرفته شده است که باعث زیبایی محفظه داخلی این دستگاه‌ها می‌شود. البته این قفسه‌ها از شیشه بسیار محکم و با دوام ساخته شده است که احتمال شکستگی یا ترک خوردن آن‌ها بسیار کم است.

در محفظه داخلی یخچال فریزر های بالا پایین Decent دیپوینت، یک فیلتر بهداشتی تعبیه شده است که باعث می‌شود بیش از ۹۹ درصد از همه باکتری‌های موجود در محفظه یخچال از بین بروند. از طرفی این فیلترها باعث می‌شود تا عملیات پاکسازی محفظه داخلی یخچال به خوبی انجام شود و از طرفی بوهای بد درون محفظه به سرعت از بین برود.

وجود این فیلترها باعث می‌شود ذرات معلق در هوای درونی محفظه یخچال و فریزر، قارچ‌هایی که درون محفظه یخچال وجود دارند و همچنین باکتری‌های مضر درون ان کاملا از بین بروند. مصرف انرژی در این نوع یخچال و فریزر A+ است. نکنه مهمی که در خصوص این نوع از یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت باید به آن اشاره کنیم این است که فریزر در این  دستگاه‌ها بدون کشو است.

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۳۹۶ لیتر

ظرفیت فریزر: ۱۴۰ لیتر

ظرفیت یخچال: ۲۵۶ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۵ سانتی‌متر

عمق یخچال: ۷۰ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۲۰۱ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۱۳۹ kwh/yest (139 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A+

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضدبرفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سرد کن و آبریز بدون قابلیت اتصال به آب لوله کشی

مشخصات یخچال تعداد طبقات: ۳ عدد

تعداد طبقات در درب یخچال: ۴ عدد قفسه برای قرار دادن بطری

تعداد کشوهای یخچال: ۲ عدد

لامپ تعبیه شده در یخچال: از نوع ال‌ای‌دی

بدون کشو با قابلیت تنظیم دما به صورت جداگانه

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: بدون طبقه

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد قفسه قرار دادن بطری

تعداد کشو در فریزر: ۳ عدد

لامپ فریزر: فریزر بدون لامپ

استفاده از دستگیره برای باز کردن درب فریزر

مشخصات کلی رنگ: سفید و نقره‌ای متالیک

قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی آب شهری برای دستگاه خنک کننده آب

بدون قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها در یخچال و فریزر

بدون قفسه فلزی

یخچال دیپوینت مدل T7

یکی از بهترین انواع یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت، یخچال و فریزر مدل T7 است. این یخچال و فریزر مجهز به سیستم هوشمند کنترل دما در محفظه یخچال و فریزر است که مانع آسیب دیدن و تغییر دمای یخچال و فریزر در صورت ایجاد تغییرات در دمای محیط بیرونی می‌شود.

این نوع یخچال و فریزر دیپوینت مجهز به سیستم ذوب برفک یا همان سیستم برفک زدای خودکار و هوشمند است. همچنین برای محفظه داخلی یخچال و فریزر از یک فن استفاده شده است که باعث گردش یکنواخت هوا در محفظه درونی یخچال می‌شود و در نتیجه دمای همه قسمت‌های یخچال یکسان است.

یخچال و فریزر T7 مجهز به دستگاه آب سردکن و آبریز است که قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی شهری را ندارد و مخزن آن باید به صورت کاملا دستی پر شود. از این رو بخشی از ظرفیت یخچال توسط مخزن این دستگاه آب سردکن اشغال می‌شود.

روی درب یخچال و فریزر بالا پایین T7 دیپوینت یک پنل کنترل لمسی از نوع ال‌ای‌دی تعبیه شده است که کاربر می‌تواند از آن برای ست کردن تنظیمات یخچال و فریزر استفاده کند. این نوع یخچال و فریزر مجهز به یک شلف یا قفسه برای نگهداری بطری است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در این مدل از یخچال فریزر های این برند قابلیت انجماد و سرمایش سریع مواد غذایی موجود در محفظه وجود دارد. این قابلیت برای نگهداری موادی که باید به سرعت منجمد شوند یا دمای ان‌ها به سرعت پایین بیاید.

