تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

به همراه کد تخفیف اپلیکیشن‌های خدماتی

جذاب‌‌ترین کد تخفیف‌های فروشگاه‌های اینترنتی

اخبار تصلا
فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و استارت آپ‌های خدماتی و محبوب برای جذب مشتری کد تخفیف خود را به‌ صورت دوره‌ای منتشر می‌کنند که معمولاً مردم نیز از آن‌ها استقبال می‌کنند، آیا دوست دارید با تعدادی از این کدهای تخفیف آشنا شوید؟شاید سوال شما این است چگونه از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنیم یا کد تخفیف مستر بلیط استفاده کنیم. درباره طریقه استفاده از این کد تخفیف ها و کد تخفیف اسنپ مارکت و اسنپ فود و  اکالا توضیح داده ایم. همراه ما باشید تا از این کد تخفیف ها لذت ببریم. 

تصلا – بدون تردید کد تخفیف همیشه برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی و استارت آپ‌های ارائه‌کننده کالاها و خدمات مختلف، جذاب بوده است و بهترین رویکرد برای جذب مشتری محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم برخی از کدهای تخفیف برخی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مانند دیجی کالا و اکالا و همچنین چند کد تخفیف مستر بلیط و اسنپ فود و کد تخفیف اسنپ مارکت را به شما معرفی کنیم.

با توجه به اینکه چند روز دیگر بیشتر به نوروز باقی نمانده است می‌توانید، با استفاده از این کدهای تخفیف هدایای نوروزی خود برای دوستان و آشنایان را با قیمت مناسب تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

چند کد تخفیف دیجی کالا

کد تخفیف دیجی کالا

توجه: کدهای تخفیفی که مهلت استفاده از آن‌ها بیان نشده است، درحال‌حاضر قابل‌استفاده هستند.

  • کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا برای خرید بیش از ۵۰ هزار تومان؛ لازم به توضیح است در حال حاضر درصورتی‌که مبلغ  خریدتان بیش از ۲۰۰ هزار تومان باشد، اجناس بدون ارائه تخفیف به‌صورت رایگان ارسال می‌شوند. همچنین درصورت خرید اشتراک دیجی پلاس تا زمان معتبر بودن اشتراک‌تان، می‌توانید کالاهای سفارشی خود را بدون پرداخت هزینه ارسال به‌صورت رایگان دریافت کنید (در ادامه در مورد این حساب کاربری ویژه توضیح خواهیم داد) : کد RCGTR
  • کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای خرید عروسک اختاپوس مؤدی مختص اولین خرید: کد SOD30
  • کد تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی برای برخی از محصولات طلا و جواهر در خریدهای  بالای ۱۰۰ هزار تومان: کد AXG200
  • کد تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید مایع دستشویی تا سقف ۲۵ هزار تومان: کد LWQ50
  • کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای اولین خرید برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان. لازم به توضیح است این کد تخفیف برای محصولات ارائه‌شده در بخش شگفت‌انگیز قابل‌استفاده نیست: کد M602B740E176B4
  • کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای اولین خرید برای خریدهای بالای ۳۵ هزار تومان: کد DNC20
  • کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای اولین خرید دیجی کالا برای خریدهای بالای ۴۰ هزار تومان. لازم به توضیح است این کد تخفیف برای محصولات ارائه‌شده در بخش شگفت‌انگیز قابل‌استفاده نیست.
  • کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای اولین خرید سوپرمارکت دیجی کالا برای خریدهای بالای ۷۰ هزار تومان. لازم به توضیح است این تخفیف برای محصولات ارائه‌شده در بخش محصولات شگفت‌انگیز قابل‌استفاده نیست: کد spmkt30
  • کد تخفیف ۲۵ هزار تومانی برای اولین خرید برای خریدهای بالای ۵۰ هزار تومان: کدتخفیف NBD25
  • کد تخفیف ۴۰ هزار تومانی برای نخستین خرید سوپرمارکت دیجی کالا قابل‌استفاده برای خریدهای بالای ۸۰ هزار تومان. لازم به توضیح است این کد تخفیف تنها برای خرید کالاهای دارای نشان ارسال سریع سوپرمارکتی قابل‌استفاده است : کد MFNQ

کد تخفیف لوازم آرایشی دیجی کالا

برای بهره‌مندی از کد تخفیف لوازم آرایشی دیجی کالا لازم نیست کد تخفیف را وارد کنید. همچنین وسایلی مانند لوازم خانگی، کتاب و وسایل دیجیتالی همواره با تخفیف‌های مختلفی می‌شود.

