تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید دستگاه وافل ساز

وافل ساز چه مارکی بخریم؟

راهنمای خرید
وافل نوعی شیرینی خوش‌طعم و جذاب است که در کشورهای مختلف به سبک‌های متنوعی تهیه می‌شود. شیر، تخم مرغ، شکر، بکینگ پودر، روغن، آرد و... از ترکیبات معمول وافل هستند که با مواد خوراکی مانند شکلات، مربا، مارمالاد و... تزیین می‌شود. برای تهیه این میان وعده خوشمزه باید از دستگاه وافل ساز استفاده کنید. ممکن است اگر قصد خرید وافل سازی داشته باشید، به شما وافل ساز تفال پیشنهاد شود اما دستگاه وافل ساز ارزان قیمت هم در بازار موجود است. همراه ما باشید.

تصلا– امروزه وافل در کشور ما ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به همین جهت دستگاه وافل ساز نیز در سال‌های گذشته فروش خوبی داشته است. در این مطلب به معرفی وافل ساز تفال، وافل ساز کرکماز ، وافل ساز کاراجا ، وافل ساز دی اس پی، وافل ساز سونیفر اشاره خواهیم داشت.

وافل ساز چیست؟

دستگاه وافل ساز

دستگاه وافل ساز به دو نوع برقی، روگازی یا دستی تقسیم می‌شود که دستگاه‌های وافل ساز برقی نسبت به مدل روگازی طرفداران بیشتری دارند.

دستگاه وافل ساز از صفحه یا صفحاتی پنجره‌ای شکل تشکیل شده است. با ریختن مواد وافل بر روی صفحات شما می‌توانید وافل با رسپی مورد علاقه خود را تهیه کرده و میل کنید. انواع دستگاه وافل ساز بر اساس نوع برند و مدل از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی برخوردار هستند.

ویژگی‌های دستگاه وافل ساز

  • معمولاً انواع دستگاه وافل ساز دارای صفحاتی با روکش نچسب هستند تا مواد وافل بعد از پخت به صفحه نچسبد و تمیز کردن آن نیز آسان انجام شود.
  • تنوع در شکل و سایز صفحات. اگر تعداد خانه‌های صفحات دستگاه بیشتر باشد، در هر بار پخت، تعداد بیشتری وافل آماده می‌شود.
  • قابلیت تنظیم دما که بعضی از مدل‌های موجود در بازار به این ویژگی مجهز هستند.
  • جدا شدن صفحات. این ویژگی کار با دستگاه را آسان‌تر کرده و صفحات بعد از جدا شدن قابلیت شستشو با دست یا ماشین ظرفشویی را خواهند داشت.
  • چراغ نمایشگر. معمولاً بیشتر مدل‌های موجود در بازار به چراغ نمایشگر LED مجهز شده‌اند. این چراغ زمان اتمام پخت را اعلام می‌کند. بعضی از مدل‌های جدیدتر نیز دارای سیستم آلارم صوتی هستند.

قیمت دستگاه وافل ساز

وافل ساز تفال

وافل ساز تفال قابلیت ایستادن به صورت عمودی داشته و شما می‌توانید از فضای کمتری برای قرارگیری این دستگاه استفاده کنید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های دستگاه وافل ساز تفال صفحات آن هستند که قابلیت جدا شدن و شستشو دارند. وافل ساز تفال دارای دو صفحه مخصوص پخت وافل است و همچنین به صفحه گریل نیز مجهز شده است.

صفحه این دستگاه خاصیت نچسب بودن داشته و محتویات وافل هرگز به آن نخواهد چسبید. دستگیره دستگاه نیز دارای عایق حرارتی بوده و داغ نمی‌شود.

وافل ساز تفال ۷۰۰ وات توان مصرفی دارد و به یک نشانگر LED نیز مجهز شده است. این نشانگر زمان اتمام پخت وافل را به شما اعلام می‌کند.

در حال حاضر قیمت وافل ساز تفال مدل S2 8710 در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

وافل ساز کرکماز مدل میا MIA 319

کرکماز برندی ترکیه‌ای است که در صنعت ساخت و تولید لوازم خانگی به شهرت قابل توجهی رسیده است. یکی از محصولات جذاب این برند وافل ساز مدل میانه است که در رنگ‌های متنوعی تولید شده است.

وافل ساز کرکماز مدل میا دارای چهار عدد خانه جهت تهیه وافل است. صفحات این دستگاه قابلیت جدا شدن نداشته و همچنین دستگاه نیز قابلیت قرارگیری عمودی ندارد.

این دستگاه با توان مصرفی ۸۵۰ وات طراحی شده و تابه آن از جنس گرانیت بوده و خاصیت نچسب بودن دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های وافل ساز کرکماز، مجهز شدن آن به سیستم قطع اتوماتیک است.

با وجود اینکه صفحه این دستگاه قابلیت جدا شدن ندارد اما به آسانی تمیز می‌شود. دستگیره وافل ساز کرکماز به عایق حرارتی مجهز شده است.

قیمت وافل ساز کرکماز بین ۱،۳۰۰،۰۰۰ تا ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

وافل ساز کاراجا مدل Fun Day

وافل ساز کاراجا

برند کاراجا نیز یکی از مارک‌های شناخته شده در کشور ترکیه است. وافل ساز کاراجا با توان مصرفی ۱۰۰۰ وات طراحی و تولید شده است.

این دستگاه دارای دو صفحه و چهار خانه است که این صفحات قابلیت جدا شدن و شستشو دارند. نشانگر LED طراحی شده بر روی دستگاه شما را از زمان اتمام عملیات پخت مطلع می‌کند.

