تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۱

اخبار تصلا
برخی از افراد برخلاف عموم کاربران تمایل زیادی به انجام بازی‌های آنلاین ندارد و به دلیل عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت، کاهش مصرف اینترنت، کاهش مصرف باتری ترجیح می‌دهند بیشتر بازی‌های آفلاین را امتحان کنند. با ما باشید تا با بهترین بازی های آفلاین اندروید آشنا شوید. در این مطلب چند لینک دانلود بازی افلاین گذاشته شده است.

بهترین بازی های اندروید آفلاین هیجان بیشتری نسبت به بازی‌های آفلاین دارند و بیشتر می‌تواند شما را سرگرم کنند. اما بازی‌های آنلاین به اینترنت پایدار و پرسرعتی نیاز دارند و از سوی دیگر بسیاری از افراد بازی‌ های آفلاین را ترجیح می‌دهند. در ضمن در بسیاری از بازی‌های آنلاین تبلیغات متعدد حواس بازیکنان را پرت می‌کنند و حتی ممکن است این تبلیغات برای بسیاری از گیمرها آزاردهنده باشند. یکی دیگر از نقاط ضعف بازی‌های آنلاین افزایش بسیار زیاد مصرف باتری در حین انجام این بازی‌هاست. به همین دلیل در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا قصد داریم ۱۵ مورد از بهترین بازی های اندروید آفلاین در ژانرهای مختلف را معرفی کنیم.

بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۱

در ادامه چند نمونه از جدیدترین بازی اندروید افلاین را به شما معرفی می کنیم:

ALto Odyssey

بازی ALto Odyssey

قیمت: رایگان

در بازی ALto Odyssey شاهد چالش‌های بسیار زیادی هستیم و تراک‌های صوتی ملایم و جلوه‌های بصری زیبا ما در فضای بازی غرق می‌کند.

در این بازی به عنوان بهترین بازی های اندروید افلاین باید سکه ‌های قرار داده ‌شده در نقاط مختلف را جمع‌آوری کنید. برای انجام کار باید در طول بازی بپرید و از طناب دار شوید تا بتوانید تمام سکه‌ها را جمع‌آوری کنید.

محیط‌ های بازی متنوع هستند و شخصیت اصلی بازی در لوکیشن‌های مختلفی مثل بیابان‌ها، تپه‌ها و معابد این سو و آن سو می‌رود و سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کند. این بازی به ‌ظاهر ساده می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی افلاین ALto Odyssey از گوگل پلی استور

دانلود ALto Odyssey از بازار

بازی اندروید افلاین Bloons TD 6

بازی Bloons TD 6

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

در بازی افلاین Bloons TD 6 باید برج‌های را در کنار جاده تأسیس کنید و زمانی که متجاوزان به برج‌های شما نزدیک می‌شوند، آن‌ها را شکست دهید. در واقع شما باید مقابل راه دشمنانتان برج بسازید و از رسیدن آن‌ها به آخر مسیر جلوگیری کنید.

بازی دارای ۲۰ نقشه، ۵ مرحله برای ارتقای سطح بازی و ۱۹ برج با ۳ مسیر برای ارتقای سطح است. در ضمن بازیکن می‌تواند در برخی از موقعیت‌ها از تاکتیک‌های قوی برای تقویت سیستم دفاعی برج‌های خود استفاده کند. همچنین می‌توانید با انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای سطح خود در بازی را ارتقاء دهید.

توجه: برای خرید بازی یا اپلیکیشن از گوگل پلی استور باید گیفت کارت‌های آن را که در مبالغ بین ۵ تا ۱۰۰ دلار در سایت‌های ایرانی فروخته می‌شود و مبالغ کارت‌ها به ریال دریافت می‌شود، استفاده کنید و با Redeem کردن کد آن‌ها، خرید خود را انجام دهید.

جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی عرضه‌کننده این گیفت کارت‌ها را پیدا کنید و نحوه استفاده از آن‌ها را نیز فرا بگیرید.