یخچال و فریزر T7 دیپوینت مجهز به سیستم بدون برفک است که باعث می‌شود این یخچال و فریزر به هیچ عنوان دچار برفک گرفتگی نشود. برای روشن کردن محفظه یخچال از لامپ ال‌ای‌دی کم مصرف استفاده شده است.

علاوه بر همه قابلیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌توان به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی مثل تعبیه قفل کودک برای درب یخچال، استفاده از فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh در این یخچال که برای جلوگیری از بو گرفتن فضای داخلی یخچال، از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌های محفظه و تصفیه هوای داخل یخچال و فریزر استفاده می‌شود، تعبیه دستگاه یخ‌ساز دستی اشاره کرد. این دستگاه یخ‌ساز دستی به صورت متحرک است.

روی درب یخچال و فریزر مدل T7 دیپوینت از دستگیره‌های بسیار زیبا و ساده اما در عین حال شیک استفاده شده است که باعث می‌شود درب یخچال به راحتی باز شود. شما برای باز کردن درب یخچال و فریزر با استفاده از این دستگیره‌ها نیازی به فشار و نیروی اضافه ندارید.

یکی از ویزگی‌های این مدل از یخچال و فریزر دیپوینت که باعث شده از سوی کاربران مورد استقبال بسیار زیادی قرار بگیرد این است که فضای درونی یخچال و فریزر بسیار زیاد است و شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی که برای یک هفته نیاز دارید در آن نگهداری کنید.

روی درب یخچال در یخچال و فریزر مدل T7 دیپوینت یک نمایشگر ال‌ای‌دی تعبیه شده است که امکان تنظیم دما در یخچال با استفاده از آن وجود دارد. برای فعال کردن قفل کودک در این یخچال و فریزر باید از این پنل یا نمایشگر لمسی استفاده کنید. همچنین امکان فعال کردن سیستم انجماد سریع و به طور کلی همه قابلیت‌های و سیستم‌های ارائه شده روی این دستگاه باید از این نمایشگر استفاده کنید.

در یخچال و فریزر مدل T7 دیپوینت از دریچه‌ای استفاده شده است که کار آن متعادل کردن میزان رطوبت فضای درونی یخچال است. این قابلیت باعث می‌شود تازگی مواد غذایی به خصوص میوه‌ها و سبزیجات در یخچال کاملا حفظ شود. در جدول زیر همه قابلیت‌ها و ویژگی‌های ارائه شده روی این دستگاه‌ها نمایش داده شده است.

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۵۹۵ لیتر

ظرفیت فریزر: ۱۷۰ لیتر

ظرفیت یخچال: ۴۲۵ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۸۶ سانتی‌متر

عمق یخچال: ۶۹ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۶ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۵۶۰  kwh/yest (560 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضدبرفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سرد کن و آبریز بدون قابلیت اتصال به آب لوله‌کشی

مشخصات یخچال تعداد طبقات: ۴ عدد

تعداد طبقات در درب یخچال: ۶ عدد قفسه برای قرار دادن بطری

تعداد کشوهای یخچال: ۲ عدد

لامپ تعبیه شده در یخچال: از نوع ال‌ای‌دی

بدون کشو با قابلیت تنظیم دما به صورت جداگانه

قابلیت تغییر جهت باز شدن درب

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ۲

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد قفسه قرار دادن بطری

تعداد کشو در فریزر: بدون کشو

لامپ فریزر از نوع ال‌ای‌دی

مشخصات کلی رنگ: سفید، سفید چرم و نقره‌ای متالیک

قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی آب شهری برای دستگاه خنک کننده آب

میزان صدا: ۳۰ دسی بل

بدون قفسه فلزی

وزن ۱۱۸ کیلوگرم

یخچال فریزر بالا پایین مدل C5L

یکی دیگر از انواع یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت، یخچال و فریزر C5L است که علاوه بر طراحی زیبا، شیک و در عین حال ساده ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالب و قابل توجهی دارد. در یخچال و فریزر بالا پایین C5L سیستم برفک‌زدایی تمام خودکار تعبیه شده است که باعث از بین رفتن برفک‌ها به صورت کاملا خودکار و هوشمند می‌شود.

