تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

ویژگی‌ها، مزایا و معایب یخچال‌های برند الکترواستیل کدام است؟

نقد و بررسی کیفیت یخچال و فریزرهای الکترواستیل

راهنمای خرید
از آنجایی که یخچال و فریزر یکی از ضروری‌ترین وسایل هر آشپزخانه‌ای است در نتیجه امروزه شرکت‌های مختلف تولید کننده لوازم خانگی در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از این دستگاه‌ها را تولید و به بازار معرفی می‌کنند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک –  کیفیت یخچال الکترواستیل چگونه است و آیا ارزش خرید را دارد؟ از آنجایی که یخچال و فریزر یکی از ضروری‌ترین وسایل هر آشپزخانه‌ای است در نتیجه امروزه شرکت‌های مختلف تولید کننده لوازم خانگی در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از این دستگاه‌ها را تولید و به بازار معرفی می‌کنند.

از این رو اگر برای خرید یخچال و فریزر به بازار لوازم خانگی مراجعه کنید با برندهای مختلفی که تولید این محصولات را در فهرست خدمات خود قرار داده‌اند مواجه خواهید شد. یکی از برندهای تولید کننده یخچال و فریزر که در ایران فعالیت می‌کند و محصولات نسبتاً با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، برند الکترواستیل است.

برند الکترواستیل انواع مختلفی از لوازم خانگی ایرانی از جمله یخچال و فریزرهای مختلف از یخچال و فریزر بالا و پایین گرفته تا یخچال و فریزر دوقلو را در ابعاد مختلف و متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند.

محصولات این برند نسبتاً متنوع و در عین حال نسبت به اینکه تولید داخل هستند، کیفیت مناسبی دارند. الکترواستیل در حال حاضر روزانه ۱۲۰۰ دستگاه انواع مختلف یخچال را در خط تولید این محصولات خود تولید می‌کند.

البته این برند به غیر از یخچال و فریزر خانگی انواع مختلفی از یخچال و فریزرهای صنعتی و ویترینی را نیز به بازار عرضه می‌کند که البته در این مطلب قرار نیست در مورد این سری از یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل صحبت کنیم.

آنچه در این مطلب قرار است به آن پرداخته شود شامل موضوعات زیر خواهد بود:

  • معرفی برند الکترواستیل
  • معرفی و بررسی ویژگی‌های چند نمونه از بهترین یخچال و فریزرهای الکترواستیل بازار
  • معرفی مزایا و معایب هر کدام از بهترین یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل

در ادامه به تفصیل در خصوص موضوعاتی که در بالا آمده است، توضیح خواهیم داد. امیدواریم این مطلب نیز مانند مطالب دیگر به شما برای انتخاب یخچال و فریزر ایرانی مناسب از برند الکترواستیل کمک کند.

معرفی برند الکترواستیل

قبل از پرداختن به کیفیت محصولات الکترو استیل خوب است بیشتر با این برند آشنا شویم. همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، الکترواستیل یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر ایرانی است که محصولات متنوعی را تولید می‌کند. این برند در خط تولید یخچال خود که شامل انواع مختلفی از یخچال‌های با ابعاد متنوع است، روزانه بیش از ۱۲۰۰ دستگاه یخچال و فریزر که مصرف خانگی دارند، ۱۰۰ نوع یخچال و فریزر که کاربرد صنعتی داشته و یا برای ویترین فروشگاه‌های مختلف استفاده می‌شوند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند یکی از شرکت‌های پیشتاز در صنعت تولید محصولات برودتی در ایران است.

آغاز به کار شرکت الکترواستیل با تولید محصولات صنعتی برودتی مثل یخچال و فریزرهای ویترینی، انواع آب‌سردکن، شیر سردکن، سردخانه‌ها و کانکس‌های سردخانه همراه بوده است. البته این برند محصولات سفارشی را نیز تولید می‌کند که بر اساس بررسی‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده کیفیت این محصولات سفارشی در حد محصولات معتبر جهانی است.

با ظهور فناوری نو فراست یا ضد برفک در صنعت تولید یخچال و فریزر، برند الکترواستیل از این فناوری برای تولید یخچال و فریزرهایی که به هیچ عنوان برفک نمی‌زنند استفاده کرد.

