تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

همایش دولتی و سازمانی سومین سالگرد ورود گلدیران به عرصه تجهیزات آی‌تی برگزار شد

حضور پررنگ جی‌پلاس در بازار محصولات آی‌تی/ سهم ۵۰ درصدی از بازار مانیتورهای اداری/ مانیتور آی‌پی‌اس پایه متحرک جی پلاس به بازار می‌آید

اخبار تصلا
برند جی‌پلاس طی سه سال‌ اخیر علاوه بر بازار لوازم خانگی در بازار محصولات آی تی از جمله مانیتورهای اداری، گیمینگ، موس، کیبورد، اسمارت بورد و ... هم خوش درخشیده و توانسته با تاکید بر نوآوری سهم قابل توجهی در بازار به دست آورد. در حال حاضر 50 درصد بازار مانیتورهای ادرای در اختیار برند جی‌پلاس است و محصولات جدید این برند نیز قرار است طی روزهای آینده به بازار معرفی شود.

تصلا-همایش دولتی و سازمانی سومین سالگرد ورود شرکت گلدیران به عرصه تجهیزات آی‌تی در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار شد و طی این مراسم محصولات این برند از جمله جی‌پلاس در بازار آی‌تی معرفی و از مشتریان بزرگ این محصولات تقدیر شد.

برند جی‌پلاس طی چند سال گذشته و با خروج برندهای خارجی از بازار لوازم خانگی، توانست با ارائه سبد متنوعی از محصولات و ارائه خدمات پس از فروش مناسب جایگاه قابل قبولی در بازار لوازم خانگی ایران به دست آورد و با اقبال مصرف‌کنندگان رو به رو شود. این برند از حدود سه پیش با تولید مانیتورهای اداری اقدام به ورود به بازار آی‌تی نیز کرد.

جی‌پلاس در سال ۹۸، مانیتورهای اداری ۲۲و ۲۴ اینچ را به بازار ارائه و در اسفند ۹۸، اولین سری مانیتورهای گیمینگ ۲۷ اینچ را راهی بازار کرد. در سال ۹۹ نیز، اولین سری کامپیوترهای همه کاره در اندازه ۲۴ اینچ و در همان سال نخستین سری کیبورد و موس بدون سیم از سوی این شرکت وارد بازار و با استقبال مخاطبان رو به رو شد. در سال ۹۹ اسمارت بورد جی‌پلاس در ۴ اندازه، ۶۵، ۷۵، ۸۶ و ۹۸ توانست به فروش خیره‌کننده‌ای در بازار دست یابد.

مانیتورهای گیمینگ ۳۲ اینچ منحنی و مانیتورهای اداری ۲۷ اینچ از دیگر محصولات این برند در بازار آی‌تی هستند. در حال حاضر جی‌پلاس، بیش از ۵۰ درصد سهم بازار مانیتور اداری را در اختیار دارد و طی یک ماه دیگر قرار است محصولات جدید این برند از جمله مانیتور آی‌پی اس پایه متحرک رونمایی شود.

شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا (تینا همراه پارس) یکی از زیرمجموعه‌های گلدیران است که تولید محصولات آی تی جی‌پلاس را برعهده دارد

حسین تنهایی: برنامه ما تبدیل جی‌پلاس به یک برند جهانی است

حسین تنهایی، نایب رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع گلدیران در همایش دولتی و سازمانی سومین سالگرد ورود شرکت گلدیران به عرصه تجهیزات آی‌تی با اشاره به شعار امسال که “تولید؛ دانش‌بنیاد و اشتغال‌آفرین” نام‌گذاری شده است، گفت: ما حدود ۳۲ سال پیش کارمان را شروع کردیم و حدود ۱۷ سال در زمینه تولید فعالیت داشته‌ایم و تنها در زمینه تجارت کار نکردیم، بلکه توانستیم با توجه به علم روز محصولات خوبی را به بازار عرضه کنیم.

