تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین بازی هواپیمای مسافربری برای ps4

اخبار تصلا
بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 از آن دسته بازی‌های مهیجی هستند که در میان بازی‌های مخصوص PS4 کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 از آن دسته بازی‌های مهیجی هستند که در میان بازی‌های مخصوص PS4 کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – خوشبختانه طراحان بازی‌های کامپیوتری به خصوص بازی‌های مخصوص PS4 با توجه به محبوبیت این نوع بازی‌ها در میان کاربران، انواع مختلف و متنوعی از بازی‌های هواپیمایی مخصوص PS4 را طراحی و به بازار عرضه کرده‌اند. از آنجایی که محبوبیت این بازی‌ها به خصوص در میان کاربران روز به روز افزایش یافته است، در این مطلب قصد داریم  بهترین بازی‌های این مجموعه را معرفی کنیم.

در این مطلب قصد داریم در خصوص بهترین نمونه از بازی‌های هواپیمایی PS4 که در حال حاضر در اختیار کاربران قرار دارد صحبت کنیم. بازی‌هایی که در این مطلب به نقد و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت عبارت‌اند از:

  • بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 با نام InnerSpace
  • بازی هواپیمایی PS4 با نام Ace Combat 7
  • بازی هواپیمایی PS4 با نام Air Conflict مدل Pacific Carriers
  • بازی هواپیمایی PS4 با نام SkyDrift Infinity
  • بازی هواپیمایی با نام Eagle Flight برای PS4
  • بازی هواپیمایی PS4 با نام Switch Galaxy Ultra
  • بازی هواپیمایی Air Conflicts: Vietnam Ultimate Edition

حتما بخوانید: بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۱ کدامند؟

معرفی بازی هواپیمای مسافربری برای ps4

در ادامه به نقد و بررسی بهترین بازی‌های هواپیمایی و خلبانی که قابلیت اجرا شدن روی کنسول بازی PS4 را دارند خواهیم پرداخت.

بازی هواپیمایی PS4 با نام InnerSpace

بازی مخصوص PS4 با نام InnerSpace یکی از بهترین بازی‌های هواپیمای مسافربری برای ps4 است که سبک آن ماجراجویی است. با اجرای این بازی که توسط شرکت پای نایت گیم طراحی شده است،  شما به دنیایی رنگی وارد می‌شوید.

اگرچه این بازی اولین تجربه این شرکت برای طراحی بازی‌های مخصوص Ps4 است اما بسیار خاص و با کیفیت طراحی شده است. چالش‌هایی که کاربر با اجرای این بازی از سر می‌گذراند، بسیار جذاب است با این حال نقطه ضعف‌هایی نیز برای آن وجود دارد. در این بازی جذاب، کاربر به عنوان یک طراح و برنامه ریز پلن‌های مختلف وارد جهان ناشناخته‌ای می‌شود و داستان بازی از همین نقطه شروع می‌شود.

ورود کاربر به جهان ناشناخته در بازی هواپیمایی PS4 با نام InnerSpace با استفاده از یک هواپیما انجام می‌شود. دنیایی که کاربر در آن مشغول بازی می‌شود دنیای عجیب و ناشناخته‌ای است که در کمتر بازی دیجیتال و کامپیوتری دیده می‌شود. شما باید در این بازی از مهارت‌های خود برای برنامه ریزی بازی استفاده نمایید.

محیط بازی شبیه به یک سیاره سوپر ماریو گلکسی است که در آن کهکشان‌های تو در تو وجود دارد. در این بازی فیزیک معکوس به تصویر کشیده شده است که باعث می‌شود تصور شما از همه اجسامی که تا به حال مشاهده کرده‌اید تغییر کند و همین موضوع باعث جذاب‌تر شدن بازی شده است.

گیم پلی بازی به این صورت است که شما به عنوان کاربر باید در میان اثرهای باستانی گشت و گذار کنید و به یک باستان شناس کمک کنید تا اسناد مهمی را از آثار باستانی تا قبل از اینکه از بین بروند تهیه کند. در واقع شما باید در کوهستان، دریا و همه‌جا به دنبال پیدا کردن اطلاعاتی در خصوص تمدن گذشته بگردید.

