تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی چند اپلیکیشن خدماتی تعمیرات لوازم خانگی + تعرفه

راهنمای تعمیر و نگهداری
در سال‌های اخیر شرکت‌های خدماتی زیادی با هدف تعمیر لوازم‌خانگی در تهران و سایر شهرهای بزرگ تأسیس شده‌اند که متخصصان و تعمیرکاران آن‌ها برای انجام تعمیرات به محل مورد درخواست مراجعه می‌‌کنند. معمولاً بسیاری از این شرکت‌ها دارای اپلیکیشن اختصاصی هستند و از آن به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و نیرو‌های خود استفاده می‌کنند. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از اپلیکیشن خدماتی و راهنمای نصب آن را معرفی کنیم.

تصلا – در سال‌های اخیر چند اپلیکیشن خدماتی با هدف تعمیر لوازم‌خانگی تأسیس شده‌اند که متخصصان و تعمیرکاران آن‌ها برای انجام تعمیرات به محل مورد درخواست مراجعه می‌‌کنند و دستمزد آن‌ها هم معمولا مناسب و منطقی است.

کاربران این اپلیکیشن‌های خدماتی می‌توانند از آن‌برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمات مختلف، انتخاب تعمیرکاران موردنظر خود، پرداخت هزینه‌ها، کسب اطلاعات در مورد خدمات مختلف شرکت، ثبت نظرات خود و… استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از اپلیکیشن‌های این شرکت‌های خدماتی را معرفی کنیم و با آن‌ها آشنا شویم.

اهمیت خدمات این شرکت‌ها و اپلیکیشن‌ها در این ایام کرونایی بیش از پیش مشخص شده است و با بهره‌مندی از این خدمات می‌توانید خطر ابتلای خود و اعضای خانواده خود به ویروس کرونا را تا میزان زیادی کاهش دهید و در عین حال در وقت خود هم به میزان زیادی صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید از طریق این اپلیکیشن‌ها درآمد نسبتا خوبی کسب کنید یا اعلام همکاری کنید.

توجه: با توجه به اینکه این مقاله با هدف معرفی شرکت‌های خدماتی مطرح در زمینه تعمیر لوازم‌خانگی و اپلیکیشن‌های آن‌ها نوشته شده است، تنها به معرفی خدمات این شرکت‌ها می‌پردازیم. برای تعمیر لوازم خانگی در منزل حتما به این برنامه نیاز پیدا می کنید.

معرفی اپلیکیشن خدماتی آچاره

آچاره یکی از شرکت‌های خدماتی موفق محسوب می‌شود که بیش از ۲۵۶ خدماتی مختلف را به شهروندان ارائه می‌کند.

اپ آچاره برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است و با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید درخواست خود برای استفاده از خدماتی نظیر نظافت و پذیرایی، شست‌وشو، سرمایش گرمایش، دکوراسیون و بازسازی، نصب و تعمیر لوازم‌خانگی، برق‌کاری، کارواش، تعمیرات خودرو را ثبت کنید. آچاره اپلیکیشنی را نیز برای نیروهای کار و متخصصان خود با عنوان متخصصین آچاره طراحی و ایجاد کرده است که در مورد آن نیز توضیح می‌دهیم.

نحوه استفاده از اپ آچاره

برای استفاده از اپلیکیشن جهت ثبت درخواست خود باید مراحل زیر را دنبال کنید:

توجه: پس از انجام هر قسمت با انتخاب گزینه مرحله بعد، به قسمت بعدی بروید.

۱.ابتدا اپلیکیشن را از منابع معتبری مثل گوگل پلی استور یا بازار (برای اندروید) دانلود و آن را نصب کنید.

۲. پس از اجرای اپلیکیشن شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی اپلیکیشن به گوشی ارسال شود.

۳. کد ارسال‌شده به گوشی را وارد کنید.

۴. شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید (متخصصین آچاره در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، هشتگرد و نظرآباد، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، سبزوار، رشت، قم، همدان، کرمان، جیرفت رفسنجان، یزد، خرم‌آباد، اهواز، سنندج، بابل، چالوس نوشهر، کلارآباد، سلمان شهر یا همان متل قو، آمل، اراک و قزوین آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان هستند.)

۵.سرویس خدماتی موردنظر خود را انتخاب و پس ‌از آن سرویس زیرشاخه آن را نیز انتخاب کنید؛ مثلاً در صورت انتخاب سرویس تعمیر لوازم‌خانگی، باید وسیله موردنظر خود برای تعمیر را نیز انتخاب کنید (سرویس نصب و تعمیر لوازم‌خانگی شامل تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط‌کن، مبلمان، اتو، جاروبرقی، چای‌ساز و قهوه ساز، چرخ‌خیاطی، چرخ‌گوشت، رادیو و ضبط‌صوت، ساندبار و اسپیکر، سرخ‌کن، کنسول بازی، نصب و تعمیر اجاق‌گاز، نصب و تعمیر تلویزیون، نصب و تعمیر یخچال و یخچال‌فریزر، نصب و تعمیر سینمای خانگی، نصب و تعمیر فر، نصب و تعمیر ماشین ظرف‌شویی، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی نصب و تعمیر ماکروویو و نصب و تعمیر هود و هواکش می‌شود).

۶. برند وسیله خانگی موردنظر را انتخاب کنید.

۷. نوع وسیله خانگی موردنظر را انتخاب کنید.