تنهایی افزود: هر کدام از ما با توجه به امکانات، دانش، توان مالی و قدرت سیاسی و اجتماعی‌مان وظایفی در قبال کشور خود به ویژه در این شرایط سخت داریم. تلاش‌ها باعث شد تا ما برند جی‌پلاس را داشته باشیم و آن را ثبت کنیم. برنامه ما این است که جی‌پلاس به یک برند جهانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: گلدیران یک شرکت سهامی عام است و ما با دید بازار سرمایه جلو می‌رویم. بدین ترتیب از طریق بورس به دنبال ایجاد کاری ماندگار هستیم.

یکی از افتخارات ما موبایل جی‌پلاس است

نایب رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع گلدیران با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک ۲۲۸۶ نفر پرسنل رسمی داریم که برای آن‌ها بیمه رد می‌شود، گفت: همچنین تا ۱۳ هزار نفر پرسنل جانبی نیز داریم و همیشه در هیئت مدیره بر این موضع تاکید داشتیم که حتی اگر سود نداشتیم، از تعداد پرسنل نکاهیم.

تنهایی افزود: در بحث تولید، ما در گذشته فقط لوازم خانگی تولید می‌کردیم. در حال حاضر کار خود را به بحث لوازم آی‌تی گسترش دادیم. یکی از افتخارات ما موبایل جی‌پلاس است. برندهای ایرانی موبایل بسیار کم هستند و ما مفتخریم که این تولید را آغاز کردیم. ما به دنبال تنوع بیشتر در محصولات خود هستیم. امیدوارم با توجه به این که مدیر تولید کره‌ای را نگه داشتیم، از نظر کیفیت هم پیشرفت بیشتری داشته باشیم. در بحث تامین هم وضعیت خوبی داریم. از نظر قیمت هم به دنبال این هستیم که خدمت و کیفیت خوب با با قیمت مناسب عرضه کنیم.

وی در ادامه گفت: بحث مهم بعدی خدمات پس از فروش است. ما در این زمینه مسئولیت‌پذیری خوبی داشتیم به گونه‌ای که حتی کره‌ای‌ها می‌گفتند بهترین خدمات پس از فروش در خاورمیانه از آن گلدیران است. همیشه در بررسی‌ها بین ۸۶ کشور، نفر اول بودیم. ما در قبال مشتریان خود وظیفه سنگینی داریم. در مجموع امیدوارم این برند ایرانی باعث پیشرفت کشور شود.

مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران: محصولات با تکنولوژی فنی بالایی تولید می‌شود


امیرعباس کائینی، مدیر عامل شرکت صنایع گلدیران با بیان اینکه به مدت ۲۲ سال در این مجموعه فعالیت داشتم و فراز و نشیب‌های زیادی را در این مسیر تجربه کردم، گفت: تولید ما از سال ۱۳۸۴ با سرمایه صد در صد ایرانی آغاز شد. از دانش فنی ال‌جی استفاده کردیم و کارخانه‌هایی را با استاندارد بالا راه‌اندازی کردیم. در سه چهار سال گذشته همکاری ما با ال‌جی قطع شد ولی تلاش کردیم تا استانداردها را به همان صورت بالا نگه داریم. نکته حائز اهمیت در این جا این است که چون ممیزی ال‌جی بسیار سختگیرانه بود، محصولات ما با تکنولوژی فنی بالایی تولید شد.

کائینی ادامه داد: شعار ما این است “گلدیران، روی خوش زندگی”. ما به این شعار متعهد هستیم و مردم خود را شایسته بهترین‌ها می‌دانیم. مردم ما حق دارند علی‌رغم تمام ناکامی‌ها و تحریم‌ها حس خوب هدیه بگیرند. ما می‌خواهیم این کار را با برند جی‌پلاس انجام دهیم.