این برند از اولین برندهای به کارگیرنده این فناوری در تولید یخچال و فریزر است که در آن زمان گام بسیار بلندی در زمینه تولید یخچال و فریزر به حساب می‌آمد. به این ترتیب اولین سری از یخچال و فریزرهای بدون برفک برند الکترواستیل در سال ۱۳۶۷ توسط این برند به بازار عرضه شد.

الکترواستیل بیش از ۴۰ سال سابقه در تولید انواع مختلفی از محصولات لوازم خانگی دارد. این برند در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی متخصص دارد و از پیشرفته‌ترین ماشین آلات و تجهیزات مدرن مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. همه انواع محصولات تولید این برند از جمله یخچال و فریزرهای آن دارای دو سال خدمات و گارانتی هستند که شامل خدمات مربوط به نصب دستگاه نیز می‌شوند.

کیفیت یخچال الکترواستیل چطوریه؟

 زمانی که می‌خواهیم در خصوص کیفیت هر نوع محصولی از لوازم خانگی گرفته تا هر محصول ریز و درست دیگر صحبت کنیم باید به دو نکته مهم توجه داشته باشیم. اول اینکه محصولی که از نظر کیفیت می‌خواهیم بررسی کنیم ساخت ایران است یا ساخت برندهای خارجی و دوم اینکه قرار است کیفیت محصول با چه محصولات دیگری مقایسه شود.

برای مثال شما نباید یخچال و فریزر برند الکترواستیل را با یخچال و فریزری که توسط برند معتبری مثل بوش تولید شده است مقایسه کنید. چون به هر حال چه از نظر فناوری و تکنولوژی که در ساخت محصول استفاده شده است و چه از نظر کیفیت قطعات و بدنه دستگاهی که توسط برندی مثل بوش ساخته شده است تفاوت‌هایی با محصولی که توسط برند ایرانی مثل الکترواستیل ساخته شده است وجود دارد.

هرچند قیمت کالای ایرانی بسیار کمتر از قیمت کالای خارجی است و از این لحاظ محصول ایرانی در اولویت بالاتری قرار دارد.

به هر حال با توجه به آنچه گفته شد برند الکترواستیل یکی از برندهای معتبر ایرانی تولید کننده یخچال و فریزر است که بر اساس نظر مشتریان و نظرسنجی‌هایی که کارشناسان انجام داده‌اند، کیفیت یخچال و فریزرهای آن چه از نظر کیفیت قطعات، موتور و چه از نظر طراحی ظاهری در رتبه و جایگاه نسبتاً خوبی قرار دارد.

همچنین این برند روی محصولات خود خدمات پس از فروش بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که این موضوع یک حسن بزرگ و مهم برای محصول به خصوص کالای ایرانی به حساب می‌آید. به همین دلیل کیفیت یخچال الکترواستیل از سوی بسیاری از مشتریان به تایید رسیده است.

تنوع یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل نیز نسبتاً خوب است و زمانی که شما برای خرید این محصولات به بازار مراجعه می‌کنید می‌توانید محصول مناسب با نیاز و سلیقه خود را انتخاب کنید.

یخچال الکترواستیل خوبه؟

برای بررسی کیفیت یخچال و فریزر الکترواستیل خوب است مزایا و معایب این محصولات بررسی شود. به طور کلی برند الکترواستیل در تولید یخچال‌ها و فریزرهای خود از موتورهای اروپایی ACC و Secope استفاده می‌کند. همچنین به منظور بالا بردن راندمان و کاهش احتمال ورود مایع به درون کمپرسور یخچال که یکی از مشکلات رایج در برخی از انواع یخچال و فریزرهای قدیمی است و به نوعی باعث کاهش طول عمر دستگاه می‌شوند، این برند از تکنولوژی MUFFLER در تولید دستگاه‌های خود استفاده کرده است.

علاوه بر این الکترواستیل در یخچال‌های خود از تکنولوژی به روزی به نام Direct Path استفاده می‌کند که باعث می‌شود حرکات اضافه گاز مبرد در یخچال به حداقل ممکن برسد و در نتیجه مصرف انرژی در دستگاه چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

برند الکترواستیل در ساخت بدنه یخچال و فریزرهای خود از ورق‌های  الکترو گالوانیزه استفاده می‌کند که ساخت کشور کره هستند و دارای طول عمر بالایی هستند.

این ورق‌های گالوانیزه دارای درخشندگی بسیار بالا هستند و بر اساس آزمایش‌هایی که روی آن‌ها انجام شده است تا ۱۵ سال نسبت به خوردگی مقاومت دارند. مصرف انرژی در یخچال‌های این برند با رتبه A+  و A++ مشخص شده است.

