تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید آباژور+ قیمت

معرفی انواع آباژور ارزان قیمت و شیک

راهنمای خرید
آباژور در دکوراسیون پذیرایی به دلیل تاثیری که در نورپردازی خانه ایفاء می‌کند، نقش مهمی دارد. در انتخاب آباژور باید به چند نکته از جمله قد آباژور و رنگ و شکل کلاهک با توجه به چیدمان منزل توجه کنید. محصولات روشنایی و تزئینی مانند آباژور در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی با توجه به دکوراسیون داخلی خانه یا محیط اداری طراحی و ساخته می‌شوند.

آباژور در دکوراسیون پذیرایی به دلیل تاثیری که در نورپردازی خانه ایفاء می‌کند، نقش مهمی دارد. در انتخاب آباژور باید به چند نکته از جمله قد آباژور و رنگ و شکل کلاهک را با توجه به چیدمان منزل توجه کنید. محصولات روشنایی و تزئینی مانند آباژور در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی با توجه به دکوراسیون داخلی خانه یا محیط اداری طراحی و ساخته می‌شوند.

تصلا– آباژور وسیله تزئینی مهمی است که در کنار ایجاد روشنایی، زیبایی و جذابیت متفاوتی به محیط زندگی شما اضافه می‌کند. انواع آباژور به صورت ایستاده و رومیزی طراحی می‌شوند که در این مطلب به معرفی بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار اشاره می‌کنیم.

 

آباژور ارزان قیمت

آباژور رومیزی

آباژور رومیزی+ آباژور ارزان قیمت

آباژور رومیزی مدل SN311 یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های اینترنتی است. شِید یا کلاهک این آباژور در رنگ‌های متنوع و جذابی طراحی و تولید شده‌اند که با رنگ پایه آن همخوانی دارند.

برای ساخت بدنه این محصول زیبا از شیشه و فلز استفاده شده است. با استفاده از دِیمری که برای این آباژور در نظر گرفته شده، شما می‌توانید شدت نور لامپ را کم یا زیاد کنید. نوع لامپ آباژور رومیزی مدل SN311 رشته‌ای است.

طول سیم آن نیز حدود ۱۲۰ سانتی‌متر است و شما می‌توانید از این آباژور کنار تختخواب یا بر روی میزی در بخش پذیرایی خانه خود استفاده کنید.

قیمت آباژور رومیزی ۱۶۴ هزار تومان است.

 

آباژور رومیزی آصفیان مدل مولن روژ ژیگو MRK3

آباژور رومیزی آصفیان مدل مولن روژ+آباژور ارزان قیمت

برند ایرانی آصفیان یکی از تولیدکنندگان محصولات تزئینی و روشنایی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ شروع کرده است.

یکی از محصولات پرفروش و محبوب آصفیان، آباژور مولن روژ است که به صورت رومیزی طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه این آباژور زیبا از فلز آبکاری شده و شیشه است. رنگ فلز این محصول ثابت مانده و در طول زمان خاصیت درخشندگی خود را از دست نخواهد داد.

جنس شید آباژور رومیزی آصفیان از حریر بوده و قابلیت شستشو نیز دارد. طول سیم این محصول ۱۴۰ سانتی‌متر است. شما می‌توانید برای روشن و خاموش کردن لامپ از کلیدی که بر روی سیم تعبیه شده، استفاده کنید.

شید این آباژور در رنگ‌های متنوعی مانند آبی، کرم، مشکی، زرشکی و… طراحی شده است.

قیمت تقریبی این محصول ۴۳۹،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور رومیزی آرام

آباژور رومیزی آرام+آباژور ارزان قیمت

آرام یکی از برندهای تولیدکننده انواع آباژور ایستاده و رومیزی است که از طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی برای طراحی محصولات خود استفاده می‌کند.

یکی از محصولات محبوب برند آرام، آباژور رومیزی مدل MT7018 است که شید آن در رنگ‌های متنوعی طراحی شده است. کلاهک این آباژور به شکلی طراحی شده که نمایی از پایه محصول را به شما نشان نمی‌دهد.

پایه بر روی یک استند چوبی قرار گرفته و جنس پارچه شید نیز از مخمل است. ارتفاع تقریبی آباژور رومیزی آرام ۳۰ سانتی‌متر و عرض آن نیز ۱۴ سانتی‌متر است. طول سیم نیز ۱۷۰ سانتی‌متر است.

قیمت آباژور رومیزی آرام ۱۷۲ هزار تومان است.