دانلود بازی افلاین Bloons TD 6 از گوگل پلی استور

دانلود Bloons TD 6 از بازار

Crashlands بازی اعتیاد آور

قیمت: ۶٫۹۹ دلار

در بهترین بازی آفلاین اندروید Crashlands ابرقهرمان داستان بهترین بازی های اندروید افلاین وارد سیاره خطرناکی می‌شود که باید برای خود یک پایگاه در آنجا بسازد، با دشمنانش مقابله کند و سپس دوباره به زمین بازگردد تا صلح آرامش دوباره برقرار شود.

سیستم مبارزه این بازی ساده و سرگرم‌کننده است و بازیکن در حین بازی منابع و اشیایی را به دست می‌آورد که باید با استفاده از آن‌ها پایگاه و وسایل مورد نیاز خود را بسازد.

این بازی به‌ شدت اعتیادآور است و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. با پیشروی در بازی می توانید مراحل بیشتری را باز کنید.

دانلود Crashlands از گوگل پلی استور

بهترین بازی های اندروید آفلاین Crowd City

قیمت: رایگان

در بازی آفلاین Crowd City که داستان آن در شهری شلوغ با ساختمان‌های متعدد شکل می‌گیرد، رهبری گروهی کوچک هستید و باید به سمت مردم شهر حرکت کنید تا آن‌ها را نیز عضو گروه خود کنید؛ البته گروه‌های دیگر نیز این هدف را دنبال می‌کنند. رنگ آدمک‌های گروه شما آبی است و رنگ آدمک‌هایی که هنوز عضو هیچ گروهی نیستند، سفید است.

شما در طول بازی باید دنبال مردم شهر بروید و آدمک‌های سفید را به آدمک‌های آبی تبدیل کنید تا گروه شما بزرگ‌تر و بزرگ‌تر شود.

چنانچه گروه شما به ‌اندازه کافی بزرگ نشود و گروه بزرگ‌تری در بازی ایجاد شده باشد، شکست می‌خورید. همچنین می‌توانید به سمت گروه‌های کوچک‌تر حمله کنید و اعضای آن گروه را جزو گروه خود کنید. گیم‌پلی بازی ساده و سرگرم‌کننده است و می‌تواند برای هر سنی مناسب باشد.

در ضمن هیجان بازی با بزرگ‌تر شدن گروه‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. در واقع در این بازی باید با هوش مصنوعی مقابله کنید.

دانلود Crowd City از گوگل پلی استور

دانلود Crowd City از بازار

بهترین بازی های اندروید آفلاین Crossy Road گیم پلی اعتیادآور

بازی Crossy Road

قیمت: رایگان

درست مثل بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱  در بازی Crossy Road که دارای گرافیک جالب است، باید جوجه‌ای را از جاده‌ای شلوغ پر از خوروها و قطارهای در حال حرکت بدون اینکه آسیبی ببیند، عبور دهید.

این بازی بدون پایان است و همین موضوع می‌تواند آن را جذاب‌تر کند، هرچقدر از موانع بیشتری عبور کنید، امتیازات بیشتری به دست می‌آورید. در این بازی ۱۵۰ شخصیت کارتونی جذاب را می‌توانید از جاده عبور دهید.

برای عبور دادن شخصیت‌ها از جاده هیچ محدودیت زمانی ندارید؛ اما عقابی بزرگ همیشه در بالای جاده در حال پرواز است و می‌تواند جوجه شما یا هر شخصیت دیگری را طعمه خود کند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و تنها باید شخصیت بازی را در جهات مختلف حرکت دهید.

در ضمن این بازی از سیستم‌عامل اندروید تی وی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را روی تلویزیون نیز بازی کنید.

