تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید لوازم برقی عروس

لوازم برقی اصلی جهیزیه کدامند؟

راهنمای خرید
لوازم برقی از ضروری‌ترین وسایل موجود در هر خانه‌ای هستند که در برندهای مختلف با قیمت‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند.اگر قصد خرید جهیزیه دارید، ابتدا اقلام مورد نیاز خود را دسته‌بندی کرده و بر این اساس فهرستی کامل تهیه کنید. توصیه می‌شود لوازم برقی ضروری جهیزیه را در گروهی مجزا قرار داده و هزینه متناسب با بودجه خود را نیز درج کنید. به این ترتیب می‌توانید به کمک برنامه‌ریزی و تنظیم لیست، لوازم برقی ضروری جهیزیه خود را تهیه کنید.

تصلا– در خرید لوازم برقی جهیزیه اولین مواردی که در لیست خرید ذکر می‌شود، لوازم برقی ضروری جهیزیه است. در واقع مهمترین اقلام در این لیست، انواع لوازم برقی است که در حضور آن‌ها در خانه و آشپزخانه ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید وسایل جهیزیه عروس

لوازم برقی جهیزیه که ضروری هستند

شما می‌توانید برای خرید جهیزیه از دسته‌بندی‌های مختلفی برای سهولت در انجام کار استفاده کنید. همچنین می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر، محدوده قیمت مشخصی را نیز برای خرید لوازم ضروری مانند لوازم برقی در نظر بگیرید.

اگر قصد خرید جهیزیه دارید، ابتدا اقلام مورد نیاز خود را دسته‌بندی کرده و بر این اساس فهرستی کامل تهیه کنید. توصیه می‌شود لوازم برقی ضروری جهیزیه را در گروهی مجزا قرار داده و هزینه متناسب با بودجه خود را نیز درج کنید. به این ترتیب می‌توانید به کمک برنامه‌ریزی و تنظیم لیست، لوازم برقی ضروری جهیزیه خود را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: کابوس خرید جهیزیه کامل عروس

لوازم برقی عروس

از جمله لوازم برقی جهیزیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یخچال فریزر

لوازم برقی عروس

یکی از مهمترین لوازم برقی عروس در خرید جهیزیه، یخچال و فریزر است. قبل از هر چیز برای خرید یخچال و فریزر باید ابعاد و مساحت آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر آشپزخانه خانه جدید شما کوچک باشد، امکان قرار دادن یخچال ساید بای ساید در آن وجود نخواهد داشت.

در قدم بعدی باید ظرفیت یخچال فریزر را با توجه به نیاز مصرفی خود انتخاب کنید. برند محصول و رنگ آن نیز از مواردی هستند که کاملا به سلیقه شما بستگی دارند. البته لازم به ذکر است که در خرید جهیزیه اگر لوازم برقی از برندهای باکیفیت و معتبری خریداری شوند تا چندین سال شما از تعمیر یا تعویض لوازم برقی بی‌نیاز خواهید بود.

در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی متنوعی در بازار موجود هستند که با کمی تحقیق می‌توانید یخچال فریزری متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای شما برای خرید لوازم برقی آشپزخانه کیست؟

ماشین لباسشویی

لوازم برقی عروس

دومین وسیله در لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه، ماشین لباسشویی است. زوج‌های جوان در ابتدای زندگی با توجه به اینکه تعداد اعضای خانواده آن‌ها تنها دو نفر است، معمولا مصرف زیادی از ماشین لباسشویی ندارند. به همین جهت شما می‌توانید ماشین لباسشویی با ظرفیت کم برای جهیزیه عروس تهیه کنید.