سایر روش‌های دریافت تخفیف از دیجی کالا

خرید اشتراک حساب کاربری دیجی پلاس دیجی کالا

دیجی پلاس

شما می‌توانید در حال حاضر از تخفیف ۷۳ درصدی اشتراک سه‌ماهه دیجی پلاس بهره‌مند شوید. با خرید اشتراک اکانت ویژه می‌توانید از مزایایی همچون ارسال رایگان و فوری کالاها در هر میزان خرید، ضمانت بازگشت ۳۰ روزه وجه، برخورداری از هدایای نقدی و غیر نقدی و برخورداری از پیشنهادهای شگفت‌انگیز مختص این حساب کاربری استفاده کنید.

گردونه شانس

گردونه شانس دیجی کالا

شما می‌توانید با چرخاندن گردونه شانس دیجی کالا، شانس خود را امتحان و علاوه بر دریافت کد تخفیف دیجی استایل، تخفیف سایر فروشگاه‌ها و استارتاپ‌های ارائه‌دهنده خدمات را نیز دریافت کنید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • مکتب خونه (سامانه آموزش آنلاین)
  • سیب اپ (اپ استور ایرانی ارائه‌دهنده اپلیکیشن‌های iOS)
  • دکتر ساینا (ارائه‌دهنده خدمات مشاوره آنلاین پزشکی ویزیت آنلاین)
  • تخفیفان (ارائه‌دهنده تخفیف مراکز تفریحی، جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌ها)
  • بیمیتو (ارائه‌دهنده خدمات بیمه)
  • ایرانسل
  • ازکی (ارائه‌دهنده خدمات بیمه)
  • مشورپ (ارائه‌دهنده مشاوره روانشناسی آنلاین)
  • فیدیبو (خرید آنلاین کتاب و دانلود کتاب)
  • اتاقک (خدمات رزرو انواع اقامتگاه‌ها)

در ضمن یکی از گزینه‌های گردونه شانس دیجی کالا ارسال رایگان کالا است.

شما می‌توانید به ازای دریافت هر ۱۰ امتیاز دیجی کلاب، یکبار گردونه شانس را بچرخانید. امتیازات دیجی کلاب با خرید کالاهای مختلف به خریدار داده می‌شود و میزان امتیازات در هر خرید متناسب با مبلغ کالای خریداری‌شده متفاوت است.

استفاده از گردونه شانس تنها کافی است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس ورود به این لینک زیر گردونه را بچرخانید.

چنانچه امتیاز دیجی کلاب شما بیش از ۱۰ امتیاز باشد، ابتدا باید روی گزینه دریافت شانس چرخاندن گردونه کلیک کنید و تعداد دفعاتی که قصد دارید گردونه را به چرخانید، مشخص کنید.

باشگاه مشتریان دیجی کالا

باشگاه مشتریان دیجی کالا

با ایجاد حساب کاربری در دیجی کالا و خرید کالا، به‌صورت خودکار در باشگاه مشتریان دیجی کالا نیز عضو می‌شوید و می‌توانید در بخش جوایز باشگاه کدهای تخفیف مختلفی را مشاهده کنید که شامل کدهای تخفیف خود فروشگاه دیجی کالا و دیجی استایل نیز می‌شود.

ثبت آدرس ایمیل در وبسایت‌های منتشرکننده کدهای تخفیف مختلف

شما می‌توانید با ثبت آدرس ایمیل خود در وب‌سایت‌های منتشرکننده کدهای تخفیف دیجی کالا مانند موپن، تخفیفان (در انتهای صفحه)، پرتخفیف (در انتهای صفحه) و… از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید. درضمن تقریباً تمام سایت‌های ارائه‌دهنده کدهای تخفیف دارای اپلیکیشن هستند و از طریق اپلیکیشن آن‌ها نیز می‌توانید از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید.

عضویت در باشگاه مشتریان بانک‌های مختلف

چنانچه مشتری بانک‌های سپه، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، تجارت، ایران‌زمین و سایر بانک‌هایی باشید که با دیجی کالا قرارداد دارند و عضو باشگاه مشتریان این بانک‌ها باشید، کدهای تخفیف دیجی کالا به‌صورت دوره‌ای برای شما پیامک می‌شود.

