تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید مخلوط‌کن

بهترین مخلوط‌کن‌های بازار کدام است؟

راهنمای خرید
بهترین مخلوط‌کن‌های بازار کدام‌اند؟ با چه بودجه‌ای می‌توان یک مخلوط‌کن مناسب خرید؟ یک مخلوط کن‌ با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟ این ها سوالاتی است که موقع خرید مخلوط کن باید در مورد آن تحقیق کنید که مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

تصلا– بهترین گزینه برای رفع عطش در روزهای گرم تابستان، یک نوشیدنی خنک و دلچسب است. همچنین بسیاری از افراد تجربه ترکیب میوه‌های خنک با یکدیگر را به عنوان یک میان وعده جذاب و مقوی در فصل تابستان از دست نمی‌دهند.

برای رسیدن به این ترکیب فوق‌العاده شما می‌توانید به ویژگی‌های یک دستگاه مخلوط‌کن اعتماد کنید. کافی است، یک یا چند میوه را به همراه تکه‌های یخ درون پارچ این دستگاه ریخته و دکمه سرعت را بچرخانید. با استفاده از مخلوط‌کن می‌توانید در مدت زمانی کوتاه یک نوشیدنی یا اسموتی خنک و خوش‌طعم برای عزیزانتان آماده کنید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با چند مدل از بهترین مخلوط‌کن‌های موجود در بازار و قیمت‌های آن‌ها آشنا شویم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی بهترین مخلوط‌کن‌های بازار
  • قیمت دستگاه مخلوط‌کن و آسیاب

قیمت بهترین مخلوط‌کن‌های بازار

مخلوط‌کن پارس خزر مدل امگا پلاس

مخلوط‌کن پارس خزر مدل امگا پلاس

این محصول ایرانی با توان مصرفی ۷۸۰ وات قابلیت خرد کردن یخ و مخلوط کردن مواد خوراکی مختلف را دارد. تیغه این دستگاه چهار پره داشته و از استقامت بالایی برای خرد کردن مواد غذایی سفت و همچنین تکه‌های یخ برخوردار است. تیغه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است. پارچی که بر روی بدنه اصلی قرار می‌گیرد تا ۱٫۵ لیتر ظرفیت دارد.

قیمت تقریبی این محصول از برند پارس خزر حدود ۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان است.

دستگاه مخلوط‌کن سایا مدل کارن

دستگاه مخلوط‌کن سایا مدل کارن

اگر به دنبال محصولی باکیفیت و پرفروش از برندهای ایرانی هستید، مخلوط‌کن سایا مدل کارن انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. به این دلیل که مخلوط‌کن سایا به موتوری پرقدرت مجهز شده و دارای برنامه یخ‌شکن است. همچنین سیستم خنک‌کننده موجود در این دستگاه از داغ شدن زیاد آن جلوگیری کرده و به حفظ کیفیت و عملکرد محصول کمک می‌کند.

از دیگر کاربردهای مخلوط‌کن سایا باید به قابلیت آسیاب اشاره کنیم. برای این دستگاه ده حالت سرعت در نظر گرفته شده و شما می‌توانید بر اساس نیاز سرعت را تنظیم کنید. عملکرد لحظه‌ای یا پالس نیز از دیگر قابلیت‌های این محصول است. شما می‌توانید تا ظرفیت ۱٫۵ لیتر از این دستگاه مخلوط‌کن استفاده کنید.

این دستگاه با قیمتی متغیر از ۱،۶۰۰،۰۰۰ تا ۱،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

دستگاه مخلوط‌کن مولینکس مدل LM310128

دستگاه مخلوط‌کن مولینکس مدل LM310128

 

مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی که می‌توانیم در ارتباط با دستگاه مخلوط‌کن مولینکس به آن اشاره کنیم، دو حالت سرعت این محصول است. به کمک کلید ولومی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده، شما می‌توانید دو سرعت کم و زیاد را برای مخلوط کردن مواد خوراکی انتخاب کنید.

بخش زیرین این دستگاه به شکلی طراحی شده که میزان لرزش و صدای دستگاه هنگام کار را کاهش می‌دهد. مخلوط‌کن ۸۰۰ واتی مولینکس به قابلیت لحظه‌ای یا همان سیستم Pulse نیز مجهز شده است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم و تیغه چهار پره آن نیز از جنس استیل ضدزنگ است.

