تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید پلوپز

قیمت پلوپز فیلیپس بهتر است یا پلوپز تفال؟

راهنمای خرید
پلوپز یک وسیله کاربردی است که با یک ظرفیت مشخص طراحی و تولید شده و دارای تایمر است. شما می‌توانید تنظیمات مربوط به برنامه‌های پخت و موارد دیگر جهت طبخ غذا را توسط آن کنترل کنید و به برنامه شخصی تان برسید. در این مطلب به بررسی کاربردها و قیمت پلوپز تفال و فیلیپس پرداختیم. همراه ما باشید.

تصلا– این روزها پلوپز به شکل مدرن‌تر با قابلیت‌های بیشتری عرضه می شود. انواع پلوپز با ویژگی‌های متنوع کار ما را برای پخت برنج و مواد غذایی دیگر آسان‌تر کرده است. همچنین اگر پلوپز چند کاره تهیه کنید شاید قیمت پلوپز بیشتر باشد اما کار آشپزی برای تان راحت تر خواهد شد. در این مطلب به معرفی یکی از محصولات آشپزخانه یعنی پلوپز از دو برند شناخته‌شده تفال و فیلیپس می‌پردازیم.

حتما بخوانید: بهترین مدل پلوپز فلر کدام است؟

خرید پلوپز

نکات مهم هنگام خرید پلوپز

  • ظرفیت و اندازه پلوپز. انواع پلوپز از برندهای مختلف با ظرفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. هنگام خرید پلوپز به گنجایش دستگاه توجه داشته باشید و بر اساس نیاز و تعداد اعضای خانواده خود، محصولی متناسب انتخاب کنید.
  • تایمر و تنظیم زمان. یکی از مهمترین نکات هنگام خریداری پلوپز، توجه به قابلیت تایمر است. با استفاده از تایمر شما می‌توانید مدت زمان مورد نظر خود برای پخت غذا را تنظیم کرده و با خیالی آسوده به کارهای خود بپردازید.
  • دیگ داخلی پلوپز. قابلیت جدا شدن دیگ پلوپز، برای استفاده از آن ضرورت دارد. نکته دیگر در این خصوص توجه به جنس روکش دیگ است. روکش دیگ باید خاصیت نچسب بودن داشته باشد تا از چسبیدن غذا به کف آن جلوگیری شود.
  • چندکاره بودن پلوپز. بعضی از مدل‌های موجود در بازار دارای عملکرد و برنامه‌های پخت متنوعی هستند. پلوپزهای چندکاره، نیاز شما به لوازم خانگی دیگر را برطرف خواهد کرد. تنها با یک پلوپز می‌توانید از برنامه‌های پخت متعددی مانند آرام‌پز، بخارپز، پخت کیک، انواع خورشت و… استفاده کنید.
  • قابلیت گرم نگهدارنده. این قابلیت شرایطی را فراهم می‌کند تا غذا برای مدت زمان مشخصی از ۱۲ تا ۲۴ ساعت داخل پلوپز، گرم باقی بماند.

حتما بخوانید:  کدام مدل پلوپز پارس خزر بهتر است؟

لیست قیمت پلوپز تفال

پلوپز تفال ۸۱۲۱

پلوپز تفال 8121

پلوپز تفال مدل RK8121 پلوپزی کاربردی است که به یک صفحه نمایشگر LCD نیز مجهز شده است. این پلوپز از برند تفال برای ظرفیت ده نفر طراحی و تولید شده است.

پلوپز تفال مدل ۸۱۲۱ دارای یک تایمر است که شما می‌توانید تنظیمات مربوط به برنامه‌های پخت و موارد دیگر جهت طبخ غذا را توسط آن کنترل کنید.

دیگ این پلوپز قابلیت جدا شدن داشته و بعد از اتمام زمان پخت و سرد شدن دیگ، می‌توانید آن را شسته و تمیز کنید.

پلوپز تفال ۴۵ کاره، یکی از کامل‌ترین محصولات برند تفال است. به سبب وجود ۴۵ برنامه پخت، استفاده از این محصول بسیار آسان و کاربردی خواهد بود. با استفاده از صفحه کلید الکترونیکی پلوپز تفال، شما می‌توانید از برنامه‌ها و تنظیمات مختلف این دستگاه بهره‌مند شوید.