تعبیه فن برای گردش هوا باعث می‌شود هوای سرد در همه قسمت‌های یخچال به صورت کاملا یکنواخت توزیع شود. در این یخچال‌ها یک دستگاه آب سردکن تعبیه شده است که مجهز به مخزن داخلی است و باید به صورت دستی پر شود.

به عبارت دیگر امکان اتصال این مخزن به لوله کشی شهری وجود ندارد. البته با وجود اینکه دستگاه خنک‌کننده آب دارای مخزن داخلی است اما فضای داخی یخچال در این مدل از یخچال فریزر های دیپوینت نسبتا زیاد است.

روی درب یخچال در یخچال و فریزر C5L دیپوینت یک صفحه نمایش از نوع ال‌ای‌دی با قابلیت لمسی تعبیه شده است که کاربر از طریق آن می‌تواند تنظیمات دستگاه از جمله دما، بسیاری از قابلیت‌های کنترلی مثل قفل کودک و غیره را که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد، فعال و غیرفعال کند.

در درب این یخچال و فریزر یک قفسه تعبیه شده است که برای نگهداری بطری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این یخچال و فریزر علاوه بر داشتن حالت‌های انجماد و سرمایش سریع که برای نگهداری مواد غذایی که باید به سرعت خنک یا منجمد شوند، در یخچال و فریزر کاربرد دارد، مجهز به سیستم کنترل هوشمند دما نیز هست که باعث می‌شود تغییرات محیط بیرون روی دمای محفظه داخلی یخچال و فریزر تاثیر نگذارد و در نتیجه دمای داخلی این دستگاه همیشه ثابت بماند.

تعبیه لامپ ال‌ای‌دی کم‌مصرف به منظور روشن کردن فضای داخلی یخچال، تعبیه قفل کودک و امکان فعال و غیرفعال کردن آن از طریق صفحه نمایش لمسی، تعبیه فیلتر بهداشتی Hygine Fresh که باعث از بین رفتن بوی نامطبوع داخل یخچال، باکتری‌ها و قارچ‌ها و همچنین تازه ماندن مواد غذایی به خصوص سبزیجات و میوه‌ها می‌شود، از جمله قابلیت‌های مهم این یخچال و فریزر به حساب می‌آید.

این یخچال و فریزر مجهز به دستگاه یخ‌ساز دستی است که از طریق یک پیچ روشن و یا خاموش می‌شود. مصرف انرژی در یخچال و فریزر C5L دیپوینت چیزی در رده A قرار داد. مصرف انرژی در این یخچال‌ها نسبت به نمونه‌های قبلی بیشتر است.

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۳۷۰ لیتر

ظرفیت فریزر: ۱۰۰ لیتر

ظرفیت یخچال: ۲۷۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۵ سانتی‌متر

عمق یخچال: ۷۲٫۵ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۲۰۱ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۳۸۷  kwh/yest (387 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضدبرفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سردکن و آبریز بدون قابلیت اتصال به آب لوله‌کشی

مشخصات یخچال تعداد طبقات: ۴ عدد

تعداد طبقات در درب یخچال: ۶ عدد قفسه برای قرار دادن بطری

تعداد کشوهای یخچال: ۲ عدد

لامپ تعبیه شده در یخچال: از نوع ال‌ای‌دی

بدون کشو با قابلیت تنظیم دما به صورت جداگانه

قابلیت تغییر جهت باز شدن در

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ۲

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد قفسه قرار دادن بطری

تعداد کشو در فریزر: بدون کشو

لامپ فریزر از نوع ال‌ای‌دی

مشخصات کلی رنگ: سفید، سفید چرم و نقره‌ای متالیک

بدون قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی آب شهری برای دستگاه خنک کننده آب

میزان صدا: ۳۰ دسی بل

بدون قفسه فلزی

وزن ۹۸ کیلوگرم

یخچال فریزر بالا پایین مدل C5

آخرین نمونه و قدیمی‌ترین نمونه از یخچال فریزر های بالا پایین دیپوینت که اتفاقا مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است، یخچال و فریزر بالا پایین C5 است.