هرچه بیشتر به جستجو بپردازید، با گیم پلی بازی بیشتر و بهتر آشنا خواهید شد. در شروع بازی حرکات هواپیما ساده است و امکانات آن محدود  کم است ولی با گذشت زمان بیشتر و به دست آوردن امتیازات زیاد، می‌توانید به قابلیت‌ها و آپشن‌های بیشتری دسترسی داشته باشید و در نتیجه بتوانید حرکت‌های بیشتری را با استفاده از هواپیمای خود انجام دهید.

حتما بخوانید: بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۱

بازی هواپیمایی Ace Combat 7 Skies Unknows(جنگ بر فراز آسمان‌های ناشناخته)

بازی هواپیمایی Ace Combat 7 Skies Unknows یکی از بازی‌های بسیار مشهور و در عین حال پرطرفدار برای کنسول‌های بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 است که جدیدترین نسخه آن که در حال حاضر در بازار بازی‌های کامپیوتری موجود است، نسخه ۷ این بازی است.

این بازی برای آن دسته از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری به خصوص بازی‌های پلی استیشن که به اجرای بازی‌های هواپیمایی علاقه خاصی دارند، بسیار جذاب و خاص است. بازی Ace Combat در واقع از نوع بازی‌های خلبانی است که مهارت بازیکن را در هدایت هواپیما مورد سنجش قرار می‌دهد.

بازی هواپیمایی PS4 با نام Ace Combat 7 توسط استودیوی تولید بازی با نام باندای نامکو طراحی و به بازار عرضه شده است. یکی از نکات مثبت این بازی که باعث جذابیت آن برای کاربران شده است، استفاده از گرافیک بسیار عالی است که در کنار داستان بازی یا همان گیم پلی جذاب آن باعث شده بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های کنسولهای پلی استیشن انتخاب نمایند. داستان بازی توسط چند شخصیت که بازی به شرح حال آن‌ها خواهد پرداخت، روایت می‌شود.

نسخه جدید بازی Ace Combat مانند نسخه‌های قبلی آن در یک دنیای خیالی اجرا می‌شود که در آن گیمرها باید نه تنها از اتفاقات جنگی که در شهر رخ می‌دهد، اطلاع پیدا کنند، بلکه باید نسبت به شخصیت‌هایی که به فکر برافروزی آتش جنگ هستند، نیز اطلاع پیدا کنند.

گیم پلی بازی Ace Combat 7 که به عنوان بازی هواپیمایی PS4 شناخته می‌شود به این صورت است که شما به عنوان گیمر باید به همه سخنان شخصیت‌ها و دستورات نظامی که توسط فرماندهان ارشد صادر می‌شود، گوش دهید.

در این بازی کاراکتر یا شخصیتی وجود دارد که متأسفانه پدر خود را در جنگ از دست داده است و برای اینکه بتواند به هدف خود که در واقع خلبان شدن است، برسد به آسمان‌ها سفر می‌کند. اما در حین اینکه این فرد بر فراز آسان در حال هدایت هواپیمای خود است، جنگ بین کشورها آغاز می‌شود و نقطه شروع داستان این بازی نیز دقیقاً همین‌جا است.

در همان ابتدای بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 با نام Ace Combat شما متوجه گرافیک زیبا و نورپردازی صحنه‌ها که به زیبایی و با قدرت تمام انجام شده است، می‌شوید.

البته طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان این ویژگی بازی دارای نقطه ضعف‌هایی نیز هست که از آن جمله می‌توان به ابن موضوع اشاره کرد که علی رغم اینکه طراحان گرافیکی بازی در حین تولید این بازی به جزئیات دقیقی در آسمان‌ها و نورپردازی سنگ‌ها توجه کرده‌اند، اما در بعضی از صحنه‌های بازی به مواردی به غیر از این موارد توجهی نکرده‌اند و اهمیت زیادی برای آن قائل نشده‌اند.