 

آباژور مدرن

آباژور مدرن+ آباژور ارزان و شیک

آباژورهای مدرن در عین سادگی، بسیار شیک بوده و با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگی دارند.

برند چشمه نور یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات روشنایی و تزئینی در ایران است که در زمینه واردات نیز بسیار موفق بوده است. برند چشمه نور با توجه به سلایق مختلف، انواع آباژور مدرن و کلاسیک را روانه بازار کرده است.

یکی از محصولات شیک و مدرن این برند، آباژور ایستاده مدل ML7034-BR است که شید یا کلاهک آن در رنگ‌های متنوعی طراحی شده است. پایه این آباژور مدرن از جنس چوب بوده و رنگ آن نیز قهوه‌ای است.

طول سیم این محصول ۱۵۰ سانتی‌متر بوده و نوع سرپیچ از E27 است.

قیمت آباژور چشمه نور حدود ۶۶۰ هزار تومان است.

 

آباژور چوبی

آباژور چوبی+آباژور ارزان قیمت

انواع آباژور و چراغ‌خواب‌های چوبی، بین خریداران طرفدار و محبوبیت بیشتری دارند. چوب متریالی است که به خوبی در دکوراسیون داخلی با دیگر اسباب و اثاثیه خانه هماهنگ می‌شود.

اگر به دنبال خرید آباژور ارزان‌قیمت هستید، آباژور چوبی ورساچوب مدل A16 بهترین گزینه است. این محصول در فروشگاه‌های آنلاین با قیمتی مناسب از فروش خوبی برخوردار بوده است.

آباژور ایستاده ورساچوب به صورت سه پایه طراحی شده و رنگ پایه‌ها قهوه‌ای است. شما می‌توانید شید این محصول را در رنگ‌هایی بسیار متنوع انتخاب و خریداری کنید. جنس کلاهک نیز از پارچه مخمل است.

ارتفاع آباژور چوبی ورساچوب حدود ۱۶۰ سانتی‌متر است.

برای خرید این آباژور ارزان‌قیمت باید ۲۴۹ هزار تومان هزینه کنید.

 

آباژور چوبی آرام مدل ML7011

آباژور چوبی آرام که به شکل ایستاده طراحی شده از طرح‌های متفاوت و جذابی برای کلاهک آباژور استفاده کرده است. جنس شید نیز از پارچه مخمل است.

رنگ پایه آباژور چوبی آرام قهوه‌ای روشن و سفید بوده و ارتفاع کلی محصول نیز ۱۵۵ سانتی‌متر است. طول سیم این محصول ۲۰۰ سانتی‌متر است و دارای سرپیچ نوع E27 است. کلید روشن و خاموش کردن آباژور نیز به صورت زنجیری طراحی شده است.

قیمت تقریبی این محصول ۵۸۴،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور ایستاده خمیده مدل KLZB

آباژور ایستاده خمیده+آباژور ارزان قیمت

قسمت بالای این آباژور به صورت خمیده طراحی شده که شما می‌توانید برای روشنایی مکانی خاص از آن استفاده کنید. طول این آباژور ۱۳۵ سانتی‌متر و طول سیم آن نیز ۱۲۰ سانتی‌متر است. جنس بدنه محصول از فلز است.

قیمت آباژور ایستاده خمیده ۷۲۰ هزار تومان است.

 

آباژور ایستاده آرام مدل ۷۰۲۵

آباژور ایستاده آرام مدل 7025+آباژور ارزان قیمت

پایه این آباژور از چوب بوده و طراحی آن فرم متفاوتی دارد. کلاهک این محصول برخلاف دیگر آباژورهای ساده به شکل مربع است. این شید نیز در رنگ‌های مختلفی موجود است.

ارتفاع آباژور آرام ۱۵۵ سانتی‌متر بوده و جنس پایه نیز از چوب است. طول سیم این محصول ۱۵۰ سانتی‌متر است و سیم‌کشی آن به صورت مخفی انجام شده است.

این محصول با قیمت تقریبی ۵۴۳ هزار تومان در بازار موجود است.