۸. در صورت تمایل تصویری از وسیله موردنظر عکس بگیرید و آن را در اپلیکیشن بارگذاری کنید.

۹. مشکل وسیله خراب‌شده را از میان گزینه‌های موجود انتخاب و در صورتی ‌که وسیله هیچ یک از مشکلات ذکرشده را ندارد، گزینه سایر را انتخاب کنید.

۱۰. تمام توضیحاتی را که فکر می‌کنید ذکر آن‌ها لازم است و متخصصین آچاره باید بدانند، بنویسید.

۱۱. تاریخ روز و ساعتی را که تمایل دارید متخصصان برای تعمیر وسیله به محل مراجعه کنند، مشخص کنید.

۱۲. پس از مشخص کردن محله خود در شهر،  آدرس و شماره تلفن خود را وارد  و پس ‌از آن آدرس را روی نقشه مشخص کنید . برای انجام این کار ابتدا باید سرویس موقعیت‌یابی خود را در نوار نوتیفیکیشن‌ها مشخص کنید (آیکون موقعیت‌یابی را که به شکل یک قطره آب است، فعال کنید) یا برای انجام این کار به بخش Location در تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.

۱۳. در مرحله بعدی مشخص کنید آیا می‌خواهید اولین تعمیرکار و متخصص در دسترس و مورد تأیید آچاره وسیله شما را تعمیر کند یا تمایل دارید ابتدا پیشنهادهای قیمتی مختلف را دریافت و سپس خودتان تعمیرکار موردنظرتان را انتخاب کنید.

۱۴. پس از ثبت نهایی سفارش، کارشناسان درخواست شما را بررسی می‌کنند و ۵ پیشنهاد قیمتی مختلف به شما ارائه می‌شود.  پس از ثبت نهایی سفارش می‌توانید وضعیت سفارش خود را در قسمت سفارش‌های من مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش خود را از همین قسمت تسویه‌حساب کنید.

توجه: نحوه استفاده از سایر اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، نیز به همین مشکل است و تنها یک سری تفاوت‌هایی جزئی با یکدیگر دارند (مثلا ترتیب مراحل لازم برای ثبت‌نام در اپلیکیشن‌های مختلف کمی متفاوت است). ‌

سایر ویژگی‌های اپلیکیشن خدماتی آچاره

  • امکان ویرایش اطلاعات کاربر از طریق حساب کاربری
  • مشاهده سفارش‌ها و بررسی وضعیت آن‌ها
  • امکان افزودن اعتبار به حساب کاربری و پرداخت نقدی مبلغ سفارش‌ها
  • امکان انتخاب نیروی موردنظر و ذخیره آن
  • امکان معرفی مشتری و دریافت تخفیف و هدیه (لینک اپلیکیشن را به‌ صورت محدود برای دوستان‌تان ارسال کنید و به ازای هر ثبت‌نام ۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه دریافت کنید و به ازای هر سفارش اولیه نیز ۱۰ هزار تومان دیگر هدیه دریافت کنید، همچنین با انجام هر معرفی توسط شما، دوستان‌تان نیز در سفارش اولیه خود ۱۵ هزار تومان تخفیف می‌گیرند)
  • معرفی متخصص و کسب درآمد (در صورت معرفی نیروی کار به شرکت، مبلغی به‌عنوان هدیه به حساب کاربری شما افزوده می‌شود. درصورتی‌‌که نیرو مربوط به بخش نظافت باشد، مبلغ اعتبار هدیه ۵۰ هزار تومان و درصورتی‌که در در سایر زمینه‌ها تخصص و مهارت داشته باشد، این مبلغ ۳۰ هزار تومان خواهد بود)
  • امتیازدهی به متخصص و نیروی ارسالی پس از اتمام کار
  • تماس با پشتیبانی
  • تقاضا برای رسیدگی فوری پشتیبان (تنها برای موارد ضروری مثل سرقت یا دعوای فیزیکی استفاده شود. این ویژگی تنها مختصص اپلیکیشن آچاره است)

آمار نصب اپلیکیشن آچاره

این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه نصب شده که نشان‌دهنده استقبال خوب از آن است.

میزان رضایت مردم از خدمات اپلیکیشن آچاره

طبق آمار ارائه‌شده در گوگل پلی استور، اپلیکیشن آچاره تاکنون از پنج ستاره مربوط به رضایت، به‌صورت میانگین ۴ ستاره را دریافت کرده است.

نظرات مردم در مورد اپلیکیشن آچاره

به نظر می‌رسد میزان رضایت از خدمات شرکت آچاره نسبی است، برخی از مشتریان خدمات این شرکت را مناسب و قیمت‌های آن را معقول و منطقی می‌دانند و برخی دیگر از پشتیبانی ضعیف شرکت و متعهد نبودن مسئولان آن به تعهدات خود شکایت کرده‌‌اند. در وب‌سایت رسمی شرکت نیز تعدادی از نظرات مشتریان نمایش داده‌شده است که همگی آن‌ها نظرات کاملاً مثبتی هستند و به نظر می‌رسد کاملاً قابل‌اعتماد نیستند!

میزان رضایت از خدمات سایر شرکت‌های مشابه نیز تقریبا به همین شکل است و در کنار اعلام رضایت‌مندی‌ها از خدمات و پشتیبانی، مواردی از انتقاده ها و شکایت‌ها در مورد عدم مراجعه به موقع نیروها به محل برای انجام این کار و اهمال‌کاری‌های آشکار در این زمینه، عمل نکردن به تعهدات ذکر‌شده و نداشتن تخصص و دانش لازم، نیز بیان شده است؛ بنابراین نمی‌توان در مورد خوب یا بد بودن خدمات این گونه شرکت‌ها نظر قطعی داد.