دانلود بازی افلاین Crossy Road از گوگل پلی استور

دانلود Crossy Road از بازار

بهترین بازی های افلاین اندروید Eternium

قیمت: رایگان

در بازی Eternium که دارای گرافیک HD، محیط‌های سه‌بعدی جذاب و صداگذاری عالی است، باید با شیاطین، ربات‌ها، هیولاها، اسکلت‌ها و سایر موجودات ترسناک بجنگید و آن‌ها را یکی پس از دیگری نابود کنید؛ شما می‌توانید با بهره‌مندی از برخی از گنجینه‌ها تعداد زیادی از دشمنان خود را از بین ببرید و سطح خود در بازی را ارتقاء دهید.

بازیکن در این بازی می‌تواند از سلاح‌های مختلفی مانند تبر یا شمشیر استفاده کند و در محیط‌های مختلف بازی مثل غارهای تاریک، ژرف دره‌ها و جنگل‌های مخوف ماجراجویی کند.

بازی Eternium یکی از بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب اندروید محسوب می‌شود.

دانلود بازی افلاین Eternium از گوگل پلی استور

Hitman Go

قیمت: رایگان

در این بازی شما در نقش هیتمن: مأمور ۴۷ بازی کنید. بازی دارای سبک پازلی است و باید مأموریت‌های مختلف را انجام دهید و افرادی که نابود کردن آن‌ها به شما محول شده است، از سر راه بردارید. این مأموریت‌ها باید به‌ صورت مخفی بدون اینکه نگهبانان متوجه حضور شما شوند، صورت بپذیرد.

گرافیک بازی ساده اما با کیفیت HD است. شما باید هیتمن را همچون مهره در دایره‌های ایجادشده در محیط بازی حرکت دهید و آدمک‌ها را همچون مهرهای شطرنج بزنید. مسیرها مشخص شده هستند. چنانچه دیگر شخصیت‌های بازی شما را ببینند، به‌ سرعت شما را می‌کشند.

این بازی در ظاهر بازی ساده‌ای است؛ اما بازی چالش‌برانگیز محسوب می‌شود و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در ضمن هر مرحله دشوارتر از مرحله قبلی می‌شود. بازی Hitman Go که دارای ۴۷ مرحله است، بازی موفقی به شمار می‌رود و توانسته نظر منتقدین را نیز به خود جلب کند.

شرکت ارائه‌دهنده این بازی یعنی اسکوئر انیکس پس از محبوب شدن این بازی عناوین Lara Croft Go و Tomb Raider را نیز منتشر کرده است.

دانلود بازی Hitman Go از گوگل پلی استور

بهترین بازی های اندروید آفلاین Subway Surfer

بازی Subway Surfer

قیمت: رایگان

در بهترین بازی های آفلاین Subway Surfer که دارای ژانر دونده است، یک مأمور قطار شما را دنبال می‌کند و باید بدوید  و فرار کنید و در حین دویدن سکه‌های مسیر خود را نیز جمع‌آوری کنید. چنانچه موفق شدید تمام سکه‌ها را جمع‌آوری کنید، اسکیت برد نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید از تمام موانع عبور کنید.

معمولا در طول بازی باید از بالای سر قطارها فرار کنید. با پیشرفت در بازی می‌توانید شخصیت‌ها و لوکیشن‌های مختلف را آزاد کنید و این موضوع باعث شده است تا بازی تکراری نباشد. همچنین می‌توانید در استور (فروشگاه) بازی با پرداخت پول مراحل مختلف، آیتم‌ها مهارت‌های جدیدی برای شخصیت خود بخرید.

گیم‌پلی این بازی ساده است و شما باید با کشیدن انگشتان روی نمایشگر، شخصیت بازی را در سه قسمت مختلف جابجا کنید. گرافیک جذاب بازی و محیط‌های رنگارنگ می‌تواند آن برای هر کاربری جذاب باشد. یکی دیگر از مزایای بازی بدون انتها بودن مراحل آن است.