برای مثال یکی از نقاط ضعف بازی Ace Combat نسخه ۷ وجود درخت‌های تکراری در صحنه‌های مختلف بازی است. مثل این است که یک درخت طراحی شده و از آن در همه صحنه‌های بازی به وفور استفاده شده است. حتی به عقیده بسیاری از کارشناسان گرافیکی این بازی، تیم طراحی بازی Ace Combat برای طراحی محیط‌هایی مثل کوهستان‌ها و یا حتی کویرها باید زمان بیشتری به خود اختصاص می‌دادند و در این صورت این بازی هیچ نقص و ایرادی نداشت.

یکی از نقاط قوت بازی هواپیمایی PS4، طراحی انفجارهایی است که در بازی رخ می‌دهد. طراحی جزئیات بازی و تکه تکه شدن آن بسیار زیبا و جذاب است. اما ضعف طراحی در این بخش از بازی به این صورت است که اگرچه جزئیات انفجار هواپیمای دشمن با دقت بسیار زیادی طراحی شده است اما در صورت منفجر شدن هواپیمای شما، فقط یک انفجار ساده نمایش داده می‌شود. این موضوع یک ضعف در طراحی گرافیکی این بازی به حساب می‌آید.

استفاده از محیط پویا در بازی Ace Combat یکی از جنبه‌های مثبت این بازی به حساب می‌آید. در واقع گیم پلی بازی بسیار جذاب طراحی شده است و جلوه‌های گرافیکی زیبایی برای آن در نظر گرفته شده است.

مثلاً وجود طوفان و الزام غلبه بر آن در ارتفاعات باعث شده تا گیم پلی این بازی واقعی‌تر شود و صحنه جنگ را بهتر به تصویر بکشد. کنترلرهای بازی در بازی هواپیمایی PS4 با نام Ace Combat نسبت به نسخه‌های قبلی این بازی بسیار روان‌تر و بهتر شده است. در واقع شما چه گیمر حرفه‌ای باشید و چه گیمر غیرحرفه‌ای، به راحتی می‌توانید از کنترلرهای بازی برای اجرای آن استفاده نمایید.

در گیم پلی بازی Ace Combat 7 که بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 است، چالش‌های بسیار زیادی در نظر گرفته شده است و وجود این چالش‌ها باعث جذاب‌تر شدن این بازی شده است. از نکات مثبت این بازی می‌توان به امکان اجرای آن به صورت تیمی و دسته جمعی اشاره کرد.

در واقع کاربر بازی می‌تواند به صورت گروهی و با کمک هم تیمی‌های خود، مأموریت‌های مختلف را به انجام رساند. از همه مهم‌تر اینکه در این بازی مراحل بازی به نحوی طراحی شده است که هیچ مرحله تکراری در آن وجود ندارد و به همین دلیل بازیکن بدون خستگی و به راحتی می‌تواند بازی را برای ساعت‌های طولانی اجرا نماید.

حتما بخوانید: معرفی و بررسی بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱

بازی هواپیمایی PS4 با نام Air Conflict نسخه Pacific Carriers

یکی دیگر از بازی‌های جذاب هواپیمایی که مخصوص کنسول بازی PS4 طراحی شده است، بازی Air Conflict نسخه Apcific Carriers است. این بازی که از جمله بازی‌های سبک خلبانی و هواپیمایی است، توسط استودیو بازی گیمز فریم (Games Frame) طراحی و به بازار عرضه شده است.

هر چند در ابتدا این بازی برای کنسول بازی پلی استیشن طراحی و به بازار عرضه شده بود اما در سال ۲۰۲۱ میلادی شرکت بین کامپوزر گیمز نسخه قابل استفاده روی دسکتاپ این بازی را نیز طراحی و به بازار عرضه کرد. پلی گیم این بازی مربوط به زمان جنگ‌های جهانی است.