این یخچال و فریزر نیز مانند سایر یخچال فریزر های این برند مجهز به قابلیت‌هایی مثل سیستم برفک‌زدای خودکار و تمام هوشمند، فن گردش هوای سرد به منظور توزیع یکنواخت هوای سرد در محیط درونی یخچال و فریزر، دستگاه آب سرد کن و آبریز بدون قابلیت اتصال به لوله کشی شهری و همراه با مخزن داخلی است که به صورت کاملا دستی پر می‌شود، است.

از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی که دیپوینت روی یخچال فریزر های مدل C5 خود در اختیار کاربران قرار داده است، می‌توان به مواردی مثل صفحه نمایش ال‌ای‌دی لمسی اشاره کرده که تنظیمات دستگاه از طریق این پنل لمسی انجام می‌شود. همچنین این یخچال و فریزر بالا پایین مجهز به حالت‌های انجماد و سرمایش  سریع است که برای خنک و منجمد کردن سریع مواد غذایی کاربرد دارد.

در محفظه یخچال مدل C5 دیپوینت از یک لامپ کم مصرف ال‌ای‌دی استفاده شده است که برای روشن کردن فشای داخلی یخچال استفاده می‌شود. استفاده از فیلتر بهداشتی و ضدباکتری و قارچ در این دستگاه‌ها باعث شده مواد غذایی به خصوص سبزیجات و میوه‌هایی که در آن قرار می‌دهید برای مدت زمانی بیشتر تازه و شاداب بمانند.

طراحی فضای داخلی این یخچال و فریزرها به نحوی انجام شده است که با وجود ظرفیت نسبتا کم، اما فضای مفید بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند و در نتیجه حجم بیشتری از مواد غذایی را می‌توان در این دستگاه‌ها نگهداری کرد.

یخ‌ساز تعبیه شده در این دستگاه به صورت دستی عمل می‌کند. یعنی زمانی که شما نیاز به یخ دارید، باید پیچ دستگاه را بچرخانید تا فعال شود. نکته جالبی که در طراحی یخچال فریزر های مدل C5 دیپوینت از آن بهره گرفته شده است، تعبیه لامپ ال‌ای‌دی روی بدنه یخچال است که باعث شده زیبایی ظاهری یخچال تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

مصرف انرژی در این یخچال فریزر های در رده A قرار دارد که شبیه به یخچال فریزر های C5L این برند است. در جدول زیر ویژگی‌ها و قابلیت‌های یخچال فریزر های C5 دیپوینت نمایش داده شده است.

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۳۷۰ لیتر

ظرفیت فریزر: ۱۰۰ لیتر

ظرفیت یخچال: ۲۷۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۵ سانتی‌متر

عمق یخچال: ۷۲٫۵ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۲۰۱ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۳۸۷  kwh/yest (387 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضد برفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سردکن و آبریز بدون قابلیت اتصال به آب لوله‌کشی

مشخصات یخچال تعداد طبقات: ۴ عدد

تعداد طبقات در درب یخچال: ۳ عدد قفسه برای قرار دادن بطری

تعداد کشوهای یخچال: ۱ عدد

لامپ تعبیه شده در یخچال: از نوع ال‌ای‌دی

بدون کشو با قابلیت تنظیم دما به صورت جداگانه

قابلیت تغییر جهت باز شدن در

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب بدون قابلیت تغییر جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ندارد

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد قفسه قرار دادن بطری

تعداد کشو در فریزر: ۴

لامپ فریزر از نوع ال‌ای‌دی

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب بدون قابلیت تغییر جهت باز شدن درب

مشخصات کلی رنگ: سفید، سفید چرم و نقره‌ای متالیک

بدون قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی شهری در دستگاه آب سرد کن