تنوع یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل نسبت به قیمت مناسبی که دارند، متنوع است. نکته جالب در خصوص یخچال‌های الکترواستیل این است که در دسته بندی‌های ساید بای ساید نیز تولید می‌شوند. به طور کلی برند الکترواستیل در دسته بندی محصولی خود حدود ۱۵ مدل یخچال و فریزر دارد که در دسته بندی‌های مختلف از جمله یخچال و فریزر ساید بای ساید، یخچال و فریزر دوقلو، یخچال و فریزر بالا و پایین تولید و به بازار عرضه کرده است.

از دیگر ویژگی‌های مهم یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل می‌توان به مواردی مثل امکان باز شدن درب تا زاویه ۹۰ درجه که باعث می‌شود اتلاف انرژی در یخچال و فریزر تا حد امکان کاهش یابد و از طرفی زیبایی آن چندین برابر شود. طراحی ابعاد یخچال و فریزر برند الکترواستیل به نحوی در نظر گرفته شده است که فضای مناسب و استانداردی را اشغال می‌کند و در نتیجه نباید نگران کم بود فضا برای این یخچال و فریزرها باشید.

بیشتر نمونه‌های یخچال و فریزر برند الکترواستیل دارای یخشار خودکار و اتوماتیک هستند که در برخی از مدل‌های این یخچال و فریزر سه حالت تولید یخ برای یخ‌ساز در نظر گرفته شده است. در برخی از نمونه‌های یخچال و فریزر برند الکترواستیل از جمله یخچال و فریزرهای ساید بای ساید این برند درب بار نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است که به ظهر دستگاه جلوه خاص و زیبایی بخشیده است.

طراحی جذاب، خدمات و سرویس دهی پس از فروش محصول نسبتاً خوب و مناسب، استفاده از سیستم‌های انجماد و سرمایش سریع، سیستم کنترل الکترونیکی و تعبیه صفحه نمایش ال سی دی روی برخی از مدل‌های یخچال و فریزر برند الکترواستیل از جمله مزیت‌ها و امکانات یخچال و فریزرهای این برند به حساب می‌آید.

نحوه استفاده از یخچال و فریزر برند الکترواستیل

برای استفاده مطلوب و جلوگیری از کاهش عمر مفید از هر نوع وسیله الکتریکی از جمله لوازم خانگی می‌بایست یکسری نکات را حتماً رعایت کنید. یخچال و فریزر نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا به شما نحوه استفاده صحیح از یخچال و فریزر را آموزش دهیم. نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نکاتی هستند که به خصوص برای مراقبت از یخچال و فریزرهای الکترواستیل باید آن‌ها را رعایت نمائید.

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که محل نصب یخچال و فریزر الکترواستیل نباید مرطوب باشد. در واقع رطوبت باعث آسیب دیدن قسمت‌های پستی یخچال و فریزر می‌شود. از طرفی روی سیم یخچال و فریزر برند الکترواستیل نباید به هیچ عنوان وسیله سنگین قرار دهید. از طرفی اگر سیم دستگاه دچار مشکلی مثل پارگی شده است به هیچ عنوان آن را با دست خیس لمس نکنید.

از کشیدن سیم یخچال و فریزر برند الکترواستیل با فشار به خصوص از کشیدن سیم از داخل دو شاخه خودداری کنید. حتماً پریز برقی که سیم دستگاه داخل آن قرار گرفته است را چک کنید. اگر پریز برق شل شده است، آن را محکم کنید. روی یخچال و فریزر به هیچ عنوان چیزی قرار ندهید.

به هیچ عنوان بیشتر از ظرفیت دستگاه داخل محفظه آن مواد غذایی قرار ندهید. مواد غذایی بسیار داغ را داخل یخچال قرار ندهید. اجازه دهید مواد غذایی کاملاً خنک شوند و سپس مواد غذایی را داخل یخچال قرار دهید.

قرار دادن مواد غذایی بسیار داخل محفظه یخچال باعث هدر رفتن انرژی می‌شود. چون فضای داخل یخچال سرمای خود را از دست می‌دهد و به موتور دستگاه برای سرد کردن مواد غذایی فشار مضاعفی خواهد آمد.