 

آباژور ایستاده کنار مبلی آرام مدل ۷۰۱۲

  • جنس پایه از چوب و شیشه
  • ارتفاع آباژور ۱۶۵ سانتی‌متر
  • نوع لامپ رشته‌ای
  • طول سیم ۲۰۰ سانتی‌متر
  • جنس شید از مخمل در طرح‌های مختلف
  • عملکرد کلید روشن و خاموش به صورت زنجیری
  • نوع سرپیچ E27
  • مجهز به کلید روشن و خاموش LED به صورت جداگانه

این محصول با قیمت ۷۵۸،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

آباژور چرخشی رایکا مدل VRS04

آباژور چرخشی رایکا+آباژور ارزان قیمت

این آباژور از برند رایکا با توجه به قیمت مناسبی که دارد، از فروش بالایی برخوردار بوده است. سه پایه این محصول به شکلی طراحی شده که شما با چرخش آن می‌توانید زاویه مورد نظر خود را برای قرارگیری آباژور انتخاب کنید.

در واقع قابلیت چرخش به شما اجازه می‌دهد تا به دلخواه ارتفاع آباژور و فاصله بین پایه‌ها را تنظیم کنید. جنس پایه‌ها از چوب بوده و ارتفاع کلی آباژور ۱۶۵ سانتی‌متر است. طول سیم نیز ۱۲۰ سانتی‌متر است.

تنوع در رنگ شید، قدرت انتخاب بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید بر اساس رنگ و دکوراسیون خانه خود، شید مورد نظر خود را خریداری کنید. این محصول یکی از پرفروش‌ترین آباژورهای معرفی شده در سایت‌های اینترنتی است.

آباژور ارزان‌قیمت رایکا ۲۳۸ هزار تومان است.

 

آباژور رومیزی مدل MS04

+

این آباژور ۵۸ سانتی‌متر ارتفاع داشته و طول سیم آن نیز ۱۴۰ سانتی‌متر است. جنس بدنه از شیشه و جنس شید از جنس حریر است. کلاهک این محصول در چند رنگ تیره و روشن طراحی شده است. کلید روشن و خاموش آباژور بر روی سیم تعبیه شده است.

قیمت این آباژور رومیزی حدود ۲۶۵،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور رومیزی آصفیان مدل کاترین

آباژور رومیزی آصفیان مدل کاترین+آباژور ارزان قیمت

آباژور کاترین در سه رنگ سفید، مشکی و کرم تولید و عرضه می‌شود. پایه و بدنه این محصول از فلز است که روکش رنگی آن از نوع رنگ استاتیک است.

شید یا کلاهک آباژور آصفیان از حریر بوده و قابلیت شستشو دارد. ارتفاع محصول ۴۲ سانتی‌متر و طول سیم نیز ۱۴۵ سانتی‌متر است.

شما می‌توانید برای تهیه این آباژور از برند آصفیان ۲۷۵،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

 

خرید آباژور

آباژور ایستاده

آباژور ایستاده+آباژور ارزان قیمت

یکی دیگر از محصولات جذاب برند آصفیان آباژور ایستاده طرح مولن روژ مدل MRK7 است که با ارتفاع ۱۵۰ سانتی‌متر طراحی شده است.

شید این آباژور از جنس حریر بوده و قابلیت شستشو دارد. جذابیت این محصول به آباژور رومیزی است که در کنار این آباژور ایستاده و به صورت سِت تولید شده است. جنس شید آباژور رومیزی نیز از حریر بوده و کلیدی برای روشن و خاموش کردن لامپ بر روی سیم هر دو محصول تعبیه شده است.

ارتفاع آباژور رومیزی ۶۰ سانتی‌متر است. فلزی که در پایه این دو محصول به کار رفته آبکاری شده و رنگ ثابت است. سرپیچ هر دو آباژور نیز از نوع استاندارد ABS است.

این سِت با قیمت تقریبی ۲،۰۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

 

آباژور کنار سالنی

آباژور آصفیان مدل الیس MRK16 به صورت ایستاده طراحی شده که گزینه‌ای مناسبی برای تزئین نمای کنار سالن است.

پایه این آباژور ایستاده فلزی است و برای ایجاد جذابیت بیشتر یک گوی شیشه‌ای زیبا میان پایه فلزی طراحی شده است. فلز رنگی ثابت داشته و آبکاری شده است.

طول سیمی که برای این آباژور کنار سالنی در نظر گرفته شده است، ۱۴۰ سانتی‌متر است. شید یا کلاهک این محصول نیز از جنس حریر و با قابلیت شستشو است.

ارتفاع آباژور ایستاده الیس ۱۵۱ سانتی‌متر است و کلید عملکرد روشن و خاموش آن نیز مانند دیگر محصولات بر روی سیم تعبیه شده است.