میزان صدا: ۳۰ دسی بل

بدون قفسه فلزی

وزن ۹۸ کیلوگرم

معرفی یخچال فریزر های هوشمند دیپوینت

دیپوینت مانند بسیاری از برندهای تولید کننده یخچال و فریزر در سراسر دنیا اقدام به تولید یخچال فریزر های هوشمند کرده است. در حال حاضر دو نمونه از یخچال فریزر های هوشمند در فهرست محصولات دیپوینت به چشم می‌خورد که در مطلب قبلی به نام آن‌ها اشاره شد. در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی قابلیت‌های یخچال فریزر های هوشمند دیپوینت بپردازیم.

یخچال و فریزر بالا پایین نیمه هوشمند Discover

یخچال و فریزر dicover دیپوینت اولین نمونه از یخچال فریزر های نیمه هوشمند این برند است که طراحی ظاهری آن بسیار زیبا انجام شده است.

اولین ویژگی و مشخصه‌ای که باعث می‌شود نظر مشتری به این یخچال و فریزر جلب شود، تعبیه درب بار شفاف روی بدنه دستگاه است که بسیار زیبا و خاص است و جلوه زیبایی به یخچال و فریزر بخشیده است.

روی این یخچال و فریزر از سیستم کنترل دمای هوای داخل یخچال استفاده شده است که به صورت کاملا هوشمند عمل می‌کند و مانع آسیب دیدن موتور دستگاه در صورت گرم و سرد شدن ناگهانی هوای محیط بیرون می‌شود.

در این یخچال و فریزر نیز مانند سایر یخچال فریزر های این برند از یک فن استفاده شده است که توزیع یکنواخت هوای سرد در محفظه داخلی یخچال و فریزر کمک می‌کند.

این یخچال و فریزرها مجهز به سیستم برفک‌زدایی کاملا خودکار و هوشمند هستند و به همین دلیل شما نباید نگران برفک زدن محیط داخلی یخچال و فریزر خود باشید. روی درب یخچال یک صفحه نمایش لمسی ال‌ای‌دی تعبیه شده است که کاربر از طریق آن باید قابلیت‌ها و امکانات یخچال از جمله دما و قفل کودک را فعال یا غیرفعال کند.

یخچال فریزر های بالا پایین Discover دیپوینت اولین نمونه از یخچال فریزر های بالا پایین این برند هستند که شامل محفظه مجزایی با قابلیت انجماد سریع هستند.

در هیچ کدام از یخچال فریزر های بالا پایین این برند که در بالا معرفی کردیم چنین محفظه‌ای وجود ندارد. یکی از قابلیت‌های تعبیه شده روی این یخچال و فریزر، حالت سرمایش و انجماد سریع است.

در داخل یخچال و فریزر برای روشن کردن فضای داخلی یخچال از سیستم روشنایی ال‌ای‌دی استفاده شده است که به صورت هوشمند در صورت باز شدن درب یخچال و فریزر عمل می‌کند. در این نمونه ا یخچال فریزر های دیپوینت از فیلتر بهداشتی شش لایه Hygiene Fresh استفاده شده است که باعث می‌شود نه تنها فضای داخلی یخچال و فریزر عاری از هرگونه باکتری و قارچ باشد و مواد غذایی به خصوص سبزیجات در آن تازه‌تر بماند، بلکه باعث می‌شود تا محفظه یخچال به هیچ عنوان بوی نامطبوع نگیرد.

روی درب یخچال و فریزر Discovere برند دیپونیت یک دستگیریه زیبا تعبیه شده است که نه تنها باعث می‌شود درب یخچال بدون استفاده از هیچ نیروی اضافه‌ای باز شود بلکه باعث زیباتر شدن ظاهر دستگاه نیز شده است.

این دستگاه‌ها مجهز به یخ‌ساز دستی هستند که برای فعال کردن آن باید پیچ تعبیه شده در یخچال را در جهت گردش عقربه‌های ساعت چرخاند.

همچنین برای این یخچال و فریزرها از درچه متعادل کننده رطوبت در محفظه یخچال استفاده شده است که با حفظ تعادل رطوبت مانع گندیدگی و فاسد شدن میوه‌ها و سبزیجات می‌شود.