در ضمن می‌توانید این نمونه از بهترین بازی های اندروید افلاین را به‌ صورت آنلاین نیز بازی کنید. در نسخه هک‌شده این بازی می‌توانید به تعداد نامحدودی از سکه‌ها دست پیدا کنید و از سکه‌های نامحدود برای خرید شخصیت‌ها و آیتم‌های جدید استفاده کنید؛ البته نسخه هک‌شده امنیت چندان بالایی ندارد و می‌تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

بازی Temple Run مشابه این بازی است؛ البته بازی Temple Run آنلاین است و برخلاف Subway Surfer باید شخصیت اصلی بازی را با استفاده از حسگر ژیروسکوپ گوشی کنترل کنید.

دانلود بازی افلاین Subway Surfer از گوگل پلی استور

دانلود Subway Surfer از بازار

بهترین بازی های اندروید افلاین موتورسواری Traffic Rider

بازی  Traffic Rider

بازی Traffic Rider یکی از بهترین بازی های آفلاین موتورسواری اول‌شخص اندروید است و در آن می‌توانید با موتورسیکلت‌تان در بین خودروها و کامیون‌های مختلف ویراژ دهید و حتی تک‌چرخ بزنید. بازی دارای ۲۹ نوع موتورسیکلت مختلف از کلاس‌های متفاوت است. گرافیک بازی نیز تا حدود زیادی قابل‌قبول و با جزئیات خوبی طراحی شده است.

جاده‌ها دارای حالت شب و روز و اقلیم‌ها و آب‌وهوای متفاوت هستند و محیط پویایی دارد. شما می‌توانید حالت‌های مختلف جاده را بین آزادراه، شهر، جاده بیابانی و جاده زمستانی، انتخاب کنید. حتی امکان انتخاب زمان بازی بین سه زمان ظهر، غروب و شب نیز وجود دارد. صداگذاری بازی نیز جذابیت بالایی دارد و هیجان خاصی به بازی بخشیده است.

جاده‌های طولانی پر پیچ‌وخم بازی و افزایش سرعت موتور در مراحل مختلف، شما را بیشتر به وقت گذرانی با این بازی ترغیب می‌کند. گاهی اوقات به‌قدری غرق در این بازی می‌شوید که تصور می‌کنید خود شما در حال موتورسواری هستید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این بازی اجرای کاملاً نرم و روان آن است. پس از اتمام هر مرحله یا تصادف کردن، امتیاز سایر افراد نیز در لیدربورد نمایش داده می‌شود.

بازی دارای چند حالت است که شامل حالت Time trial (حالت دارای محدودیت زمانی)، حالت Two way (در این حالت خودروها از سمت مقابل به سمت شما می‌آیند و باید موتور را طوری هدایت کنید که با آن‌ها برخورد نکنید) و حالت آزاد می‌شود که در آن آنقدر به مسیر خود ادامه می‌دهید تا تصادف کنید.

توسعه‌دهندگان بازی بیش از ۷۰ مأموریت مختلف را طراحی ایجاد کرده‌اند. برای انجام مأموریت‌های جدید باید مأموریت‌های قبلی را انجام دهید تا مأموریت‌های جدید باز شوند. Traffic Rider تاکنون بیشتر از صد میلیون مرتبه دانلود شده است.

دانلود Traffic Rider از گوگل پلی استور

دانلود Traffic Rider از بازار

Once Upon A Tower

در بازی آفلاین اندروید Once Upon A Tower کنترل شاهزاده‌ای را در دست می‌گیرید که در برجی زندانی شده و اژدهایی نیز قصد کشتن او را دارد. شاهزاده داستان ما برای نجات از این مخمصه و فرار از دست اژدها تنها یک پتک دارد که باید با آن به زمین ضربات سهمگین بزند و آن را حفر کند. اژدها دائماً به دنبال اوست و هر آنچه را که در سر راه قرار دارد، با نفس آتشینش از بین می‌برد.

در ضمن در طول مسیرتان با موجودات وحشتناک گوناگون دیگری نیز مواجه می‌شوید؛ از اوگرها (هیولاهای بسیار زشت با ظاهر انسانی) گرفته تا عنکبوت‌های رعب‌انگیزی که می‌توانند به‌راحتی از دیوار بالا بروند. از تله‌هایی که ممکن است هر آن سر از زمین بیرون آورند و شما را گرفتار کنند، نیز نباید غافل شوید.