با تمام وجود و توان وارد می‌شویم / هر سال با یک محصول جدید

مدیر عامل گلدیران با بیان اینکه از سال ۹۸ وارد بازار محصولات آی‌تی شدیم. تیمی از جوانان مجرب را دور هم جمع کردیم که تاکنون نیز موفق بوده‌اند، گفت: در شرکت گلدیران یا وارد یک کسب و کار نمی‌شویم یا اگر وارد شویم با تمام وجود و توان وارد می‌شویم. ما برنامه‌های بلندمدتی برای محصولات آی‌تی داریم و برنامه‌ریزی کردیم هر سال با یک گروه محصول جدید در خدمت شما باشیم. ما حس کردیم اگر محصول جدید به بازار معرفی نکنیم و روی محصولات قبلی پافشاری کنیم، احتمالا مانند بسیاری از بزرگان از بازار حذف خواهیم شد.

کائینی در پایان گفت: نکته آخر این که در شبکه‌های مجازی اخبار منفی زیادی منتشر می‌شود و همه می‌گویند که نخبگان رفته‌اند. اما به نظر من هر کدام از شما عزیزان سرمایه‌های ما و یک نخبه هستید. با وجود همه مشکلات ما در گلدیران به آینده امیدواریم.

عضو هیئت مدیره شرکت تینا همراه: از تجربیات ال‌جی استفاده کردیم


رضا ارمندپیشه مدیر فروش و عضو هیئت مدیره شرکت تینا همراه در این مراسم با بیان اینکه شرکت گلدیران در سال ۱۳۷۳، با هدف تولید محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری تاسیس شد و همکاری خود را با شرکت ال‌جی در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد که این همکاری مدت زیادی به طول انجامید، گفت: شرکت ال‌جی یکی از پنج شرکت برتر دنیا در زمینه خدمات مشتریان است و شرکت گلدیران تلاش کرد به تا به بهترین شکل از این تجربیات استفاده کند و محصولاتی با استاندارد جهانی عرضه کند.

تاسیس شرکت‌های مختلف در گلدیران

مدیر فروش و عضو هیئت مدیره شرکت تینا همراه افزود:‌ گسترش ارتباطات تجاری شرکت ال‌جی و گلدیران، به حدی بود که در برخی از حوزه‌ها، فعالیت‌ها به بیش از یک سازمان مربوط می‌شد. بنابراین در گلدیران تصمیم گرفته شد تا فعالیت‌های تخصصی در شرکت‌های تخصصی صورت بگیرد. در همین راستا شرکت مشتریان گلدیران که شرکت گارانتی و خدمات پس از فروش است تاسیس شد. شرکت دیگری که ایجاد شد شرکت لجستیک گلدیران بود که در زمینه حمل و نقل و انبارداری فعالیت دارد. شرکت مبتکران گلدیران یکی دیگر از شرکت‌هاست که در زمینه محصولات تهویه خانگی و صنعتی فعال است. و در نهایت شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا (تینا همراه پارس) گلدیران که در زمینه آی‌تی فعالیت دارد و من به نمایندگی از آن در خدمت شما هستم.

برند جی‌پلاس حاصل خودباوری در گلدیران است

ارمندپیشه ادامه داد: شرکت گلدیران همواره خود را متعهد به شعار سال دانسته و فعالیت‌های خود را هم‌راستا و هم‌جهت با شعار سال پیش برده است. در دو سال گذشته، هر سال تعداد ۱۵۰ نفر استخدام شدند. ما در سال ۱۳۷۵ با ۳۳۰ نفر شروع به کار کردیم. این رقم در سال ۹۶ به ۳۲۰۰ نفر رسید. خودباوری که در شرکت گلدیران به وجود آمده بود در سال ۹۷ تبدیل به برند جی‌پلاس شد. جی‌پلاس توانسته مقبولیت خود را در بین شرکت‌ها، سازمان‌ها و خانواده‌ها پیدا کند و سهم خوبی از بازارهای مورد هدف به دست آورد.