جشنواره سور آخر سال

جشنواره سور آخر دیجی کالا

دیجی کالا هر سال از ۱۲ تا ۱۵ اسفند طرحی به نام سور آخر را اجرا می‌کند که فرصت خوبی برای خریدهای نوروزی است. در این طرح بیش از ۱۰۰ هزار کالا با تخفیف‌های ۵۰ تا ۷۰ درصدی عرضه می‌شود. کالاهای عرضه‌شده در این طرح که شامل تخفیف می‌شوند به شرح زیر هستند:

  • کالاهای مرتبط با ورزش و سفر تا ۶۰ درصد
  • کالاهای مرتبط با فرهنگ و هنر تا ۵۰ درصد
  • ملزومات کودک و نوزاد تا ۶۰ درصد
  • لوازم خودرو ابزار تا ۵۰ درصد
  • وسایل دیجیتالی و الکترونیکی تا ۵۰ درصد
  • مد و پوشاک تا ۷۰ درصد
  • وسایل خانه و آشپزخانه تا ۵۰ درصد
  • اقلام سوپرمارکتی تا ۵۰ درصد
  • وسایل آرایشی و بهداشتی تا ۵۰ درصد

تخفیف یک میلیون تومانی در طرح بدون تخفیف نخر دیجی کالا

در طرح «بدون تخفیف نخر» می‌توانید برخی از تلویزیون‌های ایکس ویژن، جی پلاس، TCL، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی‌استیشن کلاسیک، ایکس باکس وان اس، ایرپادزپرو، ایرپادز نیوجنریشن، شارژر دیواری اپل ۲۰ واتی، شارژر اپل مدل مگاسیف، محصولات خانگی کوچک بوش شامل غذا ساز، چای ‌ساز، خرد کن، جارو شارژی، آبمیوه ‌گیری، همزن، چرخ ‌گوشت، جاروبرقی و اتو بخار می‌شود،

کد تخفیف اکالا

کد تخفیف اکالا

فروشگاه اینترنتی اکالا که در واقع یکی از فروشگاه های زیرمجموعه افق کوروش محسوب می‌شود،  در چند سال اخیر ایجاد شده است و با آنکه سابقه چندان زیادی ندارد، محبوبیت خوبی پیدا کرده است. در ادامه تعدادی از کدهای تخفیف این فروشگاه اینترنتی را بیان می‌کنیم.

  • تخفیف پنجاه هزار تومانی در اولین خرید قابل‌استفاده برای خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان. برای استفاده از این کد تخفیف باید عدد ۵۰ را به شماره ۲۰۰۰۲۵۰۰۰ ارسال کنید. لازم به توضیح است این کد تخفیف فقط برای فروشگاه افق کوروش قابل‌استفاده است و نمی‌توانید در هنگام خرید فروشگاه‌های اکالا و هایپر فامیلی از آن استفاده کنید.
  • تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای خرید بیش از ۳۰۰ هزار تومان (مهلت استفاده تا ۳۰ اسفند). برای استفاده از این تخفیف لازم نیست کد تخفیف وارد کنید و درصورتی‌که خرید شما بیش از ۳۰۰ هزار تومان باشد، دو کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای شما از طریق پیامک ارسال می‌شود.
  • کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی برای اولین خرید از سوپرمارکت اینترنتی اکالا برای خریدهای بیشتر از ۵۰ هزار تومان. لازم به توضیح است نمی‌توانید از این کد تخفیف برای فروشگاه‌های هایپر فامیلی و اکالا استفاده کنید: First
  • کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای اولین خرید از سوپرمارکت اینترنتی اکالا برای خریدهای بیش از ۷۰ هزار تومان. لازم به ذکر است تنها در هنگام خرید از فروشگاه‌های اکالا و افق کوروش می‌توانید از این کد تخفیف استفاده کنید :ymt
  • کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی جهت اولین خرید از اکالا برای خریدهای بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان. برای دریافت این کد تخفیف باید پس از مراجعه به سایت اکالا، شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید. یک ساعت پس از ثبت شماره کد تخفیف برای شما از طریق پیامک ارسال می‌شود. لازم به توضیح است که تنها در هنگام خرید فروشگاه‌های اینترنتی افق کوروش می‌توانید از این کد تخفیف استفاده کنید و امکان استفاده از آن برای فروشگاه‌های اکالا و هایپر فامیلی وجود ندارد. در ضمن کد تخفیف برای خرید انواع روغن خوراکی، برنج هندی و اجناس تنظیم بازار قابل‌استفاده نیست.
  • کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی جهت اولین خرید برای خریدهای بیش از ۱۰۰ هزار تومان. لازم به توضیح است تنها در هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی افق کوروش می‌توانید از این کد تخفیف استفاده کنید و امکان استفاده از آن برای فروشگاه‌های هایپر فامیلی  و اکالا : bousheriha
  • کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی جهت اولین خرید اکالا برای خریدهای بیش از ۷۰ هزار تومان. استفاده از این کد تخفیف تنها برای فروشگاه‌های اکالا و هایپرفامیلی امکان‌پذیر است و برای خرید از فروشگاه‌های هایپر فامیلی نمی‌توانید از آن استفاده کنید. در ضمن برای خرید انواع روغن خوراکی و برنج حیوانی نیز نمی‌توانید از این کد تخفیف استفاده کنید:DEF