حتماً در صورتی که قرار است بیشتر از ۳ هفته از یخچال و فریزر استفاده نکنید، آن را از برق بیرون بکشید. البته میدانید که حتماً قبل از خاموش کردن یخچال و فریزر باید مواد غذایی را از داخل آن خارج کنید.

داخل یخچال و فریزر برند الکترواستیل را حتماً تمیز کنید. از طرفی هنگام نصب دستگاه بر روی زمین باید هر چهار پایه یخچال الکترواستیل را روی زمین قرار دهید. ولتاژ ورودی به یخچال نباید کمتر یا بیشتر از ۲۲۰ ولت باشد.

معرفی چند نمونه از یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل

همان‌طور که گفته شد، برند الکترواستیل انواع مختلف و متنوعی دارد. برای مثال در دسته بندی محصولی این برند می‌توان به یخچال و فریزرهای دوقلو، یخچال و فریزرهای بالا و پایین و همچنین انواع تکی این دستگاه‌ها را مشاهده کرد.

در این بخش چند نمونه از یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل را به شما معرفی می‌کنیم. یخچال و فریزرهای معرفی شده در این بخش در واقع پر طرفدارترین انواع یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل به حساب می‌آیند.

نکته‌ای که در خصوص یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل وجود دارد این است که شما می‌توانید یخچال و فریزرهای دوقلو این برند را به صورت تکی و جداگانه خریداری کنید و بر حسب نیاز از آن‌ها استفاده کنید. از طرفی محصولات الکترواستیل همگی دارای ابعاد متنوعی هستند که شما می‌توانید نسبت به اندازه و فضای در دسترس در محلی که قرار است یخچال خود را در آن قرار دهید، هر کدام از این دستگاه‌ها را انتخاب کنید.

یخچال الکترواستیل مدل ES7

یکی از یخچال‌های برند الکترواستیل که ابعاد نسبتاً کوچکی نیز دارد، یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES7 است که چون به عنوان یک یخچال ۷ فوتی شناخته می‌شود در نتیجه به عنوان یک یخچال هتلی شناخته می‌شود. در طراحی این نمونه از یخچال الکترواستیل همه استانداردهایی EU که باید در طراحی و ساخت یک یخچال و فریزر استاندارد مد نظر قرار داده شود، رعایت شده است.

همین ویژگی باعث شده است که این نوع یخچال و فریزر الکترواستیل به عنوان یک یخچال پر کاربرد و در عین حال استاندارد باشند و بیشترین کاربرد را به خصوص برای دفاتر، مغازه‌ها و حتی اتاق‌های خواب داشته باشند. حجم این نمونه از یخچال‌های برن الکترواستیل چیزی در حدود ۸۰ لیتر است که برای استفاده روزمره نسبتاً مناسب است.

یکی از نقاط مثبت یخچال الکترواستیل مدل ES7، رتبه مصرف انرژی آن است که با رده a++ نمایش داده می‌شود. از طرفی کیفیت مواد به کار رفته در بدنه یخچال، امکانات ارائه شده روی آن و همچنین امکان استفاده آسان از این دستگاه از جمله مواردی است که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند این دستگاه را به عنوان یک انتخاب و گزینه مناسب برای خرید انتخاب کنند.

میزان صدای این یخچال چیزی در حدود ۳۸ دسی‌بل است که برای یک یخچال ۷ فوت تقریباً مناسب است.

دور درب در یخچال الکترواستیل مدل ES7 از لاستیک ضد باکتری استفاده شده است. به این ترتیب به مرور زمان به هیچ عنوان باکتری و میکروب لای درب یخچال الکترو استیل نفوذ نخواهد کرد و در نتیجه خیال شما از بابت بهداشتی بودن فضای داخل یخچال راحت خواهد بود.

برای این یخچال ۷ فوتی یک یخدان داخلی در نظر گرفته شده است که می‌توان از آن برای قرار دادن مواد غذایی که نیاز به فریزر و دمای بسیار پایین دارند استفاده کرد.

حجم فریزر یا همان یخدان در یخچال الکترواستیل مدل ES7 چیزی در حدود ۱۲ لیتر و ظرفیت یخچال در این دستگاه نیز چیزی در حدود ۶۸ لیتر است. برای فضای داخلی این دستگاه از فیلتر بوگیر و ضد باکتری استفاده شده است.