نحوه استفاده از اپلیکیشن متخصصین آچاره

۱.مشخصات شخصی خود را وارد و ثبت نام کنید.

۲اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.

۳. فهرست کامل سفارش‌ها را مشاهده و سفارش مورد نظر خود را انتخاب کنید

ویژگی‌های اپلیکیشن متخصصین آچاره

  • امکان کسب درآمد در ۲۷ شهر ایران به‌صورت تمام وقت یا پاره وقت

آمار نصب اپلیکیشن متخصصین آچاره

تاکنون بیش از ۱۰ هزار این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند که نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مربوط به متخصصین که در ادامه معرفی خواهیم کرد، آمار نسبتا رضایت‌بخشی است.

میزان رضایت مردم از اپلیکیشن متخصصین آچاره

این اپلیکیشن تاکنون از پنج ستاره رضایت بازار، تاکنون ۳.۶ ستاره را کسب کرده که تاحدودی راضی‌کننده است.

نظرات مردم درمورد اپلیکیشن متخصصین آچاره

درقسمت نظرات کاربران درمورد اپلیکیشن، هیچ نظری درمورد خود اپلیکیشن ثبت تشده و تنها عملکرد شرکت ارزیابی شده است که قبلا در مورد آن توضیح دادیم.

شماره پشتیبانی آچاره

شما می‌توانید برای ثبت درخواست خود، اعلام نارضایتی و پیگیری شکایت خود، ابتدا با شماره زیر تماس بگیرید و سپس داخلی مربوط به مشتریان را شماره‌گیری کنید. همچنین افراد متقاضی همکاری با آچاره می‌توانند با شماره‌گیری داخلی مربوط به متخصصین، می‌توانند با پشتیبانی تهران و شهرستان‌ها و واحد ثبت‌نام ارتباط برقرار کنند و از شرایط ثبت‌نام نیز مطلع شوند.

شماره پشتیبانی آچاره: ۰۲۱۴۵۶۶۱۶۰۰

تعرفه‌های آچاره

برای اطلاع از تعرفه‌های خدمات تعمیر لوازم خانگی می‌توانید به نسخه وب آچاره مراجعه کنید. درضمن در اپلیکیشن نیز تعرفه‌ها به‌صورت کامل ذکر شده‌اند.

کد تخفیف آچاره

معمولاً پس از ثبت‌نام در اپ آچاره ؛ یک کد تخفیف برای اولین سفارش برای شما ارسال می‌شود که تاریخ انقضاء دارد.

شما می‌توانید تا تاریخ ۹/۲۴/ ۱۳۹۹ با واردکردن کد تخفیف زیر در اولین سفارش خود، ۱۰ هزار تومان تخفیف بگیرید (شما باید این کد تخفیف را در صفحه مربوط به نهایی کردن سفارش وارد کنید)

کد تخفیف: A4989132751798JN

آزمایش کرونای اپ آچاره

آچاره علاوه بر ارائه خدمات روزمره موردنیاز افراد، آزمایش کرونا را نیز به خدمات خود افزوده است.  برای دریافت این سرویس خدماتی، نیازی نیست برای انجام آزمایش کرونا به آزمایشگاه مراجعه کنید و فرد متخصص برای نمونه‌گیری به منزل شما می‌آید! جواب هم از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.

هزینه آزمایش کرونای PCR آچاره ۴۹۰ هزار تومان و هزینه آزمایش  انتی بادی ۱۵۰ هزار تومان و هزینه هر دو آزمایش با یکدیگر ۵۸۸ هزار تومان است. ساکنان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، یزد و شیراز می‌توانند با رزرو نمایش کرونا از ۲۴ ساعت قبل، از این سرویس خدماتی بهره‌مند شوند.

دانلود اپلیکیشن خدماتی آچارباز

دانلود اپلیکیشن آچاره برای اندروید از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن آچاره برای اندروید از بازار

دانلود اپلیکیشن آچاره برای iOS

دانلود اپلیکیشن متخصصین آچاره برای اندروید از گوگل پلی 

دانلود اپلیکیشن متخصصین آچاره برای اندروید از بازار 

نسخه وب آچاره (در صورت عدم دسترسی به گوشی هوشمند. برای استفاده از خدمات نسخه وب آچاره و نسخه وب سایر شرکت‌های این چنینی ابتدا باید شماره تلفن را در قسمت ثبت‌نام، وارد و پس از دریافت کد ثبت‌نام از طریق گوشی، ثبت نام خود را تکمیل کنید).

اپلیکیشن خدماتی آچارباز

اپلیکیشن آچارباز

آچار باز نیز یکی دیگر از شرکت‌های مطرح در زمینه ارائه خدمات تعمیری محسوب می‌شود. آچارباز در زمینه تعمیر وسایل زیر فعالیت می‌کند:

  • لوازم خانه و آشپزخانه
  • لوازم دیجیتالی و کامپیوتری
  • لوازم صوتی به تصویری
  • تجهیزات اداری
  • تجهیزات امنیتی و وسایل مورداستفاده در شبکه‌های امنیتی

این شرکت نیز برای مشتریان و متخصصان خود اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای را ایجاد کرده است.