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی آصفیان حدود ۱،۳۶۸،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور کلاسیک

آباژور کلاسیک رایکا مدل BNZ02-S به صورت ایستاده طراحی شده و جنس پایه آن از رزین است. این آباژور کلاسیک زیبا در رنگ‌های کرم طلایی، سفید و طلایی تولید شده است. طول سیم این محصول نیز ۱۲۰ سانتی‌متر است.

قیمت آباژور کلاسیک رایکا ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور لوکس

در میان محصولات با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، آباژورهایی نیز در بازار موجود هستند که در گروه محصولات لوکس و گران‌قیمت قرار می‌گیرند. آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML3590 یکی از این محصولات لوکس است از چند شاخه با لاله‌هایی زیبا تشکیل شده است.

آباژور لوکس چشمه نور به ۶ شاخه مجهز شده که برای ایجاد نمایی زیبا کریستال‌های درخشان نیز به این شاخه‌ها اضافه شده است. جنس این آباژور از آلومینیوم دایکاست با آبکاری آنتیک است.

قیمت آباژور ایستاده کریستالی چشمه نور ۴،۳۴۱،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور ایکیا

آباژور ایکیا مدل Arstid به صورت پایه ‌بلند و ایستاده طراحی شده است. جنس بدنه این آباژور زیبا از برند ایکیا استیل بوده و می‌توان این محصول را در گروه آباژورهای لوکس قرار داد.

ارتفاع تقریبی آباژور ایکیا ۱۵۵ سانتی‌متر و طول سیم آن ۲۰۴ سانتی‌متر است. برای روشن و خاموش کردن لامپ این محصول باید از کلید زنجیری آن استفاده کنید.

قیمت آباژور ایکیا از ۲،۲۹۰،۰۰۰ تا ۲،۸۳۷،۰۰۰ تومان متغیر است.

 

آباژور ایکیا مدل Lampan

یکی دیگر از محصولات جذاب و متفاوت ایکیا، آباژور مدل Lampan است که به شکل رومیزی طراحی شده است.

جنس این محصول از پلاستیک است و به همین دلیل بسیاری از کاربران نسبت به قیمت آن اعتراض داشته‌اند. با این حال بسیاری از خریداران از زیبایی و خاص بودن این محصول رضایت داشته‌اند. آباژور ایکیا در رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید شده است.

این محصول با قیمت تقریبی ۳۴۸،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

 

آباژور پایه بلند

آباژور ایستاده چشمه نور مدل ۷۰۱۶ دارای پایه‌ای از جنس چوب بوده و به یک شید ساده به رنگ کرم مجهز شده است.

ارتفاع آباژور پایه بلند چشمه نور ۱۴۵ سانتی‌متر بوده و طول سیم این محصول نیز ۱۵۰ سانتی‌متر است.

قیمت آباژور ایستاده چشمه نور حدود ۱،۱۰۴،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور ایستاده کنار مبلی

بعضی از انواع آباژور به آویزهایی کریستالی مزین شده‌اند که طرفداران بسیاری نیز دارند. آباژور ایستاده دیلایت مدل نیلوفر گلد، یکی از این محصولات است که شید یا کلاهک آن در رنگ‌های متنوعی طراحی شده است.

جنس کلاهک از پارچه میکرو جیر است و قابلیت شستشو دارد. آبکاری فورتیک یا الکترولاک برای بدنه این آباژور در نظر گرفته شده است که باعث درخشندگی سطح پایه آن می‌شود.

از کلاهک این محصول کریستال‌های زیبا و درخشان آویزان شده‌اند که جذابیت آباژور را دو برابر کرده‌اند. پایه محصول در طول زمان دچار زنگ‌زدگی نخواهد شد، به این علت که قبل از مرحله آبکاری، سطح با یک لایه مس روکش شده است. طول سیم نیز ۱۵۰ سانتی‌متر و ارتفاع محصول ۱۵۸ سانتی‌متر است.

قیمت آباژور ایستاده کریستالی دیلایت ۱،۱۹۰،۰۰۰ تومان است.

 

آباژور چهره

نوع دیگری از آباژور یا بهتر بگوییم چراغ‌خواب با ابعادی کوچک در بازار موجود است که شما می‌توانید چهره خود یا اعضای خانواده‌تان را بر روی آن چاپ کنید.

تولیدکنندگان مختلفی در سایت‌های اینترنتی انواع آباژور چهره را با طرح‌ها و امکانات متفاوتی تولید و عرضه می‌کنند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!