اگر تاریخ جنگ‌های جهانی را مطالعه کرده باشید حتماً با اصطلاحی به نام Pearl Harbor آشنا هستید. پیرل هاربول، لنگرگاهی است که در آن ناوها و هواپیماهای نیروهای آمریکایی قرار داشته است و یک شب نیروهای ژاپنی به آن بندر حمله کرده و تمامی ناوها و مهمات نیروهای آمریکایی را از بین می‌برند. داستان بازی Pacific Carriers نیز مربوط به همین اتفاق است که در جنگ جهانی دوم رخ داده است.

در بازی هواپیمایی PS4 با نام Air Conflict نسخه Pacific Carriers کاربر می‌تواند یا در نقش نیروهای آمریکایی ایفای نقش کند و یا در نقش سربازان امپراتوری ژاپن با دشمنان خود بجنگد. نکته‌ای که وجود دارد این است که گیم پلی این بازی تا حد قابل توجهی شبیه به گیم پلی بازی Dogfight است که یکی از بازی‌های بسیار جذاب کنسول بازی پلی استیشن است.

البته نکته‌ای که وجود دارد این است که اگرچه داستان هر دو بازی یکسان است اما سبک آن‌ها تا حد قابل توجهی با هم متفاوت است.

در بازی Air Conflict شما می‌توانید به عنوان نیروی آمریکایی یا ژاپنی وارد کابین خلبان شده و نبرد خود را پرفراز اقیانوس آرام آغاز نمایید. شما به عنوان کاربر بازی می‌توانید فرماندهی و سکان نبرد را در اختیار داشته باشید و به جای اینکه کنترل یک هواپیما را در اختیار داشته باشید، همه هواپیماهایی که در اختیار نیروهای ارتش است را کنترل کنید.

یکی از ضعف‌های بازی Air Conflict مربوط به گرافیک ساده آن است. اگر به دنبال یک بازی با گرافیک بسیار عالی هستید، بهتر است به دنبال اجرای این بازی نباشید. اما چیزی که باعث می‌شود گرافیک ساده آن به چشم نیاید به خصوص برای آن دسته از کاربرانی که گیم پلی بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است، داستان بازی و یا گیم پلی آن است.

این بازی از نگاه کاربران گوگل توانسته است، در حدود ۸۹ درصد رضایتمندی را به خود جلب نماید که درصد خوبی برای یک بازی به حساب می‌آید. اگر به دنبال هیجان در بازی هستید و مواردی مثل گرافیک و طراحی صحنه‌ها برای شما اهمیتی ندارد، این بازی انتخاب بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

حتما بخوانید: سفر به دنیای ابرقهرمانان با دانلود بازی injustice 2

بازی هواپیمایی PS4 با نام SkyDrift Infinity

بازی SkyDrift Infinity که علاوه بر نسخه پلی استیشن، نسخه دسکتاپ آن نیز در اختیار کاربران قرار دارد، یکی از بازی‌های خلبانی و هواپیمایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا یک پرواز واقعی را بر فراز آسمان‌ها تجربه کنید.

سبک بازی SkyDrift Infinity به سبک آرکید و کلاسیک است که در آن شما به عنوان گیمر یا همان کاربر بازی باید هدایت هواپیماهای سریع را بر عهده بگیرند. نکته مهم این بازی، وجود قواعد و قوانین مختلف و گاهی دست و پار گیر است که هر کدام از آن‌ها برای موقعیت خاصی طراحی شده است.

از جمله قابلیت‌هایی که در حین اجرای بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 با نام SkyDrifft Infinity در اختیار دارید، این است که می‌توانید هواپیمای خود را با آخرین و به روزترین سلاح‌های کشنده مجهز کنید. این کار را می‌توانید در قسمت Deathmatch انجام دهید.