در خرید لوازم برقی عروس حتما باید به کیفیت وسیله توجه داشته باشیم. زوج‌های جوان قرار است تا چندین سال از این لوازم استفاده بهینه داشته باشند، به همین دلیل هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد، طول عمر آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

برندهای ال جی و سامسونگ از بهترین برندهای خارجی برای خرید ماشین لباسشویی هستند. در حال حاضر برندهای ایرانی مانند پاکشوما، جی‌پلاس، اسنوا و…نیز محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:لیست جهیزیه لاکچری با قیمت روز

جاروبرقی

لوازم برقی عروس

یکی دیگر از مهمترین و ضروری‌ترین وسیله‌های برقی برای تهیه جهیزیه، جاروبرقی است. تنوع انواع جاروبرقی و جاروی شارژی در اندازه و توان مصرفی مختلف، باعث شده تا تازه‌عروسان انتخاب بهتری برای خرید این وسیله داشته باشند.

تهیه جاروبرقی ضرورت بیشتری نسبت به خرید جارو شارژی دارد. در واقع جاروهای شارژی نسبت به عملکرد و قابلیت‌هایی که دارند، در دسته‌بندی لوازم برقی ضروری جهیزیه عروس قرار نمی‌گیرند. سامسونگ، ال جی، بوش و برندهای ایرانی مانند پارس خزر و سانی از بهترین برندهای موجود در بازار برای خرید جاروبرقی هستند.

ماشین ظرفشویی

لوازم برقی عروس

ماشین ظرفشویی در لیست لوازم برقی جهیزیه قرار نمی‌گیرد. با این حال تهیه این وسیله و استفاده از آن برای برخی از افراد ضرورت دارد. به عنوان مثال تازه‌عروسانی که در بیرون از منزل کار می‌کنند یا افرادی که به برگزاری مهمانی‌های خانوادگی علاقه دارند، معمولا ماشین ظرفشویی را به لیست خرید جهیزیه خود اضافه می‌کنند.

انواع ماشین ظرفشویی با ظرفیت‌های مختلف در بازار موجود است که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود آن‌ها را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه

لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس

در هر آشپزخانه تعدادی لوازم برقی وجود دارد که به دو گروه وسیله‌های ضروری آشپزخانه و لوازم غیرضروری تقسیم‌بندی می‌شوند. البته این دسته‌بندی با توجه به نیاز اعضای خانواده به آن وسیله و بودجه مورد نظر برای خرید مشخص می‌شود.

معمولا در خرید جهیزیه عروس، در صورت تمکن مالی خوب، لیست کاملی از لوازم برقی آشپزخانه تهیه می‌شود. در این لیست تمام وسیله‌ها برای گذران زندگی ضروری نبوده و تهیه آن‌ها کاملا سلیقه‌ای است. در ادامه به تعدادی از این لوازم اشاره می‌کنیم.

پلوپز و آرام‌پز

برنج و غذاهایی که با برنج تهیه می‌شوند، از محبوب‌ترین مواد غذایی بین ما ایرانیان هستند. به همین دلیل وجود یک پلوپز در آشپزخانه خالی از لطف نیست. پلوپز و آرام‌پز از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت زمان در تهیه غذا و برگزاری مهمانی‌های خانوادگی هستند.

چای‌ساز

لوازم برقی عروس

یکی از لوازم برقی ضروری جهیزیه که کاربرد و استفاده زیادی دارد، دستگاه چای‌ساز است. از هر ۱۰ خانواده حداقل ۸ خانواده در آشپزخانه خود یک دستگاه چای‌ساز دارند. با استفاده از چای‌ساز شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن چای یا آب جوش تهیه کنید. در کنار برندهای خارجی، برندهای ایرانی معتبری مانند پارس خزر نیز دستگاه چای‌ساز را به لیست محصولات خود اضافه کرده‌اند.

ماکروویو یا سولاردام

ماکروویو را نمی‌توان در گروه لوازم ضروری جهیزیه قرار داد. با این حال وسایلی مانند ماکروویو بسیاری کاربردی بوده و در موقعیت‌های مختلف برای تازه‌عروسان وسیله‌ای ضروری و مفید محسوب می‌شوند.