 خدمات تعمیری لوازم خانگی آچارباز

خدمات تعمیری وسایل خانگی، لوازم آشپزخانه و وسایل صوتی و تصویری شامل تعمیر موارد زیر می‌شود:

لوازم خانگی

  • جاروبرقی
  • اتو
  • فرش شو
  • بخاری برق
  • کنسول بازی
  • جارو شارژی
  • بخارشو
  • سرامیک شو
  • سشوار
  • تلفن

آشپزخانه

  • اجاق‌گاز و فر
  • یخچال
  • بخارپز
  • غذاساز
  • مخلوط‌کن
  • چرخ‌گوشت
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرف‌شویی
  • زودپز برقی
  • آبمیوه گیری
  • خردکن
  • قهوه ساز
  • گوشت‌کوب برقی
  • هواپز
  • میوه خشک‌کن
  • کیک پز
  • سرخ‌کن
  • توستر
  • پلوپز
  • آسیاب
  • اسپرسو ساز
  • ساندویچ ساز
  • کتری برقی
  • چای‌ساز
  • همزن

صوت و تصویر

  • تلویزیون
  • سینمای خانگی
  • اسپیکر خانگی
  • دی‌وی‌دی پلیر

نحوه استفاده از اپلیکیشن آچارباز

برای استفاده از اپلیکیشن آچارباز مراحل زیر را دنبال کنید.

۱.  شهر را انتخاب کنید.

۲. نحوه خدمت‌رسانی را مشخص کنید (مشخص کنید آیا می‌خواهید کارشناس به محل اعزام شود یا می‌خواهید دستگاه به تعمیرگاه ارسال شود)

۳. توضیحات لازم درمورد درخواست خود را بیان کنید.

۴. آدرس خود را مشخص کنید.

۴. آدرس دقیق، شماره تلفن و وضعیت محل خود را از بین دو وضعیت مسکونی و تجاری را روی نقشه نیز مشخص کنید.

۵. تاریخ روز و ساعت موردنظرتان را مشخص کنید.

۶. در پایان درخواست خود را تایید و ثبت کنید.

۷. پس از ثبت سفارش می‌توانید در قسمت سفارش‌های من وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید و به نحوه انجام سفارش‌های انجام‌شده امتیاز دهید.

ویژگی‌های اپلیکیشن آچارباز

  • قابلیت پرداخت هزینه سفارش‌ها (امکان افزایش اعتبار نیز وجود دارد)
  • قابلیت مشاهده کلیه تراکنش‌های مالی انجام‌شده دز اپلیکیشن اعم از مبالغ اعتباری دریافت‌شده جهت ثبت‌نام در اپلیکیشن و معرفی مشتری یا نیروی متخصص و همچنین مبلغ قابل دریافت به صورت نقدی و سایر گردش‌های مالی و همچنین مشاهده آرشیو درخواست‌ها و گزارش هزینه‌ها در قسمت حساب کاربری
  • قابلیت ثبت شرکت در اپلیکیشن
  • قابلیت معرفی مشتری به شرکت و کسب درآمد از این روش: شما می‌توانید اعتبار دریافت‌شده به‌منظور معرفی مشتری را به وجه نقد قابل‌دیافت تبدیل کنید (برای معرفی اپلیکیشن به دوستان‌تان باید کد اختصاص‌یافته به خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
  • قابلیت معرفی نیروی متخصص به‌شرکت و کسب درآمد (شما می‌توانید با معرفی نیروی متخصص به شرکت، به‌صورت تصاعدی درآمد کسب کنید؛ زیرا هر چقدر فرد معرفی‌شده سفارش‌های موفق بیشتری انجام دهد، مبلغ بیشتری به شما تعلق می گیرد. جدول مبالغ پرداختی توسط شرکت به افراد معرف نیروهای متخصص به شرح زیر است:
سطح درآمد تعداد سفارش موفق هر سفارش موفق
برنزی ۹ ۵۰۰۰ تومان
نقره‌ای ۱۰-۲۹ ۱۰،۰۰۰ تومان
طلایی ۳۰-۵۹ ۲۰،۰۰۰ تومان
پلانتیوم +۶۰ ۳۰،۰۰۰ تومان
  • قابلیت ثبت بانک، شماره کارت و شماره شبا جهت واریز اعتبارات تبدیل‌شده به وجه نقدی
  • قابلیت ثبت کد معرف جهت بهره‌مندی از امتیازات ویژه

آمار نصب اپلیکیشن آچارباز

میزان نصب اپلیکیشن آچارباز تاکنون بیش از ۱۰ هزار مرتبه بوده است که به میزان قابل توجهی کمتر از اپلیکیشن آچاره است.

میزان رضایت مردم از خدمات اپلیکیشن آچارباز

طبق آمار ارائه‌شده در گوگل پلی استور، اپلیکیشن آچارباز تاکنون از پنج ستاره مربوط به رضایت، به‌صورت میانگین ۳.۵ ستاره را دریافت کرده است.

نظرات مردم در مورد اپلیکیشن آچارباز

برخی از مردم از خدمات آچارباز رضایت کامل دارند و از اینکه نیروهای این شرکت در این ایام کرونایی به آن‌ها کمک می‌کنند، از آن‌ها تشکر و قدردانی کرده‌اند و قیمت‌ها نیز به نظر آن‌ها مناسب است؛ اما تعدادی از مشتریان به‌شدت ناراضی بوده‌اند و دلیل آن‌ها برای این نارضایتی عدم مهارت و دانش کافی نیروها، تحمیل هزینه‌های غیرضروری به مشتریان برای تعویض قطعات، عدم پاسخگویی شرکت و عمل نکردن نیروهای شرکت به تعهدات خود است. حتی گزارشی مبنی‌بر استفاده از موتور تعمیری کولر به جای موتور نو نیز گزارش شده است!