ورود به عرصه آی‌تی با تولید مانیتورهای ۲۲ و ۲۴ اینچ اداری


مدیر فروش و عضو هیئت مدیره شرکت تینا همراه افزود: ما در گلدیران الزاما نگاه تولیدمحور نداریم. فعالیت‌های ما براساس تحقیقات بازار و تحقیقاتی که سلیقه مشتریان را می‌سنجد، صورت می‌گیرد. تحقیقات بازار بخشی از فعالیت جدایی‌ناپذیر از سیستم کاری گلدیران است. به همین منظور ما در سال ۱۳۹۸ تصمیم گرفتیم که به بحث آ‌ی‌تی ورود کنیم. نخستین تولیدات ما مانیتورهای اداری ۲۲ و ۲۴ اینچ بود. در اسفند ۹۸، اولین سری مانیتورهای گیمینگ ۲۷ اینچ با طراحی جذاب و ساده به دور از هر گونه جنجال و هیاهویی بر مبنای تحقیقات وارد بازار شد.

تولید کامپیوترهای همه‌کاری و کیبورد و موس بدون سیم

مدیر فروش تینا همراه گلدیران ادامه داد: در تیر ماه ۹۹، اولین سری کامپیوترهای همه‌کاره را در اندازه ۲۴ اینچ تولید کردیم. این تولید هم طراحی ساده، شکیل و جذاب داشت و با توجه به سلیقه مشتری ظرفیت‌های مختلفی را از نظر سی‌پی‌یو در این تولیدات داشتیم. همچنین در تیر ۹۹، نخستین سری کیبورد و موس بدون سیم را وارد بازار کردیم که از نظر کیفیت و طرح فوق‌العاده بود و نسبت به قیمتی که داشت قابل رقابت بود. ما این محصولات را همچنان در سبد فروش خود داریم.

اسمارت بورد کالایی با فروش خیره‌کننده


وی ادامه داد: کالای فوق‌العاده جذابی که در دی ۹۹ تولید کردیم، اسمارت بورد است. وقتی در نگاه اول به این کالا می‌نگریم، حس می‌کنیم کالایی عادی است، اما باید بگویم که این عادی‌انگاری به دلیل غریبه بودن ما با آن است. ما اسمارت بورد را در ۴ اندازه، ۶۵، ۷۵، ۸۶ و ۹۸ تولید کردیم. در آن زمان خود ما فکر نمی‌کردیم به چنین فروشی برسیم. این کالا بسیار کاربردی است و به نظرم هر سازمان و هر مدیرعاملی به آن نیاز دارد. آمار خیره‌کننده‌ای که درباره اسمارت بورد وجود دارد این است که هفتاد درصد بازدیدها منجر به خرید شده است.

تولید مانیتورهای گیمینگ ۳۲ اینچ منحنی، مانیتورهای اداری ۲۷ اینچ

ارمندپیشه افزود: کالای بعدی دوباره گریزی به بازار بازی زده است. این کالا که مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچ منحنی است در دی ماه ۹۹ وارد بازار شد. در مورد این کالا هم باید بگویم که ما گمان نمی‌کردیم این تعداد از این کالا را بتوانیم بفروشیم. در دی ۱۴۰۰، در ادامه راه مانیتور اداری یعنی ۲۲ و ۲۴ اینچ، کالایی جدید با اندازه ۲۷ اینچ را با همان کیفیت و طراحی تولید کردیم. ما حدس می‌زنیم هما‌ن گونه که مانیتور ۲۴ اینچ، بخشی از بازار ۲۲ اینچ را از آن خود کرده است، مانیتور ۲۷ اینج نیز بتواند بخش بزرگی از این بازار را تصاحب کند. اتفاق دیگری که در مجموعه گلدیران و جی‌پلاس افتاد، تغییر لوگو در بهمن ۱۴۰۰ بود. این اتفاق برای بسیاری از برند‌ها می‌افتد.