علاوه بر این با وجود اینکه این یخچال از نوع یخچال هتلی با ابعاد نسبتاً کوچک است اما درون آن یک کشو نیز قرار داده شده است که می‌توان از آن برای نگهداری انواع میوه و سبزی استفاده کرد. دمای این کشو به نحوی تنظیم شده است که طراوت و تازگی مواد غذایی که در آن قرار داده شده است را برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به موقعی که مواد غذایی در داخل محفظه یخچال قرار داده می‌شوند، حفظ خواهد کرد.

 کیفیت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES11

خوشبختانه برند الکترواستیل انواع مختلفی از یخچال‌های دو طبقه یا بالا و پایین را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. یکی از این نمونه یخچال‌های برند الکترواستیل، یخچال و فریزر بالا و پایین الکترواستیل مدل ES11 است.

اولین نکته مثبت و به نوعی امتیاز خوب این یخچال و فریزر این است که روی این دستگاه از کمپرسورهای مدل سکوپ  یا همان SECOP استفاده شده است. این نوع کمپرسورها در قدیم به عنوان کمپرسورهای دانفوس که محصول کشور اتریش بودند شناخته می‌شدند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این نوع کمپرسورها می‌توان به مصرف انرژی کم و همچنین صدای بسیار کم آن‌ها اشاره کرد.

طراحی یخچال و فریزر برند الکترواستیل مدل ES11 بسیار ساده و در عین حال زیبا و شیک است. همان‌طور که از این دستگاه مشخص است ابعاد این نمونه از یخچال و فریزر الکترو استیل در حدود ۱۱ فوت است.

حجم این دستگاه نیز چیزی در حدود ۱۰ لیتر است. به همین دلیل این دستگاه برای آن دسته از خانواده‌هایی که جمعیتی حدود ۴ نفر دارند و نیازی به نگهداری مواد غذایی برای مدت زمان زیاد در یخچال و فریزر ندارند، گزینه مناسبی هستند.

برای یخچال و فریزر دو طبقه الکترو استیل مدل ES11 3 طبقه در نظر گرفته شده است که برای قرار دادن مواد غذایی که نیاز به منجمد شدن ندارند تعداد مناسبی است. همچنین در قسمت فریزر این دستگاه نیز ۲ طبقه برای قرار دادن مواد غذایی در نظر گرفته شده است.

نکته مهمی که برای این دستگاه وجود دارد این است که طراحی فضای داخلی آن به نحوی انجام شده است که شما می‌توانید طبقات یخچال و فریزر با هم جابجا کنید. چون جنس طبقه‌های این دستگاه از نوع شیشه نشکن است و در نتیجه نسبت به سرما و انجماد کاملاً مقاوم است.

با وجود اینکه یخچال و فریزر دو طبقه الکترواستیل مدل ES11 دارای مزایای زیادی است اما یک ایراد عمده و بزرگ دارد و آن هم این است که این یخچال و فریزر بدون برفک نیست. به عبارت دیگر قابلیت دی فراست روی آن تعبیه نشده است. از این رو این دستگاه به خصوص در بخش فریزر دچار برفک خواهد شد.

رتبه مصرف انرژی در یخچال و فریزر دو طبقه الکترواستیل مدل ES11  با علامت A و یا A+ است. همچنین دور درب دستگاه نیز از لاستیک ضد باکتری استفاده شده است که مانع نفوذ و رشد باکتری‌ها در داخل و اطراف درب یخچال می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نمونه از یخچال و فریزرهای دو طبقه برند الکترواستیل صدای بسیار کم و همچنین قرار دادن جا تخم مرغی روی درب یخچال است.

عرض این دستگاه در حدود ۴۷۰ میلی‌متر است. عمق دستگاه نیز چیزی در حدود ۴۲۰ میلی‌متر و ارتفاع دستگاه ۱۲۸۰ میلی‌متر است. وزن این دستگاه چیزی در حدود ۲۶ کیلوگرم است. مصرف انرژی در این نمونه از یخچال و فریزر برند الکترواستیل چیزی در حدود ۱۹۴ لیتر است.

حجم بخش فریزر در حدود ۳۸ لیتر است و حجم بخش یخچال نیز چیزی در حدود ۹۲ لیتر است. میزان صدایی که این دستگاه تولید خواهد کرد چیزی در حدود ۳۸ دسی‌بل است که برای یک دستگاه با ابعاد این چنینی نسبتاً مناسب است.

همان‌طور که گفته شد طراحی یخچال و فریزر دو طبقه برند الکترواستیل مدل ES11 بسیار ساده و شیک است و به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی آن را با سرویس آشپزخانه خود ست کنید و در هر جایی از خانه خود آن را قرار دهید.