علاوه بر این بازی به دلیل داشتن قابلیت اجرای بازی‌ها و مسابقه‌های زمان دار برای آن دسته از کاربرانی که تمایل به مدیریت زمان استفاده از دستگاه پلی استیشن را دارند و یا می‌خواهند سرعت خود را در اجرای بازی‌های مختلف بسنجند، بسیار کاربردی است. البته بازی‌های عادی و بدون زمان نیز برای این نوع بازی طراحی شده است.

گرافیک طراحی شده برای بازی SkyDrift Infinity به صورت سه بعدی طراحی شده است و در آن سعی شده است تا همه جزئیات مربوط به بازی به خوبی اجرا شود. سه بعدی بودن صحنه‌ای بازی باعث شده است تا جذابیت آن بیشتر شود. علاوه بر این، تنوع هواپیماهایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید نیز زیاد است.

از همه مهم‌تر اینکه طراحان بازی به خصوص در طراحی هواپیماهای مختلف سعی کرده‌اند تا جزئیات زیادی را در نظر بگیرند. از جمله قابلیت‌هایی که گیمر در بازی هواپیمایی PS4 با نام SkyDrifft Infinity می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد، امکان Power Up است که دارای ۶ مدل و یا حالت مختلف است که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارد که از آن جمله می‌توان به افزایش سرعت، قدرت مانور دادن و یا تغییر سلاح‌های به کار رفته در هواپیما اشاره کرد.

همه مواردی که در بالا گفته شد در کنار ۵ حالت بازی در بازی SKyDrift Infinity می‌تواند تجربه‌ای سرگرم کننده در اختیار شما قرار دهد. اگر قصد دارید تجربه هدایت هواپیمای کلاسیک را داشته باشید می‌توانید این بازی را انتخاب کرده و آن را اجرا کنید.

حتما بخوانید: بازی هواپیما مسافربری برای اندروید و iOS کدامند؟

بازی هواپیمایی مخصوص PS4 با نام Eagle Flight

بازی مشهور پلی استیشن با نام Eagle flight که به معنی پرواز عقاب است، در واقع یک بازی هواپیمای مسافربری برای ps4  است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد. بعد از انتشار اولین نسخه از این بازی، برند تولیدکننده آن نسخه‌های مختلفی از آن را برای اجرا روی کنسول‌های بازی مختلف از جمله پلی استیشن VR، HTC Vive و Oculus Rift تولید و به بازار عرضه کرد.

در این بازی گیمر می‌تواند پروازی پر قدرت را تجربه نماید. شرکت Ubisoft با همکاری یکی از شرکت‌های زیر مجموعه خود با نام Ubisoft Montreal بعد از اتمام پروژه Far Cry 4 این بازی را طراحی و در اختیار کاربران خود قرار داد. طراحان این بازی سعی کرده‌اند تا بهترین و خاص‌ترین بازی در سبک بازی‌های هواپیمایی را ارائه دهند.

گیم پلی بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 با نام Eagle Flight به این صورت است که کاربر هدایت یک عقاب را بر عهده دارد. زمان بازی بر می‌گردد به پنجاه سال بعد از انقراض بشر در شهر پاریس. عقابی که کاربر هدایت آن را در حین اجرای بازی بر عهده دارد، باید پرفراز آسمان در اطراف شهر حرکت کند و حیوانات رقیب خود را شکست دهد. این عقاب باید بتواند در پنج نشان مختلف لانه‌ای برای خود بسازد.

در نسخه واقعیت مجازی این بازی که برای پلی استیشن VR طراحی شده است کاربر می‌تواند حرکت عقاب و جهت آن را با استفاده از حرکت سر خود کنترل کند. همچنین نابود کردن دشمنان نیز با استفاده از امواج Sonar در این بازی انجام می‌شود.

نکته مهم در این بازی این است که این بازی را می‌توانید به صورت گروهی تا حداکثر ۶ نفر انجام دهید به این صورت که گیمر در کنار ۵ بازکن دیگر اطراف شهر را می‌گردد و حیواناتی که دشمن عقاب هستند را نابود می‌کند.