حتی اگر تمام موجودات را از بین ببرید و از تمام تله‌ها فرار کنید، ممکن است یک لحظه حواستان نباشد و به اعماق سیاهچاله یا گدالی بیفتید.

مهمترین اصل برای نجات یافتن در این بازی و گرفتار نشدن در آن، سرعت است، پس باید تا جای ممکن سریع عمل کنید.

در طول مسیرتان حتماً سکه و آیکون‌های قدرت را جمع‌آوری کنید؛ زیرا برای پشت سر گذاشتن مراحل بازی و نجات از برج به آن‌ها نیاز دارید. بازی Once Upon A tower دارای گرافیک و صداگذاری هیجان‌انگیز است و می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را برای شما رقم بزند.

دانلود بازی افلاینOnce Upon A Tower از گوگل پلی استور

دانلود Once Upon A Tower از بازار

 بازی چند نفره آفلاین Asphalt 8بازی Asphalt 8

قیمت: رایگان

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که به دنیای بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۱ علاقه‌مند باشد و با نام Asphalt آشنا نباشد. سری بازی‌های آسفالت جزو محبوب‌ترین بازی‌های ریسینگ اندرویدی هستند و با گرافیک جذاب و خیره‌کننده خود و همچنین هیجان بالا هر کاربری را به خود علاقه‌مند می‌کنند.

در آسفالت ۸ می‌توانید از ۴۰ مسیر مختلف با ۱۰۰ خودروی مختلف سوپراسپرت از برندهای مطرح مانند خودروهای سوپر اسپرت از برندهای مطرحی مثل بی ام و، فیات، فورد و آئودی لذت ببرید.  لوکیشن‌های بازی شامل خیابان‌های توکیو و خیابان‌های شهرها و مناطق دیگر شامل شهرهای گویان فرانسه، ونیز، کشور ایسلند و خیابان‌های صحرای نوادا و… می‌شود.

آسفالت ۸ دارای ۸ فصل و ۱۸۰ مرحله‌ای است. با پیشرفت در بازی و پشت سر گذاشتن چالش‌های نسبتاً دشوار آن می‌توانید سطح خود را ارتقاء دهید و از ابزارهای در اختیارتان برای سفارشی‌سازی خودرو خود استفاده کنید.

آسفالت ۸ دارای دو حالت آنلاین و آفلاین وجود دارد. در حالت آفلاین می‌توانید با خودروهایی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، مسابقه دهید و در حالت آنلاین و چند نفره با ۱۲ رقیب انسانی رقابت دشواری را آغاز کنید. مسلماً حالت آنلاین بازی لذت و هیجان بیشتری دارد.

یکی از اتفاقات هیجان‌انگیز بازی جمع‌آوری نیترو است. با جمع‌آوری نیترو می‌توانید سرعت خودرو خود را افزایش دهید. برای افزایش هرچه بیشتر نیرو باید با خودرو خود دریفت کنید یا به ‌اصطلاح دستی بکشید، زمانی که نیتروی شما به حداکثر میزان ممکن رسید و نوار مربوط به آن کاملاً پر شد، می‌توانید با حداکثر سرعت ممکن دیوانه‌وار برانید و در این حالت محیط بازی جلوه بسیار هیجان‌انگیزی پیدا می‌کند.

همان‌طور که گفتیم آسفالت ۸ از گرافیک بسیار خیره‌کننده‌ای برخوردار است و سطح خیس خیابان‌های توکیو در بازی واقعاً شما را ذوق‌زده می‌کند.

نورپردازی و صداگذاری بازی نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است و پخش موسیقی‌های هیجان‌انگیز شما را غرق در فضای بازی می‌کند. در ضمن تغییرات آب‌وهوایی و بارش برف و باران و همچنین پراکنده‌شدن گرد و غبار در آسمان جذابیت بصری را به میزان قابل‌توجهی‌ افزایش می‌دهد.