یخچال فریزر های بالا پایین Discover دارای برچسب انرژی با رده A+ هستند. نکته مهم در خصوص این یخچال و فریزر این است که اگرچه به عنوان یخچال و فریزر هوشمند شناخته می‌شود اما نمی‌توان از آن به عنوان بخشی از اینترنت اشیاء مانند یخچال و فریزر Explore که در ادامه معرف خواهیم کرد، استفاده کرد.

در جدول زیر مشخصات فنی و ظاهری یخچال فریزر های Discover نمایش داده شده است:

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۵۶۶ لیتر

ظرفیت فریزر: ۱۷۰ لیتر

ظرفیت یخچال: ۳۹۶ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال: ۸۶ سانتی‌متر

عمق یخچال: ۶۹ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۶ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۳۸۷  kwh/yest (387 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضدبرفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سرد کن و آبریز بدون قابلیت اتصال به آب لوله‌کشی

مشخصات یخچال تعداد طبقات: ۴ عدد

تعداد طبقات در درب یخچال: ۳ عدد قفسه برای قرار دادن بطری

تعداد کشوهای یخچال: ۱ عدد

لامپ تعبیه شده در یخچال: از نوع ال‌ای‌دی

بدون کشو با قابلیت تنظیم دما به صورت جداگانه

قابلیت تغییر جهت باز شدن در

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب بدون قابلیت تغییر جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ندارد

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد قفسه قرار دادن بطری

تعداد کشو در فریزر: ۴

لامپ فریزر از نوع ال‌ای‌دی

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب بدون قابلیت تغییر جهت باز شدن درب

مشخصات کلی رنگ: سفید، سفید چرم و نقره‌ای متالیک

بدون قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی شهری در دستگاه آب سرد کن

میزان صدا: ۳۰ دسی بل

بدون قفسه فلزی

وزن ۹۸ کیلوگرم

یخچال و فریزر بالا پایین کاملا هوشمند Capture

یخچال و فریزر Capture برند دیپونیت اولین یخچال و فریزر ایرانی است که قابلیت اتصال به اینترنت اشیاء و کار کردن به عنوان بخشی از این شبکه را دارد.

در این یخچال‌های هوشمند دو دوربین تعبیه شده است که از طریق این دوربین‌ها و اپلیکیشن قابل نصب آن روی تلفن همراه کاربر نه تنها می‌تواند از محتوای یخچال و فریزر خود اطلاع پیدا کند بلکه با کمک این دروبین‌ها و سیستم هوشمند هشدار مصرف محصولات داخل یخچل از میزان باقی‌مانده مواده غذایی در یخچال اطلاع پیدا کند.

این یخچال و فریزر مجهز به قابلیت اتصال به شبکه اینترنت اشیاء از طریق اتصال به فای وای و امکان کنترل عملکرد دستگاه از طریق اپلیکیشن قابل نصب روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند است.

علاوه بر امکانات هوشمندسازی که در یخچال و فریزر Capture دیپوینت تعبیه شده است، قابلیت‌های دیگری نیز برای این یخچال و فریزرها ارائه شده است. سیستم ضدبرفک کاملا خودکار و هوشمند که مانع برفک گرفتن دستگاه می‌شود، تعبیه فن در محفظه دستگاه به منظور توزیع یکنواخت هوای سرد و تعبیه صفحه نمایش ال‌ای‌دی لمسی برای ست کردن تنظیمات دستگاه از جمله مواردی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

یخچال فریزر های هوشمند Capture دیپوینت مجهز به دستگاه آب سردکن و آبریز است که دارای مخزن داخلی است و باید به صورت دستی پر شود. بنابراین امکان اتصال این دستگاه‌ها به سیستم لوله کشی آب شهری وجود ندارد.

یخچال و فریزر Capture مجهز به سیستم کنترل هوشمند دماست که باعث ثابت ماندن دمای داخل یخچال در هنگام بروز تغییرات دمایی در محیط بیرون می‌شود.