سایر روش‌های دریافت

دریافت کد تخفیف از اپلیکیشن اکالا

اپلیکیشن اکالا

شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن اکالا در قسمت پروفایل و بخش «کد هدیه و تخفیف»، کد تخفیف را دریافت کنید؛ البته این کدهای تخفیف تنها برای افرادی ارسال می‌شود که مدت نسبتاً زیادی از اکالا خرید نکرده‌اند.

اپلیکیشن اکالا برای اندروید

اپلیگیشن اکابل برای iOS

کد تخفیف اسنپ مارکت و اسنپ فود

کمتر کسی را می‌توان یافت که با نام اسنپ فود و اسنپ مارکت آشنا نباشد. اسنپ فود استارت اپ محبوب سفارش آنلاین غذا، شیرینی و خرید از کافی‌شاپ‌ها و سوپرمارکت‌ها است.

اسنپ مارکت نیز در زمینه فروش اینترنتی اقلام سوپرمارکتی، دسر و شیرینی و نان، وسایل مرتبط با بهداشت و سلامت وسایل خانه و آشپزخانه وسایل آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند. در ادامه برخی از کدهای تخفیف این دو استارت آپ محبوب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کد تخفیف ۵۰ درصدی برای اولین سفارش از اسنپ فود سقف ۱۰ هزار تومان و برای سفارش از رستوران، سوپرمارکت و شیرینی‌فروشی‌ها (مهلت استفاده ۲۹ اسفند) : TKHFW99BZ56Y
  • کد تخفیف ۱۲ هزار تومانی برای اولین سفارش از سوپرمارکت اسنپ فود. قابل‌استفاده در کلیه شهرهای فعال اسنپ فود (مهلت استفاده ۲۹ اسفند): TS11WCYT

در ضمن کدهای تخفیف این دو استارت آپ نیز به‌صورت دوره‌ای از طریق پیامک نیز برای شما ارسال می‌شود و در اپلیکیشن جامع اسنپ در بخش تخفیف‌ها نمایش داده می‌شوند.

لازم به توضیح است تمام کدهای تخفیف مرتبط با سایر بخش های اسنپ از جمله اسنپ تریپ، خدمات پزشکی و مشاوره، اسباب کشی، رزورو هتل و اقامتگاه، اسنپ بایک، اسنپ باکس و سایر موارد زیر در این بخش نمایش داده می‌شود و لازم نیست برای کدهای تخفیف اسنپ جستجو کنید.

دانلود اپلیکیشن اسنپ برای اندروید و iOS

کد تخفیف مستر بلیط

کد تخفیف مستر بلیط

مستربلیط استارت آپ ارائه‌دهنده بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است و حتی می‌توانید از طریق آن از خودروی سواری نیز برای حمل‌ونقل خود استفاده کنید.

  •  کد تخفیف ۵ درصدی برای اولین خرید مستر بلیط استفاده کنید:HelloMr
  • کد تخفیف ۱۵ هزار تومانی مستر بلیط برای خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار: Mrblt99
  • کد تخفیف ۱۵ هزار تومانی برای اولین خرید از مستر بلیط: happybilit
  • کد تخفیف ۱۰ درصدی بلیط هواپیما از مستر بلیط تا سقف ۱۵ هزار تومان: parvaz99

کد تخفیف ۱۰ درصدی مستر بلیط از باشگاه مشتریان الوپیک. برای استفاده از این کد تخفیف باید اپلیکیشن الوپیک را نصب کنید و پس از دریافت ۷۰۰۰ امتیاز هدیه، از این تخفیف بهره‌مند شوید.

دانلود اپلیکیشن الوپیک برای اندروید و iOS

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!