تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معایب و مزایای اجاق گازهای اسنوا

میزان رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا چقدر است؟

راهنمای خرید
کیفیت در صنعت تولید لوازم خانگی حرف اول را می‌زند. تولیدکنندگان در این حوزه با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، محصولات خود را روانه بازار می‌کنند. در حال حاضر حمایت از تولید داخلی، یکی از موضوعات مهم در کشور است که به سرمایه، تجهیزات و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص بستگی دارد.

میزان رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا  چقدر است؟ آیا این محصولات بی عیب و نقص هستند؟ کیفیت در صنعت تولید لوازم خانگی حرف اول را می‌زند. تولیدکنندگان در این حوزه با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، محصولات خود را روانه بازار می‌کنند. در حال حاضر حمایت از تولید داخلی، یکی از موضوعات مهم در کشور است که به سرمایه، تجهیزات و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص بستگی دارد.

تصلا- تولیدکنندگان داخلی با توجه به شرایط کشور از تمام نیروی خود برای تولید محصولاتی باکیفیت بهره می‌گیرند. در این صنعت همیشه نقاط ضعف و قوت با یکدیگر همراه بوده و میزان رضایت مردم از خرید نیز در یک خط مستقیم قرار نمی‌گیرد.

آنچه در ادامه سایت اخبار لوازم خانگی تصلا می‌خوانید:

  • بررسی میزان رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا
  • اجاق گازهای اسنوا
  • مشکلات اجاق گاز اسنوا

بیشتر بخوانید: آنچه درباره مدل‌های اجاق گاز پيلوت نمی دانید؟+ قیمت

میزان رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا

در خصوص محصولات داخلی که ساخت کشور ایران هستند، همواره اظهارنظرهای متناقضی وجود دارد. در نظرسنجی‌ها موارد بسیاری مشاهده شده است که مردم از اعتماد به برند اسنوا اعلام رضایت کرده و در مقابل نیز مواردی وجود داشته که خریداران به کیفیت ساخت محصولات اعتراض داشته‌اند. به این ترتیب نمی‌توانیم نظری قطعی و کلی در این مورد بیان کنیم.

بسیاری از خریداران، دلیل اصلی انتخاب اسنوا در خرید اجاق گاز را قیمت مناسب محصولات این برند بیان کرده‌اند. در واقع این طور اذعان داشته‌اند که با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه، اسنوا محصولاتی باکیفیت در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

با وجود نظرات متفاوت نمی‌توانیم از تلاش کارشناسان و کارگران خطوط تولید در کارخانه بزرگ اسنوا غافل بمانیم. تولیدکنندگان داخلی همواره سعی می‌کنند تا با امکانات و تجهیزاتی که به آن‌ها دسترسی دارند، محصولاتی درخور و شایسته مشتریان ایرانی تولید کنند. در حال حاضر اسنوا با وجود شرایط سخت اقتصادی، عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی را به خود نسبت داده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و لیست قیمت انواع اجاق گاز اسنوا

برند اسنوا

اجاق گاز اسنوا

همان‌طور که اشاره کردیم، اجاق گازهای اسنوا یکی از تولیدات صد در صد ایرانی و ساخت داخل است. پس از ایجاد شرایط سخت تحریم، تولیدکنندگان ایرانی در صدد تولید محصولات داخلی با کیفیتی بهتر برآمدند. با وجود اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور نیز بسیاری از مردم شرایط لازم جهت خرید لوازم خانگی خارجی را نداشتند. به همین جهت برندهای ایرانی مانند اسنوا افزایش کیفیت تولیدات داخلی و برطرف کردن نیاز مردم را جدی‌تر تلقی کردند.

هر برند با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد، در ساخت و تولید محصولی خاص به شهرت می‌رسد. به همین منظور نمی‌توان نگاهی کلی به تمام محصولات یک برند داشت. به عنوان مثال این احتمال وجود دارد که رضایت مردم از لوازم صوتی و تصویری برند اسنوا در رتبه پایینی قرار داشته باشد اما نمی‌توانیم یک مورد را به تولید محصولات دیگر نیز تعمیم دهیم.

در حال حاضر این برند ایرانی از فناوری روز جهت ساخت انواع اجاق گاز فردار استفاده کرده است. در نظرسنجی‌ها، میزان رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا به شکلی کلی در نظر گرفته شده و مورد بررسی قرار گرفته است. طبق این آمار درصد رضایت مردم از محصولات اسنوا با نظرات مثبت و منفی متعددی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: بهترین اجاق‌گازهای ۲۰۲۰ کدامند؟

برند اسنوا

معایب اجاق گاز اسنوا

هر وسیله‌ای که به عنوان محصولی کاربردی در خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، با مزایا و معایبی همراه است. اجاق گازهای فردار اسنوا از بیشترین آمار فروش در نظرسنجی‌ها برخوردار هستند. به این معنا که این برند داخلی موفقیت بیشتری در تولید اجاق گاز نسبت به محصولات دیگر مانند لوازم صوتی و تصویری داشته است.

برای بررسی معایب اجاق گاز اسنوا نمی‌توان نظری کلی ارائه داد. به این دلیل که آمار به دست آمده نسبی بوده و بسیاری از خریداران از انتخاب خود رضایت کامل داشته‌اند. در مقابل نیز برخی از افراد نسبت به کیفیت و کارکرد این اجاق گازها اعتراض داشته‌اند.