کیفیت یخچال الکترواستیل  مدل ES12

یخچال الکترواستیل مدل آکوا که با مدل ES12 معرفی می‌شود، یکی از انواع یخچال‌های تیکی برند الکترواستیل است که دارای اندازه ۱۲ فوت است.

با توجه به کیفیت یخچال الکترواستیل این محصول بعد از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل که در ادامه معرفی خواهیم کرد، از جمله بزرگ‌ترین یخچال‌های برند الکترواستیل به حساب می‌آید.

چون فضای این یخچال نسبتاً زیاد است در نتیجه برای خانواده‌هایی که جمعیتی در حدود ۴ تا ۵ نفر دارند و یا آن دسته از خانواده‌هایی که عادت به نگهداری مواد غذایی در زمان بلند مدت هستند، گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

یخچال تکی الکترواستیل مدل ES12 یا همان مدل آکوآ، دارای ۴ طبقه است که شما می‌توانید همه مواد غذایی خود را در آن به راحتی بدون نگرانی از کم بودن فضا قرار دهید. همچنین در این یخچال علاوه بر تعبیه ۴ طبقه، دو کشو نیز قرار داده شده است که برای قرار دادن انواع میوه و سبزی بسیار مناسب است.

در بخش درب یخچال نیز ۳ طبقه در نظر گرفته شده است که از یک طبقه آن می‌توانید به عنوان جا تخم مرغی برای قرار دادن تخم مرغ‌های خود استفاده نمائید. طبقه‌های روی درب یخچال به نحوی است که شما می‌توانید انواع بطری و شیشه آب و یا نوشیدنی را با هر ارتفاعی که دارند در آن قرار دهید.

در محفظه داخلی یخچال تکی الکترواستیل مدل ES12 مانند سایر یخچال و فریزرهایی که در بالا معرفی کردیم یک فیلتر ضد بو تعبیه شده است که مانع بو گرفتن فضای داخلی یخچال خواهد شد. همچنین وجود این فیلتر ضد بو در کنار دورگیرهای ضد باکتری درب یخچال مانع نفوذ باکتری و رشد میکروب‌ها در داخل محفظه یخچال و درب آن خواهد شد.

یکی از نکات مثبت در کیفیت یخچال الکترواستیل مدل ES12 یا همان مدل آکوا، این است که برای آن سیستم تهویه هوای چند گانه در نظر گرفته شده است.

در این سیستم در داخل محفظه داخلی یخچال دریچه‌های مختلفی به منظور جریان هوا تعبیه شده است که باعث خنک شدن یکسان فضای داخلی یخچال و فریزر خواهد شد. سرعت این خنک شدن در محفظه یخچال بسیار سریع و در عین حال یکنواخت است.

نکته دیگر و به نوعی مزیت این دستگاه این است که طبقات این یخچال و فریزر از جنس شیشه نشکن هستند که تحمل وزن بسیار بالای مواد غذایی که داخل و روی این طبقات قرار داده می‌شوند را دارند.

از طرفی برای این طبقه‌ها از لبه‌های پلاستیکی استفاده شده است که هم باعث می‌شود طول عمر شیشه طبقه افزایش یابد و هم اینکه مانع ریزش و نشت آب و دیگر مایعات از در صورت ریختن آن‌ها روی طبقه خواهد شد.

وزن یخچال الکترواستیل مدل آکوآ چیزی در حدود ۴۶ کیلوگرم است و گنجایش آن همان‌طور که از نام و کد آن مشخص است چیزی در حدود ۱۲ فوت است.

عمق یخچال با احتساب قطر درب چیزی در حدود ۶۵۵ میلی‌متر است. نکته مهم در خصوص این دستگاه نیز است که روی آن هیچ نوع صفحه نمایشی در نظر گرفته نشده است و تنظیمات دستگاه از طریق دکمه‌هایی که در محفظه داخلی یخچال قرار دارد، انجام خواهد شد. روشنایی داخل یخچال نیز از طریق یک لامپ ال ای دی تأمین خواهد شد.