جنس دو صفحه دستگاه وافل ساز برند کاراجا از جنس گرانیت بوده و قابلیت نچسب بودن دارد. درب دستگاه تا ۹۰ درجه باز شده و دستگیره آن نیز دارای عایق حرارتی است.

قیمت وافل ساز کاراجا تقریبا ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

وافل ساز فکر Fakir مدل BOUNCY

قابلیت قرارگیری عمودی یکی از بهترین ویژگی‌ها برای بعضی از لوازم آشپزخانه است. این قابلیت باعث می‌شود تا فضای کمتری برای استفاده از دستگاه اشغال شود.

وافل ساز فکر دارای یک صفحه بدون قابلیت جدا شدن است. بر روی دستگاه یک ولوم جهت تنظیم دما طراحی و تعبیه شده است.

  • توان مصرفی برابر با ۱۰۰۰ وات
  • تابه با قابلیت نچسب بودن
  • دارای نشانگر LED
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • دارای دستگیره با عایق حرارتی

قیمت وافل ساز فکر از ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

وافل ساز آریته مدل AR-0187

وافل ساز آریته نیز همچون وافل ساز فکر قابلیت قرارگیری عمودی داشته و به یک نشانگر LED نیز مجهز شده است.

این وافل ساز از برند آریته دارای یک صفحه بوده و شما نمی‌توانید برای شستشو این صفحه را جدا کنید. توان مصرفی دستگاه ۷۰۰ وات و تابه آن نیز خاصیت نچسب بودن دارد.

بیشتر دستگاه‌های وافل ساز موجود در بازار دارای دستگیره‌هایی با عایق حرارتی هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا از پوست دست هنگام باز کردن درب وافل ساز محافظت شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم وافل ساز آریته، سیستم قطع اتوماتیک آن است که در صورت داغ شدن بیش از اندازه و باز نشدن درب، به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

قیمت وافل ساز آریته مدل AR-0187 تقریبا ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

وافل ساز کوک پلاس مدل Dual GranitAS

برند کوک پلاس یکی دیگر از برندهای مطرح در کشور ترکیه است که زیرمجموعه‌ای از برند کاراجا محسوب می‌شود. یکی از محصولات پرفروش کوک پلاس وافل ساز آن است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

  • دارای دو صفحه و چهار خانه
  • جنس صفحات از گرانیت با قابلیت نچسب بودن
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • دارای دستگیره با عایق حرارتی
  • قابلیت جدا شدن صفحات

شما می‌توانید قیمت وافل ساز کوک پلاس را با قیمتی حدود ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

وافل ساز ارزان

وافل ساز دی اس پی مدل KC1049

وافل ساز دی اس پی قابلیت استفاده به عنوان ساندویچ ساز را نیز دارد. این دستگاه وافل ساز قابلیت قرارگیری عمودی داشته و صفحات آن نیز جدا شده و شما می‌توانید آن‌ها را بعد از استفاده شستشو دهید.

این وافل ساز دارای دو خانه و یک نشانگر LED برای اعلام اتمام زمان پخت است. در کنار وافل و ساندویچ این دستگاه به یک صفحه گریل نیز مجهز شده است.

توان مصرفی وافل ساز DSP حدود ۷۵۰ وات است. صفحات این دستگاه قابلیت نچسب بودن داشته و از جنس روکش تفلون هستند. دستگیره آن نیز به عایق حرارتی مجهز شده و توسط یک دکمه با حالت ارتجاعی شما می‌توانید صفحات دستگاه را تعویض کنید.

شما می‌توانید این قیمت دستگاه وافل ساز از برند DSP تقریبا بین ۸۹۰،۰۰۰ تا ۹۹۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

وافل ساز سونیفر مدل SF-6065

وافل ساز سونیفر دارای یک صفحه بوده و این صفحه قابلیت جدا شدن از دستگاه را ندارد. دستگاه وافل ساز سونیفر با توان مصرفی ۷۵۰ وات طراحی و تولید شده است. صفحه این دستگاه خاصیت نچسب بودن داشته و در صورت کمبود فضا می‌توانید از آن به صورت عمودی استفاده کنید.

دستگیره با عایق حرارتی، نشانگر LED و قابلیت گریل از دیگر ویژگی‌های دستگاه وافل ساز سونیفر هستند.

قیمت وافل ساز سونیفر مدل SF-6065 تقریبا ۵۵۰ هزار تومان است.

وافل ساز کلترونیک مدل WA 3491

  • ۱۲۰۰ وات توان مصرفی
  • دارای صفحه دوگانه وافل
  • جنس بدنه از پلاستیک
  • صفحه داخلی با قابلیت نچسب بودن
  • مجهز به دستگیره با عایق حرارتی
  • قابلیت تنظیم دمای دستگاه

قیمت وافل ساز کلترونیک مدل WA 3491 تقریبا ۷۲۰ هزار تومان است.

ماهیتابه وافل ساز

تهیه وافل بدون استفاده از دستگاه وافل ساز برقی نیز امکان‌پذیر است. محصولاتی همچون ماهیتابه وافل ساز یا وافل ساز روگازی می‌توانند جایگزین یک وافل ساز برقی شوند.

ماهیتابه وافل ساز امسان مدل V2020 یکی از این محصولات است که در سایز ۲۸ به صورت یک تابه دسته‌دار طراحی و تولید شده است.

بر روی این ماهیتابه ۷ بخش طرح دار جهت تهیه وافل قرار دارد. جنس بدنه این ماهیتابه از آلومینیوم و روکش آن نیز از جنس گرانیت است. این محصول ساخت کشور ترکیه بوده و بدون درب طراحی شده است.

متأسفانه در حال حاضر قیمت ماهیتابه وافل ساز بر روی سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!