این پلوپز ۸۵۰ وات توان مصرفی داشته و ظرفیت آن چهار لیتر است. جنس بدنه پلوپز تفال مدل ۸۱۲۱ از سیلیکون و جنس دیگ داخلی آن نیز از تفلون نچسب با کیفیتی فوق‌العاده است.

سیستم آلارم پلوپز تفال شما را از اتمام زمان پخت و آماده شدن غذا مطلع می‌کند. از دیگر قابلیت‌های پلوپز تفال باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  • عملکرد بخارپز به همراه سبدی مخصوص جهت بخارپز کردن مواد خوراکی
  • عملکرد آرام‌پز
  • قابلیت تنظیم درجه حرارت
  • حالت برنامه سرخ‌کن
  • قابلیت گرم کردن مجدد
  • قابلیت به تأخیر انداختن زمان شروع پخت

قیمت پلوپز تفال ۸۱۲۱ بین ۲،۳۰۰،۰۰۰ تا ۳،۴۹۹،۰۰۰ تومان متغیر است.

 

حتما بخوانید: پلوپز چندکاره فیلیپس، یک محصول کاربردی

پلوپز تفال مدل RK7058

تفال پلوپز مدل 7058

یکی از محصولات پرفروش و باکیفیت برند تفال پلوپز مدل ۷۰۵۸ است که ظرفیت آن به نفر، ۱۰ نفره است. این محصول از برند تفال دارای ۱۲ برنامه پخت است و شما می‌توانید از حالت سرخ‌کن نیز برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف استفاده کنید.

این پلوپز ۸۲۰ وات توان مصرفی داشته و صفحه نمایشگر آن LCD است. وجود تایمر در انواع پلوپز، قابلیتی ویژه محسوب می‌شود که کار با دستگاه پلوپز را آسان‌تر خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول قابلیت گرم نگهدار آن است که تا ۲۴ ساعت مواد غذایی درون محفظه پلوپز گرم باقی می‌ماند.

جنس بدنه پلوپز تفال مدل ۷۰۵۸ از پلاستیک و جنس محفظه داخلی نیز از سرامیک پنج لایه است. دیگ این پلوپز دارای روکشی نچسب بوده و شما می‌توانید انواع ته‌دیگ برنج را در این دیگ تهیه کنید. ظرف داخلی پلوپز قابلیت جدا شدن نیز دارد.

سوپاپ بخار و در متحرک محافظ بخار نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. همچنین درپوش این پلوپز نیز دارای قفل اتوماتیک است.

در حال حاضر قیمت پلوپز تفال مدل ۷۰۵۸ از ۱،۴۷۰،۰۰۰ تا ۲،۴۶۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پلوپز تفال ۲۵ کاره

پلوپز تفال 25 کاره

نکته قابل توجه در انواع پلوپز تفال، برنامه‌های متنوع پخت است. این قابلیت کاربرد و کیفیت استفاده از پلوپز را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

پلوپز تفال مدل RK7088 یکی از این محصولات است که به ۲۵ برنامه پخت مجهز شده است. ظرفیت این پلوپز نیز مانند مدل‌های قبلی ۱۰ نفره است و ۵ لیتر گنجایش دارد.

توان مصرفی پلوپز تفال ۲۵ کاره ۷۵۰ وات بوده و به یک تایمر با قابلیت تنظیم زمان به صورت دقیقه‌ای مجهز شده است. دیگ این محصول نیز قابلیت جدا شدن و شستشو را دارد.

برنامه گرم نگهدار ۲۴ ساعته یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است. سوپاپ بخار و در متحرک محافظ بخار نیز جهت افزایش ایمنی دستگاه در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایشگر پلوپز تفال مدل ۷۰۸۸ از نوع LCD است. جنس بدنه محصول از پلاستیک باکیفیت و جنس ظرف داخلی نیز از سرامیک است.

قیمت پلوپز تفال ۲۵ کاره تقریبا ۲،۶۸۰،۰۰۰ تومان است.