دانلود بازی افلاین Asphalt 8 از گوگل پلی استور

دانلود Asphalt 8 از بازار

بازی افلاین Cubway برای اندروید

قیمت: رایگان

بازی Cubway واقعاً ذهن شما را به چالش می‌کشد و به تمرکز بالایی نیاز دارد. در این بازی باید مکعب کوچکی را با سرعت و دقت بالایی از میان موانع عبور دهید و به نقطه مشخص شده برسانید. کوچک‌ترین برخورد با موانع، باعث شکست شما می‌شود.

موانع بازی در مراحل ابتدایی ثابت و در مراحل بالاتر متحرک می‌شوند و اگر تمرکز کافی نداشته باشید، می‌توانند بارها و بارها شما را شکست دهند. وجود حرکات و مکانیک‌های متنوع در بازی، آن را دشوارتر کرده است.

شما می‌توانید با حرکات رو به عقب و جلو مکعب را حرکت دهید. Cubway می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند و قدرت تمرکز شما را به چالش بکشد. محیط سیاه‌وسفید بازی جلوه بصری خاصی به آن بخشیده است.

همچنین وجود عناصر و افکت‌هایی مثل بارش باران، طرح شب و روز، حرکت آهسته و بسیاری از موارد دیگر، تاثیرگذاری جلوه‌های بصری بازی را به میزان زیادی تقویت کرده است. در کل جلوه‌های بصری بازی بسیار عالی و ظریف طراحی شده‌اند. بازی دارای ۵۵ مرحله متفاوت و ۳ حالت مختلف است.

موسیقی‌های بازی نیز واقعاً عالی هستند (توصیه می‌کنیم موسیقی‌های بازی را با هدفون گوش کنید تا آن‌ها را درست مطابق انتظار سازنده، بشنوید).

دانلود بازی افلاین Cubway

Friday the 13th بازی استراتژیک آفلاین

بازی استراتژیک آفلاین

قیمت: رایگان

اگر عاشق بهترین بازی های اندروید افلاین ترسناک یا معمایی یا هر دو هستید یا بازی استراتژیک آفلاین ، Friday the 13th را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی که باید معماهای پازل مانند دشواری را حل کنید. کنترل شخصیت اصلی بازی یعنی جیسن وورهیس را در دست می‌گیرید که قاتل بی‌رحم است و برای حل معماهای بازی، باید سایر شخصیت‌های بازی را از صحنه روزگار محو می‌کند.

بازی دارای ۱۰۰ معمای مختلف است که باید برای حل آن‌ها افراد زیادی را قلع‌وقمع کنید و باید مراقب باشید در حین انجام این قتل‌های زنجیره‌ای گرفتار نیروهای پلیس، تله‌های مختلف، مین‌های زمینی و سایر خطرات نشوید. همچنین بازی دارای ۸ مرحله استراتژیکی و وحشتناک است.

این بازی به دلیل برخورداری از خشونت بالا، برای کودکان مناسب نیست؛ اما بزرگسالان را می‌تواند برای مدت زیادی سرگرم کند. بازی دارای یک حالت ترسناک و یک حالت معمایی است تا بتواند طیف گسترده از کاربران را راضی کند. همچنین با پیشرفت در بازی می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید تا قدرت کشتاری آن‌ها افزایش یابد.

دانلود بازی افلاین Friday the 13th از گوگل پلی استور

دانلود Friday the 13th از بازار

Dead Cell بازی شمشیری افلاین

بازی Dead Cell

قیمت: ۸.۹۹ دلار

در بازی Dead Cells ،بازی شمشیری افلاین شما در نقشه کیمیاگری بزرگی ظاهر می‌شوید که در مسیر زندگی شکست خورده و به دنبال دستیابی به حقایق و رازهای سربه‌مهر است. او در جریان بازی می‌کند وارد قلعه‌ای در جزیره‌ای دورافتاده شود و به بخش‌های اصلی قلعه دست پیدا کند؛ اما در این راه با هیولاها، شیاطین و قلعه‌های مرگباری روبه‌رو می‌شود که باید تمام آن‌ها را پشت سر بگذارد.