به طور کلی گنجایش فضای داخلی یخچال الکترواستیل مدل ES12 درحدود ۲۳۴ لیتر است و رتبه انرژی در آن با علامت A نمایش داده شده است. همچنین برای این دستگاه یک گارانتی ۴۰ ماهه در نظر گرفته شده است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES15

برند الکترواستیل اخیراً نوع جدیدی از یخچال و فریزرها را به فهرست محصولات خود اضافه کرده است. این یخچال و فریزر از نوع ساید بای ساید است که به عنوان بهترین یخچال و فریزر این برند شناخته می‌شود.

یخچال و فریزر اسید بای ساید برند الکترواستیل دارای ظرفیت ۲۷ فوت است که دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به یخچال و فریزرهای معمولی این برند که تا به حال معرفی کردیم است. برای مثال این نمونه از یخچال و فریزر این برند دارای آب سردکن و همچنین یخ‌ساز خودکار است.

علاوه بر این روی درب این یخچال‌ها، درب بار قرار داده شده است که برای قرار دادن بطری‌های نوشیدنی مناسب است.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، چیزی که باعث شده طرفداران این دستگاه زیاد باشد، قیمت مناسب آن نسبت به طراحی، امکانات و همچنین فضا و حجمی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید برند الکترواستیل مدل ES15 در ۳ رنگ سفید چرمی، سفید یونی گلس و نقره‌ای یا تیتانیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. البته چون بدنه طرح سفید چرمی این دستگاه به نوعی چرمی است و نسبت به ضربه و خش مقاوم‌تر است در نتیجه قیمت آن نسبت به سایر نمونه‌های این یخچال و فریزر ساید بای ساید بیشتر است.

به طور کلی ظرفیت یخچال و فریزر ۲۷ فوت ساید بای ساید برند الکترواستیل مدل ES15 در حدود ۵۲۵ لیتر است که از این میزان حجم ۳۷۰ لیتر آن به یخچال و ۱۸۵ لیتر نیز به فریزر اختصاص داده شده است،

به این ترتیب این دستگاه برای بیشتر کاربران از جمله کاربرانی که تعداد اعضای خانواده آن‌ها بیشتر از ۴ نفر است، انتخاب و گزینه مناسبی خواهد بود.

با توجه به کیفیت یخچال الکترواستیل در این دستگاه از سیستم سرمایش سریع نیز استفاده شده است که باعث می‌شود غذایی که در داخل یخچال قرار داده می‌شود به سرعت سرد شود. به این ترتیب نه تنها انرژی کمتری برای خنک نگه داشتن مواد غذایی هدر می‌رود بلکه خواص مواد غذایی و غذاها نیز به صورت کامل حفظ خواهد شد.

طراحی بدنه این یخچال و فریزر ساید بای ساید بسیار زیبا و خاص انجام شده است به نحوی که درب قسمت بار و آب سردکن دستگاه به صورت موازی روی درب تعبیه شده است.

علاوه بر این استفاده از دستگیره‌های بلند در این نمونه از یخچال و فریزر برند الکترواستیل نه تنها باعث جذاب‌تر شدن ظاهر دستگاه شده است بلکه باز کردن درب یخچال و فریزر برای افرادی که قد کوتاه‌تری دارند نیز بسیار راحت انجام خواهد شد.

روی یخچال ساید بای ساید برند الکترواستیل سیستم نوفراست تعبیه شده است که باعث می‌شود محفظه داخلی یخچال و فریز به هیچ عنوان برفک نزند. به این ترتیب خیال شما از بابت اینکه یخچال و فریزرتان برفک ببندد راحت خواهد بود. همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از دیگر ویژگی‌های بارز ساید بای ساید الکترواستیل ۲۷ فوت می‌توان سیستم سرمایش و انجماد سریع نام برد.

به طوری که همان‌طور که از نام این سیستم مشخص است، وجود این سیستم در یخچال و فریزر باعث سرمایش و انجماد مواد غذایی در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد شد تا مواد غذایی که به تازگی درون یخچال یا فریزر قرار گرفته‌اند تازه بمانند و ارزش غذایی آن‌ها از بین نرود.

کیفیت این نمونه از یخچال و فریزر الکترواستیل بسیار خوب است و به همین دلیل می‌توان به جرئت گفت که یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES15 یکی از بهترین نمونه یخچال و فریزرهای برند الکترواستیل است که به بازار عرضه شده است.

حرف آخر

در این مطلب در خصوص مطالب مختلفی از جمه معرفی برند الکترواستیل، معرفی انواع یخچال‌های این برند، مزایا و معایب آن‌ها و همچنین معرفی بهترین نمونه از یخچالهای الکترواستیل پرداختیم.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!