پلوپز تفال RK7006

پلوپز تفال مدل 7006

جنس بدنه خارجی پلوپز تفال مدل ۷۰۰۶ از سیلیکون و جنس محفظه داخلی از تفلون نچسب است.

  • ظرفیت به نفر برابر با ۶ نفره
  • دارای صفحه نمایشگر LCD با صفحه کلید الکترونیکی
  • توان مصرفی برابر با ۸۶۰ وات
  • مجهز به تایمر با قابلیت تنظیم دقیقه‌ای
  • دارای درپوش با قفل اتوماتیک
  • قابلیت جدا شدن دیگ
  • دارای ۱۱ برنامه پخت
  • قابلیت گرم نگهدار به مدت ۲۴ ساعت
  • مجهز به حالت شروع به کار با تأخیر
  • عملکرد گرم کردن مجدد
  • سیستم آلارم بعد از اتمام زمان پخت
  • دارای در متحرک محافظ بخار و سوپاپ بخار

در حال حاضر قیمتی برای این محصول در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

لیست قیمت پلوپز فیلیپس

پلوپز فیلیپس ۳۰۳۸

پلوپز فیلیپس 3038

پلوپز ده نفره فیلیپس، محصولی پرفروش از این برند است دارای صفحه نمایشگری LCD و صفحه کلیدی الکترونیکی است.

یکی از دلایل محبوبیت این محصول از برند فیلیپس قابلیت پخت کیک است. شما با استفاده از این عملکرد می‌توانید انواع کیک را داخل پلوپز فیلیپس مدل ۳۰۳۸ تهیه کرده و میل کنید.

فیلیپس برای این محصول ۹ برنامه پخت در نظر گرفته که پنج حالت از این برنامه‌ها به پخت برنج اختصاص دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های پلوپز چندکاره فیلیپس دیگ آن است که از پنج لایه تفلون با خاصیت نچسب بودن طراحی و ساخته شده است.

این پلوپز ۹۸۰ وات توان مصرفی دارد و سیستم گرم نگهدار در این محصول، مواد غذایی را تا ۲۴ ساعت گرم نگه می‌دارد.

جنس بدنه محصول از پلاستیک مقاوم و استیل ضدزنگ بوده و به یک تایمر با قابلیت تنظیم زمان به صورت دقیقه‌ای مجهز شده است. قابلیت گرم کردن مجدد نیز از دیگر مزیت‌های این پلوپز محسوب می‌شود.

در حال حاضر قیمت پلوپز فیلیپس از ۲،۳۵۰،۰۰۰ تا ۲،۹۹۳،۰۰۰ تومان متغیر است.

پلوپز فیلیپس مدل HD3017

پلوپز فیلیپس مدل 3017

این پلوپز از برند فیلیپس مانند مدل‌های ذکر شده در این مطلب با ظرفیت ۱۰ نفر طراحی شده است. پلوپز فیلیپس مدل ۳۰۱۷ طراحی و عملکرد ساده‌ای داشته و به تایمر و صفحه نمایشگر مجهز نشده است.

با وجود ساختار ساده، شما می‌توانید از قابلیت‌های بخارپز و گرم نگهدار ۱۲ ساعته این محصول برای پخت مواد غذایی استفاده کنید.

پلوپز فیلیپس ۶۵۰ وات توان مصرفی داشته و دیگ داخلی آن قابلیت جدا شدن دارد. جنس بدنه محصول ترکیبی از پلاستیک و فلز بوده و جنس محفظه داخلی آن نیز از روکشی نچسب تشکیل شده است.

قیمت پلوپز فیلیپس حدود ۱،۳۴۹،۰۰۰ تومان است.

پلوپز فیلیپس مدل HD4577

پلوپز فیلیپس مدل 4577

  • ۹۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس بدنه از پلاستیک
  • ظرفیت ۱٫۸ لیتر برابر با ظرفیت ۱۰ نفره
  • دارای صفحه نمایشگر
  • مجهز به تایمر دقیقه‌ای
  • قابلیت جدا شدن دیگ

قیمت پلوپز فیلیپس مدل HD4577 تقریبا ۳،۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!