قفل کودک یکی از قابلیت‌های پیش‌فرض در یخچال فریزر های دیپوینت است که روی این یخچال و فریزر نیز تعبیه شده است.

این یخچال و فریزر علاوه بر قابلیت‌هایی که به آن اشاره شد، مجهز به فیلتر شش لایه از نوع Hygiene Fresh است که باعث می‌شود باکتری‌ها و قارچ‌هایی که در محفظه یخچال وجود دارد از بین برود و از طرفی نه تنها مانع ایجاد بوی نامطبوع در محیط داخلی یخچال می‌شود بلکه باعث می‌شود مواد غذایی به خصوص انواع میوه‌ها و سبزیجات در یخچال کاملا تازه و شاداب بمانند.

دستگاه یخ‌ساز تعبیه شده در یخچال هوشمند Capture دیپوینت به صورت دستی عمل می‌کند. همچنین در این دستگاه یک دریچه متعادل کننده رطوبت تعبیه شده است. دریچه متعادل‌کننده رطوبت دارای ساختاری است که رطوبت میوه‌ها و سبزیجات را به شکل فوق‌العاده ای حفظ می‌کند و آنها را تازه‌تر و برای مدت بیشتری نگه می‌دارد.

دستگیره درب تعبیه شده روی این یخچال هوشمند بسیار زیبا طراحی شده است و علاوه بر اینکه باعث شده است زیبایی ظاهری یخچال و فریزر Capture زیباتر شود، بلکه باعث می‌شود درب یخچال به راحتی باز شود.

مخزن آب سردکن در یخچال و فریز Capture دیپوینت در درب یخچال تعبیه شده است که باعث شده فضای مفید درون یخچال بسیار زیادتر شود. همچنین شما می‌توانید از فضای تانک آبسردکن به نحوی دیگر و برای قرار دادن مواد غذایی دلخواه‌تان استفاده کنید.

مصرف انرژی در یخچال و فریزر Capture در رده A++ قرار داد. در واقع این محصول یکی از یخچال فریزر های بسیار کم‌مصرف تولید شده توسط دیپوینت است. در جدول زیر مشخصات مربوط به یخچال و فریزر هوشمند Capture نمایش داده شده است.

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۵۹۵ لیتر

ظرفیت فریزر: ۱۷۰ لیتر

ظرفیت یخچال: ۴۲۵ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال: ۸۶ سانتی‌متر

عمق یخچال: ۶۹ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۶ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۳۸۷  kwh/yest (387 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A++

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضدبرفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سرد کن و آبریز بدون قابلیت اتصال به آب لوله‌کشی

مشخصات یخچال تعداد طبقات: ۴ عدد

تعداد طبقات در درب یخچال: ۳ عدد قفسه برای قرار دادن بطری

تعداد کشوهای یخچال: ۱ عدد

لامپ تعبیه شده در یخچال: از نوع ال‌ای‌دی

بدون کشو با قابلیت تنظیم دما به صورت جداگانه

قابلیت تغییر جهت باز شدن در

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب بدون قابلیت تغییر جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ندارد

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد قفسه قرار دادن بطری

تعداد کشو در فریزر: ۴

لامپ فریزر از نوع ال‌ای‌دی

تعبیه دستگیره روی درب یخچال برای باز کرد درب بدون قابلیت تغییر جهت باز شدن درب

مشخصات کلی رنگ: سفید، سفید چرم و نقره‌ای متالیک

بدون قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی شهری در دستگاه آب سرد کن

میزان صدا: ۳۰ دسی بل

بدون قفسه فلزی

وزن ۹۸ کیلوگرم

 در این مطلب سعی شد تا همه انواع یخچال فریزر های تولید شده توسط دیپوینت را به غیر از یخچال فریزر های ساید بای ساید این برند معرفی کنیم. خوشبختانه تنوع یخچال فریزر های تولیدشده توسط دیپوینت بسیار زیاد است و مشتریان با انواع مختلف سلایق می‌توانند از بین این محصولات یخچال و فریزر مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!