در حین روند بازی می‌توانید از ابزارها و سلاح‌های مختلفی جهت مقابله با دشمنانتان استفاده کنید. گرافیک دوبعدی بازی در حد قابل‌قبولی است و موسیقی‌های هیجان‌انگیز بازی نیز هیجان آن را دوچندان می‌کند.

گیم ‌پلی بازی نیز مانند بسیاری از بازی‌های دارای این ژانر ساده است و  برای کنترل شخصیت بازی باید آن را به سمت جلو و عقب کشید؛ البته چند آیتم نیز برای کنترل دقیق‌تر شخصیت ایجاد شده است. یکی از نقاط مثبت قابل‌توجه Dead Cells پشتیبانی این بازی از کنترل‌های فیزیکی ازجمله گیم‌‌‌‌‌‌‌پد است.

گیم‌‌پلی روان و قابلیت اجرای بازی با ۶۰ فریم در ثانیه یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌تواند شما را انجام بازی ترغیب کند.

در این نمونه بهترین بازی های افلاین اندروید علاوه بر اینکه سلاح‌های قدیمی همچون شمشیر و تیر و کمان در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید از ابزارهای مرگباری مثل بمب یخی یا بمب آتشی برای متوقف کردن دشمن یا وارد کردن آسیب‌های جدی به او استفاده کنید.

در Dead Cells نباید تنها هدفتان درو کردن دشمنان باشد و حتی اگر چنین رویکردی داشته باشید ممکن است سریع شکست بخورید. در این بازی باید با تاکتیک خاصی عمل کنید و به دشمنان  طوری ضربه بزنید که بیشترین آسیب به آن‌ها وارد شود.

دانلود بازی افلاین Dead Cells از گوگل پلی استور

Kingdom Rush Vengeance بازی استراتژیک آفلاین

قیمت: ۴٫۹۹دلار

بازی Kingdom Rush:Vengeance یکی از بهترین بازی های اندروید افلاین جذاب است و شما باید با استفاده از برج‌ها و سایر سازه‌های دیگری که در بازی وجود دارد، از قلمرو خود برابر حملات دشمنان دفاع کنید.

در بازی ۱۶ برج مختلف وجود دارد که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند و  می‌توان با ترکیب آن‌ها با یکدیگر، برج‌های کاملاً جدیدی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایجاد کرد.

در این بازی سربازان خود را تنها باید با انگشتان دست هدایت کنید و در این نبرد حماسی از آن‌ها در برابر اژدهاها، گیاهان آدم‌خوار و ساکنین مخوف دفاع کنید.

شما می‌توانید شخصیت‌های اصلی بازی را از بین ۹ قهرمان انتخاب کنید و شخصیت بازی در حین بازی به دستاوردها، اسرار شگفت‌انگیز و آیتم‌های ارزشمندی دست پیدا می‌کند که بهره‌مندی و استفاده از آن‌ها برای ارتقای سطح در بازی لازم و ضروری هستند.

در Kingdom Rush Vefeance که دارای ۱۶ مأموریت مختلف است و هرکدام از آن‌ها شگفتی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد، باید با بیش از ۳۵ دشمن بزرگ و کارکشته مبارزه کنید و با استفاده از قدرت‌های ماورایی آن‌ها را از سر راه بردارید. همچنین با پیشرفت در بازی می‌توانید به سطح‌های بالاتری دست پیدا کنید و ارتش خود را به بهترین شکل ممکن آموزش دهید.

دانلود بازی افلاین Kingdom Rush:Vengeance از گوگل پلی استور

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۱ را معرفی کنیم؛ چنانچه بازی‌های آفلاین اندرویدی دیگری را می‌شناسید که فکر می‌کنید می‌توانند در این فهرست قرار گیرند، معرفی کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.5 / 5. تعداد آرا: 4

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    کافه گیم
    ژانویه 26, 2023

    ممنون از این مطلب کاربردی

لینک کپی شد!