نکته‌ای که هنگام کار با دستگاه مخلوط‌کن باید به آن توجه داشته باشیم، چفت شدن یا جا خوردن پارچ مخلوط‌کن بر روی بدنه اصلی است. برای این منظور مولینکس نمایشگری تعبیه کرده که با چفت شدن پارچ بر روی پایه، این نشانگر تغییر رنگ داده و سبز می‌شود. در مقابل رنگ قرمز نشان‌دهنده قرارگیری نادرست پارچ بر روی پایه اصلی است. پارچ یا محفظه‌ای که برای این محصول در نظر گرفته شده، بین ۱٫۵ تا ۲ لیتر ظرفیت دارد.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

مخلوط‌کن فیلیپس مدل HR3652 00

مخلوط‌کن فیلیپس مدل HR3652 00

دستگاه مخلوط‌کن از برند فیلیپس در سه رنگ استیل، خاکستری و نقره‌ای طراحی شده است. این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و کاربران نیز نسبت به کارکرد آن رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

این محصول ۱۴۰۰ وات توان مصرفی داشته و از تکنولوژی ProBlend 6 برخوردار است. این فناوری در مخلوط شدن مواد خوراکی با حفظ کیفیت و ارزش غذایی، تأثیر قابل توجهی دارد. تیغه‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و شما می‌توانید تکه‌های یخ را نیز به کمک آن‌ها خرد کنید. جنس این تیغه‌ها از استیل ضدزنگ است.

از دیگر قابلیت‌های مهم این محصول باید به خاموشی اتوماتیک، عملکرد لحظه‌ای یا پالس، قابلیت تنظیم سرعت و… اشاره کنیم.

این محصول با قیمتی متغیر از ۴،۵۰۰،۰۰۰ تا ۷،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

دستگاه مخلوط‌کن بلک اند دکر مدل BX600G

دستگاه مخلوط‌کن بلک اند دکر مدل BX600G

یکی دیگر از بهترین محصولات موجود در بازار، مخلوط‌کن بلک اند دکر BLACK + DECKER بوده که در تک رنگ مشکی تولید شده است. این دستگاه تا ۸۰۰ وات توان مصرفی داشته و جنس بدنه آن از استیل است. برای مخلوط کردن مواد خوراکی شما می‌توانید از دو حالت سرعت کم و زیاد استفاده کنید. همچنین این دستگاه به سیستم پالس یا لحظه‌ای نیز مجهز شده است.

تیغه مقاوم و باکیفیت این مخلوط‌کن از جنس استیل ضدزنگ است. ظرفیت پارچ شیشه‌ای آن نیز تا ۱٫۵ لیتر ظرفیت دارد.

قیمت تقریبی این محصول در بازار حدود ۲،۴۰۰،۰۰۰ است.

مخلوط‌کن پاناسونیک مدل MX5070

مخلوط‌کن پاناسونیک مدل MX5070

دستگاه مخلوط‌کن پاناسونیک از نظر زیبایی ظاهری، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. این محصول در سه رنگ استیل، نقره‌ای و سفید با ۸۰۰ وات توان مصرفی طراحی شده و به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید با استفاده از این مخلوط‌کن در زمانی کوتاه و به راحتی تکه‌های یخ را خرد کنید. همچنین در کنار مخلوط‌کن، امکان استفاده از دستگاه به عنوان آسیاب نیز وجود دارد. بر روی بدنه کلید ولومی تعبیه شده که تنظیم سرعت در حالت کم، زیاد و حالت پالس را امکان‌پذیر می‌کند.

قابلیت مهم بعدی، مجهز بودن محصول به فیوز حرارتی است که از دستگاه در برابر آسیب محافظت می‌کند. همچنین این ویژگی بر روی حفظ طول عمر دستگاه نیز تأثیر مثبتی دارد. پارچ شیشه‌ای مخلوط‌کن پاناسونیک تا ۲ لیتر ظرفیت دارد.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۴۰۰،۰۰۰ تا ۳،۷۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

دستگاه مخلوط‌کن میگل مدل GBL-800

دستگاه مخلوط‌کن میگل مدل GBL-800

مخلوط‌کن میگل همچون دیگر محصولات موجود در بازار به دو حالت تنظیم سرعت مجهز شده است. همچنین در خصوص ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به حالت پالس یا لحظه‌ای نیز اشاره کنیم. میکروسوئیچ ایمنی که در این محصول تعبیه شده به عملکرد بهتر دستگاه کمک کرده و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

مخلوط‌کن میگل با کیفیتی قابل قبول ۸۰۰ وات توان مصرفی داشته و به تیغه استیل ضدزنگ مجهز شده است. جنس پارچ این دستگاه نیز از شیشه است.

قیمت این محصول از ۱،۶۰۰،۰۰۰ تا ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

مخلوط‌کن گوسونیک مدل GSB-422

مخلوط‌کن گوسونیک مدل GSB-422

این محصول با قیمتی مناسب در گروه بهترین دستگاه‌های مخلوط‌کن در بازار قرار دارد. مخلوط‌کن گوسونیک ۵۰۰ وات توان مصرفی داشته و پارچ آن نیز تا ۱٫۵ لیتر ظرفیت دارد. تیغه چهار پره‌ای که برای این دستگاه طراحی شده ضدزنگ بوده و برای شستشو به راحتی از دستگاه جدا می‌شود.