در حالت کلی نمی‌توان در مورد معایب اجاق گاز اسنوا نظری قاطع ارائه کرد. در حال حاضر این برند، یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی در زمینه تولید لوازم خانگی است. همچنین میزان رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا با درصد بالایی از نظرات مثبت همراه بوده است. البته این نکات مثبت به معنای عدم وجود نظر منفی نخواهد بود. از هر صد اجاق گاز ممکن است یک یا دو محصول با مشکلاتی در طول مصرف مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین اجاق گاز هوشمند موجود در بازار

مشکلات اجاق گاز اسنوا

بیشترین مشکلاتی که در رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا مشاهده شده است به صدای شعله، رنگ شعله، منتشر شدن شدن بوی دود و گاز ارتباط دارد. در خصوص بروز این مشکلات نیز افراد می‌توانند با یک تعمیرکار تماس گرفته و راهنمایی بگیرند.

یکی از مزایای گروه بزرگ اسنوا در خدمات پس از فروش تولیدات این برند است. اجاق گازهای فردار اسنوا ۲۴ ماه گارانتی داشته و خریداران می‌توانند تا ۱۲۰ ماه از خدمات پس از فروش آن استفاده کنند. به این ترتیب بروز مشکلات اساسی در استفاده از اجاق گازهای اسنوا با کمک خدمات پس از فروش و رسیدگی کارشناسان به موضوع، چندان دشوار به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اجاق گاز القایی شیائومی با ظاهری جدید به بازار می‌آید

در پایان

حالا که به بررسی میزان رضایت مردم از اجاق گاز اسنوا پرداختیم خوب است در مورد این مارک بیشتر بدانید. اسنوا فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۴ در اصفهان شروع کرد. کار تولید در کارخانه اسنوا با گسترش خطوط تولید اجاق گاز رونق گرفت. این برند داخلی محصولات خود را در دسته‌بندی‌های متفاوتی روانه بازار می‌کند. در حال حاضر تولیدات اسنوا بیشتر در زمینه لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی و لوازم صوتی و تصویری است.

اسنوا برای طراحی و ساخت بسیاری از محصولات خود، قطعات مورد نیاز را از کشورهای دیگر وارد کرده و مونتاژ می‌کند. با این حال بسیاری از محصولات اسنوا مانند اجاق گاز، کاملا ساخت داخل بوده و در تولید آن‌ها از هیچ قطعه وارداتی استفاده نشده است.

 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.2 / 5. تعداد آرا: 25

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    محمد ابراهیم جعفری
    فوریه 15, 2022

    با سلام من اخیرا اجاق گاز اسنوا ی استیل دیجیتال خریداری کرده ام که به گفته فروشنده آخرین مدل بوده متاسفانه استیل آن فوف العاده بد واز نوع استیل درجه سه میباشد وحتی اگر یک قطره آب روی آن بریزد لک می شود وجای لک باقی میماند

    مهدی پاسالار
    مارس 4, 2022

    با سلام
    گاز فردار اسنوا
    اشتغال ترین فرگازی هست ک تا بحال من دیدم
    ۲۰روز هست خریداری کردم استیل لکه برمیداره ، یک بار ساعت زنگدار توسط نصاب عوض شده و باز خرابه ، دماسنج خراب بوده و باز عوضش و باز خرابه ، از من میشنوید اصلأ خریداری نکنید پولتون رو ریختید دور از ما گفتن بود….

    ناشناس
    مارس 12, 2022

    کیفیت اجاق گاز والنتینیو اسنوا عاااالی
    😍

    ناشناس
    می 17, 2022

    سلام،منیخچال فریزه دوقلو اسنوا خریدم اصلا راضی نیستم،۴ماه خریدم گاز یخچال تموم شده ،اجاق گاز هم خریدم استیل آن بی کبفیت وکوچک ترین لک روی اون باقی میموند ودیگه پاک نمیشد کاقعا پشیمونم که به اسنوا اعتماد کردم😥

    ناشناس
    سپتامبر 17, 2022

    بدترین اجاق واشغالترین اجاق گاز اسنوا هست اصلان نخرید تمام شعله ها خراب چندین بار امدن درست کردن از نمایندگی وباز خراب استیلش بدترین استیل کوچکترین لکه اب پاک نمیشه ومات جاش میمونه فرش هم خراب خدا لعنتشون کنه وسیله خراب دست مردم میدن

    ناشناس
    سپتامبر 17, 2022

    من هم گاز اسنوا خریدم اصلان راضی نیستم به درد نمیخوره تو این گرانی

    سید
    اکتبر 7, 2022

    باسلام من ماشین لباسشویی اسنواخریدم اصلاراضی نیستم ازدهن بچه هام زدم ایشالا ذخیره اون دنیامون

    ناشناس
    دسامبر 19, 2022

    سلام من فقط یک ماه که از اسنوا اجاق گاز خریداری کردم متاسفانه رویه گاز از نوع استیل واقعا افتزاه بود با هر قطرهی آبی لک میگیره وبا هر نوع دستمالی که پاک میکنید تمام سطح استیل خط وخش میفته هر چه قدر هم تماس گرفتم قبول نکردن

    صادقی
    می 7, 2023

    من اجاق گاز اسنوا سری شف خریدم و اصلد راضی نیستم. واقعازشته انقدر کلاهبرداری. بجای اینکه پول تبلیغات بدید وصرفا ادعا داشته باشید ک هم طراز جنس خارجی هست، کیفیت رو بالا ببرید مردم راضی باشن. کیفیت استیل و رویه و شعله ها ک افتضاح. کلی باید ولوم رو نگه دارم تا روشن بمونه شعله رو کم خاموش میشه و گاز میده. فر ش ک اصلا بدرد نمیخوره.فنش هم الکی روشن میشه.انقدر پشیمونم از خریدش. پشتیبانی ب اصلا جوابگو نیستن.

لینک کپی شد!