کاربرد ماکروویو یا سولاردام تنها به گرم کردن غذا منتهی نمی‌شود. شما می‌توانید برای یخ‌زدایی و پخت غذاهای مختلفی مانند پیتزا یا لازانیا از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که قیمت دستگاه سولاردام از ماکروویو بیشتر است. در صورتی که بودجه شما سقف مشخصی دارد، خرید ماکروویو به سولاردام ارجحیت دارد.

بیشتر بخوانید: کابوس خرید جهیزیه کامل عروس

غذاساز

غذاساز هم یکی دیگر از لوازم برقی جهیزیه به شمار می‌رود. این دستگاه وسیله‌ای چندکاره است که در تهیه غذا و صرفه‌جویی در زمان به شما کمک می‌کند. امروزه بیشتر بانوان در کنار همسران خود مشغول به کار هستند، وجود وسایلی مانند غذاساز برای این دسته از افراد یک موهبت محسوب می‌شود.

با استفاده از غذاساز، مواد غذایی مختلف با بیشترین سرعت و در کمترین زمان آماده می‌شوند. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های مختلف این دستگاه استفاده بهینه داشته باشید. در حال حاضر انواع غذاساز با قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود است که شما با توجه به بودجه خود می‌توانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

آبمیوه گیری

لوازم برقی عروس

نوشیدن آب‌میوه‌های تازه نقش مهمی در سلامتی بدن انسان دارد. معمولا زوج‌های جوان به تغذیه و رژیم غذایی خود اهمیت بسیاری می‌دهند. لوازم برقی مانند آبمیوه گیری برای این دسته از افراد، وسیله‌ای ضروری محسوب می‌شود.

خوشبختانه در بازار برندهای ارزان‌قیمت بسیاری مشغول به فعالیت هستند که شما می‌توانید به کیفیت محصولات آن‌ها اطمینان کنید. بسیاری از تازه‌عروسان برای خرید بعضی از لوازم برقی جهیزیه، بودجه زیادی در نظر نگرفته‌اند. برای این منظور شما می‌توانید از محصولاتی با قیمت پایین‌تر، وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

به عنوان مثال آبمیوه گیری پارس خزر یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این برند است که شما برای خرید آن نیاز به صرف بودجه چندانی ندارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای شما برای خرید لوازم برقی آشپزخانه کیست؟

مخلوط‌کن و خردکن

تازه‌عروسان در ابتدای زندگی تهیه مواد خوراکی، نوشیدنی و غذاهای مختلفی را برای اولین بار تجربه می‌کنند. لوازم برقی مانند مخلوط‌کن، خردکن یا غذاساز به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا در این تجربه موفق‌تر عمل کنند.

شاید به نظر برسد مخلوط‌کن یا خردکن جزء لوازم ضروری جهیزیه عروس نیستند اما نمی‌توان از کاربردی بودن این لوازم غافل شد. شما برای تهیه غذاهای مختلف، انواع کیک، نوشیدنی و دسر می‌توانید از لوازم برقی مانند خردکن و مخلوط‌کن استفاده کنید.

بعضی از برندها دو قابلیت خرد کردن و مخلوط کردن را در یک محصول جای داده‌اند. اگر از بودجه کافی برای خرید این دسته از لوازم برخوردار هستید، می‌توانید به جای دو وسیله از یک وسیله کاربردی استفاده کنید.

در لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس موارد متعدد دیگری مانند دستگاه اسپرسوساز، رنده برقی، گوشتکوب برقی، همزن برقی و… نیز وجود دارد. این وسایل در دسته‌بندی لوازم برقی ضروری جهیزیه قرار ندارند و تهیه آن‌ها به میزان بودجه، سلیقه و نیاز زوج‌های جوان بستگی دارد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    ناشناس
    می 31, 2023

    سلام برلی تولید این لوازم برقی به جز یخچال و ماشین لباسشویی. چقدر پول و سرمایه لازم هست.

لینک کپی شد!