تنظیم سرعت در دو حالت و عملکرد پالس از دیگر قابلیت‌هایی این محصول محسوب می‌شوند. همچنین در این محصول سوئیچ ایمنی تعبیه شده که در افزایش ایمنی دستگاه نقش قابل توجهی دارد.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

مخلوط‌کن تولیپس مدل BL 474

مخلوط‌کن تولیپس مدل BL 474

این دستگاه از برند شناخته شده تولیپس دارای تیغه‌ای چهار پره بوده که به وسیله آن امکان خرد کردن یخ نیز وجود دارد. پارچی که برای این مخلوط‌کن در نظر گرفته شده تا ۱٫۵ لیتر ظرفیت دارد. بخش زیرین و پایه‌های این محصول به صورت ضد لغزش طراحی شده و هنگام کار شما لرزش یا صدای اضافی از دستگاه مشاهده نخواهید کرد.

مخلوط‌کن ۸۰۰ واتی تولیپس به عملکرد پالس مجهز شده و همچنین دارای یک سوئیچ ایمنی نیز هست. جنس بدنه اصلی آن از استیل و جنس پارچ نیز از شیشه مقاوم است. در کنار مخلوط کردن مواد خوراکی از این دستگاه برای آسیاب کردن نیز استفاده می‌شود.

قیمت این محصول حدود ۱،۹۰۰،۰۰۰ تومان است.

مخلوط‌کن بیم مدل BL1802

مخلوط‌کن بیم مدل BL1802

قدرت و کیفیت تیغه از مهمترین فاکتورها در انتخاب یک مخلوط‌کن خوب است. اگر تیغه‌های دستگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشند، شما نمی‌توانید مواد خوراکی مختلف را به خوبی خرد کرده یا با یکدیگر مخلوط کنید.

دستگاه بیم مدل ۱۸۰۲ دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ است. این محصول دارای پنج حالت سرعت و همچنین حالت پالس است. ظرفیت پارچ در این دستگاه نیز ۱٫۵ لیتر است. پس از هر بار استفاده شما می‌توانید قطعات دستگاه را از یکدیگر جدا کرده و به راحتی در ماشین ظرفشویی شستشو دهید. این دستگاه به دو کاربری مخلوط‌کن و آسیاب مجهز شده است.

برای تهیه این محصول می‌توانید مبلغی حدود ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

دستگاه مخلوط‌کن همیلتون مدل BH-706

دستگاه مخلوط‌کن همیلتون مدل BH-706

مخلوط‌کن ۵۰۰ واتی همیلتون دارای پایه‌های ضد لغزش بوده و در کنار تنظیمات سرعت به عملکرد لحظه‌ای یا پالس نیز مجهز شده است. تیغه دستگاه به شکل چهار پره طراحی شده و از جنس استیل ضدزنگ است. پارچ این دستگاه ۱٫۵ لیتر ظرفیت داشته و در کنار قابلیت مخلوط‌کن شما می‌توانید از قابلیت آسیاب نیز استفاده کنید.

قیمت تقریبی این محصول از برند همیلتون حدود ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

هنگام خرید مخلوط‌کن به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • تیغه دستگاه. مهمترین فاکتور در انتخاب یک دستگاه مخلوط‌کن خوب، جنس تیغه‌های آن است. تیغه مخلوط‌کن یا دستگاه آسیاب باید از استیل ضدزنگ باشد. همچنین تعداد پره‌های تیغه نیز در بهتر خرد شدن مواد خوراکی تأثیر بسزایی دارد.
  • حالت سرعت. به طور معمول هر دستگاه باید دارای دو حالت سرعت کم و زیاد باشد.
  • حالت پالس یا لحظه‌ای. به کمک این قابلیت، دستگاه به صورت ناگهانی و با قدرتی بالا مواد خوراکی را در زمانی کوتاه به بهترین شکل، مخلوط می‌کند.
  • ظرفیت دستگاه. انواع مخلوط‌کن به یک پارچ شیشه‌ای مجهز هستند که ظرفیت نرمال آن باید تا ۱٫۵ لیتر باشد.
  • پایه ضد لغزش. در آخر نیز هنگام خرید از بخش زیرین دستگاه و ضد لغزش بودن پایه‌های آن اطمینان حاصل کنید. به واسطه این ویژگی کمترین میزان لرزش و صدا را از دستگاه مشاهده خواهید کرد.
منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!