نحوه استفاده از اپلیکیشن متخصص آچارباز

۱. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

۲.کد ارسال‌شده به تلفن همراه را در اپلیکیشن وارد کنید.

۳. کلیه مشخصات فردی خود را وارد کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن متخصصین آچارباز

  • قابلیت مشاهده سرویس‌ها
  • امکان دریافت راهنمایی درمورد اپلیکیشن
  • تماس با پشتیبانی
  • ثبت کد معرف

آمار نصب اپلیکیشن متخصصین آچارباز

تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند.

میزان رضایت مردم از اپلیکیشن متخصصین آچارباز

این اپلیکیشن تاکنون از ۵ ستاره رضایت، به‌صورت میانگین ۳.۶ ستاره را دریافت کرده است.

نظرات مردم درمورد اپلیکیشن متخصصین آچارباز

عده‌ای از متخصصین قیمت‌های مذکور در اپلیکیشن را غیرمنصفانه می‌دانند و مشکلاتی درمورد عملکرد آن نیز مطرخ کرده‌اند. البته عده‌ای نیز انتقادی نسبت به آن نداشته‌اند.

شماره پشتیبانی آچارباز

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن آچارباز علاوه‌ بر تماس صوتی با قسمت پشتیبانی، پیام متنی نیز برای کارشناسان پشتیبانی ارسال کنید.

شماره پشتیبانی آچارباز: ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۰۰

تعرفه خدمات اپ آچارباز

شما می‌توانید در لینک تعرفه خدمات آچارباز، تعرفه های تعمیر و سرویس هر یک از وسایل مذکور را به صورت جداگانه مشاهده کنید.

کد تخفیف آچارباز

شما می‌توانید با واردکردن کد زیر از ۵۰ درصد تخفیف تا سقف ۳۰ هزار تومان بهره‌مند شوید. این کد تخفیف را باید پس از ثبت سفارش انجام تعمیرات،  در لینک پرداختی که برای شما ارسال می‌شود، وارد کنید.

کد تخفیف: a4bazinshome

دانلود اپلیکیشن آچارباز

دانلود اپلیکیشن آچارباز برای اندروید از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن آچارباز برای اندروید از بازار 

دانلود اپلیکیشن آچارباز برای iOS

دانلود اپلیکیشن متخصصین آچارباز برای اندروید از بازار 

دانلود اپلیکیشن متخصصین آچارباز برای اندروید از گوگل پلی

نسخه وب آچارباز

همچنین می‌توانید با مراجعه به این لینک با واردکردن شماره تلفن همراه خود، لینک دانلود اپلیکیشن آچارباز را از طریق گوشی خود دریافت کنید.

با عضویت در اپلیکیشن آچارباز ۲۰ هزار تومان اعتبار اولیه هدیه بگیرید. لازم به توضیح است درصورت معرفی متخصص به آچارباز، مبلغ پرداختی شرکت به کاربر بر اساس میزان انجام سفارش‌های موفق توسط نیروی معرفی‌شده، به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

اپلیکیشن تعمیر لوازم خانگی استادکار

استادکار یکی از شرکت‌های نوپای خدماتی است و سرویس‌های خدماتی آن در حوزه تعمیر لوازم‌خانگی شامل تعمیر یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز و فر گازی، ماشین لباسشویی و تلویزیون می‌شود.

اپلیکیشن استادکار که اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار نام دارد،  مانند اپلیکیشن آچاره و آچارباز،  پلی ارتباطی میان شرکت استادکار و مشتریان است.

افراد ساکن شهرهای تهران و کرج که در زمینه فعالیت‌های خدماتی مرتبط با ساختمان (ساخت ساختمان، زیباسازی دکوراسیون آن و تأسیسات آن) وسایل نقلیه، اسباب‌کشی و باربری، لوازم‌خانگی، نظافت و بهداشت، پزشکی و سلامت مهارت خاصی دارند، می‌توانند با مهارت و تخصص خود کسب درآمد کنند و افراد متقاضی این خدمات در این شهرها نیز از این فعالیت‌های خدماتی بهره‌مند شوند.

لازم به توضیح است افراد متخصص مشغول در استادکار می‌توانند ساعات دلخواه خود برای کار را مشخص کنند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن استادکار- سفارش آنلاین خدمات

۱. ابتدا سرویس تعمیری خود را انتخاب کنید (مانند سرویس تعمیر یخچال)

۲. پس از مشاهده میانگین قیمت‌ها گزینه درخواست خدمات را انتخاب کنید (با انتخاب گزینه لیست قیمت‌ها می‌توانید تمام قیمت‌ها را مشاهده کنید.

۳. تاریخ و ساعت مراجعه متخصص به محل را انتخاب کنید.

۴. محل دقیق خود را روی نقشه مشخص کنید.

۵. مشخص کنید درخواست تعمیر یخچال را دارید یا تعمیر آن

۶. نوع یخچال و برند آن را مشخص کنید.

۷. گزینه مربوط به مشکل دستگاه را مشخص کنید و در صورتی که مشکل در هیچ از گزینه‌ها ذکر نشده است، گزینه سایر را انتخاب کنید.