جی‌پلاس بیش از ۵۰ درصد سهم بازار مانیتور اداری را در اختیار دارد


مدیر فروش و عضو هیئت مدیره شرکت تینا همراه گفت: در این بخش اطلاعاتی درباره فروش عرضه می‌کنیم. ما بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از همه محصولات و بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه مانیتور اداری و گیمینگ فروخته‌ایم. همچنین بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اسمارت بورد، بیش از ۳۰۰۰ دستگاه کامپیوتر همه‌کاره و بیش از ۲۰ هزار دستگاه کیبورد و موس را تاکنون به فروش رسانده‌ایم. طبق تحقیقاتی که انجام شده است، جی‌پلاس در حوزه مانیتور اداری، بیش از ۵۰ درصد سهم بازار مانیتور اداری را دارد.

وی ادامه داد: چیزی که همه ما به عنوان یک مصرف‌کننده از یک سازمان انتظار داریم، خدمات قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش است. شرکت گلدیران تلاش کرده بهترین پاسخگویی را در خدمات مشتریان داشته باشد. این خدمات به این شرح هستند: گارانتی ۲۴ ماهه، بیش از ۱۰۰۰ مرکز پشتیبانی و خدمات در سراسر کشور، خدمات ۲۴ ساعته، تامین قطعات در سریع‌ترین زمان، ارسال رایگان محصولات و آموزش نحوه صحیح کار با محصولات توسط تکنسین‌های متخصص.

وی افزود: البته من اعتراف می‌کنم که کاستی‌هایی نیز داریم. در ابتدا بابت این کاستی‌ها از شما عذرخواهی می‌کنم و باید بپذیریم که نه‌تنها گلدیران و جی‌پلاس با این مساله به ویژه در بحث تامین قطعات مواجه هستند.

رونمایی از کالای جدید تا دو ماه دیگر

ارمندپیشه در پایان گفت: بیش از ۷۰۰ شرکت، سازمان و ارگان دولتی و خصوصی در حال حاضر از کالاهای جی‌پلاس استفاده می‌کنند که این باعث خوشحالی ماست. اما این باعث نمی‌شود که ما نوآوری را کنار بگذاریم. ما مانیتور آی‌پی‌اس پایه متحرک را تقریبا از یک ماه دیگر تقدیم بازار می‌کنیم. با توجه به روند و فعالیتی که در مجموعه گلدیران جاری است و تاکیدی که ما بر نوآوری داریم، فکر می‌کنم نهایتا تا دو ماه آینده با یک کالای بسیار هیجان‌انگیز در خدمت شما باشیم.

تقدیر از خریداران بزرگ محصولات آی تی جی‌پلاس


در ادامه برنامه از خریداران بزرگ جی‌پلاس با یک لوح تقدیر و یک هدیه ویژه تقدیر شد. اسامی این خریداران بدین شرح است: بانک صادرات، شرکت فناپ زیرساخت، شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر، اداره عملیات بانکی بانک ملی ایران، بیمه دی، کرمان خودرو، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شرکت پشتیبانی ایثار، کشتیرانی هوپاد دریا، مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه شریف و بانک پاسارگاد.

هلدینگ گلدیران به پشتوانه چند دهه نمایندگی موفق برند ال جی توانست اقدام به تولید محصولات مورد نظر خود با برند ملی جی پلاس کند. شرکت مشتریان گلدیران؛ شبکه فروش و توزیع گلدیران، فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس، شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران، شرکت لجستیک گلدیران، مرکز تحقیقات گلدیران،کارخانه کاسپین، کارخانه سیرجان، شرکت تبلیغ نو، و شرکت صنایع فناوران گلدیران از جمله زمینه‌های فعالیت هلدینگ گلدیران است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2.6 / 5. تعداد آرا: 7

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیرا نوری
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!