در ابتدای طراحی این بازی، برند سازنده آن از آن با عنوان Notre Dame De Paris یاد می‌کرد چون قرار بود که در این بازی فقط محدوده کلیسای نوتردام پاریس نمایش داده شود اما از آنجایی که بعد از گذشت چند ماه، بازی گسترش یافت و قرار شد تمام شهر پاریس نمایش داده شود، در نتیجه نام آن به Eagle Flight تغییر یافت.

منتقدان پس از انتشار بازی به نظرات مثبتی دست یافتند. آن‌ها موارد، گیم پلی و حالت چند نفره رقابتیِ سازندگان را مورد ستایش قرار دادند. اما از حالت تک نفره و طراحی شهر زیاد راضی نبودند. در عکس شماره ۱ صحنه‌هایی از بازی را مشاهده می‌کنید.

بازی Eagle Flight اولین بازی در سبک هواپیمایی است که در آن کاربر در نقش یک عقاب ظاهر می‌شود و در نتیجه پرواز را از چشم پرنده قدرتمندی مثل عقاب تجربه می‌کند. همان‌طور که در ابتدای معرفی بازی نیز به آن اشاره کردیم، در این بازی کاربر با حرکت سر خود می‌تواند جهت حرکت عقاب را مشخص کند.

علاوه بر این برای کاهش سرعت پرواز عقاب نیز در این بازی یکسری کنترلر یا همان ابزار کنترل کردن پرواز و حرکت هواپیما وجود دارد. برای اینکه کاربر بتواند به راحتی بازی را اجرا نماید، یک راوی داستان را در این بازی روایت می‌کند.

در حالت تک نفره در بازی Eagle Flight، ۵ ناحیه مختلف وجود دارد که عقاب داستان باید بعد از نابودی دشمنان خود در هر ناحیه، اقدام به ساختن یک لانه کند. یکی از جذابیت‌های بازی هواپیمایی PS4 با نام Eagle Flight این است که بعد از انجام مأموریت، کاربر می‌تواند بسیاری از نقاط ناشناخته جهان را کشف کند.

در حین بازی برای اینکه بتوانید امتیاز بالاتری کسب کنید باید کالاهایی مثل انواع پر، ماهی و از این دست را جمع آوری کنید تا در موقع نیاز به عنوان امتیاز از آن استفاده نمایید.

علاوه بر این، برای اینکه کاربر در حین اجرای بازی خسته نشود و دچار یکنواختی نشود، چالش‌هایی طراحی شده است که کاربر می‌تواند آن‌ها را بر اساس درجه سختی و عملکردی که از خود در طول بازی نشان داده است، انتخاب نماید. اگر در حین اجرای بازی از ساختمان سقوط کردید، مجبورید بازی را از ابتدا آغاز کنید.

در بازی Eagle Flight امکان گشت و گذار حالتی با نام free Flight وجود دارد که در آن کاربر به گشت و گذار در شهر می‌پردازد. آهنگسازی این بازی توسط یکی از آهنگسازان مشهور با نام Inon Zur انجام شده است و قطعه ساخته شده رای این بازی صعود و اوج نامیده شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، این بازی، یکی از بهترین بازی‌های پروازی در ۷۲ پلتفرم شناخته شده است که آمار بسیار بالایی است.

حتما بخوانید: بازی گرگی در میان ما؛ ماجراجویی در کنار شخصیت‌های خیالی

بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 با نام Switch Galaxy Ultra

بازی هواپیمایی سوئیچ گلکسی اولترا یکی از بازی‌های مخصوص کنسول بازی پلی استیشن است که توسط استودیو بازی Atomicom Limited به عنوان یکی بازی از نوع Steam طراحی شده است.

نکته جالب در خصوص این بازی این است که عواید اولین سری از ارائه این بازی به کارهای خیرخواهانه توسط این استودیو بازی اختصاص داده شد. از جمله نقاط قوت این بازی هواپیمایی مخصوص PS4، استفاده از صحنه‌ها و تصاویر زیبا با صدا و کیفیت بسیار عالی است.