۸. تصویر دستگاه را اضافه کنید (اختیاری)

۹. توضیحات لازم را ذکر کنید.

۱۰. شماره همراه خود را وارد کنید تا کد تایید سفارش برای شما ارسال شود.

۱۱. پس از ثبت سفارش وضعیت تمام سفارش‌‌ها در قسمت پیگیری سفارش‌ها قابل‌مشاهده است.

ویژگی‌های اپلیکیشن استادکار- سفارش آنلاین خدمات

  • دریافت اعتبار رایگان: شما می‌‌توانید با ورود به بخش پروفایل و انتخاب بخش اعتبار رایگان، کد اختصاصی خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید تا هم آن‌ها ۲۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت کنند و هم پس از انجام اولین سفارش آن‌ها، ۲۰ هزار تومان به اعتبار شما افزوده شود (متاسفانه اعتبار هدیه‌شده در اپلیکیشن استادکار به‌صورت نقدی قابل دریافت نیست)
  • قایلیت مشاهده کلیه تراکنش‌های مالی انجام‌شده در اپلیکیشن
  • تماس با پشتیبانی

آمار نصب اپلیکیشن استادکار- سفارش آنلاین خدمات

تاکنون بیش از ۵۰ هزار تفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند که با توجه به اینکه استادکار اکنون تنها در تهران و کرج فعالیت می‌کند، آمار نسبتا خوبی محسوب می شود.

میزان رضایت مردم از خدمات اپلیکیشن استادکار- سفارش آنلاین خدمات

طبق آمار ارائهشده در بازار ، این اپلیکیشن استادکار تاکنون از پنج ستاره رضایت، به صورت میانگین ۴.۵۷ ستاره را دریافت کرده است.

نظرات مردم درمورد اپلیکیشن استادکار-سفارش آنلاین خدمات

متاسفانه نظر تعداد قابل‌توجهی از مشتریان در مورد نحوه ارائه خدمات و قیمت‌ها منفی است و عده‌ای زیادی هم مشکلات قابل‌توجهی را درمورد عملکرد نامناسب اپلیکیشن و وجود باگ‌های فراوان (مشکلاتی که عملکرد اپلیکیشن را مختل می‌کنند) در آن بیان کرده‌اند؛ البته عده‌ای هم درمورد پشتیبانی خوب ابراز رضایت کرده‌اند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار

۱. محل ارائه خدمت خود را از بین دو شهر تهران و کرج انتخاب کنید.

۲. دسته خدمات خود را انتخاب کنید.

۳. نوع فعالیت خود را مشخص کنید.

۴. اطلاعات شخصی خود از جمله نام، نام و خانوادگی، کد ملی و شماره موبایل را وارد کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار

  • اطلاع آنی از سفارش‌ها
  • برنامه‌ریزی برای انجام کار
  • اامکان افرایش درآمد از طریق این اپلیکیشن برای رشد کسب و کار

آمار نصب اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار

تاکنون بیش از ۵ هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند

میزان رضایت مردم از خدمات اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار

این اپلیکیشن تاکنون از ۵ ستاره رضایت، به‌‌صورت میانگین چهار ستاره دریافت کرده است.

نظرات مردم درمورد اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار

ظاهرا اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار هم باگ‌های زیادی دارد و تعداد کمی از افراد از عملکرد این اپلیکیشن راضی هستند. درضمن بسیاری از افراد درمورد عدم رسیدگی به درخواست ثبت‌نام آن‌ها پس از گذشت طولانی از ثبت درخواست آن‌ها، انتقاد و شکایت کرده اند

شماره پشتیبانی اپ استادکار

اپلیکیشن استادکار

برای تماس با پشتیبانی استاد کار با شماره ۹۱۰۰۹۰۱۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از طریق پیشتیبانی نظرات و انتقادات خود را نیز مطرح کنید.

تعرفه خدمات شرکت استادکار

برای اطلاع از تعرفه‌های تعمیر لوازم خانگی شرکت استادکار می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

کد تخفیف استادکار

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید در اولین سفارش خود ۵۰ درصد تخفیف بگیرید (تا سقف ۳۵ هزار تومان)

کد تخفیف: clean9f

دانلود اپلیکیشن خدماتی استادکار

شرکت استادکار اپلیکیشن‌های قابل‌استفاده توسط مشتری‌‌ها و نیروهای متخصص را به‌صورت جداگانه طراحی کرده است

دانلود اپلیکیشن استادکار-درخواست آنلاین خدمات برای اندروید از بازار 

دانلود اپلیکیشن متخصصان همکار استادکار برای اندروید از بازار 

دانلود اپلیکیشن استادکار- درخواست آنلاین خدمات برای iOS از اپ استور ایرانی

نسخه وب استادکار

اپلیکیشن خدماتی خدمت از ما

خدمات از ما یکی دیگر از شرکت‌های خدماتی تهران است. خدمات تعمیر لوازم‌خانگی شرکت خدمات از ما شامل تعمیر یخچال،  تعمیر لباسشویی، تعمیر اجاق‌گاز، تعمیر و نصب دستگاه تصفیه هوا، تعمیر هود، تعمیر جاروبرقی، سرویس و تعمیر آب‌سردکن، تعمیر تلویزیون،  تعمیر ماکروویو،  تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرف‌شویی، نصب ماشین لباسشویی، نصب تلویزیون می‌شود.  ساکنان شهرهای تهران،  اصفهان، مشهد،  شیراز و تبریز می‌توانند با نصب اپلیکیشن خدمات از ما از خدمات الف این شرکت خدماتی بهره‌مند شود. شرکت خدمت از ما نیز دو اپلیکیشن عرضه کرده است که یکی از آن‌ها مختص مشتریان (اپلیکیشن خدمت از ما ا ارائه خدمات در منزل) و دیگری مختص به همکاران و متخصصان شرکت (خدمت از ما همکاران) است.

نحوه استفاده از اپلیکیشن خدمت از ما ا ارائه خدمات در منزل

توجه: در هر مرحله با انتخاب گزینه ادامه به مرحله بعدی بروید.

۱. شهر خود را انتخاب کنید.

۲. سرویس تعمیری خود را انتخاب کنید.

۳. پس از مشاهده متوسط قیمت‌ها گزینه ثبت سفارش را بزنید

۳. مشکل دستگاه را از میان گزینه‌ها انتخاب کنید و در صورتی‌که مشکل دستگاه هیچ یک از این گزینه‌ها نبود، گزینه سایر را انتخاب کنید. همچنین مدل و برند دستگاه و توضیحات لازم را ذکر کنید.

۴. تاریخ روز و ساعت مراجعه متخصص به محل را مشخص کنید.

۵. محله خود را جست‌وجو و مشخص کنید.

۶.در صورت تمایل مشکل دستگاه را به‌صورت صوتی بیان و تصویر دستگاه را نیز ثبت و توضیحات لازم را نیز ذکر کنید تا قیمت دقیق‌تری به شما ارائه شود و بهتر راهنمایی شوید.

۷. شماره همراه خود را وارد کنید.

۸. پس از ثبت سفارش در قسمت سفارش‌های من می‌توانید وضعیت سفارش‌ها را مشاهده کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن خدمت از ما ا ارائه خدمات در منزل

  • تماس با پشتیبانی
  • دعوت مشتریان و متخصصان به استفاده از اپلیکیشن (متاسفانه امکان کسب درآمد از طریق این اپلیکیشن وجود ندارد).
  • اطلاع از قوانین و مقررات استفاده از اپلیکیشن
  • امکان پرداخت هزینه از طریق اپلیکیشن

آمار نصب اپلیکیشن خدمت از ما ا ارائه خدمات در منزل

در حال حاضر  بیش از ۲۰ هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند

میزان رضایت مردم از خدمات اپلیکیشن خدمت از ما ا ارائه خدمات در منزل

این اپلیکیشن موفق شده است از ۵ ستاره رضایت در بازار به‌صورت میانگین ۴.۸ ستاره را کسب کند.

نظرات موردم درمورد خدمات اپلیکیشن خدمت از ما ا ارائه خدمات در منزل

به نظر می‌رسد مردم در مورد عملکرد متخصصان این شرکت، دانش و مهارت آن‌ها، خوش‌قول بودن و برخورد خوب آن‌ها و همچنین تعرفه خدمات شرکت بر خلاف سایر شرکت‌های خدماتی، رضایت کامل دارند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن خدمت از ما همگاران

۱. شمار همراه خود را وارد و ثبت نام کنید.

۲. تخصص خود را انتخاب کنید.

۳. نوع فعالیت خود را از میان گزینه‌ها مشخص کنید (فعالیت به صورت شخصی یا مالک شرکت ثبت‌شده یا برخورداری از مجوز فعالیت)

۴. جنسیت، نام و خانوادگی و کد ملی خود را وارد کنید.

۵. استان و شهر خود را انتخاب کنید.

۶. آدرس خود را روی نقشه مشخص کنید.

۷. شماره همراه خود را وارد کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن خدمات از ما همکاران

  • ساعات کار دلخواه
  • دریافت چند سفارش هم‌زمان
  • کسب امتیاز و افزایش پاداش با خرفه‌ای شدن پروفایل

آمار نصب اپلیکیشن خدمت از ما همکاران

تاکنون بیش از ۵ هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند

میزان رضایت مردم از خدمات اپلیکیشن خدمت از ما همکاران

این اپلیکیشن موفق شده است تاکنون از ۵ ستاره رضایت در بازار، به‌صورت میانگین ۴.۱ ستاره را کسب کند.

نظرات موردم درمورد خدمات اپلیکیشن خدمت از ما همگاران

میزان رضایت از این اپلیکیشن خدمت از ما برخلاف اپلیکیشن مختص مشتریان چندان رضایت‌بخش نیست و عده‌ای قابل توجهی از نیروهای کار اذعان کرده‌اند که بسیاری از سفارش‌ها ساختگی و تنها به‌منظور افزایش درآمد شرکت است و عده‌ای دیگری هم درمورد کسر کمیسیون و عدم واگذاری سفارش به نیروی کار شکایت کرده‌اند؛ البته عده قابل‌توجهی هم در مورد اپلیکیشن ابراز رضایت کرده‌اند.

شماره پشتیبانی شرکت خدمات از ما ا ارائه خدمات در منزل

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی شرکت از خدمات و ارائه پیشنهادها و انتقادات خود به آن‌ها می‌توانید با شماره ۶۲۸۲۹۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کد تخفیف شرکت خدمات از ما

متاسفانه ظاهرا این شرکت هیچ تخفیفی برای خدمات خود درنظر نگرفته و کد تخفیفی برای استفاده از خدمات آن ثبت نشده است.