مأموریت کاربر در بازی Switch Galaxy Ultra سفر به کهکشان‌ها و جمع‌آوری شی‌ای به نام تانتالوم است. اما نکته و چالشی که وجود دارد این است که شما برای جمع‌آوری این تانتالوم‌ها باید از سد دشمنانتان عبور کنید. برای این‌ کار امکان دسترسی به جدیدترین و به روزترین ابزارها و سلاح‌هایی که برای از بین بردن دشمنان نیاز دارید برای شما ایجاد شده است.

زمانی که کاربر در هر مرحله از بازی هواپیمایی PS4 با نام switch Galaxy Ultra از سد دشمنان خود عبور می‌کند، یک امتیاز به همراه یکسری اعتبار و جایزه ویژه به دست می‌آورد که از آن می‌تواند برای ارتقای امکانات و قابلیت‌های هواپیما و یا سلاح‌هایی که در اختیار دارد، استفاده نماید.

این بازی گرافیک نسبتاً خوبی دارد هرچند منتقدان این بازی در برخی موارد به ایرادهایی اشاره کرده‌اند. برای مثال صحنه‌های کهکشان‌ها چندان دقیق و طبیعی طراحی نشده است. یا انفجارهایی که در بازی انجام می‌شود بسیار ساده است و از گرافیک چندان بالایی برخوردار نیست.

حتما بخوانید: نبرد با قدرت فوق بشری در بازی ولورانت

بازی هواپیمایی Air Conflicts: Vietnam Ultimate Edition

حرف آخر!

اگر به دنبال یک بازی هواپیمای مسافربری برای ps4 می‌گردید و می‌خواهید تم بازی به صورت اکشن و بسیار هیجانی باشد، به شما توصیه می‌کنیم که نسخه Vietnam بازی Air Conflict را یک بار امتحان کنید.

این بازی که یکی از نسخه‌های نسبتاً مشهور و مورد علاقه گیمرهای حرفه‌ای دستگاه‌های پلی استیشن است، از نوع انفجاری و بسیار خشن است که سعی کرده است، جنگ‌هایی که در تاریخ بشریت رخ داده است را به تصویر بکشد.

گیمر در نسخه Vietnam بازی air Conflict که سعی در به تصویر کشاندن جنگ ویتنام دارد، در نقش یک خلبان میهن پرست و شجاع ظاهر می‌شود. نام این خلبان جو تامسون است و وظیفه او دفاع از ویتنام است. در ابتدای داستان این بازی، متوجه مشوید که این خلبان خانواده خود را در جنگ از دست داده است و به همین دلیل انگیزه زیادی برای انتقام از دشمن خود دارد. در این بازی امکاناتی از جمله آخرین و به روزترین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار کاربران قرار داده شده است.

گیمر در بازی هواپیمایی PS4 با نام Air Conflict: Vietnam باید یک هواپیمای جنگی با کلیه امکانات که به روزترین امکانات هستند را هدایت نماید. او باید پرفراز جنگل‌های ویتنام با این هواپیمای پیشرفته پرواز کند و از سرزمین خود دفاع نماید.

نکته جالب این بازی، وجود چالش‌های مختلف است که کاربر باید در کنار دفاع از سرزمین خود و نابود کردن دشمنان، آن‌ها را پشت سر بگذارد. در این بازی شما می‌توانید از فرماندهی جنگ‌های هوایی که در آن سرعت عمل و واکنش شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، لذت ببرید.

از نظر گرافیکی این بازی در سطح متوسطی قرار دارد به خصوص اینکه در طراحی برخی از صحنه‌ها مثل جنگل‌ها از جزئیات زیادی استفاده نشده است. نقطه قوت این بازی گیم پلی آن است که نه سرعت زیادی دارد که باعث شود کاربر متوجه روند بازی نشود و نه کند است که باعث خسته شدن کاربر شود.

این بازی را می‌توانید هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی با مدهای مختلف اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

حتما بخوانید: با بهترین بازی های ps5 آشنا شوید

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.3 / 5. تعداد آرا: 6

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!