تعرفه خدمات شرکت خدمات از ما

برای مشاهده تعرفه خدمات شرکت خدمات از ما و هزینه پایه هر یک از خدمات این شرکت می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن خدماتی خدمات از ما

برای دانلود اپلیکیشن اندروید و iOS خدمات از ما از منابع مختلف به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن خدمات از ما برای اندروید از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن خدمات از ما برای iOS

دانلود اپلیکیش خدمت از ما همکاران برای اندروید از بازار 

نسخه وب

در ضمن می‌توانید با واردکردن شماره تلفن همراه خود در این صفحه، لینک‌های دانلود اپلیکیشن را دریافت کنید.

اپلیکیشن خدماتی سرویک

این اپلیکیشن به‌ منظور ارائه خدمات شرکت خدماتی پندار موج نو طراحی شده است و با استفاده از آن می‌توانید نیروی متخصص برای انجام فعالیت موردنظر خود را بیابید.

شرکت پندار موج نو با ۱۲ سال سابقه یکی از شرکت‌های باسابقه در زمینه ارائه انواع سرویس‌های خدماتی محسوب می‌شود.  سرویس‌های خدماتی تعمیر لوازم‌خانگی که از طریق اپلیکیشن سرویک می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید شامل نصب و تعمیر یخچال، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی، نصب و تعمیر ماشین ظرف‌شویی، تعمیر مایکروویو، تعمیر جاروبرقی، تعمیر اجاق‌گاز نصب و تعمیر هود می‌شود. شرکت پندار موج نو نیز دو اپلیکیشن عرضه کرده است که یکی از آن‌ها مختص مشتریان (سرویک، اپلیکیشن خدمات منرل در تهران) و دیگری مختص نیروهای کار (متخصصین سرویک) است.

نحوه استفاده از اپلیکیشن سرویک/خدمات منرل در تهران

۱. سرویس تعمیری خود را انتخاب کنید.

۲. تاریخ و زمان حضور نیرو و همچنین جنسیت و تعداد نیروهای موردنظر خود را انتخاب کنید.

۳. توضیحات لازم خود را در رابطه با نیرو بیان کنید (اختیاری)

۴. آدرس خود را روی نقشه ثبت کنید.

۵. محله خود را انتخاب و آدرس را به‌صورت دقیق وارد کنید.

۶. پس از ثبت سفارش، وضعیت تمام سفارش‌ها در قسمت سفارش ها قابل‌مشاهده است..

ویژگی‌های اپلیکیشن سرویک/ خدمات منرل در تهران

  • امکان افزودن اعتبار به حساب (متاسفانه امکان کسب درآمد از این اپلیکیشن نیز امکان‌پذیر نیست).
  • قابلیت وارد کردن کد معرف
  • امکان افزودن نیروهای محبوب به اپلیکیشن
  • امکان مشاهده قوانین و مقررات استفاده از اپلیکیشن

آمار نصب اپلیکیشن سرویک/ خدمات منرل در تهران

تاکنون بیش از ۲ هزا نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند که نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها معرفی‌شده به میزان زیادی کمتر است.

میزان رضایت مردم از اپلیکیشن سرویک/ خدمات منرل در تهران

این شرکت موفق شده است از پنج ستاره رضایت، ۴.۶ ستاره را دریافت کند.

نظرات مردم درمورد اپلیکیشن سرویک/ خدمات منرل در تهران

ظاهرا مشتریان شرکت پندار موج نو نیز مانند شرکت خدمات از ما از عملکرد، سرعت عمل و تعرفه خدمات شرکت و همچنین عملکرد نیروهای کار رضایت کامل دارند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن متخصصین سرویک

برای استفاده از اپلیکیشن سرویک متخصصان، درست باید مانند اپلیکیشن خدمت از ما همکاران عمل کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن متخصصین سرویک

  • امکان مشاهده فهرست سفارشات مشتریان و جزییات آن‌ها
  • قابلیت استعلام مبالغ واریزی و پرداختی

آمار نصب اپلیکیشن سرویک متخصصین سرویک

تاکنون تنها بیش از ۲۰۰ نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند که نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها بسیار کمتر است.

میزان رضایت مردم از اپلیکیشن متخصصین سرویک

این اپلیکیشن تاکنون از پنج ستاره رضایت، به‌صورت میانگین هر پنج ستاره را دریافت کرده که نشان‌دنده موفق‌بودن این اپلیکیشن است.

نظرات مردم درمورد اپلیکیشن متخصصین سرویک

ظاهرا تمام کاربران این اپلیکیشن درمورد آن رضایت کامل دارند و آن را اپلیکیشنی بدون نقص می‌دانند.

شماره پشتیبانی شرکت خدماتی پندار موج نیک

ببرای تماس با پشتیبانی این شرکت با شماره ۰۲۱۷۴۴۰۲ تماس بگیرید.

کد تخفیف شرکت خدماتی پندار موج نو

متاسفانه برای استفاده از خدمات این شرکت هم هیچ کد تخفیفی ثبت نشده است.

تعرفه خدمات شرکت پندار موج نو

برای اطلاع از تعرفه خدمات شرکت پندار موج نو به این صفحه مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن سرویک برای اندروید از بازار

دانلود اپلیکیشن سرویک برای اندروید از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن متخصصین سرویک برای اندروید از بازار

نسخه وب

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های ارائه خدمات در منزل را معرفی کنیم. چنانچه شما هم شرکت‌ها و اپلیکیشن‌های مناسب دیگری در این زمینه می‌شناسید. آن‌ها را معرفی کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!